PSClub - Hellas
Κινητήρας - 206 - βελτιωση 206 1.4 8v
dukeofdream - Τετ 28 Απρ 2010, 17:56:43
Θέμα δημοσίευσης: 206 - βελτιωση 206 1.4 8v
Ξερω οτι εχετε βαρεθει να λετε οτι το μοτερ αυτο δν αξιζει να το πειραξει κανεις και οτι καλητερα να παμε σε καποιο 1.6, οποτε συγνωμη που σας απασχολω αλλη μια φορα με αυτο το θεμα...το μοτερ μου εχει σκουπα, εξατμιση απο μπροστα εως πισω χεριοποιητη:καταλυτη μεσαιο και τελικο...προσφατα το ανοιξα για να αλλαξω τσιμουχακια στις βαλβιδες γιατι τσιμπαγε λαδακια και επι της ευκαιριας του εδωσα και λιγη συμπιεση αφου ετσι και αλλιως η κεφαλη ηθελε πλανισμα...τελικα η κεφαλη κατεβηκε 5.5 δεκατα,καθαριστηκαν τα μπεκ και ανοιχτηκε λιγακη η πεταλουδα με dremmel μην φανταστειτε και πολλα(μονος μου το εκανα...)το αποτελεσμα ηταν αριθμιες στο ρελαντι,μπερδεμα μεχρι τις 2-2.5 και ξεσπασμα στην δυναμη μετα τις 4...η διαφορα οπως την βλεπω εμπειρικα ειναι γυρω στο 20-25%...θελω να ρωτησω τα εξης...καταρχας εχω ακουσει οτι τα μπουζι ιριδιου βοηθανε στην καλητερη καυση οταν το μοτερ εχει υψηλη συμπιεση.θα δω καποια διαφορα στην αποδοση η εστω καποια βελτιωση στις αριθμιες και στο μπερδεμα μεχρι τις 2-2.5?επισης σχεδιαζω να κανω ροικη στο μοτερ,reprofile τον εκκεντροφορο και τελος να του βαλω ενα προγραμμα...σε τι αλογα πιστευετε οτι θα παιξω μετα απο αυτες τις βελτιωσεις?ευχαριστω προκαταβολικα!
Pughell - Τετ 28 Απρ 2010, 19:48:08
Θέμα δημοσίευσης:
115 αλογα...
Υ.Γ. Τα 5,5 δεκατα δεν ειναι "...και επι της ευκαιριας του εδωσα και λιγη συμπιεση...".
dukeofdream - Τετ 28 Απρ 2010, 20:04:35
Θέμα δημοσίευσης:
το λες με πολυ σιγουρα το νουμερο :ρ πολλα μου ακουγονται για τοσο λιγα πραγματα...ειναι πολυ συμπιεση τα 5.5 δεκατα?βασικα δν ξερω ακριβως ποσο συμπιεση πειρε...η κεφαλη ειχε φαγωματα γιατι οταν το πηρα ειχε φλαντζα το αμαξι και την αλλαξα μονος μου ωστοσο δν ειχα λεφτα για να στειλω το καπακι για πλανισμα ουτε για να καθαρισω το ψυγειο...το εκανα προχειρα...και τωρα ξεκινησαμε με σκοπο να το φαει 3 δεκατα και οταν πηγα να το παρω ακουσα τον υπαληλο του να λεει οτι το εφαγε παραπανω για να φυγουν τα φαγωματα αλλα δεν σκεφτηκα ο βλακας να ρωτησω ποσο...λογικα γυρω στα 5 με 5.5...
Pughell - Τετ 28 Απρ 2010, 20:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα,με κριτηριο αλλα μοτερ που εχω δει,καπου εκει φτανουν με ολα οσα ανεφερες.
Μοτερ γνωστου μου(σε 306) με κεφαλη απο Rallye(μεγαλυτερες βαλβιδες και αυλοι),εβγαλε με σχετικα ηπιο εκκεντροφορο,αναλογο προγραμμα και χταποδι Supersprint 116 αλογα λιγο πριν τις 7000,σε δυναμομετρο της πλακας βεβαια...
Οποτε αναλογα με την ποιοτητα και τον συνδυασμο των πραγματων που θα βαλεις,θα βγαλεις και αναλογο νουμερο.
Τα 105 παντως ενος εργοστασιακου 1600 8v Rallye θα τα πλησιασεις σχετικα ευκολα αν τα περισσοτερα ειναι σωστα ρυθμισμενα.
dukeofdream - Τετ 28 Απρ 2010, 20:46:26
Θέμα δημοσίευσης:
εγω να σου πω την αληθεια το περιμενα γυρω στα 90-95...εχω μαθει να μην ειμαι και πολυ θετικος οσο αφορα τα αλογα απο μετατροπες :ρ σχετικα με τα μπουζι ιριδιου?ξερεις να μου αναφερεις κατι?
Pughell - Τετ 28 Απρ 2010, 20:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ωπα,κατσε,μλκια ειπα...
Νομιζα οτι μιλουσαμε για 1600αρι.
Για 14αρι,ουτε 95 δεν θα γινει...Ακομα και με εκκεντροφορο,καπου στα 85 θα φτασει οριακα με την μαμα κεφαλη.
Σχετικα με τα μπουζι ιριδιου,αντεχουν αλλα εχει και αλλες,καλυτερες επιλογες.Απλα δεν νομιζω οτι σου χρειαζονται...
dukeofdream - Τετ 28 Απρ 2010, 20:52:32
Θέμα δημοσίευσης:
συγκεκριμενα ρωτησα για τα μπουζι ιριδιου επειδη εχω ακουσει οτι οταν ανεβαζεις συμπιεση βοηθανε στην καλητερη λειτουργεια...ισχυει?εννοω θα υπαρξει διαφορα που δικαιολογει τα 100+ ευρο η να κατσω με τα ngk 2ακιδα που φοραω τωρα?
Pughell - Τετ 28 Απρ 2010, 21:43:52
Θέμα δημοσίευσης:
Η συμπιεση δεν εχει καμια σχεση με τα μπουζι.Μπορει σε μαμα μοτερ να αλλαξεις ενα προγραμμα και οι θερμοκρασιες να φτασουν σε τετοια επιπεδα που να ταλαιπωρουν αφανταστα τα μπουζι.
Εσυ το νιωθεις να "ψοφαει" μετα το μισαωρο λειτουργιας ή οχι;
Αν οχι,τοτε ποιος ο λογος να δωσεις 50Ε ετσι;
dukeofdream - Τετ 28 Απρ 2010, 21:57:58
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ψοφαει μετα το μισαωρο καθως και η θερμοκρασιες ειναι φυσιολογικες το πολυ μεχρι 90 παει...ωστοσο πεταει πολλες ακαφτες και μου μπερδευει πολυ στις χαμηλες ειδηκα οταν το μοτερ ειναι κρυο...επισης μου κοβει μετα τα 120-130 , μαλλον στεγνωνει απο βενζινη λογο του αυξημενου αερα που περνει απο την σκουπα...τι να πω δεν ξερω...τα πολλα μπερδεματα ξεκινησαν απο οταν ανεβηκε η συμπιεση...
z@ck! - Τετ 28 Απρ 2010, 22:26:50
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως δεν ειναι σωστα ρυθμισμενος ο εκκεντροφορος ? και εγω εχω ενα monopoint κοντα στην συμπιεση σου αλλα καμια σχεση με μπερδεματα κ.τ.λ. και με μαμα μπουζι.
Μηπως εχεις θεματακι με το μπουζι - καλωδια?
+ οτι θελεις και προγραμμα.
Και οταν λες ανοιξες την πεταλουδα με το Dremel τι ακριβως εκανες?
dukeofdream - Τετ 28 Απρ 2010, 22:51:20
Θέμα δημοσίευσης:
η πεταλουδα στην εισοδο της δεν ηταν σωληνοτη...ηταν καπως οβαλ...την εφαγα τοσο οστε να γινει σαν σωληνα...δν μπορω να στο εξηγησω ακριβως...προσπαθησα να βρω πως κανω επισυναψη εικονα για να στο ζωγραφισω αλλα δν βρισκω πως
Pughell - Τετ 28 Απρ 2010, 23:25:43
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα πασα πιθανοτητα,οι ακαφτες και τα μπερδεματα ειναι απο το πολυ πλανισμα...
Η συγκεκριμενη κεφαλη με τα 75 αλογα εχει ηδη μικροτερους θαλαμους καυσης απο τις αλλες των γρηγορων εκδοσεων οποτε με τα 5 δεκατα πλανισμα δεν εμεινε σχεδον τιποτα για να καιγεται το μιγμα σωστα.
Για αυτο και το πραγμα δεν δουλευει...
Εχω δει ακριβως το ιδιο σκηνικο σε 16v οπου το μοτερακι ξεπλενε κυλινδρο συνεχεια απο τον μικρο ογκο θαλαμου που ειχε μεινει.
Ουτε στεγνωνει απο βενζινη,ουτε τιποτα...Στην κεφαλη εχει γινει η μλκια.
z@ck! - Πεμ 29 Απρ 2010, 01:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη μεχρι τωρα ποσα εχεις σκασει???
Γιατι αυτα που περιγραφεις θα κοστισουν.......
dukeofdream - Πεμ 29 Απρ 2010, 11:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα το αμαξι το εχω 2 χρονια και κατι...εκτος απο τις βλαβες εχω δωσει 380 για την εξατμιση γιατι αυτη που ειχε ηταν χαρβαλο...τριπιο μπισκοτο στον καταλυτη χωρις μεσαιο και τελικο ελευθερας σε μεγεθος μεγαλητερο απο Group A...την σκουπα μου την εκανε δωρο ο κολητος μου...η συμπιεση ουσιαστικα δν κοστισε τιποτα αφου ολη την εργασια την εκανα εγω...πληρωσα 230ευρο για τα παντα...το πλανισμα,λαδια,μπουζι,φιλτρα,παραφλου,σετ κεφαλης(τσιμουχακια,φλατζες κλπ)την ροικη θα μου την κανει ο κολητος μου,για τον εκκεντροφορο μου εχουν πει για ενα μαγαζι οτι το κανει με 80 ευρο και για το προγραμμα η καλητερη τιμη που εχω παρει ειναι 380...αυτα.
dukeofdream - Πεμ 29 Απρ 2010, 11:20:39
Θέμα δημοσίευσης:
επι της ευκαιριας...δν ξερω αν και παλι θα το καταλαβεις αλλα στο περιπου αυτο εκανα στην πεταλουδα μου...
kpsig - Πεμ 29 Απρ 2010, 13:01:58
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά με αυξημένη συμπίεση "χρειάζεσαι" πιο ψυχρά μπουζί γιατί τα μαμά (6αρια σε NGK) ύστερα από ώρα δεν δίνουν σωστό σπινθήρα.
Θα συμφωνήσω με τα παιδιά για την άκαφτη. Για πες όμως ποια μπουζί χρησιμοποιείς (ακριβώς τον τύπο). Ίσως θα έπρεπε να βάλεις του 1600 8V καθώς είναι λίγο πιο κοντά και θα βοηθήσει στην καύση.
Επίσης ο πολλαπλασιαστής σου σε τι κατάσταση βρίσκεται;
dukeofdream - Πεμ 29 Απρ 2010, 13:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα δεν ξερω τι παιζει με τα μπουζι γιατι δεν τα αγορασα εγω...το μονο που μπορω να πω με σιγουρια ειναι οτι ειναι ΝGK 2ακιδα...πριν απο αυτα φοραγα champion 2ακιδα παλι με κωδικο: RC10DMC...οσο για τον πολαπλασιαστη δν μπορω να ξερω...πως τον δοκιμαζω?βασικα σκεφτομαι εδω και καιρο να βαλω aftermarket της MSD...αλλα δν ξερω που μπορω να παραγειλω κατι τετοιο συγκεκιμενα για το αμαξι μου...
kpsig - Πεμ 29 Απρ 2010, 16:05:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ασχολείσαι με aftermarket Πολλαπλασιαστές!!!!
Το πολύ πολύ να βάλεις από Punto GT.
Δες τι μπουζί έχεις.
dukeofdream - Πεμ 29 Απρ 2010, 16:12:16
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα αυτο ειναι πολυ δυσκολο...σπουδαζω στην αρτα και εδω δν εχω τιποτα απο εργαλεια...ουτε καν μπουζοκλιδο...
Pughell - Πεμ 29 Απρ 2010, 21:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνησω με τον Κωστα.
Πολλαπλασιαστης πολυ χλωμο να ειναι,τα 8v δεν εχουν ιστορικο με καμμενους πολλαπλασιαστες...
Σχετικα με την πεταλουδα,αυτο που εκανες εχει μια λογικη,το θεμα ομως ειναι τι φαινεται οταν το κλαπετο ανοιγει καθετα.
dukeofdream - Πεμ 29 Απρ 2010, 21:28:11
Θέμα δημοσίευσης:
το σχεδιο που ανεβασα ειναι οταν η πεταλουδα ειναι κλειστη...ωστοσο δν φαινεται ολοκληρη... αν προσεξεις το σημειο με την τελιτσα και την οριζοντια γραμμη ειναι μασιφ και κρυβει ενα κοματι της πεταλουδας...
dukeofdream - Σαβ 01 Μάϊ 2010, 20:36:40
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα απο μπουζι μαλλον θα βαλω τα denso VK20Y...μηπως πρεπει να βαλω κατι διαφορετικο?αυτα λεει η denso για το συγκεκριμενο μοτερ...ωστοσο λογο συμπιεσης και λογο των υπολοιπων ενεργειων που θα κανω το καλοκαιρι μηπως πρεπει να παρω καποια με διαφορετικο διακενο κλπ?η τιμη τους ειναι 55 ευρο απο ελλαδα...εψαξα και εξω αλλα η καλητερη τιμη που βρηκα ηταν 50 ευρο οποτε δεν συμφερει...μαζι με τα μεταφορικα θα μου παει πανω απο 65...
Pughell - Κυρ 02 Μάϊ 2010, 07:46:39
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλε ρε πρωτα τα μαμα των 106 Rallye που κανουν 14Ε η 4αδα και αμα δεις οτι δεεεν,τοτε πληρωνεις τα ακριβα.Σε τρωει ο κwλος σου να πεταξεις χρηματα μου φαινεται...
dukeofdream - Κυρ 02 Μάϊ 2010, 16:01:12
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα οταν εχω λεφτα δεν τα τσιγκουνευομαι και ειδηκα οταν αφορα το αμαξι...οποτε βαζω αυτα και βλεπουμε...αυριο θα τα παραγγειλω οποτε μαλλον μεθαυριο θα ποσταρω εντυπωσεις...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group