Παράθεση: |
"Καλησπέρα.
Έχω στην κατοχή μου ένα 206 dynamic 1,6 110 5θυρο του 2006 με 40.000χλμ περίπου. Την Μ. Τετάρτη 31/3/2010 το βράδυ έσβησε μετά από ένα ελαφρύ φρενάρισμα, λίγο μετά την Σπάρτη. Δεν έπαιρνε μπροστά καθόλου. Την Μ. Πέμπτη το πρωί κάλεσα την express service η οποία δεν μπορούσε να το φτιάξει και το πήγε στο Εξουσιοδοτημένο συνεργείο "Αφοι Ταϊφάκου & Σια Ο.Ε." στη Σπάρτη. Αφού ο μηχανικός το έλεγξε μου ανέφερε ότι ενώ όλα λειτουργούν και ρεύμα και μπεκ και όλα, δεν έχει "παλμό". Ανέφερε το πρόβλημα με mail στα κεντρικά στη Γαλλία και του είπαν να κοιτάξει κάποια πράγματα και αν δεν διορθωθεί να γίνει αλλαγή εγκεφάλου. Πράγματι μου είπε ότι χρειάζεται να παραγγείλουμε καινούργιο εγκέφαλο ο οποίος θα ερχόταν από Γαλλία με κόστος 530€ και για να μην αργήσει πάρα πολύ θα χρεωνόμουν και το κούριερ μέχρι την Αθήνα. Μην έχοντας γνώση της κατάστασης και επειδή δεν ήμουν μέλος της express service ώστε να το μεταφέρουν στην Αθήνα δωρεάν (και όχι με 400€ που μου ζήτησαν) συμφώνησα να γίνει η παραγγελία του εγκεφάλου -αφού αυτός έφταιγε- και να χρεωθώ και το κούριερ και να γίνει όλο αυτό στην αντιπροσωπία της Σπάρτης. Ζήτησα να μου δωθεί όχημα μέχρι να φτιαχτεί το αυτοκίνητό μου και δεν είχαν να μου δώσουν. Οπότε έμεινα από τη Μ. Τετάρτη μέχρι την επόμενη Κυριακή χωρίς αμάξι σε περιοχή μη κατοικίας μου. Με ειδοποίησαν ότι ήταν επιτυχής η αλλαγή εγκεφάλου στο τέλος της βδομάδας και να κατέβω στη Σπάρτη να το πάρω φέρνοντας το δεύτερο κλειδί μαζί μου για να ρυθμίσουν το immobiliser. Εγώ δεν κατάφερα λόγω δουλειάς να πάω εργάσιμη μέρα παρά μονο την Κυριακή και μου είπαν να επισκεφτώ την peugeot στην Αθήνα που κάνω τα service για να το ρυθμίσουν. Στη διαδρομή όλα φαίνονταν μια χαρά, μέχρι που λίγο μετά που μπήκα στην Αθήνα άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και μου έβγαλε antipollution fault και στη συνέχεια σφάλμα του κινητήρα. Επικοινώνησα με τον μηχανικό στη Σπάρτη και μου είπε ότι θα ήταν από το καύσιμο και δεν ήταν κάτι σημαντικό. Την επόμενη μέρα το λαμπάκι ήταν πάλι ανοιχτό και το αμάξι έτρεμε. Όταν ήταν στο ρελαντί έτρεμε σαν να ήταν έτοιμο να σβήσει. Πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ραντεβού, με την peugeot Condor στην Κηφησίας όπου και πάω το αμάξι μου, για να ρυθμίσουν το immobiliser και να βρουν τι φταίει για αυτή τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μου καθώς και να ελέγξουν τον παλιό εγκέφαλο για το αν όντως είχε πρόβλημα. Την Παρασκευή στις 16/4/2010 είχα το ραντεβού. Αφού το έλεγξε ο μηχανικός μου είπε ότι έχει πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής και το μπεκ βγάζει μερικά προβλήματα στον υπολογιστή που το συνέδεσαν. Έγινε αλλαγή πολλαπλασιαστή και των 4 μπουζί και όλα έδειχναν καλά. Μετά από δοκιμαστική βόλτα όμως του μηχανικού το αμάξι άρχισε πάλι να τρέμει και το ξαναέβαλε μέσα. Άλλαξε και το μπεκ και το πρόβλημα συνεχιζόταν. Το άφησα μέσα το ΣΚ για να το ερευνήσουν τη Δευτέρα καθότι ήταν περασμένη η ώρα και μου έδωσαν ένα αμάξι μέχρι να το φτιάξουν. Την Τρίτη με πήραν τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι δεν έφταιγε ο πολλαπλασιαστής ούτε το μπεκ, αλλά είχε κοπεί μία καλωδίωση (στο χαρτί αναφέρει αντικατάσταση πλεξούδας και πολλαπλής εισαγωγής) και έτσι μου έβαλαν πίσω τον πολλαπλασιαστή και τον μπεκ που είχα. Στην ερώτησή μου αν έβαλαν τον παλιό εγκέφαλο επάνω να τον δοκιμάσουν μου είπαν ότι τον έβαλαν και ότι το αμάξι έπαιρνε μπροστά, απλά έβγαζε κάποια σφάλματα θερμοκρασίας και κινητήρα. Στην ερώτησή μου αν όντως ο εγκέφαλος χρειαζόταν αντικατάσταση ήταν διστακτικοί να μου απαντήσουν. Εν προκειμένοις και γιατί σας γράφω περιγράφοντάς σας τόσο αναλυτικά την όλη διαδικασία. Έχω την εντύπωση και ίσως τη βεβαιότητα πια μετά από τις τόσες συνομιλίες μου με μηχανικούς και γνώστες των αυτοκινήτων, ότι ο εγκέφαλος δεν χρειαζόταν αντικατάσταση. Όταν έγινε η διάγνωση στην Σπάρτη δεν μου αναφέρθηκε τίποτα για την κομμένη καλωδίωση, ενώ στην Αθήνα μου είπαν ότι μπορεί αυτό να έφταιγε. Μου έδωσαν το αμάξι από την Σπάρτη το οποίο δεν ήταν καθόλα ελεγμένο και θα μπορούσε να είχε κινδυνέψει η ζωή μου. Άρα δεν ελέγχθηκε σωστά και κατά τη βλάβη. Η αντίδραση των μηχανικών στην Αθήνα με έκανε να καταλάβω ότι μάλλον δεν χρειαζόταν η αντικατάστασή του και το γεγονός ότι ο εγκέφαλος λειτουργεί και δεν είναι νεκρός ή καμμένος. Επίσης μηχανικοί που ρώτησα μου είπαν ότι αν έβγαζα του πόλους της μπαταρίας ώστε να κάνει reset και δεν είχε καεί ο εγκέφαλος, θα ήταν όλα μια χαρα. Σας γράφω λοιπόν πριν προβώ στα υπόλοιπα μέτρα που περιλαμβάνουν δικηγόρο για την επιστροφή χρημάτων από την peugeot της Σπάρτης. Δεν είναι δυνατόν να βάζεις σε τόσα έξοδα (του ύψους των 2/3 του μισθού του) τον πελάτη όταν δεν είσαι σίγουρος τι φταίει. Μία τόσο μεγάλη εταιρεία σαν τη δική σας που έχει δώσει άδεια σε αυτούς τους ανθρώπους να επισκευάζουν τα αμάξια της, δεν πρέπει να αφήνει περιθώρια αισχροκέρδειας και κοροϊδίας απέναντι στον πελάτη και να τον διώχνουν με τη συμπεριφορά τους από μια μελοντική καινούργια επένδυση. Γιατί ούτε καν αυτοκίνητο μου έδωσαν για αντικατάσταση και αναγκάστηκα γιορτινές μέρες να ψάχνω να νοικιάσω αυτοκίνητο με έξοδα δικά μου και να γυρίσω με το ΚΤΕΛ και να υποστώ απεριόριστη ταλαιπωρία. Χάσιμο χρόνου και χάσιμο αρκετού χρήματος. Ζητώ την επικοινωνία σας με την αντιπροσωπία σας στη Σπάρτη καθώς και με την Αθήνα για να ελέγξετε τα λεγόμενά μου και τα γεγονότα και να επικοινωνήσετε μαζί μου για να επέλθει η ικανοποίηση του πελάτη και όχι η ταλαιπωρία του. Ευχαριστώ πολύ" ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
εγω θα σου παραθεσω απλα καποιες συμβουλες
1)Μην πας ξανα στις αντιπροσωπειες αλλα διαβασε μεσα στο forum ποιοι ειναι καλοι μηχανικοι στην περιοχη σου και πηγαινε το εκει |
nikos 206cc έγραψε: |
...την τελευταια φορα πηγαν να μου βγαλουν προβλημα 450 ευρω οταν για αυτο χρειαζοταν 2 (ΝΑΙ 2) ευρω..και σκεψου οτι ειμαι γνωστος και καλος πελατης 7 χρονια!!!! |
tnt_tuner έγραψε: |
δεν ειναι πιστευω σωστο να συζηταμε εδω για το αν ειναι σωστο να προτηνουμε μηχανικους η οχι και το αν ειναι καλο να πηγενουμε σε αντιπροσωπιες η οχι! αυτα τα ξερουμε ολοι! ενα φιλος θελει βοηθηα και αν μπορουμε τον βοηθαμε αν δεν θελουμε οχι!!! οπως σωστα ειπε ο ntinouli αρχικα μιλα με γαλια απευθιας δες αν ειχαν γινει ετσι τα πραγματα αν τους ειχαν ρωτησει απο την Σπαρτη κτλ υστερα στηλτους και στο κεντρικο mail της psgroup το mail που στιλες και στους αλλους εδω απετωντας τους εξηγησεις..... καντο επισυναψη και στον συνηγορο του καταναλωτη και στην εδω peugeot και στις αντιπροσωπεις που πηγες αν εχουν email! τον παλιο εγγεφαλο τον εχεις??? αν ναι εχεις γερο χαρτι και τους στρημωχνεις ασχημα! |
tnt_tuner έγραψε: |
contact@peugeot.com
απο το official site http://www.peugeot.com/en.aspx στηλτο στα Αγγλικα! μπορεις και εδω: http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/fonctionnelle/contact.php εχει και τηλ... τον παλιο εγγεφαλο τον εχεις???? αααα και παντα στα email με ονοματεπωνιμο στιχεια πινακιδας .... να ειναι επισιμα.... λες και κανεις αιτηση!!! γιατι πελον το email θεωρειτε γραπτο και επισημο! |
drdino έγραψε: |
Στο after sales πάσχουμε πολύ ως χώρα, πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων. |
tnt_tuner έγραψε: | ||
γιαυτο ακριβως να τους τραβιξει.... αν ο καθενα επερνε με τοζορι αυτο π πληρωσε (αν δεν του το δοσανε!) τοτε μονο θα ισιωνε η κατασταση! στο χερι μας ειναι να το κανουμε! ntinouli: μην τους στιλεις τον εγγεφαλο σε καμια περιπτωση!!! ειναι το αποδικτικο σ στιχιο! πηγενετον σε εναν ηλεκτρονικο (επισκευαστη,προγραματιστη εγγεφαλων η κατι τετοιο για να σ πει αν εχει κ τι βλαβη εχει! στιν τελικη αν εχεις καναφιλο με 206 η αλλο ps groop με αυτο τον εγγεφαλο δοκιμαστετο σ εκεινο να δειτε πως δουλευει! αληθεια απο τοτε εχεις δοκιμασει να τον βαλεις στο δικο σ να δεις πως δουλευει? |
mufcpavlos έγραψε: |
απο τοτε που χωρισε η κορη η lion εχει παρει τη κατω βολτα. Ουτε εγγυηση δινουν στα αμαξια, μια 2ετια μονο αν δε κανω λαθος (σε συγκριση με αλλους που δινουν 5+ ή κ εφ ορου ζωης!), και πλεον δεν δινουν ΟΥΤΕ οδικη βοηθεια (Peugeot assistance). Να τα χαιρεστε κυριε Θεοχαρακη. Κριμα που η μονακριβη σας εχει κανει μπουρδελο την εταιρια σας (μια απο αυτες που εχετε τελος παντων).
... |
Pughell έγραψε: | ||
Παυλε και εσυ πρωην υπαλληλος Lion; ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μωρε σιγουρα ετσι ειναι,απλα απορω πως τοσα χρονια αυτα τα ασχημα πραγματα δεν φτανουν προς τα "επανω" στρωματα και παντα πνιγονται σε τοπικο επιπεδο... |
drdino έγραψε: |
Nα λέμε τα στραβά, αλλά:
1. Ποιά εταιρία δίνει εφ' όρου ζωής εγγύηση; 2. 2 χρόνια δίνουν πολλές καταξιωμένες και premium μάρκες 3. Όντως έχει κοπεί η 3της οδική βοήθεια; |
SnakeMJK έγραψε: |
1. έδινε για περιορισμένα αυτοκίνητα η hyundai... επίσης τα 5 ως 7 χρόνια των toyota, honda, kia και εγώ δεν ξέρω τι άλλο τζαπανοκορεάτικο, σε κάνουν να νιώθεις μεγαλύτερη ασφάλεια! μην μιλήσω για μεταπωλητική αξία που όλα τα τζαπόρν είναι στον θεό. 2. δυστυχώς όμως 2 χρόνια είναι και το ελάχιστο κατά το νόμο. διαφορετικά η πεζό σίγουρα θα έδινε μόνο 1 χρόνο, όπως έκανε πολλά χρόνια παλαιότερα. 3. δεν ξέρω ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μωρε σιγουρα ετσι ειναι,απλα απορω πως τοσα χρονια αυτα τα ασχημα πραγματα δεν φτανουν προς τα "επανω" στρωματα και παντα πνιγονται σε τοπικο επιπεδο... |
vamvakoolas έγραψε: |
δεν ηταν για περιορισμενο αριθμο και ουτε για ενα μοντελο, ηταν για χρονικη περιοδο (ενα εξαμηνο) και ισχυε αν εβγαζες μια πιστωτικη καρτα απο huyndai. Αρκετοι γνωστοι μου το ειχαν τολμησει και για να μη κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου τους ψιλοζηλευω |
ntinouli έγραψε: | ||||
Έστειλα σήμερα μειλ στην πεζό στη Γαλλία... Όταν έφερα το 206 μου στην εδώ πεζό με τον καινούργιο εγκέφαλο πια για να διορθώσουν τα άλλα προβλήματα, έβαλαν πάνω κα ιτον παλιό. Λειτουργούσε απλά έβγαζε σφάλματα θερμοκρασίας και κινητήρα... Κάποιον βρήκα στο ιντερνετ που επισκεύαζε κα ιπουλούσε εγκεφάλους και μου είπε πως δεν έχει νόημα γιατί θα το αγόραζε στο 1/10 της τιμής... Φυσικά και δεν τον στέλνω!! ![]() Για να δούμε...θα απαντήσουν αυτοί? |
tnt_tuner έγραψε: |
ntinouli κανενα νεο?
μηλισες με τον συνηγορο του καταναλωτη? τι σου ειπανε? εχω την εντιπωση οτι αν τραβιχτει το θεμα σου βαζουν δωρεαν δικηγορο απο εκει..... ρωτα καλητερα και σε κανενα ιδιωτη δοικηγορο αν δεις τι θα σου πεει!!!! |
tnt_tuner έγραψε: |
Σηγουρα θα ειχες περισοτερη ανεση....αλλα μην τρελενεσαι π δεν ξερεις......ασε π ειναι κ ευκαιρια να μαθεις καποια πραγματα!!!
εδω περα μηλαμε οτι σε εχουν κοροιδεψει κ σου εχουν παρει τα λευτα τζαμπα(κ μαλον οχι απομια αντιπροσωπια!) και εσυ π δεν ξερεις και πολλα τους πηρες χαμπαρι!! και μηλαμε για εξουσιοδοτημενες αντιπροσωπιες που εν'τελη δεν σου φαγανε απλως τα λεφτα αλλα δε διορθωσανε το προβλημα! αυτο θελει τραβηγμα και σαν μαγαζι ενως ιδιοτη και σαν αντιπροσωπια! ασ προσεχει στην τελικη και η peugeot που δινει εξουσιοδοτησεις! δεν γινεται να ερχεται ενα αμαξιμε πρβλημα και να λες: ρε μηπως φταιει αυτο αλλαξετο, ρε μηπως φταιει το αλλο αλλαξετο και εκεινο...τι μας νιαζει εμας λεφτα βγαζουμε, ο μλκς πληρωνει!!!!!! για τα παντα ειπαρχει τροπος ελεγχου σωστης λειτουργιας! για μενα ειναι αδικιολογιτοι κ εδω στην αθηνα που προεβησαν σε τοσες αντικαταστασεις στον αερα..... τι ειναι τα μπεκ και οι πολαπλασιαστες?? δεν ελεγχονται αν λειτουργουν??? δε πιστευω να σε χρεωσανε και εργασια η οτιδιποτε εκτος για αυτο π εφτεγε?! πολαπλη εισαγωγη αληθεια γιατι σου αλλαξανε? που κολαει αυτο με την πλεξουδα?? αληθεια δεν μπορουσαν να την επισκευασουν την πλεξουδα και την αντικαταστασισανε? σου τα δοσανε αυτα τα κοματια π αντικαταστισανε? |