PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Ιστορικό μιας απάτης? Θα δείξει...

ntinouli - Πεμ 22 Απρ 2010, 21:10:44
Θέμα δημοσίευσης: Ιστορικό μιας απάτης? Θα δείξει...
Καλησπέρα!
Έχω γραφτεί χρόνια πριν αλλά δεν έχω γράψει ποτέ κάτι εδώ...αλλά τώρα ίσως χρειάζομαι πραγματική βοήθεια... (Αργύρη που είσαι? Smile ) Σας παραθέτω το μειλ που έστειλα στα κεντρικά της peugeot και θα ήθελα τη γνώμη σας για τα γεγονότα αυτά...Αισθάνομαι ότι με έχουν κοροΙδέψει και δε θέλω να το αφήσω έτσι...

Ευχαριστώ Embarassed


Παράθεση:
"Καλησπέρα.

Έχω στην κατοχή μου ένα 206 dynamic 1,6 110 5θυρο του 2006 με 40.000χλμ περίπου.

Την Μ. Τετάρτη 31/3/2010 το βράδυ έσβησε μετά από ένα ελαφρύ φρενάρισμα, λίγο μετά την Σπάρτη. Δεν έπαιρνε μπροστά καθόλου.
Την Μ. Πέμπτη το πρωί κάλεσα την express service η οποία δεν μπορούσε να το φτιάξει και το πήγε στο Εξουσιοδοτημένο συνεργείο "Αφοι Ταϊφάκου & Σια Ο.Ε." στη Σπάρτη.
Αφού ο μηχανικός το έλεγξε μου ανέφερε ότι ενώ όλα λειτουργούν και ρεύμα και μπεκ και όλα, δεν έχει "παλμό".

Ανέφερε το πρόβλημα με mail στα κεντρικά στη Γαλλία και του είπαν να κοιτάξει κάποια πράγματα και αν δεν διορθωθεί να γίνει αλλαγή εγκεφάλου.

Πράγματι μου είπε ότι χρειάζεται να παραγγείλουμε καινούργιο εγκέφαλο ο οποίος θα ερχόταν από Γαλλία με κόστος 530€ και για να μην αργήσει πάρα πολύ θα χρεωνόμουν και το κούριερ μέχρι την Αθήνα.

Μην έχοντας γνώση της κατάστασης και επειδή δεν ήμουν μέλος της express service ώστε να το μεταφέρουν στην Αθήνα δωρεάν (και όχι με 400€ που μου ζήτησαν) συμφώνησα να γίνει η παραγγελία του εγκεφάλου -αφού αυτός έφταιγε- και να χρεωθώ και το κούριερ και να γίνει όλο αυτό στην αντιπροσωπία της Σπάρτης.
Ζήτησα να μου δωθεί όχημα μέχρι να φτιαχτεί το αυτοκίνητό μου και δεν είχαν να μου δώσουν. Οπότε έμεινα από τη Μ. Τετάρτη μέχρι την επόμενη Κυριακή χωρίς αμάξι σε περιοχή μη κατοικίας μου.

Με ειδοποίησαν ότι ήταν επιτυχής η αλλαγή εγκεφάλου στο τέλος της βδομάδας και να κατέβω στη Σπάρτη να το πάρω φέρνοντας το δεύτερο κλειδί μαζί μου για να ρυθμίσουν το immobiliser. Εγώ δεν κατάφερα λόγω δουλειάς να πάω εργάσιμη μέρα παρά μονο την Κυριακή και μου είπαν να επισκεφτώ την peugeot στην Αθήνα που κάνω τα service για να το ρυθμίσουν.

Στη διαδρομή όλα φαίνονταν μια χαρά, μέχρι που λίγο μετά που μπήκα στην Αθήνα άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και μου έβγαλε antipollution fault και στη συνέχεια σφάλμα του κινητήρα.

Επικοινώνησα με τον μηχανικό στη Σπάρτη και μου είπε ότι θα ήταν από το καύσιμο και δεν ήταν κάτι σημαντικό. Την επόμενη μέρα το λαμπάκι ήταν πάλι ανοιχτό και το αμάξι έτρεμε. Όταν ήταν στο ρελαντί έτρεμε σαν να ήταν έτοιμο να σβήσει. Πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ραντεβού, με την peugeot Condor στην Κηφησίας όπου και πάω το αμάξι μου, για να ρυθμίσουν το immobiliser και να βρουν τι φταίει για αυτή τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μου καθώς και να ελέγξουν τον παλιό εγκέφαλο για το αν όντως είχε πρόβλημα.

Την Παρασκευή στις 16/4/2010 είχα το ραντεβού. Αφού το έλεγξε ο μηχανικός μου είπε ότι έχει πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής και το μπεκ βγάζει μερικά προβλήματα στον υπολογιστή που το συνέδεσαν. Έγινε αλλαγή πολλαπλασιαστή και των 4 μπουζί και όλα έδειχναν καλά. Μετά από δοκιμαστική βόλτα όμως του μηχανικού το αμάξι άρχισε πάλι να τρέμει και το ξαναέβαλε μέσα. Άλλαξε και το μπεκ και το πρόβλημα συνεχιζόταν. Το άφησα μέσα το ΣΚ για να το ερευνήσουν τη Δευτέρα καθότι ήταν περασμένη η ώρα και μου έδωσαν ένα αμάξι μέχρι να το φτιάξουν.

Την Τρίτη με πήραν τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι δεν έφταιγε ο πολλαπλασιαστής ούτε το μπεκ, αλλά είχε κοπεί μία καλωδίωση (στο χαρτί αναφέρει αντικατάσταση πλεξούδας και πολλαπλής εισαγωγής) και έτσι μου έβαλαν πίσω τον πολλαπλασιαστή και τον μπεκ που είχα.

Στην ερώτησή μου αν έβαλαν τον παλιό εγκέφαλο επάνω να τον δοκιμάσουν μου είπαν ότι τον έβαλαν και ότι το αμάξι έπαιρνε μπροστά, απλά έβγαζε κάποια σφάλματα θερμοκρασίας και κινητήρα. Στην ερώτησή μου αν όντως ο εγκέφαλος χρειαζόταν αντικατάσταση ήταν διστακτικοί να μου απαντήσουν.

Εν προκειμένοις και γιατί σας γράφω περιγράφοντάς σας τόσο αναλυτικά την όλη διαδικασία.

Έχω την εντύπωση και ίσως τη βεβαιότητα πια μετά από τις τόσες συνομιλίες μου με μηχανικούς και γνώστες των αυτοκινήτων, ότι ο εγκέφαλος δεν χρειαζόταν αντικατάσταση.

Όταν έγινε η διάγνωση στην Σπάρτη δεν μου αναφέρθηκε τίποτα για την κομμένη καλωδίωση, ενώ στην Αθήνα μου είπαν ότι μπορεί αυτό να έφταιγε.
Μου έδωσαν το αμάξι από την Σπάρτη το οποίο δεν ήταν καθόλα ελεγμένο και θα μπορούσε να είχε κινδυνέψει η ζωή μου. Άρα δεν ελέγχθηκε σωστά και κατά τη βλάβη.

Η αντίδραση των μηχανικών στην Αθήνα με έκανε να καταλάβω ότι μάλλον δεν χρειαζόταν η αντικατάστασή του και το γεγονός ότι ο εγκέφαλος λειτουργεί και δεν είναι νεκρός ή καμμένος. Επίσης μηχανικοί που ρώτησα μου είπαν ότι αν έβγαζα του πόλους της μπαταρίας ώστε να κάνει reset και δεν είχε καεί ο εγκέφαλος, θα ήταν όλα μια χαρα.


Σας γράφω λοιπόν πριν προβώ στα υπόλοιπα μέτρα που περιλαμβάνουν δικηγόρο για την επιστροφή χρημάτων από την peugeot της Σπάρτης.
Δεν είναι δυνατόν να βάζεις σε τόσα έξοδα (του ύψους των 2/3 του μισθού του) τον πελάτη όταν δεν είσαι σίγουρος τι φταίει. Μία τόσο μεγάλη εταιρεία σαν τη δική σας που έχει δώσει άδεια σε αυτούς τους ανθρώπους να επισκευάζουν τα αμάξια της, δεν πρέπει να αφήνει περιθώρια αισχροκέρδειας και κοροϊδίας απέναντι στον πελάτη και να τον διώχνουν με τη συμπεριφορά τους από μια μελοντική καινούργια επένδυση. Γιατί ούτε καν αυτοκίνητο μου έδωσαν για αντικατάσταση και αναγκάστηκα γιορτινές μέρες να ψάχνω να νοικιάσω αυτοκίνητο με έξοδα δικά μου και να γυρίσω με το ΚΤΕΛ και να υποστώ απεριόριστη ταλαιπωρία. Χάσιμο χρόνου και χάσιμο αρκετού χρήματος.

Ζητώ την επικοινωνία σας με την αντιπροσωπία σας στη Σπάρτη καθώς και με την Αθήνα για να ελέγξετε τα λεγόμενά μου και τα γεγονότα και να επικοινωνήσετε μαζί μου για να επέλθει η ικανοποίηση του πελάτη και όχι η ταλαιπωρία του.

Ευχαριστώ πολύ" Very happy

tnt_tuner - Τετ 05 Μάϊ 2010, 13:26:53
Θέμα δημοσίευσης:
καλα θα κανεις και θα τους τραβιξεις.
αλιως δεν ισιονουν!
το λαθος σου πιστευω εγω ειναι τοι πηγες εξαρχης σε αντιπροσωπια και δευτερον που πηρες και νουριο εγγεφαλο...
τα υπολιπα ειναι ενα πολυ πιθανο και κλασικο σεναριο.....
κινηγισετους οσο μπορεις!!
MAD - Τετ 05 Μάϊ 2010, 14:22:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστηχως η ανευθυνοτητα ορισμενων καποτε πρεπει να σταματησει.... Rolling eyes Crying or Very sad
Καλο κουραγιο αδερφε!!!
ntinouli - Τετ 05 Μάϊ 2010, 14:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορούσα να μην παραγγείλω εγκέφαλο αφού το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά και μίλησαν και με Γαλλία...Πίστευα πως ήταν καλύτερα που το πήγα σε εξουσιοδοτημένο...

Ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει και δεν είμαι σίγουρη τι πρέπει να κάνω...η εδώ πεζό μου λέει πως θα υποστηρίξουν στη Σπάρτη ότι δε δούλευε...και ότι τώρα δουλεύει με σφάλματα...

Ξέρετε κάποιον στην Αθήνα που να φτιάξνει εγκεφάλους; Ξέρω ότι ξεκλειδώνονται με κάποιο τρόπο αλλά δεν έχω ιδέα για τα υπόλοιπα...τουλάχιστον να τον δώσω για μεταχειρισμένο αν φτιάχνεται...

Ευχαριστώ
nikos 206cc - Τετ 05 Μάϊ 2010, 14:44:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εδω και αρκετα χρονια ειμαι και εγω κατοχος ενος 206cc και απο τοτε που πηρα το αυτοκινητο ολα (μα ολα) τα service εχουν γινει στην αντιπροσωπεια της peugeot μεχρι και το τελευταιο(100.000 χλμ)..Μετα απο τοσα χρονια λοιπον ειμαι στην (δυσαρεστη) θεση να σου πω οτι οι αντιπροσωπειες ΔΕΝ κοιτανε ουτε προσανατολιζονται στην σωστη και δικαιη εξυπηρετηση του πελατη αλλα μαλλον μας κοιτανε σαν 500ευρα με ποδια....την τελευταια φορα πηγαν να μου βγαλουν προβλημα 450 ευρω οταν για αυτο χρειαζοταν 2 (ΝΑΙ 2) ευρω..και σκεψου οτι ειμαι γνωστος και καλος πελατης 7 χρονια!!!!παλι καλα που ειμουν μπροστα και τους το ειπα εγω..το καλο της ολης υποθεσης ειναι οτι το τελευταιο 6μηνο μπηκα σε αυτο το forum και μου ανοιξαν τα ματια...Οσον αφορα το τι θα κανεις εγω θα σου παραθεσω απλα καποιες συμβουλες
1)Μην πας ξανα στις αντιπροσωπειες αλλα διαβασε μεσα στο forum ποιοι ειναι καλοι μηχανικοι στην περιοχη σου και πηγαινε το εκει
2)Παντα να εισαι μπροστα στην διαδικασια του service η οποιασδηποτε αλλης εργασιας
3)Διαβασε προσεκτικα το κομματι του forum σε οτι αφορα βλαβες-συνεργεια κ.λ.π(και εμεις ασχετοι ημασταν αλλα μαθαμε)
4)Επειδη ειμαι δυναμει δικηγορος και ηδη δουλευω στην μανα μου που ειναι δικηγορος θα σου πω απλα οτι μαλλον θα χασεις χρονο και κυριως χρηματα γιατι με τις αντιπροσωπειες ακρη δεν βγαζεις!!!
Ελπιζω οσο μπορεσα να βοηθησα...
nikos 206cc - Τετ 05 Μάϊ 2010, 14:49:11
Θέμα δημοσίευσης:
Επισης καλο θα ηταν αυτο το θεμα να το εβαζες στις βλαβες - συνεργεια - ανταλλακτικα Wink Wink
kovac - Τετ 05 Μάϊ 2010, 16:02:53
Θέμα δημοσίευσης:
Προσπάθησε να επικοινωνήσεις και με τους Γάλλους, αρχικά για να επιβεβαιώσεις ότι όντως γνωρίζουν το περιστατικό (και έδωσαν τις όποιες οδηγίες) και εν συνεχεία μπας και μεσολαβήσουν οι ίδιοι (άλλωστε δικές τους λανθασμένες οδηγίες ακολουθήθηκαν) και γλιτώσεις ταλαιπωρία και χρήμα. Wink
ntinouli - Τετ 05 Μάϊ 2010, 16:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω πώς μεταφέρεται το θέμα... Embarassed

ΝΑ στείλω στη Γαλλία λέτε ε; Να γράψω όλο το γεγονός στα αγγλικά?
gulik - Τετ 05 Μάϊ 2010, 17:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
nikos 206cc έγραψε:
εγω θα σου παραθεσω απλα καποιες συμβουλες
1)Μην πας ξανα στις αντιπροσωπειες αλλα διαβασε μεσα στο forum ποιοι ειναι καλοι μηχανικοι στην περιοχη σου και πηγαινε το εκει


Αυτή η συμβουλή θεωρείς ότι είναι σχεδόν πάντα σωστή;
Κι έστω πως για μέλη ενός φόρουμ γύρω από το αυτοκίνητο (πόσο μάλλον για μέλη παρόμοιας λέσχης) θεωρείται σωστή κίνηση, για άλλα άτομα που δεν ασχολούνται για διαφόρους λόγους τόσο πολύ με τον χώρο του αυτοκινήτου, είναι καλύτερο να δέχονται συμβουλές και προτάσεις για τους "καλύτερους μηχανικούς" μέσω ενός ανώνυμου φόρουμ, παρά να εμπιστεύονται ως συνήθως τις αντιπροσωπίες;
p206Mike - Τετ 05 Μάϊ 2010, 17:39:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σε καμία περίπτωση ο σύλλογος και κατ΄ επέκταση το forum, δεν δίνουν κατευθύνσεις για μηχανικούς.

Το μόνο που μπορεί να βρει κάποιος στο forum στο θέμα συνεργεία, είναι σχόλια θετικά ή αρνητικά (reviews) για αντιπροσωπίες ή συνεργεία από προσωπικές εμπειρίες μελών και από εκεί και πέρα ο αναγνώστης αποφασίζει και πράττει μόνος του.
gulik - Τετ 05 Μάϊ 2010, 18:31:21
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνίσω.
Αν και η φιλική φράση "πήγαινε σε ένα γατόνι μηχανικό γνωστό μου αντί να στα φάει η αντιπροσωπεία" πολλές φορές βοηθά πραγματικά, υπάρχουν και περιπτώσεις που χειροτερεύει τα πράγματα.
nikos 206cc - Τετ 05 Μάϊ 2010, 18:34:22
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε gulik ο μιχαλης σου απαντησε...δεν κανουμε διαφημισεις μηχανικων εδω σε καμια περιπτωση...σιγουρα ομως οι εμπειριες των μελων(καλες η κακες)ειναι μια μεγαλη βοηθεια ειδικα για καποιον που δεν ασχολειται με το χωρο..δεν αναγκαζουμε κανεναν παραθετουμε απλα τις ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ μας Confused και επειδη το forum ειναι πολυ πλουσιο απο αυτες σιγουρα ειναι καλο να ενημερωνομαστε απο αυτο...και Ναι θεωρω οτι ειναι καλη συμβουλη οτι οι αντιπροσωπειες ειναι πιο επικινδυνες καθως και πιο απροσωπες...πολλες φορες λογω του φορτου εργασιας δεν ειναι οσο προσεκτικοι θα επρεπε με το αμαξι...και επισης δεν γουσταρω να πληρωνω το γεγονος οτι ο τυπος μου πατησε την κορνα για να δει αν δουλευει Shocked και του πληρωνω τεχνικο ελεγχο 100 ευρω(και μην ξεχνας οτι τις εχω φαει με το κουταλι τις αντιπροσωπειες)και οπως ειπε και ο μιχαλης παρεθεσα και εγω τις εμπειριες μου απο αντιπροσωπεια..ελπιζω να εγινα κατανοητος Smile Smile
tnt_tuner - Σαβ 15 Μάϊ 2010, 22:31:23
Θέμα δημοσίευσης:
nikos 206cc έγραψε:
...την τελευταια φορα πηγαν να μου βγαλουν προβλημα 450 ευρω οταν για αυτο χρειαζοταν 2 (ΝΑΙ 2) ευρω..και σκεψου οτι ειμαι γνωστος και καλος πελατης 7 χρονια!!!!

και ξανα πηγες?

δεν ειναι πιστευω σωστο να συζηταμε εδω για το αν ειναι σωστο να προτηνουμε μηχανικους η οχι και το αν ειναι καλο να πηγενουμε σε αντιπροσωπιες η οχι! αυτα τα ξερουμε ολοι!
ενα φιλος θελει βοηθηα και αν μπορουμε τον βοηθαμε αν δεν θελουμε οχι!!!

οπως σωστα ειπε ο ntinouli αρχικα μιλα με γαλια απευθιας δες αν ειχαν γινει ετσι τα πραγματα αν τους ειχαν ρωτησει απο την Σπαρτη κτλ
υστερα στηλτους και στο κεντρικο mail της psgroup το mail που στιλες και στους αλλους εδω απετωντας τους εξηγησεις..... καντο επισυναψη και στον συνηγορο του καταναλωτη και στην εδω peugeot και στις αντιπροσωπεις που πηγες αν εχουν email!
τον παλιο εγγεφαλο τον εχεις??? αν ναι εχεις γερο χαρτι και τους στρημωχνεις ασχημα!
ntinouli - Κυρ 16 Μάϊ 2010, 10:05:08
Θέμα δημοσίευσης:
tnt_tuner έγραψε:


δεν ειναι πιστευω σωστο να συζηταμε εδω για το αν ειναι σωστο να προτηνουμε μηχανικους η οχι και το αν ειναι καλο να πηγενουμε σε αντιπροσωπιες η οχι! αυτα τα ξερουμε ολοι!
ενα φιλος θελει βοηθηα και αν μπορουμε τον βοηθαμε αν δεν θελουμε οχι!!!

οπως σωστα ειπε ο ntinouli αρχικα μιλα με γαλια απευθιας δες αν ειχαν γινει ετσι τα πραγματα αν τους ειχαν ρωτησει απο την Σπαρτη κτλ
υστερα στηλτους και στο κεντρικο mail της psgroup το mail που στιλες και στους αλλους εδω απετωντας τους εξηγησεις..... καντο επισυναψη και στον συνηγορο του καταναλωτη και στην εδω peugeot και στις αντιπροσωπεις που πηγες αν εχουν email!
τον παλιο εγγεφαλο τον εχεις??? αν ναι εχεις γερο χαρτι και τους στρημωχνεις ασχημα!


ΚΑλημέρα!
Δε μου έχουν απαντήσει καθόλου από την εδώ peugeot και κοντεύει μήνας...Μήπως υπάρχει άλλο mail εκτός της φόρμας επικοινωνίας;
Στη Γαλλία να τους το στείλω στα ελληνικά με αγγλικό τίτλο;
Έχουμε μήπως και το εκεί mail?
tnt_tuner - Τρι 18 Μάϊ 2010, 12:33:18
Θέμα δημοσίευσης:
contact@peugeot.com
απο το official site http://www.peugeot.com/en.aspx
στηλτο στα Αγγλικα!
μπορεις και εδω: http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/fonctionnelle/contact.php εχει και τηλ...
τον παλιο εγγεφαλο τον εχεις????

αααα και παντα στα email με ονοματεπωνιμο στιχεια πινακιδας ....
να ειναι επισιμα.... λες και κανεις αιτηση!!!
γιατι πελον το email θεωρειτε γραπτο και επισημο!
ntinouli - Τρι 18 Μάϊ 2010, 12:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
tnt_tuner έγραψε:
contact@peugeot.com
απο το official site http://www.peugeot.com/en.aspx
στηλτο στα Αγγλικα!
μπορεις και εδω: http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/fonctionnelle/contact.php εχει και τηλ...
τον παλιο εγγεφαλο τον εχεις????

αααα και παντα στα email με ονοματεπωνιμο στιχεια πινακιδας ....
να ειναι επισιμα.... λες και κανεις αιτηση!!!
γιατι πελον το email θεωρειτε γραπτο και επισημο!


Ναι τον έχω!
Θα στείλω...για να δούμε θα απαντήσει κανείς? Ευχαριστώ!
vamvakoolas - Τρι 18 Μάϊ 2010, 13:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη πλεον εχει καταντησει απο εξαιρεση να γινεται κανονας ο πειραματισμος "μηχανικων" σε βαρος του πελατη, θα σε συμβουλευα να κανεις αγωγη (ή εστω στειλε εξωδικο) στο υποκαταστημα Σπαρτης καθως επισης και καταγγελια στο αρμοδιο υπουργειο και συνηγορο καταναλώτη (καλυτερα να ξεκινησεις απο αυτον για λογους....κοστους).


Υ.Γ: Στη Γαλλια θα το εξετασουν αλλα κατα 80% θα σε κατευθυνουν στην εδω αντιπροσωπεια LION HELLAS (να βγαλει τα καστανα απο τη φωτια)
drdino - Τρι 18 Μάϊ 2010, 13:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
Κάνε το 100% και θα σαι μέσα δυστυχώς... Sad

Στο after sales πάσχουμε πολύ ως χώρα, πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων.
tnt_tuner - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 20:40:52
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:

Στο after sales πάσχουμε πολύ ως χώρα, πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων.


γιαυτο ακριβως να τους τραβιξει.... αν ο καθενα επερνε με τοζορι αυτο π πληρωσε (αν δεν του το δοσανε!) τοτε μονο θα ισιωνε η κατασταση!
στο χερι μας ειναι να το κανουμε!

ntinouli: μην τους στιλεις τον εγγεφαλο σε καμια περιπτωση!!!
ειναι το αποδικτικο σ στιχιο!
πηγενετον σε εναν ηλεκτρονικο (επισκευαστη,προγραματιστη εγγεφαλων η κατι τετοιο για να σ πει αν εχει κ τι βλαβη εχει!
στιν τελικη αν εχεις καναφιλο με 206 η αλλο ps groop με αυτο τον εγγεφαλο δοκιμαστετο σ εκεινο να δειτε πως δουλευει!
αληθεια απο τοτε εχεις δοκιμασει να τον βαλεις στο δικο σ να δεις πως δουλευει?
ntinouli - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 20:49:28
Θέμα δημοσίευσης:
tnt_tuner έγραψε:
drdino έγραψε:

Στο after sales πάσχουμε πολύ ως χώρα, πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων.


γιαυτο ακριβως να τους τραβιξει.... αν ο καθενα επερνε με τοζορι αυτο π πληρωσε (αν δεν του το δοσανε!) τοτε μονο θα ισιωνε η κατασταση!
στο χερι μας ειναι να το κανουμε!

ntinouli: μην τους στιλεις τον εγγεφαλο σε καμια περιπτωση!!!
ειναι το αποδικτικο σ στιχιο!
πηγενετον σε εναν ηλεκτρονικο (επισκευαστη,προγραματιστη εγγεφαλων η κατι τετοιο για να σ πει αν εχει κ τι βλαβη εχει!
στιν τελικη αν εχεις καναφιλο με 206 η αλλο ps groop με αυτο τον εγγεφαλο δοκιμαστετο σ εκεινο να δειτε πως δουλευει!
αληθεια απο τοτε εχεις δοκιμασει να τον βαλεις στο δικο σ να δεις πως δουλευει?


Έστειλα σήμερα μειλ στην πεζό στη Γαλλία...
Όταν έφερα το 206 μου στην εδώ πεζό με τον καινούργιο εγκέφαλο πια για να διορθώσουν τα άλλα προβλήματα, έβαλαν πάνω κα ιτον παλιό.
Λειτουργούσε απλά έβγαζε σφάλματα θερμοκρασίας και κινητήρα...
Κάποιον βρήκα στο ιντερνετ που επισκεύαζε κα ιπουλούσε εγκεφάλους και μου είπε πως δεν έχει νόημα γιατί θα το αγόραζε στο 1/10 της τιμής...

Φυσικά και δεν τον στέλνω!! Smile
Για να δούμε...θα απαντήσουν αυτοί?
mufcpavlos - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 23:39:54
Θέμα δημοσίευσης:
απο τοτε που χωρισε η κορη η lion εχει παρει τη κατω βολτα. Ουτε εγγυηση δινουν στα αμαξια, μια 2ετια μονο αν δε κανω λαθος (σε συγκριση με αλλους που δινουν 5+ ή κ εφ ορου ζωης!), και πλεον δεν δινουν ΟΥΤΕ οδικη βοηθεια (Peugeot assistance). Να τα χαιρεστε κυριε Θεοχαρακη. Κριμα που η μονακριβη σας εχει κανει μπουρδελο την εταιρια σας (μια απο αυτες που εχετε τελος παντων).

Για το προβλημα σου τωρα, καλυτερα να επικοινωνησεις απευθειας με γαλλια, αναφεροντας μεσα σε ολα αυτα κ τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου σου για να μπορεσουν να τσεκαρουν κ τι ανταλλακτικα εχουν αλλαχθει.

Δες τι θα βγει απο γαλλια κ αν δε βγαλεις ακρη (που μαλλον δε θα βγαλεις) κινησου νομικα ΑΝ μπορεις!
Pughell - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 23:42:01
Θέμα δημοσίευσης:
mufcpavlos έγραψε:
απο τοτε που χωρισε η κορη η lion εχει παρει τη κατω βολτα. Ουτε εγγυηση δινουν στα αμαξια, μια 2ετια μονο αν δε κανω λαθος (σε συγκριση με αλλους που δινουν 5+ ή κ εφ ορου ζωης!), και πλεον δεν δινουν ΟΥΤΕ οδικη βοηθεια (Peugeot assistance). Να τα χαιρεστε κυριε Θεοχαρακη. Κριμα που η μονακριβη σας εχει κανει μπουρδελο την εταιρια σας (μια απο αυτες που εχετε τελος παντων).
...

Παυλε και εσυ πρωην υπαλληλος Lion; Laughing Laughing Laughing
mufcpavlos - Παρ 21 Μάϊ 2010, 00:06:02
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
mufcpavlos έγραψε:
απο τοτε που χωρισε η κορη η lion εχει παρει τη κατω βολτα. Ουτε εγγυηση δινουν στα αμαξια, μια 2ετια μονο αν δε κανω λαθος (σε συγκριση με αλλους που δινουν 5+ ή κ εφ ορου ζωης!), και πλεον δεν δινουν ΟΥΤΕ οδικη βοηθεια (Peugeot assistance). Να τα χαιρεστε κυριε Θεοχαρακη. Κριμα που η μονακριβη σας εχει κανει μπουρδελο την εταιρια σας (μια απο αυτες που εχετε τελος παντων).
...

Παυλε και εσυ πρωην υπαλληλος Lion; Laughing Laughing Laughing



η ελλαδα ειναι μικρη χωρα για να κρυφτουν οι αχρηστοι! peugeot εχω κ γω κ μαθαινω απο δω κ απο κει! Wink

καπως ετσι δεν ειναι στελιο? Wink Wink Wink
Pughell - Παρ 21 Μάϊ 2010, 05:56:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρε σιγουρα ετσι ειναι,απλα απορω πως τοσα χρονια αυτα τα ασχημα πραγματα δεν φτανουν προς τα "επανω" στρωματα και παντα πνιγονται σε τοπικο επιπεδο...
SAKIS-LEMANS - Παρ 21 Μάϊ 2010, 06:56:20
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μωρε σιγουρα ετσι ειναι,απλα απορω πως τοσα χρονια αυτα τα ασχημα πραγματα δεν φτανουν προς τα "επανω" στρωματα και παντα πνιγονται σε τοπικο επιπεδο...


Ο ωχαδελφισμός, η περικοπή εξόδων και η φοβία μήν χάσει τα μπόνους της η κάθε διοίκηση της κάθε επιχείρησης βοηθά σε αυτό.Δεν κάθοντε να λύσουν προβλήματα, δεν εξελίσει τις διαδικασίες ανάλογα με τις νέες απαιτήσεις κτλπ. Μία από τα ίδια και σε εμάς...
drdino - Παρ 21 Μάϊ 2010, 08:36:19
Θέμα δημοσίευσης:
Nα λέμε τα στραβά, αλλά:

1. Ποιά εταιρία δίνει εφ' όρου ζωής εγγύηση;
2. 2 χρόνια δίνουν πολλές καταξιωμένες και premium μάρκες
3. Όντως έχει κοπεί η 3της οδική βοήθεια;
SnakeMJK - Παρ 21 Μάϊ 2010, 08:56:09
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Nα λέμε τα στραβά, αλλά:

1. Ποιά εταιρία δίνει εφ' όρου ζωής εγγύηση;
2. 2 χρόνια δίνουν πολλές καταξιωμένες και premium μάρκες
3. Όντως έχει κοπεί η 3της οδική βοήθεια;


εντελώς for the record:

1. έδινε για περιορισμένα αυτοκίνητα η hyundai... επίσης τα 5 ως 7 χρόνια των toyota, honda, kia και εγώ δεν ξέρω τι άλλο τζαπανοκορεάτικο, σε κάνουν να νιώθεις μεγαλύτερη ασφάλεια! μην μιλήσω για μεταπωλητική αξία που όλα τα τζαπόρν είναι στον θεό.

2. δυστυχώς όμως 2 χρόνια είναι και το ελάχιστο κατά το νόμο. διαφορετικά η πεζό σίγουρα θα έδινε μόνο 1 χρόνο, όπως έκανε πολλά χρόνια παλαιότερα.

3. δεν ξέρω Razz
drdino - Παρ 21 Μάϊ 2010, 09:02:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ok, απλά εφ' όρου ζωής δεν νομίζω να δίνει κανείς, και αν δίνει σίγουρα θα έχει clause xιλιομέτρων. Laughing Η μεταπώληση δεν με καίει ιδιαίτερα, το αμάξι το αγοράζω για μένα για να ευχαριστιέμαι.

Προσωπικά, προτιμώ τα 2 χρόνια για να είμαι "δεμένος" όσο το λιγότερο γίνεται με το επίσημο δίκτυο. Ο ένας χρόνος ήταν επίσης ο ελάχιστος υποχρεωτικός από το νόμο. Laughing Laughing Laughing Και τέσπα, αυτές τις εγγυήσεις τις πληρώνει κανείς είτε κατά την αγορά είτε κατά την συντήρηση. Διαλέγεις και παίρνεις...
vamvakoolas - Παρ 21 Μάϊ 2010, 09:22:14
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:


1. έδινε για περιορισμένα αυτοκίνητα η hyundai... επίσης τα 5 ως 7 χρόνια των toyota, honda, kia και εγώ δεν ξέρω τι άλλο τζαπανοκορεάτικο, σε κάνουν να νιώθεις μεγαλύτερη ασφάλεια! μην μιλήσω για μεταπωλητική αξία που όλα τα τζαπόρν είναι στον θεό.

2. δυστυχώς όμως 2 χρόνια είναι και το ελάχιστο κατά το νόμο. διαφορετικά η πεζό σίγουρα θα έδινε μόνο 1 χρόνο, όπως έκανε πολλά χρόνια παλαιότερα.

3. δεν ξέρω Razz


δεν ηταν για περιορισμενο αριθμο και ουτε για ενα μοντελο, ηταν για χρονικη περιοδο (ενα εξαμηνο) και ισχυε αν εβγαζες μια πιστωτικη καρτα απο huyndai. Αρκετοι γνωστοι μου το ειχαν τολμησει και για να μη κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου τους ψιλοζηλευω
mufcpavlos - Παρ 21 Μάϊ 2010, 10:32:08
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μωρε σιγουρα ετσι ειναι,απλα απορω πως τοσα χρονια αυτα τα ασχημα πραγματα δεν φτανουν προς τα "επανω" στρωματα και παντα πνιγονται σε τοπικο επιπεδο...


ποια ειναι τα "επανω" στρωματα? Το λαθος με τις αντιπροσωπιες, ή μαλλον καλυτερα το λαθος στη Lion (επειδη δεν ξερω για αλλες εταιριες), ειναι ενα κ συγκεκριμενο. Οι τεχνικοι διευθυντες ειναι παιδια του πολυτεχνιου κ δεν εχουν μπει ποτε τους σε συνεργειο και το μονο που κοιτανε ειναι τα νουμερα παραγωγικοτητας για να τα στειλουν στα κεντρικα κ να τους πουν "μπραβο καλη δουλεια". Αλλα οταν ας πουμε λες στον μηχανικο σου θελω πχ το σαζμαν του 206 να το εχεις ετοιμο για να το παρει ο πελατης σε 1 ωρα, αυτο ειναι παραλογο. Γτ ενα σαζμαν δεν αλλαζει σε 1 ωρα, θελει τουλαχιστον 2.5 και αυτο δε μπορει να το καταλαβει ο προισταμενος τους.
SnakeMJK - Παρ 21 Μάϊ 2010, 11:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
vamvakoolas έγραψε:
δεν ηταν για περιορισμενο αριθμο και ουτε για ενα μοντελο, ηταν για χρονικη περιοδο (ενα εξαμηνο) και ισχυε αν εβγαζες μια πιστωτικη καρτα απο huyndai. Αρκετοι γνωστοι μου το ειχαν τολμησει και για να μη κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου τους ψιλοζηλευω


μακάρι να είχα πάρει κ εγώ ένα Ατος τότε Razz

βασικά θυμάμαι μια προσφορά που είχαν βγάλει για πολύ λίγο, που δεν αφορούσε μόνο εφ' όρου ζωής εγγύηση, αλλά και δωρεάν service για πάντα! βέβαια η τιμή ανέβαινε κατά 1.000 ευρώ τουλάχιστον, αλλά δεν θα με χάλαγε...
Samer - Παρ 21 Μάϊ 2010, 11:40:26
Θέμα δημοσίευσης:
ntinouli έγραψε:
tnt_tuner έγραψε:
drdino έγραψε:

Στο after sales πάσχουμε πολύ ως χώρα, πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων.


γιαυτο ακριβως να τους τραβιξει.... αν ο καθενα επερνε με τοζορι αυτο π πληρωσε (αν δεν του το δοσανε!) τοτε μονο θα ισιωνε η κατασταση!
στο χερι μας ειναι να το κανουμε!

ntinouli: μην τους στιλεις τον εγγεφαλο σε καμια περιπτωση!!!
ειναι το αποδικτικο σ στιχιο!
πηγενετον σε εναν ηλεκτρονικο (επισκευαστη,προγραματιστη εγγεφαλων η κατι τετοιο για να σ πει αν εχει κ τι βλαβη εχει!
στιν τελικη αν εχεις καναφιλο με 206 η αλλο ps groop με αυτο τον εγγεφαλο δοκιμαστετο σ εκεινο να δειτε πως δουλευει!
αληθεια απο τοτε εχεις δοκιμασει να τον βαλεις στο δικο σ να δεις πως δουλευει?


Έστειλα σήμερα μειλ στην πεζό στη Γαλλία...
Όταν έφερα το 206 μου στην εδώ πεζό με τον καινούργιο εγκέφαλο πια για να διορθώσουν τα άλλα προβλήματα, έβαλαν πάνω κα ιτον παλιό.
Λειτουργούσε απλά έβγαζε σφάλματα θερμοκρασίας και κινητήρα...
Κάποιον βρήκα στο ιντερνετ που επισκεύαζε κα ιπουλούσε εγκεφάλους και μου είπε πως δεν έχει νόημα γιατί θα το αγόραζε στο 1/10 της τιμής...

Φυσικά και δεν τον στέλνω!! Smile
Για να δούμε...θα απαντήσουν αυτοί?


Εγω με τα δικα μου προβληματα που ειχα με το 207, ειχα στειλει στην πεζοτ λιον σε αυτο το μαιλ και μου ηρθε απαντησει μετα απο μια εβδομαδα:
tech@peugeot.gr

Η απαντησει βεβαια δεν ηταν αυτο που ηθελα και καμια σχεση με αυτο που τους ζητησα.

Εστειλα Γαλλια στα αγγλικα πρωτη φορα, μετα απο 2 εβδομαδεσ αλλο ενα. Καμια απαντησει. Τους πηρα τηλ, μου ειπαν οτι το μαιλ πηγε στο "The Boss", ξανα ενα μηνα, εστειλα αλλο μαιλ, και παλι τπτ, τους πηρα τηλ παλι και οτι να περιμενω τηλ απο λιον, και παλι τπτ. Τελευταια φορα τους πηρα τηλ με βρισιες και το ιδιο με την λιον που μου ειπαν οτι ειμαι εκτος εγγυησεις και δεν μπορουν να κανουν τπτ.

Οσο μπορεις να το παλεψεις να παρεις τα λεφτα του πισω!
Στο τελος εγω πηγα στο δικο μου και εφτιαξα αυτο που ηθελα με 1/6 της αξιας που μου ζητησαν στην πεζοτ.
tnt_tuner - Τρι 25 Μάϊ 2010, 15:38:03
Θέμα δημοσίευσης:
ntinouli κανενα νεο?
μηλισες με τον συνηγορο του καταναλωτη? τι σου ειπανε?
εχω την εντιπωση οτι αν τραβιχτει το θεμα σου βαζουν δωρεαν δικηγορο απο εκει.....
ρωτα καλητερα και σε κανενα ιδιωτη δοικηγορο αν δεις τι θα σου πεει!!!!
ntinouli - Τρι 25 Μάϊ 2010, 18:54:22
Θέμα δημοσίευσης:
tnt_tuner έγραψε:
ntinouli κανενα νεο?
μηλισες με τον συνηγορο του καταναλωτη? τι σου ειπανε?
εχω την εντιπωση οτι αν τραβιχτει το θεμα σου βαζουν δωρεαν δικηγορο απο εκει.....
ρωτα καλητερα και σε κανενα ιδιωτη δοικηγορο αν δεις τι θα σου πεει!!!!


Τίποτα...θα περιμένω μέχρι τέλος βδομάδας να δω μήπως απαντήσουν...και μετά συνήγορο του καταναλωτή...
Είναι που δεν ξέρω από αμάξια...αν ήξερα θα είχα περισσόττερη άνεση... Sad
tnt_tuner - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 12:36:59
Θέμα δημοσίευσης:
Σηγουρα θα ειχες περισοτερη ανεση....αλλα μην τρελενεσαι π δεν ξερεις......ασε π ειναι κ ευκαιρια να μαθεις καποια πραγματα!!!
εδω περα μηλαμε οτι σε εχουν κοροιδεψει κ σου εχουν παρει τα λευτα τζαμπα(κ μαλον οχι απομια αντιπροσωπια!) και εσυ π δεν ξερεις και πολλα τους πηρες χαμπαρι!!
και μηλαμε για εξουσιοδοτημενες αντιπροσωπιες που εν'τελη δεν σου φαγανε απλως τα λεφτα αλλα δε διορθωσανε το προβλημα!
αυτο θελει τραβηγμα και σαν μαγαζι ενως ιδιοτη και σαν αντιπροσωπια!
ασ προσεχει στην τελικη και η peugeot που δινει εξουσιοδοτησεις!
δεν γινεται να ερχεται ενα αμαξιμε πρβλημα και να λες: ρε μηπως φταιει αυτο αλλαξετο, ρε μηπως φταιει το αλλο αλλαξετο και εκεινο...τι μας νιαζει εμας λεφτα βγαζουμε, ο μλκς πληρωνει!!!!!!
για τα παντα ειπαρχει τροπος ελεγχου σωστης λειτουργιας!
για μενα ειναι αδικιολογιτοι κ εδω στην αθηνα που προεβησαν σε τοσες αντικαταστασεις στον αερα..... τι ειναι τα μπεκ και οι πολαπλασιαστες?? δεν ελεγχονται αν λειτουργουν???
δε πιστευω να σε χρεωσανε και εργασια η οτιδιποτε εκτος για αυτο π εφτεγε?! πολαπλη εισαγωγη αληθεια γιατι σου αλλαξανε? που κολαει αυτο με την πλεξουδα?? αληθεια δεν μπορουσαν να την επισκευασουν την πλεξουδα και την αντικαταστασισανε?
σου τα δοσανε αυτα τα κοματια π αντικαταστισανε?
ntinouli - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 21:38:49
Θέμα δημοσίευσης:
tnt_tuner έγραψε:
Σηγουρα θα ειχες περισοτερη ανεση....αλλα μην τρελενεσαι π δεν ξερεις......ασε π ειναι κ ευκαιρια να μαθεις καποια πραγματα!!!
εδω περα μηλαμε οτι σε εχουν κοροιδεψει κ σου εχουν παρει τα λευτα τζαμπα(κ μαλον οχι απομια αντιπροσωπια!) και εσυ π δεν ξερεις και πολλα τους πηρες χαμπαρι!!
και μηλαμε για εξουσιοδοτημενες αντιπροσωπιες που εν'τελη δεν σου φαγανε απλως τα λεφτα αλλα δε διορθωσανε το προβλημα!
αυτο θελει τραβηγμα και σαν μαγαζι ενως ιδιοτη και σαν αντιπροσωπια!
ασ προσεχει στην τελικη και η peugeot που δινει εξουσιοδοτησεις!
δεν γινεται να ερχεται ενα αμαξιμε πρβλημα και να λες: ρε μηπως φταιει αυτο αλλαξετο, ρε μηπως φταιει το αλλο αλλαξετο και εκεινο...τι μας νιαζει εμας λεφτα βγαζουμε, ο μλκς πληρωνει!!!!!!
για τα παντα ειπαρχει τροπος ελεγχου σωστης λειτουργιας!
για μενα ειναι αδικιολογιτοι κ εδω στην αθηνα που προεβησαν σε τοσες αντικαταστασεις στον αερα..... τι ειναι τα μπεκ και οι πολαπλασιαστες?? δεν ελεγχονται αν λειτουργουν???
δε πιστευω να σε χρεωσανε και εργασια η οτιδιποτε εκτος για αυτο π εφτεγε?! πολαπλη εισαγωγη αληθεια γιατι σου αλλαξανε? που κολαει αυτο με την πλεξουδα?? αληθεια δεν μπορουσαν να την επισκευασουν την πλεξουδα και την αντικαταστασισανε?
σου τα δοσανε αυτα τα κοματια π αντικαταστισανε?


Στην Αθήνα τουλάχιστον τους γνωρίζω και είχαν καλύτερη συμπεριφορά...
Δεν ξέρω πως επισκευάζουν πια τα αμάξια...πάντα θαύμαζα αυτούς που από το τίποτα έφτιαχναν αμάξια και λειτουργούσαν! Τώρα τα αλλάζουν με την πρώτη ματιά...
ntinouli - Τρι 08 Ιούν 2010, 22:56:08
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά πήρα σήμερα τηλέφωνο στη Lion 210-5761101 και ζήτησα κάποιον "υπέυθυνο παραπόνων".

Η γραμματέας του κ. Κρούσκα, ευγενέστατη, με ενημέρωσε ότι είναι -για καλή μου τύχη- αυτός υπέυθυνος για τα συνεργεία σε Σπάρτη και Κηφισίας που είναι ο Κόνδωρας.

Μου είπε ότι θα βρει το mail μου θα επικοινωνήσει ο κ. Κρούσκας μαζί μου μες τη μέρα.

Ώπερ και έγινε, με πήρε ο ίδιος και μου ζήτησε συγγνώμη για το mail που είχε καταχωρηθεί αλλού και για την ταλαιπωρία γενικότερα, ότι ενημερώθηκε για το περιστατικό από τον Κόνδωρα και ζήτησε τα τιμολόγια της Σπάρτης για να μιλήσει μαζί τους.

Θα του τα στείλω αύριο και κάτι δείχνει να κινήθηκε.

Για να δούμε...
tnt_tuner - Δευ 14 Ιούν 2010, 19:01:00
Θέμα δημοσίευσης:
τα παντα πανω στο αυτοκινητο ελεγχονται για την σωστη λειτουργιατους και στην κατασταση τους!! ειτε μιλαμε για μηχανικους μηχανισμους ειτα για ηλεκτρικους και ηλεκτρονικους! κανονικα δηλ οταν σ λεει ο μαστορας να αλλαξουμε αυτο ενοειται οτι το εχει βγαλει, το εχει μετρισει και ξσερει οτι δεν δουλευει... αν δεν ειχαμε τις οδηγιες για την εβρεση της βλαβης και δεν ειχαμε κ τροπο να ελεγξουμε το σφαλμα κα8ε προβλημα στο αυτοκινητο 8α ηταν γριφος!!!

καλα νεα!!! τουλαχιστον υπαρχει ενα α ενδιαφερον και μια επικοινωνια!
εχεις αλλα νεα?
μακαρι να βρεις την ακρη συντομα! Very happy
ntinouli - Δευ 14 Ιούν 2010, 19:29:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγα σήμερα το πρωί το αμάξι να βάλουν πίσω τον παλό εγκέφαλο να δουν τι παίζει...

Ελπίζω να πάνε όλα καλά...δε θα ήταν άσχημα να πάρω κάποια από τα λεφτά που έδωσα πίσω...

Γενικά θεωρώ ότι τα λεφτά για το αμάξι δεν πάνε χαμένα γιατί είναι η ασφάλειά σου.
Και τα λάστιχά μου είναι από τα καλά, και το τσεκάρω συχνά έτσι ώστε να με κρατάει ασφαλή.
Αλλά λεφτά τζάμπα δε μου αρέσει να δίνω όπως και σε κανέναν μας!

Τις επόμενες μέρες θα ξέρουμε και θα σας γράψω!

Τουλάχιστον να υπάρχει μία άκρη για να βρίσκεις το δίκιο σου ή να σε πείθουν ότι είχαν δίκιο. Smile
ntinouli - Δευ 28 Ιούν 2010, 08:02:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα!

Ξεχάστηκα λίγο! Embarassed

Τελικά δεν έγινε τίποτα...

'Εβαλαν πίσω τον παλιό εγκέφαλο και μου είπαν (μου τα εκτύπωσαν κιόλας) ότι τα σφάλματα που βγάζει ήταν πολλά και δεν σβήνονταν. Και παρ όλο που η πλεξούδα που ήταν κομμένη τότε και μπέρδευε τον εγκέφαλο, τώρα έδινε ακόμα σφάλματα.

Και έκαναν ανασκόπηση και της γραπτής ηλεκτρονικής επικοινωνίας με τη γαλλία και αποφάνθηκαν ότι έπρεπε να αλλαχτεί.

Μου είπε ο υπεύθυνος ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για αποζημίωση και ότι συμφώνησε με τον Κόνδωρα να έχω καλύτερη μεταχείριση. Όταν γέλασα και του είπα ότι έτσι και αλλιώς έχω, μου λέει και οικονομικά το οποίο δεν το πιστεύω, αλλά οκ.

Εντάξει ήταν μια προσπάθεια!
Και αφού τόσοι ειδικοί αποφάνθηκαν ότι έπρεπε να αλλάξει......έπρεπε να αλλάξει.

Βέβαια η ικανοποίηση του καταναλωτή δεν παίζει κανένα ρόλο (αν και με την διαδικασία αυτή που ήταν όλη δική μου προσπάθεια, αυξήθηκε λίγο) και ο κ. Θεοχαράκης (αν δεν κάνω λάθος) προτιμά να δίνει 5.000€ μπόνους σε υπάλληλο που "έσωσε" τα λεφτάκια του από ληστή όταν πήγαινε να καταθέσει τις εισπράξεις (και καλά έκανε όσον αφορά τον υπάλληλο!!!) παρά στον καταναλωτή του.

Αυτά..............δεν το παίζω ξερόλας, κλασσική ελληνίδα, αλλά κάποια γεγονότα όπως ότι όλα έγιναν όταν έβαλα τελείως νοθευμένη βενζίνη, ότι παρέλαβα χαλασμένο αμάξι απο΄τη Σπάρτη και ότι οι μηχανικοί στον κόνδωρα χαμογελούσαν και μου έλεγαν ότι ίσως δε χρειαζόταν με κάνει να εμμένω στην άποψή μου.

Very happy

Υ.Γ: Ερώτηση by the way, το δικό σας το 206 όταν είναι στο ρελαντί τρέμει; Στο φανάρι πχ χωρίς ταχύτητα μέσα. Μου είπαν δεν είναι τίποτα...αλλά νομίζω δεν το είχα... (πριν αλλάξω τα μπουζί θυμάστε που σας έλεγα ότι έτρεμε σαν τρελλό...λέτε να του έμεινε;)
reselie - Δευ 28 Ιούν 2010, 08:24:04
Θέμα δημοσίευσης:
[quote=ntinouli]
Υ.Γ: Ερώτηση by the way, το δικό σας το 206 όταν είναι στο ρελαντί τρέμει; Στο φανάρι πχ χωρίς ταχύτητα μέσα. Μου είπαν δεν είναι τίποτα...αλλά νομίζω δεν το είχα... (πριν αλλάξω τα μπουζί θυμάστε που σας έλεγα ότι έτρεμε σαν τρελλό...λέτε να του έμεινε;)[/quote]

Ισως ειναι καποια βαση κινητηρα..(δεδομενου οτι κραταει καλο ρελαντι)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr