PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Επιλογή αμορτισέρ για 206 1.1

thodoras - Δευ 18 Αύγ 2003, 07:38:27
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Επιλογή αμορτισέρ για 206 1.1
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ..
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ SITE ΑΥΤΟ,ΑΛΛΑ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ!
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ!
ΕΧΩ ΤΟ 206 ΤΟ 1100cc
ΤΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ EIBACH ΧΑΜΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ 3,5 ΠΟΝΤΟΥΣ.
ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΑΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟΜΩΣ 8 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ!!!
ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΩ BILSTEIN.ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ?
ΠΟΙΑ BILSTEIN ΟΜΩΣ?
ΠΟΣΟ ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΟΥ?

ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Confused
pezomania - Δευ 18 Αύγ 2003, 10:05:58
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλέ Θοδωρή καλώς ήρθες!!

Εγώ με θα σου πρότεινα να μην βάλεις τα Bilstein (λόγω κόστους) και να κατευθυνθείς σε λύσεις όπως De Carbon comfort ή Sachs. Το κόστος των 2 αμορτισέρ που σου έδωσα (με τοποθέτηση) περίπου 300€.
thodoras - Δευ 18 Αύγ 2003, 10:17:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑ ΜΑΙ ΠΑΛΙ!!
ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΤΑ BILSTEIN,ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ???
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΠΟΣΑ ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ??? Very happy
pezomania - Δευ 18 Αύγ 2003, 13:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Bilstain χαμηλώματος είναι τα sprint (κίτρινα), τα οποία για το 206 θα σου στοιχίσουν κοντά 600+ €!! Νομίζω ότι είναι πολύ ακριβά για το χαρακτήρα και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σου.

Εγώ έχω το 1.6 το 16v με τα 110 (118 στις δυναμομετρήσεις Wink ) άλογα.
thodoras - Δευ 18 Αύγ 2003, 17:33:06
Θέμα δημοσίευσης:
ego exo vrei ta sprint me 530 euro alla kai pali einai megali i timi...
pistevo oti mporo na ta vro kai pio ftina...
Ronin - Δευ 18 Αύγ 2003, 17:59:45
Θέμα δημοσίευσης:
χμμμμμ...
αμορτισερ Bilstein στο 1100??
Μηπως ειναι λιγο υπερβολη βρε συ thodora??
Εδω εμεις οι 1600αριδες,αλλαζουμε λαστιχα (με την μαμα αναρτηση ) και βλεπουμε θεαματικη αλλαγη στο αυτοκινητο.Φανταζομαι οτι για να κανεις θεμα για αναρτηση,πιθανον να νιωθεις το αμαξι να πλεει και να εχει χασει την σταθεροτητα του...
Αν εχει βαση ο παραπανω ισχυρισμος μου,φανταζομαι οτι τα αμορτισερ σου εχουν κλαταρει απο τα σκληρα ελατηρια που εχεις βαλει,πραγμα απολυτα λογικο και φυσιολογικο.Οπωτε εγω θα σου προτεινα να μην πας σε κατι σκληρο οπως τα bilstein και να ριξεις μια ματια στα αμορτισερ σου,μηπως χρειαζονται αλλαγη.Σε περιπτωση που χρειαζονται αλλαγη και δεν θελεις να πας στα μαμισια,πολυ καλη λυση ειναι τα DeCarbon που σου προτεινε ο Γιωργος(pezomania).Εκτος του οτι ειναι υπερ-υπερ αρκετα για το χαρακτηρα του αυτοκινητου σου,ειναι και δοκιμασμενα απο ατομο του club σε οριακους ρυθμους και μαλιστα σε 206 που εχει σχεδον την διπλασια δυναμη απο το δικο σου (1600 16v).

Και παλι καλως μας ηρθες και ευχομαι να βρεις λυση μεσα απο το forum....

p.s. Κρατα τα λεφτα σου και μην τα πετας απο εδω και απο εκει σε καθε ξελιγωμενο λαστιχα-αμορτισερα που το μονο που ξερει ειναι να αδειαζει πορτοφολια.Bilstein - bilstein -bilstein. Ολοι το ιδιο ξερουν να λενε,ο καθενας με διαφορετικη σαλτσα......
thodoras - Τρι 19 Αύγ 2003, 14:29:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστω πολυ φιλε για τα πολυτιμα λογια σου και για την βοηθεια που μου προσφερεις!
Ο μονος λογος που εχω κολλισει στα bilstein ειναι γιατι ειναι αρκετα ανθεκτικα,και δεν προκειται να βγουνε off σε λιγα χιλιομετρα!
Τωρα τα de carbon που μου προτεινεις,κατα ποσο ειναι καλα και ανθεκτικα οσο τα bilstein???
Ποσο περιπου πανε τα de carbon? υπαρχει ειδικως τυπος τους ή ειναι ενα ειδος?
Ronin - Τρι 19 Αύγ 2003, 14:44:01
Θέμα δημοσίευσης:
thodoras έγραψε:
Ποσο[/b] περιπου πανε τα de carbon? υπαρχει ειδικως τυπος τους ή ειναι ενα ειδος?


Νομιζω οτι ειναι ωρα να στειλεις ενα Προσωπικο μηνυμα (πμ ) στον Μιλτο (Miltellas)......
thodoras - Τετ 20 Αύγ 2003, 14:52:48
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια βοηθειααααααααααααα δεν ξερω τι να επιλεξω!!!!!
chatasos - Τετ 20 Αύγ 2003, 15:56:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=43161&highlight=de+carbon#43161
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=35574&highlight=de+carbon#35574
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=19334&highlight=de+carbon#19334


Και φυσικά μην ξεχνάτε την αναζήτηση
Svstouk - Πεμ 21 Αύγ 2003, 08:02:27
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα σου πρότεινα να αρχίσεις από τις αντιστρεπτικές, να βάλεις δηλαδή τις αντιστρεπτικές και τις ράβδους στρέψεις του 1.4 ή του 1.6, γιατί το δικό σου από όσο ξέρω δεν έχει αντιστρεπτικές.

Με αυτόν τον τρόπο θα δεις θεαματική αλλαγή ως προς τις κλίσεις στις στροφές (θα μειωθούν πολύ), αλλά και στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου που θα αλλάξει προς το ασφαλέστερο και καλύτερο.

Μετά από αυτήν την κίνηση και αν δεν μείνεις ευχαριστημένος ακόμα και με την ανάρτηση που έχεις τώρα, τότε μόνο θα σου πρότεινα να αρχίσεις να κυνηγάς τα αμορτισέρ.

Αυτά! Wink
thodoras - Πεμ 21 Αύγ 2003, 09:27:51
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Στεφανε εχω την εντυπωση πως και το δικο μου,παρ 'οτι 1100cc,εχει αντιστρεπτικη!Πισω δεν εχω ελατηρια!Αυτο δεν σημαινει αυτοματα οτι εχω αντιστρεπτικη?
Svstouk - Πεμ 21 Αύγ 2003, 09:33:52
Θέμα δημοσίευσης:
thodoras έγραψε:
Φιλε Στεφανε εχω την εντυπωση πως και το δικο μου,παρ 'οτι 1100cc,εχει αντιστρεπτικη!Πισω δεν εχω ελατηρια!Αυτο δεν σημαινει αυτοματα οτι εχω αντιστρεπτικη?


Όχι, όχι, καμία σχέση. Άλλο αντιστρεπτικές, άλλο ελατήρια. Τα δικά μας δεν έχουν πίσω ελατήρια, αλλά αντ'αυτών έχουν τις λεγόμενες "ράβδους στρέψεις" που τα αντικαθιστούν. Οι αντιστρεπτικές είναι για τις κλίσεις του αμαξώματος και γενικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Κι εξακολουθώ να νομίζω ότι δεν έχεις πίσω αντιστρεπτικές. Wink
pezomania - Πεμ 21 Αύγ 2003, 14:44:37
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω ότι στα τελευταία μοντέλα, έχουν βάλει αντιστρεπτικές και στα 1100.
Svstouk - Πεμ 21 Αύγ 2003, 14:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω ότι στα τελευταία μοντέλα, έχουν βάλει αντιστρεπτικές και στα 1100.


Wink Wink
Svstouk - Παρ 22 Αύγ 2003, 09:58:36
Θέμα δημοσίευσης:
Χτες που άλλαξα τις βαλβολίνες και η αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου είχε σηκωθεί (και άρα το δεξί εμπρός αμορτισέρ είχε κρεμάσει) έπαθα την πλάκα μου.................

Το εν λόγω αμορτισέρ αποφάσισε να δροσιστεί λιγάκι και αλείφθηκε με λαδάκι ιδίας παραγωγής...... Evil Evil Evil γύρω γύρω του στο μέρος που καλύπτεται από το καουτσούκ έχει όχι απλώς δακρύσει,......πρωταγωνιστής της "Λάμψης" έχει γίνει!

Τά'φτυσε το γ....ο και δεν έχει κάνει 30.000 χλμ. Για όσους θυμούνται είναι τα ενισχυμένα της μαμάς Πεζό. Δυστυχώς ο ζαντολαστιχάς μου είναι σε διακοπές και δεν μπορώ να το μετρήσω ακόμα, από βδομάδα προφανώς.

Προβλέπω μπελάδες πάλι με την αντιπροσωπεία.....αχχχχχχχχχχ Crying or Very sad
pezomania - Παρ 22 Αύγ 2003, 10:20:14
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Χτες που άλλαξα τις βαλβολίνες και η αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου είχε σηκωθεί (και άρα το δεξί εμπρός αμορτισέρ είχε κρεμάσει) έπαθα την πλάκα μου.................

Το εν λόγω αμορτισέρ αποφάσισε να δροσιστεί λιγάκι και αλείφθηκε με λαδάκι ιδίας παραγωγής...... Evil Evil Evil γύρω γύρω του στο μέρος που καλύπτεται από το καουτσούκ έχει όχι απλώς δακρύσει,......πρωταγωνιστής της "Λάμψης" έχει γίνει!

Τά'φτυσε το γ....ο και δεν έχει κάνει 30.000 χλμ. Για όσους θυμούνται είναι τα ενισχυμένα της μαμάς Πεζό. Δυστυχώς ο ζαντολαστιχάς μου είναι σε διακοπές και δεν μπορώ να το μετρήσω ακόμα, από βδομάδα προφανώς.

Προβλέπω μπελάδες πάλι με την αντιπροσωπεία.....αχχχχχχχχχχ Crying or Very sad


Ρε Στέφανε, δεν πας να πάρεις μια 4αδα sachs ή De Carbon να ησυχάσει το κεφάλι σου;;!! Από λεφτά τα ίδια θα σου έρθουν (πάνω κάτω Laughing ).
Svstouk - Παρ 22 Αύγ 2003, 10:40:15
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο μου, τα αμορτισέρ τα είχα αλλάξει μέσα στην εγγύηση κι αυτό θα κοιτάξω να κάνω και τώρα (που δεν το βλέπω γιατί τότε είχαν 17.000 χλμ, και αυτά τώρα έχουν κάνει 30.000)

Μάλλον θα πάω για DeCarbon.
mick206 - Παρ 22 Αύγ 2003, 23:17:47
Θέμα δημοσίευσης:
thodoras έγραψε:
Φιλε Στεφανε εχω την εντυπωση πως και το δικο μου,παρ 'οτι 1100cc,εχει αντιστρεπτικη!

Πάμε άλλη μία... Smile
Θόδωρα εαν το 206 σου είναι του 2001 και κατα προτίμηση μετά το Μάϊο(Μάϊος 2001 είναι το δικό μου) τότε ναι,έχει αντιστρεπτική... Wink
Αυτό θα το δείς όταν πας το αμάξι σου για service και καθώς θα το παρατηρείς απο κάτω,δείς ένα κομμάτι σίδερου(δεν ειναι σίδερος αλλα λέμε τώρα για να καταλάβεις καλύτερα) να ενώνει τα δύο αμορτισέρ του 206 σου.Το γνωστό στα ελληνικά Ζαμφόρ... Smile
Οκ; Wink
thodoras - Κυρ 24 Αύγ 2003, 22:30:57
Θέμα δημοσίευσης:
Τοτε μιχαλη εχω αντιστρεπτικη!!!
Γιατι αυτη τη μπαρα που λες την εχω δει!
Παιδες τα καινουρια αμορτισερια μπηκαν!!! Very happy Very happy Very happy
Bilstein Sprint κιτρινα
Παιδια αν και 1100cc το αμαξακι μου ωφειλω να ομολογησω οτι εχει γινει κουτσουρο Very happy ,και μπαινει απο αρκετα καλα ως τελεια στις στροφες καθ 'οτι ειχα ηδη ελατηρια 3 ποντα eibach!

Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Svstouk - Δευ 25 Αύγ 2003, 10:56:50
Θέμα δημοσίευσης:
Confused Confused Confused Confused

Τάδε έφη αμορτισερόμετρο (οι τιμές αφορούν την απόσβεση των αμορτισέρ):

Εμπρός αριστ. : 47% Εμπρός δεξ. : 54%

Πίσω αριστερά : 60% Πίσω δεξιά : 55%

Αυτά τα αμορτισέρ έχουν κάνει 30.000 χλμ, τα 20.000 από αυτά σε αυτοκινητόδρομο, και το αμάξι δεν είναι χαμηλωμένο.

Κι έπειτα σου λέει ότι είναι τα "ενισχυμένα" αμορτισέρ της Πεζό.... Sad

Τρομάρα τους! Confused

.....
.....

Πόσο είπαμε κύριοι της Θεσσαλονίκης έχετε κλείσει τα DeCarbon;
mick206 - Δευ 25 Αύγ 2003, 11:52:21
Θέμα δημοσίευσης:
Καλορίζικα και καλοφόρετα φίλε Θόδωρα! Smile
Άντε και καλά μπασίματα! Wink
thodoras - Δευ 25 Αύγ 2003, 12:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω ευχαριστω παιδια... Very happy
mcdmate - Τρι 26 Αύγ 2003, 15:11:01
Θέμα δημοσίευσης:
Mia erotisi, exei akousi kanis gia amortiser RECORD i kapos etsi.

Piga se dio magazia stin ilioupoli kai mou ta protinan kai oi dio san mia para poli kali epilogi.
Apo oti mou eipan einai galika kai einai diplis energeias (aeriou - ladiou) me tria xronia egiisi kai se timi 230 - 250 euro me tin topothetisi.
Zitisa ta de carbon kai kati sa na tous kolage, milagan sto stil tou oti " den exo kai prepei na paragilo, h antiprosopia anoigei telos tou mina k.l.p".

Enas mou anefere oti einai pio sfixta apo ta de carbon kai den kopanane.
teoman - Τρι 26 Αύγ 2003, 15:37:55
Θέμα δημοσίευσης:
mcdmate έγραψε:
Mia erotisi, exei akousi kanis gia amortiser RECORD i kapos etsi.

Piga se dio magazia stin ilioupoli kai mou ta protinan kai oi dio san mia para poli kali epilogi.
Apo oti mou eipan einai galika kai einai diplis energeias (aeriou - ladiou) me tria xronia egiisi kai se timi 230 - 250 euro me tin topothetisi.
Zitisa ta de carbon kai kati sa na tous kolage, milagan sto stil tou oti " den exo kai prepei na paragilo, h antiprosopia anoigei telos tou mina k.l.p".

Enas mou anefere oti einai pio sfixta apo ta de carbon kai den kopanane.


Αφού υπάρχει ο διεθνούς φήμης αμορτισολόγος Μιλτέλιος...

Miltellas έγραψε:
Νίκο σου είπα και από κοντά εχθές και θα τα πω κι εδώ για όλους.
Βρήκα αμορτισέρ της Record (100% Γαλλικά) και αυτοδιαφημίζονται σαν ανταγωνιστικά αλλά δυνατότερα από De Carbon. Τα άνοιξα και τα έβαλα στον πάγκο. Αρχική εντύπωση πάγκου: Τα Maxigaz είναι σκληρότερα από De Carbon και έχουν αισθητά δυνατότερο rebound (ανεβαίνουν πιο αργά και με μεγαλύτερη αντίσταση) πράγμα που σημαίνει εξαφάνιση των ταλαντώσεων στις διαμήκεις ανωμαλίες. Υπάρχουν και τα σπορ ονόματι Record SP. Και επιπλέον βγαίνουν ξεχωριστά για τα 1.1-1.4-1.6 8V και ξεχωριστά για τα 1.6 16V-CC-GTi. Τα έχει ήδη υπάρχων συνεργάτης μας και τα επιπλέον βρήκα και σε γνωστό μεγαλοεισαγωγέα γαλλικών ανταλλακτικών. Από τιμές; Είπαμε ανταγωνιστικά της De Carbon...
Ρίξτε μια ματιά: http://www.record-france.fr/hten/

thodoras - Πεμ 28 Αύγ 2003, 10:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια αφηστε τα de carbon και τα zachs!Μια ειναι η μαρκα!
BILSTEIN!!!!!! Very happy Very happy Very happy Very happy
Lion80 - Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:45:55
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά γειά σας!!!Είμαι νέος στό Club και θα θελα να ρωτήσω για μια αλλαγή που σκεφτομαι να κανω!!Έχω το 206 XS2 1.4 και σκέφτομαι να του αλλάξω αναρτήσεις!!!Ο λόγος;Δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα οι μαμίσιες(το έχω 1,5 χρόνο και χω κανει 36.000χλμ.)αλλά θέλω μεγαλύτερη σταθερότητα ιδιαίτερα στα ταξίδια στην εθνική οδό που μετα τα 130 το αυτοκίνητο αρχίζει να πλέει!!!θα μου πείτε πώς στη κατηγορία του θεωρείται απο τα σταθερά αυτοκίνητα και πως αν ήθελα κατι που ούτε στα 200 δεν θα χαμπάριαζε θα έπρεπε να αγοράσω αυτοκίνητο διαφορετικής κατηγορίας!!!
Δέν κάνω λοιπόν όνειρα.... Wink απλά θέλω το 206 που τόσο μου αρέσει να γίνει λιγο πιο σφικτό και να κρατιέται κάπως καλύτερα στους καταπληκτικούς Ελλήνικους μας δρόμους Laughing Και επειδή κάθε δρόμος που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να χει και καμιά λακούβιτα-άρα κάπου-κάπου γι άυτο πήγα σε έναν γνωστό, το συζητήσαμε και μου πρότεινε:BILSTEIN ΜΑΥΡΟ με H/R ελλατήρια και μαζι με κούρδισμα,τα σχετικά και χαμήλωμα 3cm μια τιμή 350 ΕΥ με εργατικά και ΦΠΑ!!Τι γνώμη εχετε παίδες;;;;;;;;;;;;;;(Σε 1,5 μήνα αλλαζω λαστιχα μαλλον τα Michelin και σιγουρα 185-60-14)
thodoras - Πεμ 28 Αύγ 2003, 15:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε δημοσθενη καλως ορισες στο club μας!
Μπαινω αμεσως στο ψητο! Laughing Laughing
Αυτος που σου προτεινε bilstein μαυρο ελπιζω να ξερει καλα τι σου λεει...
Και να το γιατι...
Bilstein εβαλα κι εγω πριν 5 μερες.
Οχι το μαυρο ομως!Το κιτρινο!
bilstein sprint κιτρινο.
Πηγα και σε εμπορο της bilstein και μου ειπε οτι το μαυρο δεν ειναι καλο,και γι αυτο το λογο δεν το φερνει!!!Ασε που το μαυρο ειναι πιο μαλακο απο το κιτρινο!! Very happy
Το ιδιο μου ειπαν και αλλοι...
Τωρα προσεξε..!
Αν αυτος εννοει μαυρο,αλλα,το sport της bilstein,τοτε παω πασο! Laughing
Παντως εγω εχω βαλει στο δικο μου εδω και 8 μηνες eibach ελατηρια,που θεωρουνται αρκετα σκληρα,και τωρα εβαλα και τα αμορτισερια!
Φιλε ενα θα σου πω!!!
Η μερα με τη νυχτα σε κρατημα!
Ειναι κατα πολυ καλυτερο απ 'οτι ηταν!!!!
Απο κει και περα η επιλογη ειναι δικη σου...
Ψαχτο ομως... Smile
Lion80 - Παρ 29 Αύγ 2003, 15:11:24
Θέμα δημοσίευσης:
Θοδωρή μου σε ευχαριστώ πολυ!!!!
Να' μαι ειλικρινής δεν ξέρω αν είναι το απλό μαύρο η αυτό της σειράς "Sport".Σίγουρα όμως θα το τσεκάρω για να δώ τι ακριβώς εννοεί κι αυτός!!!
Το θέμα όμως είναι,το κίτρινο που εσύ προτίμησες,θα το χαρακτήριζες πολύ σκληρό;;Για οδική συμπεριφορά καταλαβαίνω πως αναβαθμίστηκες πολύ!!
Στην ίδια χώρα ζούμε και ξέρουμε και οι δύο μας το χάλι των Ελληνικών μας δρόμων (λακούβες,μπαλώματα,σαμαράκια κ.α "καλούδια").
Αξίζει δηλ.ο κόπος;;;Η βγαίνεις απο το αυτοκίνητο με πρόβλημα στη μέση σου; Wink
Άλλωστε εγώ ανέφερα στον πωλητή του μαγαζιού που πήγα ότι δεν θέλω κατι πολύ σκληρό αλλά κάτι σλκηρότερο από αυτό που ήδη έχω.Μιά μέση λυση δηλαδή.Τώρα βέβαια "η μέση λύση" ίσως είναι και λίγο υποκειμενικό σαν θέμα.
Α!!!Και κατι ακόμη...Σαν τιμή πως σου φάνηκε;(220Ε Bilstein και 150Ε Η/Ρ +30Ε κούρδισμα κ.τ.λ.Σύνολο λοιπόν:400Ε)
Σ'ευχαριστω πάντως για το ενδιαφέρον! Smile
thodoras - Σαβ 30 Αύγ 2003, 09:59:41
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα φιλε μου!
Τωρα προσεξα την τιμη που μου ανεφερες...
220 ευρω μονο τα bilstein?????!!!!!!!!!!!!!!!
Εγω τα πηρα 500 ευρω μαζι με την τοποθετηση!
Και σε αλλους 2 που πηγα... 520 ο ενας και 530 ο αλλος!
Τωρα στο θεμα του ποσο σκληρα ειναι,οπως ειπες και εσυ,αναβαθμιστηκα αρκετα,νοιωθω δυστυχως πιο πολυ λακουβες,σαμαρακια κ.λ.π αλλα δεν βγαινεις με πονο στη μεση!Αυτο ειναι σιγουρο! Very happy
Παντως οπως σου ειπα και πριν προσεξε τι bilstein ειναι αυτο,γιατι μονο 220,λιγο μουφα μου ακουγεται,αμα σκεφτεις οτι η bilstein ειναι η κορυφαια ισως μαρκα αμορτισερ στον κοσμο,και οταν παραλληλη αλλα αμορτισερ πιο χαμηλης ποιοτητας,οπως sachs,apex,de carbon παιζουν απο 300 εως 450 ευρω! Smile Smile

Αυτα απο μενα...
Περιμενω νεα σου.. Smile
Lion80 - Σαβ 30 Αύγ 2003, 18:59:25
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα Θοδωρή!!!!!!!!!!!!!
Έρευνα αγοράς δεν εχω προλάβει να κάνω ακόμη αλλά σίγουρα για να μου λές τέτοιες τιμές κάτι δεν πάει καλά!!!! Confused
Ακόμη και τα μαύρα τα απλά να είναι, πάλι υπάρχει διαφορά!!!
Θα τσεκάρω πρώτα απ΄όλα ποιά εννοεί(τα Sport η τα απλά) και βλέπουμε απο κει και πέρα!!Μάλιστα ο τύπος ειδικεύεται σε Peugeot και τρέχει και σε αγώνες με 106Rallye!!!Και απο ότι ξέρω πάνε αρκετά 206-106-307
αλλά και Citroen στο μαγαζί του!
Άσε που πήγα και από πολύ καλό μού φίλο συστημένος...
Ο φίλος μου,μου είπε πως τον εμπιστεύεται απόλυτα και θα με προσέξει και στη τιμή αλλά.... Question
Θα το τσεκάρω από εβδομάδα και θα εμημερώσω!!!
Άντε μπας και βρούμε καμιά άκρη... Smile
manaros - Σαβ 26 Απρ 2008, 21:01:05
Θέμα δημοσίευσης: αναρτηση σε 206 1.1
καλησπερα παιδια και χρονια πολλα!απο εβδομαδα μπαινω σε διαδικασια αλλαγης αναρτησης.εχω αμορτισερ record sp με ελλατηρια mad.υστερα απο 65000 χιλιομετρα που εχουν κανει νομιζω πως πρεπει να τα σουταρω.αν με ρωτησετε αν θα τα ξαναεβαζα,τοτε θα απαντουσα οχι γιατι μου φανηκαν πολυ σκληρα για την Αθηνα.το αμαξι κοπαναει στις λακουβες αν και δεν παιρνει ιδιαιτερες κλισεις στις στροφες...
Θελω λοιπον μια αναρτηση που να μην το χαμηλωσει πανω απο 3 ποντους(η τωρινη κριθηκε υπερβολικη ακομα και για τους 3,5 ποντους) και να εχω ανεση στις λακουβες και αν γινεται οχι πολυ μεγαλες κλισεις στις στροφες...
εγω σκεφτομουν να φορεσω αμορτισερ-ελλατηρια απο 1600 η διλιτρο αλλα θα ακουγα και οποιαδηποτε αλλη γνωμη...
Κατι ασχετο.Το αυτοκινητο εχει κανει 120000 χλμ συνολικα και ακομα ψαλιδια δεν εχω αλλαξει...λετε να τα αλλαξω και αυτα μαζι;;;;;;
Ευχαριστω πολυ και καλο Πασχα!!!!
MEMsound - Δευ 28 Απρ 2008, 23:13:31
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε κομπλε ολη την ανρτηση του 1,6 (ή και του 2,0, οχi του rc) μαζί με τις αντιστρεπτικές τους και το αμάξάκι σου θα μεταμορφωθεί.... Wink
salex - Τρι 29 Απρ 2008, 09:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εργοστασιακές λύσεις = εγγύηση.

Για περισσότερες αναρτησοπατέντες/δοκιμές καλύτερα να μιλήσεις με τον Mr Volvo.
manaros - Τρι 29 Απρ 2008, 11:53:59
Θέμα δημοσίευσης:
δεν σας κρυβω οτι απογοητευτηκα απο λυσεις αλλων κατασκευαστων...τουλαχιστον για τις απαιτησεις μου αποδηχτηκαν too much...το αμαξι μου φαινεται οτι γλιστρα πολυ ευκολα για αυτο που περιμενα...βεβαια ισως να φταιει και το 195/50/15 λαστιχο με αποστατη στην ζαντα...
απο κει και περα οι αντιστρεπτικες ειναι τοσο σημαντικες;;αν ναι δεν εχω προβλημα να τις βαλω αλλα δεν ξερω ξερω τι θα κερδισω...νομιζω οτι αν βρω μεταχειρισμενες δεν υπαρχει προβλημα,ε;;;
αληθεια οι διαφορες σε σκληροτητα του 1,6 με του 2,0(οχι rc) ειναι μεγαλες;;;;;
MEMsound - Τρι 29 Απρ 2008, 12:02:18
Θέμα δημοσίευσης:
το λάστιχο είναι μια χαρα σαν διάσταση (εκτός ακι αν είναι πολύ παλιό = ξερό)
ουτε και ο αποστάσης ειναι θέμα.

το 1100 δεν ξέρω αν εχει καν αντιστρεπτικές (δώσε μας ενα αριθμό πλαισίου)

από κεί εργοστασιακά το 1,6 facelift εχει λίγο πιο μαλακά ελατήρια εμπρός από το 2,0 gti αλλα ιδια αμορτισερ και επίσης ιδιες ραβδους στρεψης (αντί για ελατήρια) πίσω

με τις μεταχειρισμένες αντριστρεπτικές (αν δεν εχουν κανένα στράβωμα - που ειναι πολύ περίεργο να συμβαίνει κάτι τέτοιο) δεν εχεις κανένα πρόβλημα. το ιδιο και με τα ελατήρια.
όλα αυτά μαζί μεταχειρισμένα κάνα 200άρι

αμορτισερ θα πάρεις καινούργια Wink
άλλα 200ε

με τις αντριστρεπτικες θα κερδίσεις σε κλίσεις στις στροφές και με τα υπόλοιπα σε ελεγχο (και σε κλίσεις)
manaros - Τρι 29 Απρ 2008, 19:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
οκ με τις αντιστρεπτικες καταλαβα τι παιζει.τις ραβδους στρεψης χρειαζεται να τις αλλαξω;;ελεγα να αφησω τις ιδιες,να αλλαξω με μεταχειρισμενες η καινουριες απο 1,6 τις αντιστρεπτικες και τα ελατηρια,και να βαλω καινουρια(οπωσδηποτε) αμορτισερ μπροστα.Κινουμαι σε σωστο δρομο;οι ραβδοι στρεψης του 1,6 τι διαφορα εχουν;αξιζει να τους αλλαξω η να αφησω τις δικες μου και τελειωσε;;

Επισης τα ψαλιδια δεν φαινεται να εχουν παρει καποιο εμφανη τζογο απο τεστ που τους εχω κανει.λετε τα 120000 χλμ(τα 60000 με σκληροτερη απο την μαμα αναρτηση) να ειναι ενας σημαντικος παραγοντας ωστε να τα αλλαξω και αυτα;;;
MEMsound - Τρι 29 Απρ 2008, 19:56:49
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αξίζει να τις αλλάξεις τις ραβρους στρέψης αλλά δεν χρειάζεται σώνει και καλά να τις αλλάξεις άμεσα
οκ με τις ραβδους του 1,6 (αν οντως ειναι πιο χοντρές) τα πίσω αμορτισερ θα χαλάσουν πιο αργά απ οτι με τις ραβδους δικές σου ραβδους αλλά αυτό ειναι κάτι τελείως σχετικό.
γράψε αριθμό πλαισίου να δουμε τις φοράς τώρα και βλέπουμε

οπως τα ειπες τα υπόλοιπα εισαι σε πολύ καλό δρόμο. Wink

βλ και αγγελίες Wink
manaros - Τετ 30 Απρ 2008, 00:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
παντως αν οι διαφορες απο καινουριο σε μεταχειρισμενο ειναι μικρες σε ελατηρια κλπ τοτε μπορει να τα παρω καινουρια να εχω το κεφαλι μου ησυχο.αληθεια αν τα αγορασω,υπαρχει καποιος καλος μαστορας να προτεινετε για να τα περασω;;μενω Χαιδαρι επομενως βολευει Αιγαλεψ περιστερι κορυδαλλος νικαια πειραιας αγια βαρβαρα κλπ...
MEMsound - Τετ 30 Απρ 2008, 00:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
επικοινώνησε με Touristas... Wink Wink
manaros - Πεμ 01 Μάϊ 2008, 23:01:26
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως τελικα ειδαμε τι φοραει το αμαξι μου απο αντιστρεπτικες;;επισης μηπως θα μπορουσα να εχω τους κωδικους για το πως θα ζητησω απο την peugeot τα αμορτισερ και τα ελατηρια;λεω να βαλω τα μετα facelift 1600...θεωρω οτι θα κατσουν καλυτερα πανω στο αμαξι λογω ιπποδυναμης..
erebus35 - Κυρ 18 Αύγ 2013, 14:55:56
Θέμα δημοσίευσης: 206 1.1 Aναρτηση
Καλησπερα στην παρεα!!!!!
Ηθελα να ρωτησω εχω το 206 το 1.1 και θελω να αλαξω αναρτηση να το χαμηλοσω δηλαδι αν ξερει καπιος ας μου πει τι πρεπει να βαλω υποψην με 14αρες ι 15αρες ζαντες

christos_99 - Κυρ 18 Αύγ 2013, 17:33:15
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη ειναι 1.1 καλυτερα 14αρες. τωρα για το χαμηλωμα ψαξε για ελατηρια. ισως βρεις καμια καλη ευκαιρια εδω απ το κλαμπ στις πωλησεις προσφορες (μεταχειρα). τον κωλο τον χαμηλωνεις σε ενα συνεργειο peugeot κανα 20ρικο θα σου παρει.
erebus35 - Κυρ 18 Αύγ 2013, 23:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
επειδη ειναι 1.1 καλυτερα 14αρες. τωρα για το χαμηλωμα ψαξε για ελατηρια. ισως βρεις καμια καλη ευκαιρια εδω απ το κλαμπ στις πωλησεις προσφορες (μεταχειρα). τον κωλο τον χαμηλωνεις σε ενα συνεργειο peugeot κανα 20ρικο θα σου παρει.

νασε καλα το ψαχνω το θεμα γιατι θελω να το φτιαξω γενικα ολο το αμαξι
βρικα αυτα δεν ξερω αν ειναι και για χαμηλομα δεστα αν μπορεις και πες μου
http://www.rpc.gr/product_search.jsp?action1=SEARCH&rpc_catId=002003&catId=33&extLang=
http://www.e-autorina.com/default.aspx?action=product_details&val=473
chr21zah - Παρ 21 Μάρ 2014, 18:02:58
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα.Μετά από 100000 χιλιόμετρα με τα μαμίσια ψάχνομαι και γω για αμορτισέρ.Θέλω κατι πιο σκληρό, να μην είναι βάρκα τ αμάξι και να βελτιωθεί όσο γίνεται η οδική συμπεριφορά γιάτι κάνω ταξίδια.Καλύτερα να μην κοπανάει και υπερβολικά βέβαια γιατι έχω και θέμα με τη μέση.Δυστυχώς δεν εχω τη δυνατοτήτα σ αυτή τη φάση να αλλάξω και κάτι άλλο όπως ελατήρια,αντιστρεπτικές.Ποιά αμορτισέρ θα μου προτείνατε;Θα δω αρκετή διαφορά με αλλαγή μόνο αμορτισέρ;206 1.4 είναι το αμάξι.Ευχαριστώ.
Grigoris Hatz - Τετ 01 Φεβ 2017, 16:26:49
Θέμα δημοσίευσης: Αναρτησεις για 206
Προτεινομενες αναρτησεις για 206 1.1 ; ετσι λιγο να στριβει
MEMsound - Τετ 01 Φεβ 2017, 21:27:42
Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν κανω λαθος το 1100 δεν εχει πισω αντιστρεπτικη
και για αυτο νοιωθεις οτι γερνει πολυ
επισης η εμπρος αντιστρεπτικη νομιζω οτι ειναι πολυ λεπτη
αυτα τα δυο οδηγουν σε εντονες κλισεις στις στροφες
με τον αριθμο πλαισιου μπορεις να βρεις τι φοραει το αμαξι σου σε οποιδηποτε πεζω κι αν ρωτησεις

απο και και περα αν τα αμορτισερ σου ειναι προς αλλαγη ηπαρχουν ενα σωρο σετ αμορτισερ/ελατηριων/ραβδων στρεψης που μπορεις να βαλεις αναλογα τα διαθεσιμα χρηματα

ποσα θες να δοσεις?
Grigoris Hatz - Πεμ 02 Φεβ 2017, 01:38:34
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
αν δεν κανω λαθος το 1100 δεν εχει πισω αντιστρεπτικη
και για αυτο νοιωθεις οτι γερνει πολυ
επισης η εμπρος αντιστρεπτικη νομιζω οτι ειναι πολυ λεπτη
αυτα τα δυο οδηγουν σε εντονες κλισεις στις στροφες
με τον αριθμο πλαισιου μπορεις να βρεις τι φοραει το αμαξι σου σε οποιδηποτε πεζω κι αν ρωτησεις

απο και και περα αν τα αμορτισερ σου ειναι προς αλλαγη ηπαρχουν ενα σωρο σετ αμορτισερ/ελατηριων/ραβδων στρεψης που μπορεις να βαλεις αναλογα τα διαθεσιμα χρηματα

ποσα θες να δοσεις?


Ίσως σε αυτό τον τομέα τα περισσότερα...ας πούμε μέχρι 1200ε θα γίνουν αξιόλογες αλλαγες; Έχω βρει δύο τρεις αναρτήσεις που σκέφτομαι,κυρίως bilstein
TopGear - Πεμ 02 Φεβ 2017, 13:34:40
Θέμα δημοσίευσης:
Grigoris Hatz έγραψε:
MEMsound έγραψε:
αν δεν κανω λαθος το 1100 δεν εχει πισω αντιστρεπτικη
και για αυτο νοιωθεις οτι γερνει πολυ
επισης η εμπρος αντιστρεπτικη νομιζω οτι ειναι πολυ λεπτη
αυτα τα δυο οδηγουν σε εντονες κλισεις στις στροφες
με τον αριθμο πλαισιου μπορεις να βρεις τι φοραει το αμαξι σου σε οποιδηποτε πεζω κι αν ρωτησεις

απο και και περα αν τα αμορτισερ σου ειναι προς αλλαγη ηπαρχουν ενα σωρο σετ αμορτισερ/ελατηριων/ραβδων στρεψης που μπορεις να βαλεις αναλογα τα διαθεσιμα χρηματα

ποσα θες να δοσεις?


Ίσως σε αυτό τον τομέα τα περισσότερα...ας πούμε μέχρι 1200ε θα γίνουν αξιόλογες αλλαγες; Έχω βρει δύο τρεις αναρτήσεις που σκέφτομαι,κυρίως bilstein


1200 ευρώ για αμορτισέρ, όταν το αμάξι ίσως δεν κάνει τόσο πλέον; Shocked Shocked Shocked
Mono AEK - Πεμ 02 Φεβ 2017, 15:11:10
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα με 1200 πουλας και το δικο σου και παιρνεις 206rc για στριψιμο
MEMsound - Πεμ 02 Φεβ 2017, 18:32:04
Θέμα δημοσίευσης:
τι σημασια εχει παιδια μου ποσο κανει το αμαξι???

αυτο εχει...με αυτο θελει να στριψει...
μπορει για τον οποιονδηποτε λογω να μην μπορει/θελει/κλπ/κλπ να το αλλαξει/πουλησει/κλπ/κλπ

οποτε το προσπερναμε αυτο και προχωραμε

το θεμα με το 1100 ειναι οτι δεν εχει ισχυ για να πιεσει με το γκαζι του την αναρτηση στις στροφες αρα οτι κανει το κανει με την φορα που εχει μαζεψει -- ναι αυτην την λιγη...

εκτιμω οτι δεν υπαρχει λογος για αναρτηση υπερπαραγωγη μιας και ουτως ή αλλως δεν θα μπορεσει να αξιοποηθει - εκτος κι αν υπαρχουν βλεψεις αλλαγης μοτερ στο μελλον 'η αγορας αλλου 206 και τοποθετησης της εκει --- αλλη συζητηση αυτο

πρωτα κοιτας με το αριθμο πλαισιου τι παιζει με τις αντιστρεπτικες και ραβδους στρεψης που φοραει τωρα και πραττεις αναλογα.


υγ το 206ρψ μπορει να το βρησκεις τωρα με 3000-4000 αλλα θελει κι ενα καραβι λεφτα το χρονο σε ασφαλεια και τελη κυκλοφοριας...καει απειρως περισσοτερο κι εχει πολυ ακριβοτερα αναλωσιμα γενικως και ειδικως...
μην τα βαζετε ολα σε ενα σακι
Grigoris Hatz - Πεμ 02 Φεβ 2017, 18:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια ηδη εχω ριξει καποια λεφτα στο αμαξι αλλα κυριως για να το ομορφηνω..οπως ενα νορμαλ ηχοσυστημα,ζαντες,ενα τελικο και την αεροτομουλα απο το gti.To θεμα ειναι οτι ειμαι δεμενος με το 206 αυτο και σκεφτομαι οτι καποια στιγμη αν ευκαιρισω να αλλαξω μοτερ..οποτε απο το να βαλω κατι και να ειμαι περιορισμενος στα τωρινα στανταρ του αυτοκινητου δεν αξιζει τοσο.Για παραδειγμα προτιμω να βαλω καποιες αναρτησεις η καποια φρενα τα οποια δεν θα τα αλλαξω αν στο μελλον βαλω το 1600 TU5JP4.
Mono AEK - Πεμ 02 Φεβ 2017, 18:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει κυριε μοντ

Αυτο που εννοουμε ειναι οτι δεν αξιζει να βαλει κατι πολυ καλο γιατι οπως λες κι εσυ δε μπορει να το αξιοποισει

Τωρα για το τι επιλογες υπαρχουν ας μιλησουν οι 206ακηδες
MEMsound - Πεμ 02 Φεβ 2017, 18:59:36
Θέμα δημοσίευσης:
1) αντιστρεπτικες μπρος πισω...
2) σωστη ευθυγραμμιση...
3) βολτα
4) μπιστειν Β8 για 206 1600 με ελατηρια 240λιμπρες για να ειναι ευχαριστο και στην βολτα 25εκατοστα ελευθερο μηκος...και 2 ραβδους στρεψης πισω απο 206 ρψ μεταχειρισμενες = συνολο κατω απο 1000ε --- υπερβολη αλλα θα γουσταρεις Laughing Laughing Laughing
5) σαφως πιο λογικη επιλογη 4 αμορτισερ τυπου αλκον/μπιλτειν/καυαμπα κλπ αντιστοιχα και 2 ελατηρια χαμηλωματος το πολυ -3εκ και ραβδους απο 206 1600 ή 2,0γτι
Grigoris Hatz - Πεμ 02 Φεβ 2017, 23:39:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολύ φιλαράκι!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr