thodoras έγραψε: |
Ποσο[/b] περιπου πανε τα de carbon? υπαρχει ειδικως τυπος τους ή ειναι ενα ειδος? |
thodoras έγραψε: |
Φιλε Στεφανε εχω την εντυπωση πως και το δικο μου,παρ 'οτι 1100cc,εχει αντιστρεπτικη!Πισω δεν εχω ελατηρια!Αυτο δεν σημαινει αυτοματα οτι εχω αντιστρεπτικη? |
pezomania έγραψε: |
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω ότι στα τελευταία μοντέλα, έχουν βάλει αντιστρεπτικές και στα 1100. |
Svstouk έγραψε: |
Χτες που άλλαξα τις βαλβολίνες και η αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου είχε σηκωθεί (και άρα το δεξί εμπρός αμορτισέρ είχε κρεμάσει) έπαθα την πλάκα μου.................
Το εν λόγω αμορτισέρ αποφάσισε να δροσιστεί λιγάκι και αλείφθηκε με λαδάκι ιδίας παραγωγής...... ![]() ![]() ![]() Τά'φτυσε το γ....ο και δεν έχει κάνει 30.000 χλμ. Για όσους θυμούνται είναι τα ενισχυμένα της μαμάς Πεζό. Δυστυχώς ο ζαντολαστιχάς μου είναι σε διακοπές και δεν μπορώ να το μετρήσω ακόμα, από βδομάδα προφανώς. Προβλέπω μπελάδες πάλι με την αντιπροσωπεία.....αχχχχχχχχχχ ![]() |
thodoras έγραψε: |
Φιλε Στεφανε εχω την εντυπωση πως και το δικο μου,παρ 'οτι 1100cc,εχει αντιστρεπτικη! |
mcdmate έγραψε: |
Mia erotisi, exei akousi kanis gia amortiser RECORD i kapos etsi.
Piga se dio magazia stin ilioupoli kai mou ta protinan kai oi dio san mia para poli kali epilogi. Apo oti mou eipan einai galika kai einai diplis energeias (aeriou - ladiou) me tria xronia egiisi kai se timi 230 - 250 euro me tin topothetisi. Zitisa ta de carbon kai kati sa na tous kolage, milagan sto stil tou oti " den exo kai prepei na paragilo, h antiprosopia anoigei telos tou mina k.l.p". Enas mou anefere oti einai pio sfixta apo ta de carbon kai den kopanane. |
Miltellas έγραψε: |
Νίκο σου είπα και από κοντά εχθές και θα τα πω κι εδώ για όλους.
Βρήκα αμορτισέρ της Record (100% Γαλλικά) και αυτοδιαφημίζονται σαν ανταγωνιστικά αλλά δυνατότερα από De Carbon. Τα άνοιξα και τα έβαλα στον πάγκο. Αρχική εντύπωση πάγκου: Τα Maxigaz είναι σκληρότερα από De Carbon και έχουν αισθητά δυνατότερο rebound (ανεβαίνουν πιο αργά και με μεγαλύτερη αντίσταση) πράγμα που σημαίνει εξαφάνιση των ταλαντώσεων στις διαμήκεις ανωμαλίες. Υπάρχουν και τα σπορ ονόματι Record SP. Και επιπλέον βγαίνουν ξεχωριστά για τα 1.1-1.4-1.6 8V και ξεχωριστά για τα 1.6 16V-CC-GTi. Τα έχει ήδη υπάρχων συνεργάτης μας και τα επιπλέον βρήκα και σε γνωστό μεγαλοεισαγωγέα γαλλικών ανταλλακτικών. Από τιμές; Είπαμε ανταγωνιστικά της De Carbon... Ρίξτε μια ματιά: http://www.record-france.fr/hten/ |
christos_99 έγραψε: |
επειδη ειναι 1.1 καλυτερα 14αρες. τωρα για το χαμηλωμα ψαξε για ελατηρια. ισως βρεις καμια καλη ευκαιρια εδω απ το κλαμπ στις πωλησεις προσφορες (μεταχειρα). τον κωλο τον χαμηλωνεις σε ενα συνεργειο peugeot κανα 20ρικο θα σου παρει. |
MEMsound έγραψε: |
αν δεν κανω λαθος το 1100 δεν εχει πισω αντιστρεπτικη
και για αυτο νοιωθεις οτι γερνει πολυ επισης η εμπρος αντιστρεπτικη νομιζω οτι ειναι πολυ λεπτη αυτα τα δυο οδηγουν σε εντονες κλισεις στις στροφες με τον αριθμο πλαισιου μπορεις να βρεις τι φοραει το αμαξι σου σε οποιδηποτε πεζω κι αν ρωτησεις απο και και περα αν τα αμορτισερ σου ειναι προς αλλαγη ηπαρχουν ενα σωρο σετ αμορτισερ/ελατηριων/ραβδων στρεψης που μπορεις να βαλεις αναλογα τα διαθεσιμα χρηματα ποσα θες να δοσεις? |
Grigoris Hatz έγραψε: | ||
Ίσως σε αυτό τον τομέα τα περισσότερα...ας πούμε μέχρι 1200ε θα γίνουν αξιόλογες αλλαγες; Έχω βρει δύο τρεις αναρτήσεις που σκέφτομαι,κυρίως bilstein |