Νέα - Νέο μοτέρ Peugeot 1.2lt Turbo για το 2013! sotos 106xs - Τετ 14 Απρ 2010, 22:20:32 Θέμα δημοσίευσης: Νέο μοτέρ Peugeot 1.2lt Turbo για το 2013!
Το PSA Group ετοιμάζεται για την κατασκευή ενός νέου τρικύλινδρου μηχανικού συνόλου 1.2lt το οποίο θα βγεί και σε turbo έκδοση για το 2013!
Περισσότερα στο link του PSA Group : http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_espace/press_releases_details_d1.php?id=1072alexnir - Πεμ 15 Απρ 2010, 11:43:16 Θέμα δημοσίευσης:
αργα πλεον....πολυ αργα sotos 106xs - Πεμ 15 Απρ 2010, 16:33:15 Θέμα δημοσίευσης:
Αργά μεν...αλλά πάλι καλά να λέμε,γιατί με αυτό το μοτέρ πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να καταργηθούν οριστικά τα 8v 1.1lt και 1.4lt που έχουν σχεδόν 30 χρόνια ζωής... Giannis307 - Πεμ 15 Απρ 2010, 18:47:13 Θέμα δημοσίευσης:
Μαυτα τα μοτερ εχει ερωτα η peugeot χλωμο το βλεπω να τα σταματανε.... iceage - Πεμ 15 Απρ 2010, 18:56:48 Θέμα δημοσίευσης:
Τα μοτέρ με κωδικούς TU και XU αποτελούν ορόσημο τα τελευταία χρόνια στα μικρομεσαία αυτοκίνητα είτε σε χυτοσιδηρές είτε σε αλουμινένιες εκδόσεις. sotos 106xs - Πεμ 15 Απρ 2010, 23:12:25 Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αμφιβάλω καθόλου για τα συγκεκριμένα μοτέρ,αλλά πιστεύω ότι μετά από τόσα χρόνια έχουν πλέον ξεπεραστεί τουλάχιστον όσον αναφορά τις επιδόσεις και την τεχνολογία.Είναι μεν αξιόπιστα αλλά αν καταφέρνανε να βγάλουν έστω και 5 hp παραπάνω στα 1.1lt και 1.4lt,ίσως να μην χρειαζότανε να ασχοληθούν καθόλου με το νέο 1.2lt...
Μέχρι και σήμερα δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο καταργήσανε το μοτέρ του XSi με τους 95 hp και επιμένουν να βγάζουν το παλίο TU3 με τους 75 hp.
Και αναφέρομαι για τον κυβισμό (1.4lt) και όχι για την έκδοση (XSi).
Βάζοντας όμως το 1.2lt και σε turbo έκδοση σε μικρές σειρές 207 και γιατί όχι και 308 αντικαθιστώντας τα 1.4lt με τους 75 hp,τα πράγματα πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλύτερα και σε επιδόσεις και σε πωλήσεις φυσικά.Και μιλάμε και για ένα μοτέρ το οποιο έχει μικρότερη εφορία και τέλη απο ένα 1.4lt,οπότε τα κέρδη είναι πολλαπλά αν σκεφτεί κανείς ότι το 1.2lt θα βγάζει τους ίδιους 'η και περισσότερους ίππους απο το 1.4lt......(sorry για το μεγάλο post) MHTSOS90 - Παρ 16 Απρ 2010, 02:27:21 Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου δεν νομιζω και δεν θελω να πιστεψω πως η peugeot εβγαλε αυτο το μοτερ για ενα αμαξι οπως το 207, ελπιζω να το φοραει κανα 107 που ειναι μικρο τρικυλινδρο και στην ιδια κατηγορια με το αντοιστηχο τις renult το twingo!
Υ/Γ τοτε θα γινει μαχη στιν κατιγορια αυτη πιστεβω πως θα δουμε πολλα τετια μικρα με αρκετι υποδυναμη οπως τα σταρλετακια!!! sps - Παρ 16 Απρ 2010, 09:11:41 Θέμα δημοσίευσης:
Ολα ειναι θεμα Euro5, περιορισμου του C02 και της καταναλωσης.
ολα αυτα θα τα καλυψει το νεο 1,2.
Απλα πραγματα! 207gtmx - Παρ 16 Απρ 2010, 11:25:02 Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Ολα ειναι θεμα Euro5, περιορισμου του C02 και της καταναλωσης.
ολα αυτα θα τα καλυψει το νεο 1,2.
Απλα πραγματα!
+1 MEMsound - Παρ 16 Απρ 2010, 11:47:05 Θέμα δημοσίευσης:
+1,2 Driver ///M - Παρ 16 Απρ 2010, 17:56:35 Θέμα δημοσίευσης:
To 1.2 τούρμπο μοτέρ, μπορεί πολύ εύκολα να φορεθεί στο 207 και το διάδοχό του και θα είναι σε όλα καλύτερο από τον 1.4 κινητήρα των 75 ίππων και πολύ πιθανό και απ'τών 95 ίππων (εκτός ίσως της αξιοπιστίας, που κι εκεί θα δείξει). Δεν αναφέρω τον κινητήρα των 90 ίππων (που έχει και το 207 μου), γιατί πλέον έχει αντικατασταθεί από των 95άρη. Άλλωστε, τα polo και clio που φορούν τέτοιους κινητήρες, εμφανίζουν πολύ καλές επιδόσεις που συγκρίνονται περισσότερο με 1600άρι παρά με 1400άρι, ενώ πληρώνουν και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.
Πράγματι, άργησε η πεζώ να μπει στο παιχνίδι των κινητήρων αυτών, αλλά αν το κάνει δημιουργώντας ένα μελετημένο, αποδοτικό και αξιόπιστο μοτέρ, τότε μπορεί πολύ εύκολα να πρωταγωνιστήσει και στα τούρμπο μικρού κυβισμού... sotos 106xs - Παρ 16 Απρ 2010, 21:27:27 Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς φίλε μου,αυτό πιστεύω και εγώ.Η Renault με το 1.2lt Turbo με τους 100 hp έχει καταφέρει να έχει ένα πολύ καλό πλαίσιο με ένα αρκετά δυνατό μοτέρ το οποίο έχει χαμηλή κατανάλωση,χαμηλά τέλη κυκλοφορίας,χαμηλό τεκμήριο και ασφάλεια-όλα δηλαδή τα θετικά των μικρών κινητήρων αλλά με ιπποδύναμη 1.4lt-1.6lt!
Αυτο νομίζω ότι θα καταφέρει και η Peugeot βάζοντας αυτο το μοτέρ σε 207/308 'η τους αντικαταστάτες τους.(Ελπίζω να μην κάνουν τον κόπο να το βάλουν σε 107 γιατί το αμάξι είναι μόνο για βόλτες στο κέντρο της Αθήνας και για τίποτα παραπάνω-κρίμα γιατί το 106 απ'ότι φαίνεται δεν θα ξεπεραστεί και δεν θα αντικατασταθεί ουσιαστικά ποτέ)
Μην ξεχνάμε επίσης ότι αυτό το μοτέρ είναι αποκλειστικά κατασκευής Peugeot και όχι "συμπαραγωγής" με κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία,οπότε μιλάμε για ένα καθαρά Peugeot μοτέρ μετά απο αρκετά χρόνια,το τελευταίο αν δεν κάνω λάθος ήταν το 1.4lt με τους 90 hp. android - Σαβ 17 Απρ 2010, 11:41:36 Θέμα δημοσίευσης:
εδω φοραει 1.2τ το octavia 4κυλινδρο βεβεα το 207 σας πειραξε?γιατι?περισοτερα απο 14αρη θα βγαζει σιγουρα κ ροπη απο 16αρη