Predator έγραψε: |
Vini είσαι τυχερός που δεν έχει ο pezomania το post σου γιατι ξέρεις ότι θ'αρχίσει τα δικά του μετά! ![]() Για να παρηγορηθείς σου λέω ότι το accent έβγαινε 1.5 με 105 άλογα κ είχε καλές επιδόσεις(σε καμία περίπτωσει όμως καλυτερες απ΄του δικού σου ![]() ΣΗΜ:Με 190 πάει κ του πατέρα μου που είναι accent 1.3!! ![]() Mήπως το έχεις μάθει να μη τρέχει το αμάξι σού?? 8O 8O ![]() ![]() Την επόμενη φορά θα το περάσεις...που θα πάει... 8) |
vini έγραψε: | ||
Που είναι ο PEZOMANIA GEO? ? ![]() ![]() ![]() ![]() Το ACCENT GS Predator ![]() To θέμα είναι τι είναι το 206? ![]() ![]() ![]() |
vini έγραψε: |
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
προς PEZOMANIA: Οσο για το OCTAVIA θα έλεγα ότι μάλλον ο PEZOMANIA έχει 206 2λιτρο δηλωμένο σαν 1600άρη..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Vini, μάλλον θα πρέπει να σου κάνουμε μαθήματα!
Κατ'αρχήν πάρε ένα Playstation2 και άρχισε να παίζεις Gran Tourismo με ταχύτητες άνω των 250km/h να συνηθίσεις την αίσθηση. Από εκεί και ύστερα για να σου δώσω να καταλάβεις τι εστί βερύκοκο (λάθος 206) Δευτέρα πρωΐ που γύρισα από Κυπαρισσία, ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΡΟΜΗ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!! Το ποιό αστείο; ΠΗΓΑΙΝΑ ΧΑΛΑΡΑ!!!!! Δεν το συζητάμε στα στροφηλίκια της Μεγαλόπολης! Πέρναγα μεταξύ των στροφών ένα ένα τα αυτοκίνητα. Σε όλη μου την οδηγική καριέρα με το 206, στις στοφές της Μεγαλόπολης, μόνο μια Lancia Delta Intergralle κατάφερε να πάει με τους δικούς μου ρυθμούς (ευτυχώς που δεν έχει ανέβει κανένα Scooby). Στην Εθνική, αν και δηλώνω κατά της ταχύτητας, μια BMW 320 έπαιζε με τον κόσμο και εκνευρήστικα και την άφησα σαν να ήταν σταματημένη με 200+ Μάταια προσπαθούσε να ακολουθήσει. Το κατάφερνε μόνο όταν έκοβα ρυθμό. Ολα τα υπόλοιπα Astra, Laguna, GOLF (Πολλά Golf) Ηyundai και λοιπές αηδείες απλά δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα. |
pezomania έγραψε: |
Το Octavia ήταν ακριβός δίπλα μου μέχρι τα 160+ (όλοι αυτή την ώρα σκεπτόμουνα, ότι ο Νίκος μπορεί να έχει και δίκιο, το Octavia δίπλα δίπλα |
christhehealer έγραψε: | ||
pezomania να κόψεις τις βλακείες με τα Octavia εκεί τριγύρω στην Eλευσίνα γιατί έτσι έκανα και γω, μέχρι που είδα ένα σκούρο να σταματάει στο μπλόκο στην γέφυρα στον Aσπροπυργο και ο μπάρμπας που κοροϊδευα ήταν τσοσμπά. |
Predator έγραψε: |
ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Θα πουλήσω το πεζό(για να βάλω λέφτά στην άκρη) κ θα έχω το accent του πατέρα που θα μπορω να πηγαίνω μαλιοκούβαρα με 220+!! ![]() Άσε που μέτα θα του βάλω κ ένα σετάκι αμορισέρ κ έλατήρια κ δε θα μ πιάνουν όυτε στις στροφές!!!! :mad: Γι'αυτο Vini k Chris προσέχτε κανα ασημί Hyundai 4πορτο ![]() ![]() ![]() Καλά καλά πλάκα κάνω!! ![]() ![]() -------------------------------------------------------------------------------------- Τι να πω ρε παιδιά??? Δεν είναι κάπως δύσκολο ενα 1300αράκι να περνάει "όποτε θέλει" ένα 1600 στην εθνική??Κ μάλιστα ένα 1600 που βγάζει 110+ άλογα!!! |
christhehealer έγραψε: |
Mου την δίνει όταν οι μαούνες μου κόβουν το ρυθμό ![]() ![]() ![]() ![]() |
Predator έγραψε: | ||
Τι να πω κ γω που συνέχεια με κόβουν στην εθνική κατι 206 που δε μπορουν να πάνε πάνω απο 190 χ.α.ω!! ![]() Μετά θίγονται επειδή τους πέρασε ένα accent κ αρχίζουν κ τρέχουν!!! Ε, κ γω δε τους χαλάω χατήρι κ τους αφήνω να με περάσουν ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Mεταφέρω μετρήσεις από το www.autotriti.gr γιατί δεν έχω άλλη πηγή (αξιοπιστη) αυτή τη στιγμή
hundai 1.3 LS Peugeot 206 XS 0-100 13.2 9.5 τελική 169 198 hundai 1.3 LS Peugeot 206 XS ΤΕΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ 3,66 3,77 ΤΑΧΥΤΗΤΑ (χλμ./ώρα) - I 45 46 ΤΑΧΥΤΗΤΑ (χλμ./ώρα) - II 79 81 ΤΑΧΥΤΗΤΑ (χλμ./ώρα) - III 118 116 ΤΑΧΥΤΗΤΑ (χλμ./ώρα) - IV 167 151 ΤΑΧΥΤΗΤΑ (χλμ./ώρα) - V 197 186 Χλμ./1000 στροφές με 5η 33 33 Aυτό που δεν ξέρω είναι εάν ο δεύτερος πίνακας είναι μετρήσεις ή θεωρητικός. Πάντως το 169 με το 198 που είναι μέτρηση νομίζω ότι λέει πολλά. Όπως και το χλμ/1000 στροφές. Eαν πηγαίνεις με 4500 στροφές έχεις τα ίδια χλμ/ω μόνο που το Hundai είναι ένα κλικ πριν να σπάσει ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Πάει χάζεψα... ![]() Είδατε ότι λείπω και αρχίσατε τα κακαρίσματα; Ευτυχώς δηλαδή γιατί θα έγραφα κανα post 5σέλιδο από τα νεύρα μου... :mad: Vini, στο σχολείο γρήγορα... Άκου Accent; Πάλι καλά που τον πέτυχε ο Θεραπευτής στο δρόμο και τον θεράπευσε. ![]() Sidobre δεν με εκπλήσεις μ' αυτά που γράφεις. Δεν θα μπορούσα να ακούσω τίποτα διαφορετικό από σένα... ![]() Και ο Pezomania στο ύψος του όπως πάντα ![]() ![]() Άσε... σε μούφα (που λέει κι ο Vini) οδηγό έπεσες... Καί 1.8, καί 150 αλογάκια, καί turbo! Στην εθνική το παίζει μόνο το 2λιτρο και μόνο αν έχει και καναδυό στροφές. Για το Octravia RS... μόνο το 206 RC... Υπάρχουν πολλά πιο γρήγορα αμαξάκια από το 206 16V στις ευθείες. Αν πέσετε σε οδηγό που ξέρει δεν έχετε ελπίδα καμιά. Εδώ στην F1 o Βιλνέβ με την Williams Renault είχε πάρει πρωτάθλημα και με την Bar Honda παλεύει με τον πάτο. Καθοριστικής σημασίας το όχημα μεταξύ οδηγών που κατέχουν το σπορ. Λοιπόν, δυο ιστοριούλες μόνο για να μην το ξεφτιλίσω... Σας έχω πει την ιστορία μου μεταξύ ενός Focus 1.6 100PS και ενός Accent 1.5 102PS (μοντ2000); Οδηγός του Accent εγώ (του πεθερού) και του Focus ο κάτοχός του και παιδικός μου φίλος (επίδοξος πιλότος). Διαδρομή: (Πρόσεξε Chris) Θεσσαλονίκη-Αρναία (μίνι εθνική) και Ανάβαση Χολομώντα (και γαμ* τα στροφιλίκια). Το Hyundai κλασσική βάρκα με μηχανή κρις κραφτ, και το Focus γιωτ προδιαγραφών. Στην εθνική κρατιόταν μπροστά με πολύ δυσκολία. Στις πρώτες στροφές στη μέση της διαδρομής τον περνάω και απεγνωσμένα χτυπιέται για να ακολουθήσει, τελευταία φορά πριν τον χάσω από τον καθρέπτη τον είδα να υποστρέφει έντονα και να περνάει στο αντίθετο ρεύμα προσπαθώντας να κρατηθεί στο δρόμο. Το Hyundai κολόβαρκα, εμετό θα έκανα... Εάν είχα εγώ το Focus δεν θα μου κρατιόταν το Hyundai ούτε μισή στροφή! Όσο για το τί έγινε στον Χολομώντα, να μην πω, και το μάθουν οι απανταχού κάτοχοι Focus 1.6 και πάνε να πάρουν Huyndai. Φυσικά ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να μην θέλω να ξαναδώ Hyundai. Καλό γκάζι αλλά κράτημα με πανιά λίαν επιεικώς. Συμπέρασμα, ο οδηγός κάνει πάντα τη διαφορά. Ιστορία 2η (έχω κι άλλες, εν καιρώ): To 206 η γυναίκα μου και το Hyundai εγώ (η γυναίκα μου δεν το καβαλάει με τίποτα). Περιφερειακή ώρα βραδοπρωινή. Κόντρα σε φανάρι.... ΜΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ! Ρε να πατάω, ρε να κατεβάζω, το 206 στο βάθος να χάνεται. Και η γυναίκα μου γκαζιάρα μεν αλλά όχι και παλαβή σαν και μένα. Φυσικά αν είχε έστω και μία στροφή θα την έπιανα, αλλά στην ευθεία το 206 άφαντοοοοο. Αυτά, αν και δεν ηρέμησα. Τέρμα τα λόγια. Πάω να βρω κανέναν παλαβό να ξεκαβλώσω. ![]() |
pezomania έγραψε: |
Ξέχασα να ρωτήσω και τον Νίκο, τίς επιδόσεις του Accent μας τις έγραψες για να μας πείσεις ότι είναι πιο γρήγορο από το 206σου ;;
Απλώς σε παραπέμπω στις αντίστοιχες του 206 που έγραψε ο Chris και με βάζει την λογική και τα νούμερα, ο μόνος τρόπος για να είναι μαζί σου και να σε ακολουθάει, θα ήταν ΜΟΝΟ εάν του είχες δώσει μια φωτογραφία σου :D |
pduke έγραψε: |
ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ACCENT!!!!!???????
ΑCCENTCLUB TO KANAME!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!! |
pduke έγραψε: |
ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ACCENT!!!!!???????
ΑCCENTCLUB TO KANAME!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!! |
p206mike έγραψε: |
Φίλε VINI αν κρίνω και από τισ foto του 206 σου ( χωρίς παρεξήγηση ) πρέπει να σαι πολύ συντηρητικός οδηγός ρε φίλε,,,, |
vini έγραψε: |
Καλά όλα αυτά που λες....αλλά πως κατάλαβες από τις φωτό ότι εγώ είμαι συντηρητικός ? ? ![]() ![]() Τι θα πρέπει να έχει ένα 206 για να μην είναι συντηρητικό ? ? ? ![]() ![]() |
vini έγραψε: |
Τις επιδόσεις τις έγραψα γιατί το ACCENT του 94-98 είναι 100κιλά ποιο ελαφρύ από το καινούριο οπότε έχει καλύτερες επιδόσεις.
Τώρα, παιδιά ότι και αν λέτε, εμένα μου έριξε άνετα το HYUNDAI.... Που οφείλεται αυτό? Θα πω το απλό...αν είχα το COUPE δεν υπήρχε περίπτωση να με περάσει το ACCENT γιατί με το COUPE αισθανόμουνα πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια. Δυστυχώς με το 206 δεν γίνεται αυτό ![]() ![]() ![]() ![]() Το αντίθετο....σε μεγάλες ταχύτητες δεν μου εμπνέει και ιδιαίτερη ασφάλεια. Αυτό θεωρώ ότι είναι καθαρά θέμα προσωπικό και ίσως το αυτοκίνητο να έχει περιθώρια ασφάλειας τα οποία ομως εγώ δεν τα λαμβάνω σαν οδηγός. Οπότε τελικά μάλλον δεν το "τσιτώνω" σε τρελούς ρυθμούς πάνω από 190Km/h.... |
p206mike έγραψε: |
ΒΑΣΙΚΑ ΦΙΛΕ VINI ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 206 ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ...... ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΦΡΟΛΕΞ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΡΕ ΣΥ VINI ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ??? ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ .....ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΚΟΨΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ...ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ...... |
christhehealer έγραψε: |
Vini με έχεις προβληματίσει πολύ και σοβαρά μάλιστα. Kαι ο λόγος είναι γιατί έχουμε το ίδιο (σχεδόν) αυτοκίνητο. 1) Έχω φτάσει τα 165 εύκολα και έχοντας την αίσθηση ότι πάω με πιο λίγα συν ότι έχω αρκετή διαδρομή γκαζιού διαθέσιμη. Mε σταματάει μόνο το τρέμουλο στο τιμόνι που γίνεται κουραστικό και μου άρει την εμπιστοσύνη από το αυτοκίνητο. Λέγοντας ότι δεν σου εμπνέει εμπιστοσύνη, μήπως έχεις και εσύ παρόμια συμπτώματα και τελικά δεν είναι το προβλημά μου ζυγοστάθμηση, αλλά εν γένει πρόβλημα του αυτοκινήτου; 2) Mήπως επιβεβαιώνονται τα post που γράφω στο topic "tunning, ιστορίες γέλιου και δακρύων", ότι βάζοντας μόνο εξατμηση δεν κερδίζεις τίποτα αλλά αντιθέτως καμιά φορά χάνεις κιόλας; |
vini έγραψε: |
Το 206 ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ! Πηγαινα με 190 (κοντέρ) περίπου και ήμουν στις 4500στροφές περίπου.....αν πήγαινα κόφτη τότε θα έβλεπα και την τελική....αλλά όπως είπα με φόβισε και το άφησα..... |
Sidobre έγραψε: | ||
Aυτό τώρα πως γίνεται; με 4000 στροφές έχω 140 με 4500 το πρόγραμμα λέει 157 Στο δικό σου πως γίνεται 190? Θα έπρεπε να είχες μέσα 5.500 στροφές. Κάτι δεν πάει καλά.... Τσέκαρέ το αν όντως οι ενδείξεις που γράφεις είναι σωστές τότε όντως έχεις πρόβλημα και δύναται να σε περάσει και Seicento! |
Sidobre έγραψε: |
Vini, μάλλον κατάλαβα τι φταίει....
Μήπως τα πατάκια σου είναι χοντρά και δεν πατιέται τέρμα το γκάζι; Η μήπως τα πεντάλ σου έχουν κάτι που εμποδίζουν να τερματίσει; ... Δέν εξηγείται αλλιώς! |
Sidobre έγραψε: |
Vini, μάλλον κατάλαβα τι φταίει....
Μήπως τα πατάκια σου είναι χοντρά και δεν πατιέται τέρμα το γκάζι; Η μήπως τα πεντάλ σου έχουν κάτι που εμποδίζουν να τερματίσει; ... Δέν εξηγείται αλλιώς! |
pezomania έγραψε: |
Νίκο, μόλις συναντηθούμε μάλλον θα πρέπει ο ένας να οδηγήσει το αμάξι του άλλου! |
pezomania έγραψε: | ||
Μπά φταίει ότι είναι το xs2 αυτά έχουν κλίμα, ο Νίκος του έχει και ηλιοροφή, έχουν και abs, καταλαβαίνεις όλα αυτά έχουν φτάσει το βάρος του αυτοκινήτου 2 τόνους 8O :D :D |
pezomania έγραψε: |
Μπά φταίει ότι είναι το xs2 αυτά έχουν κλίμα, ο Νίκος του έχει και ηλιοροφή, έχουν και abs, καταλαβαίνεις όλα αυτά έχουν φτάσει το βάρος του αυτοκινήτου 2 τόνους 8O :D :D |
p206mike έγραψε: |
ΠΑΝΤΩΣ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΤΟ 206 TOY SIDROBE KΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΨΑΡΩΤΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΚΟΥΠΙΤΣΑ...... ![]() |
pezomania έγραψε: |
Και στο είπα ρε Νίκο δεν στο πα, να προσέχεις ποιον βάζεις στο αμάξι σου :D
Εγώ από τότε που έχασα από το Rallye είμαι σε δίαιτα και μέχρι στιγμής έχω χάσει 7 κιλά! Μόλις φτάσω στα 10 ΑΛΙΜΟΝΟ ΤΟΥ ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Mήπως το clima σταματάει αυτόματα μετά από ένα όριο στροφών για να μην κόβει άλογα;;;; Kατά τ' άλλα το XS2 είναι 1100 κιλά. |
Miltellas έγραψε: |
Επειδή θέλω να κλείσει το θέμα με το Vini χωρίς να τον κάνουμε να αισθάνεται άσχημα, λέγοντας ότι δήθεν "εμάς Hyundai δεν μας περνάει", θα προσθέσω ότι ο καθένας οδηγάει μέχρι εκεί που νιώθει ασφάλεια.
Πιστεύετε όλοι εσείς εδώ στο club ότι αν σας έβαζαν να οδηγήσετε με 300χαω το ασφαλέστερο αυτοκίνητο του κόσμου (πχ F1) θα αισθανόσασταν ασφαλείς; Ο καθένας έχει τα όριά του και δεν είναι υποτιμητικό αυτό. Ίσα-ίσα που διακρίνω στον Vini οδηγική ωριμότητα ώστε να γνωρίζει τα όριά του και να φροντίζει να μην τα ξεπερνάει. Γιατί όταν λέει ότι μετά τα 190χαω με το 206 δεν αισθάνεται ασφαλής δεν λέει ψέματα. Με μία Πόρσε όμως θα αισθανόταν ασφαλής και στα 230χαω. Τα όρια του αυτοκινήτου είναι πάντοτε συνυφασμένα με τα δικά μας. Μπράβο στον Vini λοιπόν που δεν έχει πρόβλημα να παραδεχθεί ότι τον πέρασε ένας θεοπάλαβος οδηγός με Accent GS. Ποιός όμως μπορεί να μας ορίσει τους κινδύνους που διέτρεχε ο Vini εκείνη την ώρα ή τους αντίστοιχους κινδύνους για τον οδηγό του Ηyundai; Μήπως η επίγνωση του κινδύνου για τον Vini του καθόρισε να κινηθεί με πολύ μεγαλύτερα περιθώρια ασφαλείας από ότι ο οδηγός του Accent; Όλα σχετικά λοιπόν, κι ας μην υποτιμούμε ποτέ κανέναν. Καλός οδηγός δεν σημαίνει παλαβός οδηγός, καμία σχέση. Εξάλλου, πάντα υπάρχει κάποιος καλύτερος από εμάς, όσο εγωιστές κι αν είμαστε! |
p206mike έγραψε: |
ΗΘΗΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ : ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥς ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!! ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΨΗΛΑ!!!!
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ALARM ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΧΗ.....ΦΙΛΑΡΕΣ ΜΑΓΚΕς.......!!!!!!!!!!! |
pduke έγραψε: |
Είμαι ο μόνος που συμπεριφέρομαι τόσο εγωιστικά?
Συμπεράσματα:1.Πλησιάζοντας τα 30 αρχίζουν να με φοβίζουν οι κόντρες γιατί το παράτολμο χτυπάει κόκκινα και η ασφάλεια μένει μακράν πίσω. 2.Πλησιαζοντας τα 30 γίνομαι όλο και πιο μ....... και αν μου τύχει ίδια φάση τα ίδια και χειρότερα θα κάνω.Είναι κανείς μαζί μου? 3.'εχω όρεξη για κουβέντα και αυτός ο υπολογιστής δεν βοηθάει! 4.Ενδιαφέρουν κανέναν αυτές οι προσωπικές αναζητήσεις??? ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΡΕ????????? |
n_louridas έγραψε: |
Το 206 ειναι υπεροχο, αλλα οχι και ετσι. Για την ιστορια ακομα και το 206 GT χανει ΠΑΝΤΟΥ απο ενα Puma (και ειδικα σε στροφιλικια), ποσο μαλλον ενα 1.6... Το αμαξι σου ειναι πιο γρηγορο/κραταει καλυτερα απο ενα 2λιτρο 206 αραγε? |
n_louridas έγραψε: |
Χωρις ιχνος υπερβολης και με ΚΑΘΕ μετριοφροσυνη, οσοι εχουν ζησει στο εξωτερικο -οπως και εγω- (ειδικα στην Αγγλια) θα γνωριζουν το τι εστι Puma καλα. Ειναι τυχαιο αραγε οτι το περιοδικο των Supercars "EVO" εχει το Puma ως το ΜΟΝΟ που λεει:
Pros: Everything Cons: Nothing Κοιτα λιγο και απο εδω: http://www.fantasycars.com/Ford_Puma/ford_puma.html Αυτο ειναι ενα site αφιερωμενο στα Supercars. Τοτε γιατι εχουν ενα ταπεινο Fordaki μεσα? Να γιατι: This is probably the only front wheel drive car on the site, but it really is very close to being the best handling front wheel drive car ever! Μηπως βλεπεις πουθενα το 206? |
n_louridas έγραψε: |
Συγγνωμη για αυτο παιδια... ΔΕΝ ηρθα εδω να πλεξω το εγκωμιο ενος ΑΛΛΟΥ αυτοκινητου απο αυτο που εχετε (και αγαπατε), απλα ηθελα να δειξω οτι υπαρχουν και καλυτερα αυτοκινητα απο το 206, και στο κατω κατω θα επρεπε να δειχνετε ανωτερωτητα και για αλλο ενα λογο: "Αυτος που εχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλο αυτοκινητο, δεν χρειαζεται να κοντραριστει για να το αποδειξει! Το 206 ειναι σαφως ανωτερο απο παρα πολλα αλλα, οποτε ακομα ενας λογος να τους αφηνετε να προσπαθουν.
Εγω αν με κοντραρουν στο δρομο, να εισαστε σιγουροι οτι θα βγαλω φλας και θα τους αφησω να φυγουν μπροστα κατευθειαν. Να αποδειξω τι? Οτι εχω καλυτερο αυτοκινητο? Απλα θα χαμογελαω συγκαταβατικα βλεποντας τον αλλο να χαροπαλευει... ![]() Ενα μεγαλο μπραβο για την δουλεια που εχετε κανει εδω και στην διαθεση σας για οτιδηποτε. (ιδιαιτερα περι μηχανολογιας/ηλεκτρονικων) Φιλικα |
n_louridas έγραψε: |
Συγγνωμη για αυτο παιδια... ΔΕΝ ηρθα εδω να πλεξω το εγκωμιο ενος ΑΛΛΟΥ αυτοκινητου... |
n_louridas έγραψε: |
Εγω αν με κοντραρουν στο δρομο, να εισαστε σιγουροι οτι θα βγαλω φλας και θα τους αφησω να φυγουν μπροστα κατευθειαν. Να αποδειξω τι? Οτι εχω καλυτερο αυτοκινητο? |
n_louridas έγραψε: |
Απλα θα χαμογελαω συγκαταβατικα βλεποντας τον αλλο να χαροπαλευει... |
pezomania έγραψε: |
Όλοι μας (πιστεύω και εσύ θα το έχεις νοιώσει) υπάρχουν ώρες, που θέλεις να κάνεις και καμια τρέλα, να ανεβάσεις λίγο την ανδρεναλίνη σου (πάντα στα πλαίσια, να μην βάζεις σε κίνδυνο την σωματική σου ακεραιότητα και την σωματική ακεραιότητα τριτων). |
pezomania έγραψε: |
Τώρα για το αν το puma το 1.7 με 140 άλογα έχει για την πλάκα του το 2.0, άφησέ με να έχω αρκετές αμφιβολίες (εδώ και με το 1.6 χλωμό το κόβω!) Και τα παραπάνω τα λέω με βάση τις επιδόσεις που έχω διαβάσει στα περιοδικά (όχι κατασκευαστή αλλά σε μετρήσεις). Αν θυμάμε καλά 0-100 δεν έχει κάτω από 9,4sec ;! Όταν το 2.0 έχει 8.8 και το 1.6 9,4! |
n_louridas έγραψε: |
- Το Puma 1.6 ειχε γινει συγκριτικο με το 206 1.6 CC στους 4 Τροχους (που ειναι το ΠΛΕΟΝ εγκυρο περιοδικο) και το συμπερασμα ηταν, οτι το καθενα κερδιζει σε καποιον τομεα: το CC στον τομεα απολαυσης ως ανοικτο αυτοκινητο, ενω το Puma με την κορυφαια συμπεριφορα του και το στησιμο του που σε προδιαθετει για αμαρτιες. Αν θες βρες το τευχος και διαβασε το!
Φιλικα |
ofitzis4 έγραψε: |
...μου φαίνεται ψιλοανούσιο να τσακώνεστε ποιος έχει το καλύτερο αμάξι γιατι το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα βγάλετε άκρη. (τελικά έπρεπε να γίνω πυροσβέστης...) |
n_louridas έγραψε: |
- Το Puma 1.6 ειχε γινει συγκριτικο με το 206 1.6 CC στους 4 Τροχους (που ειναι το ΠΛΕΟΝ εγκυρο περιοδικο) και το συμπερασμα ηταν, οτι το καθενα κερδιζει σε καποιον τομεα: το CC στον τομεα απολαυσης ως ανοικτο αυτοκινητο, ενω το Puma με την κορυφαια συμπεριφορα του και το στησιμο του που σε προδιαθετει για αμαρτιες. Αν θες βρες το τευχος και διαβασε το! Φιλικα |
n_louridas έγραψε: | ||||
Οπως και το εκανα, πηγαινοντας στα Μεγαρα και περνοντας μια ολοκληρη ημερα μεσα στην πιστα...
Οντως φιλε ετσι ειναι, αλλα με μια βασικη διαφορουλα... Οι επιδοσεις αυτες αφορουν το 1.7 με 125 αλογα (130 πραγματικα), και οχι το δικο μου... Περαν τουτου ομως, εγω ΔΕΝ ειμαι ιδιαιτερα ικανος οδηγος για να εκμεταλευτω το τι μπορει να κανει το Puma. Απλα, κρινοντας απο τα περιοδικα θα πω δυο πραγματα: - Το Puma 1.7 εχει ως αντιπαλο την νεα Celica και κερδιζει ως περισοτερο σπορ, σε αντιθεση με τον πιο "τουρισμου" χαρακτηρα της Celica. Οσο για το 206, ακομα και το κορυφαιο GT αναφερεται παντου οτι ουσιαστικα απογοητευει ως σπορ αυτοκινητο (μιας που το περιμεναν ως ενα πιο μεγαλο 106), τοσο σε επιδοσεις, οσο και σε οδικη συμπεριφορα. Ενω, το Puma προσπαθησε να βρεις ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ περιοδικο που να λεει οτι ΔΕΝ εχει κορυφαια συμπεριφορα, και εγω στο χαριζω! ![]() - Το Puma 1.6 ειχε γινει συγκριτικο με το 206 1.6 CC στους 4 Τροχους (που ειναι το ΠΛΕΟΝ εγκυρο περιοδικο) και το συμπερασμα ηταν, οτι το καθενα κερδιζει σε καποιον τομεα: το CC στον τομεα απολαυσης ως ανοικτο αυτοκινητο, ενω το Puma με την κορυφαια συμπεριφορα του και το στησιμο του που σε προδιαθετει για αμαρτιες. Αν θες βρες το τευχος και διαβασε το! Φιλικα |
Sidobre έγραψε: |
Κανείς δεν τσακώνεται!
Σίγουρα το καλύτερο αμάξι, είναι αυτό που έχει αγοράσει ο καθένας!!!! |
alexandros έγραψε: |
2 φιλε Vini για να μην στεναχωριεσαι και εγω για καμποση ωρα κρατουσα με το ζορι πισω μου ενα Ηyundai ωσπου στην ανηφορα τελικα με περασε.Μονο που ηταν τοLANTRA 1.6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DIMIP έγραψε: |
1 ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ :
ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΑΝΑΨΑΝΕ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ ΜΟΛΙΣ "ΜΠΗΚΕ" ΣΤΟ FORUM ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ; |
vini έγραψε: |
χμμμ! PEUGEOT 206 1600 118ps |
n_louridas έγραψε: | ||
Καταρχας, γεια σε ολα τα παιδια στο ωραιο club! Το 206 ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο. Ομως, πρεπει μερικα ατομα να ριχνουν ετσι το επιπεδο του club συνολικα? |
chatasos έγραψε: |
Σε πάρα πολλά tests περιοδικών το 1.6 έχει βγάλει 118hp και όχι 110 όπως
διαφημίζεται.... |
christhehealer έγραψε: |
Φίλε Angelos και MIXALIS-G από το focus club καλως ορίσατε στην παρέα μας.
Eλπίζω να είμαστε καλοί οικοδεσπότες και να σταθουμε στο ύψος των περιστάσεων. Δεν είμαστε τόσο μεγάλοι όσο είστε εσείς αλλά το προσπαθούμε, ούτε και έχουμε να χωρίσουμε με κανέναν τίποτα. θυμάμαι που σας είχα συναντήσει στην παρουσίαση του Focus ST170, τότε που πέφτατε στα γόνατα κάθε φορά που πέρναγε από την K9 ο Tσάδαρης, ο δασκαλός μου στην οδήγηση. Θα σας πρότεινα να διαβάσετε και το "Oδηγηκές Aναζητήσεις", γιατί εκτός από τα αυτοκίνητα, παίζει ρόλος και ο οδηγός. Ίσως πάρεται λίγα πράγματα από αυτά που έμαθα και εγώ από τον δάσκαλο και τα ανέβασα στο forum. Όσο για τις κόντρες έχω πει πολλές φόρες, όποιος θέλει στα Mέγαρα, όχι στην δημοσιά. Eκεί που ξεχωρίζουν "the man from the boys" Aυτό το post στάλθηκε και με mail στο club focus |
Παράθεση: |
"Φίλε Angelos και MIXALIS-G από το focus club καλως ορίσατε στην παρέα μας. Eλπίζω να είμαστε καλοί οικοδεσπότες και να σταθουμε στο ύψος των περιστάσεων. Δεν είμαστε τόσο μεγάλοι όσο είστε εσείς αλλά το προσπαθούμε, ούτε και έχουμε να χωρίσουμε με κανέναν τίποτα. θυμάμαι που σας είχα συναντήσει στην παρουσίαση του Focus ST170, τότε που πέφτατε στα γόνατα κάθε φορά που πέρναγε από την K9 ο Tσάδαρης, ο δασκαλός μου στην οδήγηση. Θα σας πρότεινα να διαβάσετε και το "Oδηγηκές Aναζητήσεις", γιατί εκτός από τα αυτοκίνητα, παίζει ρόλος και ο οδηγός. Ίσως πάρεται λίγα πράγματα από αυτά που έμαθα και εγώ από τον δάσκαλο και τα ανέβασα στο forum. Όσο για τις κόντρες έχω πει πολλές φόρες, όποιος θέλει στα Mέγαρα, όχι στην δημοσιά. Eκεί που ξεχωρίζουν "the man from the boys" Aυτό το post στάλθηκε και με mail στο club focus". Kαι 'οπως βλέπετε εγώ το κάνω και επώνυμα. Όχι κρυμένος πίσω από ελεΐνα και τρισάθλεια ψευδώνυμα Kαι πάντα φίλοι. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα |
mike206RC έγραψε: |
kata ta alla tha ithela na pw oti se kamia periptwsei den ekfrazw tin apopsi toy clubfocus.gr apla osa lew einai i diki mou proswpiki apopsi
to kalitero einai ta club na exoun aderfiki siniparksi giati mono enwmenoi mporoume na akoustoume oi kaugades kai oi dixwnies den boithisan pote ta pragmata einai apla ESAS SAS ARESEI TO 206 KAI SE EMAS TO FOCUS Filika MIXALIS G. ![]() |
mike206RC έγραψε: |
...to kalitero einai ta club na exoun aderfiki siniparksi giati mono enwmenoi mporoume na akoustoume oi kaugades kai oi dixwnies den boithisan pote
ta pragmata einai apla ESAS SAS ARESEI TO 206 KAI SE EMAS TO FOCUS Filika MIXALIS G. ![]() |
n_loutidas έγραψε: |
Ενας φιλος στο σπιτι που μενω εχει το 206 1.6 (με 5 πορτες) και το οδηγησα... Συγκριση? Δεν θελω να πω τιποτα.... Απλα δοκιμασε και το Puma... |
pduke έγραψε: | ||
Vini μου αν αυτό δεν σου ξέφυγε το 8 εννοώ τότε απαιτώ εξηγήσεις. 'Οχι τίποτε αλλά μεσολαβεί το 9 μεταξύ 8 και 0 οπότε η πιθανότητα του λάθους μειώνεται!!! ![]() ![]() |
n_louridas έγραψε: |
Ενας φιλος στο σπιτι που μενω εχει το 206 1.6 (με 5 πορτες) και το οδηγησα... Συγκριση? Δεν θελω να πω τιποτα.... Απλα δοκιμασε και το Puma... |
Sidobre έγραψε: |
Πάντως διαβάζοντας όλα τα παραπάνω έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Είναι λογικό να υπάρχουν διαφορετικές προσωπικές προτιμήσεις και επιλογές, γι'αυτό ο καθένας μας έχει και διαφορετικό αυτοκίνητο. Διαφορετικά, όλοι θα είχαμε το ίδιο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φαγωνόμαστε (το ένα είναι καλύτερο, όχι το άλλο είναι καλύτερο) γιατί η γνώμη του καθενώς ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕΒΑΣΤΗ! Θα παρακαλέσω λοιπόν ΟΛΟΥΣ μας όταν αντιπραθέτουμε τις απόψεις μας να το κάνουμε με τρόπο ευγενικό και σε καμμία περίπτωση εριστικό! |
pezomania έγραψε: |
Τέλος, νομίζω, πώς όλοι μας αντιπαραθέσαμε τις απόψεις μας με ευγενικό τρόπο και καθόλου εριστικό! Άλλο ένα πράγμα που έδειξε το επίπεδο του club μας! |
christhehealer έγραψε: | ||
Θα συμφωνήσω με τα παιδιά και θα προσθέσω ότι θα κανονίσουμε και track day στα Mέγαρα Σεπτέμβρη ή Oκτώβρη. Aν διαβάσουν τα παιδιά από το focus club ας το μεταφέρουν και στο forum τους γιατί το είχα συζητήσει με ένα παιδί από εκεί και ήταν απολύτος θετικός. Eπειδή ούτε αυτοί ούτε εμείς έχουμε την δύναμη και το μέγεθος του TFRC Club να κλείσουμε την πίστα ο καθένας για πάρτη του, θα ήταν καλό να πάμε μαζί για να μειώσουμε το κόστος και να κάνουμε και το κέφι μας, χωρίς να μας στοιχήσει ο κούκος αϊδόνι. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
~FoCuS~ έγραψε: |
an kai pisteuw oti einai psilodiskolo na brethei mia imerominia pou na boleuei olous
kserw oti apo to club focus palaiotera eixan endiaferthei gyrw sta 15 me 20 meli upologiste oti theletai kana mina organwseis gia to olo thema skeftite tis fthores toy aytokinitou sas meta apo merikous gyrous stin pista kai sigoura skeftitai pou tha breitai deyteri kabatza lastyxa kai zantes mias pou sta megara den exei kioski pou na pernaei lastyxa....... an kanonistei mporw na postarw sto forum tou focus club....... |
christhehealer έγραψε: |
Το κέφι μας να κάνουμε και αν δεν κάνουμε υπερβολές δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τα αυτοκινητά μας. Έτσι κι αλλοιώς οι λέπτομέριες και οι κανόνες πίστας, ασφάλειας αυτοκινήτων και πληρωμάτων θα ανεβούν και στα δύο forum. Όποιος δεν θέλει να τις ακολουθήσει πολύ απλά δεν θα μπει στην πίστα. 8) 8) 8) |
christhehealer έγραψε: |
Έαν Ibizaκι σου ανάψει τα φώτα και σε χάσει από τα μάτια του ενώ έχεις τρίτη, πιάνει ή έπρεπε να βάλω δευτέρα ![]() ![]() Λείπει και ο pezomania που είναι ειδικός επί του θέματος. |
Miltellas έγραψε: |
Σου προτείνω να βγαίνετε παρέα, και όποιος το παίξει τσαμπουκάς να καθαρίζεις εσύ, κι ο Νίκος να βλέπει να μαθαίνει... Ε, κάποια στιγμή, δε μπορεί, θα γίνει ξεφτέρι δίπλα σου... ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Ποιος είναι ο Νίκος ? ? ? ![]() ![]() ![]() Εγώ πάντως έριξα προχθές στα αυτιά σε ένα CINQUE 1100.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eίμαι κακός ή μου φαίνεται ? ? ? ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Όπως πήγαινα για κάτω, βλέπω από τον καθρέφτη ένα Golfάκι με ένα μπάρμπα να μου κολάει στον προφυλακτήρα.
Να τα μας λέω... Πατάω το γκάζι για να του φύγω. Τίποτα. Κολημένος από πίσω. Κάνω δεξιά και ήταν GTI και στο προφυλακτήρα του ένα Impreza. Σαν σταματημένο με πέρασαν. Τι σου κάνουνε τα πολλά κυβικά φίλε μου. Αργεί εκείνο το RC να βγεί; |
Vini έγραψε: |
αχ! κάτι τέτοια παθαίνω και εγώ και τα παίρνω στην κράνα...Μου φαίνεται ότι θα πάω να πάρω ένα καλό IBIZA CUPRA και μετά θα σας πω εγώ.... ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Παλιά θυμάμε λέγαμε ένα τσιτάτο που έλεγε "όταν έχεις βεσπάκι, στους ανοιχτούς δρόμους σε παρασέρνει ο αέρας και όταν έχεις λιμουζίνα, τα στενά σοκάκια είναι αδιάβατα". Απλά πράγματα. Έκαστος στο είδος του. Θυμάμε στο δρόμο από Κιβέρι για Μονεμβασιά (έντονο στοφιλίκι και δρόμος σαπούνι), άνθρωπος με Saab Aero δεν μπορούσε να πιάσει ένα ταπείνο Megane 1400. Εάν το ίδιο σκηνικό γινόταν στην Εθνική το Saab θα τον κατάπινε με τα πούπουλα. Το 206 μας υστερεί στον ανοιχτό δρόμο όχι λόγω δύναμης αλλά λόγω μεταξονίου. Εκεί που είναι το πλεονεκτημά του στις κλειστές διαδρομές. Καλό το Cupra δεν λέω αλλά στις κλειστές διαδρομές να το αφήσουμε καλύτερα. |
Vini έγραψε: |
Πάντως ρε παιδιά δεν ξέρω τι λέτε αλλά η μεγάλη μου αγάπη από πολύ παλιά (1990-1993) ήταν και είναι το HONDA CRX V-TEC.... |
christhehealer έγραψε: | ||
Βγαίνει το μικρό, το jazz σε Type-R. 1500cc / 150 Hp. Θα πέσει πολύ δάκρυ. |
svstouk έγραψε: |
Και κάτι ακόμα, κύριοι. Δεν αξίζει να κυνηγάς μια μάχη που ξέρεις ότι θα χάσεις |
pezomania έγραψε: |
Α!και για να μην ξεχνιόμαστε, χθές το απόγευμα τα έστησα με ένα πανέμορφο cc στα φανάρια της χαμοστέρνας (πρός Πειραιώς) και τον κέρασα ένα ωραίο ice tea, αλλά δυστηχώς είχα σκοπό στα επόμενα φανάρια να του δώσω καρτούλα, αλλά έστριψε πριν από αυτά ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Δεν σου έχω πει βρε, να μην τρομάζεις τους νέοι;;;; Tους αλλοινοί τρόμαζουμε, όχι τους δικούς μας. Tι θα κάνω με αυτό το παιδί, τον pezomania 8O ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Κοιτάξτε... εεε.... χμμμ... εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν οι κόντρες... ![]() Ναι... καλά.... ![]() Πεζομανιακέ... Μήπως με ψάχνεις; Σού 'ρχομαι! ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Τρελλοπεζομανιακέ, τί υπογραφή είναι αυτή;! Μας το παίζεις και βαρυφορτωμένος τώρα; Που το πορτ παγκάζ σου δεν έχει ούτε ένα κομματάκι χαρτί μέσα; Αλήθεια, την ρεζέρβα την έχεις ή την έβγαλες; ![]() ![]() ![]() Ωχ, σου έδωσα ιδέα τώρα ε; |
Miltellas έγραψε: |
Τρελλοπεζομανιακέ, τί υπογραφή είναι αυτή;! Μας το παίζεις και βαρυφορτωμένος τώρα; Που το πορτ παγκάζ σου δεν έχει ούτε ένα κομματάκι χαρτί μέσα; Αλήθεια, την ρεζέρβα την έχεις ή την έβγαλες; ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Τίποτα να μην πείτε, να πάρετε σκάρα 8) 8) ![]() |
svstouk έγραψε: |
Σειρά μου να προσθέσω κι εγώ κάτι.... :D
Έρχεσαι που λες από Σπάρτη στο δρόμο για Τρίπολη. Ανεβαίνεις την ανηφόρα πριν και μετά τους Βουτιάνους και φτάνεις στον αυχένα του βουνού όπου έχουν φτιάξει ωραίο δρόμο, ανοιχτό, για όλα τα (οδηγικά) γούστα. Κι ενώ πηγαίνεις όμορφα κι ωραία (δηλ. σβέλτα, κι όχι σερνόμενος όπως το 99% των οδηγών) βλέπεις μια 200 Mercedes να έχει ενοχληθεί από τη σβελτάδα σου ( εμ, πώς, μπορείς εσύ με το ταπεινό το 206 να ξεκολλάς από τον ελέφαντα;) Κι εκεί αρχίζει το ματς. Με 4η στις 4500-5000, δεν θυμάμαι, με το έταιρον ήμισυ σε κατάσταση υστερίας, εσύ, πιστός στην μ@#$@#^@ που με δέρνει να το έχεις πάρει πατριωτικά -όπως πάντα. :D Για να μην σας τα πολυλογώ, με έχασε. Λίγο πιο κάτω μας έπιασε βροχή και ομίχλη και φυσιολογικά έκοψα πολύ. Δεν είχε νόημα άλλωστε, αυτό που ήθελα να του αποδείξω του το απέδειξα. Και τσουπ, νατος ο τύπος, με περνάει σε μια τυφλή στροφή, μιλάμε για πολύ μ#%#$%, ενώ πήγαινα με 60. Δεν πειράζει ρε φίλε. Να είσαι καλά. Αλλά εκείνο το γκρι το πεζάκι δεν θα το ξεχάσεις ποτέ, όσα άλογα κι αν έχεις (ήταν kompressor). Σας ζηλεύω όλους εσάς με το 1.6. Εγώ δεν μπόρεσα και πήρα το 1.4. Δεν πειράζει. Ελπίζω το επόμενό μου αυτοκίνητο (συγγνώμη, το επόμενό μου PEUGEOT, χεχε) να είναι κάτι με 170+ ίππους. Αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να κάνω πολλή υπομονή. Και κάτι ακόμα, κύριοι. Δεν αξίζει να κυνηγάς μια μάχη που ξέρεις ότι θα χάσεις |
DIMIP έγραψε: | ||
ρε συ svstouk μου δινεις κουραγιο οταν λες οτι τα κανεις αυτα με το ταπεινο 1400. ΕΡΩΤΗΣΗ: αν και στις στροφες τα παω καλα γενικα γιατι στην ευθεια μενω τοσο πισω; Μου φαινεται θα χρειαστω μαθηματα. ποτε παραδιδεις ; |
christhehealer έγραψε: |
Eύγε μικρέ....
μαθαίνεις σιγά-σιγά!!!!!! ![]() ![]() Όχι πες μου θα το έκανες αυτό ποτέ με την χαρβάλα το Coupe;;;;; ![]() ![]() |
Slash έγραψε: |
Με συγχωρείς για την αφελή απορία μου, VV τι σημαίνει; |
pugsang έγραψε: |
Γεια σου ρε Νικο!!!!!!!!
Ειδες που τα έλεγα για τα 1600 S Turbo οτι δεν πανε και δεν με πιστεύατε? |
Sidobre έγραψε: |
Αυτό είναι, Μπράβο ρε Vini! Τώρα θα μάθουν τι εστί 206 !!! ![]() ![]() Παιδιά, ο Vini είχε μαζί του ένα μυστικό αλλά δέν σας το είπε.... ![]() Το αυτοκόλλητο του Club μετά από δυναμομέτρηση βρέθηκε ότι δείνει +15 άλογα! Η καλύτερη βελτίωση! ![]() |
Vini έγραψε: | ||
Λες για αυτό να τα πήρε ο τύπος? Μάλλον είδε το αυτοκόλλητο...και μετά είδε και τα +15 άλογα που είχα παραπάνω... Πάντως έχω να το λέω.....το 206/1600 είναι πολύ βρωμόγκαζο... ![]() ![]() |
Slash έγραψε: |
Το προτείνεις; ![]() ![]() |
206Tomcat έγραψε: |
Τι λε ρε αρχοντα S-turbo??? Βασικά χωρίς να θέλω να σε ρίξω το κόβω για το 146 hp και όχι το καινούργιο με τα 180Ηp!!!Ότι και να ΄ναι είναι IMPREZA!!!Kαλά του κανες του αλήτη! |
pezomania έγραψε: |
Παιδιά είμαι στα φανάρια του Δαφνί, πρίν την μεγάλη ευθεία προς Σκαραμαγκά! Όπως πλησιάζω το φανάρι βλέπω 2 vts να αμολάνε ξερογκαζιές, ο ένας στον άλλο ![]() ![]() Πορώνομαι και πηγένω δίπλα τους (για την ακρίβεια έκατσα μισό αμάξι ποιο πίσω για να κάνω εντύπωση όταν θα τους πέρναγα ![]() Βλέπω στο vts που ήταν δίπλα μου μπαρόμετρο !! Όπα λέω το τουρμπίδι, για να μην τα πολυλογώ ανάβει το πράσινο και ξεχινόμαστε!!!! Ο διπλανός μου πετάχτηκε πρώτος, με το 2ο vts να τον ακολουθεί 1 αμάξι πίσω και με εμένα να αγκομαχώ να ακολουθήσω τον 2ο!!!!!!!! Το πρώτο χάθηκε 5-7 αμάξια, το δεύτερο το είχα 1-1,5 αμάξι μπροστά μου μέχρι τα 170, όοπυ μου άναψε αλαρμ και σταματήσαμε!! Μετά από συζήτηση (τα παιδιά ήταν φίλοι), ο νικητής της κόντρας είχε : Σκούπα - Εξάτμιση (χταπόδι - μεσαίο - τελικό) & Πρόγραμμα, ο 2ος είχε : Σκούπα- Εξάτμιση (μεσαίο-τελικό) και εγώ 3ος με μόνο τελικό ![]() Νομίζω, το ίδιο μου είπαν και τα παιδιά, ότι για μαμά τα πήγα καλά, άμα είχα πιο ελέυθερο μεσαίο και σκούπα, το 2ο το έπαιζα στα ίσα (και μπορεί να τον τσαγιαζα κι όλας ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Είδατε όμως δουλειά που κάνει το χταπόδι; Μεγάλη διαφορά! Κρίμα που δεν μπορούμε να βάλουμε χταπόδι κι εμείς (ακόμη!). ![]() |
Vini έγραψε: |
Πίκρα.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Τύπος:" Εγώ τελικό και σκούπα! Αποκλείεται να μην του έχεις πειράξει τίποτα!!!" |
Sidobre έγραψε: | ||
Ερώτηση: Αυτός πόσα κιλά ήταν; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
teoman έγραψε: | ||||
Εγώ άλλο θα ρωτούσα: ήταν vts ή όχι? |
pezomania έγραψε: | ||||||
Θεωρώ ότι η ερώτησή σου είναι καλοπρωαίρετη και ΜΟΝΟ γι' αυτό απαντώ!! Ναι ήταν vts και για να μην πάρω καμιά απάντηση του τύπου: vts το 1.4 ή το 1.6, σου λέω απο τώρα ότι ήταν το vts 1.6 16v 120hp μοντέλο 2001. Τάσο πρέπει να ήταν στα κιλά μου ή λίγο πιο ελαφρύς. Άλλη ερώτηση; |
Slash έγραψε: |
Πάντως με εξέπληξε το στήσιμο του αυτοκινήτου που άντεξε τέτοιο απότομο πέρασμα στα δεξιά και με τέτοια ταχύτητα.
|
Alex έγραψε: |
Metallica Fuel Gimme fuel Gimme fire Gimme that which I desire Turn on, I see red Adrenaline crash and crash my head Nitro junkie, paint me dead And I see red ..................... On I burn |
teoman έγραψε: |
Και για να μην γράφουμε μόνο τα ωραία και όμορφα... ευπειθώς αναφέρω ότι την Παρασκευή χρεώθηκα μία ήττα ![]() Είχα μπροστά μου μια άδεια ευθεία Ξεκινώ στα φανάρια και με την άκρη του ματιού μου είδα μια mercedes A να επιταχύνει αριστερά μου.Μέχρι τα 140 είμασταν σχεδόν δίπλα (μου έριχνε μισό αυτοκίνητο).Στα 180+ ήταν περίπου 2 αυτοκίνητα μπροστά αναβοσβήνοντας ευχαριστημένος τα alarm.Τότε πρόσεξα και το 190 δίπλα στο Α. ![]() Ακόμα πίνω σόδες για να το χωνέψω... |
seridim έγραψε: |
teoman Μην το παίρνεις κατάκαρδα. Ελπίζω να μην ηττηθείς ξανά. Πως θα γίνει αυτό; Προσπάθησε να είσαι περισσότερο προσεκτικός όταν επιλέγεις αντίπαλο (Α190) να είναι κοντά στις δυνατότητές μας. Μην με παρεξηγήσεις αλλά εγώ όταν έχω κέφια αυτό κάνω. Επιλέγω ισοδύναμους αντιπάλους. Αν και μερικές φορές έχω φάει σκόνη!!!!πολύ σκόνη!!!!!Από ένα Xsara εξωτερικά 1.4 αλλά με μηχανή δίλιτρη |
teoman έγραψε: |
Και για να μην γράφουμε μόνο τα ωραία και όμορφα... ευπειθώς αναφέρω ότι την Παρασκευή χρεώθηκα μία ήττα ![]() Είχα μπροστά μου μια άδεια ευθεία Ξεκινώ στα φανάρια και με την άκρη του ματιού μου είδα μια mercedes A να επιταχύνει αριστερά μου.Μέχρι τα 140 είμασταν σχεδόν δίπλα (μου έριχνε μισό αυτοκίνητο).Στα 180+ ήταν περίπου 2 αυτοκίνητα μπροστά αναβοσβήνοντας ευχαριστημένος τα alarm.Τότε πρόσεξα και το 190 δίπλα στο Α. ![]() Ακόμα πίνω σόδες για να το χωνέψω... |
Slash έγραψε: |
Πριν από λίγες ώρες γύρισα από το καθιερωμένο μηνιαίο διήμερο ταξιδάκι μου στη Λάρισα. Πλέον ξέρω καλύτερα να πηγαίνω εκεί παρά στη σχολή μου. :D Για άλλη μια φορά το λιονταράκι στάθηκε άξια στο δρόμο και έδειξε τα δόντια του όπου χρειάστηκε. Στο πήγαινε ήταν όλα νορμάλ χωρίς κάτι εξαιρετικό (οι στάνταρ προσπεράσεις στα Κάστρα κλπ), με μόνη πλάκα κανα 2 χλμ. πριν την έξοδο της Εθνικής για Λάρισα που ήμουν με 150 να μου λέει η μάνα μου "σε λίγο είναι η έξοδος". Λέω εγώ "ναι, λίγο να πιάσω τα 170 και θα μπω" Μου λέει "άντε πιάστα αλλά μην χάσουμε την στροφή". Χαχαχα!! Τα έπιασα, τα πέρασα αλλά μου τα χάλασε η ****στροφή.
Όλα τα λεφτά ήταν στην επιστροφή. Είχα πει οτι θα έκανα ένα ήρεμο ταξίδι. Βγαίνοντας στην Εθνική από την πόλη από τα δεξιά μου με προσπερνάει ένα γκρι 206 4θυρο. Ε το ακολοθούσα από κάποια απόσταση προσπερνώντας όλα τα "εμπόδια" , και για κάποια διάρκεια ήμασταν μπροστά αυτός πίσω εγώ. Σε κάποια φάση τον πλησίασα, άρχισε να το τρέχει παραπάνω αλλά κάπου στα 140 τον πέρασα και συνέχιζα ακάθεκτος. ![]() ![]() ![]() ![]() Μου έλεγε η μητέρα μου κάπου στις στροφές των Κάστρων οτι την επόμενη φορά θα πάει μόνη της με λεωφορείο ή τρενο, αν είναι να κάνω τέτοια πράγματα. Της είπα οτι εντάξει, μπορεί να πας και με τρένο ή με λεωφορείο, αλλά κάτι τέτοιο θα σου συνέβαινε; Γιατί σε όλους αρέσει η ταχύτητα, όπως και το να μπαίνεις σε στροφές με 110 (με ασφάλεια πάντα), αλλά κανείς δεν το παραδέχεται. Πάντως τώρα πλέον το πιστεύω οτι αλλιώς αντιλαμβάνεται τον δρόμο ο οδηγός και αλλιώς ο συνοδηγός. Και αυτό από αναφορές και της μητέρας μου, που αν και έχει συνηθίσει την οδηγησή μου, ακόμη που και που τρομάζει, αλλά και από φίλους που το παίζουν γρήγοροι έχοντας πιο πολλά άλογα και κάνοντας χειρόφρενα, αλλά στις στροφές βλέπω πως κρατιούνται από την χειρολαβή της πόρτας. Αστειευόμενος λέω στη μητέρα μου "αύριο θα πάω να βάλω bucket να μην έχεις πρόβλημα να κρατιέσαι από όπου βρεις στις στροφές". ![]() ![]() Πέρα από όλα αυτά να προσθέσω τα περάσματα μου με 80-90 από τα διόδια "περάστε ελεύθερα". χεχεχε!! Επίσης το πόσο καλά τραβάει η 5η μου, που νιώθεις το γκάζι ακόμη και από επιταχύνσεις από τα 130. Και ακόμη όταν ήμουν Κατερίνη στη μεσαία λωρίδα με 140 από τα αριστερά με (προς)πέρασε ένα μπλε Saxo turbo που η τουρμπίνα του δούλευε overtime. Το μόνο που πρόλαβα να δω πριν εξαφανιστεί ήταν οτι είχε λαρισαίικες πινακίδες και οτι φορούσε ακτινωτή ζάντα, και βέβαια το σφύριγμα της τουρμπίνας που ακούστηκε παρόλο τον θόρυβο του δρόμου, του μοτέρ και της μουσικής. Και για να κλείσω μελοδικά αυτή την ακατάσχετη πολυλογία μου, και για να επιβραβεύσω ![]() Life, learning how to live my life Learning how to pick my fights Take my shots while I'm still burning Goodbye to all those rainy nights Goodbye, so long, I'm moving on I've had enough of cryin' Bleedin', sweatin', dyin' Hear me when I say Gonna live my life everyday I'm gonna touch the sky And I spread these wings and fly I ain't here to play I'm gonna live my life everyday Hit the gas, take the wheel I've just made myself a deal Αφιερωμένο το Everyday από Bon Jovi, μελωδία και στίχοι, σε όλους, γρήγορους, adrenaline rush τύπους, και μη. ![]() |
seridim έγραψε: |
Καλησπέρα σας . Μια μικρή ιστορία με πρωταγωνιστή το 206 μου!!!!. Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2002. Ώρα 9:10 Επαιστρέφω από την πατρίδα μου τη Ωλώρινα όπου είχα πάει για να ψηφίσω. Για όσους γνωρίζουν έχει φτιαχτεί ένας σχετικά καινούργιος δρόμος από 'Εδεσσα προσ Γιαννιτσά. Πήγαινα νορμάλ σχεδόν με 120 χλμ. Από πίσω μου ένα Saxo 1,4 VTS και πίσω του Daewoo Lanos Extreme 90 HP. Ο τύπος ανάβει συνεχώς τα φώτα για να με προσπεράσει. Πιάνω εξιά λωρίδα εγώ και το Saxo ξεκινάει το προσπέρασμα. Ακριβώς πίσω του προσπερνάει και το Daewoo. Ο τύπος με το Lanos έχει ένα χαμόγελο ευχαρίστησης επειδή με προσπέρασε ενώ ο άλλος με το saxo κανει χειρονομία. Αυτό ήταν τρελάθηκα!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS Το saxo είχε φιλτροχοάνη και το Lanos χταπόδι και τελικό. Μετά το σημερινό θα πάψω να διαμαρτύρομαι κατά μεγάλο βαθμό για τα μόνο 75 αλογάκια που μας προμήθευσε η Peugeot. 206 I love you Άσχετο με το topic αλλά θα το πω. Σε λίγο καιρό μπαίνει βαρελάκι της BMC και αγωνιστικός καταλύτης. |
DimiP έγραψε: |
ολα καλα αν ακι αρκετα επικινδυνα θα ελεγα αλλα δεν το καταλαβα αυτο το κοματι της αφηγησης . μηπως φταιει η ορολογια ; τι εννοεις λεγοντας αφηνοντας λαστιχο στην πορτα του ;;;
δεν κανω πλακα απλα δεν καταλαβα τι λες εκει. για πες . |
Sidobre έγραψε: | ||
Dimip θα στο εξηγήσω εγώ με την νοηματική ![]() Αααν ααν αααααν ιιιιιιικκκ, ρροοοοοαααααρρρ... Αν επίσης δεν κατάλαβες να σου εξηγήσω στα επιστημονικά, ότι το παιδί σπινάρισε |
Slash έγραψε: |
Χεχεχεχε!!
Ναι έφυγα σπινιαριστός. Σχεδόν από κάθε διόδιο φεύγω σπινιαριστός. Δεν ξέρω γιατί, έτσι μου βγαίνει. Επειδή φαίνεται πως έχουμε σταματήσει όλοι για να πληρώσουμε, ε είναι το κατάλληλο στήσιμο. Συν οτι με τα κουβούκλια γύρω γύρω και με την απλωσιά μπροστά σου είναι σαν dragster. Αμα είναι και καμιά κουκλίτσα στο ταμείο, ε να μην κάνουμε και το κομμάτι μας; ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
δηλ. καταφερες και σπιναρες πανω στο αγριο και ειδικα διαμορφωμενο τερεν των διοδιων ;;; εκει που πας με 1η αντε 2α και 15χλμ/ωρα για να μη ταλαιπωρησεις το καημενο το 206 σου ; ειδικα αν εισαι χαμηλομ. με 50 και μικροτερο προφιλ λαστιχου και ολοι οι κραδασμοι ερχονται πανω σου ; μπραβο!! |
chatasos έγραψε: |
Σε κάποια στιγμή μου έχει κολλήσει ένα Subaru Forester το οποίο το οδηγάει
ένας 50χρονος και δίπλα κάθεται μάλλον η γυναίκα του. Από τις φάτσες τους τους κόβω για αρκετά συντηρητικό ζευγάρι................. "έχει ξεφύγει ο τύπος", η γυναίκα του να χασκογελάει........για περίπου 5-6 στροφές του πέταγε κώλο σε σημείο που άλλος θα φοβόταν να στρίψει με τέτοια ταχύτητα. Από την άλλη τον θεωρώ αρκετά τυχερό αφού δεν κατάφερε να τσακίσει κανένα παρκαρισμένο αμάξι αλλά και αρκετά καραγκιόζη αφού δεν εγκρίνω καθόλου την "τακτική" του. Απλά μου έκανε εντύπωση η ακρίβειά του. |
Slash έγραψε: |
Προχθές που με είχαν πιάσει τα γκαζωτά μου έκανα Λάρισα-Θεσ/νίκη 1,5 ώρα, ενώ ρεκόρ μου καλό θεωρώ το Θεσ/νίκη-Βόλο σε 1:50. Η διαφορά μεταξύ τον διοδίων των Μαλγάρων και των Τεμπών ήταν γύρω στα 45 λεπτά. |
Miltellas έγραψε: | ||||
Λίγα λόγια για τους παππούδες...
Δεν είναι λίγο νωρίς να δημοσιεύεις τους χρόνους σου, μικρέ; Καλά-καλά δεν βγήκες απ' τ' αυγό! Να ρωτάς πρώτα κανέναν παλιότερο, να μαθαίνεις... ασεβή νεανίσκε! ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Δεν είναι λίγο νωρίς να δημοσιεύεις τους χρόνους σου, μικρέ;
Καλά-καλά δεν βγήκες απ' τ' αυγό! Να ρωτάς πρώτα κανέναν παλιότερο, να μαθαίνεις... ασεβή νεανίσκε! ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Δεν είναι λίγο νωρίς να δημοσιεύεις τους χρόνους σου, μικρέ; Καλά-καλά δεν βγήκες απ' τ' αυγό! Να ρωτάς πρώτα κανέναν παλιότερο, να μαθαίνεις... ασεβή νεανίσκε! ![]() |
Svstouk έγραψε: |
O νεανίσκος καταδικάζεται σε χρήση απλής αμόλυβδης γις τις ερχόμενες δέκα ημέρες! |
Slash έγραψε: |
Αν εννοείς οτι πάω καλά και κάνω καλό χρόνο σε ευχαριστώ. ![]() Αν εννοείς οτι πάω σαν χελώνα λες και θα σπάσουν τα αυγά, θα σου πω οτι αυτά αφορούν δικά μου ρεκόρ, και σαφώς δεν τα συγκρίνω με κανένος άλλου. Δείχνουν το πόσο αργά πάω (ή γρήγορα) και το πόσο μπορώ να συγκεντρωθώ στο δρόμο. ![]() |
Slash έγραψε: |
Ακόμη μικρούλης είμαι, θα μάθω.... |
Miltellas έγραψε: | ||
Αυτό είναι δεδομένο εάν πραγματικά το θέλεις. Και με αργά βήματα, ποτέ βιασύνες. Όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Μόνο έτσι θα έρθει η ώρα που θα απολαμβάνεις το έργο σου πάνω στην οδήγηση... ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Τελικά, το 206 μας δεν είναι μύθος, είναι μια πραγματικότητα.
Ειδικά όταν στρίβουμε... ![]() ... |