PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - 206 - 206CC Συμπεριφορά εμπρός μέρους στην εκκίνηση

overgr - Τετ 13 Αύγ 2003, 23:08:16
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206CC Συμπεριφορά εμπρός μέρους στην εκκίνηση
Γεια σε όλους.

Εδώ και αρκετό καιρό προβληματίζομαι για την οδική συμπεριφορά του 206CC 1,6, το οποίο και διαθέτω.

Εντοπίσω το πρόβλημα μπροστά.
Θεωρώ ότι η μούρη του αυτοκινήτου δεν συμπεριφέρεται όπως "πρέπει".
Στη φάση της επιτάχυνσης εμφανίζεται απρόθυμη να ακολουθήσει την ακριβή πορεία που ζητάει το τιμόνι, "διαβάζοντας" υπερβολικά το δρόμο.
Παράλληλα, δεν παρέχει νομίζω αρκετή πρόσφυση με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να σπινάρει πολύ εύκολα, αλλά και να μπλοκάρει τροχούς πολύ εύκολα.

Έχω στο μυαλό μια πιθανή πορεία διερεύνησης και επίλυσης του προβλήματος, αλλά θα ήθελα να ακούσω πρώτα γνώμες.

Να τονίσω ότι δεν επιθυμώ να μεταβάλω σημαντικά τον "βολτάδικο" χαρακτήρα του αυτοκινήτου, καθώς το πλαίσιο ήδη διαμαρτύρεται αρκετά στο στρίμωγμα...
mick206 - Πεμ 14 Αύγ 2003, 07:30:26
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:
Εδώ και αρκετό καιρό προβληματίζομαι για την οδική συμπεριφορά του 206CC 1,6, το οποίο και διαθέτω.

Σταύρο το 206 σου είναι μαμίσιο ή έχεις βελτιώσει τίποτα;; Rolling eyes
Αν μας πείς τί έχεις βελτιώσει στο αμάξι σου τόσο πιο εύκολο θα είναι για όλα τα παιδιά να σε βοηθήσουν και να σου πούν τη γνώμη τους... Wink

overgr έγραψε:
Στη φάση της επιτάχυνσης εμφανίζεται απρόθυμη να ακολουθήσει την ακριβή πορεία που ζητάει το τιμόνι, "διαβάζοντας" υπερβολικά το δρόμο.
Άμα σπινιάρει ο τροχός πού να ακούσει το τιμόνι... Θα κάνει τα δικά του... Wink

overgr έγραψε:
Παράλληλα, δεν παρέχει νομίζω αρκετή πρόσφυση με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να σπινάρει πολύ εύκολα, αλλά και να μπλοκάρει τροχούς πολύ εύκολα.

Τι λάστιχα έχεις; Πόσο καιρό τα έχεις;; Πές τα όλα!!!! Very happy
Για να σπινιάρουν δεν φταίει τίποτα άλλο παρά τα λάστιχα... Rolling eyes
εκτός και αν κάνεις εκκινήσεις τύπου Fast and Furious... Rolling eyes
overgr - Πεμ 14 Αύγ 2003, 13:00:13
Θέμα δημοσίευσης:
Το CC είναι τελείως μαμά.

Τα λάστιχα είναι τα γνωστά Continental τα οποία είναι πλέον κάπως κουρασμένα.

Όμως, το πρόβλημα παραμένει ίδιο από την πρώτη μέρα.

Άλλοι κάτοχοι CC έχουν παρατηρήσει κάτι τέτοιο?
mick206 - Πεμ 14 Αύγ 2003, 14:49:24
Θέμα δημοσίευσης:
Τα topic σχετικά με αναρτήσεις-αντιστρεπτικές-ράβδους στρέψεως και ελαστικά θα σε βοηθήσουν να δείς τι χρειάζεται για να κάνεις το CC σου ακόμα καλύτερο... Wink
overgr - Πεμ 14 Αύγ 2003, 16:05:54
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω διαβάσει σχεδόν τα πάντα, αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό.

Το φαινόμενο που αναφέρομαι είναι συγκεκριμένο και αναρωτιέμαι αν το έχω παρατηρήσει μόνο εγώ.
Miltellas - Παρ 15 Αύγ 2003, 05:13:17
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγαινε για ευθυγράμμιση πρώτα...
wolf865 - Παρ 15 Αύγ 2003, 20:34:06
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ με το Μίλτο. Πήγαινε το πρώτα για μια ευθυγράμμιση σε ένα καλό μαγαζί και συζήτησε το πρόβλημα με το μάστορα. Πίθανόν να γνωρίζει.... Πάντως καλύτερα να πας σε ένα καλό μαγαζί με ευθυγραμμίσεις παρά σε Peugeot Service.
peugeot206cc - Δευ 18 Αύγ 2003, 14:02:46
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα στην ευθυγράμμιση. Και το δικό μου από καινούργιο έχει μέτρια ελκτική πρόσφυση. Κατά την επιτάχυνση σε γλυστερό δρόμοο ένας τροχός σπινιάρει (ή κοντεύει να σπινιάρει) και αναπτύσεται ροπή στρέψης στο τιμόνι. Εαν σε ενοχλεί το παραπάνω μάλλον έχασες. Δεν υπάρχει λύση. Οφείλεται στη γεωμετρία της ανάρτησης. Ακόμα και να το χαμηλώσεις (που αλλάζει η γεωμετρία) δεν θα δεις σημαντική διαφορά. Ρώτησε για λάστιχα που προσφέρουν καλή ελκτική πρόσφυση και αλλαξε τα για να βελτιωθεί λίγο και προσωρινά η κατάσταση. Εάν δεν υπήρχε υστέρηση στο γκάζι το φαινόμενο θα σου ήταν μάλλον ευχάριστο καθώς έχει πλάκα να προσπαθείς να το κατευθύνεις εκεί που θες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως το ηλεκτρονικό γκάζι δεν είναι άμεσο ούτε και κάνει αυτό που ακριβώς θες με αποτέλεσμα περισσότερο να φοβίζει παρά να διασκεδάζει (τουλάχιστον όταν δεν είναι φαρδύς ο δρόμος)
overgr - Δευ 18 Αύγ 2003, 14:36:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς ένας εξαιρετικός ευθυγραμμισάς που ξέρω, είναι κλειστός λόγω διακοπών, οπότε περιμένω.

Το πρόβλημα είναι περίπου αυτό που περιγράφει ο peugeot206cc.

Πριν λίγες μέρες πέρασα από τον Κρασούλη (Power Boost Service) και συζήτησα λίγο σχετικά με αυτό το πρόβλημα.

Η απόψη του είναι ότι το αυτοκίνητο θέλει χαμήλωμα μπροστά κατά 2 cm με ελατήρια μη προοδευτικά (νομίζω τα είπε ομόκεντρα - που δεν μου ακούγεται μαθηματικά σωστό) Wink

Η άποψη περί μικρού χαμηλώματος, διαισθητικά μου φαίνεται σωστή, καθώς συχνά έχω την αίσθηση ότι η μούρη βρίσκεται ψηλά. Ίσως όμως να είναι απλώς ιδέα μου, και να επηρεάζομαι από το πρόβλημα που έχω αναφέρει.

Πάντως μου τη δίνει αυτή η συμπεριφορά. Μου χαλάει κάθε διάθεση γρήγορης οδήγησης... ΞΕΝΕΡΩΝΩΩΩΩΩΩ

Κόστος για το χαμήλωμα 150 Euro.

Πριν από όλα όμως, θα γίνει η ευθυγράμμιση.
wolf865 - Κυρ 24 Αύγ 2003, 14:21:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιος είναι αυτός ο ευθυγραμμισάς που λες εσύ Σταύρο, διοτι και εγώ ξέρω έναν πολυ καλό στη Ν. Χαλκηδόνα....
Ntinos - Κυρ 24 Αύγ 2003, 17:32:52
Θέμα δημοσίευσης:
exeis to klasiko psarema tou timoniou gnwrisma tou xaraktira twn peugeot.kai egw otan prwto agorasa to 106 afou eixa sini8isei na odigaw iapwniko mou kakofenotan.me ton kairo to sini8isa Twisted evil Twisted evil
an kaneis eu8igramisi kalo einai na min pro-ideaseis auton pou 8a stin kanei oti exeis provlima.aston na tin kanei kai rwta ton stin poreia an vlepei kapoio provlima.an tou valeis idea oti kati paei strava kai 1/100 tou xiliostou apoklisi na iparxei 8a sou leei meta oti mpla mpla auto eftaige Very happy Very happy ktl.stous ellinikous dromous omws stadar kanoume zimies stin geometria tis anartisis kai stadar prokalountai mikroprovlimata.pantws to fenomeno den ofeiletai se eu8igramisi. episis to mplokarisma twn troxwn einai apotelesma twn frenwn pou pianoun apotoma dynata (kai auto gnwrisma twn peugeot)
Kouzman - Δευ 25 Αύγ 2003, 17:43:54
Θέμα δημοσίευσης:
το ψαρεμα στο τιμονι εμφανιζεται και σε εμενα πιστευω λογω κυριως δυναμης και κακου δρομου. Τα F1 που φοραω εμπρος ειναι καινουρια 2ης γενιας αλλα συντομα τα βλεπω off λογω πολλαπλου σκισιματος σε καθημερινη βαση...

αυτο που ειπε ο φιλος για το χαμηλωμα εμπρος, μου το εχουν πει και εμενα (στεργιου και αλλοι γνωστοι). Βοηθα την μουρη να καθεται χαμηλωτερα ωστε να βοηθα στην προσφυση. Οχι ομως υπερβολες γιατι το καρο θα συμπεριφερεται σαν πισωκινητο... Razz Razz

Εμενα αυτο που με προβληματιζει ειναι μηπως υπαρξει βελτιωση με την τοποθετηση θολομπαρας αν και πολλοι λενε οχι, ωστοσο στο megane cabrio που επισης εχω, οταν την εβαλα ειδα δραματικη βελτιωση, τοσο σε ακαμψια, οσο σε σε οδικη συμπεριφορα (ακουει πολυ καλυτερα και γρηγοροτερα και εχει γινει πιο σαφες)...

παντως πιστευω οτι και να κανουμε σε αναρτηση, λαστιχα κλπ κλπ στο καρο λογω των υπεροχων δρομων που εχουμε η αισθηση παντα θα ειναι μαυρα χαλια... Confused Confused Confused
Ronin - Δευ 25 Αύγ 2003, 17:56:09
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
Τα F1 που φοραω εμπρος ειναι καινουρια 2ης γενιας αλλα συντομα τα βλεπω off λογω πολλαπλου σκισιματος σε καθημερινη βαση...



Αν τα σκιζεις κρυα,θα σου βγουν off σε χρονο dt...
Αν ομως ζεσταθουν ,ξεφτιλιζουν τη δυναμη του 206, και πρεπει να προσπαθησεις, πολυ για να τα κουρασεις...
Ειναι μαλακο λαστιχο και οπως ολα τα μαλ**α εχει τις ιδιοτροπιες του...
ΝΙΚΟΣ - Δευ 25 Αύγ 2003, 18:17:48
Θέμα δημοσίευσης:
Mε θολομπαρες και ΄΄τετοια΄΄δεν θα δειτε διαφορα παρα μονο αν φορατε σλικ.Αν θελεις μπορεις να βαλεις σκληρα αμορτισερ πισω και αλλα ΄΄ελατηρια΄΄ για να γινει ποιο σκληρο οποτε κατα την επιταχυνση δεν θα καθετε το αμαξι πισω με αποτελεσμα να σουζαρει η μουρη και να μην εχεις τιμονι.Αλλος ενας τροπος ειναι αυτος που ειπε ο Κρασουλης.Διαλεγεις και αποφασιζεις το τι θελεις να κανεις.Βεβαια αν ΄΄κουτσουρεψεις΄΄ πισω θα εχεις και καλυτερο τιμονι και ποιο αμεσα αντιδρασημο αλλα θα γινει ποιο αγωνιστηκο στην συμπεριφορα και θα πρεπει να εχεις τον νου σου ποιο πολυ.Βασικα αν υπερστρεφει ειναι καλυτερα γιατι εχεις τιμονι.Αν ομως υποστρεφει τοτε εχεις προβλημα αφου χωρις τιμονι δεν ερχετε Wink
Kouzman - Παρ 29 Αύγ 2003, 11:56:43
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα ειναι πως το cc εχει πλαισιο για κλαμματα. περνας λακουβα και κουνιουνται ολα... σε σχεση με το megane cabrio που εχω και του φοραω κονι κιτρινα, μπαρα θολων εμπρος και MAD ελατηρια ειναι η μερα με την νυχτα.

Μαλλον παει και το 206 για θολομπαρα γιατι αλλιως δεν βλεπω να διορθωνεται η κατασταση...

Κολπο για να δειτε τι στρεβλωσεις εχει το σασι. με κλειστη την οροφη περαστε λακουβα ή λιγο κακο δρομο ή γραμμες τρενου και εχετε το δαχτυλο σας στην ενωση της οροφης με το μπαρμπιζ. Εκει θα καταλαβετε για τι πραγμα μιλαω...

Μου χαριζουν κατι SPAX απο διλιτρο GTI. Στο CC μπαινουν? λενε τιποτα ή θα κανουν τα πραγματα χειροτερα????? Confused Confused Confused
lia206cc - Παρ 29 Αύγ 2003, 12:36:40
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
το θεμα ειναι πως το cc εχει πλαισιο για κλαμματα. περνας λακουβα και κουνιουνται ολα...
Κουz... τράβα χειρόφρενο ΤΩΡΑ και βάλε όπισθεν! (ξέχασες να πάρεις μια λακούβα...) Laughing
Τι δουλειά έχει το CC στις λακούβες τ' αγοριμ' ??? Σημάδι τις έχεις ???

Kouzman έγραψε:
Μαλλον παει και το 206 για θολομπαρα γιατι αλλιως δεν βλεπω να διορθωνεται η κατασταση...
Κολπο για να δειτε τι στρεβλωσεις εχει το σασι. με κλειστη την οροφη περαστε λακουβα ή λιγο κακο δρομο ή γραμμες τρενου και εχετε το δαχτυλο σας στην ενωση της οροφης με το μπαρμπιζ. Εκει θα καταλαβετε για τι πραγμα μιλαω...
lia206cc έγραψε:
Σημάδι τις έχεις ???

Νάταααααα!!! ώστε το παραδέχεσαι... (τι ρωτάω κι εγώ! διάβασέ το πρώτα όλο κοπελιά!)
Kouzman - Παρ 29 Αύγ 2003, 13:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
το να βρεις δρομο χωρις λακουβες ειναι σα να ψαχνεις να βρεις παρθενα σε μπ....... Embarassed Embarassed Very happy Very happy

δυστυχως ειναι προβλημα που πρεπει να αντιμετωπισουμε γιατι δυστυχως δεν γινεται να το αποφυγουμε... Wink
pezomania - Παρ 29 Αύγ 2003, 13:48:09
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
το να βρεις δρομο χωρις λακουβες ειναι σα να ψαχνεις να βρεις παρθενα σε μπ....... Embarassed Embarassed Very happy Very happy

δυστυχως ειναι προβλημα που πρεπει να αντιμετωπισουμε γιατι δυστυχως δεν γινεται να το αποφυγουμε... Wink


XA xA XA XA XA Σωστός!!!
lia206cc - Κυρ 31 Αύγ 2003, 12:05:58
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
το να βρεις δρομο χωρις λακουβες ειναι σα να ψαχνεις να βρεις παρθενα σε μπ....... Embarassed Embarassed Very happy Very happy

δυστυχως ειναι προβλημα που πρεπει να αντιμετωπισουμε γιατι δυστυχως δεν γινεται να το αποφυγουμε... Wink


(κοίτα να δείς που το πήρε και στα σοβαρά!)
Α!!! άσχετο, αλλά μήπως το θέμα το 'χαμε συζητήσει και παλιότερα; Παίδες, ρίξτε κι εδώ ένα βλέφαρο...
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1541&postdays=0&postorder=asc&start=20
overgr - Παρ 20 Φεβ 2004, 15:33:20
Θέμα δημοσίευσης:
Τα λάστιχα αλλάχτηκαν σε Pirelli P6 195/55/15 V

Τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι ιδιαίτερα ενθαρυντικά.
Το CC δεν έχει μέχρι στιγμής καμία σχέση με το πως ήταν
με τα Continental (σε όλες τις φάσεις της ζωής τους, ακόμα
και καινούργια).

Τελικά μάλλον το κυριότερο πρόβλημα μου ήταν τα κωλολάστιχα...
tazmania - Δευ 01 Μάρ 2004, 15:12:26
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:
Τα λάστιχα αλλάχτηκαν σε Pirelli P6 195/55/15 V

Τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι ιδιαίτερα ενθαρυντικά.
Το CC δεν έχει μέχρι στιγμής καμία σχέση με το πως ήταν
με τα Continental (σε όλες τις φάσεις της ζωής τους, ακόμα
και καινούργια).

Τελικά μάλλον το κυριότερο πρόβλημα μου ήταν τα κωλολάστιχα...

Σταύρο καλησπέρα.Επειδή έχω κι εγώ ενα cc 1 χρόνο περίπου και έχω αντιμετωπίσει κι εγώ τα προβλήματα που ανέφερες,έχω αρχίσει να ψάχνω για λάστιχα.Εχεις καμιά καλή πρόταση?Το σκέφτομαι σε συνδιασμό με 16άρα ζάντα και με λάστιχο 195/50/15.
Kouzman - Δευ 01 Μάρ 2004, 15:20:40
Θέμα δημοσίευσης:
τωρα φοραμε στο καρο ενα σετ SPAX τα οποια τα πηραμε απο ενα διλιτρο με Jamex ελατηρια και μπαρα θολων...

η συμπερφορα του δεν μου αρεσει καθολου... Ιδιως τωρα λογω δυναμης αστα να πανε...

πχ. απο οποια στροφη και να βγεις με 2α και ανοιξεις το αυτοκινητο σπινιαρει και βγαζει μουρες... (αχ και να ειχα ενα μπλοκε)

δεν ξερω...εχει γινει πολυ νευρικο και δεν μπορω να βρω κανενα setup που να με ικανοποιει...

Προσεχως θα δοκιμασουμε να τα σκληυνουμε αρκετα διοτι τωρα τα πισω που τα εχουμε στην μεσαια σκαλα (6/12 κλικ αν θυμαμαι καλα) σηκωνεται ακομα σουζα στις επιταχυνσεις...και ιδιως 1η και 2α δεν εχω τιμονι...

Προς το παρον τα αφηνουμε επανω διοτι πρεπει να τελειωσουμε πρωτα το μοτερ...

Θα ψαξω να βρω ποια ειναι η καλυτερη λυση για το cc διοτι και ανοιχτο τα προβληματα ειναι ακομα μεγαλυτερα...

Ξερει κανεις ποσο παει περιπου το πληρες κιτ της Peugeot Sport για το CC Cup???
ftoti - Πεμ 24 Απρ 2008, 19:56:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ. ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΕΙΧΑ ΤΟ ΙΔΙΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ.
AlienHack - Παρ 25 Απρ 2008, 10:52:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μας αποτελείωσες FTOTI , να τα πετάξουμε ολα δηλαδη?

Κοιτάξτε, εμένα που το πήρα μεταχειρισμένο δεν μου κάνει τετοια μανίκια. Εχει άλλα λαστιχα βεβαια οχι τα μανήσια του. Βασικα λογο του ηλεκτρονικού γκαζιού δεν σπινιάρει και εύκολα το cc, πρεπει να το σκίσεις στα μαρσαρισματα πριν ξεκινήσεις με πρώτη για να σπινιάρει, και σε τέτοιες περιπτώσεις όντως το τιμόνι κανει τα δικά του, δεν πατάει καλα το αμαξι. Απο την μια ομως λογικο καθως δεν εχει προσφυση αφου δεν πατανε τα λάστιχα. Αν κάνει ποιο χαλαρη εκίνηση και τα λαστιχα δεν σπινιάρουν δεν χάνεις καθόλου τον ελεγχο του τιμονιου. Απλα τα πραματα...

Απο κει και πέρα αν θελεις να ξεκινάς σε στυλ fast and furious βάλε 225/45 17 και αν σπινιάρει το cc γράψε με... Laughing
Touristas - Παρ 25 Απρ 2008, 10:56:24
Θέμα δημοσίευσης:
ftoti έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ. ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΕΙΧΑ ΤΟ ΙΔΙΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ.


Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με μικρά.
Εκ τις mod team
Touristas

Blue Cub - Πεμ 07 Απρ 2016, 14:02:14
Θέμα δημοσίευσης:
Περυσι θυμαμαι, με λαστιχα ηδη τετραετιας, κατεβαινω την Π.Κοκκαλη εξω απο το Μ.Μουσικης και τρεχω βουρ να βγω Β.Σοφιας οπου εχει χωρο 4 λωριδες και κοβω αποτομα το τιμονι αριστερα για να δω αν θα πεταξει κωλο...αμ δε!
Οπως εκανε βουτια απο την κατηφορα στο ισωμα, οι πισω αναρτησεις εκατσαν τοσο (μεχρι σημερα ακομα δεν εχω βρει πουθενα απο κατω) που με τη σουζα μπροστα ηταν σα να ημουν πανω σε παγο. Το τιμονι κομμενο τερμα αριστερα και για ενα δευτερολεπτο πηγαινα ακομα ευθεια! Shocked
Ξαφνικα βρηκε προσφυση και με φερε αποτομα εκει που ηθελα. Αυτο δεν ηταν υποστροφη...αποστροφη προς καταστροφη ηταν. Confused
Κακο πραμα να χεις συνηθισει στον ευκολο κωλο με μπροστοκινητο. Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr