jimos έγραψε: |
Μαγκες τι να κανω με αυτο το σασμαν για 1.4 ειναι πολυ μακρι γεινετε ενα 1.4 η 4η" να βγαζει 185χιλ ![]() ![]() ![]() |
Dimip έγραψε: |
176 εχει τελικη το αμαξι ασε που η 4η βγαζει με τα βιας 140 (εμενα ψοφαει στα 130-135). |
Ady έγραψε: |
Ρε καλόπαιδα, πάλι φυτιλιές μου ανάβετε....
Θα με κάνετε να τρέχω πάλι σε καμιά autobahn στο Μόναχο...... |
jimos έγραψε: |
μαγκες εγω 3η' και135 στον κοφτι και 4η' και 185 με ψιλο κατιφοριτσα και εφθεια γυρο στα 175 και με 5η' σε ευθεια εχω πιασει και 190χιλ κοντερατα και με 5η' με ψιλοκατιφοριτσα πειγενοντας για κατερινη κοντερατα 200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μαγκες και με δοκιμη και στοιχιμα |
jimos έγραψε: |
Μαγκες τι να κανω με αυτο το σασμαν για 1.4 ειναι πολυ μακρι γεινετε ενα 1.4 η 4η" να βγαζει 185χιλ στον κοφτι και την πεμτη τη την εχει για οβερ ντριβε και πας στην ευθεια δεν παει πανω απο 180χιλ δεν μπορουσαν να το κοντινουν λιγω πεστε καμια ειδεα για κανενα διαφορικο η' σασμαν με πιο σφικτες ταχιτιτες |
jimos έγραψε: |
μαγκες εγω 3η' και135 στον κοφτι και 4η' και 185 με ψιλο κατιφοριτσα και εφθεια γυρο στα 175 και με 5η' σε ευθεια εχω πιασει και 190χιλ κοντερατα και με 5η' με ψιλοκατιφοριτσα πειγενοντας για κατερινη κοντερατα 200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μαγκες και με δοκιμη και στοιχιμα |
Miltellas έγραψε: | ||||
![]() ![]() ![]() Μισό λεπτό! Πάω να πετάξω το 16άρι μου κι έρχομαι... Τζάμπα τα παραπάνω λεφτά. Άκου μόνο 75PS το 14άρι;!! Τί ψεύτες που είναι οι Γάλλοι! .... .... Τελικά με 5η και ευθεία έχεις 180χαω ή 190; .... .... Απ'τον αυχένα της Κατάρας ευθεία κάτω στον κάμπο δοκίμασες; Μιλάμε για πάνω από 290χαω με 1.1. Φαντάσου εσύ με το 1.4. Για το 1.6 δεν συζητάω, είναι φίδι. ===== Για να κοντύνεις το σασμάν σου, μπορείς να βάλεις την τελική σχέση από το 307 1.6 που είναι 4,690:1 |
pezomania έγραψε: |
Εγώ στην κατηφόρα του Σείριος, με το 206 1.4 QuickSilver (εντελός μαμά)έβγαλε η 5η του 185 και δεν ανέβαζε άλλο. |
Δημήτριος έγραψε: |
Οι επιδόσεις του είναι οι εξής (οι τιμές μου αναφέρονται σε δρόμο με μηδενική κλίση, τελείως επίπεδο) : Με 1η το αυτοκίνητο λυσσάει στις 6.500 με 55 χ.α.ω. και χτυπάει μανιασμένα στον κόφτη Με 2α το κοντέρ καρφώνεται στα 100~102 χ.α.ω. και το στροφόμετρο φτάνει αεράτα στον κόφτη... Με 3η το κοντέρ σταματά στα ~142 χ.α.ω και το στροφόμετρο ακουμπά με άνεση τον κόφτη Με 4η το αυτοκίνητο περνά τα 180 χ.α.ω. ενώ το στροφόμετρο ζορίζεται αρκετά... (δεν μου έχει τύχει ποτέ να περάσω τις 6.300 r.p.m. Βέβαια ποτέ δεν επέμενα και πολύ γιατί δεν έχει κανένα νόημα...) Με 5η το αυτοκίνητο (σε απόλυτη ευθεία και κλειστά παράθυρα) αγγίζει 200 χ.α.ω. (καμιά φορά τα περνά κατά 3 με 5 χ.α.ω.). Οι στροφές του κινητήρα σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να είναι άλλες απο αυτές της μέγιστης ισχύος, δηλαδή τις 5.750 r.p.m. |
Παράθεση: |
Πάντως ένα δεκατεσσάρι 206 που είχα οδηγήσει παλιά, το πήγα σε κατηφόρα (με αρκετή κλίση) και το αυτοκίνητο αγκομαχούσε και βογκούσε για να φτάσει τα 130 τόσα χ.α.ω. με τρίτη... |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Παιδιά και σε 'μένα υπερβολικές μου φαίνονται οι επιδόσεις που ανακοινώνετε ορισμένοι για τα 14άρια... Θα παρουσιάσω τις δικές μου επιδόσεις, έτσι για να έχουμε μέτρο σύγκρισης... Το δικό μου 16άρι, φοράει ένα τελικό της Devil (το λέω έτσι, πληροφοριακά) Οι επιδόσεις του είναι οι εξής (οι τιμές μου αναφέρονται σε δρόμο με μηδενική κλίση, τελείως επίπεδο) : Με 1η το αυτοκίνητο λυσσάει στις 6.500 με 55 χ.α.ω. και χτυπάει μανιασμένα στον κόφτη Με 2α το κοντέρ καρφώνεται στα 100~102 χ.α.ω. και το στροφόμετρο φτάνει αεράτα στον κόφτη... Με 3η το κοντέρ σταματά στα ~142 χ.α.ω και το στροφόμετρο ακουμπά με άνεση τον κόφτη Με 4η το αυτοκίνητο περνά τα 180 χ.α.ω. ενώ το στροφόμετρο ζορίζεται αρκετά... (δεν μου έχει τύχει ποτέ να περάσω τις 6.300 r.p.m. Βέβαια ποτέ δεν επέμενα και πολύ γιατί δεν έχει κανένα νόημα...) Με 5η το αυτοκίνητο (σε απόλυτη ευθεία και κλειστά παράθυρα) αγγίζει 200 χ.α.ω. (καμιά φορά τα περνά κατά 3 με 5 χ.α.ω.). Οι στροφές του κινητήρα σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να είναι άλλες απο αυτές της μέγιστης ισχύος, δηλαδή τις 5.750 r.p.m. Επίσης τα 80 - 110 χ.α.ω. με τρίτη τα πραγματοποιεί σε λιγότερο από 5,5 δευτερόλεπτα. Την επίδοση αυτή την θεωρώ αρκετά ικανοποιητική... Πάντως ένα δεκατεσσάρι 206 που είχα οδηγήσει παλιά, το πήγα σε κατηφόρα (με αρκετή κλίση) και το αυτοκίνητο αγκομαχούσε και βογκούσε για να φτάσει τα 130 τόσα χ.α.ω. με τρίτη... |
kaisaras96 έγραψε: |
Από ό,τι κατάλαβα το καμάρι σου είναι προ multiplexing,
τι λάστιχα φοράς? διάσταση εννοώ φυσικά. |
DRAKE έγραψε: |
Ρε παιδια το δικό μου με τριτη πιάνει άνετα κόφτη στα 135χαω και με τετάρτη περίπου 175 κοντεράτα. Η πέμπτη δε επιταχύνει μέχρι τα 190 στο κοντέρ και περίπου 6000 στροφές. ΄το έτρεξα στην εγνατία οδό στο τμήμα μετά την Καστανιά προς Κοζάνη. Το αυτοκίνητο είνβαι τελείως μαμά.(Ούτε καν ζαντες δεν έχει, αλλά τώρα που μάζεψα αρκετά ευρά σκέφτομαι να κάνω κάτι) |
Sidobre έγραψε: |
Χε χε... εγώ τι να πώ που με κλέβει 20 χλμ προς τα.. κάτω;;; |
jimos έγραψε: |
Μαγκες τι να κανω με αυτο το σασμαν για 1.4 ειναι πολυ μακρι γεινετε ενα 1.4 η 4η" να βγαζει 185χιλ ![]() ![]() ![]() |
pughell έγραψε: |
Που μπερδευεστε δεν μπορω να καταλαβω... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Τελική στις 6.500 κόφτη 5ης βάρεσε 2 φορές (μέσα σε αυτό το Σ/Κ και φοβερά εύκολα) στην ευθεία της Τρίπολης και έδειχνε 195 χλμ ενώ το αυτοκίνητο πήγαινε με 210. |
Θεοδόσης έγραψε: |
Έχει δίκαιο ο Στέλιος. Από πού βγαίνει το συμπέρασμα ότι η τελική είναι στη μέγιστη ισχύ; Καμία σχέση ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Δημήτρη έχεις δίκιο σε αύτό που λές αλλα μια παρατήρηση... ναι όντως μέγιστη ισχύς 5,800 (σε μένα κάπου στις 7,000 αλλα δέν έχει σημασία) είναι θέμα καθαρά σαζμάν το γεγονός πού μπορεί να φτάσει μια 5η (ή 6η). Και ποίος λέει οτι η δύναμη στις 6,500 δέν επαρκεί για τα 210km/h ? Σίγουρα είναι μικρότερη απ'ότι στις 5800 αλλα επαρκεί.. Απο εκέι και πέρα όμως Η αερδυναμική αντίσταση αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο. Όλοι λογικά με σωστά σαζμάν να βλέπουν κάπου εκεί στα 210km/h γιατί αναλόγως με τις στροφές που δουλεύει ένα μοτέρ παράγει ικανό εργο για να τα βγάλει πέρα με τις αντιστάσεις σε αυτη την ταχύτητα... Έτσι εξηγέίτε οτι το δικό μου βλέπει κοφτη 5ης (7,600rpm) και 228km/h (μέγιστη ροπή πρέπει να έχω κάπου 5,500-6,000rpm), Χάριν Κλιμάκωσης όμως. Με το μακρύ το σαζμάν εβλεπα 205 με δυσκολία κάπου εκει στις 6,000rpm γιατί η δύναμη δέν ηταν αρκετη... |
Παράθεση: |
Για παράδειγμα αν στο 206 μου (εντελώς νορμάλ, εκτός από το τελικό) τοποθετούσα μια πολύ μακριά 6η (για την οποία θα ίσχυε 5.800rpm - 240km/h), θεωρητικά θα είχα τελική 240km/h. Μόνο που θα ήθελα 2 μέρες για να την φτάσω!! |
Παράθεση: |
Από την άλλη βέβαια μια υπερβολικά κοντή σχέση θα οδηγήσει τον κινητήρα να ανεβάζει τρελά τις στροφές του, χωρίς όμως να ανεβαίνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου (άρα χωρίς να υπάρχει επιτάχυνση...)
|
Παράθεση: |
Από την αρχή θυμόμουνα ότι άλλαξες κορωνοπηνίο, αλλά "έκανα την πάπια" για να τονίσω για ακόμα μια φορά : Η τελική ταχύτητα ΔΕΝ μπορεί να βρίσκεται πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος...Τότε δεν έχει νόημα η έννοια "μέγιστη ισχύς". |
Θεοδόσης έγραψε: | ||
Ελπίζω να αστειεύεσαι λέγοντας:
Τι σου δίνει την εντύπωση ότι τα 110 (ή 115 ή όσα είναι) άλογα του μοτέρ σου θα ήταν αρκετά για να διατηρήσει τέτοια ταχύτητα το αυτοκίνητο. Πολύ περισσότερο, τα λιγότερα από τα μέγιστα άλογα που έχει το μοτέρ σου δε θα ήταν αρκετά για να σε φέρουν σε αυτή την ταχύτητα. Με μια τόσο μακριά σχέση απλώς θα μείωνες την τελική σου, αλλά και την επιτάχυνσή σου μέχρι τη μειωμένη αυτή τελική. Σε παρακαλώ σκέψου το πριν απαντήσεις. |
Παράθεση: |
Από την άλλη βέβαια μια υπερβολικά κοντή σχέση θα οδηγήσει τον κινητήρα να ανεβάζει τρελά τις στροφές του, χωρίς όμως να ανεβαίνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου (άρα χωρίς να υπάρχει επιτάχυνση...) |
Θεοδόσης έγραψε: |
διαφωνώ καθώς σε αυτή την περίπτωση σαφώς θα υπάρχει μεγαλύτερη επιτάχυνση, απλώς αυτή η επιτάχυνση θα έχει μικρότερη διάρκεια.
Για οποιαδήποτε διαφωνία, εδώ είμαστε ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
...για να τονίσω για ακόμα μια φορά : Η τελική ταχύτητα ΔΕΝ μπορεί να βρίσκεται πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος...Τότε δεν έχει νόημα η έννοια "μέγιστη ισχύς". |
Miltellas έγραψε: |
Αδυνατώ όμως να γνωρίζω πώς υπολογίζεται η σωστά γραναζωμένη 5η ή και 4η ώστε να επιτύχουμε την μέγιστη τελική ταχύτητα (προφανώς θα έχει σχέση με το ιδανικό 1:1 της 5ης αλλά και σε σωστή συνάρτηση με την τελική σχέση μετάδοσης). Σε αυτό ίσως να μπορούσες να μας διαφωτίσεις εσύ πάλι Δημήτριε καθότι τέτοια τεχνογνωσία υπάρχει μόνο στα ειδικά βιβλία σου. |
Miltellas έγραψε: |
Έχω να σε ρωτήσω προς προβληματισμό:
Εάν βγάζαμε 140ίππους στις ίδιες σαλ και έχοντας το ίδιο ακριβώς σασμάν, η τελική θα παρέμενε ίδια; Μήπως το σασμάν παίζει σημαντικό ρόλο για την επίτευξη της τελικής ταχύτητας; Πώς είμαστε σίγουροι ότι η κάθε εταιρία έχει επιλέξει σασμάν γραναζωμένα έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η τελική ταχύτητα με 5η και τις σαλ στην μέγιστη ιπποδύναμη; |
Παράθεση: |
Παράθεση:
Από την άλλη βέβαια μια υπερβολικά κοντή σχέση θα οδηγήσει τον κινητήρα να ανεβάζει τρελά τις στροφές του, χωρίς όμως να ανεβαίνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου (άρα χωρίς να υπάρχει επιτάχυνση...) Θεοδόσης έγραψε: διαφωνώ καθώς σε αυτή την περίπτωση σαφώς θα υπάρχει μεγαλύτερη επιτάχυνση, απλώς αυτή η επιτάχυνση θα έχει μικρότερη διάρκεια. Για οποιαδήποτε διαφωνία, εδώ είμαστε Εν μέρει συμφωνώ. Απλά από την στιγμή που υπάρχει αφθονία δύναμης σε έναν κινητήρα, έχουμε περιθώριο να του βάλουμε και πιο μακριές σχέσεις ώστε να πάρουμε και μεγαλύτερη επιτάχυνση. |
Θεοδόσης έγραψε: |
Η επιτάχυνση θα είναι μεγαλύτερη με τις πιο κοντές σχέσεις. Απλώς με τις πιο μακριές θα έχει περισσότερη διάρκεια. Εννοείται εφόσον δεν υπάρχει σπινάρισμα. |
Θεοδόσης έγραψε: |
Όσον αφορά το θέμα της τελικής, νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο να έχουμε την τελική που είναι η μέγιστη για την ιπποδύναμή μας. Απλώς η επιπλέον ιπποδύναμη αξιοποιείται κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, δεν παραμένει δηλαδή ανεκμετάλλευτη, σε όλες τις σχέσεις. Δεν έχει σημασία απλώς το πόση τελική έχουμε, αλλά νομίζω είναι πιο σημαντικό το πώς φτάνουμε σε αυτή την ταχύτητα. |