PSClub - Hellas

Μετάδοση - 206 - Βελτίωση σασμάν 206 1.4

jimos - Τετ 13 Αύγ 2003, 21:31:18
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση σασμάν 206 1.4
Μαγκες τι να κανω με αυτο το σασμαν για 1.4 ειναι πολυ μακρι γεινετε ενα 1.4 η 4η" να βγαζει 185χιλ Shocked στον κοφτι και την πεμτη τη την εχει για οβερ ντριβε και πας στην ευθεια δεν παει πανω απο 180χιλ Evil δεν μπορουσαν να το κοντινουν λιγω πεστε καμια ειδεα για κανενα διαφορικο η' σασμαν με πιο σφικτες ταχιτιτες Idea
mick206 - Πεμ 14 Αύγ 2003, 07:14:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ολόκληρο Χοσέ Πήξας σας έχουμε πάνω!!! Δεν σας λέει τίποτα;; LaughingLaughing
Τα κρατάει για την πάρτη του;; Laughing
Jimmo σίγουρα θα υπάρχει κάτι για να κοντύνεις το σασμάν σου... το μόνο που μένει είναι ο άνθρωπος που θα σου πεί τί θα κάνεις και ο άνθρωπος που θα αναλάβει αυτή τη δουλειά... Wink
Εγώ πάντως δεν είμαι τίποτα απο αυτούς τους δύο διότι δεν κατέχω την τέχνη. Rolling eyes
Να είσαι σίγουρος όμως πως άμα κάποιος ξέρει θα σου απαντήσει... Wink
DimiP - Πεμ 14 Αύγ 2003, 09:59:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΑΣΜΑΝ!!!!!!!
jimos έγραψε:
Μαγκες τι να κανω με αυτο το σασμαν για 1.4 ειναι πολυ μακρι γεινετε ενα 1.4 η 4η" να βγαζει 185χιλ Shocked στον κοφτι και την πεμτη τη την εχει για οβερ ντριβε και πας στην ευθεια δεν παει πανω απο 180χιλ Evil δεν μπορουσαν να το κοντινουν λιγω πεστε καμια ειδεα για κανενα διαφορικο η' σασμαν με πιο σφικτες ταχιτιτες Idea


τι λετε ρε παιδια ;;
που τα ειδατε αυτα ;;
το 1.4 με 4η 185?????
θα τρελαθουμε εντελως ;;;
176 εχει τελικη το αμαξι ασε που η 4η βγαζει με τα βιας 140 (εμενα ψοφαει στα 130-135).
φυσικα και η 5η ΔΕΝ ειναι overdrive αλλα τραβαει κανονικα μεχρι την τελικη!

μαλλον αλλο αμαξι εχουμε!

κανενας ειδικος να μας βοηθησει ;;;
mick206 - Πεμ 14 Αύγ 2003, 10:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
Dimip έγραψε:
176 εχει τελικη το αμαξι ασε που η 4η βγαζει με τα βιας 140 (εμενα ψοφαει στα 130-135).

Εγώ ρε Δημήτρη όταν ερχόμουν στη δουλειά απο Κηφισό και πήγαινα προς τα ΚΤΕΛ η 3η στους κόφτες έφτασε 122 και εσένα στα 130 ψοφάει;; Rolling eyes Και μετά δεν συνέχισα με την 4η για να πιάσω πάλι κόφτες... Laughing
Για δοκιμές θέλω μια τεράστια ευθεία... LaughingLaughingLaughingLaughing και άμα... LaughingLaughing
chatasos - Πεμ 14 Αύγ 2003, 11:55:38
Θέμα δημοσίευσης:
Με 4η έχω φτάσει λίγο πριν τα 170 και δεν μου χτύπησε κόφτης Wink
Τα 150 τα χτυπάει άνετα η 4η...τουλάχιστον στο δικό μου.
Ady - Πεμ 14 Αύγ 2003, 11:59:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε καλόπαιδα, πάλι φυτιλιές μου ανάβετε....

Θα με κάνετε να τρέχω πάλι σε καμιά autobahn στο Μόναχο......
mick206 - Πεμ 14 Αύγ 2003, 12:14:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
Ρε καλόπαιδα, πάλι φυτιλιές μου ανάβετε....
Θα με κάνετε να τρέχω πάλι σε καμιά autobahn στο Μόναχο......

Γιατι να πάς στο Μόναχο να τρέξεις Αδριανέ;; Rolling eyes
Και εδώ μια χαρά θα είσαι... Wink Αύριο που δεν θα έχει και κίνηση μπορείς να κάνεις ένα test Very happy
Που να τρέχεις Γερμανία τώρα... Very happyLaughingVery happy
jimos - Πεμ 14 Αύγ 2003, 20:58:31
Θέμα δημοσίευσης: σασμαν
μαγκες εγω 3η' και135 στον κοφτι και 4η' και 185 με ψιλο κατιφοριτσα και εφθεια γυρο στα 175 και με 5η' σε ευθεια εχω πιασει και 190χιλ κοντερατα και με 5η' με ψιλοκατιφοριτσα πειγενοντας για κατερινη κοντερατα 200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μαγκες και με δοκιμη και στοιχιμα
teoman - Πεμ 14 Αύγ 2003, 21:56:57
Θέμα δημοσίευσης: Re: σασμαν
jimos έγραψε:
μαγκες εγω 3η' και135 στον κοφτι και 4η' και 185 με ψιλο κατιφοριτσα και εφθεια γυρο στα 175 και με 5η' σε ευθεια εχω πιασει και 190χιλ κοντερατα και με 5η' με ψιλοκατιφοριτσα πειγενοντας για κατερινη κοντερατα 200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μαγκες και με δοκιμη και στοιχιμα


Αυτές τις τιμές βγάζει το 1600 στον κόφτη 3ης και 4ης... Μιλάμε για 206?
Alex - Παρ 15 Αύγ 2003, 01:10:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω στο δικο μου εχω δει 50κατι με 1η, 92-94 με 2α, 132-134 με 3η, 170κατι με 4η (οχι κοφτιασμενη ομως) και 5η 191 κατηφορα αφιδνων..

Αν εκανα κατεβασμα απο 5η σε 4η εκεινη την ωρα θα ηταν χρησιμο για να δω που πεφτουν ακριβως οι 6500 στην 4η... Παντως δεν την κοφτιαζει σε ευθεια.
PoLiThS - Παρ 15 Αύγ 2003, 02:08:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πρώτα μια παραπομπή εδώ
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=46136#46136

Κατόπιν... Η Peugeot έχει 2 σετ σχέσεων το normal και το Sportif το οποίο έχει ποιό κλειστές σχέσεις

ΔΥΣΤΙΧΩΣ τα 1400αρια φοράνε το νορμάλ σετ σε αντίθεση με τα 1,6 (8 και 16V)

Πρόκειτε για την καλύτερη μετατροπή μου μπορείς να κάνεις

Από την άλλη ένα ποιό κοντό κορωνοπήνιο ισως βοηθούσε αλλα έχει το εξής μειονέκτημα αυτή η λύση... τα κενά μεταξυ των σχέσεων παραμένουν... αλλα και πάλι η διαφορά είναι εμφανής
Miltellas - Παρ 15 Αύγ 2003, 05:32:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: σασμαν
jimos έγραψε:
Μαγκες τι να κανω με αυτο το σασμαν για 1.4 ειναι πολυ μακρι γεινετε ενα 1.4 η 4η" να βγαζει 185χιλ στον κοφτι και την πεμτη τη την εχει για οβερ ντριβε και πας στην ευθεια δεν παει πανω απο 180χιλ δεν μπορουσαν να το κοντινουν λιγω πεστε καμια ειδεα για κανενα διαφορικο η' σασμαν με πιο σφικτες ταχιτιτες

jimos έγραψε:
μαγκες εγω 3η' και135 στον κοφτι και 4η' και 185 με ψιλο κατιφοριτσα και εφθεια γυρο στα 175 και με 5η' σε ευθεια εχω πιασει και 190χιλ κοντερατα και με 5η' με ψιλοκατιφοριτσα πειγενοντας για κατερινη κοντερατα 200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μαγκες και με δοκιμη και στοιχιμα


Shocked Shocked Shocked
Μισό λεπτό! Πάω να πετάξω το 16άρι μου κι έρχομαι... Τζάμπα τα παραπάνω λεφτά. Άκου μόνο 75PS το 14άρι;!! Τί ψεύτες που είναι οι Γάλλοι!
....
....
Τελικά με 5η και ευθεία έχεις 180χαω ή 190;
....
....

Απ'τον αυχένα της Κατάρας ευθεία κάτω στον κάμπο δοκίμασες; Μιλάμε για πάνω από 290χαω με 1.1. Φαντάσου εσύ με το 1.4. Για το 1.6 δεν συζητάω, είναι φίδι.

=====

Για να κοντύνεις το σασμάν σου, μπορείς να βάλεις την τελική σχέση από το 307 1.6 που είναι 4,690:1
DimiP - Παρ 15 Αύγ 2003, 07:26:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: σασμαν
Miltellas έγραψε:
jimos έγραψε:
Μαγκες τι να κανω με αυτο το σασμαν για 1.4 ειναι πολυ μακρι γεινετε ενα 1.4 η 4η" να βγαζει 185χιλ στον κοφτι και την πεμτη τη την εχει για οβερ ντριβε και πας στην ευθεια δεν παει πανω απο 180χιλ δεν μπορουσαν να το κοντινουν λιγω πεστε καμια ειδεα για κανενα διαφορικο η' σασμαν με πιο σφικτες ταχιτιτες

jimos έγραψε:
μαγκες εγω 3η' και135 στον κοφτι και 4η' και 185 με ψιλο κατιφοριτσα και εφθεια γυρο στα 175 και με 5η' σε ευθεια εχω πιασει και 190χιλ κοντερατα και με 5η' με ψιλοκατιφοριτσα πειγενοντας για κατερινη κοντερατα 200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μαγκες και με δοκιμη και στοιχιμα


Shocked Shocked Shocked
Μισό λεπτό! Πάω να πετάξω το 16άρι μου κι έρχομαι... Τζάμπα τα παραπάνω λεφτά. Άκου μόνο 75PS το 14άρι;!! Τί ψεύτες που είναι οι Γάλλοι!
....
....
Τελικά με 5η και ευθεία έχεις 180χαω ή 190;
....
....

Απ'τον αυχένα της Κατάρας ευθεία κάτω στον κάμπο δοκίμασες; Μιλάμε για πάνω από 290χαω με 1.1. Φαντάσου εσύ με το 1.4. Για το 1.6 δεν συζητάω, είναι φίδι.

=====

Για να κοντύνεις το σασμάν σου, μπορείς να βάλεις την τελική σχέση από το 307 1.6 που είναι 4,690:1


πες τα ρε Μιλτο γιατι θα μας τρελανουν εδω μεσα!!!!

παντως αυριο που φευγω Εθνικη θα τεσταρω οτι μπορεσω αι μαλιστα με 4 ατομα μεσα (και 1 εγω =5) οχι τιποταλλο αλλα γιατι κατι λεγανε παλιοτερα για τελικες 180+ (βλεπε Αλεξ) με 4 ατομα και τα λοιπα ...και τα λοιπα....
επιφυλασσομαι.
Alex - Παρ 15 Αύγ 2003, 23:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια δεν λεμε κατι ανυπαρκτο. Πως κανετε ετσι. Το θεμα δεν ειναι αν τα πιανει (σε σχεση με το 1600) το θεμα ειναι ΠΩΣ τα πιανει.. (θελει πολυ ωρα γιατι ανεβαινεις αργα-αργα χιλιομετρο-χιλιομετρο)

Εγω με μαμα αμαξι (μονο φιλτροχοανη πρεπει να φοραγα τοτε και μαλλον Motul) στην κατηφορα αφιδνων εχω πιασει max 191. Αυτο ειναι το max που εχω δει. Με συνεπιβατη εχω δει 189 και με επιπλεον ατομο στο πισω καθισμα κατι λιγοτερο...

Σε ευθεια εχω δει 170 πολλες φορες με 4η η πιο προσφατη ηταν οταν γυρναγαμε απο meeting στο Σειριο. Εχω ξαναγραψει 170 στην ευθεια στη Νεα Μακρη, στην Αττικη οδο και μια φορα εθνικη με τον αδερφο μου και τη μανα μου μεσα σε ευθεια. Πιο πανω δεν την εχω κρατησει και δεν ξερω αν παει. Παντως ξερω οτι δεν εχει τερματισει/κοφτιασει.

Αυτο που καταλαβα οτι λεει ο jimos ειναι το εξης: Η 4η βγαζει παραπανω χιλιομετρα απο την πεμπτη στο σκισιμο τους. Η 5η για να βγαλει εξτρα χιλιομετρα πρεπει πρωτα να εχεις ξεζουμισει εντελως την 4η ή να εισαι σε καλη κατηφορα.. Εγω τον καταλαβαινω απολυτα. Το κιβωτιο ειναι υπερ του δεοντος μακρυ. 5η δεν θυμαμαι να χω βαλει τωρα προσφατα.. Και την 4η δεν τη πολυδουλευω.. Τι να την κανω? 130τοσα πιανει η 3η!

Μονο αμα βαρεθω το βουητο της εξατμισης.. αλλιως γιατι να κρεμαω το αμαξι τσαμπα...

Τωρα αν καποιοι δεν πιστευουν οτι το 1400 μπορει να κανει ολα αυτα τι να πω; Εγω δεν πιστευω οτι ειναι και κανα κατορθωμα.. Δηλαδη ποσα επρεπε να πιανει? 160? Τι ειναι? Ατος?
syros - Σαβ 16 Αύγ 2003, 03:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ πάντος μ το Micra 1,2μοντ.90 με τρίτη έχω πιάσει 130 και με τεταρτη 150 ,όταν ήταν πιο καινούριο με τεταρτη έπιανε καμια 160 που έσπαγ και το κοντέρ για πέμπτη δεν το συζητώ με το που έμπαινε το αμάξι κρεμούσε.
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 16 Αύγ 2003, 20:36:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδες....Ο JIMOS εχει και αλλες ζαντες.Αφηστε το κοντερ να λεει οτι θελει.Και εμενα ελεγε ο αδερφος μου οτι το 106 οταν το ειχε αυτος ειχε δει κοντερ και 220 Shocked Και τοτε ηταν τελειος νορμαλ.Τα τεστ το διναν 197.Εγω απο τοτε που το εχω μολις η βελονα γλυφει τα 200 ειναι ΄΄τελος΄΄.Πως την εχουν δει ολοι ετσι με τα χιλιομετρα μου λετε Question Στραγαλια ειναι δεν μπορω να καταλαβω.Αν ειναι να το πεταξω το γ......μενο και να παρω ενα 1400. Razz
pezomania - Δευ 18 Αύγ 2003, 08:55:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ στην κατηφόρα του Σείριος, με το 206 1.4 QuickSilver (εντελός μαμά)έβγαλε η 5η του 185 και δεν ανέβαζε άλλο.
Δημήτριος - Δευ 18 Αύγ 2003, 14:22:36
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Εγώ στην κατηφόρα του Σείριος, με το 206 1.4 QuickSilver (εντελός μαμά)έβγαλε η 5η του 185 και δεν ανέβαζε άλλο.


Παιδιά και σε 'μένα υπερβολικές μου φαίνονται οι επιδόσεις που ανακοινώνετε ορισμένοι για τα 14άρια... Θα παρουσιάσω τις δικές μου επιδόσεις, έτσι για να έχουμε μέτρο σύγκρισης...

Το δικό μου 16άρι, φοράει ένα τελικό της Devil (το λέω έτσι, πληροφοριακά)
Οι επιδόσεις του είναι οι εξής (οι τιμές μου αναφέρονται σε δρόμο με μηδενική κλίση, τελείως επίπεδο) :
Με 1η το αυτοκίνητο λυσσάει στις 6.500 με 55 χ.α.ω. και χτυπάει μανιασμένα στον κόφτη
Με 2α το κοντέρ καρφώνεται στα 100~102 χ.α.ω. και το στροφόμετρο φτάνει αεράτα στον κόφτη...
Με 3η το κοντέρ σταματά στα ~142 χ.α.ω και το στροφόμετρο ακουμπά με άνεση τον κόφτη
Με 4η το αυτοκίνητο περνά τα 180 χ.α.ω. ενώ το στροφόμετρο ζορίζεται αρκετά... (δεν μου έχει τύχει ποτέ να περάσω τις 6.300 r.p.m. Βέβαια ποτέ δεν επέμενα και πολύ γιατί δεν έχει κανένα νόημα...)
Με 5η το αυτοκίνητο (σε απόλυτη ευθεία και κλειστά παράθυρα) αγγίζει 200 χ.α.ω. (καμιά φορά τα περνά κατά 3 με 5 χ.α.ω.). Οι στροφές του κινητήρα σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να είναι άλλες απο αυτές της μέγιστης ισχύος, δηλαδή τις 5.750 r.p.m.

Επίσης τα 80 - 110 χ.α.ω. με τρίτη τα πραγματοποιεί σε λιγότερο από 5,5 δευτερόλεπτα. Την επίδοση αυτή την θεωρώ αρκετά ικανοποιητική...

Πάντως ένα δεκατεσσάρι 206 που είχα οδηγήσει παλιά, το πήγα σε κατηφόρα (με αρκετή κλίση) και το αυτοκίνητο αγκομαχούσε και βογκούσε για να φτάσει τα 130 τόσα χ.α.ω. με τρίτη...
kaisaras96 - Δευ 18 Αύγ 2003, 20:06:43
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:

Οι επιδόσεις του είναι οι εξής (οι τιμές μου αναφέρονται σε δρόμο με μηδενική κλίση, τελείως επίπεδο) :
Με 1η το αυτοκίνητο λυσσάει στις 6.500 με 55 χ.α.ω. και χτυπάει μανιασμένα στον κόφτη
Με 2α το κοντέρ καρφώνεται στα 100~102 χ.α.ω. και το στροφόμετρο φτάνει αεράτα στον κόφτη...
Με 3η το κοντέρ σταματά στα ~142 χ.α.ω και το στροφόμετρο ακουμπά με άνεση τον κόφτη
Με 4η το αυτοκίνητο περνά τα 180 χ.α.ω. ενώ το στροφόμετρο ζορίζεται αρκετά... (δεν μου έχει τύχει ποτέ να περάσω τις 6.300 r.p.m. Βέβαια ποτέ δεν επέμενα και πολύ γιατί δεν έχει κανένα νόημα...)
Με 5η το αυτοκίνητο (σε απόλυτη ευθεία και κλειστά παράθυρα) αγγίζει 200 χ.α.ω. (καμιά φορά τα περνά κατά 3 με 5 χ.α.ω.). Οι στροφές του κινητήρα σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να είναι άλλες απο αυτές της μέγιστης ισχύος, δηλαδή τις 5.750 r.p.m.

Κι εγω γενικα συμφωνω εκτος απο τα 55 με πρωτη που ειναι 60 σε μενα Laughing .
Απο την αλλη εχω να πω οτι η τεταρτη μου μετα την sebring μπαινει στον κοφτη στα 190 ενω παλιοτερα δεν περνουσε τα 180 με τιποτα με 6000 και κατι.Οσο για τελικη και εγω και ο sps βλεπουμε τα ταπεινα 193 μονο γυρω στις 5400.
Απο οτι καταλαβα το καμαρι σου ειναι προ multiplexing,
τι λαστηχα φορας?
διασταση εννοω φυσικα.
jimos - Δευ 18 Αύγ 2003, 22:24:53
Θέμα δημοσίευσης: σασμαν
Νικο εγω δεν ανεφερα ποτε μετρισης με οργανο αλα τι εχει γραψει το κοντερ μου και τα ελαστικα μου ειναι 195/50/15και με 100 κοντερατα ειναι γυρω στα 98πραγματικα!!!
Alex - Τρι 19 Αύγ 2003, 00:59:13
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Πάντως ένα δεκατεσσάρι 206 που είχα οδηγήσει παλιά, το πήγα σε κατηφόρα (με αρκετή κλίση) και το αυτοκίνητο αγκομαχούσε και βογκούσε για να φτάσει τα 130 τόσα χ.α.ω. με τρίτη...


Γεγονος. Αγκομαχαει μετα τα 110 αλλα ετσι και το κρατησεις πατημενο το γκαζι και περιμενεις καμποση ωριτσα θα δεις οτι φτανει και 130 και 132...

Οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ.. δεν ειναι θεμα αν τα φτανει, αλλα ΠΩΣ τα φτανει...
pezomania - Τρι 19 Αύγ 2003, 09:03:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
pezomania έγραψε:
Εγώ στην κατηφόρα του Σείριος, με το 206 1.4 QuickSilver (εντελός μαμά)έβγαλε η 5η του 185 και δεν ανέβαζε άλλο.


Παιδιά και σε 'μένα υπερβολικές μου φαίνονται οι επιδόσεις που ανακοινώνετε ορισμένοι για τα 14άρια... Θα παρουσιάσω τις δικές μου επιδόσεις, έτσι για να έχουμε μέτρο σύγκρισης...

Το δικό μου 16άρι, φοράει ένα τελικό της Devil (το λέω έτσι, πληροφοριακά)
Οι επιδόσεις του είναι οι εξής (οι τιμές μου αναφέρονται σε δρόμο με μηδενική κλίση, τελείως επίπεδο) :
Με 1η το αυτοκίνητο λυσσάει στις 6.500 με 55 χ.α.ω. και χτυπάει μανιασμένα στον κόφτη
Με 2α το κοντέρ καρφώνεται στα 100~102 χ.α.ω. και το στροφόμετρο φτάνει αεράτα στον κόφτη...
Με 3η το κοντέρ σταματά στα ~142 χ.α.ω και το στροφόμετρο ακουμπά με άνεση τον κόφτη
Με 4η το αυτοκίνητο περνά τα 180 χ.α.ω. ενώ το στροφόμετρο ζορίζεται αρκετά... (δεν μου έχει τύχει ποτέ να περάσω τις 6.300 r.p.m. Βέβαια ποτέ δεν επέμενα και πολύ γιατί δεν έχει κανένα νόημα...)
Με 5η το αυτοκίνητο (σε απόλυτη ευθεία και κλειστά παράθυρα) αγγίζει 200 χ.α.ω. (καμιά φορά τα περνά κατά 3 με 5 χ.α.ω.). Οι στροφές του κινητήρα σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να είναι άλλες απο αυτές της μέγιστης ισχύος, δηλαδή τις 5.750 r.p.m.

Επίσης τα 80 - 110 χ.α.ω. με τρίτη τα πραγματοποιεί σε λιγότερο από 5,5 δευτερόλεπτα. Την επίδοση αυτή την θεωρώ αρκετά ικανοποιητική...

Πάντως ένα δεκατεσσάρι 206 που είχα οδηγήσει παλιά, το πήγα σε κατηφόρα (με αρκετή κλίση) και το αυτοκίνητο αγκομαχούσε και βογκούσε για να φτάσει τα 130 τόσα χ.α.ω. με τρίτη...


Οι παραπάνω επιδόσεις συμφωνούν με τις δικές μου (του 1.6΄του δικού μου και όχι με το 1.4 του φίλου μου έτσι για να μην μπαιρδευόμαστε Wink ) με μόνες διαφοροποιήσεις τα εξής:

1ον Η δευτέρα κοφτιάζει στα 105-108 με το στροφόμετρο να χτυπάει κόφτη 6.800σαλ και 2ον η τετάρτη μου πιάνει ΑΝΕΤΑ κόφτη στα 190-192 πάλι στις 6.800σαλ. Για να καταλάβετε τη εννοώ, ανεβένοντας τον Σκαραμαγκά (αρκετή ανηφόρα) η τετάρτη μου κοφτιάζει στα 190+ !!!
Η πέμπτη σε ευθεία ακουμπαέι τα 205 (και αν έχεις υπομονή και μεγάλη ευθεία μπροστά σου βλέπεις και παραπάνω). Στην κατηφόρα του ΣΕΙΡΙΟΣ έχω δει 215 στο κοντέρ και ανέβαζε και άλλο (αλλά εγώ ψηλό χ@@τηκα πάνω μου και έκοψα).

Οι αλλαγές που έχω κάνει είναι: εξάτμιση από καταλύτη και πίσω & απελευθέρωση της εισαγωγής, αφαιρόντας τους πνίχτες και βάζοντας στην θέση τους σπυράλ σωλήνα που φαίρνει αέρα κατευθείαν από τον προφυλαχτήρα.

Συμφωνώ απόλυτα με τον Άλεξ που φωνάζει ότι σημασία δεν έχει πόσα πιάνεις αλλά σε πόσο χρόνο!!!! Και το 1.6 και το 1.4 πιάνουν τα 100χλμ αλλά η διαφορά είναι ότι το 1.6 τα πιάνει 5 δλτ γρηγορότερα!!!
Δημήτριος - Τρι 19 Αύγ 2003, 13:44:29
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
Από ό,τι κατάλαβα το καμάρι σου είναι προ multiplexing,
τι λάστιχα φοράς?
διάσταση εννοώ φυσικά.


Ναι, είναι προ multiplexing (μοντέλο 2001). Τα λάστιχα που φοράω (δε τα έχω αλλάξει ποτέ, το έχω προγραμματίσει για το φθινόπωρο) είναι 195/55/15. Επίσης σκοπεύω να τοποθετήσω και ελεύθερο μεσαίο της Devil, για να πηγαίνει κουτί με το τελικό Devil!
Έπεται η ανάρτηση. Θα αντιγράψω καρμπόν τον Μίλτο (Miltellas)... Razz Razz
Kouzman - Τρι 19 Αύγ 2003, 14:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
τα χιλιομετρα του καρου επηρεαζονται απο πολλους παραγοντες. Π.χ. εγω με ανοιχτο το αυτοκινητο δεν περναω με τιποτα τα 180-185 και ο αερας κοντευει να με παρει απο το καθισμα... Embarassed Embarassed Embarassed

κλειστο το αυτοκινητο προ εκκετροφορων εχω δει 215 στο σειριο χαλαρα επειδη ειναι και ψιλο κατηφορα. Τωρα με τις αλλαγες που εχω κανει (φιλτρο, superchips, εκκεντροφοροι, Gr.N) δεν εχω δει τελικη, εχω δει ομως 115-120 με δευτερα, 165 με τριτη και ο αδερφος μου στο δυναμομετρο εχει 215 με τεταρτη.

Τωρα θα δουμε τι θα γινεται με την αλλαγη του κορωνοπηνιου. προσωπικα μια τελικη της ταξεως των 205-210 πεμπτη κοφτης ειναι αρκετη. Το θεμα ειναι ποσο γρηγορα θα τα φορτωνει... Laughing Cool Razz Twisted evil
kavaliotis - Κυρ 31 Αύγ 2003, 14:26:02
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχως δεν ειμαι Ελλαδα τωρα να το παω λιγο να το τρεξω για να σας πω στα ποσα πιανει τον κοφτη, αλλα απο οτι θυμαμαι, μια φορα πηγαινα Καβαλα και εκει στην Εγνατια καπου ειχα τερμα μουσικη και γεματο το αμαξι (5 ατομα) και ξεχασα την 4η (και λογω μουσικης δεν ακουγα το μουγκρητο) αλλα νομιζω ειχα πιασει 150, παραπανω αποκλειεται... Τωρα δεν ξερω αν φταιει το βαρος για το οτι δεν επιασε παραπανω το 1400αρι μου...Παντως τελικη εγω με το ζορι θα δω 180 πια μετα απο 3 χρονια που το εχω, αλλα ειναι και μαμα ετσι? Wink Ας δουμε τωρα με το πειραγμα τι θα γινει... Rambo Rambo Rambo Rambo Rambo Rambo
DRAKE - Δευ 01 Σεπ 2003, 09:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια το δικό μου με τριτη πιάνει άνετα κόφτη στα 135χαω και με τετάρτη περίπου 175 κοντεράτα. Η πέμπτη δε επιταχύνει μέχρι τα 190 στο κοντέρ και περίπου 6000 στροφές. ΄το έτρεξα στην εγνατία οδό στο τμήμα μετά την Καστανιά προς Κοζάνη. Το αυτοκίνητο είνβαι τελείως μαμά.(Ούτε καν ζαντες δεν έχει, αλλά τώρα που μάζεψα αρκετά ευρά σκέφτομαι να κάνω κάτι)
Δημήτριος - Δευ 01 Σεπ 2003, 12:30:21
Θέμα δημοσίευσης:
DRAKE έγραψε:
Ρε παιδια το δικό μου με τριτη πιάνει άνετα κόφτη στα 135χαω και με τετάρτη περίπου 175 κοντεράτα. Η πέμπτη δε επιταχύνει μέχρι τα 190 στο κοντέρ και περίπου 6000 στροφές. ΄το έτρεξα στην εγνατία οδό στο τμήμα μετά την Καστανιά προς Κοζάνη. Το αυτοκίνητο είνβαι τελείως μαμά.(Ούτε καν ζαντες δεν έχει, αλλά τώρα που μάζεψα αρκετά ευρά σκέφτομαι να κάνω κάτι)


Ε, εσύ έχεις το 206 WRC γι' αυτό επιταχύνεις καλύτερα!!! Laughing Laughing Wink
bebis206vts - Δευ 01 Σεπ 2003, 13:48:19
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη ειχα κι εγω 1400 τα νουμερα που λες μου ακουγονται λιγο μεγαλα.. Οπωτε... η οντως ειναι παγματικοτιτα ή το κοντερ σου εχει καποιο προβλημα. Αυτο το λεω γιατι εχω δει με τα ματια μου προβληματικο στροφομετρο.. Λεω μηπως υπαρχει μια περιπτωση στις εκατο να εχει καποιο προβληματακι..Πηγες μαζι με καποιον αλλο να μετρησετε με τα δυο αυτοκινητα αν δειχνουν τα ιδια χιλιομετρα στο κοντερ..??
Τωρα αν θελεις πιο κοντο σασμαν βαλε απο το 1300 rally.. Θα σου παει γυρο στα 500-600 ευρω..
DRAKE - Δευ 01 Σεπ 2003, 14:49:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ήμουν μαζί με ένα φίλο με ενα polo.Περίπου τα ίδια χιλιόμετρα είχε και ο ίδιος (άντε 3 πάνω 3 κάτω). Δε νομίζω να έχει καποιο πρόβλημα αλλά θα το κοιτάξω. Το πολύ πολύ το κοντέρ να έχει λίγο μεγαλύτερο σφάλμα, ίσως εκεί που λέει 135 να είναι 125. Δεν ξέρω....
kavaliotis - Δευ 01 Σεπ 2003, 16:35:24
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου για αυτα τα 10 εξτρα χμ/ωρα εμεις πληρωνουμε τα μαλλιοκεφαλα μας για να τα δουμε "πραγματικα" και οχι κοντερισια απλως... Wink
Sidobre - Δευ 01 Σεπ 2003, 16:53:13
Θέμα δημοσίευσης:
Χε χε... εγώ τι να πώ που με κλέβει 20 χλμ προς τα.. κάτω;;;
kavaliotis - Δευ 01 Σεπ 2003, 17:03:17
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Χε χε... εγώ τι να πώ που με κλέβει 20 χλμ προς τα.. κάτω;;;


Να προτιμας δεξιες στροφες τοτε ωστε η βελονα απο το κοντερ να γερνει προς μεγαλυτερα νουμερα! Razz Razz Razz Laughing Laughing Laughing
Sidobre - Δευ 01 Σεπ 2003, 17:09:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μπάαα το διαόλι δεν αλλάζει με τίποτα!

Στάνταρ πλέον και υπολογισμένα με τα κολωνάκια των χλμ. στις 6.000 στροφές δείχνει 180 ενώ έπρεπε να δείχνει 195. Τελική στις 6.500 κόφτη 5ης βάρεσε 2 φορές (μέσα σε αυτό το Σ/Κ και φοβερά εύκολα) στην ευθεία της Τρίπολης και έδειχνε 195 χλμ ενώ το αυτοκίνητο πήγαινε με 210.

Τέλος το χειρότερο απ'όλα είναι ότι στα 120 χλμ που δείχνει η πραγματική ταχύτητα είναι 130 οπότε θα φάω καμμιά κλήση... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
action_peugeot - Σαβ 18 Οκτ 2003, 01:29:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΑΣΜΑΝ!!!!!!!
jimos έγραψε:
Μαγκες τι να κανω με αυτο το σασμαν για 1.4 ειναι πολυ μακρι γεινετε ενα 1.4 η 4η" να βγαζει 185χιλ Shocked στον κοφτι και την πεμτη τη την εχει για οβερ ντριβε και πας στην ευθεια δεν παει πανω απο 180χιλ Evil δεν μπορουσαν να το κοντινουν λιγω πεστε καμια ειδεα για κανενα διαφορικο η' σασμαν με πιο σφικτες ταχιτιτες Idea

Μονο με 5η κοντη γεινετε
Pughell - Σαβ 18 Οκτ 2003, 12:53:17
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως σωστα ειπε και ο Τηλεμαχος οι λυσεις ειναι μπροστα σας και δεν κανετε τιποτα.
Smile Ολο το group PSA εχει 2-3 τυπους σασμαν.Αν θελετε κοντες σχεσεις,κοτσαρετε τα γραναζια απο ενα 106 rallye. Wink Αν ειστε ηδη ευχαριστημενοι με τις σχεσεις τοτε αλλαζετε το διαφορικο με ενα πιο κοντο και κονταινει ολο το σασμαν διατηρωντας τις ιδιες σχεσεις... Smile

Που μπερδευεστε δεν μπορω να καταλαβω... Confused
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 18 Οκτ 2003, 13:05:32
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Που μπερδευεστε δεν μπορω να καταλαβω... Confused


Να χαμε να λεγαμε.........Δεν καταλαβες Question Question Question Εγω απορω με τον Δουκα που θελει αμορτισερ.Ενω του εχω πει ακριβως τι να κανει αυτος εξακολουθει να κανει το δικο του και μετα να γκρινιαζει.Τι παιδια ειστε εσεις με τα 206 μου λετε Question Very happy
Δημήτριος - Σαβ 18 Οκτ 2003, 15:06:14
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Τελική στις 6.500 κόφτη 5ης βάρεσε 2 φορές (μέσα σε αυτό το Σ/Κ και φοβερά εύκολα) στην ευθεία της Τρίπολης και έδειχνε 195 χλμ ενώ το αυτοκίνητο πήγαινε με 210.


Το στροφόμετρό σου έχει μάλλον κάποιο πρόβλημα.
5η και κόφτης είναι αδύνατο να συνυπάρχουν, εκτός αν πείραξες κάτι...

ΑΑΑΑ! Τώρα θυμήθηκα!!! Έχεις αλλάξει κορωνοπηνίο... Razz Razz

Τότε μάλλον δικαιολογούνται τα νούμερα που παρουσιάζεις. Το κοντέρ σου δουλεύει μια χαρά. Εφόσον άλλαξες τελική σχέση μετάδοσης (κορωνοπηνίο) μειώθηκε η τελική σου ταχύτητα (κόντυνε όλο το σαζμάν). Γι' αυτό και το αυτοκίνητο μπορεί να ξεπερνά τις στροφές μέγιστης ισχύος με 5η... (τα λέγαμε στην ταβέρνα, θυμάσαι; Rolling eyes )

Υστερόγραφο.
Από την αρχή θυμόμουνα ότι άλλαξες κορωνοπηνίο, αλλά "έκανα την πάπια" για να τονίσω για ακόμα μια φορά : Η τελική ταχύτητα ΔΕΝ μπορεί να βρίσκεται πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος...Τότε δεν έχει νόημα η έννοια "μέγιστη ισχύς".
Pughell - Κυρ 19 Οκτ 2003, 14:51:26
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι ρε Μητσο δηλαδη εμενα που η 5η μπαινει στα κοκκινα πειραζει; Confused
Η' μηπως αν δεν μπαινει στα κοκκινα σημαινει οτι μπορεις να πηγαινεις με τις ωρες ακριβως εκει που "βγαινει" η μεγιστη ιπποδυναμη; Question
Μην ακουω χαζομαρες...
Θεοδόσης - Κυρ 19 Οκτ 2003, 16:50:07
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει δίκαιο ο Στέλιος. Από πού βγαίνει το συμπέρασμα ότι η τελική είναι στη μέγιστη ισχύ; Καμία σχέση Smile
Δημήτριος - Κυρ 19 Οκτ 2003, 19:22:47
Θέμα δημοσίευσης:
Θεοδόσης έγραψε:
Έχει δίκαιο ο Στέλιος. Από πού βγαίνει το συμπέρασμα ότι η τελική είναι στη μέγιστη ισχύ; Καμία σχέση Smile


ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ;;;;;;;;
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Εφόσον είστε πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος (για το 1,6 16v - 5.800 rpm) και το αυτοκίνητο συνεχίζει να επιταχύνει σημαίνει πως η ταχύτητα που αντιστοιχεί εκεί (π.χ. 6.500rpm - 195 km/h) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ την μέγιστη ισχύ από το αυτοκίνητο (για διάφορος λόγους). Το αυτοκίνητο σταματάει να επιταχύνει αφού μετά τις 6.500 rpm είτε πιάνει κόφτη, είτε μειώνεται πάρα πολύ η ροπή στρέψεως.

Αν σε όλους εσάς που πιάνετε κόφτη με 5η, τοποθετήσουν και μια πολύ μακρυά 6η, τότε το αυτοκίνητο δεν θα ξεπερνά ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ τις στροφές μέγιστης ισχύος. Αυτό θα γίνει επειδή η αυξημένη τελική ταχύτητα που θα προκύψει θα δημιουργεί και μεγαλύτερες αεροδυναμικές αντιστάσεις, οι οποίες για την υπερνίκησή τους θα απαιτούν τόση ισχύ, όση μπορεί να βγάλει και ο κινητήρας (παραβλέπουμε τις αμελητέες, σε σχέση με την αεροδυναμική αντίσταση, τριβές των ελαστικών, οι οποίες απαιτούν και αυτές ένα μικρό ποσό ισχύος για να υπερνικηθούν).

Μιλάμε απλά για ισορροπία δυνάμεων...

Αν δεν ήμουν 100% σίγουρος, δεν θα ήμουν και τόσο κατηγορηματικός...

Την 5η του 206 1,6 16v (και σχεδόν όλων των αυτοκινήτων) την έχουν ρυθμίσει έτσι από το εργοστάσιο, ώστε η ταχύτητα που βγάζει στις 5.800 rpm (Τι σύμπτωση! μέγιστη ισχύς) να απαιτεί όλη την ισχύ από τον κινητήρα (για να εξισορροπήσει τις μεγάλες αεροδυναμικές αντιστάσεις, κυρίως). Γι' αυτόν τον λόγο εξάλλου το στροφόμετρο σταματάει εκεί (μιλάμε πάντα σε ευθεία...).

Ο Sidobre για παράδειγμα που έβαλε κοντύτερο κορωνοπηνίο, μπορεί να ξεπερνά τις στροφές μέγιστης ισχύος, αλλά μειώθηκε ο τελική του, προκειμένου να διατηρηθεί το ισοζύγιο δυνάμεων (ή αλλιώς κόντυνε όλο το σαζμάν του). Που να την βρεί ο κινητήρας την δύναμη στις 6.500 rpm για να κρατήσει το (ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ) αυτοκίνητο στα 210 km/h Question Question Question
Το κοντέρ του δουλεύει μια χαρά...

Αν ήταν κάποιο άλλο αυτοκίνητο (με μικρότερο συντελεστή αεροδυναμικής οπισθέλκουσας, Cd) με τον ίδιο κινητήρα, τότε το συζητούσαμε...
Οι κατασκευαστές όμως ενός τέτοιου αυτοκινήτου θα εκμεταλλεύονταν το προτέρημα αυτό και θα το εφοδιάζαν με μια μακρύτερη 5η (ή 6η)



Συγνώμη γι' αυτό που είπα στην αρχή, αλλά μου ήρθε αυθόρμητα...
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
PoLiThS - Κυρ 19 Οκτ 2003, 19:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη έχεις δίκιο σε αύτό που λές αλλα μια παρατήρηση... ναι όντως μέγιστη ισχύς 5,800 (σε μένα κάπου στις 7,000 αλλα δέν έχει σημασία) είναι θέμα καθαρά σαζμάν το γεγονός πού μπορεί να φτάσει μια 5η (ή 6η). Και ποίος λέει οτι η δύναμη στις 6,500 δέν επαρκεί για τα 210km/h ? Σίγουρα είναι μικρότερη απ'ότι στις 5800 αλλα επαρκεί.. Απο εκέι και πέρα όμως Η αερδυναμική αντίσταση αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο. Όλοι λογικά με σωστά σαζμάν να βλέπουν κάπου εκεί στα 210km/h γιατί αναλόγως με τις στροφές που δουλεύει ένα μοτέρ παράγει ικανό εργο για να τα βγάλει πέρα με τις αντιστάσεις σε αυτη την ταχύτητα... Έτσι εξηγέίτε οτι το δικό μου βλέπει κοφτη 5ης (7,600rpm) και 228km/h (μέγιστη ροπή πρέπει να έχω κάπου 5,500-6,000rpm), Χάριν Κλιμάκωσης όμως. Με το μακρύ το σαζμάν εβλεπα 205 με δυσκολία κάπου εκει στις 6,000rpm γιατί η δύναμη δέν ηταν αρκετη...
Δημήτριος - Κυρ 19 Οκτ 2003, 20:12:15
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Δημήτρη έχεις δίκιο σε αύτό που λές αλλα μια παρατήρηση... ναι όντως μέγιστη ισχύς 5,800 (σε μένα κάπου στις 7,000 αλλα δέν έχει σημασία) είναι θέμα καθαρά σαζμάν το γεγονός πού μπορεί να φτάσει μια 5η (ή 6η). Και ποίος λέει οτι η δύναμη στις 6,500 δέν επαρκεί για τα 210km/h ? Σίγουρα είναι μικρότερη απ'ότι στις 5800 αλλα επαρκεί.. Απο εκέι και πέρα όμως Η αερδυναμική αντίσταση αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο. Όλοι λογικά με σωστά σαζμάν να βλέπουν κάπου εκεί στα 210km/h γιατί αναλόγως με τις στροφές που δουλεύει ένα μοτέρ παράγει ικανό εργο για να τα βγάλει πέρα με τις αντιστάσεις σε αυτη την ταχύτητα... Έτσι εξηγέίτε οτι το δικό μου βλέπει κοφτη 5ης (7,600rpm) και 228km/h (μέγιστη ροπή πρέπει να έχω κάπου 5,500-6,000rpm), Χάριν Κλιμάκωσης όμως. Με το μακρύ το σαζμάν εβλεπα 205 με δυσκολία κάπου εκει στις 6,000rpm γιατί η δύναμη δέν ηταν αρκετη...


Σωστά...
Απλά η πράξη έχει αποδείξει ότι τα εντελώς νορμάλ 206 1,6 16v (αμαξάρες!!!) δεν μπορούν να κρατήθουν στις >6.000 στροφές με 5η, αφού η ισχύς που παράγει ο κινητήρας εκεί δεν επαρκεί για να υπερνικήσει την αεροδυναμική αντίσταση του αμαξώματος.
Εσύ έχεις πειράξεις το μοτέρ σου. Άρα χρειάζεσαι μια διαφορετική κλιμάκωση για να εκμεταλλευτείς την επιπλέον ισχύ που βγάζεις.

Τα 205 πότε τα έβλεπες; (πριν ή μετα την μετατροπή του κινητήρα);

Συμφωνώ επίσης με το γεγονός ότι μια πολύ μακριά σχέση μετάδοσης δεν βοηθά το αυτοκίνητο (με μια συγκεκριμένη ιπποδύναμη) να υπερνικάει την αδράνειά του εύκολα. Για τον λόγο αυτόν θα φτάνει πολύ αργά προς την αυξημένη τελική του ταχύτητα, αλλά θα την φτάνει κάποια στιγμή...
Για παράδειγμα αν στο 206 μου (εντελώς νορμάλ, εκτός από το τελικό) τοποθετούσα μια πολύ μακριά 6η (για την οποία θα ίσχυε 5.800rpm - 240km/h), θεωρητικά θα είχα τελική 240km/h. Μόνο που θα ήθελα 2 μέρες για να την φτάσω!! Laughing
Αντίθετα με μια κοντή σχέση θα επιταχύνει πιο καλά (αφού θα υπερνικάει ευκολότερα την αδράνειά του), αλλά το τίμημα θα είναι η μειωμένη τελική...
Από την άλλη βέβαια μια υπερβολικά κοντή σχέση θα οδηγήσει τον κινητήρα να ανεβάζει τρελά τις στροφές του, χωρίς όμως να ανεβαίνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου (άρα χωρίς να υπάρχει επιτάχυνση...)

Για να έχουμε και καλή επιτάχυνση και καλή τελική, μια λύση υπάρχει :
ΠΕΙΡΑΓΜΑ στον κινητήρα!!!
Θεοδόσης - Κυρ 19 Οκτ 2003, 22:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Δημήτρη, με καλή διάθεση λέω ότι μάλλον έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Μπορεί σε γενικές γραμμές να ισχύει ότι η τελική ενός αυτοκινήτου είναι σε σημείο κοντινό με τις στροφές μέγιστης ισχύος του, αλλά μέχρι εκεί.
Ελπίζω να αστειεύεσαι λέγοντας

Παράθεση:
Για παράδειγμα αν στο 206 μου (εντελώς νορμάλ, εκτός από το τελικό) τοποθετούσα μια πολύ μακριά 6η (για την οποία θα ίσχυε 5.800rpm - 240km/h), θεωρητικά θα είχα τελική 240km/h. Μόνο που θα ήθελα 2 μέρες για να την φτάσω!!


Τι σου δίνει την εντύπωση ότι τα 110 (ή 115 ή όσα είναι) άλογα του μοτέρ σου θα ήταν αρκετά για να διατηρήσει τέτοια ταχύτητα το αυτοκίνητο. Πολύ περισσότερο, τα λιγότερα από τα μέγιστα άλογα που έχει το μοτέρ σου δε θα ήταν αρκετά για να σε φέρουν σε αυτή την ταχύτητα. Με μια τόσο μακριά σχέση απλώς θα μείωνες την τελική σου, αλλά και την επιτάχυνσή σου μέχρι τη μειωμένη αυτή τελική. Σε παρακαλώ σκέψου το πριν απαντήσεις.

Επίσης όσον αφορά τα ακόλουθα:
Παράθεση:
Από την άλλη βέβαια μια υπερβολικά κοντή σχέση θα οδηγήσει τον κινητήρα να ανεβάζει τρελά τις στροφές του, χωρίς όμως να ανεβαίνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου (άρα χωρίς να υπάρχει επιτάχυνση...)

διαφωνώ καθώς σε αυτή την περίπτωση σαφώς θα υπάρχει μεγαλύτερη επιτάχυνση, απλώς αυτή η επιτάχυνση θα έχει μικρότερη διάρκεια.
Για οποιαδήποτε διαφωνία, εδώ είμαστε Very happy

Υ.Γ.1. Νομίζω ότι επικοινωνώ Smile
Υ.Γ.2. Εγώ διαφώνησα ως προς το ότι η τελική ταχύτητα μπορεί να είναι πάνω από τη μέγιστη ισχύ, όχι για το αν αυτό συμβαίνει συνήθως, με βάση το ακόλουθο που έγραψες:

Παράθεση:
Από την αρχή θυμόμουνα ότι άλλαξες κορωνοπηνίο, αλλά "έκανα την πάπια" για να τονίσω για ακόμα μια φορά : Η τελική ταχύτητα ΔΕΝ μπορεί να βρίσκεται πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος...Τότε δεν έχει νόημα η έννοια "μέγιστη ισχύς".


Αυτό το οποίο λέω είναι ότι η θεωρητική μέγιστη ταχύτητα ενός αυτοκινήτου θα επιτευχθεί με τη σχέση μετάδοσης η οποία θα είναι ακριβώς τόση ούτως ώστε στις στροφές μέγιστης ισχύος η ταχύτητα να είναι τέτοια που οι αντιστάσεις να είναι ακριβώς ίσες με τη δύναμη του κινητήρα. Άλλο όμως αυτή η ταχύτητα και άλλο η τελική του αυτοκινήτου μας. Στην πράξη δεν πιστεύω να ταυτίζονται.
Δημήτριος - Κυρ 19 Οκτ 2003, 23:12:41
Θέμα δημοσίευσης:
Θεοδόσης έγραψε:
Ελπίζω να αστειεύεσαι λέγοντας:
Παράθεση:
Για παράδειγμα αν στο 206 μου (εντελώς νορμάλ, εκτός από το τελικό) τοποθετούσα μια πολύ μακριά 6η (για την οποία θα ίσχυε 5.800rpm - 240km/h), θεωρητικά θα είχα τελική 240km/h. Μόνο που θα ήθελα 2 μέρες για να την φτάσω!!

Τι σου δίνει την εντύπωση ότι τα 110 (ή 115 ή όσα είναι) άλογα του μοτέρ σου θα ήταν αρκετά για να διατηρήσει τέτοια ταχύτητα το αυτοκίνητο. Πολύ περισσότερο, τα λιγότερα από τα μέγιστα άλογα που έχει το μοτέρ σου δε θα ήταν αρκετά για να σε φέρουν σε αυτή την ταχύτητα. Με μια τόσο μακριά σχέση απλώς θα μείωνες την τελική σου, αλλά και την επιτάχυνσή σου μέχρι τη μειωμένη αυτή τελική. Σε παρακαλώ σκέψου το πριν απαντήσεις.


Έχεις δίκιο σε αυτό. Ήταν ένα ακραίο παράδειγμα. Απλά θέλω να πω πως από την στιγμή που ο κινητήρας παράγει έστω και απειροελάχιστη παραπάνω ισχύ, από αυτή που απαιτείται για να κρατηθεί σε μια παρούσα χρονική στιγμή σε μια συγκεκριμένη ταχύτητα, τότε θα παρουσιαστεί και ανάλογα απειροελάχιστη επιτάχυνση

Παράθεση:
Από την άλλη βέβαια μια υπερβολικά κοντή σχέση θα οδηγήσει τον κινητήρα να ανεβάζει τρελά τις στροφές του, χωρίς όμως να ανεβαίνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου (άρα χωρίς να υπάρχει επιτάχυνση...)


Θεοδόσης έγραψε:
διαφωνώ καθώς σε αυτή την περίπτωση σαφώς θα υπάρχει μεγαλύτερη επιτάχυνση, απλώς αυτή η επιτάχυνση θα έχει μικρότερη διάρκεια.
Για οποιαδήποτε διαφωνία, εδώ είμαστε Very happy


Εν μέρει συμφωνώ. Απλά από την στιγμή που υπάρχει αφθονία δύναμης σε έναν κινητήρα, έχουμε περιθώριο να του βάλουμε και πιο μακριές σχέσεις ώστε να πάρουμε και μεγαλύτερη επιτάχυνση.

[guote="Θεοδόσης"]Αυτό το οποίο λέω είναι ότι η θεωρητική μέγιστη ταχύτητα ενός αυτοκινήτου θα επιτευχθεί με τη σχέση μετάδοσης η οποία θα είναι ακριβώς τόση ούτως ώστε στις στροφές μέγιστης ισχύος η ταχύτητα να είναι τέτοια που οι αντιστάσεις να είναι ακριβώς ίσες με τη δύναμη του κινητήρα. Άλλο όμως αυτή η ταχύτητα και άλλο η τελική του αυτοκινήτου μας. Στην πράξη δεν πιστεύω να ταυτίζονται.[/quote]

Εγώ νομίζω ότι ταυτίζονται με την προϋπόθεση ότι δεν κάνουμε υπερβολές.
Εδώ παίζει ρόλο η ροπή στρέψεως (αυτή είναι ο "καθρέπτης" του κινητήρα εξάλλου). Το γινόμενο της εκάστοτε τιμής της με τις αντίστοιχες στροφές δίνει την εκάστοτε αποδιδόμενη ισχύ, δηλαδή την αποδιδόμενη ενέργεια ανά μονάδα χρόνου.
Για παράδειγμα όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα Α (χωρίς να είναι στην μέγιστη ισχύ του), συναντά συνολική αντίσταση (αεροδυναμική, κύλισης, μηχανικές απώλειες) R.
Για να επιταχύνει το αυτοκίνητο δεχόμενο την R, πρέπει η ροπή που βγαίνει από το κιβώτιο (έστω Τ) εκείνη την χρονική στιγμή να είναι όση χρειάζεται ώστε και να ισοσταθμίσει την R και να υπάρχει και κάποιο πλεόνασμα ώστε να χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη επιτάχυνσης.

Ιδεατό παράδειγμα
Ας πούμε ότι έχουμε μια υπερβολικά μακρυά 5η (ή 6η) η οποία δίνει στο αυτοκίνητο ταχύτητα π.χ. 180 km/h στις 4.500 rpm. Η συνολική αντίσταση που δημιουργείται στο αυτοκίνητο στα 180 km/h (αεροδυναμική κυρίως, κύλισης, εσωτερικών τριβών) απαιτεί μια ροπή T για να ισοσταθμιστεί. Αν η ροπή που βγαίνει από το κιβώτιο σε εκείνες τις στροφές είναι 0,95Τ, τότε όχι μόνο δεν θα επιταχύνουμε αλλά θα μειωθεί και η ταχύτητά μας (τόσο ώστε να να πέσει η παραγόμενη αντίσταση στα "μέτρα" της 0,95Τ). Αυτό μπορεί να γίνει αν κινούμαστε σε κατηφόρα και πιάσουμε τα 180km/h με τις 4.500rpm. Η πτώση της ταχύτητας θα συμβεί στην ευθεία που θα ακολουθεί (η ακόμα χειρότερα σε μια κατηφόρα με μικρότερη κλίση που θα έπεται)...

Έτσι η πολύ μακριά τελική σχέση μένει ανεκμετάλλευτη.

Άρα θα βγώ να το φωνάξω με μανία πως...
Έχεις δίκιο!!!
Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
Miltellas - Δευ 20 Οκτ 2003, 00:21:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ήθελα να απαντήσω από εχθές αλλά ο server του 206club με πετούσε έξω οπότε έσωσα αυτά που έγραψα και τα μεταφέρω σήμερα. Αν είμαι σε κάποιο σημείο αναχρονιστικός συγχωρέστε με. Ειδικά ο Δημήτριος που από ότι βλέπω έχει βελτιώσει την θέση του.

Δημήτριος έγραψε:
...για να τονίσω για ακόμα μια φορά : Η τελική ταχύτητα ΔΕΝ μπορεί να βρίσκεται πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος...Τότε δεν έχει νόημα η έννοια "μέγιστη ισχύς".


Κι όμως Δημήτρη, εξακολουθώ να βλέπω ένα σημαντικό κενό σε αυτό. Πιστεύω ότι κάτι λείπει από την θεωρία που μας μεταφέρεις από την σχολή σου, ότι δηλαδή η έννοια "Η τελική ταχύτητα ΔΕΝ μπορεί να βρίσκεται πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος" είναι καθαρά γενικής μορφής.

Εκτός του ότι πολλές φορές έχω δει τελική σε επίπεδο δρόμο με πάνω από τις θεωρητικές σαλ των θεωρητικών 110ίππων (αλλά έστω ότι ήταν κατηφόρα και δεν το κατάλαβα) έχω να σε ρωτήσω προς προβληματισμό:
Εάν βγάζαμε 140ίππους στις ίδιες σαλ και έχοντας το ίδιο ακριβώς σασμάν, η τελική θα παρέμενε ίδια;
Μήπως το σασμάν παίζει σημαντικό ρόλο για την επίτευξη της τελικής ταχύτητας;
Πώς είμαστε σίγουροι ότι η κάθε εταιρία έχει επιλέξει σασμάν γραναζωμένα έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η τελική ταχύτητα με 5η και τις σαλ στην μέγιστη ιπποδύναμη;

Έχουμε δει αρκετές φορές αυτοκίνητα να βγάζουν τελική με λιγότερες σαλ μέγιστης ιπποδύναμης (μακριές σχέσεις) και άλλα με περισσότερες σαλ (κοντές σχέσεις). Σίγουρα παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό η τελική σχέση μετάδοσης. Wink

Νομίζω ότι ένας πιο ορθά διατυπωμένος κανόνας θα είχε ως εξής:
Η μέγιστη δυνατή τελική ταχύτητα ενός οχήματος σε κάθετα ως προς την δύναμη της βαρύτητας επίπεδο δρόμο επιτυγχάνεται με την κατάλληλα ρυθμισμένη σχέση στο σασμάν και στις σαλ που αντιστοιχούν στην περιοχή της μέγιστης ισχύος.

Αδυνατώ όμως να γνωρίζω πώς υπολογίζεται η σωστά γραναζωμένη 5η ή και 4η ώστε να επιτύχουμε την μέγιστη τελική ταχύτητα (προφανώς θα έχει σχέση με το ιδανικό 1:1 της 5ης αλλά και σε σωστή συνάρτηση με την τελική σχέση μετάδοσης). Σε αυτό ίσως να μπορούσες να μας διαφωτίσεις εσύ πάλι Δημήτριε καθότι τέτοια τεχνογνωσία υπάρχει μόνο στα ειδικά βιβλία σου.
Δημήτριος - Δευ 20 Οκτ 2003, 00:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Αδυνατώ όμως να γνωρίζω πώς υπολογίζεται η σωστά γραναζωμένη 5η ή και 4η ώστε να επιτύχουμε την μέγιστη τελική ταχύτητα (προφανώς θα έχει σχέση με το ιδανικό 1:1 της 5ης αλλά και σε σωστή συνάρτηση με την τελική σχέση μετάδοσης). Σε αυτό ίσως να μπορούσες να μας διαφωτίσεις εσύ πάλι Δημήτριε καθότι τέτοια τεχνογνωσία υπάρχει μόνο στα ειδικά βιβλία σου.


Πρώτον : Μην λες συνέχεια ότι έχω ειδικά βιβλία και ότι ακολουθώ την θεωρία. Αισθάνομαι λίγο περίεργα... Έχουμε το κάτιτις μας σε βιβλία και περιοδικά, αλλά μην το παρατραβάμε το σχοινί... Rolling eyes Rolling eyes Wink Wink Wink
Εξάλλου το έχω ξαναπεί. Είμαι λίγο της θεωρίας. Αυτό δεν το θεωρώ κακό (το αντίθετο μάλιστα), αλλά πρέπει πάνω απ' όλα να διασταυρώνονται αυτά που στέκουν θεωρητικά με την πράξη. Αυτό σε πολλές περιπτώσεις δεν το έχω κάνει (δεν είχα την ευκαιρία για κάτι τέτοιο). Rolling eyes Wink

Από την στιγμή που μπορούμε να υπολογίσουμε την συνολική αντίσταση που δέχεται ένα αυτοκίνητο κατά την κίνησή του μπορούμε να αποφανθούμε και για το σαζμάν και για τον κινητήρα και για τις επιδόδεις που θα προσδώσει ο συνδυασμός των παραπάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Δημήτριος - Δευ 20 Οκτ 2003, 01:07:47
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Έχω να σε ρωτήσω προς προβληματισμό:
Εάν βγάζαμε 140ίππους στις ίδιες σαλ και έχοντας το ίδιο ακριβώς σασμάν, η τελική θα παρέμενε ίδια;
Μήπως το σασμάν παίζει σημαντικό ρόλο για την επίτευξη της τελικής ταχύτητας;
Πώς είμαστε σίγουροι ότι η κάθε εταιρία έχει επιλέξει σασμάν γραναζωμένα έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η τελική ταχύτητα με 5η και τις σαλ στην μέγιστη ιπποδύναμη;


Η απάντησή μου :
Η τελική δεν θα παρέμενε η ίδια...
Όταν φτάναμε στις 5.800 rpm και είχαμε 140 άλογα, τότε η αποδιδόμενη ισχύς όχι μόνο θα επαρκούσε για την διατήρηση των 200 km/h (τόσα δεν αντιστοιχούν στην 5η μας;) αλλά θα υπήρχε και ένα σημαντικό περίσσευμα ισχύος το οποίο θα χρησιμοποιούνταν για την περαιτέρω επιτάχυνση. Καθώς όμως θα επιταχύναμε (και θα ξεπερνούσαμε τις στροφές μέγιστης ισχύος), η αποδιδόμενη ισχύς θα μειώνονταν ακολουθώντας το διάγραμμα ισχύος του κινητήρα. Αλλά αφού και τα π.χ. 125 άλογα που θα είχαμε στις π.χ. 6.350rpm αρκούσαν για φτάσουμε την ταχύτητα εκείνη που αντιστοιχεί στην 5η σχέση (π.χ. 225 km/h) τότε θα ήταν όλα ΟΚ.

Το θέμα είναι όμως πως οι μηχανικοί θα εξοπλίζαν τότε το αυτοκίνητο με ένα κιβώτιο με μακρύτερη 5η ούτως ώστε τα 225 να ερχόταν σε πιο λίγες στροφές. Αυτό θα το κάνανε προκειμένου να "ξεζουμίσουν" τα 140 άλογα. Σε αυτό το παράδειγμα τα 140 άλογα, περνάνε "άχρηστα" αφού και τα 125 άλογα (που ανέφερα πριν) αρκούν για να πιάσουν τα 225km/h (βλ. προηγούμενο ιδεατό παράδειγμα).
Με την μακρύτερη σχέση θέλουν οι κατασκευαστές (νομίζω έτσι;) να "προλάβουν" τον κινητήρα ώστε να δώσει την τελική ταχύτητα στο αυτοκίνητο πριν αυτός περάσει τις στροφές μέγιστης ισχύος και έχουμε "χασούρα" τελικής ταχύτητας... (αν η τελική μας επιτυγχάνεται και με 125 άλογα, τι τα έχουμε τα 140, για πλάκα;)

Από την άλλη βέβαια δεν μπορούν να του βάλουν και πολύ μακρυά 5η αφού δεν τους νοιάζει μόνο η τελική, αλλά και πως θα φτάσει μέχρι εκεί. Συνεπώς ενδέχεται να παρατηρηθούν κάποιες αποκλίσεις από αυτό που ισχυρίζομαι...
Miltellas - Δευ 20 Οκτ 2003, 01:35:03
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά! Είναι εν τέλη ζήτημα εργοστασιακών επιλογών όσον αφορά το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και τον προορισμό του (σε ποιά μερίδα καταναλωτών απευθύνεται).
Θεοδόσης - Δευ 20 Οκτ 2003, 12:34:33
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Δημήτριε, χαίρομαι που βλέπω ότι τελικά συμφωνούμε.
Το μόνο σημείο που νομίζω ότι πρέπει να διευκρινιστεί είναι για τα εξής:
Παράθεση:
Παράθεση:
Από την άλλη βέβαια μια υπερβολικά κοντή σχέση θα οδηγήσει τον κινητήρα να ανεβάζει τρελά τις στροφές του, χωρίς όμως να ανεβαίνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου (άρα χωρίς να υπάρχει επιτάχυνση...)

Θεοδόσης έγραψε:
διαφωνώ καθώς σε αυτή την περίπτωση σαφώς θα υπάρχει μεγαλύτερη επιτάχυνση, απλώς αυτή η επιτάχυνση θα έχει μικρότερη διάρκεια.
Για οποιαδήποτε διαφωνία, εδώ είμαστε


Εν μέρει συμφωνώ. Απλά από την στιγμή που υπάρχει αφθονία δύναμης σε έναν κινητήρα, έχουμε περιθώριο να του βάλουμε και πιο μακριές σχέσεις ώστε να πάρουμε και μεγαλύτερη επιτάχυνση.


Η επιτάχυνση θα είναι μεγαλύτερη με τις πιο κοντές σχέσεις. Απλώς με τις πιο μακριές θα έχει περισσότερη διάρκεια. Εννοείται εφόσον δεν υπάρχει σπινάρισμα.
Όσον αφορά το θέμα της τελικής, νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο να έχουμε την τελική που είναι η μέγιστη για την ιπποδύναμή μας. Απλώς η επιπλέον ιπποδύναμη αξιοποιείται κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, δεν παραμένει δηλαδή ανεκμετάλλευτη, σε όλες τις σχέσεις. Δεν έχει σημασία απλώς το πόση τελική έχουμε, αλλά νομίζω είναι πιο σημαντικό το πώς φτάνουμε σε αυτή την ταχύτητα.
GIANNIS206 - Δευ 20 Οκτ 2003, 17:41:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ! οργανώνεται σεμινάριο για την τελική ταχύτητα αυτοκινήτου σε σχέση με τα άλογα,το σασμάν και το air condition!



Πω πω ρε παιδιά πολύ ανάλυση!Το γουστάρω γιατί με παρακινεί να ανοίχω κανένα βιβλίο με αυτοματισμούς(της σχολής μου)
Δημήτριος - Τρι 21 Οκτ 2003, 00:53:55
Θέμα δημοσίευσης:
Θεοδόσης έγραψε:
Η επιτάχυνση θα είναι μεγαλύτερη με τις πιο κοντές σχέσεις. Απλώς με τις πιο μακριές θα έχει περισσότερη διάρκεια. Εννοείται εφόσον δεν υπάρχει σπινάρισμα.


Καλά. Αυτό θα το σκεφτώ λίγο καλύτερα...

Θεοδόσης έγραψε:
Όσον αφορά το θέμα της τελικής, νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο να έχουμε την τελική που είναι η μέγιστη για την ιπποδύναμή μας. Απλώς η επιπλέον ιπποδύναμη αξιοποιείται κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, δεν παραμένει δηλαδή ανεκμετάλλευτη, σε όλες τις σχέσεις. Δεν έχει σημασία απλώς το πόση τελική έχουμε, αλλά νομίζω είναι πιο σημαντικό το πώς φτάνουμε σε αυτή την ταχύτητα.


Ναι... Εφόσον η μέγιστη ισχύς δεν "ρίχνεται στην μάχη" της τελικής (λόγω της κλιμάκωσης), μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να φτάσουμε εύκολα την μειωμένη τελική που θα προκύψει από την μειωμένη ιπποδύναμη που έχει ο κινητήρας μετά τις στροφές μέγιστης ισχύος του.

Και εγώ δεν θέλω να έχω μεγάλη τελική και πολύ μικρή επιτάχυνση. Το ίδιο και 'συ φαντάζομαι. Ο κατασκευαστής όμως μπορεί να έχει άλλη άποψη... Rolling eyes Rolling eyes

Όπως και να το κάνουμε άλλο να λένε τα περιοδικά 200 km/h τελική για το τάδε μοντέλο 1.600 κυβικών και άλλο να λένε 190 km/h... Ιδίως αν ο κινητήρας που "φοράει" το εν λόγω μοντέλο έχει μια πολύ καλή γραμμικότητα (όπως ο δικός μας), ο κατασκευαστής θα έχει λιγότερους ενδοιασμούς στο να μακραίνει λίγο την 5η του σαζμάν...
Kouzman - Τρι 21 Οκτ 2003, 10:41:06
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια τα εργοστασια βαζουν μεγαλυτερη 5η για να μπορει το αυτοκινητο να κρατα μια σεβαστη ταχύτητα ταξιδιου με μια λογικη κατανάλωση. Ολα τα καινουρια τεινουν να εχουν τετοια σασμαν.

Π.χ. το ford focus οπου τελικη βγάζει με 4η και οχι με 5η γιατι μολις κουμπωσει η 5η οι στροφες (σε ισιο δρομο) δεν ανεβαινουν σε καμια περίπτωση.

τωρα φτιαχνωντας το σασμαν, π.χ. κονταινοντας την τελικη σχεση μεταδοσης (βλεπε κορωνοπηνιο) το αυτοκινητο θα μπορει να φορτωνει πιο ανετα τις ταχυτητες αφου η περιστροφη που θα κανουν οι τροχοι θα ειναι γρηγοροτερη, ομως σε αποσταση λιγοτερη, γι αυτο εξαλλου σε αυτη την περιπτωση κερδιζουμε σε επιταχυνση. Δηλαδη αυτο μας οδηγει στο να εχουμε στις ιδιες στροφες του κινητηρα ταχυτερες περιστροφες του τροχου αλλα οχι περισσοτερες...

Και για να μην τα κανουμε ολα θεωρια σιγουρα ολιο θα εχετε καβαλησει mountain bike. Οι ταχυτητες του ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα. Εχοντας τον μικρο δισκο κανουμε ας πουμε πως κανουμε π.χ. 80 πεταλιες το λεπτο στα 30 χλμ. Βαζοντας τον μεγαλο δισκο θα κανουμε λιγοτερες πεταλιες (π.χ. 50) στα ιδια χλμ ταχυτητας, ωστοσο λαχανιαζουμε πιο πολυ για να παραγουμε την ταχυτητα αυτη.

Το ιδιο ειναι και αν απο σταματημενοι ξεκινησουμε να κανουμε πεταλι. Με τον μικρο δισκο θα μπορουμε πιο ευκολα να φτασουμε τα 30 χλμ και τις 80 πεταλιες, ενω με τον μεγαλο θα φτασουμε τα ιδια χλμ και τις 50 πεταλιες αλλα σε περισσοτερο χρονο, αφου (δεδομενου οτι εχουμε την ιδια δυναμη).

Το ιδιο εγω καταλαβαινω και με τα σασμαν...
Αρα παμε ολοι για μικρους δισκους.... ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Razz Razz Beer
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr