PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Γενική συζήτηση περι kart

kane - Πεμ 08 Απρ 2010, 09:40:54
Θέμα δημοσίευσης: Γενική συζήτηση περι kart
Λοιπόν,παίδες,εαν καποιος απο μας/σας, εχει ασχοληθεί με το σπορ,ήταν ιδιοκτήτης πριν,γνωρίζει 5-10 λεπτομέρειες, ας κατεθέσει την αποψη του, ωστε να εχουμε και μεις μια ιδεα.

Συνοπτικα:

1) κοστος αγορας,σε περιπτωση μτχ τι πρεπει να προσεξουμε
2) μοτερ
3) επισκευες μοτερ,κοστος συντηρησης
4) ελαστικα
5) tuning προιοντα

κ.α.
Steve - Πεμ 08 Απρ 2010, 10:51:48
Θέμα δημοσίευσης:
Να κατέβεις Λάρισα ένα Σ/κ να πάς εδώ στο αφεντικό μου που έχει αλλάξει 2 καρτ (Rotax DD2, Maranello 6speed κλπ.) και να σου πει εμπειρία, τί να προσέξεις σε σασί κλπ.

Επίσης υπάρχουν άκρες για αρκετά καλές τιμές σε μτχ.
gulik - Πεμ 08 Απρ 2010, 17:18:58
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν, τί ακριβώς θες να μάθεις;

Κατά δεύτερον, για τί χρήση το προορίζεις, και σε ποιες πίστες σκέφτεσαι να προπονηθείς;

Κατά τρίτον, πόσα χρήματα είσαι διατεθειμένος να δώσεις;
stefanos patra - Πεμ 08 Απρ 2010, 20:01:16
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση περι kart
kane έγραψε:
Λοιπόν,παίδες,εαν καποιος απο μας/σας, εχει ασχοληθεί με το σπορ,ήταν ιδιοκτήτης πριν,γνωρίζει 5-10 λεπτομέρειες, ας κατεθέσει την αποψη του, ωστε να εχουμε και μεις μια ιδεα.

Συνοπτικα:

1) κοστος αγορας,σε περιπτωση μτχ τι πρεπει να προσεξουμε
2) μοτερ
3) επισκευες μοτερ,κοστος συντηρησης
4) ελαστικα
5) tuning προιοντα

κ.α.


Ξερω παρα πολλα απο καρτ, γιατι εχω σχοληθει 10 χρονια.
Πρεπει να παρεις ενα καρτ το οποιο να τρεχει στην κατηγορια που θελεις να τρεξεις.
Κατα προτιμηση ΙΑΜΕ 125 ή ROTAX 125.
Ειναι οι κατηγοριες που εχουν ποιο πολλες συμετοχες.
Το σασι πρεπει να ειναι γνωστο και να ξερεις ποιος θα στο συντηρει, γιατι εκει παιζοντε ΟΛΑ.
π.χ. Ενα birel ή ενα tonic ειναι απο τα καλυτερα. Υπαρχουν πολλες καλες εταιριες και παιζει μεγαλο ρολο αυτος που θα το στησει.
Στο κοστος της επισκευης μοτερ, ειναι καλυτερο το rotax.
Tα λαστιχα δεν σε ενδιαφερουν γιατι εναι για ολους τα ιδια και ειναι κατι που θα το αλλαζεις πολυυυυ συχνα.
tuning προιοντα δεν ασχολησε, εκτος απο ενα οργανο που θα βλεπεις θερμοκρασιες , στροφες και χρονους, δεν θελεις κατι αλλο.
Ειναι τοσα πολλα που μπορω να σου πω, αλλα για αρχη μονον αυτα.
Υπαρχει forum για καρτιστες.
tryphonVTS - Πεμ 08 Απρ 2010, 20:14:57
Θέμα δημοσίευσης:
ελπιζω και εγω μεσα σε κανα 2μηνο να εχω το πρωτο μου καρτακι.φυσικα η αρχη θα ειναι χομπιστικη και μετα βλεπουμε..απο οτι εχω καταλαβει και διαβασει ενα απλο καρτακι ειναι ιδανικο για αρχη.βεβαια υπαρχουν και αλλα θεματα οπως η μεταφορα του(λογικα πρεπει να αγοραστει τρειλερ) και το που θα το φυλαω αλλα αυτα θα λυθουν.
λογικα στην αγορα μτχ πρεπει να προσεχουμε να ειναι ισιο το σασι γτ το μοτερ αντε και το μαζευεις το σασι ομως οχι.
iame και rotax ειναι αυτα που τρεχουν οι πιο πολλοι.
σερβις αυτα τα μοτερακια αν δεν κανω λαθος θελουν καθε 50 περιπου ωρες..
πραγματικα ομως ειναι και αυτο το σπορ αρρωστια....!
formulagloria - Παρ 09 Απρ 2010, 00:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
Έχοντας περάσει από 6ταχυτα και αυτόματα τα τελευταία χρόνια..

μπορώ να σου πώ ότι θες περι κάρτ//....((είμαι και ιδιοκτητης rotax καρτ)).

Ένα "γενικό" κόστος για αγορά είναι 3.000-4.500Ε σε αυτόματο
και 4.500-6.500Ε σε 6ταχυτο τελευταίας "φουρνιάς" μεταχειρισμένα!!

και το κόστος σε όρους χομπιστικούς περίπου 3.000Ε το χρόνο..

Υπάρχουν και φθηνότερα κάρτ αλλα όχι τελευταίας γενιάς και
σίγουρα θα θέλουν περισσότερη περιποίηση και συντήρηση..!

Τα λάστιχα κοστίζουν από 120-180Ε (τα μεσαία-σκληρά είναι η καλύτερη αρχικη επιλογή)..!

Το κάρτ μπορείς να το φυλάς σε μια πίστα,,να το μεταφερει ο μηχανικός
σου ή εσυ με τρειλερ..το πιο ξεκούραστο και απλό έιναι το 2ρο/../

Οτι αλλο θες στείλε μου ενα pm//!!να τα πούμε..! Wink
plaketokofths - Παρ 09 Απρ 2010, 11:56:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση περι kart
kane έγραψε:
Λοιπόν,παίδες,εαν καποιος απο μας/σας, εχει ασχοληθεί με το σπορ,ήταν ιδιοκτήτης πριν,γνωρίζει 5-10 λεπτομέρειες, ας κατεθέσει την αποψη του, ωστε να εχουμε και μεις μια ιδεα.

Συνοπτικα:

1) κοστος αγορας,σε περιπτωση μτχ τι πρεπει να προσεξουμε
2) μοτερ
3) επισκευες μοτερ,κοστος συντηρησης
4) ελαστικα
5) tuning προιοντα

κ.α.


θα πάρεις μια ιδεα με απαντήσεις αλλά δεν θα βγάλεις σαφές συμπεράσμα.
Το πιο βασικό στο καρτ είναι η υποστήριξη, πιο συγκεκριμένα το ντιλ που θα κάνεις με τον αντιπροσωπο αν θες να τρέξεις. Μάρκα και αντιπροσωπος πανε μαζί.

Τα περισσότερα που ρωτάς έχουν να κάνουν κυρίως με την χρήση που θα κανεις, κοντολογίς ώρες λειτουργίας. Σε οτι αφορά την αγορά καλό ειναι να συμβουλευτείς κάποιον μηχανικό.


5) tuning προιοντα: μια μελαχρινή μασέζ με μπλε μάτια να σου τρίβει όλο σου το κορμί που θα πονάει.
formulagloria - Παρ 09 Απρ 2010, 16:40:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
5) tuning προιοντα: μια μελαχρινή μασέζ με μπλε μάτια να σου τρίβει όλο σου το κορμί που θα πονάει


Εγώ εχω ξανθιά με πρασινοκαφετί ματια...φυσιοκοθεραπεύτρια..
Αλλα έκανα το λάθος να την κάνω κοπέλα μου και τωρα δεν με τρίβει πια..

..με πρήζει,,που πάω για καρτ και την αφήνω μόνη...και μετα
που πονάω μου λεει ,,"καλα να πάθεις"!!! Laughing
Steve - Παρ 09 Απρ 2010, 17:14:23
Θέμα δημοσίευσης:
formulagloria έγραψε:
Εγώ εχω ξανθιά με πρασινοκαφετί ματια...φυσιοκοθεραπεύτρια..
Για βάλε καμιά φωτό... Silly
kane - Παρ 09 Απρ 2010, 20:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
Aρχικά παίδες μιλάμε "φιλολογικά" ας το πουμε.

ΔΕΝ με ενδιαφερουν αγώνες κτλ,απλά σαν χόμπυ και μόνο.

Απλως προσπαθώ να ζυγισω τα + και - ,ωστε να γινει μια αξιολογη αγορα που θα μου επιτρεπει να ασχολουμαι με το σπορ,αλλα οχι να μπαίνω και "μεσα".

Απ'οτι διάβασα γενικοτερα,ειτε αγωνιζομενοι ειτε χομπιστες προτιμουν ροταξ 125 σα μοτερ,επειδή ειανι αξιοπιστο,αντεχει,και εχει φθηνό κοστος συντηρησης (50 ωρες λειτουργιας λενε ολοι).

Τωρα λεπτομερειες για σασι,φρένα κτλ δεν γνωρίζω δυστηχως.

Κι επειδή ακριβώς δεν γνωρίζω,δε μπορώ να αναλυσω διαφορές και να συγκρινω τιμες.
Κι εδώ μπαινεται εσείς φυσικα...
gulik - Παρ 09 Απρ 2010, 21:54:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αμέσως σε βάλανε για αγώνες οι περισσότεροι, lol.

Εκτός από Rotax ρε μάγκες δεν υπάρχει άλλη μάρκα; Τί κόλλημα είναι αυτό εδώ στην Ελλάδα με τα Rotax...


Ξεκινάς με το σε ποιές πίστες θέλεις να προπονείσαι, πόσα θα δίνεις κλπ. Καταρχήν υπάρχει ένα -εύκολο- δίλλημα μεταξύ 100cc-125cc, που συνήθως καταλήγει στην επιλογή των 125, λόγω ευχρηστίας κι αξιοπιστίας.

Εγώ δουλεύω Parilla εδώ και χρόνια και είμαι ευχαριστημένος, αλλά δεν την προτείνω σε κάποιον που ξεκινά τώρα. Μου αρέσουν αρκετά και τα Vortex πάντως.

Από σασί θα πρότεινα Maranello ή CRG, κι αν διαθέτεις αρκετό χρήμα να κοιτάξεις να πάρεις πρόσφατη homologation.

Σίγουρα θα δεις το θέμα μεταφοράς-συντήρησης, με βάση το σε ποια πίστα θα ξεκινήσεις, εκεί συνήθως υπάρχει και χώρος για φύλαξη του καρτ, αλλά και κάποιος που αρχικά θα σε βοηθά στην συντήρησή του (με το αζημίωτο και τα δύο φυσικά).
MEMsound - Παρ 09 Απρ 2010, 23:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
το σκεφτομουν κι εγω παλαιότερα για καρτ...
σε περιοδο αναζητησης "αδρεναλίνης"...

τερλικα οπ περιορισμοενος χωρος χρησης του = πιστα...
με απετρεψε...

τελικα πήρα (τοοοοτε το 2000-2001..) ενα crm 250... και ελιωασα στις εντουροβολτες... Laughing Laughing Laughing Laughing



υ.γ.
αλλη φαση το καρτ, αλλα να υπολογησεις τον περιορισμο στον χωρο χρησης του Laughing
formulagloria - Σαβ 10 Απρ 2010, 00:59:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω με μαρανελλο τμ κ8,,,τμ κ9...(6ταχυτα) και τωρα ροταξ (αυτόματο)
δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερα προβλήματα ποτέ..και οι χρόνοι σε αυτό το
σασί δουλευουν καλά μιας και η μαρανελλο θεωρείται κορυφαία εταιρία.. Wink

Η συντήρηση είναι καθαρά θέμα του "πόσο καρτ θέλεις και μπορείς
να κάνεις"....χοντρικα είναι μαζί με όλα τα παρελκόμενα κανα 100ρικο
η προπόνηση...οπότε στις 30 προπονήσεις το χρόνο,,,δηλαδη σχεδόν καθε
ΣΚ εχεις 3.000Ε κοστος! Wink

Στο κόστος των 100Ε ειναι μικτά τα εξοδα
(από βενζίνες,λαδια,λαστιχα,μοτερ,πίστα,τακακια κτλ κτλ)
Ολα εκτός από ζημιες και τρακαρισματα..που δεν υπολογιζονται.
gulik - Σαβ 10 Απρ 2010, 19:59:22
Θέμα δημοσίευσης:
Λιγάκι υπερβολικό είναι το 100ευρο για κάθε προπόνηση, αλλά μερικές φορές ειναι και το πραγματικό ποσό.

Εγώ κι αρκετοί άλλοι επαρχιώτες καρτίστες, δεν χαλάμε πάνω από 40 ευρώ κάθε φορά.
formulagloria - Δευ 12 Απρ 2010, 13:18:56
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ δεν χαλάω από την τσέπη μου πάνω από 50Ε την φορά..~!!

..αλλά αν σκεφτείς και χωρίσεις ανα προπόνηση τα έξοδα για
λάστιχα, σερβις του μοτερ,τακάκια κτλ..καπου εκει πάει..!

((δηλαδη αν τα λάστιχα εχουν 150-160Ε και κανεις 5-7 αντε 10 προπονήσεις,
είναι 15Ε την φορά..και αν το μοτερ θέλει 300-400Ε σερβις ανα 30 ώρες
είναι αλλα 15-20Ε την προπόνηση ΜΙΚΤΟ ΚΟΣΤΟς)

ΟΠΌΤΕ....20Ε ενοικιαση πίστας, 15Ε λάστιχα, 20Ε κινητήρας, 10Ε βενζίνες,
5Ε λαδακι, (κατι βενζινες για το αμαξι κατι να φας κατι να πιεις)..νατα τα 100Ε!! Wink

Φυσικά υπάρχουν αυξομειώσεις ανάλογα το μοτέρ,,αυτοματο-6ταχυτο, τις πίστες,,τα λάστιχα,,και ειδικα την συχνότητα των προπονήσεων..!
gulik - Δευ 12 Απρ 2010, 13:21:04
Θέμα δημοσίευσης:
formulagloria έγραψε:
20Ε ενοικιαση πίστας, 15Ε λάστιχα, 20Ε κινητήρας, 10Ε βενζίνες,
5Ε λαδακι, (κατι βενζινες για το αμαξι κατι να φας κατι να πιεις)..νατα τα 100Ε!! Wink

Φυσικά υπάρχουν αυξομειώσεις ανάλογα το μοτέρ,,αυτοματο-6ταχυτο, τις πίστες,,τα λάστιχα,,και ειδικα την συχνότητα των προπονήσεων..!


Συμφωνώ, και να συμπληρώσω ότι αυξομειώσεις υπάρχουν κι ανάλογα την πίστα! Πολλές φορές έχω κάνει και δωρεάν προπονήσεις σε μια μέτρια πίστα της Δυτικής Ελλάδας.
sps - Δευ 12 Απρ 2010, 16:05:34
Θέμα δημοσίευσης:
σταυρο, με τοσα λεφτα κανε το σαξο Ν2 καλυτερα!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr