PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - 207 - Πρόβλημα με την ένδειξη θερμοκρασίας...

Theo_207RC - Δευ 29 Μάρ 2010, 14:11:54
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Πρόβλημα με την ένδειξη θερμοκρασίας...
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί εδώ και αρκετό καιρό αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα.
Πριν 3 βδομάδες άρχισε να ανεβοκατεβαίνει ο δείκτης της θερμοκρασίας σαν τρελός και έτρεχαν και νερά από τη μηχανή όταν έσκυψα κάτω από το αμάξι. Το πήγα στην Peugeot και μου άλλαξαν -για δεύτερη φορά μέσα σε ένα χρόνο- την αντλία νερού, την τροχαλία της και την βαλβίδα που ελέγχει τη θερμοκρασία. Για περίπου 10 μέρες το αμάξι δούλευε μια χαρά αλλά τις τελευταίες μέρες έχει αρχίσει πάλι να παίζει ο δείκτης της θερμοκρασίας. Όχι τόσο όσο την άλλη φορά αλλά πηγαίνει συνέχεια από τους 80 στους 90 βαθμούς και αντίστροφα. Δηλαδή χθες του έκανα άνοιγμα από τα 130 όταν ήταν 90 οι βαθμοί και μέχρι να φτάσω 190 είχε πέσει στους 80.
Να σημειώσω ότι φοράει το αμάξι i/c αν και δεν νομίζω να ευθύνεται αυτό γιατί το φορούσα αρκετό καιρό πριν εμφανιστεί αυτό το πρόβλημα.
Αν έχετε καμιά ιδέα ρε παιδιά πέιτε την γιατί βλέπω να μου ξαναπέρνουν κανένα 200ευρω και να μην φτιάχνεται πάλι.
akis23 - Δευ 29 Μάρ 2010, 22:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν κινεισαι με υψηλη ταχυτητα ειναι λογικο να πεφτει η θερμοκρασια του κινητηρα μερικους βαθμους, κι εγω το παρατηρω αυτο.
Theo_207RC - Δευ 29 Μάρ 2010, 23:22:29
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτό που λες Άκη το είχα παρατηρήσει κι εγώ από όταν πρωτοπήρα το αμάξι αλλά δυστυχώς αυτό που γίνεται τώρα δεν είναι φυσιολογικό. Το ξαναπήγα μια βόλτα και ενώ είχε ζεσταθεί τελείως (μέχρι και η ένδειξη του λαδιού ήταν στη μέση) μόλις άφηνα το γκάζι έπεφτε αμέσως στους 80. Έχει τα ίδια συμπτώματα που είχε πριν μου αλλάξουν την αντλία. Αλλά δεν είναι δυνατόν αυτό το πράγμα, έχω αλλάξει αντλία δύο φορές και το αυτοκίνητο δεν το έχω 2 χρόνια. Την τελευταία την άλλαξα πριν ένα μήνα. Κανονικά τα ανταλλακτικά δεν έχουν εγγύηση ένα χρόνο? Δεν αντέχω να ξαναδώσω 200 ευρώ αυτό το μήνα ειλικρινά.
drdino - Τρι 30 Μάρ 2010, 01:15:02
Θέμα δημοσίευσης:
Eιπαμε, τα ανταλλακτικα που αλλαζονται υπο καθεστως εγγυησης εχουν αλλα 2 χρονια εγγυηση εκ νεου.
akis23 - Τρι 30 Μάρ 2010, 08:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δες τη βαλβιδα θερμοκρασιας που βρισκεται τοποθετημενη στο κουτι του θερμοστατη. 14€ κοστιζει.
Theo_207RC - Τρι 30 Μάρ 2010, 21:46:13
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτή τη βαλβίδα μου την άλλαξαν πριν τρεις βδομάδες Άκη. Σήμερα το πήγα, του έκαναν τηλεφόρτηση στον εγκέφαλο αλλά το πρόβλημα παραμένει. Άσε που σβήστηκε και το πρόγραμμα. Αύριο μου είπαν να το ξαναπάω να το δουν πιο προσεκτικά. Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό. Πάντως με όποιον έχω μιλήσει για τον θερμοστάτη μου λέει, τι δουλειά είχε ο εγκέφαλος δεν ξέρω.
akis23 - Τετ 31 Μάρ 2010, 13:53:22
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλαξα μια φορα θερμοστατη με δικια μου χρεωση του ανταλλακτικου (80€).
Theo_207RC - Τετ 31 Μάρ 2010, 22:55:21
Θέμα δημοσίευσης:
Kι εμένα σήμερα Άκη μου είπαν ότι θα μου αλλάξουν το θερμοστάτη μετά το Πάσχα. Πήρε πολύ ώρα για να στον αλλάξουν? Γιατι εμένα μου είπαν ότι θέλει πολύ δουλειά και ότι μπορεί να μείνει μέσα το αμάξι.
salex - Τετ 31 Μάρ 2010, 23:08:03
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
Kι εμένα σήμερα Άκη μου είπαν ότι θα μου αλλάξουν το θερμοστάτη μετά το Πάσχα. Πήρε πολύ ώρα για να στον αλλάξουν? Γιατι εμένα μου είπαν ότι θέλει πολύ δουλειά και ότι μπορεί να μείνει μέσα το αμάξι.


Θοδωρή, αν δεις που είναι ο θερμοστάτης, θα τραβάς τα μαλλιά σου.
Είναι σε πολύ δύσκολο σημείο και χρειάζεται αρκετή ώρα ξηλώματος για να φτάσεις κοντά του.
Theo_207RC - Πεμ 01 Απρ 2010, 00:51:57
Θέμα δημοσίευσης:
Άσε Στέλιο όπως σου είπα και προχθές στο τηλέφωνο πέρα από όλα τα άλλα έχει γυρίσει σε μαμά mode ο εγκέφαλος και είμαι μαμά 175 αλογάκια. Ελπίζω μετά το Πάσχα που θα μου το φτιάξουν να μου αναστήσεις και τα υπόλοιπα που ψόφισαν. Laughing
Πάντως θυμάμαι και την αντλία όταν μου είχαν αλλάξει είχαν ξηλώσει πολλά πράγματα. Σε αυτό το μηχανοστάσιο ούτε κατσαβίδι δεν χωράει.
akis23 - Πεμ 01 Απρ 2010, 16:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Theo_207RC έγραψε:
Kι εμένα σήμερα Άκη μου είπαν ότι θα μου αλλάξουν το θερμοστάτη μετά το Πάσχα. Πήρε πολύ ώρα για να στον αλλάξουν? Γιατι εμένα μου είπαν ότι θέλει πολύ δουλειά και ότι μπορεί να μείνει μέσα το αμάξι.


Θοδωρή, αν δεις που είναι ο θερμοστάτης, θα τραβάς τα μαλλιά σου.
Είναι σε πολύ δύσκολο σημείο και χρειάζεται αρκετή ώρα ξηλώματος για να φτάσεις κοντά του.

Τρεις ωρες δουλεια ειναι, μεχρι και την πλεξουδα με τα μπουζοκαλωδια ξηλωνουν, τον εγκεφαλο, τη μπαταρια και την βαση της κτλ
recife_rallye - Τετ 07 Απρ 2010, 22:03:19
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
Άσε Στέλιο όπως σου είπα και προχθές στο τηλέφωνο πέρα από όλα τα άλλα έχει γυρίσει σε μαμά mode ο εγκέφαλος και είμαι μαμά 175 αλογάκια.


Χα,τι να πω και γω....παω σαν κοτα εδω και 4 μηνες για να μη σπασει το μοτερ...μιλαμε για μεγαλη πικρα!! Crying or Very sad
Theo_207RC - Πεμ 08 Απρ 2010, 21:00:30
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Theo_207RC έγραψε:
Άσε Στέλιο όπως σου είπα και προχθές στο τηλέφωνο πέρα από όλα τα άλλα έχει γυρίσει σε μαμά mode ο εγκέφαλος και είμαι μαμά 175 αλογάκια.


Χα,τι να πω και γω....παω σαν κοτα εδω και 4 μηνες για να μη σπασει το μοτερ...μιλαμε για μεγαλη πικρα!! Crying or Very sad


Γιατί τι ακριβώς έχει το μοτεράκι σου?
Πάντως πρέπει να παρατηρήσω ότι μαμά στρίβει καλύτερα. Πήγα όμως να κάνω προσπέρασμα χωρίς να κατεβάσω και δεν ανέβαζε το αναθεματισμένο.
Theo_207RC - Παρ 09 Απρ 2010, 15:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στην Peugeot άλλαξα τον θερμοστάτη και πάλι τα ίδια. Crying or Very sad Crying or Very sad
Μόλις αφήσω το γκάζι με 5η κατεβαίνει η θερμοκρασία στους 80 βαθμούς. Ρε παιδιά μήπως το έχει παρατηρήσει και κανένας άλλος αυτό γιατί ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω. Μήπως είναι φυσιολογικό και εμένα μου φαίνεται περίεργο? Πάντως παλια χωρίς το ιντερκούλερ δεν μου το έκανε. Ούτε όταν το πρωτοέβαλα.
makis106 - Δευ 26 Μάϊ 2014, 00:39:44
Θέμα δημοσίευσης:
Παρατήρησα ακριβώς ότι λέει ο Θοδωρής από πάνω, μόλις αφήσω το γκάζι, πέφτει η θερμοκρασία στους 78, ο νους μου πάει σε κολλημένη βαλβίδα θερμοστστη, αλλά ο Θοδωρής από πάνω λέει ότι του την άλλαξαν και δε διορθώθηκε... Και δε μας είπε τελικά και τι ήταν... :-/
Question Question Question
marios_207_GT - Δευ 26 Μάϊ 2014, 10:41:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα το αμαξι όταν είμαι πορεία με νορμάλ ταχύτητα στους 85-86 δουλεύει
TeraBite - Δευ 26 Μάϊ 2014, 11:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω και εγώ μια από τα ίδια όταν είμαι κολλημένος σε κίνηση ή πηγαίνω ήρεμα έχω κανονικά 90 βαθμούς όταν ανοιχτώ λιγάκι (όσο τραβάει το δικό μου) μπορεί να πέσει και κάτω από 70. Να πω απλά ότι άλλαξα θερμοστάτη πριν μια βδομάδα για το ίδιο πρόβλημα και για 2~3 μέρες όλα ήταν ΟΚ (νομίζω γιατί δεν είχα βγει και από Πειραιά να το τρέξω να δω).

Δικαιολογία ήταν ότι φταίνε τα led και τα xenon και μάλλον δημιουργούν το πρόβλημα, τα όποια βεβαία φοράω 2 χρόνια και που τα έβγαλα απλά για τους κάνω την χάρη @@...
makis106 - Δευ 26 Μάϊ 2014, 13:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κρατάει μια σταθερή 80 βαθμούς συνήθως, και παίζει από 78 μέχρι 92. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι ο θερμοστατης, αλλά με προβληματίζει αυτό που είπε ο Θοδωρής, ότι δηλαδή δεν λύθηκε το πρόβλημα.
marios_207_GT - Δευ 26 Μάϊ 2014, 14:05:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη εχω αλλάξει κι εγω θερμοστάτη επειδη ανεβαζε θερμοκρασία αλλα το συγκεκριμενο φαινόμενο να πεσει τοσο χαμηλά σε πορεία δεν μου εχει τυχει. Συγκεκριμενα με κατεύθυνση προς Λαμία πριν τα διόδια του Αγιου Στεφανου σήμερα το πρωι ενω πήγαινα με 110 αφησα γκαζι και κατεβηκα όλη τη κατηφορα ετσι (1, 5 χιλιομετρο περιπου) με τη θερμοκρασία να είναι το λιγότερο 85 εκεί που δουλεύει πάντα στο δικο μου (εκτος και αν μπλεξω σε κινηση)
driver7 - Δευ 26 Μάϊ 2014, 19:05:01
Θέμα δημοσίευσης:
Σε κίνηση 90 σταθερά (μπορεί και παραπάνω σταματημένος σε κίνηση), αλλά σε ανοιχτό δρόμο από 80-85 (περίπου) και αν μετά από κίνηση και 90+ βαθμούς κάνω απότομο άνοιγμα και αφήσω να ρολάρει (ειδικά με χαμηλή περιβάλλοντος) πέφτει αρκετά μπορεί και κάτω από 75 κάποιες φορές...σε 10-20 sec έχει ξαναρθει στους 80 περίπου...

Από το 1ο χιλιόμετρο το έκανε και μαμά και όταν έβαλα πρόγραμμα και μετά όταν άλλαξα ιντερκουλερ, ακριβώς η ίδια συμπεριφορά.

Κανένα πρόβλημα άλλο, μάλλον σαν φυσιολογικό μου κάνει...
makis106 - Τρι 27 Μάϊ 2014, 01:08:23
Θέμα δημοσίευσης:
Θανάση ακριβώς έτσι συμπεριφέρεται και το δικό μου. Μου κάνει εντύπωση που λες ότι στο κάνει από μαμά, γιατί το δικό μου δεν έπαιζε έτσι, αλλά κράταγε μια σταθερή γύρω στους 86, όταν δεν το πίεζα. όπως λέει κ ο Μάριος. Αυτό το παρατήρησα από χθες, μετά από μια εβδομάδα ακινησίας. πάντως δεν πέφτει ποτέ κάτω από τους 78, ενώ πέφτει εύκολα μέχρι εκεί (το βλέπω ψηφιακά από scangauge). Δεν ξέρω, θα το φυσώσω κιόλας να δω αν έχει κρατήσει κ κάνα σφάλμα από θερμοστατη...
driver7 - Τρι 27 Μάϊ 2014, 07:55:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το κάνει από μαμά και μάλιστα το θυμάμαι πως από την πρωτη μέρα που το πήρα το είχα παρατηρήσει και τον πρωτο μήνα είχα πάει 2-3 φορές σε διαφορετικά συνεργεία να δω τι παίζει γιατί μου φαινόταν περίεργο...

Όλοι φυσιολογικό μου έλεγαν και φυσικά δεν έδειχνε κάτι περιεργο και στο διαγνωστικό...

Από τότε έχουν περάσει 4,5 χρόνια αισίως με την ίδια ακριβώς συμπεριφορά...

Απλώς να προσθέσω, πως όταν έβαλα ιντερκουλερ, σαν να ανεβάζει λίγο πιο γρήγορα θερμοκρασίες στα νερά...
bagos - Παρ 30 Μάϊ 2014, 20:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
λογικο αφου το ιντερκουλερ μπαινει μπροστα απο το ψυγειο νερου κ κοβει λιγο τον αερα.αλλα δεν υπαρχει προβλημα.
driver7 - Παρ 30 Μάϊ 2014, 22:51:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι οντως κανένα πρόβλημα και λογικό, όπως λες...απλά το ανέφερα...
makis106 - Σαβ 07 Μάρ 2015, 18:10:16
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα το καμάρι μου αποφάσισε οτι η θερμοκρασία στα νερά πρεπει να κατεβαίνει μεχρι και τους 70 εν κινήσει, πιστευω οτι εχει κολλήσει ο θερμοστατης ανοιχτός.
Τα δικα σας που κινουνται περιπου? (Αν εχετε ψηφιακη ενδειξη)
driver7 - Σαβ 07 Μάρ 2015, 18:50:21
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα είναι από μαμά έτσι... :p
Tώρα γιατί σε άλλα μένει στους 90 και σε άλλα παίζει...άγνωστο...
Bill207 - Κυρ 08 Μάρ 2015, 18:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
και μένα το ίδιο... αν και μιλάω για 1,4
από πάντα, σε μεγάλες ταχύτητες πέφτει και κάτω από τους 70. Ειδικά το χειμώνα... Confused
alexandros 207 Rallye - Κυρ 08 Μάρ 2015, 19:36:08
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Σήμερα το καμάρι μου αποφάσισε οτι η θερμοκρασία στα νερά πρεπει να κατεβαίνει μεχρι και τους 70 εν κινήσει, πιστευω οτι εχει κολλήσει ο θερμοστατης ανοιχτός.
Τα δικα σας που κινουνται περιπου? (Αν εχετε ψηφιακη ενδειξη)

αργει και να ζεστανει τα νερα οταν το βαζεις μπρος εντελως κρυο, σε σχεση με παλιοτερα?
επισης οταν λες πεφτει στους 70, σε ποση ωρα ξαναφτανει τους 90-95? (με νορμαλ οδηγηση, οχι πλακωμα)
alexandros 207 Rallye - Κυρ 08 Μάρ 2015, 19:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
driver7 έγραψε:
Εμένα είναι από μαμά έτσι... :p
Tώρα γιατί σε άλλα μένει στους 90 και σε άλλα παίζει...άγνωστο...
Bill207 έγραψε:
και μένα το ίδιο... αν και μιλάω για 1,4
από πάντα, σε μεγάλες ταχύτητες πέφτει και κάτω από τους 70. Ειδικά το χειμώνα... Confused

εσεις μηπως εννοείτε οτι οταν ξεκινατε να κινήστε απο σταματημενοι ή πολλη χαμηλη ταχυτητα, πεφτει στους 70-80 και μετα απο λιγα δευτερολεπτα ξαναφτανει στα κανονικα? αυτο ειναι φυσιολογικο, ειναι ετσι ρυθμισμενο
driver7 - Κυρ 08 Μάρ 2015, 20:18:54
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά αυτό που λες ισχύει και ισχύει σε όλα...
Σε μένα τουλάχιστον, όταν είμαι εν κινήσει, πάντα ο δείκτης είναι κάτω από 90 έως και αρκετά κάτω...σε κίνηση πάει 90 ακριβώς...
Mono AEK - Δευ 09 Μάρ 2015, 14:35:07
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα δε μου φαινεται φυσιολογικο αυτο παντως..

μηπως μενει κανα βεντιλατερ ανοιχτο?
TopGear - Δευ 09 Μάρ 2015, 14:53:24
Θέμα δημοσίευσης:
driver7 έγραψε:
Καλά αυτό που λες ισχύει και ισχύει σε όλα...
Σε μένα τουλάχιστον, όταν είμαι εν κινήσει, πάντα ο δείκτης είναι κάτω από 90 έως και αρκετά κάτω...σε κίνηση πάει 90 ακριβώς...


Και σε μένα στο 206, παίζει κάπου 90 σε κίνηση. Σε πιο ελεύθερη πορεία, πάει κανά 80. Σε ταξίδι με υψηλές ταχύτητες πάει περίπου 70+.

Σε ένα άλλο ολόϊδιο 206, σε κίνηση πάει 85+ συνήθως (χωρίς να πολυπιάνει τους 90) και σε ταξίδι κανά 75-80.

Έχω αρχίσει να πιστεύω πώς είναι τυχαίο φαινόμενο και διαφέρει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο.
driver7 - Δευ 09 Μάρ 2015, 16:27:09
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
εμενα δε μου φαινεται φυσιολογικο αυτο παντως..

μηπως μενει κανα βεντιλατερ ανοιχτο?


Μπα δε μένει τίποτα ανοιχτό...
puglover - Δευ 09 Μάρ 2015, 17:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι δεν ειναι φυσιολογικο να πεφτει η θερμοκρασια κατω απο τους 90 βαθμους ποτε, ακομα και στο cruising σε ανοικτο δρομο με λιγα χιλιομετρα. Αυτο στα VAG τουλαχιστον που εχω εμπειρια σημαινει οτι κολλαει ανοικτος ο θερμοστατης. Για να φτασει να μετακινηθει ο δεικτης στο καντραν, που σε γενικες γραμμες ειναι "αναισθητος" στις μικρες αυξομειωσεις, σημαινει οτι η θερμοκρασια εχει πεσει αρκετα με οτι αυτο συνεπαγεται για το μιγμα. Αν σε ενα thp ο δεικτης ειναι καρφωμενος συνεχεια στους 90 και σε ενα αλλο πεφτει, παει να πει οτι κατι παιζει με το δευτερο.
driver7 - Δευ 09 Μάρ 2015, 18:43:23
Θέμα δημοσίευσης:
Τίποτα δεν παίζει, καμία βλάβη, όλα νορμαλ είναι...εξάλλου από μαμά έτσι δουλεύει...έχει τσεκαριστεί πολλές φορές και από πολλούς...

Vag σταθερό 90 όντως...
athanas - Δευ 09 Μάρ 2015, 19:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
στην κινηση η θερμοκρασια παιζει απο 90-100 και σε πορεια 84-90
αυτο ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ τα αμαξια ανεξαρτητου κατασκευαστη
απλα καποιοι βαζουν οργανα που σου δειχνουν real time θερμοκρασια και αλλοι που δειχνει μονιμα 90 Wink
Mono AEK - Τρι 10 Μάρ 2015, 10:15:50
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι παιζει η θερμοκρασια παιζει.
Το να παιζει τοσο πολυ ωστε να υπαρχουν αυξομειωσεις στο δεικτη ειναι το περιεργο.
Εγω σε οσα αμαξια εχω οδηγησει ανεξαρτητου κατασκευαστη μονο σε ενα καντετ επεφτε ο δεικτης κατω απτους 90 αλλα εκει μιλαμε και για προιστορια...
driver7 - Τρι 10 Μάρ 2015, 13:34:08
Θέμα δημοσίευσης:
Και τι είναι καλύτερα τα δικά μας από τα καντετ?? Laughing

Όντως η θερμοκρασία ανεβοκατεβαίνει, έτσι πρέπει και έτσι το δείχνει ο δείκτης. Το ίδιο δείχνει και αν το συνδεσεις σε διαγνωστικό..
Ό,τι δείχνει το διαγνωστικό δείχνει και δείκτης...
Παίζει από 84-89 σε πορεία (μικτή Αττικη οδο, εθνικη, κίνηση κλπ)
Σε κίνηση ή ρελαντί πάει και 92-93...
Μετά από κίνηση αν ξεκινήσουμε απότομα σε ανοιχτό δρόμο, πάει και 78...ίσως και πολύ στιγμιαία ελαφρά παρακάτω...
Αυτές σημερινές παρατηρήσεις...

Δε βλέπω το λογο που το συζητάμε τόσο πολύ...δεν υπάρχει αυτοκίνητο να είναι σταθερά 90 ανεξάρτητα από τον τρόπο κίνησης...ο δείκτης μπορεί, η πραγματική θερμοκρασία όχι...
athanas - Τρι 10 Μάρ 2015, 13:40:59
Θέμα δημοσίευσης:
τι δεν καταλαβαινεις....?????ειπαμε αν το οργανο ειναι real time ενδειξης οπως πχ 106 206 (δεν ξερω σε 207 208 rcz πως δουλευει) το οργανο παιζει τοσο πολυ....απο 84 - 100 δεν ειναι περιεργο ειναι φυσιολογικο...

οι περισσοτεροι κατασκευαστες το οργανο το εχουν μονο για ενδειξη στον οδηγο οτι ολα ειναι οκ με την θερμοκρασια και δειχνουν μονιμα 90....
σε αυτην την περιπτωση αν δειχνει κατι αλλο εκτος απο 90 υπαρχει προβλημα με κολημενο θερμοστατη.... Wink Cool
makis106 - Τρι 10 Μάρ 2015, 14:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
driver7 έγραψε:
Και τι είναι καλύτερα τα δικά μας από τα καντετ?? Laughing

Όντως η θερμοκρασία ανεβοκατεβαίνει, έτσι πρέπει και έτσι το δείχνει ο δείκτης. Το ίδιο δείχνει και αν το συνδεσεις σε διαγνωστικό..
Ό,τι δείχνει το διαγνωστικό δείχνει και δείκτης...
Παίζει από 84-89 σε πορεία (μικτή Αττικη οδο, εθνικη, κίνηση κλπ)
Σε κίνηση ή ρελαντί πάει και 92-93...
Μετά από κίνηση αν ξεκινήσουμε απότομα σε ανοιχτό δρόμο, πάει και 78...ίσως και πολύ στιγμιαία ελαφρά παρακάτω...
Αυτές σημερινές παρατηρήσεις...

Δε βλέπω το λογο που το συζητάμε τόσο πολύ...δεν υπάρχει αυτοκίνητο να είναι σταθερά 90 ανεξάρτητα από τον τρόπο κίνησης...ο δείκτης μπορεί, η πραγματική θερμοκρασία όχι...

Ακριβως αυτη τη συμπεριφορα εχει και το δικο μου, μεχρι 78 πεφτει σε μακρυ ρολαρισμα, μονο μια φορα επεσε 70 και ανησυχησα. κατα τα αλλα σε κανονικες συνθηκες πορειας 84-86 (εχω scangauge). Μαλλον δεν πρεπει να ανησυχουμε, εκτος και αν πεφτει κατω απο 70, οπως με συμβουλεψε και φιλος γνώστης. Αλλωστε το θεμα θερμοκρασιας σε αυτους τους κινητηρες δεν ειναι ενας μηχανικος θερμοστατης on-off, αλλα μια δυναμικα ελεγχομενη απο τον εγκεφαλο βαλβιδα, ο οποιος αποφασιζει καθε φορα αναλογα με τις συνθηκες (τροπο οδηγησης, φορτιο κλπ) τι θερμοκρασια θα κρατησει, -οχι απαραιτητα παντα την ιδια- ωστε να εχει καλυτερη αποδοση, χαμηλωτερους ρυπους, οικονομια κλπ.
οποτε για μενα τουλαχιστον μενει ως εχει.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr