saikoe_39 έγραψε: |
στο νεράκι μπορούμε να βάλουμε και λίγο μεθανολη..???? στο μειγμα βλεπεις διαφορα..??? |
salex έγραψε: |
Επειδή έχουμε και μικρο μηχανοστάσιο, δεν υπάρχει χώρος για catch tank, όπως στα VAG. |
salex έγραψε: |
Αλλά προς το παρόν δεν το σκέφτομαι καθόλου (η σκέψη μου είναι στο αν γίνεται να δουλεύω συνέχεια όπως πριν, στο 1.4bar με 95άρα και νερό της βρύσης). Είμαι σπάγγος, τί να κάνουμε (τύφλα να'χει ο Σταύρος)! |
tasos207RC έγραψε: |
Απλα επειδη διαβασα για προσθηκη μεθανολης που ειπαν καποιοι.....μετα απο αυτη την προσθηκη δεν νομιζω να καθαριζεις το παρμπριζ με αυτο το μειγμα,ετσι δεν ειναι? |
salex έγραψε: |
Ο ψεκασμός νερού/μεθανόλης στην εισαγωγή είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος καθαρισμού για οτιδήποτε βρίσκεται μετά το μπεκ.
|
drdino έγραψε: |
Φαντάσου ότι στο αμέρικα προχωράνε μέχρι και σε sandblasting με καρυδότσουφλα καθώς το seafoam κλπ καθαριστικά δεν κάνουν απολύτως τίποτα. ![]() |
tasos207RC έγραψε: |
Σαν τα βαπορια θα καταντισουμε τα αμαξια μιας.Ετσι καθαριζουμε τα τουρμπο στο καραβι! |
salex έγραψε: |
Ευτυχώς που δεν έχουμε σεντίνες! ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
στελάρα όμως τον χειμώνα δεν έχεις νερό για υαλοκαθαριστήρες.... Και αν σου πετάει ο άλλος λάσπες, τι γίνεται και π.χ δεν βρέχει? |
tasos207RC έγραψε: | ||||
Εαν βαλεις κανενα νιπτηρα στο αμαξι μπορει να χρειαστουν ![]()
Απ'οτι ειπαν πιο πανω,δουλευουν κανονικα τα πιτσιλιστιρια με το ιδιο νερο. |
drdino έγραψε: |
Και όμως, το αν είναι έμμεσου ή άμεσου φαίνεται (εκ του αποτελέσματος πάντα) να έχει καταλυτική επίδραση στο ζήτημα. |
Pughell έγραψε: |
Το αν ειναι κινητηρας group VAG ή κατι αλλο,δεν εχει καμια απολυτως σχεση...
Ο Θανασης εχει μεγαλο δικιο μιας και αν θα δειτε μοτερ το οποιο δουλευει με αρκετο overlap ή απο την αλλη με σχεδον καθολου(εμμεσου ψεκασμου παντα),θα δειτε οτι σε ολες τις περιπτωσεις υπαρχουν επικαθησεις παρα το γεγονος οτι οι βαλβιδες και τα περισσοτερα μερη "καταβρεχονται" με μιγμα το οποιο θεωρητικα καθαριζει τις επικαθησεις. ![]() |
salex έγραψε: |
Αν δεν ψεκάσεις κάτι για να καθαρίσει καρδιά μου, σίγουρα δεν θα φύγει τίποτα. |
bagosgt έγραψε: |
τοτε βαλτε νιτρα να καθαριζουν που κ που ![]() |
NoDsl έγραψε: |
Αν μια μέρα ανοίξεις τον παπά και παίξεις 31α, ερρρ και ρίχνεις σταδιακά βιρθ θα κάνει δουλειά; Κάνει καλή διασπορά το μπουκαλάκι του(σπρέι δεν είναι;;![]() |
207gtmx έγραψε: |
πόσο κοστίζει με την τοποθέτηση ? |
Lefter1s RC έγραψε: |
Μεγαλυτερο μανικι θα ειναι να το βαλεις παρα να το παρεις πιστευω. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Γιατι ομως δεν το εβαλες το μπεκ πριν το I/C ? |
Lefter1s RC έγραψε: |
Γιατι ομως? Σε σχετικα reviews που διαβασα λενε οτι το ιδανικο ειναι πριν το i/c για να καθαριζει και αυτο.. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Γιατι ομως δεν το εβαλες το μπεκ πριν το I/C ? |
salex έγραψε: |
Γιατί αν ψεκάζεις πριν το i/c τότε το σπρέι θα συμπυκνωθεί στο ιντερκούλερ λόγω μείωσης της ταχύτητας ροής. Κι έτσι θα αποκτήσεις μερικά λίτρα νερό μέσα στο κουλεράκι σου (=κακό πράμα)! |
giannis27 έγραψε: | ||
να κάνω κ εγώ την άσχετη ερώτηση ! οι αναθυμιάσεις που περνάνε μέσα από το ιντερκούλερ συμπυκνώνονται κ σε βάθος χρόνου γεμίζει το ιντερκούλερ μας με λάδια? |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Βρήκα κάτι ανάλογο από την AEM και με μία σχηματική επεξήγηση του πως δουλευει
http://www.aemelectronics.com/water-methanol-injection-kits-23/ |
bagosgt έγραψε: |
γιατι αν ψεκαζει πριν το μαφ,υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να τον καψει.το ιδιο θα συμβει κ σε καποιον που οταν καθαριζει το φιλτρο αερος του,το γεμιζει με το "ειδικο" λαδι.εχει συμβει σε μερικους γνωστους,να καει ο μαφ,απο υπερβολικη ποσοτητα λαδιου ![]() |
pistolas έγραψε: |
Χρησιμοποιησα ενα κιτ aem πανευκολη εγκατασταση! οι εντυπωσεις μου! |
pistolas έγραψε: |
Στα χαμηλα το αυτοκινητο πνιγεται λιγο! |
pistolas έγραψε: |
Ξερει καποιος τη μεθανολη να αγορασω να βαλω? απλη μεθανόλη απο το φαρμακειο? |
salex έγραψε: |
Πράγματι Ισίδωρε, έχεις δίκιο! Η πρόταση μου ήταν για τους υπερτσήπιδες.
Η μεθανόλη είναι η αδερφή της αιθανόλης. Που την γνωρίζετε με το εμπορικό της όνομα - το οινόπνευμα. Μην ανησυχείς, αν τυχόν καθαρίσεις το τζάμι με μεθανόλη, θα το καθαρίσεις ακομα καλύτερα. Δεν είναι τοξική, αλκοόλη είναι η καημένη. Πριν μερικά χρονια τη χρησιμοποιούσαν στη νοθεία ποτών, αλλά προκαλεί ζαλάδες και προβλήματα στον άνθρωπο αν την πιεί. Κατά τα άλλα είναι άκακη. Λάβετε σοβαρά υπόψιν ότι απαγορεύονται δια ροπάλου μίγματα άνω του 49% μεθανόλη με νερό, καθώς το καθιστούν εύφλεκτο και μπορεί να εκραγεί ανά πάσα στιγμή, ειδικά με αυτά τα δοχεία που βρίσκονται στο μηχανοστάσιο. |
mez έγραψε: | ||
Δεν θα το έλεγα. |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: |
για αλλη μια φορα εκει που ειναι ενα τοπικ ωραιο και σωστο οπως αυτο που ουτε καν ειχα ποσταρει αλλα που μου αρεσε να διαβαζω και το γουσταρα....ερχετε ο salex με μια διαφημιση και παλι,(που εχει το δικαιωμα να κανει) να υποστηριζει καποια πραγματα και απο την αλλη μερια οι αντιπαλοι να τα καταριπτουν....
θα συμφωνησω οτι χωρις να ειμαι overloadακιας ουτε salexakias οι καμπυλες ειναι ασχημες... οσον αφορα αυτα τα συμβαντα με τα σπασμενα μην μιλατε καθολου ουτε η μεν ουτε οι δεν,και ειδικα για τα """κρητικα""" αυτοκινητα!!! και τελος πως ανακατεβετε ρε συ βαγγο και οι υπολοιποι τα group vag εδω μεσα και ειδικα σε αυτο το τοπικ?τζαμπα κοπος ειναι και μαλωνετε αδικα... |
mechanic έγραψε: |
καποια πραγματα εχουν παρεξηγηθει... μερικες αποριες.... ποιος ειναι ο λογος που το χρησιμοποιουμε? για να ριξουμε θερμοκρασιες στο θαλαμο καυσης? |
Παράθεση: |
η για να ανεβασουμε το firing pressure στο θαλαμο καυσης παλι? |
Παράθεση: |
το μειγμα αιθανολης γιατι χρησιμοποιειται και οχι καθαρο νερο? |
Παράθεση: |
και αν βαζουμε νερο γιατι να μην ειναι απεσταγμενο? |
Παράθεση: |
και σε τι βαθμο διασπασης (αστο, χαρην ευκολιας ας το ονομασουμε πιεση ψεκασμου) πρεπει να ψεκαζουν τα μπεκ? ναι οπως προανεφερα τα μπεκ και οχι το μπεκ |
Παράθεση: |
Απλα σε συμβατικη μορφη (αυτη που χρησιμοποιειτε δηλαδη) το καλυτερο δυνατο θα ηταν να χρησιμοποιειτε απεσταγμενο νερο χωρις αλλες προσμηξεις. (και ολα αυτα φυσικα σε αλουμηνενια μοτερ μοναχα) |
Παράθεση: |
τελος αλλα εξισου σημαντικο, αν σας δινετε η δυνατοτητα να το συνδεσετε να παιρνει εντολη απο το πυρομετρο και να αρχιζει να ψεκαζει οταν ανεβει η θερμοκρασια καυσαεριων και οχι η scavenge pressure. |
michael-grivas έγραψε: |
Ενδιαφέρον…
Πάντως σε κάθε περίπτωση θέλει προσοχή!! Η αύξηση ιπποδύναμης είναι σημαντική? Θέλω να πω αξίζει τον κόπο για τα λεφτά του? |
recife_rallye έγραψε: |
me toso ladi που πεφτει εκει μεσα,πολυ δυσκολο το κοβω Μανο! ![]() |
dimkeras έγραψε: | ||
Με τις αναθυμιάσεις έξω όμως; |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Καλορίζικο, πόσο σου κόστισε αν επιτρέπεται? |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
435 Ευρώ μαζί και μεταφορικά Είναι το DVC-30 http://www.methanol-injection.co.uk/product_info.php?cPath=21&products_id=29 πήρα και το φλοτέρ για την στάθμη, καθώς και ένα παγούρι. |
Samer έγραψε: | ||||
Το παγουρι που θα το βαλεις? Λογικα αυριο θα εχει μπει και το δικο μου! |
ParisMcridis έγραψε: |
δε θα ναι μεγαλη η διαδρομη γιανα παει στο μπεκ?Και κατι ακομα.Γιατι δεν πηρες αυτο που ριχνει αναλογα με τα bar πιεσης...ηταν και πιο φθηνο. |
Samer έγραψε: |
Βαλαμε και το water injection επιτελους!
Εχω φωτο μονο απο το engine bay. Θα ανεβασω και φωτο το βραδυ αν ειναι απο το κουμπακι που μπορω να ενεργοποιησω το μοτερακι τις AEM, και ενα φωτακι κοντα στο λεβιε που οταν παταω πανω απο συγκεκριμενες στροφες αναβει οτι μπαινουν τα νερα! ![]() ![]() Μεθανολες δεν εχω βαλει ακομα. |
Steve έγραψε: |
Επειδή ήμουν παρόν στην παρ' ολίγον τοποθέτηση του water injection στον SAKIS-LEMANS, μου γεννήθηκε η εξής απορία όταν ήρθε η ώρα του μπεκ, όπως και τώρα:
Η αντλία του w-i στέλνει πίεση μέχρι και 200PSI απ' ότι έγραφε, δηλαδή 14 bar περίπου, έτσι ώστε να δημιουργήσει την "πάχνη" από το νερό. Στην τοποθέτηση σου, ![]() ενώ στέλνεις αέρα με περίπου π.χ. 1 bar ή 1,5 το πολύ (ανάλογα το τί πίεση δουλεύεις εκείνη τη στιγμή βέβαια), το μπεκ του w-i σκάει κάθετα με... παραπάνω πίεση από του αέρα, που σημαίνει πως σίγουρα θα έχεις στροβιλισμό. Τώρα, το πρόβλημα θα είναι πόσο στροβιλισμό θα έχεις, κάτι το οποίο δεν γνωρίζω γιατί δεν είδα πώς ψεκάζει το μπεκ (δε καταφέραμε να το λειτουργήσουμε) και αν αξίζει τον κόπο να το βάλεις υπό γωνία, η οποία κατ' εμέ θα πρέπει να είναι το ελάχιστο 45° ή όσο πιο παράλληλα γίνεται με τον σωλήνα της εισαγωγής, για να μην παρεμποδίζεις την ροή του αέρα στην πεταλούδα... Όταν καταφέρει ο SAKIS-LEMANS να το τοποθετήσει, τότε θα έχω... χειροπιαστά αποτελέσματα ![]() |
saikoe_39 έγραψε: |
Steve στις οδηγίες λέει να μπει να καθετα...αλλα εκτός αυτου...το πράγμα οταν ψεκάζει.. βγάζει νέφος-σκόνη νερου...δεν εχει πίεση...δλδ αν ετσι απλα το κρατάς με το χερι και ψεκάσει... ακόμα και αν φυσάς με το στόμα θα αλλάξει η κατεύθυνση του ψεκαστου ζωμού ..! |
Gotcha έγραψε: |
Λιγο χαζη η απορια μου, αλλα δεν ειναι τοποθετημενο αρκετα μακρια απο τους κυλινδρους? Ενωω πως ναι μεν ψεκαζει νεφος, αλλα μεχρι να φτασει πεταλουδα/εισαγωγη/θαλαμους, δεν υπαρχει περιπτωση να υγροποιηται το νεφος? |
saikoe_39 έγραψε: |
Πλέον τα misfires ειναι παρελθόν με οτι βενζινη και αν σου τύχει. |
giannis27 έγραψε: |
πόσα λίτρα είναι το τεπόζιτο? |
saikoe_39 έγραψε: |
Κώστα εχω 24.000 χλμ με τα νερά επάνω στο μοτέρ..!!!
Μονο τα καλύτερα μπορώ να πω...(εκτος του οτι μια φορά στακαρε το κοντρολερ και ψέκαζε ασταματηματα) Δωστους λιγο καιρό να σου καθαρίσουν εισαγωγή και οτι (αν) μπορέσουν στους αυλούς και η διαφορά θα είναι αισθητή.! Πλέον τα misfires ειναι παρελθόν με οτι βενζινη και αν σου τύχει. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
έλεγα μήπως να βάλω καμια φορά και λίγη μεθανόλη, μήπως βοηθήσει περισσότερο στο "καθάρισμα" |
recife_rallye έγραψε: |
Μιχαλη ο κωστας μιλαει για missfires απο βενζινη αν καταλαβα καλα ![]() |
michael-grivas έγραψε: | ||
Αν εννοεί missfires από κακή ποιότητα βενζίνης και μόνο τότε πάσο. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Να σπάσει το μοτέρ για να το τοποθετήσεις ή κατά τη χρήση του εννοείς; ![]() |
giannis27 έγραψε: |
να κάνω μια ερώτηση το παγούρι με τα σχεδόν 4 λίτρα πόσα χλμ βγάζει? ![]() |
bagosgt έγραψε: |
η τοποθετηση ειναι πολυ ευκολη ρε.αλλα οταν το βαλεις,μονο με νερο θα σου δουλευει καλα.αν βαλεις μεθανολη μεσα,θελει ρυθμισμα αλλιως παει χειροτερα ![]() |
Steve έγραψε: |
Gay Κωστάκη, δε πήρες ένα τηλέφωνο εεε;
Καλάααα ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Τηλέφωνο να έπαιρνες όταν ήταν να βρεθείς με τον άμπαλλο να βάλετε το κιτάκι γα** τις δικαιολογίες σου! ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
χεχε όλη η δουλεια έγινε το μεσημέρι του Σαββάτου στα Γιαννιτσά, την άλλη μέρα πίσω Σαλόνικα.... Τώρα που δρόσισα το αμάξι, καιρός να δροσιστώ και εγώ. Άντε αν κατέβεις 1ο πόδι πάρε τηλ απο Παρασκευή το βλέπω για άδεια (αν κάτσει) |
isim έγραψε: |
Ξερει κανεις αν η ισοπροπιλικη αλκοολη κανει αντι για μεθανολη; Ειναι πιο ευκολο να βρεις στα φαρμακεια πολυ καλης ποιοτητας |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Λέτε να έχω κανα θέμα με την αντλία? Ήδη έχω στείλε email στην Devilsown περιμένω απο εκεί μία απάντηση.... |
michael-grivas έγραψε: | ||
Όπως τα λες μάλλον με την αντλία σου έχεις θέμα. Εγγύηση δεν έχει το κιτ? |
Diamadis έγραψε: |
Τι γνώμη έχετε για χρήση του water injection σε μαμά αμάξι μόνο με νερό (ίσως αργότερα και λίγο μεθανόλης) με σκοπό να πέσουν οι θερμοκρασίες, να καθαρίσει το μοτέρ και οι βαλβίδες από επικαθήσεις, και να είναι πάντα το καύσιμο 100+ οκτάνια ανεξάρτητα του τι θα σου βάλει ο βενζινάς; |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
Αν μπορείς να διαθέσεις το ποσό για ένα τέτοιο σύστημα, κάντο για προστασία και καθαριότητα. Τωρα εγώ που έβαλα 95 άρα για 500 χιλιόμετρα δεν κατάλαβα κάτι διαφορετικό απο τις επιδόσεις του αμαξιού. Βέβαια σε επαναλαμβανόμενα πατήματα δεν καταλάβαινε τίποτα το αμάξι απο θερμοκρασίες - απόδοση. Όμως μόνο και μόνο για την προστασία και την καθαριότητα αξίζει πιστεύω ακόμα και στο μαμα. |
Diamadis έγραψε: | ||||
Βασικά το αμάξι λόγω πολύ μικρού μηχανοστασίου βράζει (MINI Cooper S) και έλεγα να βάλω κούλερ. Αλλά σκέφτηκα με τα μισά χρήματα να βάλω water injection που έχει και άλλα οφέλη εκτός από τις χαμηλότερες θερμοκρασίες. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο μια εισαγωγή της K&N έχει και μαμα πρόγραμμα. |
bagos έγραψε: |
Κ από μοτερ,ανεπιστροφες κτλ τι κανείς? |
Steve έγραψε: |
μαλ***ες!
Θα φτιάξουμε με arduino στου άμπαλλου να τελειώνουμε ![]() Μή σου πώ θα βάλω και lcd να δείχνει... ledάκια και καγκουριές ![]() |
Steve έγραψε: |
Πάρε εσύ τα περιφερειακά σιγά σιγά ![]() |
Steve έγραψε: |
Κάποιο παιδάκι χαμογελάει ως τα αυτιά από σήμερα το απόγευμα... ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
ε? |
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
μαλ***ες!
Θα φτιάξουμε με arduino στου άμπαλλου να τελειώνουμε ![]() Μή σου πώ θα βάλω και lcd να δείχνει... ledάκια και καγκουριές ![]() |
Steve έγραψε: |
Άπα πα πα πα πα αντιγραφές και καγκουριές! ![]() http://tinypic.com/r/2093889/6 http://tinypic.com/r/k48mjq/6 http://tinypic.com/r/5ocivq/6 Άμα θες παραδίδω και ιδιαίτερα μέσω skype ![]() ![]() http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=25894 Τζαμπατζή! ![]() http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=25764 500 topic ![]() |
reselie-206 έγραψε: |
όταν πατώντας αντί για σταθερά αναμμένο το λεντ τρεμοπαίζει τι σημαίνει? |