Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 106 Rallye 1.3 ή 106 XSI ? mike swell - Σαβ 20 Μάρ 2010, 14:13:38 Θέμα δημοσίευσης: 106 Rallye 1.3 ή 106 XSI ?
Θα ήθελα την βοήθεια σας ως προς την επιλογή ενος 106
είμαι ανάμεσα σε 106 Rallye 1.3 και σε 106 XSI 1.6 .
το δίλημμα είναι για το κόστος συντήρησης ,
το πόσο εύκολα βρίσκεις ανταλλακτικά .
Θα με ενδιέφερε η γνώμη σας και οι γνώσεις σας . 206kwn - Σαβ 20 Μάρ 2010, 14:41:44 Θέμα δημοσίευσης:
106 rallye 1,6
ή
106 gti 1,6
...... alekoukos106 - Σαβ 20 Μάρ 2010, 14:43:42 Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν θες λουσα και σαρεσουν τα ''σπαρτιατικα'' αυτοκινητα τοτε παρε 106 rallye 1300... mike swell - Σαβ 20 Μάρ 2010, 15:24:54 Θέμα δημοσίευσης:
δεν με απασχολούν τόσο τα λούσα (εκτός του A/C) .... από ανταλλακτικά τι γίνεται όμως? alekoukos106 - Σαβ 20 Μάρ 2010, 16:44:45 Θέμα δημοσίευσης:
το 13αρι δεν εχει a/c...μονο καλοριφερ το οποιο μμονο χειμωνα κανει τη δουλεια του...καλοκαιρι ετσι και το αναψεις την γαμησες....νομιζω προς xsi πρεπει να κοιταξεις! Pughell - Σαβ 20 Μάρ 2010, 16:59:02 Θέμα δημοσίευσης:
Τα ανταλλακτικα ειναι ακριβως τα ιδια σε ολες τις περιπτωσεις,απο εκει και περα εξαρταται τι κριτηρια εχεις...
Αν το a/c ειναι στα must σου,τοτε το 1300αρι δεν σου κανει. p206Mike - Σαβ 20 Μάρ 2010, 19:54:34 Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπαίνει με τίποτα δλδ Στέλιο? SnakeMJK - Σαβ 20 Μάρ 2010, 19:58:33 Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
Δεν μπαίνει με τίποτα δλδ Στέλιο?
σίγουρα μπαίνουν κάποια βασικά.... (υδραυλικό και a/c πχ) sotos 106xs - Σαβ 20 Μάρ 2010, 20:40:21 Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου πρότεινα φίλε μου XSi.Σε σχέση με το rallye 1.3 είναι πιο "ντυμένο¨εσωτερικά,ενώ και το 1.6 έχει βελούδινο σαλόνι σε σχέση με το 1.4.Τα περισσότερα 1.6 έχουν a/c ενώ σε σχέση με το rallye 1.3 έχει και ζάντες αλουμινίου και προβολάκια και γενικά έχει μια πιο ολοκληρωμένη εμφάνιση σε σχέση με το 1.3.
Το θέμα που πρέπει να σε απασχολεί και είναι το πιο σημαντικό,είναι να το βρείς καθαρό και όχι με άπειρα χλμ.
Έψαχνα και ψάχνω ακόμα ένα καθαρό,αλλά ότι έχω δεί μέχρι τώρα είναι για πέταμα...
Τα ανταλλακτικά είναι σχετικά δύσκολα και για 1.3 και για XSi - έχω φάει αμέτρητες ώρες σε παλιατζήδες και αντιπροσωπείες για το XSi look... Pughell - Κυρ 21 Μάρ 2010, 08:24:46 Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
p206Mike έγραψε:
Δεν μπαίνει με τίποτα δλδ Στέλιο?
σίγουρα μπαίνουν κάποια βασικά.... (υδραυλικό και a/c πχ)
Μπαινει,απλα η επιπλεον μαζα κανει το μοτερ τοσο ραθυμο που θυμιζει απλο 1400αρι με τα 75 αλογα.
Θεμα λειτουργιας δεν τιθεται,αν και το πραγμα με τα βεντιλατερ ειναι λιγο μπλεξιμο και θελει δυο πιο λεπτα(πχ Spal) γιατι τα εργοστασιακα των 16v δεν χωρανε.
Απλα οπως ειπα,ειναι τοσο χαλια μετα απο αισθηση που δεν αξιζει καν...
Εγω για αυτο και το εβγαλα σε εναν μηνα απο τοτε που το εβαλα.
Το υδραυλικο μπαινει κανονικα,δεν εχει κανενα προβλημα.
---
Εναλλακτικα θα προτεινα αυτο που λεει ο Σωτηρης,XSi στα 1600 μιας και απο εξοπλισμο ειναι πληρες σχεδον ή θα σκεφτομουν ενα 1300αρι με 1600αρι κορμο στο οποιο η προσθηκη του a/c θα ηταν σαφως πιο χρηστικη χωρις να θυσιαζεις πολυ γκαζι,απλα και παλι το να το παρεις ετοιμο στο XSi ειναι ακομα καλυτερα.
Περι ανταλλακτικων παντως,long live UK...
Υ.Γ. Μην ξεχναμε ομως οτι τα 1300αρια εχουν και το μεγαλο πλεονεκτημα των χαμηλοτερων τελων κυκλοφοριας.