PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - 207 - Καινούργια ελαστικά με πρόβλημα

kostas207cc - Σαβ 13 Μάρ 2010, 14:57:45
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Καινούργια ελαστικά με πρόβλημα
βοηθεια!!ειμαι κατοχος ενος 207cc.μετα απο 50000 χιλιομετρα αντικατεστησα τα ελαστικα με dynlop fast response 205/50/16 v.με το που τα εβαλα τρεμει ολο το αμαξι εφινε 5 φορες ζυγοσταθμιση,τα ξεζανταρε τα ξαναζανταρε,εβαλε τα μπρος πισω και παλι τρεμει ολο το αμαξι και με παιδευει και δεν μου φερνει αλλα και ολο λεει κανε ακομα χιλια χιλιομετρα και ελα ξανα για ζυγοσταθμιση.α και σε κρατημα μην σαςπω χειροτερα απο τα παλια.το πηγασ αλλους 5 λαστιχαδες και στην αντιπροσωπεια και ολοι ειπαν οτι τα λαστιχα ειναι μαπα και ας η ημερομηνια ειναι καινουργια!!!ζαντεσ ημιαξονια δισκοπλακες ολα ειναι οκ!!τα πληρωσα κανονικα ακριβα και μετρητοις!!!!και δεν βρισκω τηλεφωνο της κεντρικης αντιπροσωπειας!!!τι να κανω???
Ilias207Rallye - Σαβ 13 Μάρ 2010, 15:30:40
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν επιταγχυνεις μηπως ακουγεται ενα σφυριγμα σαν να τριβονται δυο επιφανειες?
Στου κολλητου μου το saxo το εκανε αυτο οταν εβαλε καινουργια λαστιχα. Ενας θορυβος οπως στον περιεγραψα πιο πανω.

Η απαντηση που πηρε ηταν οτι το καλουπι απο τα λαστιχα ηταν στραβο με αποτελεσμα να συντονιζει και να κανει ολα αυτα τα περιεργα...
Δεν υπαρχει προβλημα απο πλευρας ασφαλειας παντως απο οσο του ειπαν.

Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει μεχρι τωρα? Αν ειναι κατασκευαστικο λαθος δε νομιζω να διορθωνεται γραφοντας χιλιομετρα..
Εγω θα πηγαινα στο βουλκανιζατερ που τα εβαλες και θα του ζητουσα αντικατασταση.
p206Mike - Σαβ 13 Μάρ 2010, 15:43:46
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα άκου τι μου είχε συμβεί εμένα με τα dunlop στη μηχανή όμως,

Είχα πάει σε γνωστό λαστιχάδικο δικύκλων στην Αλεξάνδρας, και ενώ τελευταία φορά είχαμε βάλει Pirelli και τα είχα καταευχαριστηθεί, μου λέει έβγαλε αυτά η dunlop ειδικά για Motard μηχανάκια θες να τα βάλουμε?
Ε, λέω ας τα βάλω να δοκιμάσω και κάτι άλλο,
Να μην στα πολυλογώ το μηχανάκι μετά τα 120 το φοβόσουνα από το τρέμουλο, ασε που νόμιζες ότι το τιμόνι ήταν στον αέρα,
Του τα πήγα μου κανε ζυγοστάθμιση ξανά, βγήκα το ίδιο βράδυ Εθνική και πάλι τα ίδια,
Την επόμενη μέρα ο άνθρωπος μου τα άλλαξε χωρίς καμία κουβέντα ξαναβάλαμε Pirellia και όλα καλά...

Θέλω να πω μόλις διάβασα το post σου σκέφτηκα κατευθείαν την ιστορία μου και μήπως κάτι βρωμάει?

Θα λεγα να απαιτήσεις από εκεί που τα έβαλες αλλαγή με άλλη μάρκα άμεσα,
Μην νομίζεις θα ζημειωθεί θα τα δώσει απλά πίσω σαν ελλατωματικά,
Οφείλει να στ αλλάξει αν είναι σωστός επαγγελματίας και θέλει να σε ξαναδεί, μην στεναχωριέσαι και τραβιέσαι εσύ με αντιπροσωπείες και τα ρέστα, Πελάτης του είσαι!

Τεσπα αν είναι να βάλεις κάτι άλλο όλοι ξέρουμε τα 2 καλύτερα δοκιμασμένα λάστιχα για πολιτική χρήση, χωρίς ρίσκα για τα 207 μας,
Ψάξε το forum και θα τα βρεις, αν δυσκολευτείς και θες πιο συγκεκριμένα, τότε με pm.
Wink
Driver ///M - Σαβ 13 Μάρ 2010, 16:07:53
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε, το πιο πιθανό είναι τα λάστιχά σου να είναι στραβά. Έχει συμβεί σε πολλούς και τα αποτελέσματα είναι παρόμοια με αυτά που περιγράφεις (μεγάλο τρέμουλο από κάποια ταχύτητα και πάνω). Απορώ πως ο λαστιχάς σου δεν τσέκαρε το ενδεχόμενο αυτό και να στα αντικαταστήσει. Το σίγουρο πάντως, είναι ότι δεν πρόκειται να φτιάξουν με τη χρήση, οπότε μη χάνεις άδικα το χρόνο σου, αλλά και μη χαλάς τη διάθεσή σου.

Φίλε p206mike, ποια λάστιχα λες ότι είναι τα πιο δοκιμασμένα σε 207? Ενδιαφέρομαι για 15άρα διάσταση. Πάντως, τα goodyear duragrip που έβαλα στην πρώτη αλλαγή, είναι υποδειγματικά σε όλα, αλλά αν υπάρχει και κάτι καλύτερο, να το έχω υπόψιν για την επόμενη φορά...
p206Mike - Σαβ 13 Μάρ 2010, 16:18:33
Θέμα δημοσίευσης:
Α, συγγνώμη Άρη λάθος μου,
Σε GT/RC και γενικότερα σε 16 και πάνω διάσταση,
Τώρα για 15άρα στο 206 φόραγα Michelin excalto2 και μόνο τα καλύτερα έχω να πω,
Driver ///M - Σαβ 13 Μάρ 2010, 16:44:33
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ Μιχάλη. Τα michelin που λες είναι πολύ καλά και άνετα. Μοιάζουν αρκετά με αυτά που φοράω. Thx πάντως.
kostas207cc - Σαβ 13 Μάρ 2010, 23:31:17
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια επεσα σε μ......... προφανωσ και απατεωνα γιατι αρνειται να τα αλλαξει και αν αλλαξει θα αλλαξει το ενα μου ειπε!!!!γιατι τα αλλα δεν τρεμουν!!!!ομωσ εγω ειδα οτι και αλλο ενα εκτοσ του οτι τρεμει ειναι και της ιδιας παρτιδας με αυτο που λεει θα μου το αλλαξει!!!εγω θελω να μου αντικαταστησει και τα 4 γιατι πολυ φοβαμαι οτι μετα 15000 θα βγουν ολα αχριστα ασε μην κανουν κανα μπαμ με 180 αφου τα λινα τους θα ειναι κατεστραμενα για να στραβογυριζουν ετσι
stamatis_vts - Κυρ 14 Μάρ 2010, 07:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
παρε κανα τηλ στο ΙΝΚΑ η στον συνηγορο του πολιτη και παρτου και ενα λουκετο δωρο να εχει... Evil
panos 206 - Κυρ 14 Μάρ 2010, 10:35:53
Θέμα δημοσίευσης:
stamatis_vts έγραψε:
παρε κανα τηλ στο ΙΝΚΑ η στον συνηγορο του πολιτη και παρτου και ενα λουκετο δωρο να εχει... Evil


+1
207gtmx - Κυρ 14 Μάρ 2010, 11:34:02
Θέμα δημοσίευσης:
panos 206 έγραψε:
stamatis_vts έγραψε:
παρε κανα τηλ στο ΙΝΚΑ η στον συνηγορο του πολιτη και παρτου και ενα λουκετο δωρο να εχει... Evil


+1




+1
drdino - Κυρ 14 Μάρ 2010, 12:00:02
Θέμα δημοσίευσης:
Αν όντως έχει εντοπίσει ότι φταίει το ένα μόνο και έχεις κάνει λίγα χιλιόμετρα γιατί πρέπει να σου αλλάξει και τα 4;
kostas207cc - Κυρ 14 Μάρ 2010, 12:09:18
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Αν όντως έχει εντοπίσει ότι φταίει το ένα μόνο και έχεις κάνει λίγα χιλιόμετρα γιατί πρέπει να σου αλλάξει και τα 4;


εχω κανει 1100.κοιτα το ενα παιζει πρα πολυ και φτανει το τρεμουλο στο αμαξι απο τα 130 και πανω.αλλο ενα ειναι ακριβως της ιδιας παρτιδας ιδιο serial number αρα και αυτο πρεπει να αλλαχτει.τα αλλα δυο ειναι αλλης παρτιδας ομως στραβωγυριζουν και αυτα ομως λιγο και γινεται αισθητο μεσα στο αυτοκινητο στα 170++.γενικα και τα 4 δεν εχουν καλη συμπεριφορα αλλα το ενα ειναι για πεταμα.
drdino - Κυρ 14 Μάρ 2010, 12:12:28
Θέμα δημοσίευσης:
Από το να τρέχεις με αμφίβολα αποτελέσματα γιατί δεν αλλάζεις το ένα λοιπόν όπως λέει ο τύπος; Μετά αν συνεχίζεις να φτιάχνεις φραπεδούμπα του λες να αλλάξει και τα άλλα.

Απόδειξη έχεις πάρει;
Driver ///M - Κυρ 14 Μάρ 2010, 17:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε, αν πιστεύεις ότι όλα τα λάστιχα έχουν πρόβλημα (και όχι μόνο αυτό που θέλει να σου αλλάξει ο λαστιχάς), τότε να απαιτήσεις και να καταφύγεις στις αρμόδιες αρχές. Εκτός αυτού, προειδοποίησέ τον ότι θα κάνεις καταγγελία και σε forum του ίντερνετ με το όνομα του μαγαζιού. Να είσαι σίγουρος, ότι αυτό θα τον τσούξει αφού θα χάσει τρελή πελατεία. και κατά 90% θα σου κάνει την αλλαγή. Και μετά από μακριά...
kostas207cc - Δευ 15 Μάρ 2010, 10:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Φίλε, αν πιστεύεις ότι όλα τα λάστιχα έχουν πρόβλημα (και όχι μόνο αυτό που θέλει να σου αλλάξει ο λαστιχάς), τότε να απαιτήσεις και να καταφύγεις στις αρμόδιες αρχές. Εκτός αυτού, προειδοποίησέ τον ότι θα κάνεις καταγγελία και σε forum του ίντερνετ με το όνομα του μαγαζιού. Να είσαι σίγουρος, ότι αυτό θα τον τσούξει αφού θα χάσει τρελή πελατεία. και κατά 90% θα σου κάνει την αλλαγή. Και μετά από μακριά...


εχω παρει και αποδειξη και δεν εχουν περασει πανω απο δεκα μερες.αυτος λεει οτι δεν μπορω να αλλαξω περα απο εκεινα που εχουν προβλημα.σημερα τον πηρα και μου ειπε ελα να ξαναζυγοσταθμισουμε και αν χοροπηδαει θα στο αλλαξω το ενα.τι να πω.πηρα στην dunlop και ειπαν οντως μπορει να ειναι το ενα και θα στειλουν τεχνικο απο βδομαδα ασχετα με το τι θα κανει αυτος..οσο για την καταγγελια σε forum ουτε καν θα γνωριζει τι ειναι αν τον δεις θα καταλαβεις!εχε χαρη που με εστειλε εκει συνεργατης του με συνεργειο στο οποιο δουλευα χρονια και τω ρα κανει την παπια και αυτος οτν του λεω πεσ του κατι
207gtmx - Δευ 15 Μάρ 2010, 11:00:42
Θέμα δημοσίευσης:
Μην το αφήσεις έτσι το θέμα. Άλλαξε το ένα επειγόντως και αν συνεχίσει το πρόβλημα, επικοινώνησε ΑΠΕΥΘΕΊΑΣ με την εταιρία στο εξωτερικό. Το θέμα που έχει προκύψει είναι πολύ σοβαρό. Ο κατασκευαστής σίγουρα θα αναζητήσει την αιτία του κατασκευαστικού λάθους.


Κατήγγειλε τον ¨καλό¨ έμπορο στις αρμόδιες υπηρεσίες δικαιωμάτων του καταναλωτή.
kostas207cc - Δευ 15 Μάρ 2010, 21:02:37
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα.λοιποv παιδια το ξαναπηγα σημερα νε ξανακανει ζυγοσταθμιση.μετα απο μια αποτυχημενη προσπαθεια να μου μπερδεψει τα λαστιχα δηλαδη το πισω που ειχε προβλημα να το αφησει πισω και να μου αφησει το καλο μπροστα και να νομιζω οτι ολα ενταξει αφου δεν τρεμει το τιμονι πηρε το προβληματικο το εκανε ζυγοσταθμιση και το εβαλε μπροστα.το εκανα βολτα και μειωθηκε κατα πολυ το φιανομενο του τρεμουλου αλλα υπαρχει ακομα λιγο!!!!!εν τω μεταξυ ειδοποιησα την εταρια και ειπαν θα στειλουν τεχνικο την επομενη βδομαδα να το ελενξει.Αυτη η κινηση μου εξοργισε πολυ τον λαστιχα.τωρα αν δεν τρεμει και στρωσει τι γινεται???εγω το φοβαμαι το λαστιχο γιατι εχει και μειωμενη προσφυση αλλα αυτο δεν αποδεικνυεται.τι να πω στον τεχνικο?????τι πρεπει να κανω??????αυριο φευγω για ταξιδι οποτε θα κανω αλλα χιλια μεχρι να ερθει ο τεχνικος της dynlop. Sad Sad Sad Sad Question
panos 206 - Τρι 16 Μάρ 2010, 08:23:55
Θέμα δημοσίευσης:
Δες τι θα σου πει και ο τεχνικός αν και το κόβω μιας και είναι της δουλειάς μπορεί να είναι και ''φιλαράκια΄΄ με τον λαστιχά!
Προτείνω οτι μας είπες εδώ να το πείς και εδώ >>>> inka@inka.gr
drdino - Τρι 16 Μάρ 2010, 12:47:18
Θέμα δημοσίευσης:
H μειωμένη πρόσφυση από πού προκύπτει;

Αν το λάστιχο είναι προβληματικό, όπου και να το βάλει θα έχεις κραδασμούς.

Μπροστα->στο τιμόνι, πίσω->στον ποπό συνήθως

Πόσα βαράκια σύνολο έχει βάλει στις ζάντες;
kostas207cc - Πεμ 18 Μάρ 2010, 19:43:10
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
H μειωμένη πρόσφυση από πού προκύπτει;

Αν το λάστιχο είναι προβληματικό, όπου και να το βάλει θα έχεις κραδασμούς.

Μπροστα->στο τιμόνι, πίσω->στον ποπό συνήθως

Πόσα βαράκια σύνολο έχει βάλει στις ζάντες;


οταν το εχω μπροστα το αντιλαμβανωμαι αμεσως,πισω λιγο δυσκολα να το καταλαβω αλλα παλι το καταλαβαινω αλλα πιο δυσκολα.η προσφυση προκυπτει πως?καταρχην το αμαξι σε κρατημα ειναι οπως πριν με λαστιχα 50000 περιπου και πιο μικρη διασταση.προσεξε τωρα,οταν εβγαλα το προβληματικο λαστιχο και το εβαλα πισω το τιμονι βελτιωθηκε σε αισθηση και το αυτοκινητο εστριβε μακραν καλυτερα αλλα γλιστραγε πισω.οταν το ξαναεβαλα μπροστα εγινε το αντιστροφο!και δεν μιλαμε για μια βολτα αλλα εκανα ταξιδι και στις δυο περιπτωσεις και περασα απο στροφες που γνωριζω πολυ καλα.δεν ξερω ποσα γραμμαρια εχει βαλει αλλα στο προβληματικο εχει βαρακια μονο στην εξωτερικη μερια απο μεσα ενω στα αλλα και στο μεσο της ζαντας.στο προβληματικο εχει μια σειρα με βαρακια στο εξωτερικο μερος απο μεσα δηλαδη στο χειλι της ζαντας απο την μερια του θολου και οχι μονο ενα.τωρα εχω 1700 χιλιομετρα με αυτα τα λαστιχα μετα απο ακομα μια ζυγοσταθμιση το τρεμουλο μειωθηκε αλλα ξαναξεκιναει πιο ηπιο στα 150.θα το ξανακανω μια ζυγοσταθμιση και βλεπουμε αλλα απο κρατημα ειμαι απογοητευμενος.εχω το ιδιο γλιστρημα ελαφρωμα πες το οπως θες αισθηση με τα παλια.ουτε καν θα καταλαβαινα την αλλαγη στα λαστιχα αν δεν την εβλεπα.και δεν περιμενα θαυματα απλα ολοι καταλαβανουμε την διαφορα οταν βαζουμε καινουργια λαστιχα απο τα παλια.
MEMsound - Παρ 19 Μάρ 2010, 02:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
σχετικα με την μειςμενη προσφυση... παιξε λγο με τις πιεσεις
στο ιδιο αμαξι ΔΕΝ δουλευουν ολα τα λαστιχα στις ιδιες πιεσεις
δοκιμασε και λιγο περισσότερο και λιγο λιγοτερο απο οσο εχεις τωρα
kostas207cc - Παρ 19 Μάρ 2010, 11:43:51
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
σχετικα με την μειςμενη προσφυση... παιξε λγο με τις πιεσεις
στο ιδιο αμαξι ΔΕΝ δουλευουν ολα τα λαστιχα στις ιδιες πιεσεις
δοκιμασε και λιγο περισσότερο και λιγο λιγοτερο απο οσο εχεις τωρα


τωρα εχω 2,4 bar μπροστα-πισω οσο λεει ο κατασκευαστης για τα michelin energy saver 195/55/16 91V.τα παρον λαστιχα ειναι dynlop sp sprort fast response 205/50/16 87V στο site της dynlop λεει 2,7 bar πολυ δεν ειναι???κατα την γνωμη σου προσ τα που πρεπει να παιξω???????Σημειωτεον το αμαξι ειναι το 207cc με βαρος 1450 κιλα με μενα μεσα βαλε 1520.
mikerrgp - Παρ 19 Μάρ 2010, 12:54:02
Θέμα δημοσίευσης:
μην ανχωνεσται φιλοι μου 8α σας πει ο μπαμπας λαστιχας τι γινεται με τα dunlop


λοιπον εχουμε κ λεμε το τρεμουλο δεν ειναι τυχαιο ειναι μια νεα τεχνολογια της dunlop για την ασφαλεια σας η λεγομενη αφυπνιση τρεμη σαν τρελο το τιμονι κ δεν σε περνει ο υπνος

ας σοβαρευτο φιλε μου το τηλ της αντιπροσοπειας ειναι 2640410 φυσικα την ευθηνη την εχει ο συναδελφος μου να ερθει σε επαφη μαζι τους για να πανε για αντικατασταση πιεσε τον να το κανει
MEMsound - Παρ 19 Μάρ 2010, 13:21:44
Θέμα δημοσίευσης:
kostas207cc έγραψε:
κατα την γνωμη σου προσ τα που πρεπει να παιξω???????


προς τα οπου νοιωσεις οτι κραταει καλητερα
δεν ειναι "επιστημη" Wink
kostas207cc - Παρ 19 Μάρ 2010, 13:22:06
Θέμα δημοσίευσης:
mikerrgp έγραψε:
μην ανχωνεσται φιλοι μου 8α σας πει ο μπαμπας λαστιχας τι γινεται με τα dunlop


λοιπον εχουμε κ λεμε το τρεμουλο δεν ειναι τυχαιο ειναι μια νεα τεχνολογια της dunlop για την ασφαλεια σας η λεγομενη αφυπνιση τρεμη σαν τρελο το τιμονι κ δεν σε περνει ο υπνος

ας σοβαρευτο φιλε μου το τηλ της αντιπροσοπειας ειναι 2640410 φυσικα την ευθηνη την εχει ο συναδελφος μου να ερθει σε επαφη μαζι τους για να πανε για αντικατασταση πιεσε τον να το κανει


πηρα τηλεφωνο εγω και την επομενη βδομαδα θα ερθει τεχνικος.ομως το τρεμουλο μειωθηκε κατα πολυ μετα απο 1700χλμ και αυριο θα το ξανακανω ζυγοσταθμιση και πιστευω θα σταματησει εντελως αν και καθε ζαντα εχει πανω ενα σωρο βαρακια.αν σταματησει ομως ο τεχνικος δεν θα μου τα αλλαξει.σωστα????????και απο προσφυση αστα.μου ειπαν να παιξω με τισ πιεσεις??τι προτεινεισ??τι να πω στον τεχνικο??τι πιεση να βαλω??μιλαμε για dynlop fast response sp sport 205/50/16 87V σε 207cc 1520 κιλα.θα εκτιμουσα μια απαντηση αφου εισαι τησ δουλειας γιατι εχω μπλεξει βδομαδεσ τωρα με το θεμα και εμια πολυ δυσαρεστημενος και γλιστραει το αμαξι πολυ.με τα παλια φαντασου ενιωθα πιο ασφαλεια οταν εστριβα
kostas207cc - Σαβ 20 Μάρ 2010, 11:13:58
Θέμα δημοσίευσης:
EΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!το ξανακαναμε ζυγοσταθμιση και τελος το τρεμουλο!!!!!!!!!εβαλα και 2,5bar αερα και το κρατημα βελτιωθηκε κατα μακραν κανονικα θελει 2,7 αλλα δεν το αντεχω στο κοπανημα!!!ηρεμησε επιτελους μετα απο 3 βδομαδες!!τελικα θελαν στρωσιμο προφανως! Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr