bagosgt έγραψε: |
νομιζω οτι εχει 27-30 ευρω,τοσο πρεπει να μου τον ειχαν χρεωσει. |
Vini έγραψε: |
Πως και δεν άφησες την LION να το τοποθετήσει; ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
γιατί θα τον γδάρει.... |
Vini έγραψε: | ||||
Υπάρχει κάποιο άλλο συνεργείο που παίρνει λιγότερα; Δεν είναι στάνταρ οι τιμές αυτές; ![]() |
smoki έγραψε: |
Οι τιμες των ανταλλακτικων ειναι σε ολες τις αντιπροσωπειες ιδιες (servicebox). Οσο αφορα την εργατοωρα ειχα παει με μια εβδομαδα διαφορα στο εξουσιοδοτημενο χαλκιδας και στην λαιον και η διαφορα ηταν γυρω στα 15 ευρω |
Vini έγραψε: |
Δηλαδή με 70euro άλλαξες τον τεντωτήρα; ![]() ![]() Απίστευτο... ![]() ![]() |
akis23 έγραψε: |
Ακριβως. Ουτε εγω το πιστευα οτι γινεται, αλλα τελικα το ψαξιμο και οι πραγματικοι φιλοι βοηθησαν. |
akis23 έγραψε: |
Αρα η ΛΑΙΟΝ ή θελει να μας τρωει τα λεφτα ή δεν εχει την απαιτουμενη τεχνογνωσια. Οτι κι αν συμβαινει απ τα δυο ειναι ιδιο το αποτελεσμα, για αλλη μια φορα κοκκινη καρτα. |
saikoe_39 έγραψε: |
τοτε καλα εκανες και δεν ανοιξες το ψευτοκαπακο.....
να σε πω..... στο ξεκινημα...που εκανε σαν τρακτερ..... αμα το σβηνες...και το ξανα βαζες....σταματαγε να κανει σταν τρακτερ..??? |
android έγραψε: | ||
εμενα 2 φορες που το κανε αυτο το χειμωνα οταν εσβησα χαλαρωσε λιγο κ την επομενη το σβησα με λιγο γκαζι 1500 στροφες κ μετα σταματησε...δεν ξερω αν ειναι τυχαιο αλλα κ τις 2 φορες σταματησε στο επομενο αναμα |
Παράθεση: |
Οποτε ειναι κρυο το αμαξι (πανω απο 4-5 ωρες σβηστο) και το αναβω μου κανει πολυ εντονο θορυβο και τρεμουλο και εχει ρελαντι 1200 στροφες. Περιμενω 2 λεπτα περιπου πριν ξεκινησω και σιγα σιγα πεφτει στις 600-800 στροφες και σταματα και ο θορυβος και το τρεμουλο. Εχει θεμα ο τεντωτηρας ? Σε οσες αντιπροσωπειες το ειπα μου ειπαν οτι ετσι ειναι ο κινητηρας, το κανει λογω του μεταβλητου χρονισμου
|
smoki έγραψε: |
Οποτε ειναι κρυο το αμαξι (πανω απο 4-5 ωρες σβηστο) και το αναβω μου κανει πολυ εντονο θορυβο και τρεμουλο και εχει ρελαντι 1200 στροφες. Περιμενω 2 λεπτα περιπου πριν ξεκινησω και σιγα σιγα πεφτει στις 600-800 στροφες και σταματα και ο θορυβος και το τρεμουλο. Εχει θεμα ο τεντωτηρας? Σε οσες αντιπροσωπειες το ειπα μου ειπαν οτι ετσι ειναι ο κινητηρας, το κανει λογω του μεταβλητου χρονισμου |
Παράθεση: |
μου κανει πολυ εντονο θορυβο και τρεμουλο |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
smoki έγραψε:
android απο το ρουφιγμα του αερα ειναι αυτο? |
akis23 έγραψε: |
Αρα η ΛΑΙΟΝ ή θελει να μας τρωει τα λεφτα ή δεν εχει την απαιτουμενη τεχνογνωσια. Οτι κι αν συμβαινει απ τα δυο ειναι ιδιο το αποτελεσμα, για αλλη μια φορα κοκκινη καρτα. |
tadvi1 έγραψε: | ||
Η επίσημη μέθοδος επισκευής της μαμάς πεζώ (η οποία μέθοδος υποθέτω ότι προέρχεται απο την bmw) προϋποθέτει την ακινητοποίηση εκκεντροφόρων και στροφαλοφόρου για την αποφυγή του κινδύνου να πηδήξει δόντι(α) η καδένα όταν αφαιρέσεις το παλιό τεντωτήρα. Γϊνεται κι αλλιώς, χωρίς ακινητοποίηση, αλλά πριν βάλεις μπροστά κράτα την αναπνοή σου...για να δεις αν πέτυχε ή αν ξεχρονίστηκε και "κάρφωσε". Η Λάϊον είναι αντιπροσωπεία και όπως κάθε αντιπροσωπεία κινείται με μεθόδους "by the book" και όχι με πατέντες. Πριν μοιράζεις ¨κόκκινες¨κάρτες φρόντισε να ενημερώνεσαι καλύτερα. |
dimkeras έγραψε: |
Μετά από 12 μήνες με τον καινούριο τεντωτήρα και χωρίς θορύβους, προχθές το πρωί με περίμενε η έκπληξη όταν έβαλα μπροστά μετά από 2 ημέρες και με περίπου -1 βαθμούς θερμοκρασία.
Ο ίδιος, κλασικός, γνώριμος πλέον ήχος. ... |
Vini έγραψε: | ||
![]() Δηλαδή ούτε το "βελτιωμένο" ανταλλακτικό επιλύει το πρόβλημα; ![]() |
tadvi1 έγραψε: | ||
Η επίσημη μέθοδος επισκευής της μαμάς πεζώ (η οποία μέθοδος υποθέτω ότι προέρχεται απο την bmw) προϋποθέτει την ακινητοποίηση εκκεντροφόρων και στροφαλοφόρου για την αποφυγή του κινδύνου να πηδήξει δόντι(α) η καδένα όταν αφαιρέσεις το παλιό τεντωτήρα. Γϊνεται κι αλλιώς, χωρίς ακινητοποίηση, αλλά πριν βάλεις μπροστά κράτα την αναπνοή σου...για να δεις αν πέτυχε ή αν ξεχρονίστηκε και "κάρφωσε". Η Λάϊον είναι αντιπροσωπεία και όπως κάθε αντιπροσωπεία κινείται με μεθόδους "by the book" και όχι με πατέντες. Πριν μοιράζεις ¨κόκκινες¨κάρτες φρόντισε να ενημερώνεσαι καλύτερα. |
akis23 έγραψε: |
ΟΚ εσυ πηγαινε στη ΛΑΙΟΝ κι οταν τους πεισεις πως ειναι προβλημα και οχι η φαντασια σου, μετα ασε να σου ανοιξουν το καπακι και να σου το αλλαξουν με την by the book μεθοδο. Ασε που αν δουλευαν by the book θα κανανε ανακληση για αλλαγη διοτι το ιδιο book γραφει πως αν το αφησεις χαιρετας και την καδενα στο τελος.
By the book, my ass ειναι η ΛΑΙΟΝ |
akis23 έγραψε: |
Εδω μου κολλησε ο θερμοστατης και δεν με καλυψε η εγγυηση επειδη ειδαν τα αλλαγμενα κολαρα και το ιντερκουλερ(στην επαρχια τουλαχιστο δεν με χρεωσαν με εργατικα). Η αντλια νερου κανει θορυβο και την αγορασα μονος μου γιατι ειμαι σιγουρος πως θα πουν οτι παλι δεν εχω εγγυηση. Μας περνανε για πολυ μεγαλους μαλ**ες? τελικα. |
akis23 έγραψε: |
σου παιρνουν ενα καρο λεφτα για κατι που ο κατασκευαστης του κινητηρα (BMW) χρησιμοποιει μια πιο απλη και φτηνη μεθοδο. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||||
Η μέθοδος με την οποία αλλάχτηκε η τάνυση καδένας χρονισμού στον Ακη, εφαρμόστηκε από τεχνικό της bmw ο οποίος πριν τον Άκη έχει εφαρμόσει την μέθοδο αυτή σε πολλα μίνι. |
tadvi1 έγραψε: | ||||||
Δεν αλλάχτηκε η τάνυση, αλλάχτηκε ο τεντωτήρας. Το "τεχνικός της BMW" δεν μου λέει κάτι. Η επίσημη μέθοδος την οποία η κάθε λαίον είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί, προυποθέτει αφαίρεση ψευτοκαπακο και εφαρμογή εργαλείων ακινητοποίησης. Αλλά εμείς οι Ελληνάρες πάντα ξέρουμε περισσότερα....Γι' αυτό "σκίζουμε" σαν χώρα και "πάμε μπροστά" σε όλους τους τομείς. |
salex έγραψε: |
Συγγνώμη που θα παρέμβω,
Άκη δεν είναι η αντλία νερού που κάνει τη φασαρία! Είναι ο τεντωτήρας του ιμάντα δυναμό που τρίζει... Ψάξαμε προχθές στο σύστημα να δούμε τί συμβαίνει με τις αντλίες νερού. Ακόμη και πήραμε μια στα χέρια μας για να δούμε τί φταίει. Αποτέλεσμα; Η αντλία νερού έχει αλλάξει μια φορά κωδικό, πριν κάτι χρόνια ενώ ο τεντωτήρας του ιμάντα δυναμό έχει αλλάξει 4 κωδικούς, ο τελευταίος πολύ πρόσφατα. Επομένως, πρωτού αλλάξεις τίποτα πλάκωσέ το στο WD40 να ισιώσει. Μάλλον δεν φταίει η καημένη η αντλία νερού σε τίποτα. Δεν υπάρχει κανένα κομμάτι πάνω της που να τρίζει! ![]() |
tadvi1 έγραψε: | ||||||
Δεν αλλάχτηκε η τάνυση, αλλάχτηκε ο τεντωτήρας. Το "τεχνικός της BMW" δεν μου λέει κάτι. Η επίσημη μέθοδος την οποία η κάθε λαίον είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί, προυποθέτει αφαίρεση ψευτοκαπακο και εφαρμογή εργαλείων ακινητοποίησης. Αλλά εμείς οι Ελληνάρες πάντα ξέρουμε περισσότερα....Γι' αυτό "σκίζουμε" σαν χώρα και "πάμε μπροστά" σε όλους τους τομείς. |
akis23 έγραψε: | ||||||||
Στη ΛΑΙΟΝ δουλευεις και τραβας τετοιο ζορι για να μας πεισεις πως ειναι αψογοι στη δουλεια τους? |
tadvi1 έγραψε: | ||||||||||
Το 14 είναι υδραυλικός τεντωτήρας. Το "τάνυση" είναι τυπογραφικό λάθος. Και τραβάω ζόρι με τους ξερόλες. Το πού εργάζομαι δεν σε αφορά, επικεντρώσου στο θέμα. |
akis23 έγραψε: |
Δηλαδη η ιδια η Peugeot δεν γνωριζει πως να χαρακτηρισει δικο της (λεμε τωρα γιατι made in Germany ειναι) ανταλλακτικο.SUPER!!!!! ![]() ![]() |
nikos71 έγραψε: |
και κατι αλλο, τι γνωμη εχετε για το συνεργειο αν τον γνωρίζετε, ευχαριστώ πολυ Νίκος |
Globalzero έγραψε: |
εδω και 2 μερες μου εκανα ενα κροταλισμα το αμαξι που δεν εφευγε με τπτ.
Πηγα σημερα εντος εγγυησης στην αντιπροσωπεια καστοριας χωρις να τους ξερω τους ανθρωπους αφου ειμαι απο αλλη πολη. Αλλαξαν τεντωτηρα και μου χρονισαν το αμαξι σε λιγοτερο απο 2 με 2,5 ωρες(3 δοντια αποσταση μου ειπε οτι ειχε χασει)!Το αμαξι και πηρε τη χαμενη ιπποδυναμη αλλα και ο ηχος εξαφανιστηκε. Ο παλιος τεντωτηρας ειχε κολλησει τελειως μεσα!Απλα μου ειπε και εδειξε ο μαστορας(πολυ καλος μου φανηκε) οτι εσπασε και η γλιστρα οποτε και περιμενουμε να ερθει. |
recife_rallye έγραψε: |
Ακριβως γιαννη! το προβλημα ξεκιναει απο τον τεντωτηρα και με τον καιρο εξαπλωνεται στο μουαγιε του στροφαλου επειδη δεν τεντωνει καλα η καδενα και παιζει μεσα στις γλυστρες.. Πες και ενα κοστολογιο ενημερωτικα για το λαο.. ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
δλδ ο τεντωτηρας φταιει και για το οτι γλυστραει το μουαγιε του στροφαλου? |
N207r έγραψε: |
ΦΙΛΕ δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνεις στην πεζό.. αν είσαι αθήνα έχεις επιλογές με λιγότερα λευτα κ καλύτερη δουλειά.. |
silver205 έγραψε: |
Τελικα παιδια με πηρανε σημερα τηλεφωνο απο την peugeot και πηγα και αλλαξα τον τεντωτηρα!
Μου τον αλλαξαν απ'εξω και τους ειπα να ανοιξουν το καπακι για να δουν τον χρονισμο και δεν ειχε φυγει καθολου! Μαλλον ειμαι απο τους τυχερους! Μονο ενα σφαλμα μου εδειξε απο προχθες που το βαλαμε στο διαγνωστικο το οποιο μου ειπαν οτι ωφειλεται στο οτι ηταν λιγο χαλαρη η καδενα λογω του τεντωτηρα και οτι λεει ηταν στιγμιαιο δεν ηταν μονιμο γιατι αλλιως θα μου αναβε λεει λαμπακι και ηταν το εξης ΥΠΕΡΚΡΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΥΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ 3 και ο κωδικος του σφαλματος αν θυμαμαι καλα ηταν P2338 καπως ετσι! Τωρα ολα οκ δουλευει τελεια! Το κοστος ολης της εργασιας ηταν 96 ευρω περιπου! |
N207r έγραψε: |
Αν αλλάξεις εντατηρα άλλαξε κ το σετ μούαγε βίδες εκεντρων γιατί επιδι είναι σκληρός ο νέος εντατηρας ίσως να σου ξεχρονισει το μοτερ.. εγώ αυτό έπαθα μετά από περίπου 8.000χμ.. |
N207r έγραψε: |
ΦΙΛΕ δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνεις στην πεζό.. αν είσαι αθήνα έχεις επιλογές με λιγότερα λευτα κ καλύτερη δουλειά.. |
psilos133 έγραψε: |
Καλσησπέρα σε όλους..Σημερα εκανα το χρονισμα κ αλλαξαν ολα τεντωτηρες κτλ..Το χρονισμα ειχε φυγει ελάχιστα..Αλλαξα προληπτικά κ την βαλβίδα αναθυμιάσεων + ιμαντα δυναμο που ηταν ετοιμος να κοπει(ειχε φυγει κομματι) + κατι ντιζάκια (ζανφορ) καπως ετσι μου τα ειπαν...
Ολα μαζι 400 ευρω με 8% εκπτωση επειδη...με εγδυσαν.. Ο μηχανικός πολύ καλός ημουν σχεδον ολη την απο πάνω του κ φανηκε οτι ηξερε πολύ καλά τι εκανε..Μεσα σε 4 ωρες χονδρικά τα ειχε κάνει ολα.. Το θέμα ειναι οτι χρειαζομαι κ φλάντζες βαλβίδων και μου ειπαν οτι τις δινει πλέον η πεζω με καινουργιο κωδικο μαζι με το ψευτοκάπακο..αλλα 170 ευρω!!! Το πιο σημαντικό ομως ειναι οτι μάλλον πάω για τουρμπινα μιας κ βρηκαμε πολλά λαδια στις σωληνώσεις του ιντερκουλερ κ επίσης κατεβηκε η σταθμη του λαδιου σε 1000 χλμ περιπου 1λιτρο..Μου ειπε η τουρμπινα τα...καταπίνει..Επισης μεχρι τα 50.000 ++ χλμ δεν μου εκαιγε σχεδον καθολου η μαλλον εκαιγε αλλά λιγο.. Με αλλα λογια περαστικα μου ![]() ![]() |
salex έγραψε: | ||
Γιάννη, σε όλα τα 207 του κόσμου υπάρχουν λάδια στην εισαγωγή. Δεν είναι παράξενο.
Αν ηταν να αλλάζουμε τουρμπίνες όποτε βλέπουμε λάδια στα κολλάρα εισαγωγής, δεν θα προλαβαίναμε να πηγαίνουμε σε τουρμπινάδες! Όπως και να έχει όμως 1 λίτρο ανά 1000χλμ είναι αρκετό. Δοκίμασε να κάνεις μια πλήρη αλλαγή λαδιών και να το μετρήσεις πότε σου ανάβει προειδοποίηση για τη στάθμη. Βοηθάει να αποφύγεις τα τηγανόλαδα της Shell που πουλάνε στις ελληνικές αντιπροσωπείες.
|
psilos133 έγραψε: | ||||
Δεν είχε χτυπησει λαμπάκι απλά το ειδανε κ μου ειπαν οτι ήθελε λάδι..Την τελευταία φορά που μου αναψε λαμπάκι αναψε μετά απο 5000 κ βάλε χλμ..τωρα δεν ξερω τι εγινε ξαφνικά κ έπεσε τόσο η στάθμη..Λάδια βαζω Total 5-30 αγορασμένα απο Γκαγκαστάθη..Δεν ειχα ποτέ πρόβλημα με υπερβολική κατανάλωση λαδιού..Καλά δεν αλλάζω τουρμπίνα πριν το ελέγξω, αν κ θα ψηνόμουν να βαλω απο RC..Τωρα το καπάκι να το αλλάξω μαζι με τις φλάντζες ??κ αν ναι μπορώ να βάλω από το RCZ η τέλος παντων κάτι καλύτερο?? |
mechanic έγραψε: | ||||||
Φιλε μου σιγουρα δεν με ξερεις, και για αυτο ειναι απολυτως λογικο να παρεξηγεις αυτο που σου ειπα. Σε καταλαβαινω, και εγω στην θεση σου σιγα μην πιστεψω τα λεγομενα καποιου μεσα απο ενα κλαμπ αυτοκινητων... ![]() Εννοειται θα πιστεψω το μηχανικο μου η αυτους που το πηγαινω για σερβις τελος παντων... Αυτο ομως που (επισης) δεν ξερεις για μενα, δεν ξερεις οτι στη δουλεια μου ειμαι μηχανικος και μεχρι πριν λιγο καιρο δουλευα σε εργαστηριο εξελιξης και ερευνων κινητηρων αυτοκινητων. Και εκει πελατες δεν ειναι εσυ και εγω, αλλα εταιριες αυτοκινητων που ζητανε συγκεκριμενα πραγματα. Μαλιστα το γελιο ειναι οτι δεν χρησιμοποιησα βισμα για να δουλεψω εκει... Οποτε οπως καταλαβαινεις εγω δεν εχω σκοπο ουτε να σε μειωσω ουτε να σε προσβαλω, απλα να σε προφυλαξω ![]() Εισαι σε λαθος δρομο και εμπιστευεσαι λαθος ανθρωπους και θα καταληξεις να πληρωνεις λεφτα που ανετα θα μπορουσες να ειχες αποφυγει. Αν αυτο δεν σε πειραζει τοτε ΟΚ... ![]() Εγω δεν εχω διαθεση να γινω ο "κακος" της υποθεσης μεχρι να παρεις χαμπαρι εσυ τι πραγματικα γινεται η που εχεις μπλεξει. Αααα και κατι αλλο, (γιατι πολλα παιδια με ρωτανε να τους πω) οχι παιδα, δεν εχω συνεργειο αυτοκινητων και εννεοειται οτι δεν ψαχνω για πελατες ![]() Ειμαι απο τους ελαχιστους που δεν χρωσταω τιποτα σε κανεναν και αν ειμαι εδω σε αυτο το χωρο ειναι καθαρα και μονο γιατι γουσταρω την ιντερνετικη παρεα των παδιων εδω μεσα, που για την πλειονοτητα τους τρεφω πολυ μεγαλο σεβασμο ![]() |
marios_207_GT έγραψε: |
Ρε παιδιά το γίνετε με αυτο το χρόνισμα πια, αλλαζω τεντωτηρα και κατι αλλες βιδες το καλοκαιρι, μετα απο 3000 χιλιομετρα και ενω με ειχαν χρονισει τωρα με τα κρυα ακουω ενα βζιν οταν το βαζω μπρος κρυο, καμια σχεση με κροταλισμα κλπ. Τι γινετε επιτελους με αυτα τα μοτερ? |
Samer έγραψε: |
Μου το κανει κ σε μενα αυτο. Δεν ειναι τιποτα απλα οταν ειναι πολυ κρυο το αμαξι το κανει για μισο δευτερολεπτο. |
gio_rallye έγραψε: |
Λοιπον εχουμε και λεμε... Αλλαγη Τεντωτηρα καδενας, επανεξεταση συμπιεσης σε καθε κυλινδρο, χρονισμος, αλλαγη το σωληνακι λιπανσης του τουρμπο με φτιαχτο σωληνακι απο ρακορατζη ολα μαζι 230 ευροπουλακια ειναι καλα? ![]() |
makis106 έγραψε: | ||
Nαι ειναι νορμαλ ο ήχος αν εννοει αυτο που λεμε εμεις. |
action_peugeot έγραψε: |
Καλησπέρα.
Τα μπεκ και η καδένα είναι σίγουρο. Τα μπεκ επειδή μου είχαν φάει τη ζωή όταν ξεκίνησαν τα πρώτα προβλήματα με ρεταρίσματα και βλάβες και κωδικούς διάφορους αναγκάστηκα και πήρα μηχανή καθαρισμού και ελέγχου μπεκ άμεσου ψεκασμού που ανεβάζει ανάλογα με των κωδικό του μπεκ μέχρι και 300 BAR . Αν μετρήσεις τα μπεκ σίγουρα θα είναι ότι θέλει το καθένα. Με καθαρισμό κάποια στρώνουν αλλά πάλι είναι για πέταμα. Βλέπει δεν μπορούσαν να βάλουν ένα φίλτρο βενζίνης. Σε κάποια μπεκ από VAG που έχω φτιάξει σταμάτησαν να χτυπάνε και οι πεταλούδες που έχουν στην εισαγωγή άσχετο αλλά σταμάτησαν. Αυτά για τα μπεκ. Ο άλλος θόρυβος πρέπει να είναι κάτι από των ιμάντα ,τροχαλία αντλίας κάτι τέτοιο ακούω. |
JDROGAS έγραψε: |
9816058580 |