PSClub - Hellas

Μετάδοση - 206 - Σασμαν 206 help....

tzitzopower - Τρι 09 Μάρ 2010, 15:38:06
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σασμαν 206 help....
Λοιπον φιλοι μου πουλησα το 306 που ειχα κ πηγα παλι σ γαλλο κ πηρα Eνα 206 gti 1600 16v ηλεκτρονικο γκαζι κ εχω μια απορια....Επειδι βρονταει το σασμαν του πολυ(κορονοπινιο)θελω να του αλλαξω σασμαν,,,,Βρηκα ενα πολυ καλο απο 206 αλλα 1.4 8 v....To θεμα ειναι μπαινει????Τα φωτα σας Plz.....
nikolas206gti - Τρι 09 Μάρ 2010, 16:28:39
Θέμα δημοσίευσης:
Κάνει αλλά μου φαίνεται πως είναι αρκετά κοντό και σε ταξίδια θα σε κουράσει μιας και θα πηγαινεις 130-140 km με αρκετές στροφές.

Δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος! Ας πάρουμε την γνώμη και κάποιων που το έχουν δοκιμάσει ! Wink
reselie - Τρι 09 Μάρ 2010, 17:16:28
Θέμα δημοσίευσης:
me 195/50/15 zanta και σασμαν 1.4 8v θα πηγαινεις με 130 στις 4000-4200 στροφες...
iceage - Τρι 09 Μάρ 2010, 17:30:46
Θέμα δημοσίευσης:
reselie έγραψε:
me 195/50/15 zanta και σασμαν 1.4 8v θα πηγαινεις με 130 στις 4000-4200 στροφες...

Ακόμα να περιμένω τον vin σου.
MEMsound - Τρι 09 Μάρ 2010, 17:46:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σασμαν 206 help....
tzitzopower έγραψε:
Λοιπον φιλοι μου πουλησα το 306 που ειχα κ πηγα παλι σ γαλλο κ πηρα Eνα 206 gti 1600 16v ηλεκτρονικο γκαζι κ εχω μια απορια....Επειδι βρονταει το σασμαν του πολυ(κορονοπινιο)θελω να του αλλαξω σασμαν,,,,Βρηκα ενα πολυ καλο απο 206 αλλα 1.4 8 v....To θεμα ειναι μπαινει????Τα φωτα σας Plz.....


βαλτο
στην χειροτερη αν σου πεσει πολυ κοντο για εθνικη βαζεις μια μακρια 5η

υπαρχει ηδη σχετικο τοπικ για Κ/Π
reselie - Τρι 09 Μάρ 2010, 18:16:52
Θέμα δημοσίευσης:
@iceage :με εχει φαει το αγχος,ξεχναω διαφορα...σημερα θα στο στειλω το βραδυ σιγουρα..

λες να μην ειμαι "μαμα" Shocked
tzitzopower - Τρι 09 Μάρ 2010, 20:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλαρακια μου ευχαριστω για την ανταποκρισι...Εχω 205 40 17 πανω.....Θα ανοιξω κ κ σχετικο θεμα να σας το παρουσιασω....Και παλι ευχαριστω πολυ....
Steve - Τετ 10 Μάρ 2010, 19:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
tzitzopower έγραψε:
Φιλαρακια μου ευχαριστω για την ανταποκρισι...Εχω 205 40 17 πανω.....Θα ανοιξω κ κ σχετικο θεμα να σας το παρουσιασω....Και παλι ευχαριστω πολυ....
Πουλάω και μια τετράδα λάστιχα σε αυτή τη διάσταση αν θέλεις πάντως Very happy

Το 1.6 GTi 16v έχει κορωνοπήνιο 17/64 εκ του εργοστασίου. Πες μας για τί χρήση το έχεις το αμάξι να σου πούμε και τί κορωνοπήνιο θα βάλεις... Wink
tzitzopower - Τετ 10 Μάρ 2010, 20:11:22
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
tzitzopower έγραψε:
Φιλαρακια μου ευχαριστω για την ανταποκρισι...Εχω 205 40 17 πανω.....Θα ανοιξω κ κ σχετικο θεμα να σας το παρουσιασω....Και παλι ευχαριστω πολυ....
Πουλάω και μια τετράδα λάστιχα σε αυτή τη διάσταση αν θέλεις πάντως Very happy

Το 1.6 GTi 16v έχει κορωνοπήνιο 17/64 εκ του εργοστασίου. Πες μας για τί χρήση το έχεις το αμάξι να σου πούμε και τί κορωνοπήνιο θα βάλεις... Wink



Φιλε μου εχεις λαστιχα ενδιαφερον....Λοιπον το αμαξακι το εχο για λεζαντο βολτεσ κ μ αρεσει πολυ να το στριβω...Δν ειμαι πολυ φαν τισ ευθειας...Ουτε για ταξιδια ουτε τπτ....Απλως θελω να ξερω αν μπενει το σασμανακι....
Steve - Τετ 10 Μάρ 2010, 20:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαίνει αλλά θα γίνει πιο δαπανηρό στις μεγάλες διαδρομές Very happy
Pughell - Τετ 10 Μάρ 2010, 22:46:16
Θέμα δημοσίευσης:
Το σασμαν απο τα 1400 8v ειναι μακρυτερο απο αυτο των GTi 1.6.
Ειναι με ανοιχτες σχεσεις και Κ/Π 4,06 ή 3,77 σε καποιες λιγες περιπτωσεις.
nikolas206gti - Παρ 02 Ιούλ 2010, 20:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίξω νέο τόπικ γράφω εδώ. Λοιπόν, τα 206 απ' ότι έχω ακούσει έχουν ευαισθησία στα σασμάν. Σωστά ?

Κατεβαίνοντας λοιπόν από Αθήνα για Πύργο σε κάθε ταχύτητα σε πάτημα γκαζιού και όταν το άφηνα ακουγεται θόρυβος σαν "χρρρρρρ" Laughing Laughing Κάπως έτσι τέλος πάντων. Το κάνει μόνο σε άσε-πάτα και όταν βάζω νεκρά δεν ακούγεται τίποτα.

Πηγαίνοντας κατευθείαν στο μηχανικό μόλις έφτασα μου λέει πως είναι θόρυβος από διαφορικό. Μα από τα 76.000 χλμ πρόβλημα με διαφορικό ? Confused Περίεργα πράγματα.

Θα λύσω αύριο βαλβολίνες να δούμε για γρέζι και θα ξαναγεμίσω. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου πει τι γίνεται ?
reselie - Παρ 02 Ιούλ 2010, 22:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
Yπαρχει περιπτωση να εχεις θεμα με βασεις και οταν αφηνεις πατας να κουνιουνται ντιζες και να σου κανει οτι κανει?
Εγω οταν ειχα προβλημα διαφορικο(ρουλεμαν πηνιον τη μια και διαλυμενα πλανητικα και ρουλεμαν την δευτερη Twisted evil )(μαλιστα εχω αλλαξει μια φορα σασμαν και μια ανακατασκευη για τον ιδιο λογο) οταν αφηνα το γκαζι με σχεση μεσα και ρολλαρε εκανε ενα "χρρρρρρρρρρρρρρ" με μεταλικο ηχο οση ωρα το αφηνα να τσουλαει...μολις πατουσα γκαζι σταματουσε...
nikolas206gti - Σαβ 03 Ιούλ 2010, 15:46:17
Θέμα δημοσίευσης:
Έβαλα σήμερα βάση σασμάν powerflex αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Από Δευτέρα θ' αλλάξω και βαλβολίνες να δω τι γίνεται γιατί σήμερα δεν είχα χρόνο.
abaleo - Σαβ 03 Ιούλ 2010, 20:19:31
Θέμα δημοσίευσης:
αν το κάνει με όλες τις ταχύτητες και όχι με νεκρά η λογική λεει ότι κάτι παίζει με το διαφορικό, εκτός κι αν φταίει κανα ρουλεμάν??

αν είδες σε δικό μου τόπικ που ακουγόταν από την ασφάλεια του δισκόφρενου, αλλά ήταν διαφορετικός ήχος μάλλον

για την powerflex για πες, u like it???
nikolas206gti - Κυρ 04 Ιούλ 2010, 03:10:55
Θέμα δημοσίευσης:
abaleo έγραψε:
αν το κάνει με όλες τις ταχύτητες και όχι με νεκρά η λογική λεει ότι κάτι παίζει με το διαφορικό, εκτός κι αν φταίει κανα ρουλεμάν??

αν είδες σε δικό μου τόπικ που ακουγόταν από την ασφάλεια του δισκόφρενου, αλλά ήταν διαφορετικός ήχος μάλλον

για την powerflex για πες, u like it???


Η powerflex ? Σου γαργαλάει την πλάτη και τα πόδια, ένα είδος μασάζ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Ο μηχανικός διαφορικό μου είπε. Από Δευτέρα θα ξέρω. Confused
nikolas206gti - Δευ 05 Ιούλ 2010, 15:06:34
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, ο θόρυβος προέρχεται από το ρουλεμάν του πηνίου κατά 99,9 %. Αφού όμως θα λυθεί σασμάν σκέφτομαι να περάσω και τα υπόλοιπα τρία ρουλεμάν που υπάρχουν, όχι όμως της κορώνας. Εκείνα δεν τα πειράζω καθόλου. Αύριο πρώι μπαίνει συνεργείο για εγχείρηση ανοικτής καρδιάς Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Pughell - Δευ 05 Ιούλ 2010, 16:22:29
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΛΑ!

Μην λυπασαι το κοστος...Δεν λεω οτι ειναι λιγα τα χρηματα αλλα αν η φθορα σε προλαβει,θα ξαναπληρωσεις ανεβα-κατεβα; Question
nikolas206gti - Δευ 05 Ιούλ 2010, 17:28:49
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο δίκιο έχεις. Αλλά ο μάστορας μου είπε πως τα δύο της κορώνας δύσκολα χαλάνε ενώ αν πάμε με αυτή την λογική καλό είναι να αλλαχθεί και δίσκο πλατώ και πάμε ψηλααααα Wink
reselie - Δευ 05 Ιούλ 2010, 17:48:05
Θέμα δημοσίευσης:
Welcome to club νικο....670ε (πηρα αλλο μεταχειρα σασμαν και δισκο πλατω και τα εβαλα χυμα)πληρωσα για την ιδια ζημια τα χριστουγεννα και αλλα 360 πριν 1 μηνα (εκανα ανακατασκευη στο υπαρχον γιατι διελυσε το ρουλεμαν πηνιον και τα πλανητικα διαλυθηκαν...! Smile )

το μονο καλο που μου βγηκε απο την ολη υποθεση ειναι οτι μου εκατσε (τυχαια) κοντο σασμαν απο ραλλυ s2(κοντες σχεσεις) με 16/65 και ειναι κομπλε...!
SnakeMJK - Δευ 05 Ιούλ 2010, 17:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
reselie έγραψε:
Welcome to club νικο....670ε (πηρα αλλο μεταχειρα σασμαν και δισκο πλατω και τα εβαλα χυμα)


670 σασμάν+δισκοπλατό;
μήπως σε έγδαραν λίγο; Confused
reselie - Δευ 05 Ιούλ 2010, 18:01:38
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
reselie έγραψε:
Welcome to club νικο....670ε (πηρα αλλο μεταχειρα σασμαν και δισκο πλατω και τα εβαλα χυμα)


670 σασμάν+δισκοπλατό;
μήπως σε έγδαραν λίγο; Confused

τελικες τιμες δηλαδη μαζι με ΦΠΑ
1) 300 το σασμαν(απο εμπορο ανταλλακτικων..δυστηχως ηταν ηδη 3 μερες ανοιχτο στο συνεργειο δεν μπορουσα να περιμενω αλλο στο ψαξε..)
2) 170 εργασια ,
3)~150δισκο πλατω
4)και κατι μπιχλιμπιδια που δεν θυμαμαι (βαλβολινες,τσιμουχες ημιαξονιων κτλπ)

την δευτερη φορα πληρωσα
Ρουλεμαν SKF 138ευρω , τσιμουχες 20ε ,Πλανητικα 105ε ,εργασια 64ευρω, βαλβολινες και κατι αλλα μπιχλιμπιδια συνολο 369 ευρω
nikolas206gti - Δευ 05 Ιούλ 2010, 18:42:53
Θέμα δημοσίευσης:
Για τιμές που ανέφερες, είναι αρκετά υψηλές. Εγώ με εργασία λύσε-δέσε και βαλβολίνες στα 120 € και ρουλεμάν (4) SKF στα 80 €. Οπότε, όπως λέει ο Ζήσης σε έγδαραν ελαφρώς Laughing Laughing Laughing
reselie - Δευ 05 Ιούλ 2010, 18:58:03
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Για τιμές που ανέφερες, είναι αρκετά υψηλές. Εγώ με εργασία λύσε-δέσε και βαλβολίνες στα 120 € και ρουλεμάν (4) SKF στα 80 €. Οπότε, όπως λέει ο Ζήσης σε έγδαραν ελαφρώς Laughing Laughing Laughing



Οσο αναφορα την εργασια δεν ξερω αλλα για ρουλεμαν εγω αλλαξα 6 και η τιμη που ειπα ειναι η τελικη με ΦΠΑ οποτε αν οι δικες σου ειναι χωρις φπα τοτε εχουμε 20*6=120*21%=145ευρω

εσενα οι τιμες ειναι τιμολογιο ή χωρις φπα?(ρωταω γιατι οπου και να ρωτησα περι τα 150 ευρω μου ειπαν εργασια...!)
SnakeMJK - Δευ 05 Ιούλ 2010, 19:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
αααα... νόμιζα ήταν τιμή μόνο ανταλλακτικά. αφού έχεις κ τα εργατικά μέσα, είσαι μια χαρά. καλά είναι τα 170 (πλέον)...
nikolas206gti - Δευ 05 Ιούλ 2010, 20:27:40
Θέμα δημοσίευσης:
Της κορώνας δεν τα αλλάζω εκτός αν έχουν πάρει (δύσκολο). Οι τιμές είναι κομπλέ με ΦΠΑ. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν 140 € όλα κομπλέ, μέσα και οι βαλβολίνες αλλά θα προτιμήσω τον δικό μου μάστορα Wink
Pughell - Δευ 05 Ιούλ 2010, 20:30:29
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ρουλεμαν ΚΑΙ ΤΑ 6 κανουν καπου στα 200Ε και αυτο ειναι τιμη συνεργειου και ΟΧΙ λιανικης.
Σαν εργατικα λυσε-δεσε σασμαν,το 100αρικο ειναι λογικη τιμη αλλα μαζι με το ανεβα-κατεβα ξεπερναει συνηθως τα 150Ε...
Οποτε ενα λογικο ποσο για το συνολο ειναι μεχρι 400Ε(μαζι με ΦΠΑ) για ολα μαζι,αν βαλουμε δηλαδη και βαλβολινες,κανενα συγχρονιζε και καμια τετοια μλκια... Wink

Απλα οταν εχεις κατω το σασμαν,που στην περιπτωση μας ειναι και σχετικα ευπαθες.αξιζει να τα αλλαζεις ολα μιας και ξενοιαζεις,παρα να ξαναπληρωνεις ανεβα-κατεβα που στην περιπτωση του 206 θελει και ξηλωμα γεφυρας(κοστος δηλαδη).

Επισης συμφερει να γινεται και ελαφρωμα βολαν... Arrow
volvos - Δευ 05 Ιούλ 2010, 23:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
και εμενακαπου τοσ θυμαμαι κανα 120αρι για αλλαγη ολα τα ρουλεμαν...
nikolas206gti - Τρι 06 Ιούλ 2010, 19:48:17
Θέμα δημοσίευσης:
Από τις 9 το πρωί συνεργείο μέχρι τις 5 το απόγευμα Laughing Laughing Κυριολεκτικά έλιωσα Laughing Laughing Λοιπόν έχουμε και λέμε. Αλλάχθηκαν 4 ρουλεμάν, τα δύο της κορώνας και δύο του πηνίου, ένα μπροστά και ένα πίσω. Επίσης 3 γρανάζια τα οποία ήταν σε άσχημη κατάσταση.

Πλέον είναι σαν καινούριο. Laughing Αλλαγές στο άστραμα. Δεν προλαβαίνω το γκάζι Laughing Laughing

140 € 4 ρουλεμάν, 120 € εργασία με βαλβολίνες. Αυτά. Wink
reselie - Τρι 06 Ιούλ 2010, 19:58:01
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Από τις 9 το πρωί συνεργείο μέχρι τις 5 το απόγευμα Laughing Laughing Κυριολεκτικά έλιωσα Laughing Laughing Λοιπόν έχουμε και λέμε. Αλλάχθηκαν 4 ρουλεμάν, τα δύο της κορώνας και δύο του πηνίου, ένα μπροστά και ένα πίσω. Επίσης 3 γρανάζια τα οποία ήταν σε άσχημη κατάσταση.

Πλέον είναι σαν καινούριο. Laughing Αλλαγές στο άστραμα. Δεν προλαβαίνω το γκάζι Laughing Laughing

140 € 4 ρουλεμάν, 120 € εργασία με βαλβολίνες. Αυτά. Wink


αντε "καλοριζικο"...
Rolling eyes
AlienHack - Πεμ 08 Ιούλ 2010, 13:57:31
Θέμα δημοσίευσης:
μια που αναφέρατε τιμές έχουμε και λέμε απο την δικιά μου αλλαγή:

σασμάν ανακατασκευασμένο (μου βγήκε με κοντότερες σχέσεις τελικά, μάλλον απο 1.4 16v ειναι αποσο είδα στον υπολογιστή σχέσεων) 340Ε

δισκο πλατό 200Ε

εργασία 150Ε

συνολο 690Ε τελική
nikolas206gti - Κυρ 14 Νοέ 2010, 11:51:00
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίγω νέο τόπικ, γράφω εδώ και αν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο θέμα να μεταφερθεί εκεί από τους mod.

Τα 206 μας κάπου διάβασα πως υστερούν αρκετά σε σασμάν σε σχέση με αυτά του ραλί. Αληθεύει κάτι τέτοιο ??? Confused

Αν είναι έτσι, τότε υπάρχει απώλεια δύναμης. Confused

Μπορεί ένα σασμάν ραλί να κουμπώσει στο δικό μας ????? Smile
reselie - Κυρ 14 Νοέ 2010, 19:25:17
Θέμα δημοσίευσης:
στο 1.4 που είχα είχα αγοράσει ενα μεταχείρα και τελικά αν δεν κάνω λάθος ήταν απο ραλί(μεγάλα πλανητικά ,άλλο σχήμα εξωτερικά και οι σχέσεις ταίριαζαν με του s2 rallye) αλλά ίδιο σασμαν είναι MA εχουν και τα 2 Exclamation
Pughell - Κυρ 14 Νοέ 2010, 21:46:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,μπαινει κανονικα,απλα ισως χρειαστει μια μικρη αλλαγη στον επιλογεα πανω στην χελωνα.
Τιποτα ανησυχητικο παντως...
nikolas206gti - Δευ 15 Νοέ 2010, 02:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ναι,μπαινει κανονικα,απλα ισως χρειαστει μια μικρη αλλαγη στον επιλογεα πανω στην χελωνα.
Τιποτα ανησυχητικο παντως...


Υστερούμε σε σασμαν απο σχεση αποδοσης με τα σαξοραλα??? Cool
Pughell - Δευ 15 Νοέ 2010, 07:26:42
Θέμα δημοσίευσης:
Το σασμαν δεν παραγει ισχυ.Μεταδιδει...

Οι διαφορες με τα 106 ειναι η κλιμακωση.
Με εξαιρεση τα 206 GTi(1.6),ολα τα 206(με TU μοτερ) φορανε τις μακριες σχεσεις.
Οποτε το 106 πλεονεκτει στο rev drop...
Απο εκει και περα αλλαζουν τα Κ/Π που ο καθενας επιλεγει αναλογα με τις προτιμησεις του.
nikolas206gti - Δευ 15 Νοέ 2010, 13:07:13
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το σασμαν δεν παραγει ισχυ.Μεταδιδει...

Οι διαφορες με τα 106 ειναι η κλιμακωση.
Με εξαιρεση τα 206 GTi(1.6),ολα τα 206(με TU μοτερ) φορανε τις μακριες σχεσεις.
Οποτε το 106 πλεονεκτει στο rev drop...
Απο εκει και περα αλλαζουν τα Κ/Π που ο καθενας επιλεγει αναλογα με τις προτιμησεις του.


Αυτο εννοουσα και εγω. Μέσω μετάδοσης του σασμαν αν χανουμε ισχυ.
AlienHack - Δευ 15 Νοέ 2010, 14:33:08
Θέμα δημοσίευσης:
αν και εχει συζητηθει κατα πολυ στα αναλογα τοπικ για αλλαγή σασμαν σε ενα 1.6 206 με Κ/Π 14/60.

ρωτάω απο περιέργεια, αν εχει καποιος μαμα σασμαν σε 206, αλλάζει μονο το Κ/Π για να παει σε 14/60 ετσι? και πόσο βγαινει ενα μεταχειρισμένο Κ/Π? βρίσκεται ευκολα? και η αλλαγή του? το κατέβασμα του σασμαν και μονο βγαινει 150Ε με το καλημερα.. Confused
takis_206 - Δευ 15 Νοέ 2010, 15:38:04
Θέμα δημοσίευσης:
ναι βρισκετε ευκολα,100-150 ευρο και πολλα λεω (αναλογα απο που θα το αγορασεις) τωρα το κοστος δεν πεζει ακριβος να βρεις τιμη αν δεν το λυσεις,αν το λυσεις και δεις λιγο φαγομενο δισκοπλατο δεν θα το αλλαξεις?βαλε βαλβολινες,κανενα μπιλιοφορο καμια φουσκιτσα ολα ειναι πιθανα....
Pughell - Δευ 15 Νοέ 2010, 16:24:03
Θέμα δημοσίευσης:
Χαλαροταρα 100Ε εργασια + οτι πληρωσεις για το Κ/Π...
Sinanai - Σαβ 02 Απρ 2011, 21:57:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ένα από τα μαζέματα που θέλει ο Ρεσίφης αφορά το σαζμάν... Εδώ και λίγο καιρό ακούω και νιώθω έναν κραδασμό καθώς ξεκινά το αυτοκίνητο. Σήμερα έσκυψα από κάτω να δω και είδα υγρό (βαλβολίνη, προφανώς) να έχει τρέξει στο πλάι του σαζμάν, κάτω από εκεί που βγαίνει το ημιαξόνιο. Δευτέρα - Τρίτη πάμε να δούμε τι παίζει...
nikolas206gti - Σαβ 02 Απρ 2011, 22:02:34
Θέμα δημοσίευσης:
Βρες μου ενα σασμαν σε 206 που να μην εχει δακρυσει απο βαλβολινες Cool

Το τρεμουλο οταν ξεκινας δεν ειναι απο το σασμαν αλλα απο το δισκο/πλατο μαλλον Cool
Pughell - Σαβ 02 Απρ 2011, 22:07:50
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα αν το λαδι το βλεπεις να σταζει αναμεσα απο μπλοκ και χελωνα,τοτε δεν ειναι απο το σασμαν αλλα απο το χωνακι του στροφαλου(πριζ ντιρεκτ).
Sinanai - Σαβ 02 Απρ 2011, 22:09:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μακάρι να είναι δίσκος/πλατό, γιατί μέσα στην αναμπουμπούλα θα βάλω και το κ/π... Σαν αίσθηση μου κάνει και κάτι σε ημιαξόνιο, πάντως, δεν ξέρω. Δεν θέλω να υποθέτω, βέβαια... O ΚΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC Laughing Laughing Laughing
Sinanai - Σαβ 02 Απρ 2011, 22:21:33
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry, Στέλιο, μετά είδα ότι είχες γράψει κι εσύ... Wink Από αυτά που γράφουμε και οι δύο, είναι σα να συμφωνούμε πως πρόκειται για κάτι τέτοιο, παρά για σαζμάν, καθαρά... Wink

Edit: Και με αφορμή αυτό, να πω πως σε ένα άλλο φόρουμ, πριν "υποβάλεις" το post σου, αν έχει γίνει άλλο post στο μεταξύ στο αναφέρει, ώστε να προλάβεις τυχόν αλλαγές στο δικό σου. Αν μπορούσε να γίνει κι εδώ, χρήσιμο θα 'ταν...

Επίσης, ψάχω περί πρι-ντιρεκτ... Στα γαλλικά είναι prix-direct;

Ξανα-edit: Μόλις το βρήκα, "prise directe", ε;
Pughell - Κυρ 03 Απρ 2011, 01:50:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,prise directe. Wink
Ειναι ο αξονας που βρισκεται στην ιδια ευθεια με τον στροφαλο.
Sinanai - Κυρ 03 Απρ 2011, 09:06:40
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτήν την περίπτωση, Στέλιο, για τι ζημιά μιλάμε; Δεν εννοώ χρηματικά. Εννοώ τι συμβαίνει και έχουμε αυτήν την διαρροή;

Edit: Έβγαλα μερικές φωτογραφίες το σημείο...



Pughell - Κυρ 03 Απρ 2011, 10:21:04
Θέμα δημοσίευσης:
Το χρωμα δεν μου φαινεται για μηχανολαδο αλλα για βαλβολινη οποτε μηπως ειναι η τσιμουχα του ημιαξονιου; Question
Μυρισε την σταγονα του λαδιου.
Η βαλβολινη απο το μηχανολαδο μυριζει εντελως διαφορετικα...
Sinanai - Κυρ 03 Απρ 2011, 10:28:06
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το δω, Στέλιο... Η τσιμούχα μπορεί να είναι και η - ή να συνδέεται και με την - αιτία για τον κραδασμό, ξεκινώντας; Ένα γκουπ, κάνει, αν ξεκινήσεις σχετικά βίαια. Όχι πολύ, απλά αν δεν ξεκινήσεις εντελώς "κυρία". Ένα άλλο που σκέφτηκα είναι η βάση, λόγω του ότι η κάτω είναι Powerflex, την του εγκεφάλου τη "σφίξαμε" με τις ροδέλες, οπότε μήπως την άκουσε η αριστερή... Confused
Pughell - Κυρ 03 Απρ 2011, 19:46:21
Θέμα δημοσίευσης:
Λιγο χλωμο να εχει αρπαξει τοσα κενα το εσωτερικο κομματι του ημιαξονιου ρε... Confused
Sinanai - Κυρ 03 Απρ 2011, 19:49:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι... Ε, πολύ πιθανόν να είναι δυο διαφορετικά προβλήματα, που απλώς έτυχε να συμπέσουν χρονικά... Δλδ η τσιμούχα για τη διαρροή και η βάση για τον κραδασμό. Όλα θα διαλευκανθούν τις επόμενες μέρες... Wink

Θενξ Στέλιο. Cool
reselie-206 - Κυρ 03 Απρ 2011, 19:58:29
Θέμα δημοσίευσης:
1) αυτή τη διαρροήτην έχω και εγώ
2) το βίαιο ξεκίνημα που λές αν τραντάζεται την ώρα που ξεκινάς (ειδικά αν είναι ζεστό) σα να κάνει γκα-γκα-γκα-γκα Laughing είναι πιθανότατα δίσκο πλατώ μιας και είχα την ίδια απορία και πήγα ρώτησα στο μηχανικό μου
Sinanai - Κυρ 03 Απρ 2011, 20:04:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ουσιαστικά, Τάσο, ένα "γκα" κάνει... Laughing Δλδ σαν να μεταφέρεται απότομα η κίνηση στη ρόδα, για να το πω μπακαλίστικα. Wink

Edit: Επίσης, ρε παιδιά... Πολλούς ακούω που λένε "έλα μωρέ" για τη διαρροή. Δε μπορώ να καταλάβω: Γιατί να μην ανησυχεί αυτή; Εκτός αν εμένα είναι μεγαλύτερη...
reselie-206 - Κυρ 03 Απρ 2011, 21:31:03
Θέμα δημοσίευσης:
εμένα πάντως δε στάζει.εσένα απ'οσο είδα στάζει...
Παρακάτ' οχι δε μιλάμε για το ίδιο γκάπ :D

Προφανώς κανέναν δεν ανησυχεί γιατί αν έχω καταλάβει καλά ότι και να κάνεις μετά απο λίγο θα χάνει απο εκεί...!
Steve - Δευ 04 Απρ 2011, 15:51:00
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστή, εγώ στη θέση σου θα το σήκωνα σε ράμπα για ξέπλυμα του εν λόγω σημείου τοπικά με ειδικό καθαριστικό, και μετά από 1 βδομάδα θα παρατηρούσα για διαρροές Smile
volvos - Δευ 04 Απρ 2011, 15:58:48
Θέμα δημοσίευσης:
προσεξτε κατι...τα σαζμαν μας εχουν μια τρυπα ψηλα που ειναι για συμπλυρωμα και λειτουργει σαν υπερχειλιση. οταν λοιπον κανιβαλιζεστε μπορει απο εκει να ξερασει λιγο βαλβολινες που θα μαζευτουν μετα στο πατο του καβουκιου απεξω και θα σας φαινεται σαν διαρροη...

προτεινεται η τοποθετηση σερβιετας για τις δυσκολες ημερες της πιστας και μετα αλλαγη με ταμπον για το κλεισιμο της τρυπας
Steve - Δευ 04 Απρ 2011, 16:12:46
Θέμα δημοσίευσης:


Προτιμάς άλλη μάρκα;
Sinanai - Τρι 05 Απρ 2011, 21:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
Σαζμάν έχει μια ελάχιστη διαρροή από μα τάπα κάπου πίσω-ψηλά, εκεί που έρχεται ντίζα λεβιέ ( ; ), αν κατάλαβα καλά, ο μηχανικός τη θεωρεί ανάξια λόγου, και θα αλλαχτεί όταν χρειαστώ και αλλαγή δίσκο-πλατό, γιατί είναι μανούρα. Τα υπόλοιπα δεν έχουν σχέση με μετάδοση... Wink
reselie-206 - Τρι 05 Απρ 2011, 23:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπόν τσέκαρα και το δικό μου....είναι ακριβώς ίδια διαροη στο με του Σινανάι μόνο δε ξέρω απο που χάνει εγώ.. βέβαια είναι απλά λερωμένο δεν φαίνεται να χάνει πολύ Laughing
AlienHack - Δευ 06 Ιούν 2011, 00:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
λοιπόν τσέκαρα και το δικό μου....είναι ακριβώς ίδια διαροη στο με του Σινανάι μόνο δε ξέρω απο που χάνει εγώ.. βέβαια είναι απλά λερωμένο δεν φαίνεται να χάνει πολύ Laughing


το ιδιο εχω και εγω απο τοτε που εβαλα ανακατσεκυασμενο σασμαν.. απο πανω χανει, ειδικα οταν το φουλαρω με βαλβολινες.. μολις ξερασει μερικα ml μετα ηρεμει και απλος δακρυζει που και που...
action_peugeot - Τρι 07 Ιούν 2011, 22:28:59
Θέμα δημοσίευσης:
Με μια τσιμούχα στον διαλογέα και όλα είναι οκ από εκεί τρέχουν και γλύφουν οι βαλβολίνες
251514 κωδικός τσιμούχας
Και εννοείτε χωρίς να κατεβάσεις το σασμάν
abaleo - Τρι 07 Ιούν 2011, 23:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:

έτσι "νοτισμένο" ήταν και το δικό μου ανέκαθεν
αλλά ο γνώστος μάστοράς μου μού λεγε "ελα μωρε δεν είναι τίποτα" Cool
RoadRunner122 - Τρι 07 Ιούν 2011, 23:57:14
Θέμα δημοσίευσης:
Bασικά δεν έχω δει ποτέ μου σασμάν ΜΑ που να μην είναι έτσι νοτισμένο Confused
AlienHack - Τετ 08 Ιούν 2011, 12:09:24
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Bασικά δεν έχω δει ποτέ μου σασμάν ΜΑ που να μην είναι έτσι νοτισμένο Confused


+10000

αν και του στιβι που ειδα προχτες πανω σε μπαρα ηταν θεοστεγνω... Confused
το καθαριζει με πανακι φαινεται καθε μερα..

εμενα παλι παντου βαλβοπλινες εχει, σασμαν ψαλιδια... χαμος... Razz
λυπαινονται και τα ψαλιδια ετσι... ουτε γκιχ δεν βγαζουν
αχαχαχαχ
Steve - Παρ 10 Ιούν 2011, 08:51:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Steve τα σκάει χοντρά για συντήρηση και πράγματα που φθείρονται δεν τα αλλάζει μετά από 10.000 χλμ, γι αυτό Wink
mayas - Παρ 10 Φεβ 2012, 17:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
3 διαρροες απο βαλβολίνες... Η μια ειναι απο το σασμαν λεει ο μαστορας...

Προς το παρον το παρακολουθώ. 110 ευρω ζητησε για αλλαγή στις τσιμούχες, δε θυμαμαι τι τσιμούχες κ που... Πάντως για το σασμαν λεει δυσκολο να μαζευτεί γιατι βγαινει σε φετες! Evil Evil
vasilisalessia - Σαβ 11 Φεβ 2012, 14:41:51
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω ειχα μια διαρροη απο κατω απο το σασμαν.αλλα αλλαξα τσιμουχα και ολα οκ.μοθ εκανε και κατι οταν ητανε κρυο.ενα τρεμουλο οταν ξεκινουσα για πρωτη φορα.ο μηχανικος εδω μου ειχε πει οτι ητανε απο τα ελατηριακια τοθ δισκου επειδη ειχανε παρει μεντα.και να παταω οταν ειναι κρυο πριν ξεκινησω το συμπλεκτη 3 με 4 φορες μονο οταν το αναψω κρυο.και δεν μου το εκανε μετα σχεδον ποτε.βεβαια τωρα αλλαξα βαλβολινες με τις motul και αλλαξα και το φιλτρο με πανελ ελευθερας και δε μου το ξαναεκανε...το αμαξι με αυτες τις βαλβολινες εχει αλλαξει συμπεριφορα...ποιο μαλακο.και δε τρεμει το κιβωτιο.και ενα τρεμουλο ποθ ειχα οταν πατουσα γκαζι στις 2000 στροφες και...το κανει πολυ λιγοτερο..εως ελαχιστο.φαινοτανε το αμαξι οτι πνιγοτανε και δε δουλευε ο μεταβλητος.εχω το 1.4 16ν νντ 90cv.οποτε εαν καποιου του εχει τυχει κατι τετοιο ασ το δοκιμασει.
AlienHack - Δευ 13 Φεβ 2012, 09:14:56
Θέμα δημοσίευσης:
mayas έγραψε:
3 διαρροες απο βαλβολίνες... Η μια ειναι απο το σασμαν λεει ο μαστορας...

Προς το παρον το παρακολουθώ. 110 ευρω ζητησε για αλλαγή στις τσιμούχες, δε θυμαμαι τι τσιμούχες κ που... Πάντως για το σασμαν λεει δυσκολο να μαζευτεί γιατι βγαινει σε φετες! Evil Evil


ειχα και εγω διαροη στο παλιο μου σασμαν, εχει 3 τσιμουχες αν δεν κανω λαθος (2 εκει που μπαινουν τα ημιαξονια και μια πανω ) , εμενα εχανε απο την πανω και εκεινη η μαμημενη δεν αλλαζει αν δεν βγει το σασμαν.
Το κοστος της καθε τσιμουχας ειναι αστειο (5Ε) και οι κατω 2 των ημιαξονιων αλλαζουν πανευκολα, ΑΛΛΑ η πανω που θελει να βγει το σασμαν θελει 100 ευρω για κατεβασμα σασμαν..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr