PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Υγρό Ψυγείου

nfx1587 - Δευ 01 Μάρ 2010, 23:13:08
Θέμα δημοσίευσης: Υγρό Ψυγείου
http://www.ardeca-lubricants.be/files/cms1/Ardeca_3luik%20motorolie.pdf

Alu Freeze G12+

Ελπίζω να μην έκανα μάπα επιλογή. Λέει πίσω στις οδηγείες για τα ποσοστά ανάμιξης με 'νερό' και τι προστασία προσφέρει κατά της ψύξης:

50% G12+ με 50% νερό = -40C (!)
40% G12+ με 60% νερό = -27C
35% G12+ με 65% νερό = -22C

Εφόσον λοιπόν καμία από αυτές τις θερμοκρασίες δεν είναι καν εφικτή στα βόρεια προάστια, αναρωτιέμαι αν το να βάλω π.χ. 50/50 θα έχει κάποιο ώφελος στην πιο γρήγορη απαγωγή θερμότητας - να διατηρεί δηλαδή πιο χαμηλές θερμοκρασίες. Η μήπως μεγαλύτερο ποσοστό νερού είναι καλύτερα; Και τι 'νερό' να χρησιμοποιήσω - απεσταγμένο, σωστά;

Έχω ήδη αγοράσει 3lt (για 50/50) και έτσι δεν τίθεται θέμα του να το τσιγκουνευτώ.
iceage - Δευ 01 Μάρ 2010, 23:44:57
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγρό Ψυγείου
nfx1587 έγραψε:
http://www.ardeca-lubricants.be/files/cms1/Ardeca_3luik%20motorolie.pdf

Alu Freeze G12+

Ελπίζω να μην έκανα μάπα επιλογή. Λέει πίσω στις οδηγείες για τα ποσοστά ανάμιξης με 'νερό' και τι προστασία προσφέρει κατά της ψύξης:

50% G12+ με 50% νερό = -40C (!)
40% G12+ με 60% νερό = -27C
35% G12+ με 65% νερό = -22C

Εφόσον λοιπόν καμία από αυτές τις θερμοκρασίες δεν είναι καν εφικτή στα βόρεια προάστια, αναρωτιέμαι αν το να βάλω π.χ. 50/50 θα έχει κάποιο ώφελος στην πιο γρήγορη απαγωγή θερμότητας - να διατηρεί δηλαδή πιο χαμηλές θερμοκρασίες. Η μήπως μεγαλύτερο ποσοστό νερού είναι καλύτερα; Και τι 'νερό' να χρησιμοποιήσω - απεσταγμένο, σωστά;

Έχω ήδη αγοράσει 3lt (για 50/50) και έτσι δεν τίθεται θέμα του να το τσιγκουνευτώ.

Αυτά τα νούμερα που αναφέρεις είναι λίγο πολύ φτιαχτά. Με 50% λίγο δύσκολο να φτάσεις στο -40. Και σε αυτές τις αναλογίες η απαγωγή θερμότητας ανά μονάδα χρόνου από τα σημεία υψυλής συγκέντρωσης θερμοκρασιών προς τα ψυχρότερα θα είναι μικρότερη σε σχέση με μικρότερες αναλογίες. Ένα πολύ καλό προϊόν για τα μαντεμένια μπλοκ TU είναι το REPSOL PURO το οποίο εδώ και 5 χρόνια το έχω ευχαριστηθεί όσο τίποτε άλλο. Η αναλογία που το χρησιμοποιώ είναι 2 λιτρα PURO και το υπόλοιπο απεσταγμένο νερό. Αν και το ιδανικό για το συγκεκριμένο μοτέρ είναι τα αλουμινένια μπλοκ.
nfx1587 - Τρι 02 Μάρ 2010, 08:31:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
REPSOL PURO


Μακάρι να είχα ρωτίσει πιο πρίν. Και δεν νομίζω να δεχτούν επιστροφή για το G12 Confused

Ξέρεις μήπως και πόσο πάει περίπου το λίτρο για το Puro;
iceage - Τρι 02 Μάρ 2010, 08:53:40
Θέμα δημοσίευσης:
nfx1587 έγραψε:
Παράθεση:
REPSOL PURO


Μακάρι να είχα ρωτίσει πιο πρίν. Και δεν νομίζω να δεχτούν επιστροφή για το G12 Confused

Ξέρεις μήπως και πόσο πάει περίπου το λίτρο για το Puro;

8-10 € / λτ
nfx1587 - Τρι 02 Μάρ 2010, 19:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα το Repsol Pure Antifreeze (μπλέ), για 12 ευρώ το λίτρο - αυτό εννοούσες ως Puro;

http://repsol.com/es_en/productos_y_servicios/productos/cuidados_del_automovil/informacion_de_productos/anticongelante/default.aspx

Στην επόμενη σελίδα η Repsol έχει το Pure Organic Antifreeze (ρόζ) αλλά δεν το εισάγουν στην χώρα μας.

Έχω διαβάσει πάντως πώς πολλοί βάζουν 1 λίτρο Repsol και τα υπόλοιπα απεσταγμένο νερό, λόγω του ότι το αντιψυκτικό είναι λιγότερο θερμοαπαγωγικό από το νερό...
nfx1587 - Πεμ 04 Μάρ 2010, 20:04:06
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.scooby.gr/forums/showthread.php?t=5351
http://www.ibizamania.gr/forum/showthread.php?t=7078

Φαίνεται να υπάρχει γενικά μια σύγχυση όσον αφορά την χρήση των Repsol (μπλέ) / Water Wetter / απεσταγμένου νερού.

Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ και με βάση όλων όσων έχω ακούσει και διαβάσει οι σωστές επιλογές είναι:

1) Repsol + νερό (1lt Repsol + το υπόλοιπο νερό ή μέχρι αναλογίας 1/3 max)
2) WaterWetter + νερό (1 μπουκαλάκι WW + το υπόλοιπο νερό)

Πλεονεκτήματα:
1) Καλή θερμο-απαγωγή + πολύ καλή προστασία από την ψύξη
2) Κορυφαία θερμο-απαγωγή + 0 προστασία από την ψύξη

Είναι όμως πολλοί και αυτοί που συστήνουν to ...

3) Repsol + WW + νερό (1lt Repsol + 1 μπουκαλάκι WW + το υπόλοιπο νερό). Πλεονεκτήματα; Ίσως μια μέση λύση, αλλά πώς μπορείς να είσαι σίγουρος για πιθανές μακροχρόνιες στο σύστημα ψύξης - αφού τα WW και
Repsol δεν είναι 'φτιαγμένα' το ένα για το άλλο;

Προσωπικά είμαι ακόμα σε δίλημμα. Θα πήγαινα δαγκωτά για το (2), αλλά τι γίνεται αν του Χρόνου τον Δεκέμβρη έχουμε πραγματικά χειμώνα; Εσείς που έχετε κάνει το (3) είχατε κάποιο πρόβλημα; Για πόσο καιρό το έχετε δοκιμασμένο;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr