PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αγραφος σε 106 16V

nsne - Δευ 01 Μάρ 2010, 12:24:29
Θέμα δημοσίευσης: Αγραφος σε 106 16V
Γεια σας παιδια,εδω και λιγο καιρο εχω ενα προβλημα με το 106 μου,που κατα πασα πιθανοτητα ειναι απο τον εγκεφαλο(δεν κραταει-οχι παντα- καλο ρελαντι 500rpm,αλλες φορες δουλευει 2κυλινδρα παλι στο ρελαντι,με αποτελεσμα οταν κλεινω τον διακοπτη και τον ξαναανοιγω να στρωνει!)Δεν πιστευω να ειναι απο το προγραμμα που εχω βαλει,γιατι και πριν το εκανε αυτο.Σκεφτομαι να παω σε 1 ποιο ακριβη λυση,αυτη του αγραφου.Πιστευεται οτι θα βγαλει περισσοτερα αλογα και ροπη απ οτι εχω τωρα?(ΦΠΕ)Θα ειναι αξιοπιστος?και ποια μαρκα προτεινετε?ευχαριστω

ΥΓ.εχω αλλαξει πολλα πραγματα πριν δω οτι ειναι εγκεφαλος Sad
Giannis307 - Δευ 01 Μάρ 2010, 12:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
Η δικυλινδρια ειναι απο πολλαπλασιαστη....που μαλλον ετοιμαζεται να απεβιωσει...
Το ρελαντι το κανει γιατι ο πολλαπλασιαστης ειναι ετοιμος να απεβιωσει....
Ο εγκεφαλος δεν εχει κατι....εκτος και αν ειναι "ανεγκεφαλλο" το προγραμα σου....
Τωρα αν σε περιπτωση οντως κατι δεν παει καλα με τον εγκεφαλο βαζεις ενα μαμα ξεκλειδωτο και εισαι και παλι μια χαρα.....με πολυυυυ μικροτερο κοστος απο τον αγραφο...

Για φπε αγραφο ειναι επειηκως πεταμενα λευτα....ο εγκεφαλλος που εχει μαμα αυτο τα αμαξι μεχρι και 52αρι δουλευει μια χαρα.....
nsne - Δευ 01 Μάρ 2010, 14:26:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη,και map,αλλα δεν λυθηκε το προβλημα.Τhanx φιλε
greenpug106 - Δευ 01 Μάρ 2010, 16:56:38
Θέμα δημοσίευσης:
nsne έγραψε:
Εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη,και map,αλλα δεν λυθηκε το προβλημα.Τhanx φιλε


Μπεκ εχεις αλλάξει?
Και εμένα μου το έκανε αυτό.
Δοκίμασα πολλαπλασιαστή χωρίς αποτέλεσμα και τελικά ήταν τα μπεκ.

Όταν δεν δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι σίγουρα θα σου ανάβει το check engine - μάλλον θα αναβοσβήνει. Όταν το βάλεις στο διαγνωστικό θα σου γράψει σε ποιο κίλυνδρο είναι το πρόβλημα.

Για μένα στην κάτασταση σου ο άγραφος θα είναι πετάμενα λεφτά + το ότι αν το πρόβλημα είναι τα μπεκ δεν θα διορθωθεί το πρόβλημα.

Έχω τα μπεκ τα παλιά μου αλλά δεν ξέρω ποια είναι τα καλά και ποια όχι.
Επίσης μπορούν να καθαριστούν αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα διορθωθούν.
106 T16 - Δευ 01 Μάρ 2010, 23:25:58
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγραφος σε 106 16V
nsne έγραψε:
Γεια σας παιδια,εδω και λιγο καιρο εχω ενα προβλημα με το 106 μου,που κατα πασα πιθανοτητα ειναι απο τον εγκεφαλο(δεν κραταει-οχι παντα- καλο ρελαντι 500rpm,αλλες φορες δουλευει 2κυλινδρα παλι στο ρελαντι,με αποτελεσμα οταν κλεινω τον διακοπτη και τον ξαναανοιγω να στρωνει!)Δεν πιστευω να ειναι απο το προγραμμα που εχω βαλει,γιατι και πριν το εκανε αυτο.Σκεφτομαι να παω σε 1 ποιο ακριβη λυση,αυτη του αγραφου.Πιστευεται οτι θα βγαλει περισσοτερα αλογα και ροπη απ οτι εχω τωρα?(ΦΠΕ)Θα ειναι αξιοπιστος?και ποια μαρκα προτεινετε?ευχαριστω

ΥΓ.εχω αλλαξει πολλα πραγματα πριν δω οτι ειναι εγκεφαλος Sad

Σε διαγνωστικό το έχεις βάλει??? Rolling eyes
VripoSaxo - Τρι 02 Μάρ 2010, 01:25:38
Θέμα δημοσίευσης:
τι ακούω
άγραφος σε φπε
εδώ κάνουν τετραπετάλουδα 3φυσσα με πρόγραμμα
και τυρμπίσια με πρόγραμμα
σε φπε αγραφός
είναι σαν να βάζεις σε μαμά σαχοραλλο 19άρες και 12 πίστονα για να λές ότι σταματάς
δηλαδή ΥΠΕΡΒΟΛΗ
nsne - Τρι 02 Μάρ 2010, 07:47:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγραφος σε 106 16V
106 T16 έγραψε:
nsne έγραψε:
Γεια σας παιδια,εδω και λιγο καιρο εχω ενα προβλημα με το 106 μου,που κατα πασα πιθανοτητα ειναι απο τον εγκεφαλο(δεν κραταει-οχι παντα- καλο ρελαντι 500rpm,αλλες φορες δουλευει 2κυλινδρα παλι στο ρελαντι,με αποτελεσμα οταν κλεινω τον διακοπτη και τον ξαναανοιγω να στρωνει!)Δεν πιστευω να ειναι απο το προγραμμα που εχω βαλει,γιατι και πριν το εκανε αυτο.Σκεφτομαι να παω σε 1 ποιο ακριβη λυση,αυτη του αγραφου.Πιστευεται οτι θα βγαλει περισσοτερα αλογα και ροπη απ οτι εχω τωρα?(ΦΠΕ)Θα ειναι αξιοπιστος?και ποια μαρκα προτεινετε?ευχαριστω

ΥΓ.εχω αλλαξει πολλα πραγματα πριν δω οτι ειναι εγκεφαλος Sad

Σε διαγνωστικό το έχεις βάλει??? Rolling eyes


το ειχα βαλει...ειχε βγαλει προβλημα στην αναφλεξη στον 1ο,και ηταν το μπεκ,το οποιο αλλαξα...
nsne - Τρι 02 Μάρ 2010, 07:51:56
Θέμα δημοσίευσης:
VripoSaxo έγραψε:
τι ακούω
άγραφος σε φπε
εδώ κάνουν τετραπετάλουδα 3φυσσα με πρόγραμμα
και τυρμπίσια με πρόγραμμα
σε φπε αγραφός
είναι σαν να βάζεις σε μαμά σαχοραλλο 19άρες και 12 πίστονα για να λές ότι σταματάς
δηλαδή ΥΠΕΡΒΟΛΗ


Πιστευα οτι με εναν αγραφο εγκεφαλο θα ειχα καλυτερη διαχειρηση των παραμετρων(αισθητηρες-ψεκασμος),μια ερωτηση εκανα,και μου απαντησατε σωστα και λογικα,θα ψαξω να βρω ενα ξεκλειδωτο εγκεφαλο για να τον τοποθετησω.Ευχαριστω παντος
nsne - Τρι 02 Μάρ 2010, 07:55:33
Θέμα δημοσίευσης:
greenpug106 έγραψε:
nsne έγραψε:
Εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη,και map,αλλα δεν λυθηκε το προβλημα.Τhanx φιλε


Μπεκ εχεις αλλάξει?
Και εμένα μου το έκανε αυτό.
Δοκίμασα πολλαπλασιαστή χωρίς αποτέλεσμα και τελικά ήταν τα μπεκ.

Όταν δεν δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι σίγουρα θα σου ανάβει το check engine - μάλλον θα αναβοσβήνει. Όταν το βάλεις στο διαγνωστικό θα σου γράψει σε ποιο κίλυνδρο είναι το πρόβλημα.

Για μένα στην κάτασταση σου ο άγραφος θα είναι πετάμενα λεφτά + το ότι αν το πρόβλημα είναι τα μπεκ δεν θα διορθωθεί το πρόβλημα.

Έχω τα μπεκ τα παλιά μου αλλά δεν ξέρω ποια είναι τα καλά και ποια όχι.
Επίσης μπορούν να καθαριστούν αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα διορθωθούν.


Οταν ειχα προβλημα με το μπεκ,τοτε αναβοσβηνε το check.Αν το εσβηνα το αμαξι εκεινη την στιγμη και το ξανααναβα,τοτε δουλευε μια χαρα!!!Αντε βγαλε ακρη!! Sad
Mara - Τρι 16 Μάρ 2010, 12:26:13
Θέμα δημοσίευσης: ρελαντι
Χαίρετε σε όλα τα μέλη!
Πέρασα όλη την εβδομάδα διαβάζοντας το forum με την ελπίδα να διαφωτιστώ στο πρόβλημά μου.
Όλα όσα διάβασα εδώ έχουν γίνει στην περίπτωσή μου.

Είμαι κάτοχος ενός Peugeot 106, 1400 του 97.
Τις τελευταίες 10 μέρες είναι στα συνεργεία (γενικό και ηλεκτρολόγο) για το εξής:
Στο ρελαντί χάνει στροφές, τρέμει και στο τέλος σβήνει. Επίσης σβήνει όταν φρενάρω και πατάω συμπλέκτη για να βγάλω ταχύτητα.

Το συνεργείο όταν το πρωτοπήγα μου είπε πως 99% φταίει το Βηματικό μοτέρ ρελαντί.
Μου το άλλαξε, πλήρωσα 95 ευρώ και μέσα σε 10 λεπτά του το ξαναγύρισα πίσω!!!!!!!!
(Ναι χαζομάρα, το ξέρω, πρώτα δοκιμάζεις και μετά πληρώνεις)

Ακολούθως έγιναν οι εξής έλεγχοι και καθαρισμοί:
Έλεγχος εγκεφάλου που δεν έδειχνε καμία βλάβη (τον έκανε μόνος του, το πήγε και στην Peugeot, ειδικά αυτό το αναφέρω για κάποιον χρήστη που είπε πως ο έλεγχος δεν έδειχνε τίποτα και στο δικό του, o άνθρωπος έλεγε αλήθεια!)
Πεταλούδα
Πλεξούδα
Ποτενσιόμετρο
Πολλαπλασιαστής
Πλεξούδα
Αισθητήρας Λ
Αισθητήρας MAP
Αυτή τη στιγμή που γράφω περιμένω και τον καθαρισμό μπεκ.

Είπα να σας τα γράψω όλα αυτά γιατί διαπίστωσα πως πολύς κόσμος ζορίζεται με αυτό το θέμα.
Αν γίνει το θαύμα θα σας ενημερώσω – η απελπισμένη.
tryphonVTS - Τρι 16 Μάρ 2010, 12:35:46
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παντως οταν για μια περιοδο το αμαξι δεν ειχε ρελαντι σταθερο το προβλημα εντοπιστηκε στον αισθητηρα λ ο οποιος αλλαχτηκε και ολα ενταξει μετα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr