PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 306 cabrio 1600 mont '97 110.000 km

gini312 - Κυρ 28 Φεβ 2010, 23:26:57
Θέμα δημοσίευσης: 306 cabrio 1600 mont '97 110.000 km
kalhspera sas, prwn katoxos enos 106 eipa na anabathmistw kai na paw se kati kalytero, brhka ayto to aytokinhto loipon to 306 cabrio.
mias pou oloi eisaste pezoporoi tha hthele na me symboulepsete ti na proseksw prin agorasw kai an thelate na mou parathesete kapoia problhmata pou na eimai etoimos na antimetwpisw

eyxaristw poly!
gini312 - Κυρ 28 Φεβ 2010, 23:59:15
Θέμα δημοσίευσης:
sygnwmh mallon eprepe na to balw stis genikes syzhthseis to topic! Embarassed
formulagloria - Δευ 01 Μάρ 2010, 00:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο εξαρτάται από το τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο.. Wink

Το κάμπριο είναι μια "φιλοσοφία"..πολύ εξειδιξευμένη..

Δηλαδή αν ψάχνεις ταχύτητα και γκάζια τότε μην το προσπαθήσεις
σε τέτοιο αυτοκίνητο. Επίσης αν ψάχνεις άνεση (με την γενική έννοια)
δεν είναι και η καλύτερη κατηγορία για να επιλέξεις. Ταυτόχρονα με όλα
τα παραπάνω δεν υπάρχει κάμπριο (ακόμη και της Mercedes) που να μην
έχει κάποιο ζήτημα ή να μην βγάλει σταδιακά ζήτημα με την κουκούλα.
((από το να στάζει κάτι μέσα, μέχρι να τρυπήσει ή να κάνει θόρυβο μετά τα 100 χιλ/ωρα)).

Το 306 cabrio είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο, σχετικά αξιόπιστο, για να
κάνεις την απογευματινή σου βόλτα με την κουκούλα κατεβασμένη,
με 60 χιλ/ω στην παραλιακή λεωφόρο καθώς δύει ο ήλιος..

Οτιδήποτε "διαφορετικό" μόνο σε μπελάδες θα σε βάλει..! Wink

Κοινώς αν θες πολυχρηστικό εργαλείο μετά το 106 πάρε 206..!

υ.γ. Το 206 είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Όσο καλό ήταν το 106 την δεκαετία του
1990-2000 τόσο καλό θεωρείται το 206 την δεκετία 2000-2010.. Cool
king207cc - Δευ 01 Μάρ 2010, 00:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
σαν την αίσθηση του κάμπριο δεν υπάρχει.... Cool
formulagloria - Δευ 01 Μάρ 2010, 01:05:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεχασα να σου πώ πώς ειχα 3 κάμπριο..ένα 205 cj 1.4, (2 χρόνια)
ένα 205 cti 1.6 (1,5 χρόνο)..και για πολύ λίγο διάστημα (3 μήνες)
ένα 306 cabrio 1,6 8v.. Wink

Tα αγάπησα και τα τρία..αλλα δεν ξαναγοράζω cabrio.. Confused



((Μέχρι HONDA s2000 hard top μόνο...και αν)).. Laughing Wink
king207cc - Δευ 01 Μάρ 2010, 01:07:01
Θέμα δημοσίευσης:
formulagloria έγραψε:
Ξεχασα να σου πώ πώς ειχα 3 κάμπριο..ένα 205 cj 1.4, (2 χρόνια)
ένα 205 cti 1.6 (1,5 χρόνο)..και για πολύ λίγο διάστημα (3 μήνες)
ένα 306 cabrio 1,6 8v.. Wink

Tα αγάπησα και τα τρία..αλλα δεν ξαναγοράζω cabrio.. Confused



((Μέχρι HONDA s2000 hard top μόνο...και αν)).. Laughing Wink

γιατι??
gini312 - Δευ 01 Μάρ 2010, 01:08:06
Θέμα δημοσίευσης:
ousiastika h xrhsh tou tha einai mia h dyo fores thn ebdomada gia kamia bolta, kana mikrotaksidaki mia fora sto eksamhno, logw terastiou fortou ergasias einai elaxistos o eleytheros xronos mou alla kai gia na paw sthn douleia paw me to papaki.
oso afora ta problhmata me thn koukoula einai eyrews gnwsta opote eimai enhmerwmenos
h ousia ths erwthshss mou htan h aksiopistia tou aytokinhtou, lx sasman, trompes, moter, kai diafora problhmata pou tha me kanoun na deinopathisw opws to 106 (1.400, '94) pou eixa, htan palio bebaia, kai apaisia, xwris elegxo agora kai me elaxistes gnwseis panw se aytokinhta. doksa to theo ayto pou apokomisa apo to pezo htan empeiria sta "ftiaxto monos sou"....
gini312 - Δευ 01 Μάρ 2010, 01:10:46
Θέμα δημοσίευσης:
fantazomai logw diarown ths koukoulas? Question Confused
vamvakoolas - Δευ 01 Μάρ 2010, 10:34:37
Θέμα δημοσίευσης:
γραφουμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ Evil
formulagloria - Δευ 01 Μάρ 2010, 13:59:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το αυτοκίνητο αν το συντηρείς σωστά δεν θα έχει πρόβλημα.. Wink
Οπότε εξαρτάται από το να βρείς ένα καλοσυντηρημένο, με όσο
το δυνατόν γίνεται λιγότερα χιλιόμετρα και σε καλή κατάσταση οροφή.

Οι κινητήρες με τους οποίους βγήκε το 306 ήταν:

1.4L 8V 75 PS (55 kW; 74 hp) I4
1.6L 8V 90 PS (66 kW; 89 hp) I4
1.8L 16V 112 PS (82 kW; 110 hp) I4
2.0L 16V 136 PS (100 kW; 134 hp) I4 XSi
2.0L 16V 167 PS (123 kW; 165 hp) I4 GTi-6

Για το κάμπριο ο 1,6 είναι αρκετός..αλλά μην περιμένεις επιδόσεις τρελές..
Wink
Αν πατήσεις εντομεταξύ το γκαζάκι να ξέρεις ότι καίει..κάτι παραπάνω..
(Βαρύ αμάξωμα με κινητήρα παλαιότερης γενιάς..)

Οσο για την οροφή, αυτό είναι θέμα αυτοκινήτου..να την
ελέγξεις πολύ αναλυτικά σε κάθε αμάξι που θα δείς. Exclamation

Εγώ δεν θα ξαναγόραζα κάμπριο γιατί χρειάζομαι αλλες ανέσεις και
επιδόσεις. Σε γκάζια, σε στρίψιμο, σε χώρους και οι ιδιαιτερότητες του
κάμπριο πχ αλλαγή πίσω ζελατίνας επειδή κιτρίνιζε, σκίσιμο από κάποιο
κ@λόπαιδο και μπάλωμα της οροφής, θόρυβος συνέχεια αλλά πιο πολύ
μετά τα 120χιλ/ω και αλλα πολλά...κάποια στιγμή σε κουράζουν..
((Τα συγχρονα cabrio ή hard top είναι αλλο θέμα..))
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr