Παράθεση: |
((Η ελεύθερη μετάφραση του "σκίζεις" είναι να το τρέχεις
όταν είναι κρύο, να το φτάνεις κόφτες συνέχεια, να μην το συντηρείς και να περιμένεις μαγικά να δουλέψει...και αλλα τέτοια)). |
Παράθεση: |
Αυτό ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ πώς το αμάξι δεν μπορεί να πάει και παραπάνω.
Απλά εργοστασιακά αποφασίστηκε να έχει αυτές τις επιδόσεις. |
Παράθεση: |
(ειδικά αν εχεις γκρουπ ν εξάτμιση, πρόγραμμα και
αγωνιστικό καταλύτη όπως εγώ το αμάξι είναι από θόρυβο α-α-αταξίδευτο) Είναι μια θυσία στον βωμό της επιτάχυνσης, αλλά από την άλλη υπάρχουν και πιο λογικές εξατμίσεις αν δεν θες την πολύ εντονη φασαρία. |
Παράθεση: |
αγωνιστικό καταλύτη |
Παράθεση: |
Τα μέταλλα του αυτοκινήτου είναι αξιόπιστα ως ένα βαθμό.
Ανάλογα με την βελτίωση πέφτει και το προσδόκημο της ζωής τους, αλλά αυτό έχει να κάνει και με τον μηχανικό και τις γνώσεις του. Αν κάνει καλή δουλειά ... |
Παράθεση: |
Μηχανικά έχω φλάντζα ... |
nfx1587 έγραψε: |
Έχω 85000km οπότε θέλει αλλαγή. Θα τον είχα αλλάξει πιο πριν, αλλά δυστυχώς δεν ήμουν εγώ ο ιδιοκτήτης ![]() Όσο για την σκούπα, έχω ακούσει ότι μπορεί να είναι λίγο περίεργη στο σφίξιμο και μπορεί να σπάσει. Ποιες θεωρούνται καλές; Μόνο για Green έχω ακούσει, δεν υπάρχουν καλύτερες; |
nfx1587 έγραψε: |
Αρκετά υποσχόμενο λοιπόν. Ρωτάω γιατί δεν έχω κάποιον 'γνωστό' και σχεδόν πάω στα τυφλά. Και η αλλαγή ιμάντα, δεν είναι αλλαγή λαδιού/φίλτρου κτλ που μπορεί να το κάνει ο καθένας. Για αυτό προσπαθώ να βρώ κάποιον ώστε να αποκλείσω αυτό το μικρό ενδεχόμενο να πέσω σε μ****α ![]() |
Παράθεση: |
Παρεπιπτόντως, πρέπει να αλλάξω και ημάντα χρονισμού. Έχετε να μου συστήσετε κάποιο τεχνικό που να ξέρει κάνει αυτή τη δουλειά σωστά; Θέλω και ρύθμιση valves. Επίσης να γίνει σωστά...
Επίσης θα πρέπει η δουλειά να γίνει Σάββατο γιατί δουλεύω καθημερινές μέχρι αργά τώρα τελευταία. Θοβάμαι να το πάω στην Peugeot της γειτονιάς μου. Άσε που θα με ξεσκίσουν στην τιμή. |