Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Ψυξη εισαγωγης για επιτευξη επιδοσεων reselie - Τετ 24 Φεβ 2010, 20:45:15 Θέμα δημοσίευσης: Ψυξη εισαγωγης για επιτευξη επιδοσεων
Λαε μου,
Εχω να σας παρουσιασω μια ιδεα τρανη ή εντελως μα εντελως μ#####α...
Συμφωνα με την θεωρια της "εισαγωγης" του αυτοκινητου ο αερας οσο πιο κρυος τοσο πιο πυκνος.
Αυτο που εχω να προτεινω ειναι ενας τροπος ψυξης της εισαγωγης ισως και πιο χαμηλα απο 5 βαθμους κελσιου...
Η ιδεα εχει ως εξης.
1) Βρισκουμε ενα Συμπυκνωτη (για φρεον μιλαω,ω ναι..)μικρο 12βολτο για να τον συνδεσουμε στην μπαταρια του αυτοκινητου (σαν αυτων των αιρκοντισιον και των ψύκτων πχ) .
2)αφου εγκαταστησουμε το συστημα στο αυτοκινητο
τυλιγουμε την εξοδο του κομπρεσορα στο μεταλικο σωληνα πχ. της εισαγωγης
3) η Αρκετα χαμηλη θερμοκρασια της σωληνωσης (αναλογα την περισταση,ευκολα κοντα στους 0 Celsium) θα ψυχει τον εισερχομενο αερα με αποτελεσμα την συμπυκνωση του και αυξηση του ποσοστου οξυγονου Αρα και αυξηση επιδοσεων!
Το ολο συστημα μπορει να ξεκινα με εναν διακοπτη στο ταμπλο και δεν θα κοστιζε πανω απο 300ευρω μαξιμουμ*αν υποθεσω απο προσωπικη εμπειρια κατασκευης phase change αλλα για μπριζα 220v που εφτανε μεχρι -34 βαθμους....
Επισης το ολο προτζεκτ(εκτος πιθανως την εγκατασταση στο αμαξι) μπορει να γινει HomeMade ΣΧΕΤΙΚΑ ευκολα...
Δεν ξερω βεβαια αν θα αυξηθει αρκετα η επιδοση για να αξιζει τον κοπο,ή αν θα το υποστηριξει ο εγκεφαλος (αν και προφανως θα το υποστηριξει...πχ λειτουργια οχηματος σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες!
Με συγχωρητε για το μακροσκελες ποστ ,ελπιζω να μην σας κουρασα και να καταλαβατε το νοημα απο το ολο κειμενο..δυστηχως δεν ειμαι καλος στις εκθεσεις
Giannis307 - Πεμ 25 Φεβ 2010, 12:20:57 Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ πιο απλα βαζεις αυτο....
Tρελο επιστημονα.... drdino - Πεμ 25 Φεβ 2010, 12:55:12 Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που προτείνεις φίλε δεν... Για να ψύξεις τον αέρα ουσιαστικά κλέβεις έργο από την μηχανή, αν βάλεις στην εξίσωση και τις διάφορες απώλειες το ισοζύγιο κάθε άλλο παρά θετικό θα βγει... kos_argyris - Πεμ 25 Φεβ 2010, 13:06:23 Θέμα δημοσίευσης:
Γι αυτό έχει ακούσει κανείς τίποτα?
http://www.advancespeedshop.com/cryo2-cryogenic-intake-080110-p-10923.htmlreselie - Πεμ 25 Φεβ 2010, 13:50:32 Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Αυτό που προτείνεις φίλε δεν... Για να ψύξεις τον αέρα ουσιαστικά κλέβεις έργο από την μηχανή, αν βάλεις στην εξίσωση και τις διάφορες απώλειες το ισοζύγιο κάθε άλλο παρά θετικό θα βγει...
Για αυτο δεν ειπα για μηχανικο αλλα Ηλεκτρικο κομπρεσερι!!¨
Για το Water/meth Δεν ηξερα λολ σημερα το ειδα πρωτη φορα στην αγγελια του GFG^^
Aρα ακυρο!!^^
Απλα δεν θα εχει κατι ιδιαιτερο απο συντηρηση(οτι εχει και ενα ψυγειο πχ) και ελεγα θα αξιζει..τεσπα αρα drdino - Πεμ 25 Φεβ 2010, 13:52:34 Θέμα δημοσίευσης:
Το ηλεκτρικό από πού νομίζεις παίρνει ρεύμα; Το δυναμό καταναλώνει και αυτό έργο.