pugsang έγραψε: |
Για το οτι δεν βαζουμε ποτε βενζινη απο πρατηριο που μολις εχει γεμίσει με εκπλησει που δεν το ήξερες καθως ειναι νομος |
Δημήτριος έγραψε: |
Εγώ πάντως είχα την εντύπωση πως όταν βγάζουμε το κολάρο που ξεκινά από το φιλτροκούτι (το έκανα πολλές φορές), βλέπουμε την πεταλούδα του τσοκ... (Εκεί εξάλλου είναι και προσαρτημένος ένας μηχανισμός της Bosch που υποθέτω πως κινεί αυτόματα αυτή την πεταλούδα)
Δεν ισχύει αυτό;;; |
Sidobre έγραψε: |
Αυτός ο μηχανισμός της Bosch είναι και το ηλεκτρονικό γκάζι για τα 16v. Το ποτεσιόμετρο του γκαζιού είναι τέρμα αριστερά πίσω από την μπαταρία όπου δίνει το πόσο πρέπει να ανοίξει το μοτεράκι της πεταλούδας αέρα.
Για να καθαριστεί σωστά πρέπει να λυθεί το κολάρο και με το κλειδί της μηχανής στην θέση αναμονής (σβηστός ο κινητήρας, ανοιχτές όλες οι ενδείξεις) στρέφεις το ποτεσιόμετρο για να ανοίξει η πεταλούδα και ψεκάζεις. Καθαρίζεις προσεκτικά (μην μείνει χνούδι) με ένα πανάκι και επαναλαμβάνεις μέχρι να νιώσεις ικανοποιημένος από την καθαριότητα ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Σωστός ο Μάκης !!!
Αρα ποτε δεν αφηνουμε να πιασει ρεζερβα Πρέπει να το τηρούμε όσο μπορούμε... Τώρα για ρελαντί θα πω ότι μετά από 2-3 γεμίσματα BP100 και έχοντας ξεχάσει τελείως το τρέμουλο στο ρελαντί έβαλα 95αρα οπότε μετά από καποια χλμ ξαναρχισαν κάτι ψιλοπειράκια και τρέμουλο στο ρελαντί καμμιά φορά ασε που ενιωθα ότι και το αμάξι δεν επιτάχυνε όπως πριν!!! |
Alex έγραψε: |
Η...Αν ομως καποιος βαζει βενζινη απ'τη στιγμη που εχει αγορασει το αμαξι μεχρι τωρα μονο οταν το αμαξι φτανει ρεζερβα τοτε πολυ απλα δεν υπαρχουν σκουπιδια γιατι τα χεις ηδη ρουφηξει ολα κατανεμημενα σε βαθος χρονου..... |
Δημήτριος έγραψε: |
Δηλαδή ο ψεκασμός του αέρα με καύσιμο γίνεται πολύ πιο μετά, αφού μετρηθεί και η παροχή του (μέσω του map sensor φαντάζομαι)...Η πεταλούδα που βλέπουμε με την αφαίρεση του κολάρου είναι η πεταλούδα που χειριζόμαστε με το πετάλ του γκαζιού... Σωστά; |
Δημήτριος έγραψε: |
Αλήθεια τι υποκαθιστά σήμερα το τσοκ στους σύγχρονους κινητήρες;
Για παράδειγμα πως ο 1,6 16v μας μπορεί και δουλεύει, όταν είναι πολύ κρύος, στις 1000 rpm ενώ υπό κανονικές συνθήκες έχει ρελαντί στις 750 rpm; |
pugsang έγραψε: |
Θα μου επιτρεψεις ως γιος παλιου βενζινά και εχοντας μεγαλώσει μεσα στα βενζινάδικα να διαφωνήσω για το ''οσο πιο υψηλή σε οκτάνια είναι η βενζίνη τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να είναι νοθευμένη''.Η βενζίνη με τα πιο πολλα οκτάνια είναι συνήθως πιο ακριβή.Αρα δεν θα νοθέψεις την φθηνή αλλα την ακριβή για να βγάλεις κατι. |
chatasos έγραψε: | ||
Εδώ θα μπορούσα να πω ότι η φτηνή πουλάει πιο πολύ οπότε απο εκεί ο βενζινάς μπορεί να βγάλει περισσότερα ![]() ![]() |
alemao έγραψε: |
....η πιο "καθαρή" super unleaded είναι της ΕΚΟ, και έχει πραγματικα 98 οκτανια. |
Sidobre έγραψε: |
Για να καθαριστεί σωστά πρέπει να λυθεί το κολάρο και με το κλειδί της μηχανής στην θέση αναμονής (σβηστός ο κινητήρας, ανοιχτές όλες οι ενδείξεις) στρέφεις το ποτεσιόμετρο για να ανοίξει η πεταλούδα και ψεκάζεις. Καθαρίζεις προσεκτικά (μην μείνει χνούδι) με ένα πανάκι και επαναλαμβάνεις μέχρι να νιώσεις ικανοποιημένος από την καθαριότητα ![]() |
kavaliotis έγραψε: |
Εγω παντως απο τοτε που το πηρα το αμαξι του βαζω παντα την απλη αμολυβδη με τα 95 οκτανια..Απο βενζιναδικα, απλα παντα διαλεγα ειτε ΒΡ ειτε SHELL γιατι μου φαινονται πιο ωραια εμφανισιακα απο εξω (καλα μην γελατε! ![]() ![]() ![]() Να σημειωσω οτι δεν θυμαμαι να εχω κανενα σοβαρο προβλημα απο τριξιματα κτλ που λετε...Δηλαδη αν βαλω 98αρα βενζινη θα δω διαφορα? Αλλα και παλι, ειναι πολλα παραπανω τα λεφτα και δεν νομιζω... |