z@ck! έγραψε: |
φιλε μου πολλα μπορει να ειναι..... Ειναι πολυ γενικο αυτο που λες ....
μπουζι, βενζινες , κατι στην κεφαλη , κατι στα ηλεκτρικα.... Κανενα σερβισ του εκανες μολις το πηρες ? μηχανικο αν ειναι να προλαβεις κατι πιο σοβαρο η ενα σερβις να εχεις το κεφαλι σου λιγο ησυχο ![]() |
gg_tt έγραψε: |
Τα μπουζι αλλαχτηκαν πριν λιγο και το αμαξι δεν εδιξε καποια βελτιωση... Τα προηγουμενα ειχανε χιλιομετρα αλλα ητανε καθαρα.. Ο μηχανικος μου λεει πως το προγραμμα φταει..
Εσεις τι πιστευετε οτι μπορει να 'ναι? ![]() Να σημειωσω πως εχω αλλαξει κ map sensor αλλα τιποτα.. |
geo106xs έγραψε: |
Πολλαπλασιαστη κοιταξες; ![]() |
geo106xs έγραψε: |
Απο τη στιγμη που το μειγμα δεν αναφλεγεται δυο ειναι οι πιθανοτερες αιτιες,η μια ειναι τα μπουζι και η δευτερη ο πολλαπλασιαστης εφ'οσον τα μπουζι αλλαχτηκαν ο πολλαπλασιαστης μενει! Τα συμπτωματα που παρουσιαζονται ειναι αυτα που αναφερεις στο αρχικο ποστ...τα 8V νομιζω οτι εχουν ενα 2πλο πολλαπλασιαστη με μπουζοκαλωδια και οχι DIS οπως τα πιο καινουρια 16V,αρχικα δοκιμασε τον πολλαπλασιαστη καποιου γνωστου σου για να μη τον πληρωνεις τσαμπα και αν δεις οτι ειναι αυτο τον αλλαζεις αλλιως ψαχνεσαι παραπερα... ![]() |
gg_tt έγραψε: | ||
Να μη το ψαξω καθολου δηλαδη το προγραμμα? Γιατι ο μηχανικος φαινοταν πολυ σιγουρος γι' αυτο.. ![]() |
geo106xs έγραψε: |
Λιγο κουφο μου φαινεται να ειναι το προγραμμα...αφου λες οτι στην αρχη δουλευε μια χαρα,ξαφνικα ξεπρογραμματιστηκε; Γι'αυτο πιστευω πολλαπλασιαστες...κατι αλλο τα σκασιματα ποτε στα κανει,οταν πατας ή οταν αφηνεις γκαζι; |
Pughell έγραψε: |
Αντι να καθεσαι και να το βλεπεις να "πεθαινει",ξεκινα με τα βασικα που σου ειπανε(μπουζι,μετρηση αντλιας καυσιμου,ελεγχος μπεκ,κλπ,κλπ) και μετα ψαχνεις τα πιο "χοντρα". ![]() |
gg_tt έγραψε: | ||
μπουζι αλλαξα, μπεκ δε πρεπει να ειναι, η αντλια βενζινης οταν τα φτινει δε σε αφινει αποτομα κ οχι προοδευτικα? Επισης το αυτοκινητο οταν ειναι κρυο δε περνει με τι μια ή αργη λιγο να παρει μπρος.. Α και κατι αλλο.. Να δοκιμασω κ τους δυο πολλαπλασιαστες η ειναι ενας που "χαλαει" συνηθως? |
z@ck! έγραψε: |
το πηγες σε συνεργειο?
το εβαλαν πανω σε διαγνωστικο? τι μοντελο ειναι? γιατι αν δεν κανω λαθος τα 8ν εχουν μονο εναν πολλαπλασιαστη... Βενζινες? ιμαντα ποτε αλλαξε ? Παντως ετσι δεν θα κανεις δουλεια... Οτι και να σου λεμε εμεις απο μακρια... οτι να'ναι... ενα συνεργειο της προκοπης γιατι δεν σε βλεπω καλα... ![]() |
z@ck! έγραψε: |
τον map πως τον τσεκαρες? με το ματι? ![]() ![]() δεν υπαρχει αυτο.... Για τριτη φορα.... Τραβα σε καποιον που εχει διαγνωστικο και με το που θα το κουμπωσει επανω θα δειξει αμεσως που υπαρχει προβλημα.... αν ειναι και πιστοποιημενος για PSA καλυτερα γιατι θα ξερει να διαβαζει και τις τιμες που θα βλεπει.... (αν και σχεδον ολα τα διαγνωστικα εχουν τις τιμες αναλογα με το αυτοκινητο). το πολυ πολυ να δωσεις 30 ευρο για την διαγνωση ... και μετα τα αλλαζεις μονος σου ... Αλλιως γραψε σε χαρτακια τις βλαβες, τραβα κληρο και αρχησε να αλλαζεις πραγματα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τα 106/Saxo ποτε δεν ειχαν θεματα με εγκεφαλο.
Οσο για τον map,εβαλες φιλου και το κυκλοφορησες και εκανε ακριβως το ιδιο; ![]() |
gg_tt έγραψε: |
Παιδια η βαλβιδα θερμοκρασιας νερου επιρεαζει καθολου τον εγκεφαλο η ειναι αποκλειστικα κ μονο για τον δεικτη νερου?
help γιατι δε βρισκω με τιποτα την αιτια αυτου του κομπιασματος στις χαμηλες!! ![]() Ah και πολλαπλασιαστης θα ρεταρε το αυτοκινητο οποτε το αποκλειω... σωστα? |
Pughell έγραψε: |
Βαλβιδα ψυχρης εκκινησης ή εναλλακτικα προγραμμα... ![]() Αυτα ειναι συμπτωματα λαθος καυσης(πλουσιο μιγμα). |
Pughell έγραψε: |
Και το προγραμμα αλλαχτηκε με μαμα; ![]() |
sotos 106xs έγραψε: |
Θα σου πρότεινα να κάνεις έστω και προληπτικά έναν έλενχο 'η καθάρισμα στα μπέκ.Κοίταξε και τους κονέκτορες που είναι πάνω στο ποτενσιόμετρο αν είναι κουμπωμένοι σωστά και δεν έχουν καθόλου τζόγο 'η κάποια οξύδωση.
Τέλος δες και την εξάτμισή σου αν λειτουργεί σωστά,υπάρχει περίπτωση να είναι μπουκωμένη σε κάποιο σημείο και να ''πνίγει'' όλο το αυτοκίνητο. Δεν γνωρίζω πολλά,απλά όλα όσα αναφέρω τα έχω συναντήσει σε 106 με παρόμοια σχεδόν προβλήματα,τσέκαρέ τα αν μπορείς. Δυστυχώς θέλει ψάξιμο,θα σου πρότεινα καλύτερα να βρείς έναν σωστό μηχανικό και να ξεμπερδεύεις αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία... |
Παράθεση: |
Τέλος δες και την εξάτμισή σου αν λειτουργεί σωστά,υπάρχει περίπτωση να είναι μπουκωμένη σε κάποιο σημείο και να ''πνίγει'' όλο το αυτοκίνητο |
eueliktos14 έγραψε: | ||
Τελικα φιλε μου λυθηκε το προβλημα?!
Τι θα μπορουσε να μπουκωσει την εξατμιση?! |