PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 106 - Δεν ανεβαζει οπως θα 'πρεπε

gg_tt - Κυρ 07 Φεβ 2010, 01:07:08
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Δεν ανεβαζει οπως θα 'πρεπε
Οπως ειπα κ στον τιτλο το αυτοκινητο μου που αγορασα πριν καμια βδομαδα (106 rallye 1.6 8v) εχει προβλημα στο να ανεβαζει στροφες οπως θα πρεπε.. Στις αρχες πηγαινε μια χαρα ενω τωρα στις χαμηλες κυριως φενεται σαν να ζοριζεται κ αυτο γινετε εως τις 4500 rpm περιπου κ μετα σαν να στρωνει λιγο.. Επεισης κανει πολλα σκασιματα που εχω την εντυπωση πως πριν δεν τα εκανε κ μπερδευει οταν ειναι κρυο..
Τι μπορει να ειναι αυτο? Εχει παθει κανεις κατι παρομοιο? Ευχαριστω
z@ck! - Κυρ 07 Φεβ 2010, 12:27:48
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου πολλα μπορει να ειναι..... Ειναι πολυ γενικο αυτο που λες ....
μπουζι, βενζινες , κατι στην κεφαλη , κατι στα ηλεκτρικα....

Κανενα σερβισ του εκανες μολις το πηρες ?

μηχανικο αν ειναι να προλαβεις κατι πιο σοβαρο η ενα σερβις να εχεις το κεφαλι σου λιγο ησυχο Wink
gg_tt - Κυρ 07 Φεβ 2010, 22:49:41
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
φιλε μου πολλα μπορει να ειναι..... Ειναι πολυ γενικο αυτο που λες ....
μπουζι, βενζινες , κατι στην κεφαλη , κατι στα ηλεκτρικα....

Κανενα σερβισ του εκανες μολις το πηρες ?

μηχανικο αν ειναι να προλαβεις κατι πιο σοβαρο η ενα σερβις να εχεις το κεφαλι σου λιγο ησυχο Wink


θα του αλλαξω μπουζι μπας και ειναι αυτο...
πολλα σκασιματα ομως βρε παιδι μου.. παιζει να τα 'παιξε ο καταλυτης?
RoadRunner122 - Δευ 08 Φεβ 2010, 01:44:10
Θέμα δημοσίευσης:
καταλύτης είναι το τελευταίο που θα κοίταγα. Σκασίματα=άκαυτες βενζίνες στην εξαγωγή που από τη στιγμή που δεν πείραξες κάτι (εκκεντροφόρο, πρόγραμμα, χρονισμό κλπ) σημαίνει πως κάτι μάλλον παίζει με την ανάφλεξη.

Ξεκινάς με μπουζί και βλέπουμε Wink

Επίσης όταν τα βγάλεις, πες μας και πώς ήταν. Σύγκρινέ τα μεταξυ τους και δες μήπως κάποιο είναι λαδωμένο.
gg_tt - Δευ 08 Φεβ 2010, 17:27:56
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μπουζι αλλαχτηκαν πριν λιγο και το αμαξι δεν εδιξε καποια βελτιωση... Τα προηγουμενα ειχανε χιλιομετρα αλλα ητανε καθαρα.. Ο μηχανικος μου λεει πως το προγραμμα φταει..
Εσεις τι πιστευετε οτι μπορει να 'ναι? Sad
Να σημειωσω πως εχω αλλαξει κ map sensor αλλα τιποτα..
geo106xs - Δευ 08 Φεβ 2010, 17:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
gg_tt έγραψε:
Τα μπουζι αλλαχτηκαν πριν λιγο και το αμαξι δεν εδιξε καποια βελτιωση... Τα προηγουμενα ειχανε χιλιομετρα αλλα ητανε καθαρα.. Ο μηχανικος μου λεει πως το προγραμμα φταει..
Εσεις τι πιστευετε οτι μπορει να 'ναι? Sad
Να σημειωσω πως εχω αλλαξει κ map sensor αλλα τιποτα..

Πολλαπλασιαστη κοιταξες; Confused
gg_tt - Δευ 08 Φεβ 2010, 17:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:

Πολλαπλασιαστη κοιταξες; Confused


Αυτα τα συμπτωματα εχει? Γιατι οχι δεν τον κοιταξα. :/
geo106xs - Δευ 08 Φεβ 2010, 17:52:08
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τη στιγμη που το μειγμα δεν αναφλεγεται δυο ειναι οι πιθανοτερες αιτιες,η μια ειναι τα μπουζι και η δευτερη ο πολλαπλασιαστης εφ'οσον τα μπουζι αλλαχτηκαν ο πολλαπλασιαστης μενει! Τα συμπτωματα που παρουσιαζονται ειναι αυτα που αναφερεις στο αρχικο ποστ...τα 8V νομιζω οτι εχουν ενα 2πλο πολλαπλασιαστη με μπουζοκαλωδια και οχι DIS οπως τα πιο καινουρια 16V,αρχικα δοκιμασε τον πολλαπλασιαστη καποιου γνωστου σου για να μη τον πληρωνεις τσαμπα και αν δεις οτι ειναι αυτο τον αλλαζεις αλλιως ψαχνεσαι παραπερα... Wink
gg_tt - Δευ 08 Φεβ 2010, 17:57:49
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Απο τη στιγμη που το μειγμα δεν αναφλεγεται δυο ειναι οι πιθανοτερες αιτιες,η μια ειναι τα μπουζι και η δευτερη ο πολλαπλασιαστης εφ'οσον τα μπουζι αλλαχτηκαν ο πολλαπλασιαστης μενει! Τα συμπτωματα που παρουσιαζονται ειναι αυτα που αναφερεις στο αρχικο ποστ...τα 8V νομιζω οτι εχουν ενα 2πλο πολλαπλασιαστη με μπουζοκαλωδια και οχι DIS οπως τα πιο καινουρια 16V,αρχικα δοκιμασε τον πολλαπλασιαστη καποιου γνωστου σου για να μη τον πληρωνεις τσαμπα και αν δεις οτι ειναι αυτο τον αλλαζεις αλλιως ψαχνεσαι παραπερα... Wink



Να μη το ψαξω καθολου δηλαδη το προγραμμα? Γιατι ο μηχανικος φαινοταν πολυ σιγουρος γι' αυτο.. Confused
geo106xs - Δευ 08 Φεβ 2010, 18:02:26
Θέμα δημοσίευσης:
gg_tt έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Απο τη στιγμη που το μειγμα δεν αναφλεγεται δυο ειναι οι πιθανοτερες αιτιες,η μια ειναι τα μπουζι και η δευτερη ο πολλαπλασιαστης εφ'οσον τα μπουζι αλλαχτηκαν ο πολλαπλασιαστης μενει! Τα συμπτωματα που παρουσιαζονται ειναι αυτα που αναφερεις στο αρχικο ποστ...τα 8V νομιζω οτι εχουν ενα 2πλο πολλαπλασιαστη με μπουζοκαλωδια και οχι DIS οπως τα πιο καινουρια 16V,αρχικα δοκιμασε τον πολλαπλασιαστη καποιου γνωστου σου για να μη τον πληρωνεις τσαμπα και αν δεις οτι ειναι αυτο τον αλλαζεις αλλιως ψαχνεσαι παραπερα... Wink



Να μη το ψαξω καθολου δηλαδη το προγραμμα? Γιατι ο μηχανικος φαινοταν πολυ σιγουρος γι' αυτο.. Confused

Λιγο κουφο μου φαινεται να ειναι το προγραμμα...αφου λες οτι στην αρχη δουλευε μια χαρα,ξαφνικα ξεπρογραμματιστηκε; Γι'αυτο πιστευω πολλαπλασιαστες...κατι αλλο τα σκασιματα ποτε στα κανει,οταν πατας ή οταν αφηνεις γκαζι;
gg_tt - Δευ 08 Φεβ 2010, 18:10:25
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:

Λιγο κουφο μου φαινεται να ειναι το προγραμμα...αφου λες οτι στην αρχη δουλευε μια χαρα,ξαφνικα ξεπρογραμματιστηκε; Γι'αυτο πιστευω πολλαπλασιαστες...κατι αλλο τα σκασιματα ποτε στα κανει,οταν πατας ή οταν αφηνεις γκαζι;


Οταν παταω γκαζι, σε κατευασματα... Σαν μικροσκασιματα ή μικρομπερδεματα ακουγονται οχι κατι πολυ θορυβωδες,,
gg_tt - Δευ 08 Φεβ 2010, 23:20:36
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες βοηθεια... το 106 κανει σα να vteκιαζει στις 4.500 rpm ενω πιο κατω ειναι νεκρο.. Confused
Pughell - Τρι 09 Φεβ 2010, 00:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αντι να καθεσαι και να το βλεπεις να "πεθαινει",ξεκινα με τα βασικα που σου ειπανε(μπουζι,μετρηση αντλιας καυσιμου,ελεγχος μπεκ,κλπ,κλπ) και μετα ψαχνεις τα πιο "χοντρα". Wink
gg_tt - Τρι 09 Φεβ 2010, 11:39:08
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αντι να καθεσαι και να το βλεπεις να "πεθαινει",ξεκινα με τα βασικα που σου ειπανε(μπουζι,μετρηση αντλιας καυσιμου,ελεγχος μπεκ,κλπ,κλπ) και μετα ψαχνεις τα πιο "χοντρα". Wink


μπουζι αλλαξα, μπεκ δε πρεπει να ειναι, η αντλια βενζινης οταν τα φτινει δε σε αφινει αποτομα κ οχι προοδευτικα? Επισης το αυτοκινητο οταν ειναι κρυο δε περνει με τι μια ή αργη λιγο να παρει μπρος..
Α και κατι αλλο.. Να δοκιμασω κ τους δυο πολλαπλασιαστες η ειναι ενας που "χαλαει" συνηθως?
geo106xs - Τρι 09 Φεβ 2010, 11:46:14
Θέμα δημοσίευσης:
gg_tt έγραψε:
Pughell έγραψε:
Αντι να καθεσαι και να το βλεπεις να "πεθαινει",ξεκινα με τα βασικα που σου ειπανε(μπουζι,μετρηση αντλιας καυσιμου,ελεγχος μπεκ,κλπ,κλπ) και μετα ψαχνεις τα πιο "χοντρα". Wink


μπουζι αλλαξα, μπεκ δε πρεπει να ειναι, η αντλια βενζινης οταν τα φτινει δε σε αφινει αποτομα κ οχι προοδευτικα? Επισης το αυτοκινητο οταν ειναι κρυο δε περνει με τι μια ή αργη λιγο να παρει μπρος..
Α και κατι αλλο.. Να δοκιμασω κ τους δυο πολλαπλασιαστες η ειναι ενας που "χαλαει" συνηθως?

Μια μετρηση της πιεσης της αντλιας θα σου λυσει καθε απορια...ο πολλαπλασιαστης ειναι ενας και ειναι διπλος αν θυμαμαι καλα...Μετρησε πιεση στην αντλια και πες μας. Wink
z@ck! - Τρι 09 Φεβ 2010, 12:59:30
Θέμα δημοσίευσης:
το πηγες σε συνεργειο?
το εβαλαν πανω σε διαγνωστικο?
τι μοντελο ειναι? γιατι αν δεν κανω λαθος τα 8ν εχουν μονο εναν πολλαπλασιαστη...
Βενζινες?
ιμαντα ποτε αλλαξε ?
Παντως ετσι δεν θα κανεις δουλεια... Οτι και να σου λεμε εμεις απο μακρια... οτι να'ναι...
ενα συνεργειο της προκοπης γιατι δεν σε βλεπω καλα... Confused
gg_tt - Τρι 09 Φεβ 2010, 13:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
το πηγες σε συνεργειο?
το εβαλαν πανω σε διαγνωστικο?
τι μοντελο ειναι? γιατι αν δεν κανω λαθος τα 8ν εχουν μονο εναν πολλαπλασιαστη...
Βενζινες?
ιμαντα ποτε αλλαξε ?
Παντως ετσι δεν θα κανεις δουλεια... Οτι και να σου λεμε εμεις απο μακρια... οτι να'ναι...
ενα συνεργειο της προκοπης γιατι δεν σε βλεπω καλα... Confused


Συνεργειο το πηγα φιλε μου.. και θεωρηται κ καλο συνεργειο για γαλλικα μαλιστα... Ο μηχανικος μου ειπε πως διαγνωστικο δε χρειαζετε εφοσον δεν εχει συνεχομενα αναμενο τσεκ engine αν κ αμφιβαλλω πολυ γι αυτο..
Το αμαξι ειναι μοντελο 10/96 1.6 8v.. Βενζινες ειτε βαλω 100αρα ειτε βαλω 95αρα τα ιδια ειναι κ εχω αλλαξει κ βενζιναδικο..
Ιμαντα δε ξερω ποτε εχει αλλαξει ο προηγουμενος. Confused
z@ck! - Τρι 09 Φεβ 2010, 13:15:18
Θέμα δημοσίευσης:
δεν θελω να σχολιασω την ποιοτητα του μηχανικου σου..... απλα τραβα αλλου...

Το οτι δεν αναβει το CHECK ENGINE δεν λεει και τιποτα, αν ο λ η ο μαπ δινει οτι να΄ναι δεν σημαινει οτι θα σου αναψει το λαμπακι...... Confused

Ο ιδιος ηταν που σου ειπε για προγραμμα και δεν εχει βαλει το διαγνωστικο στον εγκεφαλο να το δει καν... τεσπα....

φιλε μου τραβα καπου αλλου να σου πουν, γιατι ο μηχανικος μπορει να ειναι καλος αλλα δεν σημαινει οτι δεν θελει να στα παρει ... και χοντρα.... Evil

οταν καταληξεις σε καποιο καλο συνεργειο βαλε τους να κοιταξουν και το αυτοκινητο γενικα... να δουν ιμαντες , σερβις και τα λοιπα......
z@ck! - Τρι 09 Φεβ 2010, 13:19:06
Θέμα δημοσίευσης:
αα
και εχουμε εναν πολλαπλασιαστη....



Wink
Pughell - Τρι 09 Φεβ 2010, 13:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειπε και ο Ζαχος,τσεκαρε map sensor και αισθητηρα γωνιας στροφαλου.
gg_tt - Τρι 09 Φεβ 2010, 15:14:15
Θέμα δημοσίευσης:
Map sensor κοιταξα κ ειναι οκ.

Παιδια κ κατι αλλο.. απο τοτε που μου κομπιαζει ετσι το αυτοκινητο ο δεικτης θερμοκρασιας ανεβενει λιγο πιο πανω απο την πρωτη γραμμη(σαν να ειναι κρυο ολη την ωρα).. Λετε να φταει αυτο? Δηλαδη να εχει χαλασει ο αισθητηρασ τις θερμοκρασιας κ ο αισθητηρασ ψυχρης εκκινησης να μη δινει μιγμα επειδη βλεπει οτι το αυτοκινητο ειναι κρυο?
Pughell - Τρι 09 Φεβ 2010, 15:23:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου τα βλεπεις και τα αντιλαμβανεσαι ρε,γιατι ρωτας; Laughing

Λογικα κατι απο τα δυο πρεπει να ειναι off... Wink
z@ck! - Τρι 09 Φεβ 2010, 16:24:09
Θέμα δημοσίευσης:
τον map πως τον τσεκαρες? με το ματι? Confused Evil
δεν υπαρχει αυτο....
Για τριτη φορα....
Τραβα σε καποιον που εχει διαγνωστικο και με το που θα το κουμπωσει επανω θα δειξει αμεσως που υπαρχει προβλημα.... αν ειναι και πιστοποιημενος για PSA καλυτερα γιατι θα ξερει να διαβαζει και τις τιμες που θα βλεπει.... (αν και σχεδον ολα τα διαγνωστικα εχουν τις τιμες αναλογα με το αυτοκινητο).
το πολυ πολυ να δωσεις 30 ευρο για την διαγνωση ... και μετα τα αλλαζεις μονος σου ...

Αλλιως γραψε σε χαρτακια τις βλαβες, τραβα κληρο και αρχησε να αλλαζεις πραγματα... Very happy
gg_tt - Τρι 09 Φεβ 2010, 17:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
τον map πως τον τσεκαρες? με το ματι? Confused Evil
δεν υπαρχει αυτο....
Για τριτη φορα....
Τραβα σε καποιον που εχει διαγνωστικο και με το που θα το κουμπωσει επανω θα δειξει αμεσως που υπαρχει προβλημα.... αν ειναι και πιστοποιημενος για PSA καλυτερα γιατι θα ξερει να διαβαζει και τις τιμες που θα βλεπει.... (αν και σχεδον ολα τα διαγνωστικα εχουν τις τιμες αναλογα με το αυτοκινητο).
το πολυ πολυ να δωσεις 30 ευρο για την διαγνωση ... και μετα τα αλλαζεις μονος σου ...

Αλλιως γραψε σε χαρτακια τις βλαβες, τραβα κληρο και αρχησε να αλλαζεις πραγματα... Very happy


Εβαλα το map ενος φιλου μου στο δικου rallye, ετσι το τσεκαρα,
Ε αυτο θα κανω γτ ο καθενας μου λεει κ διαφορετικο προβλημα. Smile
Σημερα εμαθα πως μπορει κ να ειναι ο εγκεφαλος.. :p
Pughell - Τρι 09 Φεβ 2010, 17:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 106/Saxo ποτε δεν ειχαν θεματα με εγκεφαλο.

Οσο για τον map,εβαλες φιλου και το κυκλοφορησες και εκανε ακριβως το ιδιο; Question
gg_tt - Τρι 09 Φεβ 2010, 17:24:27
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα 106/Saxo ποτε δεν ειχαν θεματα με εγκεφαλο.

Οσο για τον map,εβαλες φιλου και το κυκλοφορησες και εκανε ακριβως το ιδιο; Question


Ακριβως..
Δηλαδη για εγκεφαλο να μην ανυσηχω? Smile
z@ck! - Τρι 09 Φεβ 2010, 17:42:54
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι πολυ πολυ σπανιο να σου χαλασει μερικως ο εγκεφαλος .... και χωρις check engine λαμπακι να αναβει .... σχεδον παντα (που ειναι και παλι πολυ σπανιο) νεκρωνει τελειως η σχεδον τελειως....
Αφου εχει φιλος σου το ιδιο γιατι δεν αλλαζεις εγκεφαλο να δεις και μονος σου στην τελικη?
απο περιεργεια.... εγκεφαλο ποιος σου ειπε? Question Question Question

Να δεις που στο τελος θα ειναι κανενα τσαμπουκαλεμενο βυσμα - καλωδιο και θα ετρεχες τσαμπα Confused

η τουλαχιστον ετσι ελπιζω για δικο σου καλο..... Wink

υπαρχει και αλλη μια εξηγηση ..... μηπως ξερεις τον Volvo και σου ειπε καλοριζικο???
reselie - Τρι 09 Φεβ 2010, 17:54:29
Θέμα δημοσίευσης:
αν ηταν προβλημα με ρευματα δεν θα ειχε προβλημα ψηλα και οχι χαμηλα???

εγω παντως ριχνω τον κληρο προς λαθος μιγμα Very happy (υποθετικα χοχοχο)
η 30ευρη λυση νομιζω ειναι η καλυτερη....
gg_tt - Σαβ 13 Φεβ 2010, 00:21:21
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια βαλαμε διαγνωστικο κ δε μας εβγαλε καμια βλαβη... Confused
Αλλαξα την βαλβιδα ψυχρης εκκινησης κ παλι τιποτα... Πολλαπλασιαστης δε πρεπει να 'ναι γιατι το αμαξι θα ρεταρε..
Θα αλλαξω το φιλτρο βενζινης μπας κ εχει μπουκοσει αλλα δε νομιζω να φταει κατι τετοιο.. Τι να πω.. Θα δοκιμασω κ ενα μαμα προγραμμα μηπως φταει αυτο, αλλα να χαλασε ετσι αποτομα το προγραμμα? Περιεργο Sad
gg_tt - Τρι 23 Φεβ 2010, 21:46:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια η βαλβιδα θερμοκρασιας νερου επιρεαζει καθολου τον εγκεφαλο η ειναι αποκλειστικα κ μονο για τον δεικτη νερου?
help γιατι δε βρισκω με τιποτα την αιτια αυτου του κομπιασματος στις χαμηλες!! Sad


Ah και πολλαπλασιαστης θα ρεταρε το αυτοκινητο οποτε το αποκλειω... σωστα?
gg_tt - Κυρ 25 Απρ 2010, 14:51:40
Θέμα δημοσίευσης:
gg_tt έγραψε:
Παιδια η βαλβιδα θερμοκρασιας νερου επιρεαζει καθολου τον εγκεφαλο η ειναι αποκλειστικα κ μονο για τον δεικτη νερου?
help γιατι δε βρισκω με τιποτα την αιτια αυτου του κομπιασματος στις χαμηλες!! Sad


Ah και πολλαπλασιαστης θα ρεταρε το αυτοκινητο οποτε το αποκλειω... σωστα?


Up διοτι το προβλημα δεν εχει λυθει ακομα Sad Sad
Αντλια βενζινης δεν ειναι...
Πολλαπλασιαστης ξαναρωταω, αν ειχε προβλημα το αυτοκινητο δεν θα ρεταρε? 'Η θα δουλευε σα τρικυλινδρο που κ που?
Επισης το αυτοκινητο μυριζει βενζινη οταν σταματαω συνηθως.. Σα να δουλευει πλουσιο..
Pughell - Κυρ 25 Απρ 2010, 18:03:04
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλβιδα ψυχρης εκκινησης ή εναλλακτικα προγραμμα... Scratch
Αυτα ειναι συμπτωματα λαθος καυσης(πλουσιο μιγμα).
gg_tt - Κυρ 25 Απρ 2010, 18:04:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Βαλβιδα ψυχρης εκκινησης ή εναλλακτικα προγραμμα... Scratch
Αυτα ειναι συμπτωματα λαθος καυσης(πλουσιο μιγμα).


Αλλαχτηκαν κ τα 2 και δεν αλλαξε τιποτα Confused Confused
Pughell - Κυρ 25 Απρ 2010, 22:16:38
Θέμα δημοσίευσης:
Και το προγραμμα αλλαχτηκε με μαμα; Question
sotos 106xs - Κυρ 25 Απρ 2010, 23:26:22
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου πρότεινα να κάνεις έστω και προληπτικά έναν έλενχο 'η καθάρισμα στα μπέκ.Κοίταξε και τους κονέκτορες που είναι πάνω στο ποτενσιόμετρο αν είναι κουμπωμένοι σωστά και δεν έχουν καθόλου τζόγο 'η κάποια οξύδωση.
Τέλος δες και την εξάτμισή σου αν λειτουργεί σωστά,υπάρχει περίπτωση να είναι μπουκωμένη σε κάποιο σημείο και να ''πνίγει'' όλο το αυτοκίνητο.
Δεν γνωρίζω πολλά,απλά όλα όσα αναφέρω τα έχω συναντήσει σε 106 με παρόμοια σχεδόν προβλήματα,τσέκαρέ τα αν μπορείς.
Δυστυχώς θέλει ψάξιμο,θα σου πρότεινα καλύτερα να βρείς έναν σωστό μηχανικό και να ξεμπερδεύεις αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...
gg_tt - Δευ 26 Απρ 2010, 07:24:11
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Και το προγραμμα αλλαχτηκε με μαμα; Question


Ναι φιλε μου :'/
gg_tt - Δευ 26 Απρ 2010, 07:25:21
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 106xs έγραψε:
Θα σου πρότεινα να κάνεις έστω και προληπτικά έναν έλενχο 'η καθάρισμα στα μπέκ.Κοίταξε και τους κονέκτορες που είναι πάνω στο ποτενσιόμετρο αν είναι κουμπωμένοι σωστά και δεν έχουν καθόλου τζόγο 'η κάποια οξύδωση.
Τέλος δες και την εξάτμισή σου αν λειτουργεί σωστά,υπάρχει περίπτωση να είναι μπουκωμένη σε κάποιο σημείο και να ''πνίγει'' όλο το αυτοκίνητο.
Δεν γνωρίζω πολλά,απλά όλα όσα αναφέρω τα έχω συναντήσει σε 106 με παρόμοια σχεδόν προβλήματα,τσέκαρέ τα αν μπορείς.
Δυστυχώς θέλει ψάξιμο,θα σου πρότεινα καλύτερα να βρείς έναν σωστό μηχανικό και να ξεμπερδεύεις αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...


Να σε καλα θα checkαρω καλυτερα την εξατμιση...
xouzouris83 - Παρ 04 Ιούν 2010, 08:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
απο που να αρχισεις και που να τελειωσεις...τι να πρωτοκοιταξεις!
freezebee - Σαβ 19 Ιούν 2010, 17:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ενας καθαρισμος στα μπεκ..δεν ειναι κακος
Αλλα πηγαινε το σε καποιο εμπειρο 'αυτι'
να τ' ακουσει..
Cool
eueliktos14 - Σαβ 09 Οκτ 2010, 18:20:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα φιλε μου λυθηκε το προβλημα?!

Παράθεση:
Τέλος δες και την εξάτμισή σου αν λειτουργεί σωστά,υπάρχει περίπτωση να είναι μπουκωμένη σε κάποιο σημείο και να ''πνίγει'' όλο το αυτοκίνητο


Τι θα μπορουσε να μπουκωσει την εξατμιση?!
Sidobre - Σαβ 09 Οκτ 2010, 18:23:02
Θέμα δημοσίευσης:
eueliktos14 έγραψε:
Τελικα φιλε μου λυθηκε το προβλημα?!

Παράθεση:
Τέλος δες και την εξάτμισή σου αν λειτουργεί σωστά,υπάρχει περίπτωση να είναι μπουκωμένη σε κάποιο σημείο και να ''πνίγει'' όλο το αυτοκίνητο


Τι θα μπορουσε να μπουκωσει την εξατμιση?!


Σπασμένος καταλύτης. Από καταλύτη που έχει σπάσει και έχει φράξει την εξάτμιση μπορεί και να μείνεις χωρίς το αμάξι να μπορεί να ανεβάσει καν στροφές.
eueliktos14 - Σαβ 09 Οκτ 2010, 18:47:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ααα...σωστα!! Ευχαριστω...
Η αλλαγη καταλυτη απο μεταλλικο με προβλημα σε καινουργειο χαρτινο..ενω το αυτοκινητο εχει προγραμμα και χταποδι...θα μποροθσε να παρουσιαση παρομοιο προβλημα?!
Pugobios - Σαβ 09 Οκτ 2010, 18:52:47
Θέμα δημοσίευσης:
εξαρτατε απο το προγραμμα...αν ειναι πολυ πλουσιο και εχεις ακαφτες ναι θα φθαρει πολυ πιο γρηγωρα απο το κανονικο γιαυτο βαζουμε μεταλικους...
eueliktos14 - Σαβ 09 Οκτ 2010, 19:45:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αναφερομαι στην φ8ορα του χαρτινου καταλυτη...
αλλα στο να παρουσιασει προβλημα παρομοιο με του gt_tt...
mayas - Τρι 12 Οκτ 2010, 11:57:03
Θέμα δημοσίευσης:
απλα ο χαλασμένος καταλύτης μπορεί να σχετίζεται κ με κατι άλλο που να το προκαλεί. Γι'αυτο πρέπει να τσεκαρεις κ πολλαπλασιαστή ...αφού πιθανόν να στον "ελιωσε" αν πηγαινες 3κύλινδρος....
edessaios - Τρι 12 Οκτ 2010, 14:01:44
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα ελεγα τον αισθητηρα για την εκκινηση οταν ειναι κρυο, γιατι υπηρξα παθων!! αλλα αφου λες οτι τον αλλαξες....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr