PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - προβλημα με θερμοκρασιες 206

207akias - Σαβ 06 Φεβ 2010, 21:48:05
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με θερμοκρασιες 206
γεια σας παιδια!!!εχω ενα 206cc 1.6 16v...και εχω παρατηρησει οτι οταν παω περιφερειακος η θερμοκρασια ειναι μια χαρα κατω απο τους 90 βαθμους..οταν ομως ειμαι στην πολη ή σταματημενος στην κινηση ακομα και τωρα που εχει κρυο η θερμοκρασια φτανει στους 100 βαθμους και μετα ξεκιναει το βιλντιρατερ.ειναι μεγαλες οι αλλαγες 80-100 καθε τρεις και λιγο και ανυσηχω..αντισταση εκανα δοκημη δεν θελει,αλλαξα φουσκα και κανει το ιδιο..τι ειναι???κανονικα δεν θα επρεπε να δουλευει σε πιο χαμηλη θερμοκρασια??.....ευχαριστω απο τωρα για την βοηθεια Rolling eyes
drdino - Σαβ 06 Φεβ 2010, 21:50:24
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι δουλεύουν γενικά. Πέφτει πολύ πιο χαμηλά από τους 80 τώρα με τα κρύα;
207akias - Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:00:53
Θέμα δημοσίευσης:
οχι.κραταει ακριβως στους 80 οσο ειμαι σταθερος στην πορεια μου περιφερειακο δηλαδη...αλλα μολις σταματησω σε φαναρι φτανει ακριβως 100 και μετα δουλευει για να πεσει.και κατεβαiνει στους 90...και οταν το εχω πιει λιγο Cool και σταματαω το σβηνω και ξαναχρειαζεται να το παρω να φυγω οταν ανοιγω τον διακοπτη ετυχε να το βρω και στα κοκκινα το βελακι αλλα μολις εβαλα μπρος κατεβηκε...δεν ειναι φυσιολογικο αυτο Sad
drdino - Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
Με σταθερή ταχύτητα τα 80 είναι λίγο χαμηλά. Μάλλον ψιλοκολλάει ο θερμοστάτης σου. Άλλαξε τον, το κόστος είναι αστείο...

Τα υπόλοιπα που λες νορμάλ είναι.
207akias - Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:23:49
Θέμα δημοσίευσης:
θα τον αλλαξω.....μακαρι να ειναι αυτο...κατι αλλο τωρα..πως θα γινει να το κανω να ξυπνησει λιγο??κανα εκκεντροφορο,προγραμμα και λοιπα????τι προτεινεις?
207akias - Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:25:55
Θέμα δημοσίευσης:
το εχω με σκουπα,17αρες,τερμα χαμηλο,φρενα 283 και τελικο..
gourtz - Τρι 09 Φεβ 2010, 07:44:30
Θέμα δημοσίευσης:
τα 99% ειναι ο θερμοστατης σου.... αλλα παιζει κ μια στο εκατομηριο να μην εχει καλη ροη η ανλια νερου οποτε ν μην ψυχετε καλα κ να στο κανει
drdino - Τρι 09 Φεβ 2010, 08:53:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν είχε ροή η αντλία πώς θα είχε 80 βαθμούς σε σταθερή πορεία;
reselie - Τρι 09 Φεβ 2010, 11:12:58
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμενα μου το κανει το ιδιο...80 πορεια,95-98 σταματημενος
MHTSOS90 - Τρι 09 Φεβ 2010, 12:49:46
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες και εμενα ετσι δουλευει δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα τα γαλικα νομιζω ετσι δουλευουν!!!! και εκει στους 90+ μπενει και η δευτερη σκαλα του βεντιλατερ παντος αν ανχοθιτε σε καμια κινηση ανηξτε το κλιμα και θα πεσει η θερμοκρασια στο λεπτο!!! Wink
nikolas206gti - Παρ 12 Μάρ 2010, 01:41:31
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικό ακούγεται ειδικά μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο να φουντώνει Wink Όταν το πρωτοπήρα, δεν γνώριζα πως τα Γαλλικά έχουν βεντιλατέρ στους 100 βαθμούς γιατί είχα συνηθίσει με προηγούμενο που δούλευε στους 90. Laughing Πήγα απευθείας στην αντιπροσωπεία και ρώτησα να μάθω για να ηρεμήσω κιολας Very happy

Πάρε παράδειγμα έναν άνθρωπο ο οποίος τρέχει σταθερά για 10 χλμ. Όσο τρέχει δεν φουντώνει, όταν όμως έχει διανύσει αυτή την απόσταση και σταματήσει τότε αρχίζει να ανεβάζει θερμοκρασία Laughing

Κάπως έτσι δουλεύουν και τα αυτοκίνητά μας Cool
nikos 206cc - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 10:24:39
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν κανα 2 βδομαδες ερχομαι σπιτι μου και ψαχνω για παρκαρισμα(μενω κεντρο οποτε το θεμα παρκαρισματος μπορει να παρει κανα μισαωρο η κανα 2 χρονια Evil )Τελος παντων μετα απο κανα 40λεπτο μεσα στα στενα βρισκω να παρκαρω και συνηθισμενος απο το γεγονος οτι δεν εχω προβλημα με τις θερμοκρασιες δεν τις κοιταξα καθολου!μολις παρκαρα και πριν σβησω το καρο μου ακουω βεντιλατερ και βλεπω τα νερα μου στους 115 βαθμους Exclamation Exclamation Exclamation Παθαινω τη πρωτη συγκοπη και αρχιζω τα καντηλια μεσα στη μεση του δρομου...η θερμοκρασια να μην κατεβαινει για κανα 3λεπτο και εγω να λεω τωρα θα μου τη καψει τη φλαντζα...με τα πολλα σκεφτομαι να ανοιξω καπο να παρει λιγο αερα το μοτερ...ανοιγω και βγαινει μια ζεστη για να ψησω μπριζολες...παω βλεπω θερμοκρασιες 105 λεω κατι καναμε...μετα ανοιξα και την ταπα και αρχιζε να ξερναει νερα με παραφλου (και πολλη μπιχλα-λασπη)σαν τρελο!!ξαναβλεπω θερμοκρασιες 103-104!!!!Να πω βεβαια οτι το μοτερ το εσβησα εξαρχης και το βεντιλατερ δουλευε...Απο τοτε δεν μου ξαναεκανε τιποτα.Οποτε ερωτω.
1)Τι μπορει να εφταιξε και επαθα τη νιλα?
2)Πρεπει να συμπληρωσω νερο και παραφλου?
3)Πως θα δω αν εχω τωρα κανα προβλημα με τη φλαντζα κεφαλης?

Να πω επισης οτι πριν κανα 2 μηνες ειχε χαλασει ο θερμοστατης μου και τον αλλαξα και ολα ο.κ Smile
nikolas206gti - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 13:27:43
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν το αυτοκίνητο το σκίζουμε, και σταματάμε, ΔΕΝ ΤΟ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ αμέσως. Το παραφλού μπορεί να το χάσει από την υπερχύλιση. Μια φορά έκανα αυτό το λάθος όταν το είχα βάλει μέσα σε πίστα και το έσβησα αφού έκανα μία μικρή πορεία για να πέσουν οι θερμοκρασίες και μόλις άνοιξα το διακόπτη, η βελόνα της θερμοκρασίας είχα πιάσει τέρμα Laughing
sotos 106xs - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 18:20:54
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν άλλαξες τον θερμοστάτη ξέρεις αν σου βάλανε πάλι με την ίδια θερμοκρασία?Μήπως σου βάλανε με λίγο μεγαλύτερη με αποτέλεσμα να ζεσταίνεται λίγο περισσότερο και ο δείκτης να ανεβαίνει λίγο πιο πάνω απο εκεί που τον έχεις συνηθίσει.Και αφού όπως είπες δεν έδινες προσοχή για θερμοκρασίες γιατί δεν είχες προβλημα,τότε μπορεί η θερμοκρασία να είναι έτσι απο τότε που άλλαξες θερμοστάτη και απλά να μην το πρόσεξες.Δυστυχώς αυτό έχω πάθει εγώ και σύντομα θα πάω να τον αλλάξω με έναν με πιο χαμηλή.
Υγρά καλό είναι να βάλεις γιατί λογικά την στιγμή που άνοιξες την τάπα θα έφυγε αρκετή ποσότητα,κάν'το όμως με κρύο μοτέρ και γέμισέ το μέχρι εκεί που πρέπει-λογικά θα έχει κάποιο σημάδι για το όριο.
Δίνε και προσοχή όταν μπορείς κάθε πότε ανάβει το βεντιλατέρ-αν έχεις προσέξει απο ποια θερμοκρασία και πάνω λειτουργεί-μήπως και έχει κάποιο πρόβλημα στην βαλβίδα του και ανάβει πιο αργά ή καθόλου κάποιες φορές.
Τώρα για φλάντζα,όταν είναι κρύο φυσικά κοίταξε βγάζοντας την τάπα στο ψυγείο αν έχει διάφορα υπολείμματα-κάτι σαν σαπουνάδα περίπου-μαζί με τα υγρά του.Έλεγχε και την στάθμη των υγρών και αν χρειάζεται να συμπληρώνεις 1 λίτρο κάθε 3-4 μέρες μάλλον θα χρειαστείς φλάντζα,αλλά για να είσαι πιο σίγουρος θα πρέπει να το ελένξει μηχανικός.
Και όπως αναφέρθηκε και πριν,το αμάξι δεν το σβήνουμε αμέσως αν έχει ζοριστεί αρκετά γιατί αν το σβήσουμε τότε στιγμιαία αναπτύσσονται μεγάλες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα κάποιες φορές να έχουμε υπερχύλιση ή να δουλεύει αρκετή ώρα το βεντηλατέρ ακόμα και αφού σβήσουμε το μοτέρ.
nikos 206cc - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 23:22:52
Θέμα δημοσίευσης:
Νικολα το αμαξι δεν το εσκιζα...για παρκινγκ εψαχνα Wink Επισης επειδη εβλεπα οτι το βεντιλατερ δουλευε και με κλειστο τον κινητηρα το εσβησα γιατι με ρελαντι και σταματημενος μονο θερμοκρασια μπορεις να ανεβασεις...ετσι πιστευω δηλαδη Scratch
Ρε συ Σωτο δεν ξερω αν ηταν τοσο ακαματης ο μηχανικος και μου εβαλε διαφορετικο θερμοστατη...Παντως τις ελεγξα τις θερμοκρασιες και μετα για τις επομενες μερες και ολα καλα φαινοντουσαν οπως πριν Confused Δεν ξερω το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι κατι κολλησε και δεν εδωσε σημα ο εγκεφαλος να λειτουργησει το βεντιλατερ γιατι ξεκινησε να δουλευει οταν επιασε κοκκινα το αμαξι ενω θα επρεπε να δουλεψει καπου στους 98 αν θυμαμαι καλα...Πρεπει να βαλω και παραφλου τωρα μαζι με το νερο?Τι λετε????
nikolas206gti - Κυρ 30 Μάϊ 2010, 00:51:51
Θέμα δημοσίευσης:
nikos 206cc έγραψε:
Νικολα το αμαξι δεν το εσκιζα...για παρκινγκ εψαχνα Wink Επισης επειδη εβλεπα οτι το βεντιλατερ δουλευε και με κλειστο τον κινητηρα το εσβησα γιατι με ρελαντι και σταματημενος μονο θερμοκρασια μπορεις να ανεβασεις...ετσι πιστευω δηλαδη Scratch
Ρε συ Σωτο δεν ξερω αν ηταν τοσο ακαματης ο μηχανικος και μου εβαλε διαφορετικο θερμοστατη...Παντως τις ελεγξα τις θερμοκρασιες και μετα για τις επομενες μερες και ολα καλα φαινοντουσαν οπως πριν Confused Δεν ξερω το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι κατι κολλησε και δεν εδωσε σημα ο εγκεφαλος να λειτουργησει το βεντιλατερ γιατι ξεκινησε να δουλευει οταν επιασε κοκκινα το αμαξι ενω θα επρεπε να δουλεψει καπου στους 98 αν θυμαμαι καλα...Πρεπει να βαλω και παραφλου τωρα μαζι με το νερο?Τι λετε????


Το πρωί πριν πας δουλειά, συμπλήρωσε παραφλού όσο θέλει που θα είναι κρύο. Αλλά ρίξε και μια ματιά στην βαλβίδα του βεντιλατέρ. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Wink
nikos 206cc - Κυρ 30 Μάϊ 2010, 01:36:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ποσο παραφλου ομως και ποσο νερο?αναλογια 50-50?και μεχρι να τιγκαρει η πιο κατω?Και που ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ?και τι να δω σε αυτη?Θες να σε ρωτησω και τι ψηφιζεις???? Laughing Laughing Laughing Με το θεμα θερμοκρασιες-ψυγεια-καταψυκτες-no frost και τα λοιπα ειμαι οπως καταλαβες λιγο ασχετος Embarassed
nikolas206gti - Κυρ 30 Μάϊ 2010, 02:19:14
Θέμα δημοσίευσης:
nikos 206cc έγραψε:
Ποσο παραφλου ομως και ποσο νερο?αναλογια 50-50?και μεχρι να τιγκαρει η πιο κατω?Και που ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ?και τι να δω σε αυτη?Θες να σε ρωτησω και τι ψηφιζεις???? Laughing Laughing Laughing Με το θεμα θερμοκρασιες-ψυγεια-καταψυκτες-no frost και τα λοιπα ειμαι οπως καταλαβες λιγο ασχετος Embarassed


Μόνο παραφλού ρίξε. 10 € το 5L έχει. Όσον για την βαλβίδα, προτείνω να την αλλάξεις. Ουτος σι άλλος, το κόστος της είναι μηδαμινό. Καλύτερα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μην κλαις κανα μοτέρ Laughing
nikos 206cc - Κυρ 30 Μάϊ 2010, 05:05:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ο.κ τσακαλια θα ενεργησω οπως μου ειπατε και εν αναμονη μην χτυπησε καμια φλατζα και τρεχουμε!!!Νερο δεν βαζω , μονο παραφλου και ελεγχω να δω τα υγρα του!!

Thanks Very happy
nikos 206cc - Παρ 12 Νοέ 2010, 14:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη ειναι καλο να γραφουμε στο τελος τι τελικα εφταιγε για τις θερμοκρασιες που ειχα πριν κανα εξαμηνο....Αντλια νερου!!Ειχαν φαγωθει μεσα της τα σιδερακια που γυρνανε και κανουν ανακυκλωση το νερο Shocked Δεν μπορουσα να το πιστεψω οταν το ειδα οτι ελιωσε το σιδερο..τεσπα τελος καλο ολα καλα Smile
206Panos - Πεμ 27 Οκτ 2011, 13:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή είχα (ελπίζω όχι απο εδώ και στο εξής) σχεδόν το ίδιο (αν όχι το ίδιο) πρόβλημα με τις θερμοκρασίες, στην επισκευή που έκανα της μεσαίας φλάτζας καπακιού, μου είπαν ότι αλλάξαν και την αντλία νερού!

Το αν όντως στέκει το θέμα με την αντλία, θα σας το επιβεβαιώσω σε λίγες μέρες!
206Panos - Τετ 02 Νοέ 2011, 16:15:22
Θέμα δημοσίευσης:
Η θερμοκρασία δεν έχει αλλάξει και τα 2 206άρια που μου έχουν δώσει σαν αυτοκίνητα αντικατάστασης δεν ξεπερνούν τους 80 βαθμούς!!!!

και άλλαξα και την τρόμπα νερού!

τρελαίνομαι!
206Panos - Δευ 07 Νοέ 2011, 17:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά για όλα υπάρχει απάντηση!

Τα αυτοκίνητα αντικατάστασης μπορεί να ήταν 1400άρια 8Vάλβιδα και δεν ανέβαζαν με τίποτα την θερμοκρασία του νερού, ο μηχανικός που ήταν εκεί όταν πήγα να πάρω το 206 μου, μου έδωσε την απάντηση!

Μου είπε καταρχήν ότι το αυτοκίνητό μου δουλεύει κανονικά και ότι οι θερμοκρασίες μου είναι μια χαρά! Απλά στα αυτοκίνητα αντικατάστασης έχουν τρυπήσει τους θερμοστάτες ή τους έχουν βγάλει, για να κάνει κύκλωμα το νερό συνέχεια! Αυτό το κάνουν γιατί όλοι οι οδηγοί δεν είναι σχετικοί! και απο εκεί που δεν το αντιληφθεί κάποιος ότι υπάρχει πρόβλημα θερμοκρασίας και το κάψει, είναι προτιμότερο να γίνει αυτό!

Βέβαια όταν του είπα να το έκανα και εγώ στο δικό μου γιατί οι υψηλές θερμοκρασίες είναι ένα θέμα για εμένα προσωπικά, με απέτρεψε...
plaketokofths - Δευ 07 Νοέ 2011, 18:27:36
Θέμα δημοσίευσης:
5θυρο ή 3θυρο εχεις και τι ηταν το αντικαστασης?

Τα 5θυρα εχουν μικρότερο ψυγειο.

Παιζει ρόλο και το ταμπλώ, δεν εχουν ολα ιδια βαθμονόμηση.
206Panos - Τρι 08 Νοέ 2011, 09:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
Και 3θυρο και 5θυρο, και τα 2 έφταναν το πολύ τους 80 βαθμους. Τα ταμπλό ήταν ολόιδια.

Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι έχουν κάποια σχέση οι πόρτες με το ψυγείο!
AlienHack - Τρι 08 Νοέ 2011, 09:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
το να βγαλεις τον θερμοστατη (εχει τυχει σε μενα να κολησει ανοιχτος για 3-4 μηνες) δεν ειναι σωστη λυση γιατι ναι μεν συνεχεια το αμαξι δουλευει δροσερο δροσερο αλλά τον χειμλωνα με τα κρυα για να ζεσταθει και να παει σε νορμαλ θερμοκρασια λειτουργειας (πανω απο 80) κανει πολυυυυ ωρα, και μεχρι τοτε ο εγκεφαλος βλεπει κρυο νερο και δουλευει σε mode εκκινησης-ζεσταματος καιγοντας περισσοτερη βενχινη (σαν να εχει ανοιχτο τσοκ στα παλια αμαξια) ...

ετσι η καταναλωση σου παει περιπατο. Στα αμαξια που δινουν για αντικατασταση τους νοιαζει η ασφαλεια του κινητηρα και προτειμουν να τα κρατανε δροσερα απο το να καψει κανενας πελατης φλανζτα ΑΛΛΑ δεν τους ενδιαφερει η καταναλωση καθοτι την βενζινη την πληρωνει ο πελατης ... Wink
athanas - Τρι 08 Νοέ 2011, 18:35:44
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνο καλά έκανε και σε απέτρεψε ο μηχανικός γιατί τα αμάξια μας έχουν 'θερμό' θάλαμο καύσης... Το μόνο που θα καταφέρεις με το να βγάλεις τον θερμοστάτη είναι :
1)αύξηση της κατανάλωσης (όπως είπε και ο αλιενχακ)
2)αύξηση των ρύπων (ΝΟχ,CO κλπ)
3)πιθανώς να δηλητηριάσεις τον καταλύτη νωρίτερα
4)δεν θα περάσεις νόμιμα κτεο πότε γιατί δεν θα έχεις τα καυσαέρια σου στα επίπεδα του euro4 που είναι το αμάξι σου.....
5)μείωση της απόδοσης του κινητήρα (ισχύ,ροπή)!!!!
Για αυτούς τους λόγους δεν βρίσκεις θερμοστάτες με θερμοκρασία κάτω από 89C για τους κινητήρες μας... όπως στα ιαπωνέζικα!!! Wink
plaketokofths - Τρι 08 Νοέ 2011, 19:02:31
Θέμα δημοσίευσης:
206Panos έγραψε:
Και 3θυρο και 5θυρο, και τα 2 έφταναν το πολύ τους 80 βαθμους. Τα ταμπλό ήταν ολόιδια.

Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι έχουν κάποια σχέση οι πόρτες με το ψυγείο!


το γεγονός οτι νερό κυκλοφορεί διαρκώς μου φαινεται πως δεν αποτελει παράγοντα οτι πχ αν το αφησεις το αμαξι σταματημένο δεν θα φτάσει τις νορμάλ θερμοκρασίες, δλδ αυτές που μπαίνει το βεντιλατερ και ειναι πανω απο 90...

Δεν επαρκεί δλδ η συνεχής ροή του νερού ωστε να η θερμ. να φτάνει ως τους 80 και να μην τους ξεπερνάει διχως βεντιλατέρ.

Εμενα το 206 απο την πρώτη στιγμή που το πηρα καινούριο δουλεύει σταματημένο λιγο πριν τους 100, οταν εν κινησει πεφτει αλλά ακομα και στην εθνική δεν παει κατω απο 80. Κατα μέσο ορο 90-95, ειναι 1400 με μικρο ψυγείο και 89αρι θερμοστατη.

Και για να μην ανησυχείς τσεκαρε εδώ, το χω μετρησει και διαγνωστικο απο θυρα που διαβάζει τον εγκεφαλο.

206Panos - Σαβ 12 Νοέ 2011, 22:31:03
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδια ΟΚ δεκτά όλα, αλλά θεωρώ ότι οι υψηλές θερμοκρασίες δεν είναι και το καλύτερο σενάριο! Την έχω δει την ιστορία 3 φορές με τις φλάντζες και τις θερμοκρασίες! 2 όπελ και το 206 στα 100.000 έσταζαν λάδια! Μα καλα, το ίδιο εργοστάσιο τα έφτιαχνε αυτα τα μοτόρια?
206_dim - Δευ 01 Μάϊ 2017, 15:13:21
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά καλησπέρα, είμαι καινούργιος

Πριν από 2 μήνες, ενώ οδηγούσα, το 206 ανέβασε θερμοκρασία στο τέρμα για 2 δευτερόλεπτα και την έριξε αμέσως. Αυτό το έκανε 3-4 φορές. Άλλαξα θερμοστάτη και 2 μέρες μετά, ενώ ήμουν ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ με σβηστή μηχανή για πάνω από 15 λεπτά, άνοιξε βεντιλατέρ, έσβησε σε 2 δευτερόλεπτα και έφτασε ξανά η θερμοκρασία στα κόκκινα. Άλλαξα ΚΑΙ βαλβίδα θερμοκρασίας.
Το θέμα φαινόταν κομπλέ αλλά προχθες εκεί που οδηγούσα, ακούω βεντιλατέρ στους 70 και ξανά η θερμοκρασία στο Θεό για 2 δευτερόλεπτα και ξανά κάτω. Από εκείνη την μέρα το αμάξι δεν ξεπερνάει με τίποτα τους 70 βαθμούς. Σταθερά 68-70. Άντε μέχρι 75. Βεντιλατέρ δεν ξανακούστηκε.
Κοντεύω να τρελαθώ παιδιά!
vasil80 - Τρι 02 Μάϊ 2017, 21:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
πρεπει να δεις τι και αν εχει κρατησει βλαβη στον εγκεφαλο...εμενα με αυτο το τροπο σε 3008 μου εδειχνε οτι ειχε προβλημα το ηλεκτρικο μερος της αντλιας λαδιου για παραδειγμα (τερμα η θερμοκρασια δεξια ενω η πραγματικη θερμοκρασια ηταν νορμαλ)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr