PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Η αθλια αντιμετωπιση απο την LION

nik@s - Δευ 25 Ιαν 2010, 16:08:43
Θέμα δημοσίευσης: Η αθλια αντιμετωπιση απο την LION
εχω ενα 207GT οπου μεσα στην εγγυηση ειχα αλλαξει την τρομπα του νερου κ σημερα μετα απο 5μηνες εχει ληξει η εγγυση του αυτοκινητου κ εχουν περασει 6μηνες κ παλι η τρομπα χαλασε, κ η LION δεν μου την αλλαζει επειδη λεει οτι τα ανταλλακτικα που αλλαζονται μεσα στην εγγυηση δεν καλυπτονται απο 1χρονο εγγυση ως ανταλλακτικο,πρεπει λενε να τα πληρωσουμε με μετρητα απο την τσεπη μας για να ισχυει η εγγυηση ανταλλακτικου ενος χρονου.... Evil Evil Evil Evil ΕΛΕΟΣ!!
NoDsl - Δευ 25 Ιαν 2010, 16:45:38
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και το είπες το έψαξα αν και δεν είχα ασχοληθεί ποτέ και όντως έχει δίκιο ο Lion...

Παράθεση:
The contractual warranty
which covers the replaced
parts expires on the date of
expiry of your vehicle’s warranty.


Το αναφέρει στον οδηγό συντήρησης.
giannis27 - Δευ 25 Ιαν 2010, 16:54:25
Θέμα δημοσίευσης:
Λάθος!με βάση τους ελληνικούς νόμους είναι παράνομο Οφείλει να στο περάσει στην εγγύηση!

το έχουμε αναλύσει κ σε ένα άλλο τόπικ αυτό το θέμα .
αλλά νομίζω ότι το κόστος τις αντλίας νερού είναι μικρό κάπου στα 50€?αν δεν έχεις χρόνο κ όρεξη για τρέξιμο κ μιας κ πρόκειται για ένα σχετικά μικρό ποσό πλήρωσε το ,διαφορετικά οπλίσου με υπομονή κ θέληση
πρώτα ένα τηλ στην προστασία του καταναλωτή .
κ μετά ένα email στην Γαλλία το οποίο θα αναφέρει τους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ (καλό είναι αν έχεις κάνα φίλο δικηγόρο να βάλει κ αυτός το χεράκι του)!
giannis27 - Δευ 25 Ιαν 2010, 17:36:29
Θέμα δημοσίευσης:
Νόμος 3043/2002
Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις

1.
Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα.



2.
Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.



Όπως προστέθηκε με το άρθρο 3 του ν.3043/02 (ΦΕΚ 192 Α’/21-8-2002)

3.
Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.



4.
Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 του ν. 3043/02 (ΦΕΚ 192 Α’/21-8-2002)
207gtmx - Δευ 25 Ιαν 2010, 18:04:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Γιάννη, πολύ χρήσιμο ποστ.


Αγαπητοί διαχειριστές :

το ποστ του γιάννη ΠΡΕΠΕΙ να γίνει sticky για να είναι εύκολα προσβάσιμο από όλους. (με τίτλο ¨Νομοθετικό πλαίσιο για την εγγύηση των ανταλλακτικών¨ ή κάτι ανάλογο).




Ευχαριστώ πολύ.
drdino - Δευ 25 Ιαν 2010, 18:48:32
Θέμα δημοσίευσης:
Χιλιες φορές το χουμε πει...
Ό,τι και αν γράφουν στο βιβλίο, δεν μπορούν να ακυρώνουν τους ισχύοντες νόμους.

Η εγγύηση ανταλλακτικού που αντικαταστάθηκε υπό το καθεστώς εγγύησης ανανεώνεται αυτόματα για το ανταλλακτικό αυτό.

Την στο Ιν. Καταναλωτή για αρχή.
SnakeMJK - Δευ 25 Ιαν 2010, 18:56:30
Θέμα δημοσίευσης:
όπως είπε κ ο δόκτωρας από πάνω, για αρχή πας ΙΝΚΑ, μετά τους λες μια απ τα ίδια και απ το http://www.synigoros.gr/ , και μετά επικοινωνούν μαζί σου για τα δέοντα...
vansak - Τετ 17 Φεβ 2010, 17:54:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίοι στη Lion!! Σου βγάλανε την καλή εργοστασιακή τρόμπα νερού δήθεν ότι "δακρύζει" (για να σου δείξουν και καλά εγγύηση) και σου βάλανε τη χαλασμένη... Προσοχή παιδιά γιατί από αυτά μαθαίνουμε. και είναι αρκετά αυτά τα περιστατικά στο συγκεκριμένο "λάκκο των λεόντων!!!"
ayrton - Πεμ 18 Φεβ 2010, 15:10:52
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου μην ακούς τι σου λένε, το ανταλακτικό έχει εγγύηση και ισχύει για 2 χρόνια απο την τοποθετησή του! Εαν κάνει τέτοια η Lion φαντάσου...... Confused Για εμένα τέρμα η Peugeot δυστηχώς, γιατί λάτρευα την ιστορία της. 2 φορές έχω αγοράσει μοντέλα της και της 2 φορές έτρεχα στα συνεργεία, στα σέρβις. Αρκετά! Εαν μου κάνουν και άλλη λαλακία εμένα και ειδικά η Lion θα έχει μεγάλο show Twisted evil Το επόμενο μου (και ελπίζω να είναι σύντομα) θα είναι Alfa Romeo 159 tbi Smile
akis23 - Πεμ 18 Φεβ 2010, 16:27:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα αυτα που λες ισχυουν, αλλα αν σου πω ιστοριες απο φιλους με Alfa θα σου πεσουν τα μαλλια.
IAKOVOS - Πεμ 18 Φεβ 2010, 20:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
ayrton έγραψε:
Φίλε μου μην ακούς τι σου λένε, το ανταλακτικό έχει εγγύηση και ισχύει για 2 χρόνια απο την τοποθετησή του! Εαν κάνει τέτοια η Lion φαντάσου...... Confused Για εμένα τέρμα η Peugeot δυστηχώς, γιατί λάτρευα την ιστορία της. 2 φορές έχω αγοράσει μοντέλα της και της 2 φορές έτρεχα στα συνεργεία, στα σέρβις. Αρκετά! Εαν μου κάνουν και άλλη λαλακία εμένα και ειδικά η Lion θα έχει μεγάλο show Twisted evil Το επόμενο μου (και ελπίζω να είναι σύντομα) θα είναι Alfa Romeo 159 tbi Smile


Και εγω τα ιδια καηκα την πρωτη φορα και μετα σαν μαλ@@@ς ξαναπηρα πεζο αλλα δεν γινεται τριτη φορα, οι ωρεσ που εχω χασει... στα συνεργεια ειναι απεριγραπτεσ και η υπομονη που εχω δει δηξει.......>>> για παραδειγμα εστειλα το αυτοκινητο απο Κρητη στην λιον και το κρατησανε 1 μηνα αμα πω και τα υπολοιπα .....
vansak - Πεμ 18 Φεβ 2010, 23:29:03
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικά τα περιστατικά δυσλειτουργιών μετά από το service εντός εγγύησης σε κεντρικές αντιπροσωπείες της Αθήνας είναι πολλά.
Επειδή δεν έχεις οπτική επαφή με το αυτοκίνητο, σου αφαιρούν κάτι, σου βάζουν άλλο προβληματικό, και είτε σου το λένε ως εγγύηση αν είναι φθηνό είτε δεν παίρνεις χαμπάρι σε ενδεχόμενο ακριβού (π.χ εγκέφαλο!!).

...εγώ δεν πάω σε συνεργεία πού δεν γίνεται έστω και διακριτικά να βλέπω τι γίνεται στα αυτοκίνητο.
MEMsound - Παρ 19 Φεβ 2010, 01:53:21
Θέμα δημοσίευσης:
vansak έγραψε:
(π.χ εγκέφαλο!!)


Wacko Dizzy2 W00t Stunned
xalkiadakhs 207gt - Παρ 19 Φεβ 2010, 03:46:01
Θέμα δημοσίευσης:
vansak έγραψε:
είτε δεν παίρνεις χαμπάρι σε ενδεχόμενο ακριβού (π.χ εγκέφαλο!!).




α ωραια πραγματα............ Stunned Stunned Stunned Stunned Stunned Stunned Stunned Stunned
ayrton - Παρ 19 Φεβ 2010, 09:18:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια εγω το πήγα την προχθές για σέρβις και αυτοί απο μόνοι τους βρήκαν πρόβλημα στην τρόμπα νερού και μου είπαν ότι πρέπει να την αλλάξουν. Θα πρέπει να μείνει μέσα 4-5 ημέρες για τί λένε δεν έχουν αυτη την στιγμή το ανταλακτικό! Παίζει κάτι τέτοιο? Υπάρχει περίπτωση η κεντρική αντιπροσωπεία να μην έχει μια τρόμπα νερού? Οσο για το άλλο να αφαιρούν δηλαδή απο μόνοι τους καλά εξαρτήματα και να τοποθετούν σκάρτα, δεν νομίζω να παίζει, είναι τρελή γυφτιά και δεν νομίζω μια γενική αντιπρωσοπεία όπως η Lion να ρισκάρει κάτι τέτοιο.
207gtmx - Παρ 19 Φεβ 2010, 09:54:53
Θέμα δημοσίευσης:
αγαπητοί φίλοι, καλά να πάθουμε!
δυστυχώς στο φόρουμ όταν κάποιος ζητάει σωστό συνεργείο, παίρνει σαν απάντηση πως δεν πρέπει να γίνεται διαφήμιση.
αποτέλεσμα του παραπάνω είναι να διαβάζονται πολλά παράπονα για συνεργεία, τα μέλη να απογοητεύονται και ελλείψη ενημέρωσης ,για καλά συνεργεία, να πηγαίνουν στην λάιον.
μα καλά, δεν υπάρχει ένα καλό συνεργείο για τα peugeot μας? τί να πω, αν ξέρει κάποιος ένα σωστό εξουσιοδοτημένο ας μου στείλει πμ (μην κάνουμε και διαφήμιση και έχει το καλό συνεργείο παραπάνω δουλειά και οι άλλοι πεινάσουν..(!) )

αγαπητοί φίλοι. περιμένουμε ένα συνεργείο να συμβληθεί με το psclub και δεν αφήνουμε τα μέλη να διαφημίσουν (ναι καλά διαβάσατε ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΟΥΝ) ένα καλό συνεργείο και να προλάβουμε πολλά προβλήματα που ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ από τη λάιον και την κάθε λάιον.
απόδειξη για αυτά που έγραψα είναι η αντικατάσταση μη προβληματικών μερών του αυτοκινήτου με ελαττωματικά (γράφτηκε παραπάνω, είναι πολύ σοβαρή κατηγορία για την εταιρία αλλά έμεινε εκεί το ποστ, προφανώς επειδή δεν δυσφημείται η λάιον -επειδή προφανώς το κάνει συχνά αυτό- σε άλλη περίπτωση θα είχε διαγραφεί νομίζω.....).

κάποιος από εμάς που δεν θέλει να πάει στη λάιον για service, επειδή δεν θέλει να του βγάλουν την καλή τρόμπα νερού του αυτοκινήτρου του και να του την αντικαταστήσουν με μια ελαττωματική (όπως γράφτηκε παραπάνω), σε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (εντός αττικής) μπορεί να πάει?
ayrton - Παρ 19 Φεβ 2010, 10:09:31
Θέμα δημοσίευσης:
207gtmx έγραψε:
κάποιος από εμάς που δεν θέλει να πάει στη λάιον για service, επειδή δεν θέλει να του βγάλουν την καλή τρόμπα νερού του αυτοκινήτρου του και να του την αντικαταστήσουν με μια ελαττωματική (όπως γράφτηκε παραπάνω), σε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (εντός αττικής) μπορεί να πάει?

Αλήθεια πιστεύεις οτι η Lion αλλάζει σωστά εξαρτήματα επίτηδες και τα αντακαθιστά με ελλατωματικά? Εγώ δύσκολα το πιστεύω αυτό? εννοείςότί το κάνει για να περάσει η εγγύηση και το ελλατωματικό αξαρτήμα θα βγάλει πρόβλημα και θα αναγκαστής να ξανα πάς και να πλήρώσεις? Γιάυτό λες το κάνει?
207gtmx - Παρ 19 Φεβ 2010, 10:18:32
Θέμα δημοσίευσης:
ayrton έγραψε:
207gtmx έγραψε:
κάποιος από εμάς που δεν θέλει να πάει στη λάιον για service, επειδή δεν θέλει να του βγάλουν την καλή τρόμπα νερού του αυτοκινήτρου του και να του την αντικαταστήσουν με μια ελαττωματική (όπως γράφτηκε παραπάνω), σε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (εντός αττικής) μπορεί να πάει?

Αλήθεια πιστεύεις οτι η Lion αλλάζει σωστά εξαρτήματα επίτηδες και τα αντακαθιστά με ελλατωματικά? Εγώ δύσκολα το πιστεύω αυτό? εννοείςότί το κάνει για να περάσει η εγγύηση και το ελλατωματικό αξαρτήμα θα βγάλει πρόβλημα και θα αναγκαστής να ξανα πάς και να πλήρώσεις? Γιάυτό λες το κάνει?




Crying or Very sad
Αγαπητέ φίλε, μια καλύτερη ανάγνωση ολόκληρου του νήματος θα σε βοηθήσει να καταλάβεις ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ - ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!!!!! Crying or Very sad
(το ξαναγράφω για να γίνει σαφές... : διάβασε λίγο καλύτερα και θα καταλάβεις ότι προσωπικά έγραψα την απορία μου για το γεγονός που διάβασα παραπάνω, από άλλο μέλος !!)
ayrton - Παρ 19 Φεβ 2010, 10:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
207gtmx έγραψε:
ayrton έγραψε:
207gtmx έγραψε:
κάποιος από εμάς που δεν θέλει να πάει στη λάιον για service, επειδή δεν θέλει να του βγάλουν την καλή τρόμπα νερού του αυτοκινήτρου του και να του την αντικαταστήσουν με μια ελαττωματική (όπως γράφτηκε παραπάνω), σε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (εντός αττικής) μπορεί να πάει?

Αλήθεια πιστεύεις οτι η Lion αλλάζει σωστά εξαρτήματα επίτηδες και τα αντακαθιστά με ελλατωματικά? Εγώ δύσκολα το πιστεύω αυτό? εννοείςότί το κάνει για να περάσει η εγγύηση και το ελλατωματικό αξαρτήμα θα βγάλει πρόβλημα και θα αναγκαστής να ξανα πάς και να πλήρώσεις? Γιάυτό λες το κάνει?




Crying or Very sad
Αγαπητέ φίλε, μια καλύτερη ανάγνωση ολόκληρου του νήματος θα σε βοηθήσει να καταλάβεις ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ - ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!!!!! Crying or Very sad
(το ξαναγράφω για να γίνει σαφές... : διάβασε λίγο καλύτερα και θα καταλάβεις ότι προσωπικά έγραψα την απορία μου για το γεγονός που διάβασα παραπάνω, από άλλο μέλος !!)

Εχεις δίκιο φίλε μου! sorry Sad ανακαλώ Laughing
MEMsound - Παρ 19 Φεβ 2010, 11:07:25
Θέμα δημοσίευσης:
207gtmx έγραψε:
...μα καλά, δεν υπάρχει ένα καλό συνεργείο για τα peugeot μας? τί να πω, αν ξέρει κάποιος ένα σωστό εξουσιοδοτημένο ας μου στείλει πμ (μην κάνουμε και διαφήμιση και έχει το καλό συνεργείο παραπάνω δουλειά και οι άλλοι πεινάσουν..(!) )

αγαπητοί φίλοι. περιμένουμε ένα συνεργείο να συμβληθεί με το psclub και δεν αφήνουμε τα μέλη να διαφημίσουν (ναι καλά διαβάσατε ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΟΥΝ) ένα καλό συνεργείο και να προλάβουμε πολλά προβλήματα που ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ από τη λάιον και την κάθε λάιον...


χωρις καν το μικρό σου ονομα να ειναι συμπηρωμένο στα στοιχεία σου
και χωρις φυσικα να εισαι επισημο μελος, κοινώς οντας ενα ακομα "nickname" που πχ σημερα γραφει και αυριο εξαφανιζεται, μιλάς χωρις να ξέρεις.

ΑΝ ειχε βρεθει εστω και ενα συνεργείο που 100% σε ολους οσους ειχαμε πάει κατα καιρους να ειχε κανει 100% ΣΩΣΤΗ δουλεια τοτε θα το ειχαμε "προβάλει" (επισημα εννοω και οχι "off the record")

ΑΛΛΑ μεχρι στιγμης σε οσα συνεργεία / μηχανικους εχουμε πάει, μπορει το Α συνεργείο στον Χ να κάνει καλή δουλεια αλλα στον Ψ να μην, και τουμπαλιν ενας Β μηχανικός να κάνει καλή δουλεια στον Ψ και οχι στον Χ.

Καλώς η κακώς ΔΕΝ εχεις δει οσα εχουμε δει και γι αυτο γραφεις οτι γραφεις.

Για τον παραπάνω λόγο "ΕΠΙΣΗΜΑ" του PSClub δεν προκειται να αναλάβει την ευθυνη να προτινει οποιοδηποτε συνεργείο για εργασίες/υπηρεσίες.
ayrton - Παρ 19 Φεβ 2010, 11:42:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια επανέρχομαι στο θεμα μας, δηλαδη LION. Υπαρχει περίπτωση η μυτρικη αντιπροσωπια εδω στην Ελλαδα να ενεργεί έτσι?
climbonice - Παρ 19 Φεβ 2010, 18:18:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ δε θέλω να πιστέψω ότι έχουν φτάσει σε αυτό το σημείο.

Ωστόσο είμαι και εγώ ένας από τους κατόχους Peugeot που απεγνωσμένα ψάχνουν για ένα τουλάχιστον αξιοπρεπές εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Δυστυχώς η Peugeot υστερεί πάρα πολύ σε αυτόν τον τομέα δημιουργώντας έτσι δυσαρεστημένους πελάτες που δύσκολα θα ξαναγόραζαν Peugeot και που δύσκολα θα πρότειναν τη συγκεκριμένη μάρκα για αγορά σε κάποιο γνωστό τους.

Κρίμα...
Vini - Παρ 19 Φεβ 2010, 19:17:41
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
...
Για τον παραπάνω λόγο "ΕΠΙΣΗΜΑ" του PSClub δεν προκειται να αναλάβει την ευθυνη να προτινει οποιοδηποτε συνεργείο για εργασίες/υπηρεσίες.


Επειδή δεν γνωρίζω, το "ΕΠΙΣΗΜΟ" έχει γίνει ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΝΟΜΙΜΟΥ & ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ενός κατασκευαστή αυτοκινήτου;
Έχει αποσταλεί σε ΜΜΕ και LION A.E.; ...
...
...
Και αν έχουν γίνει αυτά ποια η ΕΠΙΣΗΜΗ απάντηση της LION;
207gtmx - Παρ 19 Φεβ 2010, 20:45:12
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
MEMsound έγραψε:
...
Για τον παραπάνω λόγο "ΕΠΙΣΗΜΑ" του PSClub δεν προκειται να αναλάβει την ευθυνη να προτινει οποιοδηποτε συνεργείο για εργασίες/υπηρεσίες.


Επειδή δεν γνωρίζω, το "ΕΠΙΣΗΜΟ" έχει γίνει ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΝΟΜΙΜΟΥ & ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ενός κατασκευαστή αυτοκινήτου;
Έχει αποσταλεί σε ΜΜΕ και LION A.E.; ...
...
...
Και αν έχουν γίνει αυτά ποια η ΕΠΙΣΗΜΗ απάντηση της LION;



+1
207gtmx - Παρ 19 Φεβ 2010, 20:57:51
Θέμα δημοσίευσης:
climbonice έγραψε:
Εγώ δε θέλω να πιστέψω ότι έχουν φτάσει σε αυτό το σημείο.

Ωστόσο είμαι και εγώ ένας από τους κατόχους Peugeot που απεγνωσμένα ψάχνουν για ένα τουλάχιστον αξιοπρεπές εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Δυστυχώς η Peugeot υστερεί πάρα πολύ σε αυτόν τον τομέα δημιουργώντας έτσι δυσαρεστημένους πελάτες που δύσκολα θα ξαναγόραζαν Peugeot και που δύσκολα θα πρότειναν τη συγκεκριμένη μάρκα για αγορά σε κάποιο γνωστό τους.

Κρίμα...



Συμφωνώ απόλυτα.
Πολλοί από εμάς ψάχνουν για ένα αξιοπρεπές εξουσιοδοτημένο.
Αγαπητοί φίλοι, ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ. Όποιος γνωρίζει κάποιο καλό εξουσιοδοτημένο, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. Αυτός άλλωστε δεν είναι και ο βασικός λόγος ύπαρξης κάθε αυτοκινητιστικού φόρουμ?

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν υπάρχει ένα πραγματικά καλό εξουσιοδοτημένο. Ήμουν κάτοχος πολλών αυτοκινήτων, πάντα υπήρχαν καλά εξουσιοδοτημένα....

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΕ ΚΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ.

Αγαπητοί διαχειριστές, μην μου διαγράψετε το μήνυμα. Νομίζω ότι εκτός από εμένα και τους άλλους 2 φίλους σε αυτό το νήμα, αρκετοί άλλοι φίλοι θέλουν να πηγαίνουν το αυτοκίνητό τους σε ένα καλό εξουσιοδοτημένο. Ας κάνουμε μια προσπάθεια αλληλοβοήθειας στα πλαίσια του φόρουμ.

Ευχαριστώ πολύ κάθε μέλος που θα αφιερώσει λίγο χρόνο για να διαβάσει και, γιατί όχι, να απαντήσει. ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ - ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΡΑΨΤΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ.
SnakeMJK - Παρ 19 Φεβ 2010, 21:07:57
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Επειδή δεν γνωρίζω, το "ΕΠΙΣΗΜΟ" έχει γίνει ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΝΟΜΙΜΟΥ & ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ενός κατασκευαστή αυτοκινήτου;
Έχει αποσταλεί σε ΜΜΕ και LION A.E.; ...
...
...
Και αν έχουν γίνει αυτά ποια η ΕΠΙΣΗΜΗ απάντηση της LION;


δηλαδή για κάθε έναν που γράφει την γκρίνια του εδώ μέσα να στέλνουμε δελτίο τύπου παντού; Razz
MEMsound - Παρ 19 Φεβ 2010, 21:12:34
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν καταλαβαινω τι εννοειτε.
Τι να εχει γινει επισημο?

Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused

Μηπως να ξαναδιαβαζατε αργα και προσεκτικα τι εγραψα?
volvos - Σαβ 20 Φεβ 2010, 01:25:25
Θέμα δημοσίευσης:
επισημα δε προκειται να διαβασετε ποτε να προτεινεται καποιο συνεργειο απο το κλαμπ.ΤΕΛΟΣ

αννεπισημα οσοι ερχονται λεσχη ρωτανε και μαθαινουν διαφορα μικρα συνεργεια που εξυπηρετουν με επιτυχια τοπικους πελατες.

σε οσα φορουμ εχω διαβασει να εχει προταθει συνεργειο ειτε σφαχτηκαν στο τελος ειτε αποδειχτηκε οτι καποιοι τα επαιρναν χοντρα ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΑ

και επειδη στο παρελθον και εδω υπηρξαν κρουσματα με συνεργεια που βοηθηθηκαν εμμεσα ή αμεσα και τελικα το μονο που εισεπραξε τοκλαμπ ειναι ρεζιλικια για αυτοκαι θεωρω ανεπιτρεπτο να ξαναγινει κινηση ακομα και αν ανοιξει ο τοντ συνεργειο διπλα στη λεσχη
vansak - Σαβ 20 Φεβ 2010, 12:30:34
Θέμα δημοσίευσης:
ayrton έγραψε:
Ρε παιδια επανέρχομαι στο θεμα μας, δηλαδη LION. Υπαρχει περίπτωση η μυτρικη αντιπροσωπια εδω στην Ελλαδα να ενεργεί έτσι?



Δεν υφίσταται όρος "μητρική αντιπροσωπεία". Αντιπροσωπεία ( Lion π.χ.) είναι μια εταιρεία ΑΕΒΕ (η Lion είναι του ομίλου Θεοχαράκη αν δεν κάνω λάθος), πού έχει εμπορική συμφωνία με τα εργαστάσια για ενα ελάχιστο αριθμό ετήσιων ταξινομήσεων (όχι απαραίτητα και πωλήσεων) προκειμένου να μπορεί να είναι αποκλειστικός εισαγωγέας.
Αγοράζει τα προβλεπόμενα από το συμβόλαιο αυτοκίνητα, και αν έχει κέρδος οκ, αν δεν έχει απολύει εργαζόμενους.
Έχει το τοπικό μονοπώλιο στη φίρμα, αυτενεργεί και μπορεί να σε βγάλει παλαβό ανα πάσα στιγμή ...τίποτα παραπάνω.
Vini - Σαβ 20 Φεβ 2010, 13:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Vini έγραψε:
Επειδή δεν γνωρίζω, το "ΕΠΙΣΗΜΟ" έχει γίνει ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΝΟΜΙΜΟΥ & ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ενός κατασκευαστή αυτοκινήτου;
Έχει αποσταλεί σε ΜΜΕ και LION A.E.; ...
...
...
Και αν έχουν γίνει αυτά ποια η ΕΠΙΣΗΜΗ απάντηση της LION;


δηλαδή για κάθε έναν που γράφει την γκρίνια του εδώ μέσα να στέλνουμε δελτίο τύπου παντού; Razz


Αναφέρομαι σε ΕΠΙΣΗΜΗ τοποθέτηση του Συλλόγου για τις υπηρεσίες After Sales του Κατασκευαστή Αυτοκινήτων που παράγει τα αυτοκίνητα των μελών του Συλλόγου.

Δεν ξέρω αν έχει γίνει μία τέτοια τοποθέτηση/ενημέρωση/ανάλυση.
Για αυτό ρωτώ.
climbonice - Σαβ 20 Φεβ 2010, 17:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
Κατανοώ τους λόγους για τους οποίους το Club μας δεν θέλει να ταχθεί υπέρ, να προτείνει ή να συνεργαστεί με οποιονδήποτε τρόπο με κάποιο συνεργείο.

Θα μπορούσαμε ωστόσο σαν Club να στείλουμε μια επιστολή προς τη Lion Hellas (με κοινοποίηση και στην Peugeot Γαλλίας), με τις υπογραφές όσων μελών το επιθυμούν. Στην επιστολή αυτή μπορούμε να αναφέρουμε όλα μας τα παράπονα για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν τα εξουσιοδοτημένα σημεία service και να απαιτήσουμε βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ίσως κάτι τέτοιο να τους τρίξει λίγο τα δόντια και να αποφασίσουν επιτέλους να μας αντιμετωπίσουν πιο σοβαρά.

Ακόμη κι αν η Lion Hellas προσπαθήσει να θάψει την επιστολή μας η Peugeot Γαλλίας είμαι σίγουρος ότι θα το ψάξει το θέμα.
MEMsound - Κυρ 21 Φεβ 2010, 11:14:26
Θέμα δημοσίευσης:
Συνειδητοποιειτε οτι αναφερεστε στο τι θα κάνει ο Συλλογος χωρις να ειστε μέλη και χωρις να εχετε ασχοληθει με οτιδηποτε διαδικαστικο/οργανωτικο κλπ? Laughing Laughing Laughing Dizzy2
Vini - Κυρ 21 Φεβ 2010, 13:35:57
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Συνειδητοποιειτε οτι αναφερεστε στο τι θα κάνει ο Συλλογος χωρις να ειστε μέλη και χωρις να εχετε ασχοληθει με οτιδηποτε διαδικαστικο/οργανωτικο κλπ? Laughing Laughing Laughing Dizzy2


Συγνώμη. Δεν θα ξανασυμβεί.
climbonice - Κυρ 21 Φεβ 2010, 14:10:22
Θέμα δημοσίευσης:
Δε νομίζω ότι βλάπτει κανέναν το να γράφονται προτάσεις και ιδέες, είτε αυτές προέρχονται από επίσημα μέλη, είτε όχι.

Επίσης θεωρώ ότι είναι ανεπίτρεπτο να απαξιώνεται ο λόγος κάποιου μόνο και μόνο επειδή δεν πληρώνει συνδρομή. Αν είναι έτσι κάντε prive το forum να μπορούν να συμμετέχουν μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Αλλά και κάτι ακόμη, όσα περισσότερα ικανοποιημένα μέλη (από τις δραστηριότητες του συλλόγου σε όλα τα επίπεδα) έχετε, τόσες περισσότερες ετήσιες συνδρομές θα βάλετε στο ταμείο σας.

Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά από τα όσα γράφτηκαν πιο πάνω περί Συλλόγου και ποιος έχει δικαίωμα να λέει τι.
panitos - Κυρ 21 Φεβ 2010, 14:26:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Πολλοί από εμάς ψάχνουν για ένα αξιοπρεπές εξουσιοδοτημένο.
Αγαπητοί φίλοι, ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ. Όποιος γνωρίζει κάποιο καλό εξουσιοδοτημένο, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. Αυτός άλλωστε δεν είναι και ο βασικός λόγος ύπαρξης κάθε αυτοκινητιστικού φόρουμ?

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν υπάρχει ένα πραγματικά καλό εξουσιοδοτημένο. Ήμουν κάτοχος πολλών αυτοκινήτων, πάντα υπήρχαν καλά εξουσιοδοτημένα....

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΕ ΚΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ.


Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Bοηθηστε την κατασταση βοηθηστε τον κοσμο να μαθαινει τους σωστους επαγγελματιες χωρις σκοπιμοτητες και ιδιοτελειες
smoki - Κυρ 21 Φεβ 2010, 16:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
climbonice έγραψε:
Δε νομίζω ότι βλάπτει κανέναν το να γράφονται προτάσεις και ιδέες, είτε αυτές προέρχονται από επίσημα μέλη, είτε όχι.

Επίσης θεωρώ ότι είναι ανεπίτρεπτο να απαξιώνεται ο λόγος κάποιου μόνο και μόνο επειδή δεν πληρώνει συνδρομή. Αν είναι έτσι κάντε prive το forum να μπορούν να συμμετέχουν μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Αλλά και κάτι ακόμη, όσα περισσότερα ικανοποιημένα μέλη (από τις δραστηριότητες του συλλόγου σε όλα τα επίπεδα) έχετε, τόσες περισσότερες ετήσιες συνδρομές θα βάλετε στο ταμείο σας.

Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά από τα όσα γράφτηκαν πιο πάνω περί Συλλόγου και ποιος έχει δικαίωμα να λέει τι.

Ολες οι προτασεις και ιδεες ειναι καλοδεχουμενες, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και αποδεκτες. Το να στειλουμε επιστολη διαμαρτυριας προς οποιονδηποτε δεν μας εξυπηρετει σωστα, δεν νομιζω να ειναι και οτι καλυτερο για την εικονα του συλλογου. Ατομικα ναι, και εγω το χω κανει. Μπορουμε να μαζευτουμε 100 ατομα και να στειλουμε 100 επιστολες στην Peugeot Γαλλιας σχετικα με τα παραπονα μας για την εδω αντιπροσωπεια και πιστευω οτι θα εχει μεγαλυτερη απηχηση αποτι μια επιστολη του συλλογου. Τελος, ηθελα να σου πω οντας απλα ενα ενεργο μελος του συλλογου και οχι κατι το παραπανω τα τελευταια δυο χρονια το μονο σιγουρο ειναι οτι το club δεν ψαχνει για πελατειακες σχεσεις με τους κατοχους peugeot, ωστε να κυνηγαει καθε χρονο να βαλει οσο το δυνατον περισσοτερες συνδρομες στα ταμεια του, οπως λες και εσυ.
climbonice - Κυρ 21 Φεβ 2010, 16:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μα δεν είπε κανείς πως ό,τι προτείνεται πρέπει να γίνεται και αποδεκτό.

Εμένα με ενόχλησε η φράση: "συνειδητοποιειτε οτι αναφερεστε στο τι θα κάνει ο Συλλογος χωρις να ειστε μέλη και χωρις να εχετε ασχοληθει με οτιδηποτε διαδικαστικο/οργανωτικο κλπ?". Η φράση αυτή μου δίνει να καταλάβω ότι αν δεν είμαι επίσημο μέλος δεν έχω δικαίωμα να προτείνω πράγματα που έχουν να κάνουν με "διαδικαστικά/οργανωτικά κλπ" θέματα.

Το να στείλουμε 100 επιστολές ο καθένας μόνος του, ναι μπορεί να γίνει και μακάρι να το κάναμε όλοι μας.

Ωστόσο, κατά την ταπεινή μου άποψη, ένας σύλλογος που έχει πίσω του κάποιον αριθμό ατόμων, έχει δηλαδή δύναμη, με σωστό συντονισμό, μπορεί να επιτύχει πολύ περισσότερα πράγματα και να δώσει έτσι κι έναν ουσιαστικό λόγω ύπαρξης πέραν της κουβεντούλας, των εκπτώσεων, των track days, των εκδρομών κτλ. Και ναι, τότε θα είχα ένα λόγο παραπάνω να πληρώσω κι εγώ και πολλοί άλλοι τη συνδρομή μου ώστε ο σύλλογος αυτός να γίνει ακόμη πιο δυνατός κι όχι για να γίνω "πελάτης".

Δεν απαξιώνω το έργο σας και την προσπάθειά σας σε καμία περίπτωση. Αλλά το καλό μπορεί να γίνει πάντα καλύτερο και αυτό νομίζω επιζητούμε όλοι εδώ μέσα.

Υ.Γ.: Επειδή τυχαίνει να είμαι μέλος και σε άλλα fora αυτοκινήτων (άλλης μάρκας) έχω να πω ότι σε κάποια από αυτά έχουν προχωρήσει ήδη κάποια βήματα παραπάνω από εμάς. Για παράδειγμα είναι επίσημα αναγνωρισμένα από τις ελληνικές αντιπροσωπείες, παρέχουν εκπτώσεις στα μέλη τους για αγορά νέου αυτοκινήτου κ.α. Όλα αυτά τα πέτυχαν με μια πιο εξωστρεφή πολιτική δημοσίων σχέσεων και έχοντας πίσω τους ένα σημαντικό αριθμό μελών.
Jim207GT - Κυρ 21 Φεβ 2010, 23:28:45
Θέμα δημοσίευσης:
Με αφορμή τα παραπάνω σας γράφω την άποψη μου

Από τον καναπέ και πίσω από ένα πληκτρολόγιο ΟΛΑ γίνονται.....

Σε περιμένουμε από κοντά φίλε Θέμη(και κάθε άλλον που έχει όρεξη) κάθε Πέμπτη να μας πείς τις απόψεις σου και να ακούσεις τις δικές μας και να περάσουμε τέλεια(όπως κάθε Πέμπτη).

Πάντα θα καλοσορίζουμε προτάσεις και ιδέες, αλλά όχι με στυλάκι εξυπνόπουλου και ειρωνίες. Οχι οταν τόσα άτομα καταναλώνουν άπειρο προσωπικό χρόνο και χρήμα και στο τέλος της ημέρας εισπράτουν χλευασμό και ειρωνεία και ειδικά από "άφαντους καναπέδες".

Όσο το να είσαι μέλος του Forum δεν σημαίνει οτι είσαι επίσημο και ενεργό μέλος του συλλόγου. Και όπως το είπες η δύναμη έρχετε από τα μέλη και με λύπη σου λέω οτι οι πραγματικα ενεργοι είμαστε ελάχιστοι, και ακόμα πιο ελάχιστοι αυτοί που ασχολούνται συστηματικά και ακόμα και αυτοί κουράστηκαν. Κουράστικαν ακόμα πιο πολύ και από τον καθε "εξυπνάκια" που από τον καναπέ του κρίνει προτείνει και το παίζει Μεσσίας.

Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά, αλλά γενικά σε ένα ρεύμα που κατα κόρον διέπει την εποχή μας και είναι κάτι που δεν θα ήθελα να βλέπω στο Σύλλογό μας. Όποιος πραγματικά θέλει να κάνει κάτι, κάνει με τις πράξεις του φανερή την παρουσία του, και όχι μόνο με τα λόγια του.

Και τελειώνω(ώς άλλη Πετρούλα) όπως άρχησα. Σας περιμένουμε κάθε Πέμπτη σε πολύ φιλικό και εγκάρδιο κλίμα στην γνωστή γιάφκα να γνωριστούμε και να ανταλλάξουμε γνώμες και απόψεις.
kovac - Δευ 22 Φεβ 2010, 02:09:03
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Συνειδητοποιειτε οτι αναφερεστε στο τι θα κάνει ο Συλλογος χωρις να ειστε μέλη και χωρις να εχετε ασχοληθει με οτιδηποτε διαδικαστικο/οργανωτικο κλπ? Laughing Laughing Laughing Dizzy2


Συγνώμη. Δεν θα ξανασυμβεί.


Καταρχήν να πω πως έχουμε ξεφύγει τελείως από το θέμα (που ξεκίνησε σαν θέμα για την εγγύηση ή όχι ανταλλακτικού). Ίσως οι mod, αφού τους ευχαριστήσουμε που δεν παραπονούνται για το χώσιμο κάθε φορά, να έφτιαχναν ένα νέο topic με πιο αντιπροσωπευτικό τίτλο για όλα τα υπόλοιπα post...

Αυτό που εξέλαβα εγώ από τα λεγόμενα του Μάνθου είναι:
Πως περιμένουμε/τε να στείλουμε σαν σύλλογος επιστολή σε οποιαδήποτε "Lion Hellas" από τη στιγμή που από τους 100-150 καθημερινούς χρήστες του forum, μόνο τα 40-50 είναι επίσημα μέλη του συλλόγου. Όταν θα πάει "επίσημα" η επιστολή από το σύλλογο, θα είναι από ένα σύλλογο που αριθμεί περί τα 50 μέλη. Γιατί δε νομίζω να μπουν στον κόπο να ασχοληθούν με το πόσοι είναι οι χρήστες.

Εν τω μεταξύ, υπολογίζω πως τουλάχιστον τα μισά από τα επίσημα μέλη αυτά, δεν κάνουν service σε κάποιο εξουσιοδοτημένο, κυρίως λόγω του κόστους, αλλά ίσως σε κάποιο συνεργείο που δε φέρει την ταμπέλα "εξουσιοδοτημένο". Οπότε δε νομίζω να τίθεται και θέμα αξιολόγησης υπηρεσιών after sales "επίσημα" από το σύλλογο.

ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ μιας και ουσιαστικά γι'αυτό το λόγο γίνεται η κουβέντα...

MEMsound έγραψε:
ΑΝ ειχε βρεθει εστω και ενα συνεργείο που 100% σε ολους οσους ειχαμε πάει κατα καιρους να ειχε κανει 100% ΣΩΣΤΗ δουλεια τοτε θα το ειχαμε "προβάλει" (επισημα εννοω και οχι "off the record")

ΑΛΛΑ μεχρι στιγμης σε οσα συνεργεία / μηχανικους εχουμε πάει, μπορει το Α συνεργείο στον Χ να κάνει καλή δουλεια αλλα στον Ψ να μην, και τουμπαλιν ενας Β μηχανικός να κάνει καλή δουλεια στον Ψ και οχι στον Χ.

Καλώς η κακώς ΔΕΝ εχεις δει οσα εχουμε δει και γι αυτο γραφεις οτι γραφεις.


και εύστοχα καταλήγει
MEMsound έγραψε:
Για τον παραπάνω λόγο "ΕΠΙΣΗΜΑ" του PSClub δεν προκειται να αναλάβει την ευθυνη να προτινει οποιοδηποτε συνεργείο για εργασίες/υπηρεσίες.


γιατί
volvos έγραψε:
και επειδη στο παρελθον και εδω υπηρξαν κρουσματα με συνεργεια που βοηθηθηκαν εμμεσα ή αμεσα και τελικα το μονο που εισεπραξε τοκλαμπ ειναι ρεζιλικια...

DimiP - Δευ 22 Φεβ 2010, 02:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Συνειδητοποιειτε οτι αναφερεστε στο τι θα κάνει ο Συλλογος χωρις να ειστε μέλη και χωρις να εχετε ασχοληθει με οτιδηποτε διαδικαστικο/οργανωτικο κλπ? Laughing Laughing Laughing Dizzy2


Συγνώμη. Δεν θα ξανασυμβεί.


εμ ! φιρι φιρι πηγαινες ! Laughing Laughing

γεια σου Νικολα !!!
Wink
ayrton - Δευ 22 Φεβ 2010, 09:11:38
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα το να έχει αρκετά μέλοι ένα club είναι καλό για το αντικείμενο που αφορά το κάθε club. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται ότι αφορά πολούς απο εμάς. Η φωνή σου θα έχει περισσότερη δύναμη και ίσως θα μπορείς να απαιτείς και κάποια πράγματα. Εγω χωρίς να λέω σίγουρα εαν δεν μου τύχη κάτι άλλο θα περάσω αυτή την Πέμπτη να τα πούμε απο κοντά.
Vini - Δευ 22 Φεβ 2010, 09:56:22
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Vini έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Συνειδητοποιειτε οτι αναφερεστε στο τι θα κάνει ο Συλλογος χωρις να ειστε μέλη και χωρις να εχετε ασχοληθει με οτιδηποτε διαδικαστικο/οργανωτικο κλπ? Laughing Laughing Laughing Dizzy2


Συγνώμη. Δεν θα ξανασυμβεί.


εμ ! φιρι φιρι πηγαινες ! Laughing Laughing

γεια σου Νικολα !!!
Wink


Έχεις δίκιο...
Μάλλον αναπολώ το 2002...τότε που Απρίλιος ήταν... 5 ήμασταν... στο ΣΕΦ γνωριστήκαμε...σε ένα free forum γράφαμε τότε... και ξεκινήσαμε...

"Δεν ξεχνώ" που λένε και οι Κύπριοι...

Γεια σου Δημήτρη!...!... Wink Wink
MEMsound - Δευ 22 Φεβ 2010, 11:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ηθελα να ξερα τι σχεση η ιστορικη αναδρομη (την οποια εγω προσωπικα μιας και εχω ασχοληθει απειρως με το PSClub την ξέρω...) με το να κατσει κάποιος να μπλεξει με επιστολες και διαμαρτυριες καμποσων nickname.

Μπραβο σας (απο εμενα) που το ξεκινησατε.
Απαραδεκτο (για εμενα) που καποιοι λακισατε εκ των υστερων, αλλα αυτο ειναι επιλογη του καθενος, για τα ενδιαφεροντα/χομπι/ασχολιες/ζωη κλπ.

Απο εκει και πέρα ξαναλέω:

Με όσα εχουμε δει απο τα συνεργεια και τους μηχανικους ... οσες φορες το εχουμε συζητησει με τους ΔΣ και Υπευθυνους του Συλλόγου καταλήγουμε οτι αποκλειεται να μπλέξουμε με το "μακρυ και το κοντο" του καθενος πελατη / συνεργειου εξουσιοδοτημενου ή μη.

Κανεις μας δεν πληρωνεται εδω μεσα (το αντιθετο μαλιστα... αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα) για να το κάνουμε απο χομπι -> "επαγγελμα" το συνηγορο οποιοδηποτε συνεργείου ή οποιοδηποτε μελους. Οτι κάνουμε το κάνουμε επειδη γουσταρουμε.

Γιατι ΑΝ γινει οποιαδηποτε επαφη με οποιοδηποτε συνεργείο και κάτι στραβωσει μετα:
-> ειτε απο λαλακια του συνεργείου (επειδη ξυπνησε στραβα ή γιατι δεν ειναι 100% γνωστης)
-> είτε απο λαλακια του πελατη (επειδη πχ ειναι μυρμοιρης κι εχουμε πολλους εδω μεσα)
-> ειτε απο λαλακισμενη συνενοηση μεταξυ τους (γιατι και οι 2 ή ο ενας σκεφτοταν τον χαρταετο που πεταξε την προυγουμενη μερα η νυχτα...)
θα πρεπει κάποιος απο εδω μεσα να κάτσει να βγάλει το φιδι απ την τρυπα και μάλιστα ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ χωρις να ηταν αρχικα ο ιδιος ΕΚΕΙ αν και οταν γινει κατι στραβο για να εχει ιδιαν αποψη.

Μας εχουν "πλησιασει" αν οχι ολα... σχεδόν ολα τα επισημα συνεργεία / αντιπροσωπιες για συνεργασιες (μετα πληρωμης για διαφημιση κλπ).

ΟΛΟΙ πήραν την ιδια "αρνητικη" απαντηση:

ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΕΝ προκειται να προτεινουμε σε κανενα μελος μας να πάει στο Χ συνεργειο / αντιπροσωπεια για το servise του (αναφερομενοι στην "εργασια" του service). Αν σας ενδιαφερει η οποιαδηποτε συνεργασια μπορει να ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο στην τιμη των ανταλλακτικων (μιας και αυτα ειναι κάτι "χειροπιαστό" / συγκεκριμενο. Για την οποιδηποτε εργασια τοποθετησης / servise κλπ ας πάει το κάθε μελος ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ.

Τόσο απλά.

"Off the record" και απο κοντα ή με πμ μπορουμε να δωσουμε συμβουλες με βάση τις εμπειριες μας, αλλωστε τετοια πραγματα συζηταμε ως επι το πληστον στην Λέσχη κλπ κλπ... ΑΝ και ακομα και ετσι εχουν ΗΔΗ γινει κάμποσες παρεξηγησεις μεταξυ συνεργειων/μελων/Συλλόγου και αυτο στο τελος θα μας κάνει να το κοψουμε και αυτο (το off the record") - εγω ηδη ειμαι απειρως επιφυλακτικος στο τι λεω στο οποιονδηποτε και για οτιδηποτε.

Τώρα εσεις μπορειτε να συνεχισετε να ονειροπολειτε απο τον "καναπε" η καρεκλα του γραφειου σας, και οσο "υπερβολικο" να σας ακουστει μπορειτε κάλλιστα να πάτε σε οποιοδηποτε αλλο φορουμ να τα συ-ζητησετε. Τοσα αυτοκινητιστικα φορουμ υπάρχουν αλλωστε. Wink Wink
Vini - Δευ 22 Φεβ 2010, 12:08:55
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
...


Σεβαστή η άποψή σου και κατανοητή...
DimiP - Τρι 23 Φεβ 2010, 00:35:32
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
DimiP έγραψε:
Vini έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Συνειδητοποιειτε οτι αναφερεστε στο τι θα κάνει ο Συλλογος χωρις να ειστε μέλη και χωρις να εχετε ασχοληθει με οτιδηποτε διαδικαστικο/οργανωτικο κλπ? Laughing Laughing Laughing Dizzy2


Συγνώμη. Δεν θα ξανασυμβεί.


εμ ! φιρι φιρι πηγαινες ! Laughing Laughing

γεια σου Νικολα !!!
Wink


Έχεις δίκιο...
Μάλλον αναπολώ το 2002...τότε που Απρίλιος ήταν... 5 ήμασταν... στο ΣΕΦ γνωριστήκαμε...σε ένα free forum γράφαμε τότε... και ξεκινήσαμε...

"Δεν ξεχνώ" που λένε και οι Κύπριοι...

Γεια σου Δημήτρη!...!... Wink Wink



χαχα !
Μαρθα Βουρτση σε μεγαλες στιγμες.

πανε αυτα !
η ζωη προχωρα γερο μου !

τοπο στα νιατα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr