PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 307 - Σπάσιμο μπλοκ κινητήρα 307 1400 8ν

KAXFM - Δευ 25 Ιαν 2010, 12:35:13
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Σπάσιμο μπλοκ κινητήρα 307 1400 8ν
Γεια σας. Θα ήθελα λίγη βοήθεια σχετικά με μια σοβαρή βλάβη που μου παρουσιάστηκε προ ημερών. Έχω ένα Peugeot 307 1.4 από το τέλος του 2001 (όταν είχαν πρωτοαρχίσει να έρχονται Ελλάδα). Τα Χριστούγεννα συγκεκριμένα έκλεισε 8 χρόνια. Έως αρχές του μήνα είχα κάνει περίπου 46.000χλμ (!!!ναι δεν ειναι πολλά το ξέρω!!!) και επειδή θα έκανα ένα μεγάλο ταξίδι στο εξωτερικό το πήγα (πριν από την ώρα του) για το ετήσιο service σε επίσημη αντιπροσωπεία που το πάω κάθε χρόνο. Δεν κάναν κάτι ιδιαίτερο από ότι κατάλαβα, δηλαδή, αλλαγή λαδιών, φίλτρων, και μπαταρίας γιατί μου είπαν ότι ήταν χαμηλή η στάθμη της. Την επόμενη μέρα έφυγα για Πάτρα και πήρα το πλοίο για Ανγκώνα (στην διαδρομή το αμάξι πήγαινε μια χαρά.) 100 χλμ βόρεια της Ανγκώνας (ότι είχα ξεκινήσει δηλαδή) ακούστηκε ένας περίεργος κρότος και έβγαιναν άσπροι καπνοί από παντού. Εν ολίγοις ο άραξα στην άκρη και ήρ8ε η οδική. Ο μηχανικός (Ιταλός ) που το είδε την επόμενη μέρα μου είπε ότι έσπασε ο κινητήρας (?!?!?!?!) Τελος πάντων αυτό ισχύει (έχω και φωτο). Έσπασε το μπλοκ του κινητήρα και ότι άλλο μπορεί να συνεπάγεται αυτό. Το ρήγμα είναι από την μπροστά επιφάνεια (όπως κοιτάς το αμάξι) και είναι μεγάλο. Από τότε προσπαθώ να καταλάβω πώς συνέβει αυτό 2 μερες μετά απο service σε έναν κινητήρα με μόνο 46.000 χλμ. ο οποίος δεν ήταν και ιδιαίτερα ζορισμένος. Δηλαδή η οδήγησή μου είναι σχετικά συντηρητική (δεν έχω κάνει ποτέ "χειροφρενο" να φανταστείτε!), το αμάξι κάθε χρόνο έκανε service σε eπίσημη αντιπροσωπεία, και είχα αλλάξει ιμάντα χρονισμού στα 6 χρόνια (δηλ. πριν από περίπου 11.000 χλμ). Επίσης στο ταξίδι πήγαινα κατά μέσο όρο με 120 και στροφές περίπου 3-4.000. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να καταλάβω τι συνέβη και εάν υπάρχει ευθύνη από την αντιπροσωπεία? Η οποία παρεπιμπτόντως την μόνη εξήγηση που μπορούσε να δώσει είναι ότι μπήκε νερό στον κινητήρα (φυσικά μετά το service). και όταν ρώτησα πώς? μου είπαν εάν πέρασα από πλημμύρα... κάτι που φυσικά δεν ισχύει... ούτε καν έβρεχε..(!) Άλλη απάντηση δεν είχαν πέραν του ότι δεν το έχουν ξαναδεί αυτό το περιστατικο. (ωραια...!) Επίσης τι θα με συμβουλεύατε τώρα να κάνω με το αμάξι αυτό??
Pughell - Δευ 25 Ιαν 2010, 12:48:38
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη επαθα σχεδον παραπλησιο πραγμα,η πρωτη συμβουλη μου ειναι να ψαξεις να βρεις ενα μοτερ...Δεν ειναι φτηνα βεβαια αλλα δεν εχεις αλλη λυση.

Οσο αφορα την βλαβη,απλα κοπηκε η μπιελα και εκανε ολα τα υπολοιπα.
Η μπιελα μπορει να κοπηκε ειτε απο υδραυλικη πιεση(αν μπηκε δηλαδη νερο στο μοτερ) ή απο κακη λιπανση.
Τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν ενα Χ κακο ιστορικο με τους αυλους λιπανσης της κυλινδροκεφαλης.
Απο εκει και περα ομως,αν για καποιον Χ λογο εκαναν λαθος,συμπληρωσαν νερο αντι για λαδι,καταλαβαν την μλκια τους και τα εβγαλαν βαζωντας φυσικα σκετο λαδι,μπορει η ζημια να εγινε τοτε και απλα να στην εβγαλε στο ταξιδι.
Εννοω οτι αν η μπιελα αρπαξε κατα την πιθανη δοκιμη που μπορει να εκαναν στην αντιπροσωπεια,το μοτερ δεν θα εσπαζε αμεσως αλλα εν καιρο...
Ε,ετσι και εγινε.

Τωρα κατα ποσο θα μπορεσεις να βρεις το δικιο σου με την αντιπροσωπεια δεν το ξερω,οπως επισης δεν ξερω αν αξιζει καν να ασχοληθεις.

Τετοιο μοτερ παντως αν δεν κανω λαθος πουλαει ο Steve απο το club μας.

Σου ευχομαι καλη τυχη παντως και οσο πιο οικονομικα μπορεσεις να λυσεις το προβλημα σου.
SnakeMJK - Δευ 25 Ιαν 2010, 13:19:15
Θέμα δημοσίευσης:
του steve είναι 16βου...

αν θες να βρεις το ίδιο μοτέρ, νομίζω είναι εύκολο καθώς υπάρχουν πολλά και φθηνά. το θέμα είναι ότι δεν αξίζει να δώσεις τα εργατικά για να χεις πάλι 75 άλογα. κουμπώνεις ένα 1.600 και είσαι κύριος! απλά είναι αρκετά ακριβότερα τα μοτέρ.
recife_rallye - Δευ 25 Ιαν 2010, 19:03:18
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
του steve είναι 16βου...

αν θες να βρεις το ίδιο μοτέρ, νομίζω είναι εύκολο καθώς υπάρχουν πολλά και φθηνά. το θέμα είναι ότι δεν αξίζει να δώσεις τα εργατικά για να χεις πάλι 75 άλογα. κουμπώνεις ένα 1.600 και είσαι κύριος! απλά είναι αρκετά ακριβότερα τα μοτέρ.


Zhsh me 49000xlm se 8 xronia de νομιζω να χρειαζεται το 16αρι μοτερ Cool
drdino - Δευ 25 Ιαν 2010, 19:22:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα έχεις όρεξη για ψάξιμο και έχουν μείνει λάδια στο κάρτερ, στείλτα για μια ανάλυση να δούμε πόσα νερά έχουν μέσα.
KAXFM - Τρι 26 Ιαν 2010, 10:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σας. Προς το παρόν μάλλον θα το πάω σε κάποιο άλλο συνεργείο και όχι στην LION (δεν τους εμπιστεύομαι πλέον..) για να βάλω κάποιο μεταχειρισμένο. Από θέμα ασφάλειας, με έναν μεταχειρισμένο κινητήρα θα είμαι ok? Δεδομένου ότι δεν θα ξέρω ουσιαστικά τι χρήση θα του έχει γίνει πιο πριν.. υπαρχει περίπτωση να μου παρουσιάσει προβλήματα??

Δυστυχώς όταν άνοιξε το μπλοκ τα πέταξε όλα κάτω, δηλαδή (τουλάχιστον από ότι μπόρεσα εγώ να καταλάβω) δεν έχει πλέον μέσα ούτε λάδια ούτε νερά ψυγείου.

Ο προιστάμενος του συνεργείου της LION (κος Βαμβακερός) που πήγα και ρώτησα μου είπε ότι δεν έχει να κάνει με το service που του κανα. Αν το αμάξι το πάω σε άλλο συνεργείο και έφταιγε με κάποιον τρόπο η LION για ότι έγινε, θα μπορέσει ο μηχανικός να το βρεί και να το αποδείξει??
Giannis307 - Τρι 26 Ιαν 2010, 10:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
1.4 μοτερ βρισκεις απο 150-300 ευρω αναλογα τα χλμ ιλικια κλπ...
Απο κει και περα οοοοοτιιιι και να ποαρεις ασχετα χιλιομετρων και ιλικιας και πριν το τοποθετησεις θα κανεις γενικο σερβις για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο...απο κει και περα σε ενα λογικο συνεργειο ολο το κοστος δεν θα πρεπει να ξεπερασει τα 500....και ειναι το πολυ μια μερα δουλεια....
vamvakoolas - Τρι 26 Ιαν 2010, 10:50:44
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη εχω τολμησει αλλαγη κινητηρα (οχι peugeot)

1)Oi μεταχειρισμενοι κινητηρες εχουν παντα ενα ρισκο μιας και δε ξερεις τι χρηση εχει γινει (και ο εμπορος δε μπορει να ξερει) αλλα απο την αλλη δεν εχεις και πολλες επιλογες
2)Μπορεις να δεις εδω αγγελιες απο παιδια που πουλανε (και κινητηρες) που εκει οπωσδηποτε θα ξερεις τη χρηση αλλα και θα μιλας κατευθειαν με τον οδηγο
3)Σε τετοιες περιπτωσεις τα εργατικα ξεφευγουν οποτε μακρυα απο αντιπροσωπειες και αν εχεις κανενα γνωστο μηχανικο ή εστω γνωστο γνωστου τρεχα
4)Απο τα δικηγοριστικα που ξερω μαλλον δεν αξιζει να εμπλακεις μιας και εκτος απο την αλλαγη κινητηρα πρεπει να πληρωσεις α:πραγματονομοσυνη για το καμμενο κινητηρα β:να αποδειξεις οτι δε πηρε νερα γ: δικηγορο, επιπλεον οι εταιριες αποφευγουν εξωδικη συνεργασια οποτε στο νερο θα περιμενεις 1,5 με 2 χρονια για δικη και αν δικαιωθεις Shocked θα πρεπει σε εκεινο το χρονικο διαστημα να μην επισκευασεις το ΙΧ ή αν το κανεις να γινει σε επισημο επισκευαστη με αποδειξεις αγορας/παροχης υπηρεσιων κοκ Shocked
sonermgb - Τρι 26 Ιαν 2010, 12:34:17
Θέμα δημοσίευσης:
Κριμα παντως για την ΛΙΟΝ γι αυτο που ακουσα....και ειχα σκοπο το σερβισ μου πυ καταφθανει να το κανω εκει.....γιατι δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος καμια φορα απτην ΟΣΚΑΡ.......ΠΡΑΜΑΤΙΚΑ Κ Ρ Ι Μ Α....... Και φυσικα το δικιο σου δεν θα μπορεσεις να το βρεις ποτε
costasv - Τετ 27 Ιαν 2010, 09:41:39
Θέμα δημοσίευσης: Σπασιμο κινητήρα
Είμαι ο άνθρωπος με τον οποίο η κοπέλα αυτή μίλησε από την Λάιον για το σπάσιμο του κινητήρα. Καταλαβαίνω ότι το να σπάσει ο κινητήρας του αυτοκινήτου σου, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στο εξωτερικό, είναι κάτι το ιδιαίτερα δυσάρεστο. Επίσης καταλαβαίνω τη δυσπιστία οποιουδήποτε ανθρώπου κάνει ένα σέρβις στο αυτοκίνητό του και την επομένη πάθει μία σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητό του. Δεν φταίνε όμως πάντα τα συνεργεία. Δεν είναι όλοι απατεώνες οι οποίοι θέλουν να πάρουν τα λεφτά και μόνο τα λεφτά από τους πελάτες τους χωρίς να ενδιαφέρονται για την ασφάλειά τους.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το σέρβις που έγινε στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν μικρό δηλ κάποιοι εξωτερικοί έλεγχοι και αλλαγή λαδιών. Ας πάρουμε την περίπτωση που είχαμε κάποιον τόσο άσχετο μηχανικό να κάνει σέρβις ο οποίος να καταφέρει να βάλει νερό αντί για λάδι στον κινητήρα (δηλαδή να πάει στην αποθήκη των ανταλλακτικών και να πάρει νερό αντί για λάδι και μετά να το βάλει κιόλας παρουσία όλων των άλλων μηχανικών στο χώρο του κινητήρα!!!! Αν και ένας τόσο άσχετος λογικά θα ήταν βοηθός κάποιου άλλου και δε θα δούλευε μόνος του). Ο κινητήρας στην περίπτωση αυτή θα κόλλαγε από έλλειψη λίπανσης (αφού δε θα είχε λάδι) και δεν θα χτύπαγε μπιέλα επειδή το νερό θα είχε πάει στο κάρτερ και θα κυκλοφορούσε στο κύκλωμα λίπανσης (αν κυκλοφορούσε). Δεν θα έμπαινε μέσα στον κύλινδρο καύσης για να δημιουργήσει υδραυλική πίεση. Επίσης το αυτοκίνητο στην περίπτωση αυτή δε θα πήγαινε φυσικά μέχρι έξω από την Αγκόνα.

Στην περίπτωση που μιλάμε έχει σπάσει ο κινητήρας. Το μπλοκ. Για να γίνει αυτό πρέπει να σπάσει η μπιέλα. Ένα εξάρτημα εξαιρετικά ανθεκτικό. Αυτό συμβαίνει στο 99% των περιπτώσεων λόγω υδραυλικής πίεσης. Από νερό που μπαίνει μέσα στο θάλαμο καύσης. Η κοπέλα ανέφερε ρητά ότι δεν πέρασε καθόλου από νερά. Να το δεχτώ. Μήπως έγινε από νερό σε καύσιμο σε βενζινάδικο; Αυτό το αποκλείουμε; Το σίγουρο είναι πάντως ότι για να συμβεί αυτό πρέπει κάποιο ασυμπίεστο ρευστό το οποίο δεν κάηκε να εισήλθε στο θάλαμο καύσης. Και πάλι φυσικά αν είχε συμβεί αυτό με κάποιο τρόπο στο σέρβις όχι θα πήγαινε μέχρι έξω από την Αγκόνα αλλά ούτε μέχρι τη γωνία της Καβάλας με την Κηφισού.

Η περίπτωση είναι καθαρή και με απλή λογική ο λίγο γνώστης καταλαβαίνει ότι η Λάιον Ελλάς δεν έχει καμία ευθύνη για το περιστατικό. Λυπάμαι βέβαια που συνέβηκε αλλά δυστυχώς δεν είναι ευθύνη δική μας. Πιστέψτε όποτε θεωρήσουμε έστω και αν δεν είμαστε σίγουροι ότι στο παραμικρό φταίμε εμείς για κάποιο πρόβλημα κάποιου πελάτη πάντα μα πάντα το αποκαθιστούμε δωρεάν χωρίς δική του χρέωση. Και υπάρχουν πολλοί που μπορούν να το πιστοποιήσουν αυτό.

ευχαριστώ για τον χρόνο σας
drdino - Τετ 27 Ιαν 2010, 11:00:02
Θέμα δημοσίευσης:
Και για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, δεν θα είναι η πρώτη φορά που σπάει μοτέρ το οποίο μέχρι τώρα πήγαινε "κυρία" και ξαφνικά κλήθηκε να δουλέψει σε ψηλότερες στροφές σταθερά. Rolling eyes

Τέσπα, διάγνωση εξ αποστάσεως και μάλιστα με τόσο λίγα δεδομένα δεν γίνεται, οπότε....
Pughell - Τετ 27 Ιαν 2010, 11:55:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω να ρωτησω κατι αλλο...

Αναψε κανενα λαμπακι check engine πριν καταστραφει το μοτερ; Question
vamvakoolas - Τετ 27 Ιαν 2010, 12:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εγω να ρωτησω κατι αλλο...

Αναψε κανενα λαμπακι check engine πριν καταστραφει το μοτερ; Question


+100000000000000 Wink
Pughell - Τετ 27 Ιαν 2010, 14:38:26
Θέμα δημοσίευσης:
Η λογικη μου ειναι οτι αν παρουμε σαν κριτηριο την νοθευμενη βενζινη,το νερο για να δημιουργησει υδραυλικη πιεση θα επρεπε να παραμενει μεσα στο κυλινδρο(να μην εξατμιζεται δηλαδη).
Για να γινει κατι τετοιο,σταδιακα ο κυλινδρος θα γεμιζε με νερο(ασχετα με το ποιος εσπασε τελικα) που σημαινει οτι ο διαθεσιμος ογκος μικραινει συνεχως το οποιο θα ειχε σαν αποτελεσμα τα πυρακια.
Οποτε το πρωτο λογικο warning θα ηταν ο knock sensor ο οποιος θα διαβαζε πυρακια,πραγμα που αν εφτανε σε Χ εντονο βαθμο,λογικα παντα,θα επρεπε να αναψει το check engine στο ταμπλο θετωντας τον εγκεφαλο σε safe mode.
Αν κατι τετοιο δεν εγινε,τοτε μηπως ψαχνουμε σε λαθος μερος; Question
KAXFM - Τετ 27 Ιαν 2010, 14:56:49
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι δεν άναψε κανένα λάμπάκι και δεν είχε ανεβάσει θερμοκρασία το αμάξι. Η μόνη ένδειξη που άναψε ήταν το λαμπάκι των λαδιών περίπου 1-2 λεπτά αφού έγινε ο κρότος και βγαίναν καπνοί. Λογικό διότι όταν βγήκα έξω, και κοίταξα από κάτω το αμάξι, από μπροστά τρέχαν υγρά..

Δεν ξέρω αν είναι λογικό να σπάει μοτέρ με 46.000 χλμ στα 8 χρόνια, πάντως από όσους μηχανικούς έχω ρωτήσει δεν είναι ούτε κάτι αναμενόμενο, ούτε θεωρούν ότι ζορίζεται το αμάξι στις 3-4.000 στροφές.

Δηλαδή όλα τα αμάξια που κυκλοφορούν στις εθνικές οδούς θα έπρεπε μετά από 100χλμ να ... "σπάνε"?!?!

Επίσης είναι η δεύτερη φορά που το συγκεκριμέμο αμάξι κάνει αυτό το ταξίδι. Είναι όμως η πρώτη φορά που το κάνει 1 μέρα μετά από service.

Τι να πώ ήταν κακή τύχη???
Ναι αλλά και πάλι ειναι μηχανήματα, επομένως οφείλει να υπάρχει κάποιος ρεαλιστικός λόγος για τον οποίο παρουσιάστηκε αυτή η τοσο μεγάλη βλάβη. Και σίγουρα ναι δεν πέρασα από λίμνη ώστε να πάρει νερά ο κινητήρας (επαναλαμβάνω δεν έβρεχε καν...). Πάτρα-Ανγκώνα πήγα με το πλοίο όχι κολυμπώντας με το αμάξι..

Αλλά και να έβρεχε δεν θα ήταν φαντάζομαι η πρώτη φορά που καλείται ένα 307 και ειδικά αυτό να κυκλοφορήσει στην βροχή... Είπαμε μηχαμήματα είναι, όχι ζάχαρη...!

Τώρα για το ενδεχόμενο της βενζίνης, αν αυτό καλύπτει την LION σαν την πιο πιθανη αιτία, δηλαδή να ήταν τόσο νοθευμένη ώστε με σχεδόν γεμάτο ντεπόζιτο να τραβήξει νερο... "παω πάσο" ...

Σίγουρα διάγνωση εξ αποστάσεως δεν γίνεται, ούτε από τις φωτογραφίες που έδειξα στην LION. Ωστόσο αφού δεν γίνεται διάγνωση, και αφού δεν μου παρουσιάστηκε καμμία πιθανή ρεαλιστική αιτία από την LION έτσι ώς έχει, πώς γίνεται η πρώτη απόκριση στην ερώτησή μου "πώς έγινε αυτό?" (και όχι ποιος φταίει), η απάντηση να είναι: "δεν ευθυνόμαστε εμείς", "δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τετοιο".

Τέλος πάντων, το μόνο σίγουρο είναι ότι:
1ον) δεν το έσπασα εγώ με τα χεράκια μου, ούτε έγινε με μαγικό τρόπο!
2ον) Το αμάξι όλα αυτά τα χρόνια είναι φροντισμένο από την LION.
3oν) Είναι ένα αμάξι με 46.000 χλμ στα 8 χρόνια με μια συντηρητική οδηγό.
και 4ον) Σε κανέναν μα κανέναν από όσους ανθρώπους τυγχάνει να γνωρίζω δεν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο στα 8 χρόνια και με πολύ περισσότερα χλμ..

Αν η ίδια η Peugeot δεν μπορεί να υποστηρίξει τα αμάξια της σε τεχνολογία και ασφάλεια, σίγουρα δεν μπορώ εγώ.
Pughell - Τετ 27 Ιαν 2010, 15:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει οντως να μην ειναι θεμα Lion ρε,μην το δενεις και κομπο οτι φταινε αυτοι... Confused
Αν για καποιον Χ λογο καποιο μεταλο στον στροφαλο "ειπε το ποιημα",τοτε δεν φταιει η Lion για αυτο...
Ενταξει,αμα ενα μοτερ βαρεσει μπιελα,το ακους σχετικα ευκολα(αν ειναι σε προχωρημενο σταδιο) αλλα αν ειναι "επιφανειακο" τοτε δεν ειναι τοσο ευκολο να το καταλαβεις,ιδιαιτερα αν μιλαμε για ενα αυτοκινητο που δεν το ζεις καθε μερα αλλα μια στο τοσο... Sad
KAXFM - Τετ 27 Ιαν 2010, 15:13:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι πράγματι δεν ξέρω πολλά από τεχνικά θέματα, τώρα αρχίζω να μαθαίνω...
Αλλά το αμάξι φίλε μου το οδηγώ κάθε μέρα, απλά οι αποστάσεις είναι μικρές (~10-15χλμ) και το οδηγώ μόνον εγώ.
Σίγουρα όμως ναι δεν ξέρω πολλά από μηχανικά... δυστυχώς!!!
Εντάξει δεν το δένω κόμπο... αλλά θέλω να μάθω τι και γιατί έγινε.
Για να είμαστε όλοι καθαροί.
Pughell - Τετ 27 Ιαν 2010, 15:17:24
Θέμα δημοσίευσης:
Την πιθανοτητα το να οδηγειται ενα αμαξι λαθος εδω και 8 χρονια,την αποκλειουμε; Sad

Πχ το να βαζεις μπρος,να πηγαινεις 5 χλμ εθνικη οδο και να σβηνεις,δεν ειναι και οτι καλυτερο για το μοτερ(υπο περιπτωσεις βεβαια)...
KAXFM - Τετ 27 Ιαν 2010, 15:26:19
Θέμα δημοσίευσης:
τι εννοείς?
Pughell - Τετ 27 Ιαν 2010, 15:35:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοω οτι αν το μοτερ δεν προλαβαινει να φτασει στις επιθυμητες θερμοκρασιες λειτουργιας,μεχρι και απο εκει μπορει να προκυψει σοβαρο προβλημα,οσο παραδοξο και αν σου φαινεται...

Το να οδηγας παντα πολυ ηπια,δεν ειναι σωστη οδηγηση. Sad
drdino - Τετ 27 Ιαν 2010, 15:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Κάθε πότε άλλαζες λάδια; Χρόνο και χλμ. Τι λάδια; Τύπο και ιξώδες. Wink

Το ρεζερβουάρ λογικά είναι άθικτο, δείτε και την αντλία σε τι κατάσταση ειναι εμφανισιακά, ή αδειάστε το με σιφόνι, δεν χρειάζεται να κατέβει.
KAXFM - Τετ 27 Ιαν 2010, 16:09:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το έκανα service κάθε χρόνο στην LION. Όπως μου είχαν πει, έπρεπε να το κάνω service ή κάθε χρόνο ή σε συγκεκριμένα χλμ. Επειδή όμως ποτέ δεν έφτανα αυτόν τον αριθμό χλμ το έκανα service κάθε χρόνο. (Τον χρόνο έκανα περίπου 5-6.000χλμ)

Από ότι ξέρω στα service κάναν ένα μεγάλο και ένα μικρό εναλλάξ. Αλλά νομίζω (χωρίς να είμαι σίγουρη, θα πρέπει να κοιτάξω τις αποδείξεις που έχω) ότι σε κάθε service, δηλαδή κάθε χρόνο, γινόταν αλλαγή λαδιών. Τώρα τι τύπο λαδιών και περαιτέρω λεπτομέρεις, συγνώμη είμαι άσχετη δεν ξέρω και δεν το ρώτησα ποτέ. Γι' αυτό το πήγαινα σε αντιπροσωπεία για να χω το κεφάλι μου ήσυχο ότι όλα γίνονται όπως πρέπει. Στα service γενικά έκανα ότι μου έλεγαν..!

Ναι το ρεζερβουάρ το έχω υπόψιν μου, και με μηχανικό που μίλησα θα ελέγξουμε τη βενζίνη που είναι μέσα.

Αντλία? Εννοείς αντλία βενζίνης? Αν ναι, αυτή με άφησε στην εθνική οδό Λαμίας - Αθήνα (στον γυρισμό) πέρσι το Πάσχα. (ευτυχώς ήταν στο τέλος των διακοπών!!!) και το αμάξι πήγε με οδική βοήθεια στη LION όπου και μου βάλαν καινούργια.

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σου!
drdino - Τετ 27 Ιαν 2010, 16:29:57
Θέμα δημοσίευσης:
Έμεινες από αντλία δλδ ε; Χμμμμ...

Τεσπα, γενικα μικρες διαδρομες χωρις ζεσταμα ειναι θανατος για ενα μοτερ απο πολλους λογους.

Τα λαδια δεν ζεσταινονται ποτε, δουλεύεις πάντα με παχύρευστο λιπαντικό. Οι βενζίνες από το πλουσιο μείγμα μαζεύονται και αλλοιώνουν την σύσταση του λιπαντικού, ενώ οι υδρατμοί δεν εξατμίζονται ποτέ και το αλλοιώνουν ακόμα περισσότερο.

Γιαυτό και για τέτοιες συνθήκες συστήνεται αλλαγή του λιπαντικού κάθε εξάμηνο, ή τουλάχιστον ένα λιπαντικό με ισχυρά απορρυπαντικά και αντιοξειδωτικά (μεγάλο TBN). Και πάλι βέβαια...

Τωρα αν ειχες και παλιοτερο πρόβλημα λόγω νερωμένης βενζίνης παλιότερα.... Μπουμ.
KAXFM - Τετ 27 Ιαν 2010, 16:43:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή η αντλία κάηκε από νερωμένη βενζίνη? Από μία φορά (δηλαδή από ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο?) ή από χρόνια νοθευμένη βενζίνη?Και πως μπορώ να ελέγχω την βενζίνη που βάζω κάθε φορά?

Άλλο το λιπαντικό και άλλο τα λάδια? (sorry όπως προείπα δεν ξέρω και πολλά..) Λιπαντικό κάθε πότε αλλάζουν? Γίνεται αυτόματα στα service ή πρέπει να το ζητήσεις?

Πάντως δεν παρέλειψα κάποιον έλεγχο που να μου είχαν πει..

Πιάνοντας την περίπτωση των μικρών διαδομών, πρέπει να αφήνω το αμάξι να ζεσταθεί πριν ξεκινήσω? Πόση ώρα? Αυτό θυμάμαι το κάναν πριν 20 χρόνια στα αμάξια... Ισχύει ακόμα? Λαμβάνοντας υπόψιν την περίπτωση να είναι μεν μικρή η διαδρομή και σε δρόμο πόλης (~15-20 λεπτά) αλλά μέχρι το τέλος ο δείκτης θερμοκρασίας να έχει φτάσει στην μέση.
drdino - Τετ 27 Ιαν 2010, 16:58:53
Θέμα δημοσίευσης:
Η αντλία συνήθως θα την ακούσει προσθετικά... Δηλαδή αν συχνάζεις σε ένα πρατήριο το οποίο έχει βενζίνη με εξωτερικούς ρυπαντές (νερό, λάσπη κλπ κλπ) η ζημιά θα γίνει αθροιστικά. Τώρα αν σου βάλει καθαρό νεράκι αντί για βενζίνη δεν πρόκειται να καταφέρεις να κάνεις ούτε ένα χιλιόμετρο. Έτσι την έπαθε γνωστός με Α3 και έμεινε 100 μέτρα μετά το βενζινάδικο με την μπιέλα του σε σχήμα μπανάνας. Από τις βροχές είχε πάρει νερά η δεξαμενή του βενζινά και έγινε ό,τι έγινε. Ευτυχώς ο βενζινάς του κάλυψε την ζημιά (πολλά λεφτά) γιατί δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς.
Κάτι που επίσης κάνει κακό στην αντλία είναι να αφήνεις πολλές φορές να ανάψει το λαμπάκι πριν βάλεις βενζίνη. Αυτό διότι κανονικά το σώμα της αντλίας είναι εμβαπτισμένο μέσα σε αυτήν και η βενζίνη λειτουργεί ως ψυκτικό μέσο. Όταν πέφτει η στάθμη και η αντλία λειτουργεί, ανεβάζει αρκετά θερμοκρασία...

Όχι όχι, λιπαντικό=λάδι.

Απλά φαντάζομαι στην αντιπροσωπεία θα σου βάζαν λογικά κάποιο 10-40 ημισυνθετικό, το οποίο όταν είναι κρύο είναι αρκετά παχύ. Γενικά, λειτουργία του κινητήρα ενώ αυτός δεν έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας προκαλεί φθορές.

Το να κάθεσαι να περιμένεις στο αμάξι μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι δεν γίνεται... Για να ζεσταθούν τα λάδια (όχι το νερό) χρειάζεται αρκετή ώρα σε κανονικές στροφές λειτουργίας, στο ρελαντί τον χειμώνα αυτό αργεί πολύ.

Οπότε βάζοντας μπρος περιμένεις 1-2 λεπτά να σταθεροποιηθεί το ρελαντί και να κυκλοφορήσουν λίγο τα λάδια (ας πούμε μέχρι να τακτοποιηθείς, να βάλεις ζώνη, ραδιόφωνο κλπ) και ξεκινάς οδηγώντας ομαλά και δουλεύοντας στις χαμηλομεσαίες στροφές, ήτοι μέχρι 2,5-3k. Αν ανεβάζεις και άλλο, υπάρχει περίπτωση να ανοιξει η βαλβίδα ανακούφισης του κυκλώματος λαδιού (γιατί παχύρρευστο λάδι=μεγαλύτερη πίεση ασχέτως πραγματικής ροής) και να μείνει κάποιο σημείο του μοτέρ αλίπαντο.

Την κατάσταση διευκολύνει η χρήση ενός λεπτόρρευστου λιπαντικού με δείκτη 5-30 πχ ή και 0-30 αν μένεις σε περιοχή με πάρα πολύ κρύο.
vamvakoolas - Τετ 27 Ιαν 2010, 17:12:53
Θέμα δημοσίευσης:
σωστα το παει ο Στελιος εκτος αν:

Αν το αμαξι επαιρνε νερο απο βενζινη σιγουρα δε θα εσπαγε μοτερ (εδω σε νοθευμενη με μεγαλο ποσοστο και δεν εσπασε). Πρεπει να πηρε καθαρο νερο και σε καποια καλη ποσοτητα ειτε απο βενζινά ειτε απο αλλο τροπο Confused Confused
KAXFM - Τετ 27 Ιαν 2010, 17:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
Βενζίνη φούλαρα πριν ξεκινήσω από Πειραιά σε bp που όταν ρώτησα μετά το συμβάν Πειραιώτες μου είπαν ότι είναι εντάξει βενζινάδικο. Έφτασα Πατρα μια χαρά και ξαναφούλαρα προοληπτικά (20 ευρώ, οπότε και πάλι το μεγαλύτερο ποσοστό ήταν από την bp στον Πειραιά) σε μια Shell που είναι μετά το φανάρι που στρίβεις για την ταχεία προς λιμάνι, δεξιά. Για αυτό το βενζινάδικο δεν έχω ενημέρωση για την ποιότητά του. Ωστόσο μετά πήγα μια βόλτα κέντρο Πάτρα, μπήκα στο πλοίο, βγήκα Ανγκώνα και έκανα 100χλμ βόρεια όταν παρουσιάστηκε ότι παρουσιάστηκε ξαφνικά και ακαριαία. Οπότε από ότι έχω αρχίσει να καταλαβαίνω δύσκολο να μου έβαλε καθαρό νεράκι ο τελευταίος βενζινάς (ή κανω λάθος?).

Άλλος τρόπος να πάρει νερά?
Pughell - Τετ 27 Ιαν 2010, 17:30:14
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα δεν επεσες σε "ταφρο" που ξεπερνουσε τα 10-15cm σε βαθος,μαλλον απιθανο να ειναι απο νερα στο μοτερ... NodNo
vamvakoolas - Πεμ 28 Ιαν 2010, 10:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
κατα τυχη (κωλοφαρδια) ετυχε να ειχα προβλημα εκει στη shell με ενα fiat..(προβλημα με ντεποζιτο βενζινης)

να σου πω την αληθεια μου φανηκε ψιλομουφα η βενζινη (γιατι επεσε κατω μεγαλη ποσοστητα) ομως επειδη εβαλα στο αμαξι, αυτο δεν ειχε καποιο θεμα. Καποιος πατρινος/η μπορει να σου πει περισσοτερα. Και παλι ομως θα πρεπει να σου εβαλε σχεδον νερο αντι για βενζινη. Αλλη περιπτωση ειναι μην εγινε καμια στραβη στο πλοιο ή δολιοφθορα μιας και οπως μας λες δεν επεσες σε κανενα λακο με νερο ή κατι παρομοιο... Scratch
KAXFM - Πεμ 28 Ιαν 2010, 15:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
Σε λάκο με νερό σίγουρα δεν έπεσα...

Αυτό με το πλοίο το αναρωτήθηκα κι εγώ.. αλλά τι μπορεί να μου κάνανε και να μου το παρουσίασε μετά από σχεδον 1 ώρα? Εξ' άλλου τα γκαράζ του πλοίου είναι κλειστά κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Που σημαίνει ότι δεν μπορεί ο καθένας να κατεβαίνει και να πειράζει αμάξια. Άντε να μπορεί κάποιος εξουσιοδοτημένος υπάλληλος. Αλλά και πάλι τι να μου κάνανε...??? Confused
206kwn - Πεμ 28 Ιαν 2010, 16:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
KAXFM έγραψε:
σε μια Shell που είναι μετά το φανάρι που στρίβεις για την ταχεία προς λιμάνι, δεξιά. Για αυτό το βενζινάδικο δεν έχω ενημέρωση για την ποιότητά του.


Επειδή τυχαίνει να ξέρω και τον ιδιοκτήτη του βενζινάδικου αλλά και κάποια άτομα που δουλεύουν εκεί (χώρις να τίθεται θέμα διαφήμισης) είναι πεντακάθαρο!!!! Wink
Και εγώ εκεί βάζω βενζίνη (αλλά μόνο v-power) Wink
MEMsound - Πεμ 28 Ιαν 2010, 18:24:27
Θέμα δημοσίευσης:
παιδακια για να δημιουργηθει υδραυλικη πιεση από νερο μεσα στο μοτερ θελει πολυυυ νερό οχι μερικες "σταγόνες"
με τόσο νερο δεν θα δουλευε καν το αμαξι...


αν θεωρησουμε οτι το σεναριο να εφυγε το αμαξι απο το συνεργειο χωρις λάδια ή με οχι επαρκη ποσότητα λαδιών (πραγμα που το θεωρω απίθανο, ασε που εν πάση περιπτωση θα αναβε το σχετικο λαμπάκι αμεσως εκτός και αν επεσε σε διαβολικη συμπτωση να ειναι κι αυτό καμμενο) δεν υφίσταται...
...τοτε υπάρχει περίπτωση να χαλασε εν κινηση η τρόμπα του λαδιου και να σταματησε να λιπαίνεται ο κινητήρας?

ή επίσης υπάρχει περίπτωση πχ να ξεβιδωσε η βιδα/ταπα του λαδιου στο καρτερ (από χαλαρο σφιξιμο της) ή να ξεβιδωσε το φιλτρο λαδιου (επίσης από χαλαρο σφιξιμό του - μου εχει τυχει στο νισσαν 2 φορες αυτό απο διαφορετικα συνεργεία...) και να εμεινε απο λάδια εν κινηση?

προφανως και παλι θα αναβε το σχετικο λαμπακι και ενδειξη στην οθονη αλλα λεμε στην διαβολικη περιπτωση να εχει χαλασει/κολλησει/υπολειτουργει το εν λόγω προειδοποιητικο συστημα...

ή ακόμα και να εμενε απο λάδια δεν θα εσπαγε η μπιελα αλλα απλα θα "κολλαγε" το εμβολο μεσα στον κυλινδρο?


υ.γ. πολυ χαίρομαι πάντως που ο κ.Κωστας από την Λιον μας διαβασε και απαντησε
Pughell - Πεμ 28 Ιαν 2010, 18:35:10
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

...τοτε υπάρχει περίπτωση να χαλασε εν κινηση η τρόμπα του λαδιου και να σταματησε να λιπαίνεται ο κινητήρας?

Η αντλια δουλευει με καδενα οποτε θα επρεπε να κοπει η καδενα,πραγμα που θα αναβε αμεσως το λαμπακι του λαδιου.

MEMsound έγραψε:
ή ακόμα και να εμενε απο λάδια δεν θα εσπαγε η μπιελα αλλα απλα θα "κολλαγε" το εμβολο μεσα στον κυλινδρο?

Μπα,απιθανο,ο εφελκυσμος της μπιελας ειναι τοσο μεγαλος που οταν κολλησει το πιστονι,κοβεται σχεδον αμεσως.
Ετσι και αλλιως η μπιελα κοβεται γιατι σφηνωνει το πιστονι στον κυλινδρο,οχι γιατι στραβωσε το στελεχος της.

MEMsound έγραψε:
υ.γ. πολυ χαίρομαι πάντως που ο κ.Κωστας από την Λιον μας διαβασε και απαντησε

+10 Wink
Απο οσο ξερω διαβαζει και ο Νικος Φ. απο το υποκαταστημα Θεσ/νικης,απλα δεν γραφει. Very happy
sonermgb - Πεμ 28 Ιαν 2010, 18:47:25
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
υ.γ. πολυ χαίρομαι πάντως που ο κ.Κωστας από την Λιον μας διαβασε και απαντησε


Oντως πολυ ωραιο το ποστ του......προς τιμη του....... αν και με αυτο δεν μαλακωνει τις αμφιβολιες πολλων
MEMsound - Πεμ 28 Ιαν 2010, 19:30:26
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
MEMsound έγραψε:

...τοτε υπάρχει περίπτωση να χαλασε εν κινηση η τρόμπα του λαδιου και να σταματησε να λιπαίνεται ο κινητήρας?

Η αντλια δουλευει με καδενα οποτε θα επρεπε να κοπει η καδενα,πραγμα που θα αναβε αμεσως το λαμπακι του λαδιου.

γι αυτο λεω
αν ειχε καει/χαλασει το αντιστοιχο λαμπακι/συστημα ειδοποίησης

Pughell έγραψε:
MEMsound έγραψε:
ή ακόμα και να εμενε απο λάδια δεν θα εσπαγε η μπιελα αλλα απλα θα "κολλαγε" το εμβολο μεσα στον κυλινδρο?

Μπα,απιθανο,ο εφελκυσμος της μπιελας ειναι τοσο μεγαλος που οταν κολλησει το πιστονι,κοβεται σχεδον αμεσως.
Ετσι και αλλιως η μπιελα κοβεται γιατι σφηνωνει το πιστονι στον κυλινδρο,οχι γιατι στραβωσε το στελεχος της.

αρα (αν καταλαβα καλα)
αν κολλησει το εμβολο μεσα στο κυλινδρο
σπάει η μπιελα?
η σπάει το κάτω μέρος του εμβόλου?
και οπως και να 'χει...
οτι κι απ τα δυο αν σπασει (ειτε η μπιελα ειτε το κατω μερος του εμβόλου) η ελευθερα κινουμενη ακρη της μπιελας προφανώς κάπου θα "σφηνώσει" και θα κάνει τρυπα στο μπλοκ.
σωστα?

Αρα μηπως θα επρεπε να κοιταχτει και το συστημα/κυκλωμα λιπανσης κλπ?


Pughell έγραψε:
MEMsound έγραψε:
υ.γ. πολυ χαίρομαι πάντως που ο κ.Κωστας από την Λιον μας διαβασε και απαντησε

+10 Wink
Απο οσο ξερω διαβαζει και ο Νικος Φ. απο το υποκαταστημα Θεσ/νικης,απλα δεν γραφει. Very happy

ακρως ενδιαφερον Cool
Pughell - Πεμ 28 Ιαν 2010, 19:42:38
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα το να σπασει πιστονι απο την κατω του πλευρα ειναι ζημια που παρα πολυ σπανια θα συναντησεις.
Σχεδον οσο αντεχει το πιστονι σε θλιπτικα φορτια,αλλο τοσο αντεχει και στον εφελκυσμο.
Αυτο που κοβεται ειναι η μπιελα με αποτελεσμα το κομματι που μενει δεμενο πανω στον στροφαλο να "αλεθει" το μπλοκ.

Σε αλλες κατασκευες,πχ Renault που οι μπιελες εχουν αλλη σχεδιαση,συνηθως κοβονται στο σημειο που ειναι οι βιδες που τις κρατανε σφιγμενες πανω στον στροφαλο.
Γενικα η PSA εχει ενα εξυπνο συστημα οπου η μπιελοβιδες ασφαλιζουν το κατω μερος της μπιελας και με ενα κοντρα παξιμαδι,αντι για σκετο σπειρωμα στο στελεχος της μπιελας. Smile
MEMsound - Πεμ 28 Ιαν 2010, 19:45:27
Θέμα δημοσίευσης:
αρα το σεναριο απο ελλειπη (για οποιοδηποτε λογο) λιπανση να κολλησε και να εσπασε ειναι πιθανό.
σωστα?
Pughell - Πεμ 28 Ιαν 2010, 21:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αν αναφερομαστε αποκλειστικα στο πιστονι,οχι,ειναι δυσκολο,αν αναφερομαστε στο συνολο μπιελας/στροφαλου,ναι,εκει ειναι αρκετα πιθανο. Confused
Pugobios - Πεμ 28 Ιαν 2010, 21:59:36
Θέμα δημοσίευσης:
Οι μπιέλες δεν κόβοντε απο έλειψη λίπανσης εκτος εαν συνεχήσει να λειτουργεί για πολύ ώρα μετά λογο θερμοκρασιών.Και πάλι η κοπέλα είπε οτι άναψε το λαμπάκι των λαδιών αφού χτύπησε το μοτέρ...κάτι βρομάει στην υπόθεση...η κάτι δεν μας λέει ή κάτι της έχει ξεφύγει...
Pughell - Πεμ 28 Ιαν 2010, 22:09:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα σφιξει απο κουζινετα πως δεν θα κοψει μπιελα ρε; Confused

Δεν πηγαινε ρελαντι,ταξιδι στην εθνικη πηγαινε η γυναικα... Sad
recife_rallye - Παρ 29 Ιαν 2010, 10:26:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αποκλειστε και το ενδεχομενο νερο στη βενζινη..
Απο τη στιγμη που ηταν γεματο το ρεζερβουαρ,δεν υπαρχει καμια μα καμια περιπτωση να ρουφηξε η αντλια νερο αντι για βενζινη...εχουν αλλο ειδικο βαρος και δεν αναμειγνυονται.. Confused
reselie - Παρ 29 Ιαν 2010, 11:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
το πιο λογικο ειναι για μενα ειναι να μην υπηρχε σωστη λιπανση(ειτε απο καποια βλαβη στο συστημα λιπανσεως ειτε απο διαροη απο φιλτρο/ταπα καρτερ) οποτε και στις συνεχομενες 4.000 (ισως και παραπανω) στροφες στην εθνικη δεν γινοταν σωστη λιπανση ,κολησε το πιστονι,κοπηκε η μπιελα και Μπαμ.για να μαζευτηκε τοσο νερο στον κυλινδρο χωρις να το παρει καν χαμπαρι και να μην αναψει και το check engine αποκλειεται...εδω εγω εβαλα κακη βενζινη ,εκανε σαν τρακτερ και με την μια αναψε check ...
Twisted evil

επισης
Αποκλειεται να ηταν πολυ φτωχο το μιγμα λογο προβληματικων/βουλωμενων μπεκ,βουλωμενου φιλτρου ή και προβληματικη αντλια?οποτε και να δημιουργηθηκαν συνθηκες υψηλης θερμοκρασιας στον θαλαμο και να κολησε...
vamvakoolas - Παρ 29 Ιαν 2010, 11:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
τι να πω ρε παιδια, εχουμε δωσει ολες τις πιθανες εκδοχες αλλα κατι εμενα δε στεκει, κατι δε μας εχει πει (π.χ θορυβο, κανενα λαμπακι, καπνο κοκ).
KAXFM - Παρ 29 Ιαν 2010, 15:30:38
Θέμα δημοσίευσης:
vamvakoolas έγραψε:
τι να πω ρε παιδια, εχουμε δωσει ολες τις πιθανες εκδοχες αλλα κατι εμενα δε στεκει, κατι δε μας εχει πει (π.χ θορυβο, κανενα λαμπακι, καπνο κοκ).


Θόρυβο δεν παρατήρησα... είχα μεν ραδιόφωνο αλλά όχι πολύ δυνατά για να ακούω το GPS. Βέβαια δεν έχω και το αυτί μηχανικού, αλλά το οδηγώ αρκετά για να θεωρήσω ότι τουλάχιστον σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια δεν άκουσα κάτι διαφορετικό ή παράξενο πριν από το "μπαμ"... Μετά το "μπαμ" αμέσως γέμισε από παντού μα παντού άσπρους καπνούς, δηλαδή και από τον καθρέπτη που κοίταξα να δω τι γίνεται πίσω για να το πάω δεξια μόνον καπνούς έβλεπα. Επίσης όταν σταμάτησα και βγήκα έξω, όταν έπιασα τόσο την πόρτα όσο και το πορτ παγκαζ, ήταν όλο το αμάξι πασαλλειμένο με ένα υγρό που μου έμοιαζε για λάδι, αλλά όταν το συζήτησα, επειδή έτεινε να έχει χρώμα προς το καφέ μου είπαν φίλοι ότι μάλλλον ήταν υγρό ψυγείου.

Επίσης τα λίγα λεπτά μετά το "μπαμ" που μου πήρε για να το πάω στα δεξια στη βοηθητική λωρίδα και να το σταματήσω (δεν λειτουργούσε το γκάζι, αλλά λειτουργούσαν τα φρένα) άκουγα έναν περίεργο συνεχές θόρυβο, σαν να πατούσα κάτι... και έτσι νόμιζα στη αρχή πως είχε σκάσει λάστιχο... Μετά κατάλαβα πώς ήταν θραύσματα από το μπλοκ. Ένα μικρο τέτοιο βρήκα και καρφωμένο πάνω στο ψυγείο.

Λαμπάκι επίσης δεν είδα. Το να μην μου ξέφυγε κάτι σίγουρα θα είναι χαζό να το ισχυριστώ. Απλά, επειδή είχα το GPS το οποίο κάθε λίγο και λιγάκι με προειδοποιούσε για ζώνες με κάμερες ασφαλείας (ελέγχου ταχύτητας), είχα συνέχεια το νου μου να μην ξεπεράσω το όριο... οπότε και κοίταζα το καντραν. Σίγουρα δεν το κοίταζα όόόόόλη την ώρα, αλλά δεν περνούσαν και πολλά λεπτά (φαντάζομαι) που να μην το κοίταζα.

Επίσης από ότι έχω καταλάβει ώς τώρα για το 307 όταν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα σε προειδοποιεί και με ένδειξη και θόρυβο στην οθονούλα του υπολογιστή ταξιδίου. Δεν ξέρω βέβαια αν για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις που αναφέρατε είναι προγραμματισμένο να σε προειδοποιεί, αλλά τελος πάντων κάτι τέτοιο δεν έγινε.

Οπότε με βάση αυτά τα δύο στοιχεία, ένδειξη-λαμπάκι στο καντράν δεν άναψε, εκτός εάν άναψε λίγα δευτερόλεπτα πριν το "μπαμ" οπότε και δεν πρόλαβα να το δω... αυτό όμως σίγουρα δεν μπορώ να το ξέρω. Τη στιγμή που έγινε το "μπαμ" και βγαίναν τόσοι καπνοί, σίγουρα κοίταξα και το καντράν, δεν θυμάμαι να είδα λαμπάκι, αλλά απ'την άλλη συνέβαινε εκείνη τη στιγμή κάτι πρωτόγνωρο και εντελώς ασυνήθιστο για μένα οπότε αφήνω μια ελάχιστη πιθανότητα να ήταν αναμμένο και λόγω της έντασης της στιγμής να μην μπόρεσα να το αντιληφθώ.

Όπως και να χει δεν οδηγούσα απ'τη δουλειά-σπίτι για να είμαι έστω και λίγο αφηρημένη διότι ξέρω τον δρόμο απ'έξω. Ήμουν ιδιαίτερα προσεκτική (και στην αρχή της διαδρομής - οπότε ξεκούραστη) συνεπώς πραγματικά δεν θεωρώ ότι άναψε λαμπάκι από πριν εκτός έαν έχω πέσει στην περίπτωση του να άναψε λίγο πριν και λόγω της έντασης να μην το είδα όσο προσπαθούσα να πάω δεξιά. Τότε ναι, αν και είναι μικρή η πιθανότητα, σίγουρα είναι κάτι που δεν μπορώ να το αποκλείσω.

Θυμάμαι πολύ καλά πως είδα αναμμένο το λαμπάκι με τα λάδια αφού είχα σταματήσει το όχημα στη βοηθητική λωρίδα. Αλλά ξαναλέω πως όταν βγήκα έξω (που μου πήρε λίγη ώρα, αφού πέρναγαν συνέχεια νταλίκες δίπλα μου οπότε και δεν μπορούσα να ανοίξω) και άρχισα να κοιτάω το αμάξι περιμετρικά, από μπροστά και κάτω έτρεχε ποτάμι... οπότε λογικό να ανάψει λαμπάκι...

Αυτά είναι αυτά που θυμάμαι. Και σίγουρα δεν έχω κάτι να κρύψω - τουλάχιστον εν γνώση μου.
reselie - Παρ 29 Ιαν 2010, 16:17:11
Θέμα δημοσίευσης:
Eρωτηση :΅Ποση ωρα χρειαζεται απο την στιγμη που για καποιο λογο σταματαει εντελως η παροχη λιπανσης στους κυλινδρους με 4000 στρ/λ μεχρι την στιγμη που θα κολησει...?
Pughell - Παρ 29 Ιαν 2010, 18:08:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ουτε καν 5λεπτο,για να μην πω 3λεπτο... Confused
mechanic - Παρ 29 Ιαν 2010, 19:48:09
Θέμα δημοσίευσης:
reselie έγραψε:
Eρωτηση :΅Ποση ωρα χρειαζεται απο την στιγμη που για καποιο λογο σταματαει εντελως η παροχη λιπανσης στους κυλινδρους με 4000 στρ/λ μεχρι την στιγμη που θα κολησει...?



Analoga ta xaraktiristika "oriakis lipansis" pou diathetei to lipantiko pou xrisimopoieis,
tis strofes tou kinitira kai kyrios to fortio
Synithos ola ta moter einai ftiagmena na antexoun 90 sec me full fortia
apo ti stigmi diakopis lipansis mexri tin ora pou tha arxizoun ta proin leykometala na gyrnane mazi me to strofaloforo i kapoio apo ta emvola na vgei ekso...
Kai ayto oste na sou dosei ligo xrono gia kapoia antidrasi otan eisai sto dromo... (theoritika panta)
Pantos re paidia apo oti diavazo,
to thyma tis olis istorias einai o (i) idioktitis tou aytokinitou
den ekane TIPOTA lathos
isa isa pigaine by the book
kai to moter espase...
ayto ofeiletai sigoura stin elleipsi lipansis...
an itan i antlia tha eixe lampaki xamilis pieseos...
ayto pou epathe itan na ksepiasei i antlia ladiou
gia na ksepiasei 2 logoi yparxoun
i den sfiksane kala to filtro ladiou
i valane lathos typou lipantikou me arketa mikrotero iksodes
to opoio to moter to katanalose, ksepiase i antlia ladiou
emeine apo lipansi kai espase to moter.
se ayto pou leo eimai 95% sigouros mias kai den mporo na do apo konta to moter esto kai spasmeno.
Krima pantos... Confused
tadvi1 - Σαβ 30 Ιαν 2010, 16:11:11
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
reselie έγραψε:
Eρωτηση :΅Ποση ωρα χρειαζεται απο την στιγμη που για καποιο λογο σταματαει εντελως η παροχη λιπανσης στους κυλινδρους με 4000 στρ/λ μεχρι την στιγμη που θα κολησει...?



Analoga ta xaraktiristika "oriakis lipansis" pou diathetei to lipantiko pou xrisimopoieis,
tis strofes tou kinitira kai kyrios to fortio
Synithos ola ta moter einai ftiagmena na antexoun 90 sec me full fortia
apo ti stigmi diakopis lipansis mexri tin ora pou tha arxizoun ta proin leykometala na gyrnane mazi me to strofaloforo i kapoio apo ta emvola na vgei ekso...
Kai ayto oste na sou dosei ligo xrono gia kapoia antidrasi otan eisai sto dromo... (theoritika panta)
Pantos re paidia apo oti diavazo,
to thyma tis olis istorias einai o (i) idioktitis tou aytokinitou
den ekane TIPOTA lathos
isa isa pigaine by the book
kai to moter espase...
ayto ofeiletai sigoura stin elleipsi lipansis...
an itan i antlia tha eixe lampaki xamilis pieseos...
ayto pou epathe itan na ksepiasei i antlia ladiou
gia na ksepiasei 2 logoi yparxoun
i den sfiksane kala to filtro ladiou
i valane lathos typou lipantikou me arketa mikrotero iksodes
to opoio to moter to katanalose, ksepiase i antlia ladiou
emeine apo lipansi kai espase to moter.
se ayto pou leo eimai 95% sigouros mias kai den mporo na do apo konta to moter esto kai spasmeno.
Krima pantos... Confused


Επειδή γράφεις ότι δεν έσφιξαν το φίλτρο ή δεν έβαλαν "καλό" λάδι...
Το μοτέρ έσπασε, δεν κόλλησε. Μπορείς να εξηγήσεις σε παρακαλώ με ποιό τρόπο κόβεται μια μπιέλα στα δύο λόγω κακής λίπανσης ? Τα μηχανικά και θερμικά φορτία που αναπτύσσονται καθώς ο κινητήρας περιστρέφεται χωρίς λάδι (ή με λάθος λαδι) με ποιό τρόπο κόβουν μια μπιέλα ? Με ποιό τρόπο μια αλλαγή λαδόφιλτρου σε συνεργείο κόβει στα δύο μια μπιέλα ?

Επίσης, σκέφτηκε κανείς την (όχι σπάνια περίπτωση) να κόλλησε το μπεκ και να "κατούρησε" κάνοντας υδραυλική πίεση ?
Pughell - Σαβ 30 Ιαν 2010, 16:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
Για να κολλησε μπεκ και να "κατουρησε" τοσο ωστε να σπασει απο υδραυλικη,θα πρεπει να ηταν κολλημενο για 5 χιλιομετρα καθως τοσος χρονος χρειαζεται για να πλημμυρισει με καυσιμο ενας κυλινδρος ωστε να γινει τετοια ζημεια.
Ασε που με τα σκασιματα που θα εκανε,θα ειχε σταματησει ηδη η κοπελα μιας και οχι μονον θα αναβε check engine αλλα θα ειχε και πολυ πιο εντονα συμπτωματα.

Οσο για το σπασιμο,κανενα μοτερ δεν σπαει ετσι ξεκαρφωτα,ολα ξεκινανε απο την λιπανση πρωτα.

Ο λογος για τον οποιον κοβεται η μπιελα,ειναι πολυ απλος...Και εσενα αμα σε τραβηξουν απο τον αγκωνα και το σωμα και σε τεντωσουν,ο ομως σου θα βγει,δεν θα κοπει η παλαμη σου.
Ο πυρος του πιστονιου ειναι πολυ χοντρος για να κοπει και απο την πλευρα του στροφαλου η σχεδιαση της PSA προσφερει πολυ καλη αντοχη οποτε αναποφευκτα το σημειο στο οποιο θα "πονεσει" η μπιελα,ειναι στο κεντρο της μιας και ειναι το πιο αδυνατο της σημειο.
Ειδες ποτε καμια τραμπαλα να σπαζει στην ακρη της ή στην μεση; Wink
Pugobios - Σαβ 30 Ιαν 2010, 17:24:03
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αμα σφιξει απο κουζινετα πως δεν θα κοψει μπιελα ρε; Confused

Δεν πηγαινε ρελαντι,ταξιδι στην εθνικη πηγαινε η γυναικα... Sad

Γι αυτό είπα αν συνέχισε να δουλεύει αφού έχασε τα λάδια αλλα δεν έγινε κάτι τέτοιο νομίζω οπότε απο έλειψη λαδιού δν είναι...εκτός αν πήγαινε σε απανωτές φουρκέτες με τέρμα τα γκάζια πράγμα που αποκλειω Laughing Δεν νομίζω οτι υπάρχουν πολλές αιτίες γι αυτό που συνεβει...ακόμα και απο φλάτζα μπορει να πέρασαν νερά στν κύλινδρο...
mechanic - Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:42:37
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Για να κολλησε μπεκ και να "κατουρησε" τοσο ωστε να σπασει απο υδραυλικη,θα πρεπει να ηταν κολλημενο για 5 χιλιομετρα καθως τοσος χρονος χρειαζεται για να πλημμυρισει με καυσιμο ενας κυλινδρος ωστε να γινει τετοια ζημεια.
Ασε που με τα σκασιματα που θα εκανε,θα ειχε σταματησει ηδη η κοπελα μιας και οχι μονον θα αναβε check engine αλλα θα ειχε και πολυ πιο εντονα συμπτωματα.

Οσο για το σπασιμο,κανενα μοτερ δεν σπαει ετσι ξεκαρφωτα,ολα ξεκινανε απο την λιπανση πρωτα.

Ο λογος για τον οποιον κοβεται η μπιελα,ειναι πολυ απλος...Και εσενα αμα σε τραβηξουν απο τον αγκωνα και το σωμα και σε τεντωσουν,ο ομως σου θα βγει,δεν θα κοπει η παλαμη σου.
Ο πυρος του πιστονιου ειναι πολυ χοντρος για να κοπει και απο την πλευρα του στροφαλου η σχεδιαση της PSA προσφερει πολυ καλη αντοχη οποτε αναποφευκτα το σημειο στο οποιο θα "πονεσει" η μπιελα,ειναι στο κεντρο της μιας και ειναι το πιο αδυνατο της σημειο.
Ειδες ποτε καμια τραμπαλα να σπαζει στην ακρη της ή στην μεση; Wink



+1 Wink

Me kalypse pliros o Stellaras,
epiprothetos...
Apo ti stigmi pou xaneis ti lipansi einai thema sec. pote tha kolisei to emvolo,
opote apo tin ora pou kolaei kai exei tin tasi na ginei "ena" me to xitonio
alla taytoxrona exeis kaysi kai "energo diadromi" apo kapoion allo kylindro, tote ti perimeneis na ginei?
An einai stin kathodo tha kopsei tin mpiela
an einai stin anodo tha vgei apo to plai.(sinithos ginetai to proto)
eite i mia periptosi eite i alli ofeiletai se elleipsi lipansis Wink

Den vlepo to "giati" to sizitame parapera
tha allaksei kati?
i kopela (an katalava kala kai sygxoreiste me please an kano lathos)
epathe mia zimia pou tha tin episkevasi moni tis.
tora emeis me to na kanoume kideia me ksena kolliva den nomizo na ti voithame se kati...
Poio xrisimo eina an kapoios gnorizei tin agora na tis pei pou tha vrei ena moter se kali timi kai kapoion aksiopisto mixaniko na to topothetisei kai ola ta alla einai leptomeries...
KAXFM - Κυρ 31 Ιαν 2010, 15:52:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Den vlepo to "giati" to sizitame parapera
tha allaksei kati?
i kopela (an katalava kala kai sygxoreiste me please an kano lathos)
epathe mia zimia pou tha tin episkevasi moni tis.
tora emeis me to na kanoume kideia me ksena kolliva den nomizo na ti voithame se kati...
Poio xrisimo eina an kapoios gnorizei tin agora na tis pei pou tha vrei ena moter se kali timi kai kapoion aksiopisto mixaniko na to topothetisei kai ola ta alla einai leptomeries...


όντως είμαι αναγκασμένη αυτή τη στιγμή να επισκευάσω τη βλάβη μόνη μου, αφού δεν υπάρχει κάποιος να αναλάβει την ευθύνη. Ωστόσο, όλα αυτά που διαβάζω είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα και βέβαια με βοηθάνε, γιατί με ενδιαφέρει πολύ το θέμα στη ρίζα του, και όχι μόνο στην επιφάνεια. Οπότε όποιος έχει κάτι να προσθέσει, εγώ προσωπικά θα ήθελα πολύ να το διαβάσω.

Το δεύτερο που αναφέρεις είναι εξίσου χρήσιμο, σε ευχαριστώ που το σκέφτηκες και μάλιστα ετοιμαζόμουν ήδη να στείλω σχετικό ποστ. Δηλαδή όποιος ξέρει κάποιο καλό μοτέρ σε καλή τιμή (μηχανικό μάλλον έχω βρεί ήδη), please ας μου στείλει ένα πμ ή email. Είμαι στο ψάξιμο αυτή τη στιγμή για μοτέρ και είναι το μόνο σημείο καθυστέρησης τώρα πια, εφόσον το αμάξι επιτέλους ήρθε(!!!!).
mechanic - Κυρ 31 Ιαν 2010, 18:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ego dystixos den exo gnoseis sxetika apo tin agora stin ellada,
kathos ton perisotero kairo eimai sto eksoteriko,
(gia ayto kai ta greekenglish)

Paidia san ton "pughel" mporoun na se voithisoun
an den varietai mporei na sou vrei mexri kai trixromi karfitsa
alla an varietai na psaksei... (vlepe organakia pou thelo gia to diko mou... Evil tha perimeneis me tous mines...)

Apo servis tora prepei na gnorizeis kati...
stin ellada (kai oxi mono dystixos)
i pleionotita (giati eytixos yparxoun kai eksaireseis)
o kathe tyxarpastos "apofoitos" tou trexa gyreve
aytovaftizetai "mixanikos" kai ta teleytaia xronia einai tis modas na legontai kai "veltiotes"

Confused Very happy Very happy Very happy Very happy




Akougomai ligo kakos,
alla pistepse me elaxistotatous (apo osous) exo gnorisei einai pragmatikoi mixanikoi...
kai epeidi exeis mia sovari douleia na kaneis prosekse min peseis thyma
Pughell - Κυρ 31 Ιαν 2010, 18:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
...

Paidia san ton "pughel" mporoun na se voithisoun
an den varietai mporei na sou vrei mexri kai trixromi karfitsa
alla an varietai na psaksei... (vlepe organakia pou thelo gia to diko mou... Evil tha perimeneis me tous mines...)...

Θανασης Χολιδης ειπαμε; Laughing Laughing Laughing
mechanic - Κυρ 31 Ιαν 2010, 19:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
Very happy Very happy Very happy Very happy


nai re Very happy


giati mexri na kouniseis (manouvrareis) ton popo sou
ego exo xasei kai ta teleytaia mallia pou mou exoune meinei... Very happy
(sorry gia to of topic paidia)


Vres tora ena kalo moteraki na valei i kopela sto amaksi tis...

asxeto alla
einai symvata ta ilektrika oste na foresei to 16v moter?

eixa odigisei ena noikiariko 307 1.4 16v
kai mporo na po oti itan arketa eyxaristo
an den exeis apaitiseis san tis dikes mas einai mia timia epilogi...
kai den einai anagki na anevaei sta 1.6
ti les?
Pughell - Κυρ 31 Ιαν 2010, 21:26:06
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν λεω γιατι ακομα δεν εχει διευκρινιστει αν μιλαμε για 1400αρι 8v ή 16v... Sad
KAXFM - Κυρ 31 Ιαν 2010, 23:45:08
Θέμα δημοσίευσης:
1400
8V
του 2001 ( το πρώτο που βγήκε)
75 άλογα
τελική ταχύτητα 173

Αυτά ξέρω!!
206kwn - Δευ 01 Φεβ 2010, 00:29:47
Θέμα δημοσίευσης:
KAXFM έγραψε:
τελική ταχύτητα 173


Very happy Very happy Very happy
Αυτό ήταν περιττό !!
Very happy Very happy Very happy
Pughell - Δευ 01 Φεβ 2010, 00:34:17
Θέμα δημοσίευσης:
Μοτερ των 300Ε,500-600Ε μαζι με την τοποθετηση...
vamvakoolas - Δευ 01 Φεβ 2010, 11:02:55
Θέμα δημοσίευσης:
σουπερ τιμες απο Στελιο ( αν μου τεζαρε θα αγοραζα απο εκει)
Pughell - Δευ 01 Φεβ 2010, 14:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
Μα δεν εχω ουτε πουλαω μοτερ ρε,ποσο περιπου πανε στην αγορα λεω και ποσο θα ηταν ενα λογικο ποσο εργασιας... Confused
vamvakoolas - Δευ 01 Φεβ 2010, 15:33:18
Θέμα δημοσίευσης:
αααα, οκ Laughing Laughing Laughing Laughing
drdino - Τρι 02 Φεβ 2010, 12:37:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασιμο κινητήρα
costasv έγραψε:
Η περίπτωση είναι καθαρή και με απλή λογική ο λίγο γνώστης καταλαβαίνει ότι η Λάιον Ελλάς δεν έχει καμία ευθύνη για το περιστατικό. Λυπάμαι βέβαια που συνέβηκε αλλά δυστυχώς δεν είναι ευθύνη δική μας. Πιστέψτε όποτε θεωρήσουμε έστω και αν δεν είμαστε σίγουροι ότι στο παραμικρό φταίμε εμείς για κάποιο πρόβλημα κάποιου πελάτη πάντα μα πάντα το αποκαθιστούμε δωρεάν χωρίς δική του χρέωση. Και υπάρχουν πολλοί που μπορούν να το πιστοποιήσουν αυτό.

ευχαριστώ για τον χρόνο σας


Mιας και μπήκατε στον κόπο να γράψετε, μπορείτε να μας εξηγήσετε λοιπόν την καθαρή περίπτωση αυτή; Smile
Ευχαριστώ

Κ.


ΥΓ: επειδή σβήστηκε το μήνυμα στην αγγελία της κοπέλας, αν ταιριάζει ηλεκτρονικά ο 16βου 1,4 ας βάλει αυτόν. Με λίγη προσοχή στο παραφλου και τις θερμοκρασίες είναι πολύ καλύτερο μοτέρ από τον 8βαλβιδο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr