PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΜΕ ΣΚΑΣΤΡΑ ΑΠΟ S3

pistolas - Σαβ 23 Ιαν 2010, 00:09:51
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΜΕ ΣΚΑΣΤΡΑ ΑΠΟ S3
Εβαλα τη σκαστρα και το αυτοκινητο ξεφουσκωνει στα καλα καθουμενα και οταν κραταω σταθερο γκαζι ανεβοκατεβαζει μονο του την πιεση!
Εχω προγραμμα στο αμαξι την εβγαλα εβαλα τη μαμα και ολα οκ!
Τι μπορει να φταιει?
drdino - Σαβ 23 Ιαν 2010, 00:58:19
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποια βλακεία στο καλώδιό της;
Gr13 - Σαβ 23 Ιαν 2010, 10:16:04
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε από όσο γνωρίζω και έχω διαβάσει και εδώ δεν την βάζεις ολόκληρη την "σκαστρα" από το σ3,αλλα αντικαθιστάς τα μαμά εντόσθια με τις σ3.
SAKIS-LEMANS - Σαβ 23 Ιαν 2010, 11:00:15
Θέμα δημοσίευσης:
ναι τα χείλια από το s3 δεν κάνουν τέλεια επαφή, αυτό που λέει και ο παραπάνω συμφορουμίτης να κάνεις. Δες και εδώ

http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=2
pistolas - Σαβ 23 Ιαν 2010, 12:37:11
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΜΕ ΣΚΑΣΤΡΑ ΑΠΟ S3
Παιδες αυτο εχω κανει μονο τα σωθηκα εχω αλλαξει!
Η διαφορα που βλεπω ειναι οτι η μαμα σκαστρα πανω στα χειλια εχει ενα λαστιχακι για να σφραγιζει πανω στο αλουμινιο ενω απο το S3 ειναι σιδερο με σιδερο!
Αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως δεν εχει κανενας αλλοσ προβλημμα αλλα μονο εγω!
xalkiadakhs 207gt - Σαβ 23 Ιαν 2010, 13:25:40
Θέμα δημοσίευσης:
εγς δεν εχω αλλαξει μονο τα εντοσθια..οπως ηταν την εβαλα και δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο για το οποιο μιλατε... Crying or Very sad Crying or Very sad
kos_argyris - Σαβ 23 Ιαν 2010, 13:32:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΜΕ ΣΚΑΣΤΡΑ ΑΠΟ S3
pistolas έγραψε:
Παιδες αυτο εχω κανει μονο τα σωθηκα εχω αλλαξει!
Η διαφορα που βλεπω ειναι οτι η μαμα σκαστρα πανω στα χειλια εχει ενα λαστιχακι για να σφραγιζει πανω στο αλουμινιο ενω απο το S3 ειναι σιδερο με σιδερο!
Αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως δεν εχει κανενας αλλοσ προβλημμα αλλα μονο εγω!


Αν εννοείς το κίτρινο λαστιχάκι, νομίζω και του s3 έχει. Πρέπει να το βάλεις και αυτό μάλλον
pistolas - Σαβ 23 Ιαν 2010, 15:56:29
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΜΕ ΣΚΑΣΤΡΑ ΑΠΟ S3
οχι στην εξωτερικη μερια τησ σκαστρας στο κεφαλι που ειχει τισ τρυπες αυτο παει και σφραγιζει με την τουρμινα στην μαμα εχει ανα μαυρο λαστιχακι ενω στη s3 τιποτα και μου φαινεται πολυ λογικο να το κανει διοτι ειναι πολυ δυσκολο να σφραγισει σιδερο με σιδερο και να μην εχει απωλεια!
Το κανει πολυ εντονα με μισο γκαζι στο 0,5-0,7 bar!
salex - Σαβ 23 Ιαν 2010, 15:59:08
Θέμα δημοσίευσης:
Στάθη, από όλο τον κόσμο που έχει βάλει τη σκάστρα εσύ φαίνεται ότι έκανες κάτι διαφορετικό.

Το συνηθισμένο είναι να μην έχει καμία διαφορά στην απόδοση, ή να έχει καλύτερη πίεση σε ψηλότερες στροφές. Επίσης ακούγεται λιγοτερο από την εργοστασιακή μας γιατί έχει σκληρότερο ελατήριο.

Καλύτερα ξαναδοκίμασε, γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο να ψάξεις...
pistolas - Σαβ 23 Ιαν 2010, 16:03:02
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΜΕ ΣΚΑΣΤΡΑ ΑΠΟ S3
Στελιο μηπως υπαρχει περιπτωση το κεφαλι της να εχει στραβωσει και να μην κανει καλη επαφη ειμαι σιγουρος οτι δεν εκανα λαθος την εβαλα εβγαλα 3 φορες!
Θ την παω πισω να μου την αλλαξουν!
Κοιτα λιγο στισ τεχνικες συζητησεις μηπως ξερεις κατι για το θεμα που ανοιξα!
cztred - Πεμ 29 Δεκ 2011, 00:31:28
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια γνωριζετε καποιο συνεργειο ή ατομο που να μπορει να κανει τη μετατροπη της φισας απο μαμα σε s3??
Ευχαριστω πολυ!
ParisMcridis - Πεμ 29 Δεκ 2011, 00:41:18
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι να το κανεις???Αφου οι σκαστρες ειναι μαγνητικες αλλαξε τα σωθηκα και βαλε και το ελατηριακι που δινει η alta για το cooper s works.Θελω να το παρω και εγω γιανα σκληρυνει λιγο.
cztred - Παρ 30 Δεκ 2011, 13:38:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω κανει οτι ακριβως λες παραπανω και το αμαξι εχει πολυ νευρο...αλλα στο σκησιμο και στις γρηγορες αλλαγες δε συνεχιζει τη φουλ πιεση και πεφτει.
Πιστευω δε κλεινει η σκαστρα ετσι ωστε να σφραγισει και να δουλεψει φουλ πιεση μολις ξαναδωσεις τερμα γκαζι μετα την αλλαγη.
Μου συμβαινει συνεχεια και λεω να δοκιμασω μια σκαστρα απο σ3 να δω μηπως με το σ3 κελυφος συνεργαζονται καλυτερα τα εντοσθια.
Εχω ψιλοαπογοητευτει με αυτο το θεμα μιας και δε μπορω να χαρω το αμαξι μου.
Να πω πως εχω προγραμμα απο overload και οι πιεσεις ειναι 1.4 οβερ 1.2 σταθερη,καπου εκει περα...
Οποιος εχει αντιμετωπησει κατι παρομοιο παρακαλω ας ριξει μια βοηθεια!
SoS !!!
makis106 - Παρ 30 Δεκ 2011, 13:49:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκιμαστικά είχα βάλει κ εγω εντόσθια απο VAG στη δική μου και για κάποιο λόγο δεν δούλευε καθόλου καλα σε σχέση με ολόκληρη, το βλεπα και στο μπαρόμετρο. Καλύτερα βάλτην ολόκληρη.
cztred - Παρ 30 Δεκ 2011, 15:01:19
Θέμα δημοσίευσης:
Για εκει με βλεπω :-/
Μπορεις να μου πεις πως ή που εκανες το κοψε ραψε της φισας;
android - Παρ 30 Δεκ 2011, 17:33:36
Θέμα δημοσίευσης:
βρες πιο σκληρο ελατηριο...
cztred - Παρ 30 Δεκ 2011, 19:49:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το εχω δοκιμασει και αυτο Wink
Η επαναφορα ομως δεν εχει επυτευχθει.
Στην αλλαγη πανω δεν εχει πιεση!
ParisMcridis - Παρ 30 Δεκ 2011, 22:44:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεδομενου οτι ενας ηλεκτρομαγνητης ανοιγει την σκαστρα ελκοντας το εμβολο προς τα μεσα μολις περασει τη δυναμη που αντιστεκεται το ελατηριο.Πως αν τον αλλαξεις θα στην κραταει κλειστη αφου γι αυτο ειναι υπευθυνο το ελατηριο.Σωστα???
giannis27 - Παρ 30 Δεκ 2011, 23:05:33
Θέμα δημοσίευσης:
όπως είπε κ ο πάρης πιο πάνω το καβούκι το μόνο που κάνει είναι να τραβάει την σκάστρα πίσω ,το ελατήριο φροντίζει για την επαναφορά τις σκάστρας κ την κρατάει κλειστή μέχρι να φουσκώσει εσωτερικά από την πίεση τις τουρμπίνας.
cztred - Σαβ 31 Δεκ 2011, 05:17:35
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε παρη πανω που παω να πιασω τι εννοεις ... η διατυπωση σου μου τα μπερδευει παλι.
Παντως πιστευα πως με την αλλαγη του ελατηριου σε πιο σκληρο θα μου τη σφραγιζε γρηγοροτερα και δε θα ειχα κολληματα παλι.
Σε καποιο βαθμο βελτιωθηκε αλλα παραμενει κατα κυριο λογο!
Πιστευω ειναι θεμα μαμα ηλεκτρομαγνητη ο οποιος δε συνεργαζεται με τα σ3 εντοσθια οπως πρεπει.
Θα φτιαξω τη καλωδιωση και θα ενημερωσω.
Παντως αν υπαρχουν και αλλα παιδια με παρομοιες περιπτωσεις ας παραθεσουν τη δικη τους εμπειρια και αν μετα τη τοποθετηση ολοκληρης της σ3 λυθηκε το προβλημα ή στραφηκαν προς μηχανικη καθαρα!
Ευχαριστω Wink
ParisMcridis - Σαβ 31 Δεκ 2011, 14:01:52
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν.έχουμε τις δυο σκαστρες.τους βγάζουμε το ελατηριο και το εμβολο.μένουν μόνο οι ηλεκτρομαγνητες.εγω πιστεύω πως και οι δυο είναι ίδιοι γιατί πολυ απλά η δουλεια που κάνουν είναι να τραβάνε το εμβολο προς τα μέσα Γιανα ανοίγει η σκαστρα.η Μονη αντίσταση που έχει το εμβολο Γιανα μπει προς τα μέσα είναι το ελατηριο.άρα ότι ηλεκτρομαγνητη και να βάλεις δε θα σε βοηθήσει στο να μείνει η σκαστρα κλειστή.άρα θες πιο σκληρό ελατηριο αν και για τις πιέσεις που λες μου φαινετε πιο λογικό να πας στη μηχανική της forge που νομίζω έχει και ελατηρια με διαφορετικές σκληροτητες.
ParisMcridis - Σαβ 31 Δεκ 2011, 14:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
Και κάτι άλλο.η Alta έχει βγάλει πιο σκληρό ελατηριο.καμία βελτιωτικη για τα vag δεν έχει βγάλει κανά ελατηριο η όσοι ανεβάζουν πίεση πανε σε μηχανική;
cztred - Σαβ 31 Δεκ 2011, 14:39:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχω ασχοληθει με προιοντα για vag .
Αυτο που λες ειναι σωστο
Και εγω πανω σε αυτη τη λογικη κινηθηκα αλλα δε μου βγηκε :-/
Και με τα παιδια απο την over που μιλησα ειπαν οτι δε δουλευει συνηθως μονο με εντοσθια και πως πελατες τους με 207 το ιδιο θεμα ειχαν και πηγαν στην εξολοκληρου τοποθετηση σ3.
Παντως με σκληροτερο ελατηριο το αμαξι εχει περισσοτερο νευρο.
Αξιζει η δοκιμη!
android - Σαβ 31 Δεκ 2011, 15:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
ο ηλεκτρομαγνητης απο vag ειναι πιο μεγαλος...απ οτι δειχνει ειναι βαρυτερος...αν ειναι ετσι,ειναι και πιο δυνατος...


ελατηρια σκετα στο εμποριο πιο σκληρα ακομα ...μην δινεις ενα καρο λεφτα για ελατηριο απο στυλο επειδη το πουλαει η atla
ParisMcridis - Σαβ 31 Δεκ 2011, 17:31:52
Θέμα δημοσίευσης:
Και πιο δυνατος να ειναι δε μας νοιαζει αφου μονο την ανοιγει.Οσο για τα ελατηρια.τουλαχιστον η alta ξερει ποσα Νιουτον ελατηριο να βαλει.Εμεις που ξερουμε???
cztred - Σαβ 31 Δεκ 2011, 21:05:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ας ελπισουμε πως η αλτα εχει κανει δοκιμες ..
Γιαυτο και τα 42 ευρω
android - Σαβ 31 Δεκ 2011, 21:16:01
Θέμα δημοσίευσης:
οπως στους ανταπτορες για να περνεις πιεση Laughing
ParisMcridis - Κυρ 01 Ιαν 2012, 20:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
αυτοι ειναι της forge Laughing Laughing που κοβει και τις τραβερσες για τα ιντερκουλερ Laughing
cztred - Δευ 02 Ιαν 2012, 02:31:52
Θέμα δημοσίευσης:
Βγαζει και η φορτζ ανταπτορες;
Μεχρι στιγμης ηξερα nm & alta
Και στα δικα μας..
Μεσα στη βδομαδα ελπιζω να προλαβω να κανω τη μετατροπη της πλεξουδας και να παραθεσω το αποτελεσμα .
SαλιγκαρAKIS - Δευ 02 Ιαν 2012, 12:49:42
Θέμα δημοσίευσης:
cztred έγραψε:
Ας ελπισουμε πως η αλτα εχει κανει δοκιμες ..
Γιαυτο και τα 42 ευρω


-> Που μπορούμε να το βρούμε εδώ Ελλάδα γνωρίζεις;
Γιατί στο site της ALTA δεν βλέπω να το στέλνουν. Rolling eyes

-> Πάντως, γνωρίζω και γω δύο περιπτώσεις σε mini και 207 που είχαν βάλει σωθικά S3 στη stock σκάστρα και το αμάξι έχανε πίεση. Ειδικά στο mini μετά από σβέλτη αλλαγή η σκάστρα έμενε ανοιχτή οπότε τo παιδί μετά από ψάξιμο κατέληξε σε μηχανική σκάστρα.

-> Εντός της εβδομάδας θα αλλάξω και γω σκάστρα σε S3 σωθικά για να δούμε τι παίζει. Πολύ το φοβάμαι πάντως γιατί δεν έχω μπαρόμετρο για έλεγχο..
SαλιγκαρAKIS - Δευ 02 Ιαν 2012, 12:54:03
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
αυτοι ειναι της forge Laughing Laughing που κοβει και τις τραβερσες για τα ιντερκουλερ Laughing


Είναι γεγονός ότι το splitter της forge ήταν αποτυχία!
Αλλά στα cooler δεν κόβει τραβέρσες, δίνει καινούρια εξ'ολοκλήρου! Wink
ParisMcridis - Δευ 02 Ιαν 2012, 15:34:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα κομμένη...
giannis27 - Δευ 02 Ιαν 2012, 15:38:24
Θέμα δημοσίευσης:
καινούργια αλλά κομμένη τραβέρσα !Chainsaw
bagosgt - Δευ 02 Ιαν 2012, 15:40:43
Θέμα δημοσίευσης:
oxi k κομμενη....μιση την δινει την τραβερσα η forge Laughing Laughing
android - Δευ 02 Ιαν 2012, 16:36:40
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
oxi k κομμενη....μιση την δινει την τραβερσα η forge Laughing Laughing


Με μια τραβερσα βγαζει 2 αυτο ειναι που λεμε οικολογικη συνειδηση
cztred - Τρι 03 Ιαν 2012, 16:08:11
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
cztred έγραψε:
Ας ελπισουμε πως η αλτα εχει κανει δοκιμες ..
Γιαυτο και τα 42 ευρω


-> Που μπορούμε να το βρούμε εδώ Ελλάδα γνωρίζεις;
Γιατί στο site της ALTA δεν βλέπω να το στέλνουν. Rolling eyes

-> Πάντως, γνωρίζω και γω δύο περιπτώσεις σε mini και 207 που είχαν βάλει σωθικά S3 στη stock σκάστρα και το αμάξι έχανε πίεση. Ειδικά στο mini μετά από σβέλτη αλλαγή η σκάστρα έμενε ανοιχτή οπότε τo παιδί μετά από ψάξιμο κατέληξε σε μηχανική σκάστρα.

-> Εντός της εβδομάδας θα αλλάξω και γω σκάστρα σε S3 σωθικά για να δούμε τι παίζει. Πολύ το φοβάμαι πάντως γιατί δεν έχω μπαρόμετρο για έλεγχο..


http://www.minikinetics.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=587&category_id=23&option=com_virtuemart&Itemid=68&lang=el
makis106 - Τρι 03 Ιαν 2012, 16:13:45
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked 42€ ένα ελατηριάκι αξίας μερικών λεπτών?? Απο τι ειναι απο κράμα ιριδιου-τιτανίου-χρυσού???
Κοροϊδία, έλεος...
ParisMcridis - Τρι 03 Ιαν 2012, 16:55:40
Θέμα δημοσίευσης:
το κακο ειναι πως δε μπορουμε να βρουμε μονοι μας ποσο δυνατο ελατηριο πρεπει να εχουμε και γι αυτο κανει 42.Αν και στν αμερικη εχει 24$ λογικη τιμη.
giannis27 - Τρι 03 Ιαν 2012, 18:00:51
Θέμα δημοσίευσης:
αν κάποιος πάρει το εν λόγο ελατήριο ας κάνει τον κόπο να το συγκρίνει με το ελατήριο τις βαγκόσκαστρας Exclamation
κάτι μου λέει ότι θα είναι ολόιδια σε σκληρότητα !
παιδιά μην ψαρώνετε η άτλα δεν είναι κ καμιά σοβαρή εταιρία .
1. αντάπτορας πίεσης για τον μαπ με το πλαστικό τσουτσούνι που έσπαγε με την σκέψη κ μόνο .
2 κιτ τουρμπίνας που το έβγαζε σούπερ ντούπερ κ τώρα που βγάζει καινούργια τουρμπίνα twin scroll η ίδια η άτλα λέει ότι το πρότζεκ της με την γκάρετ ήταν για τον φούτσο .
κ άλλα .
ε αυτήν την εταιρία δεν την λες σοβαρή .
έχει μερικά προϊόντα καλά αλλά έχει κ πολλές ακριβές σαβούρες.
cztred - Τρι 03 Ιαν 2012, 20:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
+1 ^
ParisMcridis - Τρι 03 Ιαν 2012, 21:28:35
Θέμα δημοσίευσης:
Αν παρουμε το ελατηριο το μαμα και το ελατηριο της βαγκοσταστρας και τα παμε σε ενα μηχανουργιο να δουμε τι διαφορα σκληροτητας εχουν και τους πουμε να φτιαξουν ενα καινουργιο ελατηριο με παραπανω σκληροτητα οσο ειναι η διαφορα του μαμα με της βαγκ θα κανουμε τιποτα σωστο η θα εχουμε πυροτεχνηματα?Για πειτε γνωμες.
SαλιγκαρAKIS - Τετ 04 Ιαν 2012, 15:37:51
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν ευχαριστώ το φίλο cztred για την απάντηση.

Η αλήθεια είναι ότι ένα πιό σκληρό ελατήριο το χρειαζόμαστε.

Καταρχήν πρέπει να μάθουμε κατά πόσο σκληρότερο είναι το ελατήριο της vag σε σχέση με τη μαμά σκάστρα, ύστερα θα ψάξουμε για fix ελατήρια (εννοείται ίδιας διαμέτρου και μήκους) που υπάρχουν στο εμπόριο και ανάλογα με τις προτιμήσεις μας θα επιλέξουμε και σκληρότητα.

Η λύση του μηχανουργείου δεν ξέρω αν τελικά θα είναι φθηνότερη από αυτή της alta και αν αξίζει τον όλο κόπο. Σε fix συμφωνώ, αλλά ξέρουμε τι να επιλέξουμε; Πρέπει να σιγουρευτούμε ότι θα είναι σκληρότερο αυτού της vag αλλά τόσο ώστε να μπορεί το πηνίο μας να δουλέψει.!
giannis27 - Τετ 04 Ιαν 2012, 19:26:48
Θέμα δημοσίευσης:
το θέμα κατάντησε πυρηνική φυσική.
Rolling eyes
το ελατήριο τις βαγκ είναι πιο σκληρό σε σχέση με αυτό τις μαμάς σκάστρας
γιαυτό κ ο μαγνήτης τις βαγκόσκαστρας είναι πιο μεγάλος.
SαλιγκαρAKIS - Πεμ 05 Ιαν 2012, 00:39:19
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
το θέμα κατάντησε πυρηνική φυσική.
Rolling eyes
το ελατήριο τις βαγκ είναι πιο σκληρό σε σχέση με αυτό τις μαμάς σκάστρας
γιαυτό κ ο μαγνήτης τις βαγκόσκαστρας είναι πιο μεγάλος.


Αυτό το είπαμε, το πόσο δεν είπαμε.! Wink
salex - Πεμ 05 Ιαν 2012, 23:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι περίπου 10mm μεγαλύτερος.

Επίσης η διαδρομή της vagοσκάστρας είναι μεγαλύτερη, για αυτό και όταν κουμπωνει πάνω στις τουρμπίνες μας αποκτά μεγαλύτερη προένταση από ό,τι η εργοστασιακή μας σκάστρα.

Σκληρό ελατήριο ή όχι δεν έχει μεγάλη σημασία. Γιατί γίνεται σκληρό λόγω της προέντασης, που δεν έχει ιδιαίτερη η εργοστασιακή μας σκάστρα.
android - Παρ 06 Ιαν 2012, 01:20:55
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Είναι περίπου 10mm μεγαλύτερος.

Επίσης η διαδρομή της vagοσκάστρας είναι μεγαλύτερη, για αυτό και όταν κουμπωνει πάνω στις τουρμπίνες μας αποκτά μεγαλύτερη προένταση από ό,τι η εργοστασιακή μας σκάστρα.

Σκληρό ελατήριο ή όχι δεν έχει μεγάλη σημασία. Γιατί γίνεται σκληρό λόγω της προέντασης, που δεν έχει ιδιαίτερη η εργοστασιακή μας σκάστρα.


στελιο η νεα δεν εχει μεγαλη διαδρομη...και ενα σκληροτερο ελατηριο σε ιδιο μηκος θα χει μεγαλυτερη προφορτιση
JimRC - Τετ 22 Φεβ 2017, 19:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
Αν μαζί με την τοποθέτηση είτε μόνο σωθικων είτε ολόκληρης σκαστρας s3 παραμείνει πάνω στο αμάξι ο ανταπτορα της forge (άσχετα αν κόβει ή όχι) υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
makis106 - Τετ 22 Φεβ 2017, 20:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
JimRC έγραψε:
Αν μαζί με την τοποθέτηση είτε μόνο σωθικων είτε ολόκληρης σκαστρας s3 παραμείνει πάνω στο αμάξι ο ανταπτορα της forge (άσχετα αν κόβει ή όχι) υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
οχι
JimRC - Τετ 22 Φεβ 2017, 21:14:46
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
JimRC έγραψε:
Αν μαζί με την τοποθέτηση είτε μόνο σωθικων είτε ολόκληρης σκαστρας s3 παραμείνει πάνω στο αμάξι ο ανταπτορα της forge (άσχετα αν κόβει ή όχι) υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
οχι


απλα επειδη μου ειπαν οτι δεν χωραει ο ανταπτορας αν τοποθετηθει ολοκληρη η σκαστρα σ3.
Και κάτι άλλο.. Κατά τη γνώμη σου ποια είναι η καλύτερη επιλογή μόνο τα σωθικά ή ολόκληρη η σ3;;
makis106 - Τετ 22 Φεβ 2017, 21:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
JimRC έγραψε:
makis106 έγραψε:
JimRC έγραψε:
Αν μαζί με την τοποθέτηση είτε μόνο σωθικων είτε ολόκληρης σκαστρας s3 παραμείνει πάνω στο αμάξι ο ανταπτορα της forge (άσχετα αν κόβει ή όχι) υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
οχι


απλα επειδη μου ειπαν οτι δεν χωραει ο ανταπτορας αν τοποθετηθει ολοκληρη η σκαστρα σ3.
Και κάτι άλλο.. Κατά τη γνώμη σου ποια είναι η καλύτερη επιλογή μόνο τα σωθικά ή ολόκληρη η σ3;;
Δεν το εχω δοκιμασει αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα χωρου εκει...
stevedek - Τετ 01 Μάρ 2017, 13:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
στο δικό μου 208 GTi βάλαμε όπως ήταν το dv από S3 μάζι με το adapter της Forge και δουλεύει κανονικά

η καλωδίωση είναι custom

μάλιστα τοποθετήσαμε και σκληρότερο ελατήριο (από GFB DV+)

υβρίδιο την κάναμε Very happy

στον Παυλίδη όλα αυτά ...

https://www.dropbox.com/s/54xiswaaji0zz5w/WP_20170217_11_06_16_Pro.jpg?dl=0
Mono AEK - Πεμ 02 Μάρ 2017, 12:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
η σωληνα του τουρμπο προς κουλερ ειναι της αιρτεκ??
stevedek - Πεμ 02 Μάρ 2017, 13:52:44
Θέμα δημοσίευσης:
ναι
Mono AEK - Πεμ 02 Μάρ 2017, 14:12:22
Θέμα δημοσίευσης:
ξερεις διαμετρο?
stevedek - Παρ 03 Μάρ 2017, 20:26:35
Θέμα δημοσίευσης:
όχι, δεν λέει πουθενά ούτε στη συσκευασία, ούτε στο site
Giannis307 - Παρ 03 Μάρ 2017, 20:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
60 mm
Mono AEK - Σαβ 04 Μάρ 2017, 02:33:11
Θέμα δημοσίευσης:
Θενκ γιου!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr