PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Περι αξιοπιστιας....

8emos - Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:57:58
Θέμα δημοσίευσης: Περι αξιοπιστιας....
Καλησπερα,έφτιαξα αυτό το τόπικ γιατί δεν βρήκα κάτι ανάλογο.Αν υπάρχει κ μ διέφυγε ζητώ συγνώμη..Ας μπω στο θέμα.Το αυτοκίνητο μου είναι ένα 106 ραλλυ του 2002 (3φυσο).το αυτοκίνητο είναι τελίος εργοστασιακο(εκτός από ένα quick swift,ούτε τελικό ούτε σκούπα)και σιγά σιγά σκέφτομε να προχωρήσω σε βελτίωση Φ.Π.Ε και ενα ποιό κοντό κοροπήνιο.Το ερώτημα μ είναι το εξής----->Αν πραγματοποιηθούν τα παραπάνο το αυτοκίνητο θα διατηρίσει την αξιοπιστία του ή θα είμαι κάθε 3 και λίγο στο συνεργείο?(όλα αυτά με την προηποθεση οτι στο αμάξι θα μπουν τα καλήτερα).Περιμένω τις πολύτιμες απαντήσεις σας.Ευχαριστω.
xelonas - Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:59:57
Θέμα δημοσίευσης:
το θέμα δεν είναι αν θα μπούν τα καλύτερα ,αλλα τί χρήση γίνετε γενικότερα στο αυτοκίνητο...
8emos - Πεμ 21 Ιαν 2010, 19:06:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μένω στην Αθήνα.Οσο το αυτοκίνητο είναι στην πολη το προσέχω αρκετά(δλδ απόφευγω τις αχρίαστες επιταχύνσεις,τον κοφτη δέν τον ακούω ποτέ).Οταν όμως βρεθώ σε έναν επαρχιακό στριφτερό δρόμο τα πράγματα είναι διαφορετικά..αυτό γίνετε 2-3 φορές το μήνα..
stamatis_vts - Πεμ 21 Ιαν 2010, 19:26:05
Θέμα δημοσίευσης:
η αξιοπιστια φιλε εξαρταται και απο τον μαστορα...
δλδ αν φοραει σκετα παντελονια η αν εχουν και μεγαλες τσεπες... Evil
παντως βαλτου μια σκουπα για αρχη...
και καφτο και λιγο... δεν παθαινει τπτ... Wink
8emos - Πεμ 21 Ιαν 2010, 20:15:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρέ το καίω,δεν είπα οτι δν το καίω..Γ ιαυτό το πείρα άλλωστε Very happy ..Οσο για την σκούπα δεν έχω βάλει γιατί θέλω να μπούν ολα μαζί πάνω έτσι ώστε να καταλάβω την 'οποια διαφορά 8α προκύψει..Απλα είναι κάποια πράγματα που με ανύσηχουν...Γ ιαυτό το καθυστερώ.
formulagloria - Πεμ 21 Ιαν 2010, 20:27:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικό μου με χρήση ποιοτικότατη..δεν εχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα..

Το μόνο πράγμα που θα αλλάξει μετά το πρώτο στάδιο είναι
η κατανάλωσή σου σε βενζίνες..και το γεγονός ότι θα σε
τρώει το πόδι σου παραπάνω για να το τρέξεις... Laughing Wink
8emos - Πεμ 21 Ιαν 2010, 23:18:41
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ρυθμούς βόλτας οι διαφορές στην κατανάλωση είναι αισθητές μετά τη βελτίωση 1ου σταδιου?
formulagloria - Παρ 22 Ιαν 2010, 01:19:08
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίτα εξαρτάται από το πρόγραμμα, από το πόσο καλά ξέρεις το αμάξι σου..δηλαδή σε ποιό φασμα στροφών καίει περισσότερο και τέλος στο
πόσο βαρύ είναι το πόδι σου... Wink

Εμένα το αμάξι αν το πάω "σαν Παναγία" και προσέχω τα πάντα και συνέχεια με 20Ε κάνει με το ζόρι 200 χιλιόμετρα..Αν το πάω φυσιολογικά προς
βιαστικά θα κάνει περίπου 150-160 χιλιόμετρα...και αν το τρέξω Laughing Laughing

τα 120-140 χιλιόμετρα είναι η πιο ελπιδοφόρα κατάσταση...
...εννοώ και να το τρέξεις και να το πας πιο λογικα....μικτή που λέμε.. Wink
kane - Παρ 22 Ιαν 2010, 01:27:44
Θέμα δημοσίευσης:
καλα ελεγα οτι εχει εκκεντροφορους και δεν το ξερεις...

Εμενα με μικτη οδηγηση πολη/εθνικη με ταχυτητες 140χλμ περιπου (εθνικη) μου βγαζει ανετα 200χλμ με 20λιτρα (20ε για την ακριβεια,αρα πιο λιγα λιτρα).
Κι επειδή δν εχω φλοτερ,βαζω καθε 200χλμ 20ε.
formulagloria - Παρ 22 Ιαν 2010, 01:34:10
Θέμα δημοσίευσης:
θα το ψάξω αυτό που λες αν και δεν το νομίζω... Wink

Στην εθνική δεν μου καίει σχεδόν τίποτα...κάνω 250 χιλ άνετα με 20Ε..
Το έχω πάει Σερρες 635 χιλιόμετρα με 45Ε δοχείο...και δεν πήγαινα σιγα..
Εκανα 5 ωρες και κάτι ψιλά.... Smile
formulagloria - Παρ 22 Ιαν 2010, 01:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα ορίστε..καταφερα να βγάλω φωτογραφία την δυναμομέτρηση..!! Wink

για δείτε τα νούμερα και πείτε μου...!




Εντομεταξύ στο τέλος του μήνα θα το πάω για
δυναμομέτρηση ξανα μαζί με το Honda club..
Wink

υ.γ.Λογικά με αυτά τα νούμερα δεν έχει έκκεντρα...??έτσι δεν ειναι..?
kane - Παρ 22 Ιαν 2010, 11:32:31
Θέμα δημοσίευσης:
ναι βρε χαβαλε σε κανω!!! Laughing Laughing Laughing
8emos - Σαβ 23 Ιαν 2010, 21:58:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω κ άλλη μια ερώτηση για εσάς Razz .Αμα μπεί πρόγραμμα είναι απαραίτητο οτι θα ύπαρξουν προβλήματα του τύπου---> ασταθές ρελάντι κτλ???
formulagloria - Σαβ 23 Ιαν 2010, 22:04:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ασταθές όχι...με την εννοια να σου σβήνει
ή να ανεβοκατεβάζει στροφές χωρίς αιτία.. Wink

απλά...καμια φορά στο φανάρι μπορεί να σου κάνει κανα μπέρδεμα,
(μπρου μπρου μπρου.. Laughing ) λόγω του καυσίμου και επανέρχεται άμεσα.. Wink
8emos - Κυρ 24 Ιαν 2010, 13:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια..Θα αρχίσω να ψάχνομαι σιγά σιγά και όταν με το καλό θα σας ανημέρώσω για αποτελέσματα.. Very happy
RoadRunner122 - Κυρ 24 Ιαν 2010, 14:11:30
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως μιά σκούπα για παράδειγμα, μπορείς να τοποθετήσεις από τώρα. Δεν θα έχεις καμια παρενέργεια όσον αφορα τη λειτουργία του μοτέρ και θα δεις διαφορά στο γέμισμα και το στροφάρισμα.

Κατα τη γνώμη μου, προτιμότερο να αλλάζονται τα πράγματα ένα ένα (εφόσον δεν αποτελούν λειτουργικό σύνολο) ώστε να βλέπεις τι πήρες απ'το κάθετί που αντικατέστησες Wink
formulagloria - Κυρ 24 Ιαν 2010, 16:02:06
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ συμφωνώ με το ένα--ένα οι αλλαγές...γιατί ετσι καταλαβαίνεις καλύτερα
τι έχει αλλάξει σε θέμα αίσθησης..και αν δεν σαρέσει κάτι ή δημιουργηθεί
κάποιο "θέμα"....θα ξέρεις και τι έφταιξε...! Wink

Ειδικά σε θέματα ανάρτησης και φρένων...στησίματος γενικότερα οι
αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μεθοδικά.. Wink Wink
RoadRunner122 - Κυρ 24 Ιαν 2010, 17:38:19
Θέμα δημοσίευσης:
formulagloria έγραψε:
Ειδικά σε θέματα ανάρτησης και φρένων...στησίματος γενικότερα οι
αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μεθοδικά.. Wink Wink


Wink
8emos - Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:27:07
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σας ακούσω λοιπόν.Ξεκινάμε απο εξάτμιση λοιπόν μετά εισαγωγή κ τέλος πρόγ/μα..Επειδή θα μείνω 1ο στάδιο στο τελικό εσωτερική διατομή 48mm είναι καλά?
pistolas - Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:07:39
Θέμα δημοσίευσης: ...
αν θελεις να το δουλεψεις πρωτο σταδιο δηλαδη μεχρι και μπουμπι
στην εξατμιση μην κανεις καγκουριες!
48 εξωτερικη ειναι καλα αλλα σε καμια περιπτωση 48 εσωτερικη δηλαδη 51 ειναι για εκκεντροφορατο-συμπιεση-ροηκη.
αν θελεις να με ακουσεις φτιαχνεις το διχαλο σου και απο κει και περα το δουλεις με μεσαιο και τελικο η καταλυτη τελικο και 48 σωληνα οχι παραπανω!
μια σκουπα κατα προτιμηση της Green h Simota σε πιο οικονομικη!!!
Και ενα προγραμμα σε οποιον νομιζεις εσυ στην αθηνα εχεις πολλες επιλογες!
Οσο για αξιοπιστια?
Το δικο μου μπουμπακι-συμπιεση-ροηκη δουλευει ολη μερα κοφτη και εχει τωρα φτιαγμενο 80.000χλμ και δεν εχει κανει κιχ.
8emos - Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:45:42
Θέμα δημοσίευσης:
Για εξάτμιση σκεφτόμουν τελικό και έναν ποιό ελεύθερο καταλύτη μόνο γιατί από οτι εχω διαβάσει στο φορουμ σχεδόν ολοι λένε οτι το δίχαλο δεν βοηθάει καθόλου σε τέτοιο επίπεδο βελτίωσης.
pistolas - Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:47:44
Θέμα δημοσίευσης:
για κλυτερη ροη καυσαερων το διχαλο για ελευθερο καταλυτη καλυτερα οχι ασε τον ιδιο βγαλε το μεσαιο και βαλε σωληνα 48 και ενα τελικο και εισαι οκ απο εξατμιση!
8emos - Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:49:54
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θέλω να βγάλω το μεσαίο λόγο θορύβου γιατι φοβάμε μην με ζωγραφήσουν
pistolas - Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
αν βαλεις ενα φαρδυ τελικο Group n με 48 απολυξη δεν θα κανει θορυβο πιστεψε με
8emos - Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
Τον ποιο ελεύθερο καταλύτη γιατί να τον αποφύγω??
pistolas - Κυρ 24 Ιαν 2010, 23:01:03
Θέμα δημοσίευσης:
τσαμπα το κοστος του φιλε μου και χωρις καποια αποδωση.
Ελαχιστοι διαλεγουν αυτη τη λυση σε saxo-ραλο
Η επιλογη δικη σου.
8emos - Κυρ 24 Ιαν 2010, 23:03:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ο.Κ σε ευχαριστω για τις απαντησεις σου Very happy
kane - Δευ 25 Ιαν 2010, 00:34:29
Θέμα δημοσίευσης:
pistolas έγραψε:
τσαμπα το κοστος του φιλε μου και χωρις καποια αποδωση.
Ελαχιστοι διαλεγουν αυτη τη λυση σε saxo-ραλο
Η επιλογη δικη σου.


ela παληκαρε που ναι τζαμπα λεφτα ο καταλυτης...

Ειπαμε στα σαξοραλλα δουλευουν τα 2 καζανια.

Τελικο-μεσαιο ή τελικο - καταλυτης.

Ασε που ο κατ κοβει και θορυβο κι εισαι και νομιμος,οχι σαν εμας τους ηρωες...

Βαλε ενα 200ρη φιλε μου κατ επωνυμο ΑΦΟΒΑ.
pistolas - Δευ 25 Ιαν 2010, 00:46:12
Θέμα δημοσίευσης:
εννοειται δυο καζανακια και οχι 3
αλλα απο κει και περα δεν λεω οτι δεν κανει να βαλει καταλυτη απλα δεν το θεωρω σωστο για το βαθμο βελτιωσης που σκεφτεται....
Σιγα τα καυσαερια που θα βγαλει ενα πρωτο σταδιο για να μην τα αντεξει ο μαμα!
reselie - Τρι 26 Ιαν 2010, 13:38:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομιζω πως το ειπαν οσο αναφορα τα καυσαερια αλλα το μπουκωμα των καυσαεριων στον "σφιχτη" μαμα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr