PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Βοηθεια για 106 rallye

Angelo_10 - Παρ 15 Ιαν 2010, 02:24:41
Θέμα δημοσίευσης: Βοηθεια για 106 rallye
Θα ηθελα οποιος εχει ασχοληθει αρκετα με το συγκεκριμμενο αυτοκινητο και θελει να μου ριξει τα φωτα του να μου στειλει ενα πμ...Ευχαριστω
Pughell - Παρ 15 Ιαν 2010, 02:43:53
Θέμα δημοσίευσης:
Σχεδον οτι και να ρωτησεις,εχει αναλυθει ρε...
Πες τι ψαχνεις να σου δωσουμε το αναλογο topic για αναγνωση. Wink
lord_teras - Παρ 15 Ιαν 2010, 09:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11209&highlight=

τα παντα ολα εδω μεσα για 8v
Angelo_10 - Δευ 18 Ιαν 2010, 15:39:58
Θέμα δημοσίευσης:
Θελω να βαλω σφυριλατα πιστονια και θα ηθελα να μου πει καποιος τιμη κομπλε και ποια ειναι ιδανικα για 16V με φιλτρο προγραμμα εξατμιση...Ευχαριστω!
Pughell - Δευ 18 Ιαν 2010, 15:45:48
Θέμα δημοσίευσης:
Με ΦΠΕ και σφυρηλατα το μονο που θα καταφερεις θα ειναι να σπασεις το μοτερ σου... Shocked

Για να δουλεψουν τα σφυρηλατα χωρις να εχει "θεματα" το μοτερ,θελει εκκεντροφορους και μαλιστα "σεβαστων" χαρακτηριστικων,εναλλακτικα μενεις με τα μαμα.

Εκτος και αν αναφερεσαι σε χρηση νιτρο οπου εκει αλλαζει το πραγμα και μιλαμε για σφυρηλατα αλλου τυπου. Confused
Angelo_10 - Δευ 18 Ιαν 2010, 15:51:38
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλα με τη τοποθετηση εκκεντροφορων δεν θα χρειαστει να τα βαλω ολα μαζι?και δεν θα χρειαστει να ξανακανω το προγραμμα βασισμενο στους εκκεντροφορους?
kane - Δευ 18 Ιαν 2010, 15:51:41
Θέμα δημοσίευσης:
Επιπροσθετα,η αυξηση τοσο πολυ της συμπιεσης δε θα σου προσφερει τπτ απο παρα μπολικη ροπη χαμηλομεσαια,ενω ψηλά με τα μαμα εκκεντρα δεν θα στροφαρει ποτε...

Συνδυασε τα με καποιους εκκ,αλλιως αν θες να μεινεις ΦΠΕ βαζεις μια φλαντζουλα 206 και μενεις ετσι.

Τα σφυρηλατα "παιζουν" απτα 600,650ε μεχρι 1000+...
Pughell - Δευ 18 Ιαν 2010, 15:57:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα το κανεις,θα τα κανεις ολα μαζι(εκκεντρα & πιστονια & προγραμμα ταυτοχρονα).

Ετσι οπως το εχεις βαλει στο μυαλο σου,με τους μαμα εκκεντροφορους και την πολυ συμπιεση,τα πιστονια δεν θα παθουν τιποτα αλλα τα κουζινετα του στροφαλου θα πουνε το ποιημα σε 6 μηνες,αν βεβαια νωριτερα δεν "κλασει" καμια μπιελα απο τα πολλα φορτια. Sad

Ετσι και αλλιως,ακομα και ετσι οπως το σκεφτεσαι,με 450Ε βαζεις ενα σετ εκκεντρα ενω αν κλεισεις το μοτερ με μαμα εκκεντρα,αργοτερα θα δωσεις και τα 450Ε + την εργασια του μηχανικου μαζι με φλαντζα και αναλωσιμα(άλλα 300Ε περιπου σιγουρα).
Angelo_10 - Δευ 18 Ιαν 2010, 15:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
φοραω ηδη χαμηλη φλαντζα και εχω χαμηλωσει τις συμπιεσεις...τι εστι το ΦΠΕ?
Pughell - Δευ 18 Ιαν 2010, 16:04:08
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση.

Οσο για την φλαντζα,αμα βαλεις πιστονια,ετσι και αλλιως θα αλλαχτει.
Εναλλακτικα το αφηνεις ως εχει με τα μαμα πιστονια,βαζεις ενα σετ ηπιοτερα εκκεντρα και δεν ανοιγεις καν μοτερ...
kane - Δευ 18 Ιαν 2010, 16:04:28
Θέμα δημοσίευσης:
Angelo_10 έγραψε:
φοραω ηδη χαμηλη φλαντζα και εχω χαμηλωσει τις συμπιεσεις...τι εστι το ΦΠΕ?


Εχεις αυξησει θες να πεις τη συμπιεση.

Αρα εισαι χοντρικα στο 11.3, χωρις πλανισμα της κεφαλης.

Με τα πιστονια θα ανεβεις πολύ πανω απο 12, που σημαινει οτι μαμα θα κανεις μονο ζημια και δεν θα "πηγαινει" το αυτ/το.

Αν βαλεις εκκεντρα τοτε οκ.

ΦΠΕ σημαινει φιλτρο/προγραμμα/εξατμιση, το λεγομενο 1ο σταδιο.
Angelo_10 - Δευ 18 Ιαν 2010, 16:34:38
Θέμα δημοσίευσης:
πες μου τοτε τι πρεπει να κανω τοτε γενικως για να ξεκολλησω απο το πρωτο σταδιο και φυσικα ποσο περιπου θα κοστισει!!
Pughell - Δευ 18 Ιαν 2010, 17:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
Light εκκεντροφορους με αποδοση(στο συνολο μαζι με προγραμμα) καμια 10αρια αλογα πανω(χονδρικα-και δεν αναφερομαι σε reprofile μπουμπακια) με συνολικο κοστος εργασιας καπου στα 100Ε(μονον τοποθετηση/χρονισμα) και περιπου στα 300Ε το προγραμμα.

Εναλλακτικα πας για άλλες καταστασεις με πιστονια,rebuild και κοστολογιο που θα αγγιξει τα 1500Ε,ισως και παραπανω(για 15-20 αλογα επιπλεον)...
kane - Δευ 18 Ιαν 2010, 17:03:56
Θέμα δημοσίευσης:
Αγγελε υπαρχουν λυσεις πολλες

Το θεμα ειναι τι θελεις να κανεις,που θελεις να φτασεις,ποσο αντεχει η τσεπη σου,ποσο διατεθιμενος εισαι να κανεις καθημερινες υποχωρησεις κτλ κτλ κτλ.

Ειδικοτερα:

Μπορεις οπως εισαι με προγραμμα/φλαντζα/εξατμιση/σκουπα,να βαλεις ενα σετ "λαιτ" εκκεντρφορων,που με αναλογο επαναπρογραμματισμο θα παιξεις στα 145-150+ αλογα.

Μια λυση μεση,χωρις μεγαλο κοστος,ειτε σε καυσιμα/συντηρηση κτλ.

Ας πουμε 500ε τα εκκ (τυπου κατ) 250-300 το προγραμμα (η ενα τσιπακι πς με 100ε) και τα αναλογα εργατικα (για τοποθετηση εκκ,πανω απο 100ε θεωρω οτι εινια κλεψια)

Επομενη λυση:

Σφυρηλατα πιστονια,πχ βοσνερ,γουισεκο με 700ε περιπου (χοντρικες οι τιμες) ενα σετ εκκ πιο αγριο στα ιδια χρηματα περιπου 500ε,και προγραμμα αναγκαστικα. (ισως και μια μεγαυτερη εξατμιση,αν και η 50αρα αρκει)

Εδω ομως μιας και βαζεις πιστονια,καλο ειναι να αλλαξεις και μεταλλα στο μοτερ (λιγα εξοδα παραπανω) να κανεις ρεκτιφιε-εργασια στη κεφαλη/βαλβιδες (μιας που θα ανοιξεις μοτερ) κανα 150-200ε.

Τελος μια καλη τιμη για εργατικα και το ριμπιλντ μεσα,ειναι στα 400-500ε. (οι τιμες ειναι απο συνεργειο που πηγαινω εγω προσωπικα).

Ετσι θα φτασεις με αυτα στα 160+ αλογα.

Μετα ξεφευγει το πραμα,μιας και πληρωνεις ΠΟΛΛΑ για το καθε αλογο που θα βγει.

Οτι θελεις στη διαθεση σου,ειτε αποψεις για συνεργεια,ειτε κοστος ανταλλακτικων και καταστηματα.
Angelo_10 - Δευ 18 Ιαν 2010, 17:27:33
Θέμα δημοσίευσης:
το κοστος το ανταλλακτικων με ενδιαφερει πολυ...εχω πολλα στο μυαλο μου για το αμαξι αλλα τη συγκεκριμμενη στιγμη μπορω να διαθεσω γυρω στα 600 ε χωρις την εργασια...το θεμα ειναι αξιζει η να περιμενω και να τα κανω ολα μαζι??
Pughell - Δευ 18 Ιαν 2010, 17:34:55
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως να βιαστεις και να πεταξεις τα 600,σιγουρα δεν αξιζει... Confused

Αν παντως μπορεις να διαθεσεις 1000αρικο και βαλε,παρε ετσι οπως ειναι το μοτερ που πουλαει ο Volvos,καλυτερο valye for money απο αυτο,λιγο απιθανο να βρεις την παρουσα στιγμη για 155 αλογα. Confused
kane - Δευ 18 Ιαν 2010, 17:43:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εχεις προγραμματισμενα χρηματα που θα "ερθουν" ειτε μαζεψεις κτλ, παιρνε τα ανταλλακτικα απο τωρα.

Οταν αγορασεις εκκ,πιστονια,κι εχεις μερικα ακομη,πας και τα τοποθετεις ολα μαζι.

Αλλιως βαζεις ενα σετ λαιτ εκκεντρα,νομιζω στελιος μπορει να στα φερει με 450ε (?), ενα προγραμμα πς,κι εργατικα και θα σαι μια χαρα!

Σκεψου το.
Angelo_10 - Δευ 18 Ιαν 2010, 17:51:56
Θέμα δημοσίευσης:
ναι τα χρηματα θα ερθουν αλλα το θεμα ειναι να γινει κατι καλο και να μην χρειαστει μετα να αλλαζω και να κανω...πρεπει δλδ να παρω τα καταλληλα πραγματα απο την αρχη..
Pughell - Δευ 18 Ιαν 2010, 17:58:33
Θέμα δημοσίευσης:
Η καλυτερη επενδυση οπως σου ειπα και πριν,ειναι μια κεφαλη απο μοτερ JP4(206/307/Xsara/κλπ) με μια εισαγωγη C2 VTS.
Αποδεδειγμενα το συγκεκριμενο setup 170αριζει ευκολα με αναλογα εκκεντρα και παρελκομενα.

Αμα δεις και δυναμομετρησεις,ΦΠΕ 106/Saxo με τετοια κεφαλη βγαζουν οσα και light εκκεντροφορατα.
Αυτη ειναι η "βαση" γυρω απο την οποια αξιζει να χτισεις το μοτερ σου.
Τα υπολοιπα ειναι δευτερευοντα... Confused
MEMsound - Δευ 18 Ιαν 2010, 23:46:47
Θέμα δημοσίευσης:
αφηνουμε το τοπικ εδω γιατι προφανως τα αλλα τοπικ στην τεχνικη ενοτητα δεν μας κάνουν Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr