giannis27 έγραψε: |
1 χρόνο από την στιγμή που θα μπει πάνω το καινούργιο ανταλλακτικό!
δηλαδή πες ότι σου αλλάζουν την τουρμπίνα την τελευταία μέρα τις εγγύησης ,αυτόματα η τουρμπίνα έχει εγγύηση για ένα χρόνο ακόμα! |
giannis27 έγραψε: |
1 χρόνο από την στιγμή που θα μπει πάνω το καινούργιο ανταλλακτικό!
δηλαδή πες ότι σου αλλάζουν την τουρμπίνα την τελευταία μέρα τις εγγύησης ,αυτόματα η τουρμπίνα έχει εγγύηση για ένα χρόνο ακόμα! |
salex έγραψε: |
Το πρόβλημα με τις wastegate είναι πολύ συνηθισμένο δυστυχώς. Κάπου έχω την τεχνική οδηγία, που αναφέρεται μέσα στα έγγραφα για το 207 LW !
Με λίγο γράσσο υψηλής θερμοκρασίας (από αυτό που περιέχει χαλκό) λύνοντα όλα τα προβλήματα τριξιμάτων. Αλλά για να φτάσεις να της βάλεις γράσσο πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο... Πάντως, μη τα βάζετε μόνο με τις τοπικές αντιπροσωπείες. Σίγουρα φέρουν την ευθύνη της υποστήριξής σας ως τελικοί πελατες λιανικής. Από κουβέντα που κάναμε προχθές με γνωστό μας, το πρόβλημα πηγάζει από την ίδια την Peugeot που προσπαθεί να τη βγάλει καθαρή χωρίς εγγυήσεις και αντικατεστημένα ανταλλακτικά. Αυτό φαίνεται επειδή και στην Αγγλία η κατάσταση είναι εξίσου χάλια, αν όχι χειρότερη! Στο 207oc γίνεται της κακομοίρας από δυσαρεστημένους πελάτες που τα έχουν δει όλα με το αυτοκίνητό τους και θέλουν να το πουλήσουν επειδή ΔΕΝ βγάζουν άκρη με την αντιπροσωπεία... Τραβάει την ουρίτσα της η Peugeot από τη Γαλλία σε κάθε δυνατή ευκαιρία, με αποτέλεσμα να πέφτει το βάρος πάνω στην τοπική αντιπροσωπεία και σε αρκετές φορές να επιμερίζεται το κόστος. Να δω ποιός θα πληρώσει 30+ χιλιάδες ευρώ για το επερχόμενο RCZ με τέτοια εξυπηρέτηση και σκ@τοϋποστήριξη από τη μαμά εταιρεία. Αν είναι να συνεχιστεί το ίδιο βιολί, καλύτερα να δώσω μερικά ψωροχιλιάρικα παραπάνω και να αγοράσω TT, να τελειώνει η υπόθεση! |
drdino έγραψε: |
Τι σχέση έχει η ανάρτηση με την αλλαγή λαδιών; |
Manos207RC έγραψε: | ||
Μαλλον γιναμε group VAG κι εμεις..αυτα που κοροιδευα τοσα χρονια..Ας κανει τετοια τερτιπια η μαμα εταιρεια και το RCZ θα παει απατο..Τουλαχιστον στην αντιπροσωπεια στον Πειραια ακομη δεν εχω δει να κανουν τετοιες χαριτωμενιες..Με καθε επιφυλαξη βεβαια.. |
Alexis22 έγραψε: | ||||
|
SnakeMJK έγραψε: |
η εγγύηση σε οτιδήποτε αγοράζουμε, είτε αυτοκίνητο είτε κομπολόι, είναι τουλάχιστον 2 χρόνια, υποχρεωτικά λόγω Ε.Ε.
κ όπως είπαν και οι παραπάν, αν αλλάξει κάποιο ανταλλακτικό, ανανεώνεται η εγγύηση του για άλλα 2 χρόνια! τώρα για την αλλαγή λαδιών και την εγγύηση της ανάρτησης... νομίζω ότι νομικά έχει δίκιο η αντιπροσωπεία. την στιγμή που τις 2 τελευταίες φορές δεν τους το πήγες, μπορούν να προφασιστούν οτιδήποτε γουστάρουν. |
king207cc έγραψε: |
όπως τα λέει ο βάγγος, υπάρχει όρος στην εγγύηση ότι μέχρι να λήξη πρέπει τα servise να γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να ισχύει η εγγύηση. |
bagosgt έγραψε: |
εσυ δε θα σκασεις ουτε ευρω εφοσον εισαι στην εγγυηση κ αν ντρεπεσαι να το πεις εσυ,τοτε δωσε το τηλ τους να τους παρω να τους τα πω εγω,μην αγχωνεσαι,δε θελει να σε βλεπουν φοβισμενο.εφοσον εισαι νομιμος κ εντος εγγυηση τοτε το δικαιο ειναι με το μερος σου. |
drdino έγραψε: |
Τα παραφλου διαφορετικου χρωματος δεν ειναι αναμειξιμα μεταξυ τους. Οταν ο κατασκευαστης πχ ζηταει το πρασσινο, τοτε βαζουμε μονο τετοιο. |
animalinstict έγραψε: |
Πρόβλημα... Ο ήχος έχει μειωθεί αισθητά σε σημείο να τον θεωρήσεις φυσιολογικό. Πρέπει να έχει ησυχία και να ακούσιες με προσοχή για να τον αντιλιφθείς ανάμεσα σε όλους τους ήχους.
Την Τετάρτη έχω ραντεβού με τη LION αλλά τη να πάω να τους πω που θα μου πουν ότι είναι φυσιολογικό? Απο τη μία χαίρομαι αν ήταν κάτι παροδικό που απλά ήθελε ξεκάπνισμα το αμάξι για να στρώσει αλλα απο την άλλη αν δεν είναι παροδικό και ξανα-εμφανιστεί εκτός εγγύησης??? |
salex έγραψε: |
Το σημαντικότερο προσόν των αυτοκινήτων μας, που δεν διαφημίζεται καθόλου:
Αυτοΐαση! Όλα φτιαχνουν από μόνα τους. Του τραβάς και καμια δυο σφαλιάρες ενίοτε για να στρώσει. |
vatos έγραψε: |
να παίξω μια ανάσταση εδώ ![]() ![]() ![]() έχω και εγώ ένα συντονισμό τρίξιμο στις 2.5 - 3 κ rpm και νομίζω είναι από την τουρμπίνα το κάνει μόνο στο άφημα του γκαζιού οπότε δεν είναι ο άξονας της, μάλλον η wastegate κάτι για γράσα που γράφεται εδώ τι φάση απλά βάζουμε γράσο γύρω γύρω από το κλαπέτο ; |
vatos έγραψε: |
αν το πρόβλημα είναι μόνο η φασαρία και το χρρου χρρου οκ να ζήσω με αυτό
έχω ζήσει και με χειρότερα πράγματα ![]() αν όμως δεν κρατάει πίεση η τουρμπίνα γιατί χοροπηδάει το κλαπέτο καλύτερα να το πιάσω με την αργκόν και να βάλω external στο αμάξι ![]() ![]() ![]() |
vatos έγραψε: |
αλλά δεν παίρνω και όρκο γιατί το torque ( android app ) μετράει του κώλου του το χαβά με αυτά που λέει πρέπει να σηκώνω τουλάχιστον 1.6 bar ![]() ![]() ![]() το αμάξι είναι 207 rc |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Δεν ειναι σενσορας. Αντισταση ειναι |
Gotcha έγραψε: |
Δεν ξερω αν το κανεις σωστα αλλα απο το torque πρεπει να κανεις add new display, να διαλεξεις το οργανακι που θες, και στην επιλογη του σενσορα να πας κατω-κατω και να διαλεξεις το "turbo boost & vacuum gauge" |
drdino έγραψε: |
Absolute=ατμοσφαιρική+πίεση τούρμπο
Relative=boost Στο δικό μου δουλεύει πάντως: ![]() |
vatos έγραψε: | ||
και είναι εκεί για ; |