PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207-RC προβλημα waste-gate (??) και απάντηση Peugeot (!!!!)

animalinstict - Δευ 11 Ιαν 2010, 22:38:13
Θέμα δημοσίευσης: 207-RC προβλημα waste-gate (??) και απάντηση Peugeot (!!!!)
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά σε όλους.
Ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με ένα ήχο που ακούγετε απο το χώρο του κινητήρα...
Ο ήχος ακούγετε σαν κάτι να είναι ξεβιδωμένο και να συντονίζει. Όταν το αμάξι είναι κρύο ακούγετε ψηλά (3.500-4.000στρ) όταν ζεσταθεί ακούγετε πολύ χαμηλά (2.000στρ). Εκτός του οτι είναι δυνατός άρα και εκνευριστικός είναι και ήχος που σε κάνει να λυπάσαι το αμάξι...
πάω λοιπόν κι εγώ σήμερα το πρωι στην πεζο εδω στη γειτονιά. Έρχετε ο υπεύθυνος, ακούει τον ήχο και μου λέει πως
"Απο τη waste-gate, η βαλβίδα έχει πιάσει κάπνα και δε σφραγίζει καλά με αποτέλεσμα το έμβολο να μην εφάπτετε και να συντονίζει. Μην ανυσυχείς, δεν είναι τίποτα. Δε φτιάχνετε αλλά δε δημιουργεί περετέρω πρόβλημα!!! Για να φτιαχτει θέλεις αλλαγή waste-gate που πάει μαζι με τουρμπίνα κτλ, πράγμα το οποίο δε σε συμφαίρει μιας και αυτο το πρόβλημα θα ξανα-εμφανιστει. Ξέρεις πόσα ραλι που τους πίνουν το αίμα, έχουν αυτο το πρόβλημα πολύ καιρό τώρα και δεν έχουν βγάλει παραπάνω πρόβλημα?"

Κι ερωτώ εγώ τώρα.
Έχει δίκιο ο άνθρωπος???
ή απλά βαριέτε να κάνει όοοοοολη αυτη την αλλαγή (τουρμπίνες, waaste-gate και ότι άλλο χρειάζετε) μιας και το αμάξι είναι στην εγγύηση και απλά περιμένει να διαλήσει μετα την εγγύηση για να εισπράξει μερικά χιλιάρικα για επισκευή???

Δε ξέρω τι να κάνω... Το έχει αντιμετοπίσει κανείς αυτο το πρόβλημα? Αν ναι τι του είπαν στο συνεργείο? Να επιμείνω να φτιαχτει? Απο την άλλη δε μπορω να το ακούω έτσι το αμάξι... νομίζεις οτι θα διαλήσουν όλα εκει μέσα απο το θόρυβο που κάνει... Για να καταλάβετε, το θόρυβο τον άκουσε μέχρι και η κοπελιά μου η οποία είναι άσχετη απο αμάξια και ενώ μέσα στο αμάξι έπεζε μουσική !!!!!!
bagosgt - Δευ 11 Ιαν 2010, 22:57:54
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει ενα μικρο θεματακι με τις waste gates αλλα με λιγακι γρασο θερμοκρασιας διορθωνεται.αυτο ομως σε περιπτωση που δεν εισαι στην εγγυηση.εφοσον εσυ ομως εισαι στην εγγυηση κ το παρατηρησαν κ οι μηχανικοι το προβλημα θα απαιτησεις να σου αλλαξουν την τουρμπινα στα πλαισια της εγγυησης κ αν το ξανακανει θα σου φερουν κ 2η κ 3η τουρμπινα οσο σε καλυπτει η εγγυηση.ειναι υποχρεωμενοι ναστο φτιαξουν,δεν υπαρχει σκεπτικο σε αυτο που σου λεει,δλδ η πεζω εφτιαξε μια τουρμπινα με σκοπο να μη κλεινει το κλαπετο??? δε νομιζω.αν σου κανουν το βαρυ πεπονι θα ζητησεις να σου υπογραψουν χαρτι με τη φορμα ελεγχου,κ οτι δεν θα εχει κανενα προβλημα κ δε στο επισκευαζουν κ κατευθειαν email στη γαλλια,να δεις μετα τι εχει να γινει.ολα αυτα στα λεω γιατι την ειχαμε ξαναπερασει την ιστορια με ξαρα φιλου,το οποιο εχανε λαδια απο καινουριο το αμαξι,υπεγραφαν χαρτι οτι εκαναν καποιες εργασιες κ οτι το προβλημα λυνοταν ενω στην πραγματικοτητα δεν κανανε τιποτα κ το προβλημα συνεχιζε να υπαρχει.οποτε στειλαμε ενα μαιλ στη γαλλια με το χαρτι απο το συνεργειο,κατευθειαν μας απαντησαν μετα απο 2 μερες οτι θα εξεταστει το θεμα,κ μετα απο 3 μερες μας πηραν τηλ απο την ελληνικη αντιπροσωπια για αντικατασταση του μοτερ Wink
drdino - Δευ 11 Ιαν 2010, 23:00:58
Θέμα δημοσίευσης:
Να υπενθυμίσω πως όποιο ανταλλακτικό αλλαχτεί εντός εγγύησης, τότε αυτή ανανεώνεται αυτόματα για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό. Wink
giannis27 - Δευ 11 Ιαν 2010, 23:58:57
Θέμα δημοσίευσης:
1 χρόνο από την στιγμή που θα μπει πάνω το καινούργιο ανταλλακτικό!
δηλαδή πες ότι σου αλλάζουν την τουρμπίνα την τελευταία μέρα τις εγγύησης ,αυτόματα η τουρμπίνα έχει εγγύηση για ένα χρόνο ακόμα!
mechanic - Τρι 12 Ιαν 2010, 00:03:17
Θέμα δημοσίευσης:
+1 σε όλα τα παιδιά παραπάνω,
φιλε μου έχουν απόλυτο δίκιο σε αυτά που λένε.
το μονο που θα έλεγα ακόμα με τι σειρά μου, είναι ότι δοκίμασε να πας σε άλλη αντιπροσωπεία όπου θα είναι ποιο συνεργάσιμοι...
(με την έννοια του να μην πλέξεις με αυτούς diladi)
drdino - Τρι 12 Ιαν 2010, 00:05:52
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
1 χρόνο από την στιγμή που θα μπει πάνω το καινούργιο ανταλλακτικό!
δηλαδή πες ότι σου αλλάζουν την τουρμπίνα την τελευταία μέρα τις εγγύησης ,αυτόματα η τουρμπίνα έχει εγγύηση για ένα χρόνο ακόμα!


2
Ilias207Rallye - Τρι 12 Ιαν 2010, 00:09:51
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
1 χρόνο από την στιγμή που θα μπει πάνω το καινούργιο ανταλλακτικό!
δηλαδή πες ότι σου αλλάζουν την τουρμπίνα την τελευταία μέρα τις εγγύησης ,αυτόματα η τουρμπίνα έχει εγγύηση για ένα χρόνο ακόμα!


2 χρονια ειναι απο οσο ξερω..
Ειχα αλλαξει στο προηγουμενο μου αμαξι το ψυγειο νερου και μου εδωσαν εγγυηση 2 ετων για το ανταλλακτικο.. Wink
animalinstict - Τρι 12 Ιαν 2010, 00:12:03
Θέμα δημοσίευσης:
έχω την εντύπωση πως όταν μπαίνει ένα καινούριο ανταλακτικο στο αυτοκίνητο, άσχετα αν αυτο ειναι ακόμα στην εγγύηση η όχι, έχεις τουλάχιστον 1 χρόνο εγγύηση για το ανταλακτικό. Αυτό που κερδίζεις με την εγγύηση είναι το κόστος του ανταλακτικού το οποίο θα επιβαρυνόσουν αν αυτή είχε λύξει...

Εμένα αυτο που με αγχώνει είναι αυτο που μου είπε οτι είναι κλασικό πρόβλημα και εμφανίζετε συχνά και θα το ξαναβγάλει. Αν είναι κάθε 28000χλμ να αλλάζω τα πάντα τότε ευχαριστώ πολύ, το φτιάχνω και το πουλάω όσο είναι ακόμα στην εγγύηση!

Αυτο που με νοιάζει να μάθω είναι αν αυτο το "κλασσικό πρόβλημα" έχει ξαναπαρουσιαστει σε κάποιον όπως π.χ. με "το κλάσσικό πρόβλημα της τρόμπας νερού."
giannis27 - Τρι 12 Ιαν 2010, 00:32:29
Θέμα δημοσίευσης:
βέβαια υπάρχει μια μικρή σημείωση στους όρους εγγύησης που λέει ότι :όλα τα ανταλλακτικά συνοδεύονται από ένα χρόνο εγγύηση εκτός αυτών που έχουν αντικατασταθεί εντός εργοστασιακής εγγύησης ,σε αυτήν την περίπτωση η εγγύηση του ανταλλακτικού ισχύει μέχρι το τέλος τις εργοστασιακής εγγύησης !

ΑΛΛΑ με βάσει τους Ελληνικούς νόμους αυτό δεν ισχύει κ είναι τελείως παράνομο!
ένας γνωστός μου είχε αλλάξει κρεμαργιέρα σε c2 2 μήνες πριν λήξη η εγγύηση κ μετά από 3 μήνες ξανά χάλασε η κρεμαργιέρα.
η αντιπροσωπεία κ η σιτροέν ελλάδας με βάση αυτήν την σημείωση αρνιότανε την αντικατάσταση τις κρεμαργιέρας .
να μην τα πολυλογώ ο γνωστός έβαλε ένα δικηγόρο κ έστειλε ένα όμορφο γραμματάκι στην σιτροέν Γαλλίας,τον πήρα μετά από μερικές μέρες από τα κεντρικά ελλάδος έπεσε το κλασικό γλύψιμο ξέρετε δεν φταίμε ,εμείς απλά κάνουμε ότι μας λένε κλπ κλπκ τελικά η κρεμαργιέρα αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης του ανταλλακτικού!

γενικά οτιδήποτε αγοράζουμε βάση Νόμου έχει το λιγότερο 6 μήνες εγγύηση!
mechanic - Τρι 12 Ιαν 2010, 00:33:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ο "μηχανικός" που σου είπε αυτές τις κουβέντες είναι κλασσική περίπτωση βλάβης ο ίδιος...
το να πέσεις σε μια αστοχία υλικού,
ναι,
είναι λογικό.
αλλα από εκεί και έπειτα τα THP πρόβλημα παρουσιάσανε μονο στο χρονισμό και αυτό στα "πρώτης γενιάς"
και γενικά πρόκειται για ένα βραβευμένο τεχνολογικά μοτέρ,
που αν έχει σωστή συντήρηση (όπως και η πλειονότητα τον "κiνιtiron" σήμερα) δεν βγάζει προβλήματα.
ego sou ksanaleo (epilogi sou vevaia)
alla makria apo ekei oso kai na se volevei....
akis1987 - Τρι 12 Ιαν 2010, 03:50:53
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου καταρχας να σου ευχηθω καλα και γρηγορα ξεμπερδεματα...Οπως πολυ σωστα επισημανε ο Βαγγος υπαρχει τεχνικη οδηγια απο Γαλλια οτι κολλαει η w/g,αλλα με γρασσο υψηλης θερμοκρασιας λυνεται...Αν θες εχει ο Στελιος(salex) σε pdf την οδηγια να στην στειλει να τους την τριψεις στην μουρη...Τωρα στο δια ταυτα,ειναι πλεον γνωστο οτι η peugeot πρεπει να ναι η χειροτερη σην Ελλαδα σε after sales services και αρκετα ''δυσκοιλια'' σε οτι αφορα επισκευες εντος εγγυησης...Προφανως,(και αυτα που σου λεω τα χω πει στην Αμφιθεας και με ακοσε ολο το Π.Φαληρο) προτιμουν να ασχοληθουν με ενα 206 10ετιας που θα του τσιμπανε σε καθε σερβις μια 500αρα και οχι μαζι σου και μαζι μου...Γνωμη μου να πας να διεκδικησεις οτι σου αναλογει,αντε ασε το αμαξι εκει μεσα και πες να σε παρουν τηλεφωνο οταν ειναι ετοιμο...Συγγνωμη αν εγινα κουραστικος,αλλα με τετοιες συμπεριφορες ξανασκεφτεσαι να παρεις καινουριο peugeot ξανα...
animalinstict - Τρι 12 Ιαν 2010, 20:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
Νέα απο το μέτωπο: Ξανα πήγα απο τη Πεζό της γειτονιας σήμερα και του είπα να το αλλάξει και να το περάσει στην εγγύηση. Την Πέμπτη έχω ραντεβού για να πάω το αμάξι αλλά όχι για να το φτιάξουν!! Θα το κρατήσουν 1-2 μέρες για να επικοινωνήσουν με τη Πεζο στα κεντρικά και αυτοί με τη σειρά τους με πεζο γαλλία για να δουν ΑΝ θα το περάσουν στην εγγύηση. Όπως είπε ο υπευθυνος του συνεργείου κάτι τέτοιες πολυέξοδες (2.000€) εγγυήσεις της έχει κόψει η πεζο λόγο οικονομικής κρίσης !!!!!!! Shocked

Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα το φτιάξουν και όλα καλά. Στη μέση των περιπτώσεων θα βάλουν αυτο το γράσο υψηλής θερμοκρασίας που είπε ο bagos και στη χειρότερη των περιπτώσεων θα μου πουν να σκάσω 2000€.

Σε αυτή τη περίπτωση (τη χειρότερη εννοώ) προτειμώ να σκάσω 2.000€ και να βάλω καμια τουρμπίνα θυρίο παρα να φτιάξω την ίδια Twisted evil
bagosgt - Τρι 12 Ιαν 2010, 21:01:08
Θέμα δημοσίευσης:
εσυ δε θα σκασεις ουτε ευρω εφοσον εισαι στην εγγυηση κ αν ντρεπεσαι να το πεις εσυ,τοτε δωσε το τηλ τους να τους παρω να τους τα πω εγω,μην αγχωνεσαι,δε θελει να σε βλεπουν φοβισμενο.εφοσον εισαι νομιμος κ εντος εγγυηση τοτε το δικαιο ειναι με το μερος σου.
Dikonou - Τρι 12 Ιαν 2010, 21:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
Εν μέσω οικονομικής κρίσης εσύ πόοοοοσα έδωσες για το αυτοκίνητό σου. Πόσα έβαλε στην τσέπη της η Πεζώ δηλ.? Μην τρελαθούμε κιόλας. Να απαιτήσεις να στο αλλάξουν στην εγγύηση και να μην αφήσεις το αυτοκίνητό σου εκεί. Όταν θα πάρουν απάντηση από Γαλλία τότε το αφήνεις. 2 μέρες μέσα για να κάνουν τί ? να το κοιτάνε?, αφού την εντόπισαν την βλάβη.
mathanas - Τρι 12 Ιαν 2010, 21:41:27
Θέμα δημοσίευσης:
Παρτε το χαμπαρι..... τα αυτοκινητακια μας δεν εχουν εγγυηση.... βρισκουν 1002 προφασεις και δεν πληρωνουν τιποτα , πληρωνουμε εμεις τις λαμακιες τους. Αμα σου πει δε στο περναμε γιατι το αυτοκινητο δουλευει και ετσι ειναι μονο ακουστικο προβλημα, καπου μεσα στο κωλοβλιβλιαρακι λεει οτι δεν αλλαζουν μονο και μονο για θορυβο.... Αντε βγαλε ακρη εσυ αντε βγαλε....

Αν θες θα βγαλεις αλλα ποτε και ποσα θα δωσεις (μαλον δεν σε συμφερει)...

Τραγικο πραγματικα να συμπεριφερονται ετσι στο πελατη.
salex - Τρι 12 Ιαν 2010, 21:49:44
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα με τις wastegate είναι πολύ συνηθισμένο δυστυχώς. Κάπου έχω την τεχνική οδηγία, που αναφέρεται μέσα στα έγγραφα για το 207 LW !

Με λίγο γράσσο υψηλής θερμοκρασίας (από αυτό που περιέχει χαλκό) λύνοντα όλα τα προβλήματα τριξιμάτων. Αλλά για να φτάσεις να της βάλεις γράσσο πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο...

Πάντως, μη τα βάζετε μόνο με τις τοπικές αντιπροσωπείες. Σίγουρα φέρουν την ευθύνη της υποστήριξής σας ως τελικοί πελατες λιανικής.

Από κουβέντα που κάναμε προχθές με γνωστό μας, το πρόβλημα πηγάζει από την ίδια την Peugeot που προσπαθεί να τη βγάλει καθαρή χωρίς εγγυήσεις και αντικατεστημένα ανταλλακτικά.
Αυτό φαίνεται επειδή και στην Αγγλία η κατάσταση είναι εξίσου χάλια, αν όχι χειρότερη! Στο 207oc γίνεται της κακομοίρας από δυσαρεστημένους πελάτες που τα έχουν δει όλα με το αυτοκίνητό τους και θέλουν να το πουλήσουν επειδή ΔΕΝ βγάζουν άκρη με την αντιπροσωπεία...

Τραβάει την ουρίτσα της η Peugeot από τη Γαλλία σε κάθε δυνατή ευκαιρία, με αποτέλεσμα να πέφτει το βάρος πάνω στην τοπική αντιπροσωπεία και σε αρκετές φορές να επιμερίζεται το κόστος.

Να δω ποιός θα πληρώσει 30+ χιλιάδες ευρώ για το επερχόμενο RCZ με τέτοια εξυπηρέτηση και σκ@τοϋποστήριξη από τη μαμά εταιρεία.
Αν είναι να συνεχιστεί το ίδιο βιολί, καλύτερα να δώσω μερικά ψωροχιλιάρικα παραπάνω και να αγοράσω TT, να τελειώνει η υπόθεση!
akis23 - Τετ 13 Ιαν 2010, 09:27:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι ακριβως ειναι παιδες. Εγω εβαλα βυσμα γνωστο μου, πωλητη της ΛΑΙΟΝ (πανω απο δεκα χρονια εργαζεται ο ανθρωπος στην Peugeot) και τελικα βρηκα το θερμοστατη, τον οποιο και πληρωσα 80€. Εγγυηση και αρχ**ια. Evil Evil
Alexis22 - Τετ 13 Ιαν 2010, 09:50:01
Θέμα δημοσίευσης:
χθες πηγα σε 3 εξουσιοδοτημενα σερρες-δραμα-καβαλα... ουτε ενας ενδιαφερθηκε να δει το αυτοκινητο,το ειχα σηκωσει προχθες και κουνιοταν ολη η δεξια αναρτηση...ουτε ενας συκγινηθηκε να το ελεγξει,θελω να πιστευω πως καποια βλαβη στο συστημα διευθυνσης και αναρτησης ειναι σοβαρο θεμα εστω για λογους ασφαλειας...και το ωραιο ειναι πως μ ειπαν οτι δε μπορει να το καλυψει η εγγυηση Evil Evil Evil επειδη εκανα τα 2 τελευταια service(αλλαγη λαδιων) μονος μου...
drdino - Τετ 13 Ιαν 2010, 10:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
Τι σχέση έχει η ανάρτηση με την αλλαγή λαδιών;
207gtmx - Τετ 13 Ιαν 2010, 11:29:24
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Το πρόβλημα με τις wastegate είναι πολύ συνηθισμένο δυστυχώς. Κάπου έχω την τεχνική οδηγία, που αναφέρεται μέσα στα έγγραφα για το 207 LW !

Με λίγο γράσσο υψηλής θερμοκρασίας (από αυτό που περιέχει χαλκό) λύνοντα όλα τα προβλήματα τριξιμάτων. Αλλά για να φτάσεις να της βάλεις γράσσο πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο...

Πάντως, μη τα βάζετε μόνο με τις τοπικές αντιπροσωπείες. Σίγουρα φέρουν την ευθύνη της υποστήριξής σας ως τελικοί πελατες λιανικής.

Από κουβέντα που κάναμε προχθές με γνωστό μας, το πρόβλημα πηγάζει από την ίδια την Peugeot που προσπαθεί να τη βγάλει καθαρή χωρίς εγγυήσεις και αντικατεστημένα ανταλλακτικά.
Αυτό φαίνεται επειδή και στην Αγγλία η κατάσταση είναι εξίσου χάλια, αν όχι χειρότερη! Στο 207oc γίνεται της κακομοίρας από δυσαρεστημένους πελάτες που τα έχουν δει όλα με το αυτοκίνητό τους και θέλουν να το πουλήσουν επειδή ΔΕΝ βγάζουν άκρη με την αντιπροσωπεία...

Τραβάει την ουρίτσα της η Peugeot από τη Γαλλία σε κάθε δυνατή ευκαιρία, με αποτέλεσμα να πέφτει το βάρος πάνω στην τοπική αντιπροσωπεία και σε αρκετές φορές να επιμερίζεται το κόστος.

Να δω ποιός θα πληρώσει 30+ χιλιάδες ευρώ για το επερχόμενο RCZ με τέτοια εξυπηρέτηση και σκ@τοϋποστήριξη από τη μαμά εταιρεία.
Αν είναι να συνεχιστεί το ίδιο βιολί, καλύτερα να δώσω μερικά ψωροχιλιάρικα παραπάνω και να αγοράσω TT, να τελειώνει η υπόθεση!



Μήπως ξέρει κανείς πόσο χρεώνεται η εργασία για τη λίπανση της wastegate?
SnakeMJK - Τετ 13 Ιαν 2010, 11:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
η εγγύηση σε οτιδήποτε αγοράζουμε, είτε αυτοκίνητο είτε κομπολόι, είναι τουλάχιστον 2 χρόνια, υποχρεωτικά λόγω Ε.Ε.
κ όπως είπαν και οι παραπάν, αν αλλάξει κάποιο ανταλλακτικό, ανανεώνεται η εγγύηση του για άλλα 2 χρόνια!

τώρα για την αλλαγή λαδιών και την εγγύηση της ανάρτησης... νομίζω ότι νομικά έχει δίκιο η αντιπροσωπεία. την στιγμή που τις 2 τελευταίες φορές δεν τους το πήγες, μπορούν να προφασιστούν οτιδήποτε γουστάρουν.
Manos207RC - Τετ 13 Ιαν 2010, 11:39:31
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Τι σχέση έχει η ανάρτηση με την αλλαγή λαδιών;


Μαλλον γιναμε group VAG κι εμεις..αυτα που κοροιδευα τοσα χρονια..Ας κανει τετοια τερτιπια η μαμα εταιρεια και το RCZ θα παει απατο..Τουλαχιστον στην αντιπροσωπεια στον Πειραια ακομη δεν εχω δει να κανουν τετοιες χαριτωμενιες..Με καθε επιφυλαξη βεβαια..
akis23 - Τετ 13 Ιαν 2010, 11:44:45
Θέμα δημοσίευσης:
Φοβαμαι πως θελει λυσιμο η τουρμπινα, γιατι το κλαπετο βρισκεται στο θερμο κομματι (μαντεμι). Απο προσωπικη εμπειρια το λυσιμο της τουρμπινας στα δυο απο τυχαιο μαστορα θα σου τραυματισει τον αξονα, το οποιο απευχομαι γιατι μετα μιλαμε για καινουρια τουρμπινα (ανταλλακτικα δεν υπαρχουν μεχρι στιγμης)
Alexis22 - Τετ 13 Ιαν 2010, 11:45:01
Θέμα δημοσίευσης:
Manos207RC έγραψε:
drdino έγραψε:
Τι σχέση έχει η ανάρτηση με την αλλαγή λαδιών;


Μαλλον γιναμε group VAG κι εμεις..αυτα που κοροιδευα τοσα χρονια..Ας κανει τετοια τερτιπια η μαμα εταιρεια και το RCZ θα παει απατο..Τουλαχιστον στην αντιπροσωπεια στον Πειραια ακομη δεν εχω δει να κανουν τετοιες χαριτωμενιες..Με καθε επιφυλαξη βεβαια..
ηθελα ο μ...... να παρω και το rcz... και ο πατερας μου το 308....μετα απο ολη την ταλαιπωρια χθες πηγα στη VW για scirroco.... οσο τρελο και αν ακουγεται προτιμω πλεον το scirroco..
Manos207RC - Τετ 13 Ιαν 2010, 11:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
Manos207RC έγραψε:
drdino έγραψε:
Τι σχέση έχει η ανάρτηση με την αλλαγή λαδιών;


Μαλλον γιναμε group VAG κι εμεις..αυτα που κοροιδευα τοσα χρονια..Ας κανει τετοια τερτιπια η μαμα εταιρεια και το RCZ θα παει απατο..Τουλαχιστον στην αντιπροσωπεια στον Πειραια ακομη δεν εχω δει να κανουν τετοιες χαριτωμενιες..Με καθε επιφυλαξη βεβαια..
ηθελα ο μ...... να παρω και το rcz... και ο πατερας μου το 308....μετα απο ολη την ταλαιπωρια χθες πηγα στη VW για scirroco.... οσο τρελο και αν ακουγεται προτιμω πλεον το scirroco..

Μπα φιλε Αλεξη δεν ακουγεται καθολου τρελο..Εχει περασει και απο το δικο μου μυαλο ή και το ΤΤ σε μεταχειρισμενο..Ετσι κι αλλιως δεν νομιζω να αγορασω ξανα καινουριο αμαξι, δεν υπαρχει λογος πλεον. Αφου ολοι θελουν να λειτουργουν "γερμανικα" οκ..Τουλαχιστον μεσα στα τοσα σκ**α που εχει η VAG εχει και το καλο οτι οι παντες ασχολουνται με τα αυτοκινητα της σε οτι αφορα βελτιωσεις-αναβαθμισεις και εχεις πολλες και ετοιμες λυσεις. Και η αισθηση...? Ε οκ..και το 207rc δεν ειναι καθολου κοντα στο 206 rc που ειχα, οποτε μια η αλλη πια..
drdino - Τετ 13 Ιαν 2010, 12:23:23
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
η εγγύηση σε οτιδήποτε αγοράζουμε, είτε αυτοκίνητο είτε κομπολόι, είναι τουλάχιστον 2 χρόνια, υποχρεωτικά λόγω Ε.Ε.
κ όπως είπαν και οι παραπάν, αν αλλάξει κάποιο ανταλλακτικό, ανανεώνεται η εγγύηση του για άλλα 2 χρόνια!

τώρα για την αλλαγή λαδιών και την εγγύηση της ανάρτησης... νομίζω ότι νομικά έχει δίκιο η αντιπροσωπεία. την στιγμή που τις 2 τελευταίες φορές δεν τους το πήγες, μπορούν να προφασιστούν οτιδήποτε γουστάρουν.


Α μισό, νόμιζα οτι ήταν μη προγραμματισμένες αλλαγές αυτές. Οι ελάχιστες πρέπει να γίνονται σε επίσημο συνεργείο με σφραγίδα/τζίφρα για να ισχύει η εγγύηση.
vagelis207 - Τετ 13 Ιαν 2010, 20:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια συμφωνω σε αυτα που λετε.Και εγω εχω παραπονα.Νομιζετε ομως οτι οι αλλες εταιριες εχουν καμια σοβαρη εξηπηρετηση??Η οτι αν παρετε VAG θα προκοψετε??Στην Ελλαδα ζουμε παρτε το χαμπαρι.
Εχω ακουσει και δει αρκετα πραγματα απο ολους.Δεν ειναι ολα ιδανικα μη νομιζετε.
bagosgt - Τετ 13 Ιαν 2010, 21:38:58
Θέμα δημοσίευσης:
σφραγιδα για σερβις πρεπει να εχει καθε 20000κμ,υπαρχουν αυτες καθε 20000κμ που ειναι κ γραμμενο μεσα στο βιβλιαρακι τοτε,εισα εντος εγγυησης Wink αν εισαι απο αθηνα στειλε μου ενα πμ να τα πουμε μπας κ βγαλουμε καμια ακρη Wink
king207cc - Τετ 13 Ιαν 2010, 23:06:46
Θέμα δημοσίευσης:
όπως τα λέει ο βάγγος, υπάρχει όρος στην εγγύηση ότι μέχρι να λήξη πρέπει τα servise να γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να ισχύει η εγγύηση.
drdino - Τετ 13 Ιαν 2010, 23:19:27
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:
όπως τα λέει ο βάγγος, υπάρχει όρος στην εγγύηση ότι μέχρι να λήξη πρέπει τα servise να γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να ισχύει η εγγύηση.


oxι σε εξουσιοδοτημενο αποκλειστικα, σε οποιοδηποτε νομιμο συνεργείο.
DimiP - Πεμ 14 Ιαν 2010, 19:06:55
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
εσυ δε θα σκασεις ουτε ευρω εφοσον εισαι στην εγγυηση κ αν ντρεπεσαι να το πεις εσυ,τοτε δωσε το τηλ τους να τους παρω να τους τα πω εγω,μην αγχωνεσαι,δε θελει να σε βλεπουν φοβισμενο.εφοσον εισαι νομιμος κ εντος εγγυηση τοτε το δικαιο ειναι με το μερος σου.


ελα ησυχασε εσυ που δεν κρατιεσαι για καυγα ! Laughing Laughing Laughing Laughing
bagosgt - Παρ 15 Ιαν 2010, 17:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
οχι κ καυγα ρε μητσαρα,αλλα εμεις δεν εχουμε ιαπωνα,οποτε τα αυτοκινητακια μας δεν ειναι κ τερατα αξιοπιστιας.επομενος αφου μας τον πιανουν με τα σερβις τους,ας μας καλυπτουν κ με την εγγυηση που δικαιουμαστε Mad
που θα παει,θα ερθει κ ο καιρος για τον ιαπωνα,αλλα μεχρι τοτε... Crying or Very sad
animalinstict - Παρ 15 Ιαν 2010, 21:51:20
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα πήρα το αμάξι απο την πεζό. Το είχα πάει για να αλλάξουν την τρόμπα νερού που σφύριζε "αδιάφορα" αλλά και για να δούμε το θέμα με τη wastegate. Ο ανθρωπος μου είπε πως το θέμα έχει πάει Γαλλία και πως τη τρίτη θα ξέρουμε απάντηση. Πάντος αυτος έχει ετοιμάσει τη λίστα με τα ανταλακτικά έτσι ώστε σε θετική απάντηση να τα παραγγείλει. Πολύ μεγαλη λίστα ρε παιδί μου... Θέλει καμια 10ριά κέρατα να αλλαχτούν. Γιατί για ένα χαλασμένο πράγμα πρέπει να αλλαχτούν τόσα πολλά εξαρτήματα??? Για να χρεώνουν??
Anyway κοντός ψαλμός... τη Τρίτη θα έχουμε απάντηση! Ως τότε θα κάνουμε βόλτα με τη "κατσαρόλα"


By the way: Για την τρόμπα μου είπαν οτι έφταιγε το κόκκινο αντι για πράσσινο παραφλού που είχα βάλει κάποια στιγμη (πέρσι το πάσχα), το οποίο δημιούργησε μια ρογμη στη φτεροτή.
Ισχύει αυτο ή παπατζα είπαν??
bagosgt - Παρ 15 Ιαν 2010, 23:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παπατζα μου φαινεται.στο 106 δουλευα εναν χειμωνα με χιονια κ με απλο απιονισμενο νερακι Shocked κ δεν επαθε τιποτα.δε νομιζω να ειναι τοσο ιδιοτροπες οι τρομπες μας.κ στο δικο μου που ειχα μεινει απο ψυγειο το καλοκαιρι εβαλα απλο νερο βρυσης,κ ακομα δουλευει η τρομπα(χαλασαν ολα τα αλλα ομως που τα προσεχα Evil )
drdino - Σαβ 16 Ιαν 2010, 11:51:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τα παραφλου διαφορετικου χρωματος δεν ειναι αναμειξιμα μεταξυ τους. Οταν ο κατασκευαστης πχ ζηταει το πρασσινο, τοτε βαζουμε μονο τετοιο.
mathanas - Σαβ 16 Ιαν 2010, 14:17:10
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Τα παραφλου διαφορετικου χρωματος δεν ειναι αναμειξιμα μεταξυ τους. Οταν ο κατασκευαστης πχ ζηταει το πρασσινο, τοτε βαζουμε μονο τετοιο.


και αμα τ αναμιξεις θα κοπουν οι φτεροτες απο την αντλια σε μισο χρονο.....ελεος........τι παπατζες ειναι αυτες.......
animalinstict - Τετ 20 Ιαν 2010, 19:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
Και τελικά ήρθε η απάντηση απο Peugeot γαλλίας και λέει πως είναι φυσιολογικός θόρυβος και δε καλύπτετε απο εγγύηση!!
Και εγώ ερωτώ...
1ον) πως γύνετε ενας θόρυβος που εμφανίζετε ξαφνικά στα 29.000km να είναι φυσιολογικός??? Για να είναι φυσιολογικός δε θα έπρεπε να υπήρχε εξ' αρχής???
2ον) Η απάντηση αυτή απο τη γαλλία φαντάζομαι ήρθε εγγράφος. Δε νομίζω ο έλληνας μήτσος να πείρε τηλέφωνο το γάλλο φρανσουά και να το κουβεντιάσανε...? Κάποιο έγγραφο πήγε και κάποιο γύρισε. Γιατι αυτο το έγγραφο δε μου το δείνουν να το δω με τα ματάκια μου?
3ον) Γιατι αυτή την απάντηση δε μου τη δείνουν και εγγράφος που τους ζήτησα???


Μήπως κάτι παίζει εδω???? Confused Confused

Δε μπορω να το καταλάβω αυτο ρε γα**το... Τα ίδια είχα και με το Punto.
-Ρε παιδιά χτες μου άναψε το λαμπάκι για το τιμόνι αλλά σήμερα έσβησε.
-Ε άρα δεν έχεις πρόβλημα.
Μόλις λύγει η εγγύηση μένει μόνιμα αναμένο
-Ρε παιδειά σας το είχα φέρει τότε, θυμάστε?
-Α! είναι γνωστό πρόβλημα, έπρεπε να είχες επειμείνει να στο αλλαξουμε. Πλήρωνε τώρα 1.000€

Πολύ φοβάμαι οτι το ίδιο είναι κι εδω... Sad Sad
Αϊ σιχτιρ πια Evil
Dikonou - Τετ 20 Ιαν 2010, 20:07:09
Θέμα δημοσίευσης:
Να επιμείνεις να σου δείξουν το χαρτί που σου ανέφεραν ειδάλως mail στην Γαλλία και να ζητήσεις και από εκεί να σου στείλουν την απάντηση ( που δεν πρόκειται ) αλλά κάντο. Κι αν σου αρνηθούν να επιμείνεις ξανά. Την απάντηση ή να δείς το mail με τα μάτια σου.
animalinstict - Τετ 20 Ιαν 2010, 20:16:26
Θέμα δημοσίευσης:
όταν λέτε "στειλε mail στη peugeot", που θα βρω το mail? Στο www.peugeot.fr εκεί που λέει contact-us??? Εκει θα πάει ένα μαιλ, θα το λάβει μια κοπελιά και απλά θα πατήσει delete.
drdino - Τετ 20 Ιαν 2010, 20:25:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το πιο πιθανό είναι να πάρεις μπάλες, καθώς θα σε παραπέμψουν Ελλάδα...

Έχεις κρατήσει το χαρτί που αναφέρει τον λόγο εισαγωγής στο συνεργείο;
animalinstict - Τετ 20 Ιαν 2010, 20:48:36
Θέμα δημοσίευσης:
οχι γιατι στο συνεργείο μπήκε για αλλαγή τρόμπας νερού και είπαν θα το κοιτάξουν κι αυτό. δε το γράψαν πουθενα...
drdino - Τετ 20 Ιαν 2010, 23:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Φρόντισε να υπάρξει καταχώρηση...
mathanas - Πεμ 21 Ιαν 2010, 00:07:19
Θέμα δημοσίευσης:
Δε θα βγαλεις ακρη, πιστεψε με , ειναι τακτικη απο τη Γαλλια αυτη. το email ειναι wm@peugeot.com, στειλε αλλα θα σε γραψουν κανονικα.
animalinstict - Κυρ 24 Ιαν 2010, 14:43:02
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόβλημα... Ο ήχος έχει μειωθεί αισθητά σε σημείο να τον θεωρήσεις φυσιολογικό. Πρέπει να έχει ησυχία και να ακούσιες με προσοχή για να τον αντιλιφθείς ανάμεσα σε όλους τους ήχους.
Την Τετάρτη έχω ραντεβού με τη LION αλλά τη να πάω να τους πω που θα μου πουν ότι είναι φυσιολογικό?

Απο τη μία χαίρομαι αν ήταν κάτι παροδικό που απλά ήθελε ξεκάπνισμα το αμάξι για να στρώσει αλλα απο την άλλη αν δεν είναι παροδικό και ξανα-εμφανιστεί εκτός εγγύησης???
android - Κυρ 24 Ιαν 2010, 14:53:15
Θέμα δημοσίευσης:
animalinstict έγραψε:
Πρόβλημα... Ο ήχος έχει μειωθεί αισθητά σε σημείο να τον θεωρήσεις φυσιολογικό. Πρέπει να έχει ησυχία και να ακούσιες με προσοχή για να τον αντιλιφθείς ανάμεσα σε όλους τους ήχους.
Την Τετάρτη έχω ραντεβού με τη LION αλλά τη να πάω να τους πω που θα μου πουν ότι είναι φυσιολογικό?

Απο τη μία χαίρομαι αν ήταν κάτι παροδικό που απλά ήθελε ξεκάπνισμα το αμάξι για να στρώσει αλλα απο την άλλη αν δεν είναι παροδικό και ξανα-εμφανιστεί εκτός εγγύησης???


wellcome to lion....
animalinstict - Τετ 27 Ιαν 2010, 19:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τελος καλό όλα καλα?? Ο καιρός θα δίξει...
Σήμερης πήγα και απο τη Lion. Ο ήχος έχει εξαφανιστεί συνεπώς οι άνθρωποι δε βρήκαν άκρη. Παρ' όλα αυτά, ο τεχνικός ήταν πάααααρα πολυ εξυπηρετικός και πρόθυμος να βοηθήσει. κατεβήκαμε 2 υπόγεια κάτω για να έχει απόλυτη ησυχία και με διάφορους τρόπους έκανε το αμάξι να βγάζει διάφορους ήχους και ρώταγε
-"μήπως άκουγες αυτό?"
- "όχι" έλεγα εγω.
-"Α, γιατι αυτο να ξέρεις είναι εκείνο"
έκανε άλλη μαγκιά έβγαζε άλλο ήχο το αμάξι
-"μήπως αυτο?
-"οχι"
κτλ κτλ μέχρι που μου εξίγησε το παραμικρό θόρυβο που πιθανων να άκουσα.

Μετα βγήκαμε μια μεγάλη βόλτα μπας και το κάνει, αλλα αυτο τίποτα.
Καταλήξαμε στο ότι αν το ξανακάνει να πάω κατευθείαν χωρίς ραντεβού να το δούν, αλλά μου εξίγησε οτι μπορεί να ήταν και κάτι τυχαίο όπως οτι ένας ιμάντας η μια καδένα να ακουμπούσε κάπου και να έκανε αυτο το συντονισμό και τώρα να είναι οκ.

Σημασία έχει οτι ο άνθρωπος ασχολήθηκε με το αμάξι και με καθησύχασε. Και μάλιστα επειδή του εξήγησα και μια περιπέτεια που είχα με παλιότερο αμάξι μου έδωσε να καταλάβω ότι και να παρουσιαστεί η βλάβη μετα την λήξη της εγγύησης να μην ανυσηχώ.

Σημασία έχει οτι το αμάξι δουλέυει μια χαρά απο τη δευτέρα
Αϊντε να δούμε...
salex - Τετ 27 Ιαν 2010, 20:06:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το σημαντικότερο προσόν των αυτοκινήτων μας, που δεν διαφημίζεται καθόλου:

Αυτοΐαση! Όλα φτιαχνουν από μόνα τους. Του τραβάς και καμια δυο σφαλιάρες ενίοτε για να στρώσει.
SAKIS-LEMANS - Πεμ 28 Ιαν 2010, 09:41:06
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Το σημαντικότερο προσόν των αυτοκινήτων μας, που δεν διαφημίζεται καθόλου:

Αυτοΐαση! Όλα φτιαχνουν από μόνα τους. Του τραβάς και καμια δυο σφαλιάρες ενίοτε για να στρώσει.


πες το ψέματα! και χωρίς σφαλιάρα μάλιστα!
drdino - Πεμ 28 Ιαν 2010, 20:58:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μέχρι τώρα ήξερα πως μόνο τα φιατ έχουν τέτοιο σύστημα. Confused Laughing Laughing
kostas207rc - Δευ 22 Φεβ 2010, 16:16:27
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με την wastgate....Ελπίζω με το γράσσο να λυθεί αυτός ο ήχος...
Ακούστε τώρα το κορυφαίο να γελάσετε!!!!
Το καλοκαίρι που μας πέρασε άλλαξα στην εγγύηση αντλία νερού και σήμερα διαπιστώσαμε στο συνεργείο ότι έχει και η αλλαγμένη πρόβλημα!!
Με τα πολλά θα ξαναβάλω καινούργια πάλι στην εγγύηση...
Αυτό το αναφέρω γιατί κάτι διάβασα πιο πάνω ότι φτάιει το παραφλού...
Όλα στο κόλπο είναι μην ανχώνεστε γιατι αν δεν χαλάγανε τα 207 πως θα ζούσανε τα συνεργεία....
vatos - Δευ 10 Ιούλ 2017, 16:21:22
Θέμα δημοσίευσης:
να παίξω μια ανάσταση εδώ Laughing Laughing Laughing


έχω και εγώ ένα συντονισμό τρίξιμο στις 2.5 - 3 κ rpm και νομίζω είναι από την τουρμπίνα

το κάνει μόνο στο άφημα του γκαζιού οπότε δεν είναι ο άξονας της, μάλλον η wastegate
κάτι για γράσα που γράφεται εδώ τι φάση απλά βάζουμε γράσο γύρω γύρω από το κλαπέτο ;
android - Δευ 10 Ιούλ 2017, 18:35:06
Θέμα δημοσίευσης:
vatos έγραψε:
να παίξω μια ανάσταση εδώ Laughing Laughing Laughing


έχω και εγώ ένα συντονισμό τρίξιμο στις 2.5 - 3 κ rpm και νομίζω είναι από την τουρμπίνα

το κάνει μόνο στο άφημα του γκαζιού οπότε δεν είναι ο άξονας της, μάλλον η wastegate
κάτι για γράσα που γράφεται εδώ τι φάση απλά βάζουμε γράσο γύρω γύρω από το κλαπέτο ;


Μετα απο 8 χρονια η καλυτερη λυση σ αυτο ειναι να μαθεις να ζεις μ αυτο,αλλωστε δεν ειναι προβλημα,ουτε χαλαει κοσμο,οκ οταν εχεις παρει ενα καινουργιο αμαξι και εχεις σκασει ενα σεβαστο ποσο δε θες να κανει τιποτα αλλα πλεον κλαιν μαιν
vatos - Δευ 10 Ιούλ 2017, 20:23:15
Θέμα δημοσίευσης:
αν το πρόβλημα είναι μόνο η φασαρία και το χρρου χρρου οκ να ζήσω με αυτό
έχω ζήσει και με χειρότερα πράγματα Laughing

αν όμως δεν κρατάει πίεση η τουρμπίνα γιατί χοροπηδάει το κλαπέτο καλύτερα να το πιάσω με την αργκόν και να βάλω external στο αμάξι Laughing Laughing Laughing
android - Τρι 11 Ιούλ 2017, 13:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εχει θεμα το πορτακι σιγουρα δεν εχει να κανει με το γρασσο. Απο την αλλη αν εχει θεμα η μεμβρανη στην wg παλι δεν εχει να κανει με γρασσο. Στην πρωτη φαση θες αλλο μαντεμι στην 2η αλλη wg. Μακαρι να στρωναν τετοια προβληματα με ενα δαχτυλο γρασσο αλλα δεν
Gotcha - Τρι 11 Ιούλ 2017, 15:54:48
Θέμα δημοσίευσης:
vatos έγραψε:
αν το πρόβλημα είναι μόνο η φασαρία και το χρρου χρρου οκ να ζήσω με αυτό
έχω ζήσει και με χειρότερα πράγματα Laughing

αν όμως δεν κρατάει πίεση η τουρμπίνα γιατί χοροπηδάει το κλαπέτο καλύτερα να το πιάσω με την αργκόν και να βάλω external στο αμάξι Laughing Laughing Laughing


Κατσε γτ με εχεις μπερδεψει. Εχεις ηχο συντονισμου + απωλεια πιεσης, ή απλα εναν συντονισμο στις 2,5-3 στροφες? Μηπως τριζει καποια θερμοασπιδα της εξατμισης? Με σταθερο γκαζι στις 2,5 στο κανει?
vatos - Τρι 11 Ιούλ 2017, 17:02:11
Θέμα δημοσίευσης:
sorry παιδιά


το πρόβλημα είναι 2.5-3 k rpm Μόνο όταν αφήνεις το γκάζι
εκεί συντονίζει κάτι

δεν είναι η θερμοασπίδα είμια σίγουρος γιατί την κράταγα και το έκανε πάλι
αν και θα την βγάλω σήμερα να δω αν έχει ξεβιδώσει ο άξονας από το κλαπέτο της wastegate

πίεση δεν νομίζω πως χάνει το αμάξι
αλλά δεν παίρνω και όρκο γιατί το torque ( android app ) μετράει του κώλου του το χαβά με αυτά που λέει πρέπει να σηκώνω τουλάχιστον 1.6 bar Laughing Laughing Laughing

το αμάξι είναι 207 rc
makis106 - Τρι 11 Ιούλ 2017, 18:22:07
Θέμα δημοσίευσης:
Τσαμπα παιδευεσαι, οπως σου ειπαν και παραπανω, το κανουν όλα. Δεν εχει αναγκη, αν του βαλεις γρασο, σε 10 μερες θα το εχει καψει και θα κανει παλι το ιδιο. Ασ'το στην ησυχια του (ή μαλλον στη φασαρία του).
vatos - Τρι 11 Ιούλ 2017, 19:15:38
Θέμα δημοσίευσης:
τα έλυσα όλα σήμερα
η τουρμπίνα τζόγος 0 μια χαρά
η wastegate το αξονάκι χοροπηδάει λίγο αλλά καλά μου φαίνεται
και βιδωμένο όσο πρέπει ακριβός

παίζει να παιδεύομαι τσάμπα όντως απλά επειδή τώρα το πήρα ακόμα οτι ακούω μου κάθεται περίεργο Embarassed

επίσης ένας σένσορας που έχει στην εισαγωγή του τούρμπο είναι θερμοκρασία ;
NoDsl - Τρι 11 Ιούλ 2017, 20:31:11
Θέμα δημοσίευσης:
Έχουμε καταλήξει αν ο τζόγος είναι απο την κλείδωση "πορτακίου-αξονα wastegate" (κοκκινο) ή τον πύρο του πορτακίου(κιτρινο) που περνάει μέσα απο το μαντέμι και δένει στην κλείδωση;


vatos - Τετ 12 Ιούλ 2017, 00:46:08
Θέμα δημοσίευσης:
με τα λίγα που έπιασα ο τζόγος είναι στο κόκκινο
drdino - Τετ 12 Ιούλ 2017, 09:21:20
Θέμα δημοσίευσης:
vatos έγραψε:

αλλά δεν παίρνω και όρκο γιατί το torque ( android app ) μετράει του κώλου του το χαβά με αυτά που λέει πρέπει να σηκώνω τουλάχιστον 1.6 bar Laughing Laughing Laughing

το αμάξι είναι 207 rc


Tι εννοείς με αυτό; Το torque είναι αρκετά αξιόπιστο, τι πίεση βλέπεις δηλαδή;
vatos - Τετ 12 Ιούλ 2017, 09:52:09
Θέμα δημοσίευσης:
max με το torque στο absolute manifold pressure ( αυτό μετράει μόνο )

170kpa 1.7bar δλδ
εκτός αν μετράει και μια ατμόσφαιρα + το torque και πρέπει να την αφαιρώ εγώ (?) και έτσι έχω 0.7 ;

το boost οργανάκι του torque δεν μετράει τίποτα
Gotcha - Τετ 12 Ιούλ 2017, 10:08:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σου σηκωνε 1,7 θα ειχε σπασει προχθες (ή απλα θα σου εμπαινε μονιμα safe mode πανω απο 1,55). Μαλλον ειναι αυτο που λες με το +1 απο την ατμοσφαιρικη. Στο δικο μου τουλαχιστον εβλεπα boost κανονικα, (και υποπιεση και πιεση).

Δεν ειμαι σιγουρος για το 0,7, αλλα εχω την εντυπωση πως το ΡΨ εχει οβερ 0.8 με 0,6 σταθερη
vatos - Τετ 12 Ιούλ 2017, 10:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
ε άρα αν έχει 0.6 σταθερά σωστά είναι τότε αν πεις οτι δεν είμαι ακριβός στο ύψος της θάλασσας για να είμαι 1bar +

οπότε μετράει 1 και κάτι πάνω σύνολο 1.7


το θέμα είναι οτι το boost guage δεν βγάζει τίποτα σε μένα ούτε πίεση ούτε υποπίεση



για το σενσορα στο κολάρο της τουρμπίνας στην εισαγωγή που έρχεται από τις αναθυμιάσεις ξέρουμε τι είναι ;
γιατί τον έχω ξυλώσει για τώρα και το αμάξι το έγραψε στα @@ του κανονικά !
alexandros 207 Rallye - Τετ 12 Ιούλ 2017, 12:50:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι σενσορας. Αντισταση ειναι
Gotcha - Τετ 12 Ιούλ 2017, 13:02:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω αν το κανεις σωστα αλλα απο το torque πρεπει να κανεις add new display, να διαλεξεις το οργανακι που θες, και στην επιλογη του σενσορα να πας κατω-κατω και να διαλεξεις το "turbo boost & vacuum gauge"
drdino - Τετ 12 Ιούλ 2017, 13:17:34
Θέμα δημοσίευσης:
Absolute=ατμοσφαιρική+πίεση τούρμπο
Relative=boost

Στο δικό μου δουλεύει πάντως:

vatos - Τετ 12 Ιούλ 2017, 14:21:45
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Δεν ειναι σενσορας. Αντισταση ειναι


και είναι εκεί για ;

Gotcha έγραψε:
Δεν ξερω αν το κανεις σωστα αλλα απο το torque πρεπει να κανεις add new display, να διαλεξεις το οργανακι που θες, και στην επιλογη του σενσορα να πας κατω-κατω και να διαλεξεις το "turbo boost & vacuum gauge"


"turbo boost & vacuum gauge δεν μετράει τίποτα σε μένα ! Confused

drdino έγραψε:
Absolute=ατμοσφαιρική+πίεση τούρμπο
Relative=boost

Στο δικό μου δουλεύει πάντως:


εμένα δεν θέλει Cool
alexandros 207 Rallye - Τετ 12 Ιούλ 2017, 14:44:16
Θέμα δημοσίευσης:
vatos έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Δεν ειναι σενσορας. Αντισταση ειναι


και είναι εκεί για ;

Για να εξατμίζονται οι υγροποιημενες αναθυμιάσεις τον χειμωνα οταν κανεις μικρες διαδρομες
vatos - Τετ 12 Ιούλ 2017, 15:19:45
Θέμα δημοσίευσης:
A άρα δεν τρέχει τίποτα που το έχω ξηλώσει γιατί έχω την εισαγωγή εκεί !
vatos - Τετ 12 Ιούλ 2017, 19:59:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα δε θέλει με τπτ να μετρήσει πίεση. Μπορεί να φταίει ο ελμ που έχω δε ξέρω



vatos - Πεμ 13 Ιούλ 2017, 14:00:00
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά με άλλο τηλ μέτρησε κανονικά μέχρι 0.9 bar
Gotcha - Παρ 14 Ιούλ 2017, 08:40:03
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb Left

Τωρα λογικα με το αλλο τηλ θα σου δειχνει και το LTFT (γτ στην φωτο που ανεβασες το δειχνει 0, εκτος βεβαια αν ειναι πραγματι 0)
vatos - Παρ 14 Ιούλ 2017, 11:48:01
Θέμα δημοσίευσης:
είναι όντως 0 γιατί πριν καμιά βδομάδα με το μαμά φίλτρο μπουκωμένο μέτραγα -3%

τώρα με φίλτροχοάνη στην τουρμπίνα έφτασε σιγά σιγά στο 0

λογικά είναι εντάξει το αμάξι από χρονισμό
makis106 - Παρ 14 Ιούλ 2017, 12:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
Το μηδεν ειναι πολυυυυ καλο!! Εκτος και αν εκανες προσφατα ελεγχο σφαλματων. Μετα απο ελεγχο σφαλματων με διαγνωστικο, τα τριμς μηδενιζουν και χρειαζονται καποια χλμ για να ερθει το πραγματικο νουμερο.
vatos - Παρ 14 Ιούλ 2017, 14:03:16
Θέμα δημοσίευσης:
σβήνουν τα trims όταν στείλεις στον εγκέφαλο erase command ναι
αλλά πρόσφατα δεν το έχω σβήσει έκανα 400km όταν γύρναγα από Καρπενήσι και ήταν στο -3% και τώρα εδώ Αθήνα 2-3 φορές που το έχω βγάλει έφτασε στο 0%

η μόνη διαφορά είναι οτι με το που ήρθα Αθήνα ξήλωσα όλο το φιλτροκούτι γιατί το φίλτρο που είχε μέσα είχε λιώσει

και είχα ήδη κολάρα και σωλήνες για να βάλω χοάνη
και του έβγαλα τις πάνω αναθυμιάσεις από την εισαγωγή σε δοχείο
dmpatanis - Τετ 21 Αύγ 2019, 09:26:18
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη εχω και εγω αυτον τον θορυβο συντονισμου σε 3008 150hp ξερουμε απο που ει αι και εαν διορθωνεται?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr