Παράθεση: |
To project που ξεκίνησε από το 2000 και μάλλον θα είναι το ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΧΗΜΑ με αίσια κατάληξη (παραγωγή) χάρη στον εφυέστατο και πεισματάρη Κορρέ...
Στο κλιπάκι παραπάνω βλέπουμε το P2, ενώ ήδη έχει τελειώσει και το P3 το οποίο δεν θα είναι με το αναιμικό 1300άρη κινητήρα από haya αλλά με τον 5.7 της corvette. Περισσότερα για όποιον ενδιαφέρεται στο IGNITION την νέα προσπάθεια του εξαιρετικού Δασκάλου Δ. Χοιδά, μετά το R&D που έπαυσε πέρυσι... Αξιοσημίωτο βεβαίως είναι, ότι έδειξε εντονότατο ενδιαφέρον ο στρατός των Αραβικών Εμιράτων και έστειλαν επιτελείο |
Sinanai έγραψε: |
Το Δημήτρη (Μίμη) Κορρέ τον έχω γνωρίσει (ήταν γείτονες, μικροί, με τον πατέρα μου) και είναι απίστευτος τύπος. Μηχανικός με όλη τη σημασία της λέξης, αφού έχει διαπρέψει σε μεταφορές ... κτηρίων! Έχει μεταφέρει εκκλησίες που έχουν κινδυνέψει από ποτάμια, εκκλησάκι στα Σπάτα, στη θέση του αεροδρομίου, καθώς και το παλαιό κτήριο του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη κ.ά. Ο αδερφός του, δε, ήταν επί χρόνια υπεύθηνος των αναστηλωτικών εργασιών στην Ακρόπολη. Καθόλου τυχαίοι άνθρωποι, γενικά, δηλαδή... Μακάρι να πάει καλά το προτζεκτάκι...
EDIT: Όταν τα είχαν βρει σκούρα, για το πως θα στήσουν το στέγαστρο του Καλατράβα στο ΟΑΚΑ, αυτός ήταν που τους έδωσε τη λύση να το στήσουν παραπέρα και να το ζμπρώξουν πάνω σε ράγες... |
SnakeMJK έγραψε: |
Αξιοσημίωτο βεβαίως είναι, ότι έδειξε εντονότατο ενδιαφέρον ο στρατός των Αραβικών Εμιράτων και έστειλαν επιτελείο |
Παράθεση: |
Αραβες δειξαν ενδιαφέρον ,ο Κορρες βρηκε τα κονε πηγε κατω καλα προετοιμασμενος και αντιμετωπισε ενα επιτελειο απο οικονομολογους ,μηχανολογους ,πιλοτους κι οτι αλλο μπορεις να φανταστεις που τον ξεψάχνισαν.Ο Κορρές ζητησε την αναπτυξη κι αλλων τυπων του αυτοκινητου οπως ενα φτηνότερο,μεγαλύτερο Suv για τον εαυτο του και την ομαδα του .Οι αραβες απαντησαν πως θελουν την αναπτυξη στο Ντουμπαϊ για να αξιοποιηθεί η γνωση απο την νεα γενεια. (Νοοτροπια)
Επισης θελαν να αναπτυχθει στρατιωτικο οχημα που να πεφτει με αλεξίπτωτο στην ερημο για περιπολίες.Κατι που δεν πολυαρεσε βεβαια σε φιλειρηνιστές οραματιστές μηχανικους (ονοματα δε λεμε) Αντιθετα απο τους ελληνες ακουγε μονο μπραβο και για το κρατος εχει αναφερθεί πως αν τους πρότεινε να επενδύσουν 100.000.000 σε μασουλημα για την παρτη τους θα του τα δινανε, αν τους ζητουσε 5 για το project θα επαιρνε τα (λογοκρισια). Σε Σουηδια και Φινλανδια ,φανταζομαι κι αλλου, Υπαρχουν μικρα εργοστασια υποκατασκευαστες τμηματων αλλα και ολοκληρων αυτοκινητων μεχρι και αεροπλανων.Εκει αναζητησε κατασκευαστη για το Σασμαν.Οι Σουηδοι στειλαν εδω μηχανικο για να δει αν το σασμαν οντως δουλευει μιας και δεν ειχαν ξανασυναντησει κατι παρομοιο.Τα αποτελεσματα ηταν εξαιρετικα.Ο Σουηδος ενθουσιαστικε και το εργοστασιο τους κατασκευασε το σασμαν του προτοτυπου σε κοστος υψηλο μεν αλλα κατω του 1/10 που θα ζητουσαν οι καλητεροι ελληνες μηχανουργοι. Αρκει να σας πω πως οι ελληνες για να κατασκευασουν 3 δισκους μελετησαν τα σχεδια για δυο εβδομαδες, ζητησαν 9000 και 15μερες για κατασκευη . Αντιθετα ο σουηδος κοιταξε μια τα σχεδια φωναξε τον αντιστοιχο βοηθο Σουηδο βαγγελη και την αλλη μερα για 1500 ευρο ειχαν τους δισκους. |
Παράθεση: |
Ο Δημήτρης Κορρές είναι αρχιτέκτων μηχανικός,
κεραμίστας - αγγειοπλάστης, μηχανουργός. Παράλληλα μπορεί να χαρακτηριστεί και ως πρωτοπόρος της αναρρίχησης βράχου στην Ελλάδα. Έχει ανοίξει πάμπολλες αναρριχητικές διαδρομές, που για την εποχή τους ήταν εξωπραγματικές. Είναι ο πρώτος (στην Ελλάδα) που εισήγαγε και δίδαξε την ελεύθερη αναρρίχηση. Σκαρφάλωσε πλάκες που κανείς δεν διανοήθηκε εκείνη την εποχή να κοιτάξει. Είναι ο άνθρωπος που δεν δέχεται την έννοια "ακατόρθωτο", ο άνθρωπος που μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος... Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου... Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας... Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας... Μετακίνησε τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα... Μετακίνησε τον ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων... Μετακίνησε ένα τζαμί στη Θεσσαλονίκη και άλλα κτήρια... Πρότεινε την ανάπλαση της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου... Δεν επαρκούν πολλές σελίδες για να απαριθμήσει κανείς τις πρωτότυπες ιδέες του... Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με ένα project για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία. Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του. Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες. |