spyros_rallye έγραψε: |
90-170 με 5η 18sec. περιπου με το κινητο. Οταν ηταν καινουριο με 5000κμ ειχα κανει περιπου 21sec. H διαφορα ειναι μεγαλη τωρα με στρωμενο κινητηρα! |
volvos έγραψε: |
πστ μικρε το 60-160 που μετρανε τα περιοδικα βγαινει με αφαιρεση...
βαζουν κατω το αμαξι μετρανε το 0-160 και αφαιρουν το χρονο που εκανε στο 0-60.... δεν ειναι περνω ενα αμαξι παω με 60 σταθερα παταω γκαζι και ποτε πιανω τα 160 ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Γειά σου Γάκη και καλώς μας βρήκες πάλι! ![]() Εγώ πόσταρα εδώ το τεστ σου για το 207 rallye, στο οποίο ήταν πολύ πολύ κοντά το νούμερο που έκανες για το 0-100 με αυτό που δίνει η peugeot και με εντυπωσίασε θα έλεγα. Είπες οτι συνήθως μετράτε πιο κάτω τα αυτοκίνητα από αυτό που δίνει ο κατασκευαστής αλλά εγώ συνήθως, σε διάφορα περιοδικά που διαβάζω κατα καιρούς, τα περισσότερα βλέπω οτι τα βγάζουν πιο πάνω απ'ότι δίνει ο κατασκευαστής. Για παράδειγμα κοιτάγαμε την Alfa Romeo mito την QV με έναν φίλο (την περιμένει από στιγμή σε στιγμή) σε διάφορα τεστ που έχουν κάνει διάφορα περιοδικά και sites, και από 7,5 που δίνει η Alfa την μετράνε 8,5. Μου έκανε εντύπωση γιατί είναι μεγάλη διαφορά. Από τη μια σκέφτεσαι ότι ίσως κάνανε λάθη στη μέτρηση, αλλά από την άλλη όλοι κάνανε τα ίδια λάθη? Μερικές φορές αμφιβάλω για την αξιοπιστία των μετρήσεων... ![]() |
clio16v έγραψε: | ||
Καλησπέρα σε όλους. Γάκης ονομάζομαι και είμαι αρχισυντάκτης του POWER Techniques. Έχω αρκετό καιρό να μπω στο forum σας αλλά ψάχνοντας κάτι, έχω περάσει την τελευταία ώρα εδώ και βλέπω πως κουβεντιάζετε πολλά και αξιόλογα πράγματα στο forum σας και μάλιστα με επίπεδο, πράγμα ιδιαίτερα σπάνιο. Μπράβο σας! ... p.s. Αν μπορεί κάποιος mod/admin να αλλάξει το nick μου σε Gakis καθώς το Clio (δυστυχώς) το έχω πουλήσει εδώ και χρόνια... Ευχαριστώ! |
volvos έγραψε: |
καταρχην να μεταφερθει αλλου το τοπικ
νομιζω οτι το γραψανε λαθος γιατι στην οθονιτσα με βαρη λεει 1245 συνολο επισης να σημειωσω οτι εψαξα τη μαλ***α πυ ειχα γραψει και εγω παλιοτερα για βενζινη ειδικο βαρος ειναι καπου στο 0.75 και οχι 0.5 αρα τα 50λιτρα ειναι 40κιλα στο περιπου και λιγο πιο κατω και οχι 25 που νομιζαμε κατι δε κολλαει με τα νουμερα τους παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα |
Jim207GT έγραψε: | ||
Όπως και τι σημαντικό σε μια coilover ακόμα και τις πλάκας να ζυγιστεί και να ρυθμιστεί από γνώστη ![]() |
volvos έγραψε: |
παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια
ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα |
SnakeMJK έγραψε: |
Άρθρο του topgear...
http://www.topgear.com/uk/photos/how-fat-is-your-car?imageNo=0 ![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||
ναι ισχύει, αλλά σε αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις.... γιατί στο 207ρουψου με τα 175 και να του αφαιρέσεις τα 100 κιλά... κλάιν. αλλά στα 75 άλογα, τα μείον 100 κιλά είναι τεράστια διαφορά. (2 δευτερόλεπτα κάτω στον γύρο ![]() |
mufcpavlos έγραψε: |
καμια διαφορα. αν κανεις 15 ωρες 25 λεπτα και 32 δευτερολεπτα να ολοκληρωσεις το γυρο με τα 75 αλογα ![]() ![]() |
kos_argyris έγραψε: |
Βασικά, το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξες δεν έχει καμία σχέση με τα άλογα του αυτοκινήτου. Η αναλογία μειώθηκε στη 2η περίπτωση επειδή είναι πιο βαρύ, όχι επειδή είναι πιο δυνατό |