PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Επιδόσεις 207 RC-GT/RALLYE

kos_argyris - Κυρ 10 Ιαν 2010, 17:04:18
Θέμα δημοσίευσης: Επιδόσεις 207 RC-GT/RALLYE
Αυτές είναι οι επιδόσεις του 207 rc-gt από ένα σχετικά αξιόπιστο site (http://www.zeperfs.com/en/fiche1366-peugeot-207-rc.htm):

207 rc
Max Real Speed : 216 Km/h
400m : 15.6 s.
Km : 28.3 s.
0 to 60 : 3.2 s.
0 to 80 : 5.4 s.
0 to 100 : 7.5 s.
0 to 120 : 10.1 s.
0 to 130 : 11.9 s.
0 to 140 : 13.8 s.
0 to 160 : 18 s.
0 to 180 : 24.3 s.
0 to 200 : 30.2 s.

60 to 90 in 4 : 4.1 s.
80 to 120 min : 4.4 s.
80 to 120 in 4 : 6 s.
80 to 120 in 5 : 7.9 s.
80 to 150 in 5 : 14 s.
80 to 180 min : 15.9 s.
90 to 120 in 5 : 5.6 s.
90 to 130 in 5 : 8.6 s.
140 to 160 in 5 : 5.6 s.
140 to 200 in 5 : 21.8 s.
400m from 40 in 4 : 15.5 s.
400m from 50 in 4 : 15 s.
400m from 50 in 5 : 15.5 s.
Km from 40 in 4 : 28.4 s.
Km from 50 in 4 : 27.8 s.
Km from 50 in 5 : 29 s.


207 gt-rallye
Max Real Speed : 207 Km/h
400m : 16.6 s.
Km : 30 s.
0 to 40 : 2.2 s.
0 to 60 : 4.2 s.
0 to 80 : 6.1 s.
0 to 100 : 8.5 s.
0 to 120 : 12 s.
0 to 130 : 14.2 s.
0 to 140 : 16.6 s.
0 to 160 : 22.5 s.
0 to 180 : 32.2 s.

60 to 90 in 4 : 4.8 s.
60 to 90 in 5 : 6.4 s.
60 to 100 in 4 : 6.6 s.
80 to 100 in 4 : 3.4 s.
80 to 100 in 5 : 4.1 s.
80 to 120 min : 5.7 s.
80 to 120 in 4 : 7.2 s.
80 to 120 in 5 : 9.2 s.
80 to 140 in 4 : 11.9 s.
80 to 140 in 5 : 14 s.
80 to 150 in 5 : 17.2 s.
80 to 160 in 4 : 18.3 s.
80 to 160 in 5 : 20.3 s.
80 to 180 min : 24.2 s.
90 to 120 in 4 : 5 s.
90 to 120 in 5 : 6.6 s.
90 to 130 in 3 : 7.2 s.
90 to 130 in 4 : 8.5 s.
90 to 130 in 5 : 10.2 s.
140 to 160 in 5 : 6.2 s.
400m from 40 in 4 : 16.7 s.
400m from 40 in 5 : 18.4 s.
400m from 50 in 4 : 15.4 s.
Km from 40 in 4 : 30.1 s.
Km from 40 in 5 : 33 s.
Km from 50 in 4 : 28.8 s.



Όποιος έχει καταγράψει κάποια σχετικά αξιόπιστη μέτρηση ας την αναφέρει μαζί με τις βελτιώσεις που έχει κάνει για να βγάζουμε συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα αυτών. Θα πει κανείς και θα συμφωνήσω ότι παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες, όπως βάρος, θερμοκρασία, βενζίνη, κλίση οδοστρώματος, υψόμετρο κτλ... Εν πάσει περιπτώσει, καταλαβαίνουμε όλοι πόσα σφάλματα μπορούν να υπάρξουν, οπότε ο καθένας μπορεί να βγάλει τα αντίστοιχα συμπεράσματα. Κάποια πάντως χοντρικά συμπεράσματα νομίζω μπορούν να βγουν. Αν όχι, τσάμπα γράφω όσα γράφω και θα σβήσω το topic Laughing
kos_argyris - Κυρ 10 Ιαν 2010, 17:05:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεκινάω.
Πρόγραμμα etuners, σκάστρα vag, όλα τα άλλα μαμά
Από βάρος μόνο εγώ (92kg), μισό τεπόζιτο βενζίνη και μικροπράγματα δικά μου (άντε 10kg)
Έχω καταγράψει αρκετές φορές ρεπρίζ 80-120 με 4η και 5η με θ. περιβάλλοντος 18 με 20 βαθμούς με το κινητό μου με αποτέλεσμα
80-120 με 4η : 5.2 με 5.3 sec
80-120 με 5η : 6.6 με 6.8 sec
spyros_rallye - Δευ 11 Ιαν 2010, 18:37:22
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μεγαλωσει λιγο η παρεα θα πω και τους αντιστοιχους χρονους με το δικο μου 207rallye που ειναι εντελλως μαμα,
80-120 με 3η 5,5 με 4η 6,4 και με 5η 7,4 (χρονοι απο κινητο)

-αν και εχω αμφιβολιες σχετικα με την αξιοπιστια του στις μετρησεις του www.zeperfs.com διοτι σε 2-3 συγκριτικα που παρατηρησα με το rallye εχει διαφορετικα νουμερα-
kos_argyris - Δευ 11 Ιαν 2010, 20:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
Έβαλα και του gt-rallye τις μετρήσεις Σπύρο για να γράψει όποιος φίλος θέλει τις μετρήσεις που έχει κάνει. Αν μαζευτούν αρκετές τιμές θα φτιάξω και κανα excellόφυλλο με μέσες τιμές.
mechanic - Τρι 12 Ιαν 2010, 00:14:06
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου καλή η ιδέα σου,

το μονο που έχω απορία...
είναι αυτά τα 7.1 0-100
ξέρει κανεις πόσος χρόνος μεσολαβεί στην αλλαγή ταχύτητας?
kathos ayto to sasman den nomizo oti einai gia pragmatika "grigores"
allages.
(diorthoste me an eimai lathos please)
opote i kanane mia metrisi 0-100 kai meta pigan gia syxronize
i to amaksi stin praksi (an eixe DSG leme tora Rolling eyes Very happy )
einai ligo poio grigoro kai stis metriseis apo stasi 0-100/400m ktl thavetai apo to sasman tou.
ti pragmatika symvainei???? Confused
Lefter1s RC - Τρι 12 Ιαν 2010, 00:46:42
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σας πω εγω τι γινεται: η μετρηση 0-100 ή οποιαδηποτε αλλη μετρηση απο σταση απλα ΔΕΝ ευννοει το αμαξακι μας.
ironman02 - Παρ 29 Ιαν 2010, 00:41:07
Θέμα δημοσίευσης:
Μέτρηση από το power magazine για το rallye.

http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=26

8.14! Impressive! Very happy
kos_argyris - Κυρ 14 Μάρ 2010, 17:12:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιο καλό παιδάκι με βελτιωμένο rc θα μετρήσει το 60-160 του? Θέλω να δω τι επιπλέν δέκατα κερδίζει κάποιος με εξατμίσεις, εισαγωγές κτλ. Προς το παρών έχω stage 1 etuners και intercooler χωρίς update μετά το i/c. Το zeperfs λέει για το μαμά rc 60-160 σε 14,8 δεύτερα, το δικό μου με αυτές τις μετατροπές το έχω μετρήσει γύρω στα 14 δεύτερα, λίγο πάνω λίγο κάτω. Βάλτε κάτω τα χρονόμετρα και πείτε χρόνους.
volvos - Δευ 15 Μάρ 2010, 00:00:40
Θέμα δημοσίευσης:
πστ μικρε το 60-160 που μετρανε τα περιοδικα βγαινει με αφαιρεση...
βαζουν κατω το αμαξι μετρανε το 0-160 και αφαιρουν το χρονο που εκανε στο 0-60....

δεν ειναι περνω ενα αμαξι παω με 60 σταθερα παταω γκαζι και ποτε πιανω τα 160 Cool
salex - Δευ 15 Μάρ 2010, 09:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης η μέγιστη ταχύτητα για τα 207 GT/Rallye είναι μόνο κατά φαντασία 207χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο σε εργοστασιακή μορφή χρειάζεται 2 ώρες τέρμα γκάζι και ευνοικό τυφώνα για να τα πιάσει! Είπαμε, καλό χρυσό και άγιο αλλά τόσο γρήγορο δεν είναι.
kos_argyris - Δευ 15 Μάρ 2010, 10:04:49
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είπα σε κανέναν να πηγαίνει με 60 σταθερά και να πατήσει τέρμα γκάζι. Μπορεί να αρχίσει με 2α και 40 και να πατήσει τέρμα ώστε στα 60 να έχει full επιτάχυνση με 2α. Η μόνη διαφορά με το zeperfs θα είναι η αλλαγή 1ης-2ας που στις μετρήσεις των περιοδικών μπορεί να περιλαμβάνεται στο 14,8, αλλά και αυτό παίζεται γιατί μπορεί να αλλάζουν πριν τα 60 την 1η. Εγώ το έχω μετρήσει 5-6 φορές με αυτό το τρόπο και έβγαλα ένα μέσο όρο 14 δεύτερα. Αν θέλει κάποιος άλλος να μετρήσει με αυτό το τρόπο για να συγκρίνω ευχαρίστως. Όσον αφορά την αξιοπιστία των μετρήσεων του zeperfs, το μόνο που έχω να αναφέρω είναι ότι τα νούμερα τους επιβεβαιώνονται από τις μετρήσεις των etuners που αναγράφονται στο forum τους. Όσο για τη τελική, όπως είπε και ο Στέλιος, δύσκολο να τη μετρήσεις αξιόπιστα, οπότε δε δίνουμε και πολύ σημασία.
volvos - Δευ 15 Μάρ 2010, 10:38:52
Θέμα δημοσίευσης:
αλλο πραμα να ξεκινησεις απο σταση με 1η κλπ κλπ για να μετρησεις ιδανικο 0-100 και 0-160 και αλλο πραμα να ξεκινησεις απο 40 με 2α....χαωδης διαφορα
kos_argyris - Δευ 15 Μάρ 2010, 12:12:13
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να σου πω. Τη χαώδη κιόλας διαφορά εγώ δε μπορώ να τη καταλάβω. Απλά αυτό που θα ήθελα είναι να καταγραφούν κάποια στιγμή οι βελτιώσεις στις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου ανάλογα με τις μετατροπές για να δούμε τι γίνεται στο δρόμο. Γιατί άλλα μπορούν να λένε τα δυναμόμετρα και άλλα να γίνονται στο δρόμο. Να σου πω ένα παράδειγμα. Βλέπω στο youtube τη δυναμομέτρηση του φίλου pistola http://www.youtube.com/watch?v=SRUFTwS3W0s με το overload και τα 252 άλογα. Άμα προσέξεις το αυτοκίνητο φορτώνει τη 4η του από τις 2-3 χιλιάδες στροφές έως το κόφτη σε 4-5 δεύτερα. Αυτό είναι ρεαλιστικό φορτίο? Δηλαδή πιστεύεις ότι τα άλογα αυτά θα βγουν στο δρόμο? Εγώ πάντως όχι καθώς η δικιά μου 4η θέλει περίπου 5 δεύτερα για να φορτώσει από τις 5 έως τις 6 χιλ.στροφές οπότε τα θερμικά φορτία που επηρεάζουν αρκετά τα τουρμπομοτέρ μας είναι πολύ μεγαλύτερα και επηρεάζουν αρκετά την απόδοση. Να σου πω κι ένα δεύτερο παράδειγμα. Rc μόνο με πρόγραμμα έχει αναφερθεί ότι κόβει λόγω υπερθέρμανσης του i/c. Aυτό το αμάξι μπορεί στο δυναμόμετρο να λέει 210 άλογα, όμως στα 150 χιλιόμετρα μπορεί να πηγαίνει χειρότερα και από μαμά. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι στο δρόμο τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά από το δυναμόμετρο. Δυναμομετρήσεις έχουμε δει πολλές, καλό είναι να μετρήσουμε κάποια στιγμή τι γίνεται και στο δρόμο
nOkpos - Τρι 30 Μάρ 2010, 14:31:52
Θέμα δημοσίευσης:
απο 207gt

130-190 με 5η 23" περιπου απο κινητο
spyros_rallye - Δευ 12 Απρ 2010, 18:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
90-170 με 5η 18sec. περιπου με το κινητο. Οταν ηταν καινουριο με 5000κμ ειχα κανει περιπου 21sec. H διαφορα ειναι μεγαλη τωρα με στρωμενο κινητηρα!
tasos207RC - Δευ 12 Απρ 2010, 23:36:52
Θέμα δημοσίευσης:
spyros_rallye έγραψε:
90-170 με 5η 18sec. περιπου με το κινητο. Οταν ηταν καινουριο με 5000κμ ειχα κανει περιπου 21sec. H διαφορα ειναι μεγαλη τωρα με στρωμενο κινητηρα!


Ποσα χλμ εχεις περιπου τωρα?
spyros_rallye - Τρι 13 Απρ 2010, 16:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
35000...
clio16v - Τρι 20 Απρ 2010, 21:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
πστ μικρε το 60-160 που μετρανε τα περιοδικα βγαινει με αφαιρεση...
βαζουν κατω το αμαξι μετρανε το 0-160 και αφαιρουν το χρονο που εκανε στο 0-60....

δεν ειναι περνω ενα αμαξι παω με 60 σταθερα παταω γκαζι και ποτε πιανω τα 160 Cool


Καλησπέρα σε όλους.

Γάκης ονομάζομαι και είμαι αρχισυντάκτης του POWER Techniques. Έχω αρκετό καιρό να μπω στο forum σας αλλά ψάχνοντας κάτι, έχω περάσει την τελευταία ώρα εδώ και βλέπω πως κουβεντιάζετε πολλά και αξιόλογα πράγματα στο forum σας και μάλιστα με επίπεδο, πράγμα ιδιαίτερα σπάνιο. Μπράβο σας!

Χάζεψα και λίγο το 207 Rallye το οποίο εγώ είχα κάνει δοκιμή τότε. Θυμάμαι πως ποτέ δεν κατάφερα να κουμπώσω γρήγορα από 1η σε 2α. Τα κιβώτια αυτά, ειδικά σε αυτή την αλλαγή, έχουν σοβαρό πρόβλημα με τα συγχρονιζέ τους. Δεν είναι για γρήγορες αλλαγές. Ο χρόνος θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερος. Επίσης, αν και τότε, αν θυμάμαι καλά, δεν κάναμε την μέτρηση αυτή,πραγματοποιούμε πλέον μέτρηση 60-120 60-160 και 60-200 ρολλάροντας με 2α. Συγκεκριμένα, ρολλάρουμε με 55km/h VBOX και πατάμε τέρμα γκάζι με όσο πιο γρήγορες αλλαγές γίνεται. Κάτι σαν...κόντρα ας πούμε. Το να αφαιρείς το 0-60 από την μέτρηση 0-200 π.χ. είναι εντελώς λάθος και μόνο λάθος συμπεράσματα μπορούν να βγουν.

Επίσης, τις μετρήσεις δεν τις κάνουμε μία φορά αλλά τουλάχιστον δύο και βγάζουμε τον μέσο όρο (εξ ου και τα δεκαδικά νούμερα...). Έχουμε δει χαοτικές διαφορές με της κατασκευάστριες εταιρείες, συνήθως προς τα κάτω, δηλαδή, τα αυτοκίνητα τελικά "γράφουν" καλύτερους χρόνους από στάση σε σχέση με αυτούς που παρουσιάζει η εκάστοτε εταιρεία. Τελική δεν μετράμε και ελπίζω να μην το κάνει κανένας στην Ελλάδα... Laughing

Το Performance Box είναι ιδανικό εργαλείο για να δείτε πόσο πιο γρήγορα κινείται το αυτοκίνητό σας μετά την όποια βελτίωση. Πρέπει όμως να έχετε βρει στάνταρ δρόμο με όσο το δυνατόν ίδιες συνθήκες. Ακόμα και το να περάσετε δίπλα από άλλο αυτοκίνητο την ώρα της μέτρησης, έχετε άλλα αποτελέσματα. Γενικότερα όμως, με ένα τέτοιο όργανο, μπορείτε να δείτε αξιόλογα πράγματα. Αν κάποιος έχει σε κάποια μορφή τώρα το αυτοκίνητό του και πρόκειται να κάνει κάτι σοβαρό (όχι ένα νέο φίλτρο...) όπως πρόγραμμα, το οποίο σίγουρα δίνει άλογα, ίσως μπορέσουμε να κανονίσουμε να βρεθούμε κάποια μέρα που θα είμαστε για μετρήσεις και να δοκιμάσουμε μέτρηση με VBOX πριν και μετά...

Δεν δεσμεύομαι για κάτι, αλλά ελπίζω να το καταφέρουμε...

Καλή συνέχεια και ελπίζω να τα λέμε συχνότερα...


p.s. Αν μπορεί κάποιος mod/admin να αλλάξει το nick μου σε Gakis καθώς το Clio (δυστυχώς) το έχω πουλήσει εδώ και χρόνια...


Ευχαριστώ!
ironman02 - Τρι 20 Απρ 2010, 21:29:32
Θέμα δημοσίευσης:
Γειά σου Γάκη και καλώς μας βρήκες πάλι! Smile

Εγώ πόσταρα εδώ το τεστ σου για το 207 rallye, στο οποίο ήταν πολύ πολύ κοντά το νούμερο που έκανες για το 0-100 με αυτό που δίνει η peugeot και με εντυπωσίασε θα έλεγα.

Είπες οτι συνήθως μετράτε πιο κάτω τα αυτοκίνητα από αυτό που δίνει ο κατασκευαστής αλλά εγώ συνήθως, σε διάφορα περιοδικά που διαβάζω κατα καιρούς, τα περισσότερα βλέπω οτι τα βγάζουν πιο πάνω απ'ότι δίνει ο κατασκευαστής.
Για παράδειγμα κοιτάγαμε την Alfa Romeo mito την QV με έναν φίλο (την περιμένει από στιγμή σε στιγμή) σε διάφορα τεστ που έχουν κάνει διάφορα περιοδικά και sites, και από 7,5 που δίνει η Alfa την μετράνε 8,5. Μου έκανε εντύπωση γιατί είναι μεγάλη διαφορά. Από τη μια σκέφτεσαι ότι ίσως κάνανε λάθη στη μέτρηση, αλλά από την άλλη όλοι κάνανε τα ίδια λάθη? Μερικές φορές αμφιβάλω για την αξιοπιστία των μετρήσεων... Smile
clio16v - Τρι 20 Απρ 2010, 21:36:35
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Γειά σου Γάκη και καλώς μας βρήκες πάλι! Smile

Εγώ πόσταρα εδώ το τεστ σου για το 207 rallye, στο οποίο ήταν πολύ πολύ κοντά το νούμερο που έκανες για το 0-100 με αυτό που δίνει η peugeot και με εντυπωσίασε θα έλεγα.

Είπες οτι συνήθως μετράτε πιο κάτω τα αυτοκίνητα από αυτό που δίνει ο κατασκευαστής αλλά εγώ συνήθως, σε διάφορα περιοδικά που διαβάζω κατα καιρούς, τα περισσότερα βλέπω οτι τα βγάζουν πιο πάνω απ'ότι δίνει ο κατασκευαστής.
Για παράδειγμα κοιτάγαμε την Alfa Romeo mito την QV με έναν φίλο (την περιμένει από στιγμή σε στιγμή) σε διάφορα τεστ που έχουν κάνει διάφορα περιοδικά και sites, και από 7,5 που δίνει η Alfa την μετράνε 8,5. Μου έκανε εντύπωση γιατί είναι μεγάλη διαφορά. Από τη μια σκέφτεσαι ότι ίσως κάνανε λάθη στη μέτρηση, αλλά από την άλλη όλοι κάνανε τα ίδια λάθη? Μερικές φορές αμφιβάλω για την αξιοπιστία των μετρήσεων... Smile


Υπάρχουν οδηγοί και οδηγοί. Για παράδειγμα, τις περισσότερες φορές που έρχονται ιδιώτες με τα αυτοκίνητά τους, δεν μπορούν να τα οδηγήσουν -τουλάχιστον από στάση- ούτε στο 60%! Σύντομα θα μετρήσουμε και εμείς την Q.V. και θα σου πω. Η Alfa Romeo-Fiat-Lania είναι από τις εταιρείες που δίνουν νούμερα δύσκολα να πετύχεις, όπως και η Ford... Γίνονται όμως!
Lefter1s RC - Τρι 20 Απρ 2010, 21:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλωνω φαν του περιοδικου!
Keep up the good work.
Off Topic
Gr13 - Τρι 20 Απρ 2010, 22:51:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λέτε αν ο φίλτατος Γάκης μπορεί να κανονίσουμε με το club μια μέτρηση των Πεζό μας?Θα ήθελα να δω πολύ τι επιδόσεις έχει το cc μου με το πρόγραμμα και επιπλέον αν δεν έχω κάποια δουλειά και κανονιστεί μπορώ να το διαθέσω ώστε να μάθουμε όλοι πιο ακριβή στοιχεια για τα αμάξια μας.
MEMsound - Τετ 21 Απρ 2010, 01:47:55
Θέμα δημοσίευσης:
clio16v έγραψε:
volvos έγραψε:
πστ μικρε το 60-160 που μετρανε τα περιοδικα βγαινει με αφαιρεση...
βαζουν κατω το αμαξι μετρανε το 0-160 και αφαιρουν το χρονο που εκανε στο 0-60....

δεν ειναι περνω ενα αμαξι παω με 60 σταθερα παταω γκαζι και ποτε πιανω τα 160 Cool


Καλησπέρα σε όλους.

Γάκης ονομάζομαι και είμαι αρχισυντάκτης του POWER Techniques. Έχω αρκετό καιρό να μπω στο forum σας αλλά ψάχνοντας κάτι, έχω περάσει την τελευταία ώρα εδώ και βλέπω πως κουβεντιάζετε πολλά και αξιόλογα πράγματα στο forum σας και μάλιστα με επίπεδο, πράγμα ιδιαίτερα σπάνιο. Μπράβο σας!

...

p.s. Αν μπορεί κάποιος mod/admin να αλλάξει το nick μου σε Gakis καθώς το Clio (δυστυχώς) το έχω πουλήσει εδώ και χρόνια...


Ευχαριστώ!


καταρχην καλως ηρθες

σχετικα με το Nickname (μιας και εχει συμβει κατι αντιστοιχο και με αλλα μελη στο παρελθον) δεν μπορει να γινει καποια αλλαγη

οποτε μιας και (μεχρι στιγμης) εχεις κανει μονο 2 δημοσιευσεις, ανοιξε ενα νεο λογαρισμο με οποιο Nickname θελεις
(και θα κανω το σχετικο edit εγω τα παραπάνω ποστ σου)

υ.γ. ομοιως και γω fun του περιοδικου απ το 1ο τευχος (παιζει να τα εχω ολα, αν δεν μου χει "ξεγυγει" καποιο) Laughing Laughing
bagosgt - Τετ 21 Απρ 2010, 18:05:59
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε γακη,δουλευες μαζι με τον γιωργο,που εχει ενα μαζντα 3?αρκετα πορωμενος με τα αυτοκινητα κ πρεπει να δουλεψε μαζι σας για κανεναν χρονο.τωρα ειναι στο νιτρο,αλλα παντα μεσα στο στοιχειο του,αυτοκινητα κ γυναικες Laughing Laughing
SnakeMJK - Πεμ 29 Απρ 2010, 09:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
Άρθρο του topgear...

http://www.topgear.com/uk/photos/how-fat-is-your-car?imageNo=0


Jim207GT - Πεμ 29 Απρ 2010, 10:03:35
Θέμα δημοσίευσης:
Βγάλαν το RC 1273 κιλά με μισό ρεζερβουαρ και γώ Πουπάκη 1260 το GT με μισό και γώ ρεζερβουαρ(Με τις προ 1.2 και την 17αρα πίσω).....Αρα η οροφή στο GT και τα μεγαλύτερα φρένα+καθήσματα του RC είναι μία η άλλη??? Dizzy2
volvos - Πεμ 29 Απρ 2010, 10:14:52
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχην να μεταφερθει αλλου το τοπικ

νομιζω οτι το γραψανε λαθος γιατι στην οθονιτσα με βαρη λεει 1245 συνολο

επισης να σημειωσω οτι εψαξα τη μαλ***α πυ ειχα γραψει και εγω παλιοτερα για βενζινη
ειδικο βαρος ειναι καπου στο 0.75 και οχι 0.5

αρα τα 50λιτρα ειναι 40κιλα στο περιπου και λιγο πιο κατω και οχι 25 που νομιζαμε

κατι δε κολλαει με τα νουμερα τους

παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια
ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα
Jim207GT - Πεμ 29 Απρ 2010, 10:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
καταρχην να μεταφερθει αλλου το τοπικ

νομιζω οτι το γραψανε λαθος γιατι στην οθονιτσα με βαρη λεει 1245 συνολο

επισης να σημειωσω οτι εψαξα τη μαλ***α πυ ειχα γραψει και εγω παλιοτερα για βενζινη
ειδικο βαρος ειναι καπου στο 0.75 και οχι 0.5

αρα τα 50λιτρα ειναι 40κιλα στο περιπου και λιγο πιο κατω και οχι 25 που νομιζαμε

κατι δε κολλαει με τα νουμερα τους

παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια
ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα


Όπως και τι σημαντικό σε μια coilover ακόμα και τις πλάκας να ζυγιστεί και να ρυθμιστεί από γνώστη Wink
MEMsound - Πεμ 29 Απρ 2010, 10:23:03
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
volvos έγραψε:
...ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα


Όπως και τι σημαντικό σε μια coilover ακόμα και τις πλάκας να ζυγιστεί και να ρυθμιστεί από γνώστη Wink


+1000χ2 Laughing
SnakeMJK - Πεμ 29 Απρ 2010, 10:30:01
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια
ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα


ναι ισχύει, αλλά σε αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις....
γιατί στο 207ρουψου με τα 175 και να του αφαιρέσεις τα 100 κιλά... κλάιν.
αλλά στα 75 άλογα, τα μείον 100 κιλά είναι τεράστια διαφορά. (2 δευτερόλεπτα κάτω στον γύρο Razz)
SAKIS-LEMANS - Πεμ 29 Απρ 2010, 11:38:01
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Άρθρο του topgear...

http://www.topgear.com/uk/photos/how-fat-is-your-car?imageNo=0


Από όλα του διάβασα κρατάω τα παρακάτω:

So what have we proved here? It has been bemoaned a million times before that all the stuff in cars is too heavy and we should just get rid of most of it, but seats are useful for sitting on, airbags are useful for stopping you dying horribly, and parcel shelves are useful for shelving parcels (actually, has anyone ever actually put a parcel on a parcel shelf?). TG's 207 Superleggera is, essentially, useless as an everyday car, and not any quicker around a track. No question that many components could, and should, be made lighter - seats, particularly, are reaching a worrying level of heft - but that's a job for manufacturers, for suppliers, for people with computers and qualifications. Not idiots with hammers
mufcpavlos - Πεμ 29 Απρ 2010, 12:51:58
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
volvos έγραψε:
παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια
ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα


ναι ισχύει, αλλά σε αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις....
γιατί στο 207ρουψου με τα 175 και να του αφαιρέσεις τα 100 κιλά... κλάιν.
αλλά στα 75 άλογα, τα μείον 100 κιλά είναι τεράστια διαφορά. (2 δευτερόλεπτα κάτω στον γύρο Razz)


καμια διαφορα. αν κανεις 15 ωρες 25 λεπτα και 32 δευτερολεπτα να ολοκληρωσεις το γυρο με τα 75 αλογα Razz οι 15 ωρες 25 λεπτα και 30 δευτερολεπτα δεν εχουν καμια απολυτως διαφορα. μονο ψυχολογικο ειναι το θεμα! ενω το 207rc αν κανει απο 59 δευτερολεπτα το γυρο σε 57 τοτε ειναι σημαντικη διαφορα! Wink

anyway η καθημερινοτητα απαιτει ολες αυτες τις βλακειες που "παχαινουν" το αμαξι!
SnakeMJK - Πεμ 29 Απρ 2010, 13:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
mufcpavlos έγραψε:
καμια διαφορα. αν κανεις 15 ωρες 25 λεπτα και 32 δευτερολεπτα να ολοκληρωσεις το γυρο με τα 75 αλογα Razz οι 15 ωρες 25 λεπτα και 30 δευτερολεπτα δεν εχουν καμια απολυτως διαφορα. μονο ψυχολογικο ειναι το θεμα! ενω το 207rc αν κανει απο 59 δευτερολεπτα το γυρο σε 57 τοτε ειναι σημαντικη διαφορα! Wink


υποθετικά μιλώντας πάντα...

950 κιλά / 75 άλογα ~ 12,6 κιλά ανά ίππο
850 κιλά / 75 άλογα ~ 11,3 κιλά άνά ίππο
βελτίωση 11,5%

1250 κιλά / 175 άλογα ~ 7,1 κιλά ανά ίππο
1150 κιλά / 175 άλογα ~ 6,5 κιλά ανά ίππο
βελτίωση 9,2%

κ γενικότερα όσο ανεβάζεις τα άλογα (κάντο με 1400 κιλά και 600 άλογα Razz) αν απλά αφαιρείς όγκο 100 κιλών απ το βάρος η βελτίωση είναι ολοένα και μικρότερη.
kos_argyris - Πεμ 29 Απρ 2010, 13:16:32
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά, το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξες δεν έχει καμία σχέση με τα άλογα του αυτοκινήτου. Η αναλογία μειώθηκε στη 2η περίπτωση επειδή είναι πιο βαρύ, όχι επειδή είναι πιο δυνατό
SnakeMJK - Πεμ 29 Απρ 2010, 13:26:53
Θέμα δημοσίευσης:
kos_argyris έγραψε:
Βασικά, το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξες δεν έχει καμία σχέση με τα άλογα του αυτοκινήτου. Η αναλογία μειώθηκε στη 2η περίπτωση επειδή είναι πιο βαρύ, όχι επειδή είναι πιο δυνατό


ναι αν το δεις απ την μαθηματική πλευρά δίκιο έχεις.
απλά μιλάω για ρεαλιστικά νούμερα ίππων-βάρους αυτοκινήτων παραγωγής. (γι αυτό κ αναφέρω μετά τα 1400 με 600 ίππους... όπως κ να το κάνεις όταν ανεβαίνουν πολύ τα άλογα, ανεβαίνουν λίγο και τα κιλά)
kos_argyris - Κυρ 19 Δεκ 2010, 16:29:13
Θέμα δημοσίευσης:
Νέοι χρόνοι:
80-120 με 4η 5'' από 6'' μαμά και
60-160 13.4'' από 14.8'' μαμά
rc με etuners, i.c cupra και εξάτμιση χειροπ. από σπιράλ και πίσω. Κανονικά όπως είναι το αμάξι με πράγματα μέσα και οδηγό 90 κιλών. Αρκετά καλή βελτίωση χρόνων.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr