PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Crash Tests...

MEMsound - Παρ 08 Ιαν 2010, 02:49:43
Θέμα δημοσίευσης: Crash Tests...
ετσι για να τα χουμε κάπου στην ακρη του μυαλου μας...
http://www.youtube.com/watch?v=m_86RuYXoJA&feature=related
Crash Test 4x4 vs. Honda Civic Coupe 92

γιατι ωρες-ωρες ξεχναμε οτι οδηγουμε απλά λαμαρινες...
mikerrgp - Παρ 08 Ιαν 2010, 09:47:01
Θέμα δημοσίευσης:
πωλειται το σαχο μου θελω μ 111 μανθε πρωι πρωι μας μαμισες την ψυχολοιγια αντε βρε καλημας μερα
Ghost Dog - Παρ 08 Ιαν 2010, 09:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
Pale Pale Pale Pale
WilDuck - Παρ 08 Ιαν 2010, 10:12:30
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Shocked

Όπου βλέπω Land Rover, θα στρίβω !!! Dizzy2
SAKIS-LEMANS - Παρ 08 Ιαν 2010, 10:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:
Shocked Shocked

Όπου βλέπω Land Rover, θα στρίβω !!! Dizzy2


καλα υπάρχει video μετωπική με το land rover αλλά αντίπαλος το espace, και όχι κάποιο τελευταίο μοντέλο, εκεί να δείτε τι παθαίνει το land rover

http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDoa6s&feature=PlayList&p=0004424D2E954451&playnext=1&playnext_from=PL&index=76
Jim207GT - Παρ 08 Ιαν 2010, 11:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
Να γιατι τα 207 είναι 1260κιλά

http://www.youtube.com/watch?v=aZagkWlvFDc

Βέβαια μην ξεχνάτε οτι τα τέστ είναι με 64χλμ μετοπική, πλαινή 50χλμ και κάπου 30χλμ η προσομοίωση κολώνας. Απ΄οτι καταλαβαίνετε με 100χλμ/ω νανε καλά ο Αγιος Χριστόφορος μεγάλη η χάρη του.
Gr13 - Παρ 08 Ιαν 2010, 11:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
Να γιατι είναι 1400+ κιλα το cc

http://www.youtube.com/watch?v=0VpRLGlo6ec

http://www.youtube.com/watch?v=K6h7wqLqJ0U
SAKIS-LEMANS - Παρ 08 Ιαν 2010, 11:26:40
Θέμα δημοσίευσης:
να γιατί το 308cc ζυγίζει περισσότερο από το 207 cc

http://www.youtube.com/watch?v=YbgOMBQshYo


Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Παρ 08 Ιαν 2010, 11:33:03
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Βέβαια μην ξεχνάτε οτι τα τέστ είναι με 64χλμ μετοπική, πλαινή 50χλμ και κάπου 30χλμ η προσομοίωση κολώνας. Απ΄οτι καταλαβαίνετε με 100χλμ/ω νανε καλά ο Αγιος Χριστόφορος μεγάλη η χάρη του.


+100000000000000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAKIS-LEMANS - Παρ 08 Ιαν 2010, 11:40:22
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Jim207GT έγραψε:
Βέβαια μην ξεχνάτε οτι τα τέστ είναι με 64χλμ μετοπική, πλαινή 50χλμ και κάπου 30χλμ η προσομοίωση κολώνας. Απ΄οτι καταλαβαίνετε με 100χλμ/ω νανε καλά ο Αγιος Χριστόφορος μεγάλη η χάρη του.


+100000000000000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


και σε καμια περίπτωση δεν είναι test μετωπικής άλλα αυτοκίνητο, εκεί αν τα δύο αμάξια έχουν από 64 χλμ αυτό μεταφράζεται σε σύγκρουση σε τοίχο με 128χλμ!
SnakeMJK - Παρ 08 Ιαν 2010, 12:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
το κλασσικό τεστ της Euro NCAP γίνεται με 64χλμ/ω του αυτοκινήτου απέναντι σε τείχο. μετωπική μεταξύ αυτοκινήτων δεν τεστάρετε (καθώς φαντάζομαι είναι άπειροι οι αστάθμιτοι παράγοντες, λόγω διαφορετικής δομής του κάθε αυτοκινήτου).

άρα 64 με τείχο = 32χλμ/ω μετωπική (στο εντελώς περίπου ισχύει αυτό)
SAKIS-LEMANS - Παρ 08 Ιαν 2010, 12:20:52
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
το κλασσικό τεστ της Euro NCAP γίνεται με 64χλμ/ω του αυτοκινήτου απέναντι σε τείχο. μετωπική μεταξύ αυτοκινήτων δεν τεστάρετε (καθώς φαντάζομαι είναι άπειροι οι αστάθμιτοι παράγοντες, λόγω διαφορετικής δομής του κάθε αυτοκινήτου).

άρα 64 με τείχο = 32χλμ/ω μετωπική (στο εντελώς περίπου ισχύει αυτό)

ε βέβαια εγώ μιλάω για ίδια αυτοκίνητα, αλλά έχεις δίκιο για τις δομή αλλά και την μάζα του αυτοκινήτου. Περιπου πάντα λέμε.
Jim207GT - Παρ 08 Ιαν 2010, 13:10:36
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
το κλασσικό τεστ της Euro NCAP γίνεται με 64χλμ/ω του αυτοκινήτου απέναντι σε τείχο. μετωπική μεταξύ αυτοκινήτων δεν τεστάρετε (καθώς φαντάζομαι είναι άπειροι οι αστάθμιτοι παράγοντες, λόγω διαφορετικής δομής του κάθε αυτοκινήτου).

άρα 64 με τείχο = 32χλμ/ω μετωπική (στο εντελώς περίπου ισχύει αυτό)


Καμιά σχέση γιατι ο τοίχος απλά δεν μετακινήτε και δεν αποροφάει ενέργεια πλαστικά κατα την σύγκρουση όπως ένα άλλο αμάξι Wink

Άρα σε μετοπική με αυτ/το τα όρια επιβίωσης πίστεψε με είναι πολύ μεγαλύτερα.
drdino - Παρ 08 Ιαν 2010, 13:17:28
Θέμα δημοσίευσης:
πάρτε το ξανά... Smile

Στο euroncap οι δοκιμές γίνονται με σύγκρουση του οχήματος σε παραμορφούμενο σταθερό εμπόδιο (=όχι τοίχο). Η θέση των 2 είναι παράκεντρη. Τέλος, η δοκιμή αυτή είναι σαν δύο αυτοκίνητα να ταξιδεύουν με περίπου 55 χλμ/ώρα και να χτυπάνε πλαγιομετωπικά μεταξύ τους.
SAKIS-LEMANS - Παρ 08 Ιαν 2010, 13:18:08
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
το κλασσικό τεστ της Euro NCAP γίνεται με 64χλμ/ω του αυτοκινήτου απέναντι σε τείχο. μετωπική μεταξύ αυτοκινήτων δεν τεστάρετε (καθώς φαντάζομαι είναι άπειροι οι αστάθμιτοι παράγοντες, λόγω διαφορετικής δομής του κάθε αυτοκινήτου).

άρα 64 με τείχο = 32χλμ/ω μετωπική (στο εντελώς περίπου ισχύει αυτό)


Καμιά σχέση γιατι ο τοίχος απλά δεν μετακινήτε και δεν αποροφάει ενέργεια πλαστικά κατα την σύγκρουση όπως ένα άλλο αμάξι Wink

Άρα σε μετοπική με αυτ/το τα όρια επιβίωσης πίστεψε με είναι πολύ μεγαλύτερα.


η φυσική λέει άλλα, σχετικά με την ορμή δύο αντικειμένων, κα ιο τοίχος δεν κινείται όπως είπες.
SnakeMJK - Παρ 08 Ιαν 2010, 13:21:14
Θέμα δημοσίευσης:
δυστυχώς έχουμε αρκετά παραδείγματα μέσα απ το club, ευτυχώς χωρίς κανένας να πάθει κάτι, που δείχνουν ότι το 206 είναι πολύ γερή κ ασφαλής κατασκευή αυτοκινήτου.

όπως κ να χει, προσέχουμε για να έχουμε!
Jim207GT - Παρ 08 Ιαν 2010, 13:21:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πάρτε και το κορυφαίο....
http://www.youtube.com/watch?v=CgjtSilW8yM
volvos - Παρ 08 Ιαν 2010, 13:38:29
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως οταν εσκασα ψιλοκαθετα(υπο κατασταση τετακας) στη m3 με 80στο κοντερ εγω και καμια 70αρα η m3 δε παθαμε ...ουτε καν γρατζουνια και το μ3 δε φορουσε καν ζωνη
Jim207GT - Παρ 08 Ιαν 2010, 14:52:09
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Jim207GT έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
το κλασσικό τεστ της Euro NCAP γίνεται με 64χλμ/ω του αυτοκινήτου απέναντι σε τείχο. μετωπική μεταξύ αυτοκινήτων δεν τεστάρετε (καθώς φαντάζομαι είναι άπειροι οι αστάθμιτοι παράγοντες, λόγω διαφορετικής δομής του κάθε αυτοκινήτου).

άρα 64 με τείχο = 32χλμ/ω μετωπική (στο εντελώς περίπου ισχύει αυτό)


Καμιά σχέση γιατι ο τοίχος απλά δεν μετακινήτε και δεν αποροφάει ενέργεια πλαστικά κατα την σύγκρουση όπως ένα άλλο αμάξι Wink

Άρα σε μετοπική με αυτ/το τα όρια επιβίωσης πίστεψε με είναι πολύ μεγαλύτερα.


η φυσική λέει άλλα, σχετικά με την ορμή δύο αντικειμένων, κα ιο τοίχος δεν κινείται όπως είπες.


Γνωρίζεις τη μάζα ενός τοίχου?Μάλλον όχι.
Γνωρίζεις τη σημαίνει πλαστική κρούση??
Ζώνες παραμόρφωσης και απορόφησης ενέργειας??
Ε! Όλα αυτά δεν τα έχει ένας τοίχος. Αλλά τα έχει ένα άλλο όχημα καθώς και το σημαντηκότερο απο όλα ΜΕΤΑΚΙΝΗΤΕ κατα την κρούση ενω ο τοίχος ΟΧΙ. Το παράδειγμα στο έδωσε ο Τάκης. Αν αντι για Μ3 ήταν τοίχος με τα 80χλμ να θα μηδενίζοντε σε κλάσμα δευτερολέπτων τα G που θα έτρωγε το σώμα του θα του είχαν προκαλέσει σοβαρές ζημιές. Τώρα απλά βγήκαν όρθιοι και μετά χαζεύαν το Μ3 πόσο κούκλα ήταν Laughing Laughing

Μην το ψάχνεις χίλιες φορές άλλο όχημα παρά τοίχος άκου που σου λέω.
SAKIS-LEMANS - Παρ 08 Ιαν 2010, 15:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
ερώτηση αν ένας τοίχος πέσει με 60 χλμ επάνω σου και εσύ πας με 60 χλμ το ίδιο είναι από το να πέσεις εσύ με 60χλμ απλά στον τοίχο, που είναι σταθερός?

έχεις περισσότερες πιθανότητες να ζήσεις όταν ο τοίχος αυτός πέσει με 60 χλμ επάνω σου ενώ εσύ πας με 60 χλμ στον δρόμο? να το πω έτσι.

Σύμφωνοι με τις ζώνες παμόρφωσης, δεν είναι τοίχος το αμάξι, αλλά και η σύγκρουση πιο δυνατή όταν γίνεται μετωπική με αυτοκίνητο κινούμενο από ότι όταν πέσεις σε τοίχο, απλά.
volvos - Παρ 08 Ιαν 2010, 15:46:47
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Σύμφωνοι με τις ζώνες παμόρφωσης, δεν είναι τοίχος το αμάξι, αλλά και η σύγκρουση πιο δυνατή όταν γίνεται μετωπική με αυτοκίνητο κινούμενο από ότι όταν πέσεις σε τοίχο, απλά.


το να πεσεις με 60 σε ενα τοιχο

με το να τρακαρεις μετωπικα με ενα αλλο αμαξι και να πηγαινετε με 60 και οι δυο

η δευτερη περιπτωση ειναι δυσμενεστερη ΑΛΛΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ...
SAKIS-LEMANS - Παρ 08 Ιαν 2010, 15:50:59
Θέμα δημοσίευσης:
τέλως πάντων, δεν μπορώ να το αποδείξω, ούτε αυτό που λές να το μετρήσω, απλά μιλάω θεωρητικά....
Road_Runner - Παρ 08 Ιαν 2010, 16:11:26
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Σύμφωνοι με τις ζώνες παμόρφωσης, δεν είναι τοίχος το αμάξι, αλλά και η σύγκρουση πιο δυνατή όταν γίνεται μετωπική με αυτοκίνητο κινούμενο από ότι όταν πέσεις σε τοίχο, απλά.


το να πεσεις με 60 σε ενα τοιχο

με το να τρακαρεις μετωπικα με ενα αλλο αμαξι και να πηγαινετε με 60 και οι δυο

η δευτερη περιπτωση ειναι δυσμενεστερη ΑΛΛΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ...


E, οχι και λίγο....
MEMsound - Παρ 08 Ιαν 2010, 18:31:40
Θέμα δημοσίευσης:
top ten...
http://www.youtube.com/watch?v=tLljSH-b3yA&NR=1

bus vs train...
http://www.youtube.com/watch?v=PH50570zHKs&feature=related

car vs bus
πραγματικο οχι crashtest..
http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=related
recife_rallye - Παρ 08 Ιαν 2010, 23:03:07
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.youtube.com/watch?v=zmUBgTHppv8&NR=1

Επιρροη μαζας και μηκους..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr