WilDuck έγραψε: |
![]() ![]() Όπου βλέπω Land Rover, θα στρίβω !!! ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
Βέβαια μην ξεχνάτε οτι τα τέστ είναι με 64χλμ μετοπική, πλαινή 50χλμ και κάπου 30χλμ η προσομοίωση κολώνας. Απ΄οτι καταλαβαίνετε με 100χλμ/ω νανε καλά ο Αγιος Χριστόφορος μεγάλη η χάρη του. |
MEMsound έγραψε: | ||
+100000000000000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
SnakeMJK έγραψε: |
το κλασσικό τεστ της Euro NCAP γίνεται με 64χλμ/ω του αυτοκινήτου απέναντι σε τείχο. μετωπική μεταξύ αυτοκινήτων δεν τεστάρετε (καθώς φαντάζομαι είναι άπειροι οι αστάθμιτοι παράγοντες, λόγω διαφορετικής δομής του κάθε αυτοκινήτου).
άρα 64 με τείχο = 32χλμ/ω μετωπική (στο εντελώς περίπου ισχύει αυτό) |
SnakeMJK έγραψε: |
το κλασσικό τεστ της Euro NCAP γίνεται με 64χλμ/ω του αυτοκινήτου απέναντι σε τείχο. μετωπική μεταξύ αυτοκινήτων δεν τεστάρετε (καθώς φαντάζομαι είναι άπειροι οι αστάθμιτοι παράγοντες, λόγω διαφορετικής δομής του κάθε αυτοκινήτου).
άρα 64 με τείχο = 32χλμ/ω μετωπική (στο εντελώς περίπου ισχύει αυτό) |
Jim207GT έγραψε: | ||
Καμιά σχέση γιατι ο τοίχος απλά δεν μετακινήτε και δεν αποροφάει ενέργεια πλαστικά κατα την σύγκρουση όπως ένα άλλο αμάξι ![]() Άρα σε μετοπική με αυτ/το τα όρια επιβίωσης πίστεψε με είναι πολύ μεγαλύτερα. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||||
η φυσική λέει άλλα, σχετικά με την ορμή δύο αντικειμένων, κα ιο τοίχος δεν κινείται όπως είπες. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Σύμφωνοι με τις ζώνες παμόρφωσης, δεν είναι τοίχος το αμάξι, αλλά και η σύγκρουση πιο δυνατή όταν γίνεται μετωπική με αυτοκίνητο κινούμενο από ότι όταν πέσεις σε τοίχο, απλά. |
volvos έγραψε: | ||
το να πεσεις με 60 σε ενα τοιχο με το να τρακαρεις μετωπικα με ενα αλλο αμαξι και να πηγαινετε με 60 και οι δυο η δευτερη περιπτωση ειναι δυσμενεστερη ΑΛΛΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ... |