TopGear έγραψε: |
Είπαμε, αυτά είναι τα ρουλεμάν του Ντίνου για τον άξονα, δηλαδή χρειάζομαι 2 σετ, σύνολο 36 ευρώ. 1. Τι διαφορά έχουν από αυτά από του Ντίνου και είναι σχεδόν διπλάσια τιμή; |
Παράθεση: |
2. Είπατε μπορώ να βάλω και 4, δηλαδή από Ντίνο, 72 ευρώ τα 4 σετ, αλλά ο RoadRunner λέει δεν είναι το ιδανικό ακριβώς. Δηλαδή θα δημιουργήσει πρόβλημα; |
Παράθεση: |
3. Υπάρχουν ενισχυμένα ρουλεμάν ή κάτι καλύτερο απ'τα μαμά; |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Aυτά που βλέπεις στο parts.gr είναι ρουλεμάν τροχού (μπαίνουν μέσα στο μουαγιέ ή το ταμπούρο-αναλογα του τι φρένα φοράς πίσω) και όχι ρουλεμαν βραχίονα πίσω άξονα (κι ας λέει "ρουλεμάν άξονα", εκτός κι αν είναι λάθος η εικόνα). |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Για να βάλεις 4πλα δεν χρειάζεσαι 4 σετ. Χρειάζεσαι 2 σετ όπως και στη νορμάλ φάση απλά αγοράζεις έξτρα από peugeot ή skf μια 4δα επιπλέον ρουλεμανάκια. Αυτό γιατί τα κιτ περιέχουν 2 ρουλεμάν ανόμοια, ένα με πατούρα κι ένα χωρίς. Για να το κάνεις με 4πλα χρειάζεσαι για κάθε βραχίονα 1 με πατούρα και 3 χωρίς. Όσο για το ότι δεν είναι το ιδανικό που είπα παραπάνω, αναφερόμουν στη συγκεκριμένη περίπτωση που έχει φάει τα άκρα (μέσα κι έξω) του άξονα κι εννοούσα ότι με τα 4πλα θα πατάνε μονο τα 2 έξτρα μεσαία ενώ τα ακριανά (μαμά) δεν θα πατάνε σωστά ή κ καθόλου. |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Τα μαμά είναι συνήθως ΙΝΑ ή ΤΙΜΚΕΝ. Και κιτ SKF να πάρεις, ΤΙΜΚΕΝ περιέχει. Εναλλακτικά βάζεις SNR που προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει να υστερούν σε ποιότητα ή αντοχή. Δε νομίζω να κυκλοφορεί κάτι άλλο στο εμπόριο σ'αυτές τις διαστάσεις. |
TopGear έγραψε: |
Το είδα κι εγώ και ρώτησα επειδή γράφει πίσω άξονας και υπέθεσα ότι είναι αυτά, αλλά με εξέπληξε η τιμή, πολύ πάνω σε σχέση με Ντίνο. Αν είναι τα σωστά (και υπάρχει απλά λάθος στην εικόνα), ποια είναι απ'όλα; Εκτός αν προτείνεις και κανά άλλο μαγαζί να τα ζητήσω όποτε χρειαστεί με τον αντίστοιχο κωδικό τους (διευκρινίζω και παρακάτω το ίδιο).
|
Παράθεση: |
Δεν το ήξερα ότι είναι 1 με πατούρα, 3 χωρίς, γνωρίζω λίγα από μηχανικά. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Το μόνο κακό είναι, πώς πρέπει να διαπιστώσω αν ο άξονας έχει φαγωθεί και πόσο για να δούμε αν φτιάχνεται με ρουλεμάν ή όχι. Οπότε αν τον λύσει, λογικά υποθέτω επειδή είναι και ψιλομπελαλίδικη δουλειά, θα "πρέπει" να τον φτιάξει και κατευθείαν. Αλλά εγώ δε μπορώ να'χω παραγγείλει απ'τον Ντίνο χωρίς να ξέρω τι χρειάζεται, γιατί μπορεί να'ναι και περιττό. Μόνο, αν γνωρίζετε κανά μαγαζί στη Φρατζή σε παρόμοιες τιμές ή αν το www.parts.gr έχει αυτά που ενδεχομένως χρειαστώ (ποια είναι αυτά για την επισκευή 1+1 και ποια τα άλλα 2 για "συμπλήρωμα" σε περίπτωση που χρειαστεί), ώστε να πάω να τα πάρω. Το συνεργείο είναι Καλλιθέα, θα πεταχτώ 5' ως τη Φρατζή, θα τα πάρω και θα του τα πάω όσο θα το'χει λυμένο το αμάξι. Ο αμορτισεράς-λαστιχάς, μου'πε με ένα ρουλεμάν είσαι οκ, ο μηχανικός είπε φέρτο να το λύσουμε και βλέπουμε. |
Παράθεση: |
Αλλά για τα 4απλά ρουλεμάν, αν δεν έχει φαγωθεί πολύ στα άκρα, κακό κάνουμε λογικά, παρά καλό ε; ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Δυστυχώς, άλλο μαγαζί δε γνωρίζω που φέρνει τέτοια ρουλεμάν μεμονωμένα (και όχι σε κιτ), πέρα από peugeot. Ενδεχομένως να δίνει και η SKF αλλά δε μπορώ να στο πω με σιγουριά. |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Ξεκινάω ανάποδα: ο αμορτισεράς-λαστιχάς που σου είπε ότι με 1 ρουλεμάν είσαι οκ, είναι μάλλον ανίδεος και για να σου πω την αλήθεια, μάλλον φαίνεται ότι δεν έχει ξανασχοληθεί με το θέμα. Anyway,απ'τη στιγμή που θα σου λύσει και θα βγάλει βραχίονες, και όπως λες έχει πάρει μπόσικα, ρουλεμάν και τσιμούχες θα αλλάξεις. Οπότε 2 σετ θα τα χρειαστείς, άρα καλό θα ήταν να τα προμηθευτείς (είτε από Ντίνο, είτε από οπουδήποτε αλλού). Εάν τώρα χρειαστείς 4πλα, μπορείς να παραγγείλεις από peugeot 4τμχ (κωδ. 5132.56). Τώρα για το πώς θα χειριστείς το θέμα πήγαινε-έλα-πάρε-δώσε κλπ απ'το μηχανικό στο ανταλλακτικατζίδικο, συγνώμη αλλά δε μπορώ να βοηθήσω... ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Όχι, κακό δεν κάνεις σε καμία περίπτωση με τα 4πλά. Απλά εάν έχει φαγωθεί στα άκρα ο άξονας, με τα 4πλα σώζεις την κατάσταση. Είναι κάτι σαν "μπάλωμα" αλλά λειτουργεί. Το ιδανικό βέβαια είναι να αλλαχτεί ή να επισκευαστεί ο άξονας . |
TopGear έγραψε: |
Άρα καλώ την Peugeot και τους λέω θέλω 2 ρουλεμάν χωρίς πατούρα μεμονωμένα (το ρωτάω και βλακωδώς παρακάτω) και προμηθεύομαι 2 σετ από Ντίνο; |
Παράθεση: |
Μπόσικα δεν έχει πολλά, ούτε ο τροχός ταλαντεύεται, ούτε χάνει στην ευθεία, ούτε το στρίψιμο επηρεάζεται, μόνο ένα ψιλοκάμπερ έχει πίσω δεξιά. Αν το σκαλίσουμε λεπτομερώς βέβαια, μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι σημαντικό πράγμα κι αλλιώς το πώς φαίνεται. |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Θέλεις 4 ρουλεμάν έξτρα χωρίς πατούρα. (εφόσον θες να βάλεις 4πλα). 2 επιπλέον από κάθε μεριά. Αν πάρεις πεζώ, μην τους πεις "χωρίς πατούρα" κλπ, δε θα βγάλεις άκρη. Θα τους πεις τον κωδικό που σου δωσα παραπάνω. Είναι για 106 αλλά το ίδιο φοράει και το 206. |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Εάν έχεις μηδενικό μπόσικο, τότε μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να έχει στραβώσει ο άξονας στο άκρο. Οπότε, όσα λέμε περί ρουλεμάν κλπ πάνε περίπατο. Το σημαντικότερο πρώτα απ'όλα λοιπόν, είναι να επιβεβαιώσεις από που προέρχεται το αυξημένο κάμπερ πίσω. Αυτό θα το κάνει ο ευθυγραμμισάς κι αν είναι τσακάλι θα το καταλάβει με τη μία. Από κει και πέρα, εάν προέρχεται από ρουλεμάν, πρέπει να τσεκάρεις με ποιόν τρόπο θα σου περάσει τα καινούρια ρουλεμάν στους βραχίονες. Για να γίνει αυτό σωστά θα πρέπει να διαθέτει ειδικές πρέσσες (βλ. εδώ για να καταλάβεις). Εάν δεν διαθέτει και πρόκειται να στις περάσει με σφυρί, ματσόλα ή κλασική πρέσσα, τότε άστο καλύτερα ως έχει, αφού κατά 99,99999% 8α σου τσαλακώσει τα ρουλεμάν (τσαλακώνονται για πλάκα μιάς και το μεταλλικό τους μέρος είναι λίγο πιό παχύ από... αλουμινόχαρτο και στραβώνουν ακόμα κ με το χέρι)... Μακάρι να ήμουν σε θέση να κάτσουμε να τα βάλουμε παρέα σπίτι μου. Αλλά έχω έναν αντίχειρα off με ράμματα, οπότε με ένα μόνο χέρι δε γίνεται δουλειά ![]() |
TopGear έγραψε: |
Από τι το ατύχημα; |
jimakos205 έγραψε: |
να ρωτησω κ εγω εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα.σε 306 καμπριο ο πισω δεξια τροχος εχει πολυ καμπερ κ με λιγο φορτωμα ο τροχος βρισκει στον πλαστικο θολο.στο τζογομετρο δεν εδειξε να εχει καπου μεγαλο τζογο οποτε 99% εχει παρει ο αξονας? |
jimakos205 έγραψε: |
να ρωτησω κ εγω εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα.σε 306 καμπριο ο πισω δεξια τροχος εχει πολυ καμπερ κ με λιγο φορτωμα ο τροχος βρισκει στον πλαστικο θολο.στο τζογομετρο δεν εδειξε να εχει καπου μεγαλο τζογο οποτε 99% εχει παρει ο αξονας? |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
![]() ... ξυλουργικές εργασίες (μου το "άρπαξε" το κοπτικό του ρούτερ) ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Χρήστο, όλα δείχνουν ok αν εξαιρέσεις ότι ο "μάστορας" του ΚΑΤ ξέχασε ένα ράμμα μέσα κ μάλλον πρέπει να το ξανανοίξω ![]() |