darky έγραψε: |
Θα ήθελα να ακούσω γνώμες σχετικά με τα 2 αυτοκίνητα σε οτι αφορά τα πάντα γενικά. Από μηχανικά, εσωτερικό, επιδόσεις, τι νομίζετε για αξιοπιστία Alpha Romeo κτλ κτλ. Εντάξει κυρίως θα έχετε οι πιο πολλοί άποψη για το 207 μιας και είμαστε PSClub εδώ αλλά νομίζω είναι μια ενδιαφέρουσα σύγκριση. Αυτά! |
salex έγραψε: | ||
Επειδή ακριβώς είμαστε PSclub, η τεχνικώς τεκμηριωμένη άποψή με τα τεχνικά επιχειρήματα μου που τη δικαιολογουν συνοψίζεται σε μερικές λέξεις: Peugeot καλό, Alfa κακό! Κρίνοντας από την ορθογραφία σου, μάλλον γέρνεις προς το 207 περισσότερο από ό,τι γέρνεις προς την Alfa! ![]() |
darky έγραψε: |
Τώρα βγήκε ρε παιδιά το μιτο. Το multi air ειδικα τώρα τώρα. Μπορει κάποιοι με 207 να μην είχαν την επιλογή αυτη.. ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Παρε rc ελαφρως μεταχειρισμενο.. ![]() |
Gr13 έγραψε: |
Αν δεν σε ενδιαφέρουν τόσο οι χώροι πάρε 500ari abarth,εγώ τουλάχιστον αυτό θα έπαιρνα.Το αμάξι είναι σαν κάρτ και πολύ ομορφο. |
recife_rallye έγραψε: | ||
Kαι γυναικειο συναμα.. ![]() Οι λυσεις ειναι 2.. Πουντο αμπαρθ(που θα εχει ομως στην πλατη του ολα αυτα που ειπε ο θανασης και ο στελιος)και.. 207 ρψ μεταχειρα..τελος...ολα τ αλλα ειναι απλες οδοντοκρεμες ![]() |
Gr13 έγραψε: | ||||
Γιατι γυναικείο ?Δλδ και το cc μου γυναικείο το θεωρείς.Εγω πάντως το αμπαρθ το 500 δεν το θεωρώ καθόλου γυναικείο το αμάξι ειναι κ@@λα. |
Gr13 έγραψε: |
Αν δεν σε ενδιαφέρουν τόσο οι χώροι πάρε 500ari abarth,εγώ τουλάχιστον αυτό θα έπαιρνα.Το αμάξι είναι σαν κάρτ και πολύ ομορφο. |
Παράθεση: |
Η mito, ειναι πολυ ομορφη σχεδιαστικα και προσωπικα δε την θεωρω γυναικειο αμαξι, το μοτερ της ομως δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο απο επιδοσεις. Να σημειωσω πως το κοκκινο χρωμα επιβαλλεται! |
Παράθεση: |
Γνωμη μου, μην κοιτας μονο το κοστος αποκτησης, αλλα και το κοστος συντηρησης, σε καθημερινη βαση (βενζινες), αλλα και σε ανταλλακτικα. |
darky έγραψε: |
Για μεταχειρισμένο δεν το σκέφτομαι γιατί γενικά έχω άσχημες εμπειρίες και δεν μπορείς να είσαι σίγουρος 100% για το αμάξι. Η αλήθεια είναι οτι για καινούργιο το Rallye έχει πολύ καλό value for money......! |
recife_rallye έγραψε: | ||||||
Μπερδευεσαι..αλλο το αμαξι που αρεσει σε γυναικες(μ@#$%παγιδα ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||||||
Μπερδευεσαι..αλλο το αμαξι που αρεσει σε γυναικες(μ@#$%παγιδα ![]() ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Έρε να ήταν στα Μάλγαρα έτοιμη ήταν! |
recife_rallye έγραψε: | ||
φανταζομαι....καθε μερα θα ερχοσουν γιανιτσα απο μαλγαρα ![]() ![]() ![]() |
mez έγραψε: |
Για να κάνουμε και τον δικηγόρο του διαβόλου όμως καλό είναι να λέμε και τι προβληματάκια έχει εμφανίσει το 207... Γιατί να χάνει τον χρονισμό του π.χ. ένα σύγχρονο αμάξι δεν είναι και λίγο.
|
Jim207GT έγραψε: |
Εγώ έχω να πώ οτι τα πρώτα GT με τα προβλήματα που όλοι ξέρουμε στα χεράκια του Δημπσθένη το κοντέρ γράφει 100.200χλμ και ακόμα έχει πολλά να γράψει(αντε και με stg1), Salex 70.000(με 1.55 κοφτη), 50.00χλμ το δικό μου(οσοι με ξέρετε καταλαβαίνετε). Φανταστήτε τα καινούργιας παραγωγής με πλέον λυμμένα όλα τα προβλήματα νεότητας... |
Παράθεση: |
από την άλλη ΔΕΝ μπορώ τα ηλεκτρικά τιμόνια |
Παράθεση: |
σε απτή ποιότητα/πολυτέλεια και -πλέον- τεχνολογία οι δείκτες γέρνουν προς Ιταλία |
MEMsound έγραψε: |
επίσης σχετικά με το ποια χαλάνε... αποψή μου ειναι... ολα και κανένα... εχω ακουσει τα πάντα |
Παράθεση: |
Όσον αφορά την ταχύτητα σε μετρήσεις που έκαναν σε ενα site και όχι με βάσει τι λένε οι κατασκευαστές κάθε φορά γιατί νομίζω είναι λίγο ότι να ναι αυτά που λένε είχε:
207 Performance Max speed 130.2 miles/h (210 km/h) 0-100 km/h 8.1 seconds 0-160 km/h 23.4 seconds 0-200 km/h - 0-300 km/h - Quarter mile 16.0 seconds 0-100-0 mph - Μιτο 135 Performance Max speed 128.34 miles/h (207 km/h) 0-100 km/h 9.2 seconds 0-160 km/h - 0-200 km/h - 0-300 km/h - Quarter mile - 0-100-0 mph - Αρκετά μεγάλη διαφορά........ |
Jim207GT έγραψε: |
Εγώ έχω να πώ οτι τα πρώτα GT με τα προβλήματα που όλοι ξέρουμε στα χεράκια του Δημοσθένη το κοντέρ γράφει 100.200χλμ και ακόμα έχει πολλά να γράψει(αντε και με stg1), Salex 70.000(με 1.55 κοφτη), 50.00χλμ το δικό μου(οσοι με ξέρετε καταλαβαίνετε). Φανταστήτε τα καινούργιας παραγωγής με πλέον λυμμένα όλα τα προβλήματα νεότητας...
Πραγματικά αυτή την στιγμή τα THP μαζί με τα TSI είναι τα πιο τίμια και απροβλημάτιστα αυτ/τα. Και μετά μου συζητάτε για καινοτόμες ιδέες και δη Ιταλικές....Αρε Γιωργία που σας χρειάζετε....... |
Morfeas έγραψε: |
και πιστεύω ότι ίσως να έχει και καλύτερο κράτημα. |
Morfeas έγραψε: |
Για τις μετρήσεις που δίνουν τουλάχιστον το 8.1 για 207 ξεχάστε το γιατί δεν έχει τόσο με τίποτα. 8 έχει το colt czt που είχα πριν πάρω το gt και ζύγισε 1075 κιλά. 8.7 δίνει ο κατασκευαστής ο οποίος μετράει με v-box και πάντα σε τέλειες συνθήκες και σίγουρα δεν είναι χαζός να χαντακώνει το μοντέλο του. Και για να μένουμε στο θέμα που άνοιξε ο φίλος μας η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η alfa ποιοτικός είναι πολύ ποιο κάτω από ένα 207 ιδιαίτερα μέσα και το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί το έχει μια φίλη μου την απλή έκδοση όμως, όσο αφορά τον κινητήρα είναι νωρίς να κριθεί ακόμα μην ξεχνάμε ότι η fiat έχει κάνει μεγάλη πρόοδο όπως και τα τελευταία χρόνια το psa group . Σχεδιαστικά σίγουρα είναι ποιο μπροστά αν και αυτό είναι υποκειμενικό, λιγότερη κατανάλωση και πιστεύω ότι ίσως να έχει και καλύτερο κράτημα. Θυμάμαι όταν έψαχνα για να αγοράσω το 207 είχα πάρει το drive και το είχε test στην πίστα τον Σερρών μαζί με άλλα μοντέλα και είχε κάνει χρόνο μόλις 1.1 sec πιο γρήγορα από το Suzuki swift sport! Παρ όλα αυτά το πήρα γιατί ήταν και πιστεύω είναι στο σύνολο του η καλύτερη επιλογή σε αυτά τα λεφτά και έχει πάρα πολλά extra τουλάχιστον το gt που δεν τα βρίσκεις ούτε σε αυτοκίνητα 24000 ευρώ και + . Το κακό είναι ότι πλέον βγαίνει μόνο σε 5θυρο και δυστυχώς με 5άρι σασμάν όπως και το RC. Όπως είπαν πριν ίσως ένα μεταχειρισμένο rc θα ήταν η ποιο σωστή κίνηση . |
Jim207GT έγραψε: |
Τα έχω ξαναγράψει...οι εταιρίες λένε φούμαρα γενικώς....
ΑΜΑ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ να κανεις 8,1 εγώ τι να σου πώ κάθομαι να γίνω πο**τη* στα γεράματα. Μαζί με Τάκη γράψαμε 8,4 με αλλαγή 1-2 σε λιγότερο από 0,3δ με μοτερ με 10.000χλμ(είχε ανοίξει δλδ) και αποτέλεσμα πήρα το σασμαν στο χέρι..... Έ!! Οι Γάλλοι είναι πιο μάγκες από εμένα και από τα περιοδικά που το μετράνε 8.7 δες και λίγο εδώ http://www.zeperfs.com/en/fiche1365-peugeot-207-1-6-thp-16v.htm |
Jim207GT έγραψε: |
Τα έχω ξαναγράψει...οι εταιρίες λένε φούμαρα γενικώς....
ΑΜΑ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ να κανεις 8,1 εγώ τι να σου πώ κάθομαι να γίνω πο**τη* στα γεράματα. Μαζί με Τάκη γράψαμε 8,4 με αλλαγή 1-2 σε λιγότερο από 0,3δ με μοτερ με 10.000χλμ(είχε ανοίξει δλδ) και αποτέλεσμα πήρα το σασμαν στο χέρι..... Έ!! Οι Γάλλοι είναι πιο μάγκες από εμένα και από τα περιοδικά που το μετράνε 8.7 δες και λίγο εδώ http://www.zeperfs.com/en/fiche1365-peugeot-207-1-6-thp-16v.htm |
mechanic έγραψε: |
+1 ![]() |
mechanic έγραψε: |
...
alla an kai psiloasxetos apo anartiseis exo mia erotisi... an to clio III RS eixe na "katevasei" 26 kila ropis apo tis 1600 rpm kai oxi me to "zori" 20 stis 5kati (giati se mama morfi ta 200 aloga ta vlepei mono me kyalia) tha estrive to idio opos paei tora? |
mechanic έγραψε: |
Sosta... ![]() (alla epitrepse mou na po oti i Mito einai ena kalo GT kai oxi GTI... sygkrinetai mono me to rallye/GT kathos tin GTA den tin exoume dei akoma...) |
darky έγραψε: |
Τι να σας πώ ρε παιδιά. Κάθε site βγάζει και άλλα νούμερα. Άλλα λέει το ένα, άλλα το άλλο. Ότι να ναι νούμερα. Τι 0-100, τι ρεπριζ. Όλοι διαφορετικά έχουν...Κοίταγα 2 site το ενα το ελλήνικο είχε σύγκριση corsa gsi με 207 rallye και έβγαζε πιο γρήγορο το rallye και το ξένο μάλλον το GT είχε γιατι δεν έχουν rallye νομίζω έξω, σε σύγκριση με το corsa to gsi έβγαζε το corsa πιο γρήγορο. Πάρε το αυγό και κούρευτο... Πάντως για να έρθουμε στο θέμα μας, νομίζω οτι το 207 είναι πιο γρήγορο από τη Mito γενικά.Αυτά τα 15 άλογα παραπάνω κάποια χρησιμότητα θα έχουν... |
darky έγραψε: |
Το 207 τελικά θεωρώ είναι καλύτερη επιλογη, όντας αρκετά πιο οικονομικό προσφέροντας ίδια και περισσότερα πράγματα! ![]() |
drdino έγραψε: |
...λογω γαμωesp |
ironman02 έγραψε: |
Α επίσης βλέπω στις καταναλωσεις της δοκιμής 12.1 lt το rallye και 12.5lt η Mito.
Εγώ νόμιζα οτι με το multiair είναι πιο οικονομική. Δηλαδή πόσο έκαιγε πριν?? Το rallye είναι 1.6 με πιο πολλά άλογα και καίει λιγότερο.... |
dimkeras έγραψε: | ||
Όταν πήρα το 155άρι για τεστ ντράιβ, έγραψε ένα ωραιότατο 14,5 ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Α επίσης βλέπω στις καταναλωσεις της δοκιμής 12.1 lt το rallye και 12.5lt η Mito. Εγώ νόμιζα οτι με το multiair είναι πιο οικονομική. Δηλαδή πόσο έκαιγε πριν?? Το rallye είναι 1.6 με πιο πολλά άλογα και καίει λιγότερο.... |
Ilias207Rallye έγραψε: | ||
Αυτα τα 12αρια σε μικτο κυκλο και τα δυο? ![]() ![]() ![]() |
kane έγραψε: |
Εχει ενας γνωστος μιτο 150πς και θελει να τα βαλουμε. |
xarris έγραψε: |
τελαχιστον 2 κενα θα του κανεις..αν αρχισεις καλα. |
kane έγραψε: | ||
ρολ 2ες θα τον τρεξω...για να χει θεαμα. |
makis106 έγραψε: |
Σήμερα έτυχε να κάνω test drive μια mito QV (170ps) αφου ενδιαφέρεται φίλος μου για αγορά. Το τεστ ξεκίνησε καλά, μιας και ο πωλητής μας έδωσε το κλειδί και μας είπε πηγαίνετε να το δοκιμάσετε και ελάτε αργότερα! ![]() Οπότε... την κάψαμε ![]() ![]() Τα συμπεράσματά μου, συγκριτικά με το 207: Στα θετικά, το 6άρι φυσικά, με την όχι και καλύτερη αίσθηση στο κούμπωμα, αλλα σίγουρα καλύτερη απο του 207 (αναμαινόμενο) και καλή κλιμάκωση. Το πολύ γραμμικό μοτερ του που θυμίζει μεγάλο ατμοσφαιρικό και δινει καλά μέχρι τον κόφτη, τον απίστευτο ήχο του κινητήρα, που όμως ίσως να είναι κουραστικός σε μεγάλη διάρκεια. Το πολύ διακριτικό ESP τουλάχιστον στην ρύθμιση Dynamic. Στα αρνητικά, την εμφανή διαφορά σε turbo lag σε σχέση με 207, το κάπως ασαφές τιμόνι παρά τις 18άρες, την ελαστική αίσθηση στο πεντάλ των 4πίστονων brembo, που για να καταλάβεις τι μπορούν να κάνουν πρέπει να φτάσεις το πεντάλ πιο κάτω απ τη μέση... Πάντως γενικότερα το αυτοκίνητο, έχει αρκετά σπορ χαρακτήρα, αν και δεν δείχνει να πατάει σαν 207, χωρίς βεβαια να μπορώ να πω με σιγουριά, αφού δεν είχα τη δυνατότητα να το στρίψω, ενώ σίγουρα υπολείπεται σε στοιβαρότητα... |