Vaggelis έγραψε: |
Φτάνει η ώρα του service των 70.000 χλμ...
Ως γνωστόν, ο ιμάντας εκκεντροφόρου, αλλάζει στα 80.000 χλμ και έτσι αποφεύγω το μίνι έμφραγμα στην τσέπη ενόψη διακοπών... Στα στάνταρ του service που έρχεται, είναι: - Λάδια - Τακάκια (τσιρίζουν σαν σοπράνο στην όπερα... ![]() - Έλεγχος του ντεπόζιτου του νερού των υαλοκαθαριστήρων (βλέπε πρόσφατη ...στενή επαφή του τελευταίου με ένα πεζοδρόμιο...) - Διάφορα αναλώσιμα Υπάρχει τίποτα άλλο που πρέπει να κοιτάξω;;; |
Miltellas έγραψε: |
Βαγγέλη, Ιμάντα Χρονισμού με τοποθέτηση μαζί δεν βγαίνει πάνω από 60Ε εάν πας σε ένα καλό συνεργείο (για αντιπροσωπεία δεν ξέρω). Το ανταλλακτικό είναι στα 30Ε περίπου και άλλα τόσα η δουλειά. Μην τρομάζεις από τους επιτήδειους που έχουν κατακλέψει τον κόσμο.
Εν ανάγκη αγόρασε το ανταλλακτικό μόνος σου και πήγαινε να σου το τοποθετήσουν. |
Miltellas έγραψε: |
Αλέξη, 60Ε περίπου κοστίζει χωρίς την αλλαγή των ρουλεμάν (που είναι άλλα 60-70Ε), αλλά τα ρουλεμάν δεν τα αλλάζεις και σε κάθε αλλαγή του ιμάντα, πόσο μάλλον στην πρώτη. Μήπως όμως η τιμή που σου είπαν συμπεριλαμβάνει και αλλαγή των ρουλεμάν;
Πιστεύω ότι αν κλείσεις ραντεβού και πάς μόνο για τον ιμάντα, 1 ώρα θα φτάσει και θα περισσέψει. |