PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αυξημενη λειτουργια βεντιλατερ σε 207 Rallye

akis23 - Πεμ 17 Δεκ 2009, 16:57:35
Θέμα δημοσίευσης: Αυξημενη λειτουργια βεντιλατερ σε 207 Rallye
Εχω παρατηρησει τις τελευταιες μερες πως με μεγαλη συχνοτητα και χωρις λογο (χαλαρη βολτα με κλειστο τον κλιματισμο) μπαινει σε λειτουργια ο ανεμιστηρας του ψυγειου. Ειδικα οταν σβηνω το μοτερ ενω παντα εσβηνε και ο ανεμιστηρας αμεσως (ακομα και το καλοκαιρι) πλεον λειτουργει απο 1 ως 5 λεπτα. Εχει κανεις καμια ιδεα γιατι μπορει να συμβαινει? Το μονο που μου συνεβη τις τελευταιες μερες ειναι πως εκανα μερικα μπανακια σε νερολακκουβες λογω της κακοκαιριας. Η θερμοκαρια νερου ειναι στους 90 και δεν τους υπερβαινει. Η θερμοκρασια κινητηρα ισως να ειναι 5+ βαθμους πανω καποιες φορες σε σχεση με πριν.
Ilias207Rallye - Πεμ 17 Δεκ 2009, 17:58:37
Θέμα δημοσίευσης:
Απο αυτα που λες, μου ρχεται στο μυαλο ο θερμοστατης..

Μηπως αντι για μπανακι σε νερολακουβα εκανες κανενα μακροβουτι και χτυπησε τιποτα ασχημα? Confused

Παρατηρησε το λιγες μερες ακομα πρωτα να σιγουρευτεις τι παιζεται και μετα πηγαινε το να στο δουνε..
akis23 - Πεμ 17 Δεκ 2009, 18:23:43
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το παω γιατι δεν δουλευε ετσι εδω και ενα χρονο.
kostasvti - Πεμ 17 Δεκ 2009, 19:30:51
Θέμα δημοσίευσης:
το νερο του ψυγειου? γιατι εμενα το αμαξι με 10.000 μου το εκανε με τις βροχες (δουλευα βεντιλατερ φουλ) και τυχαια κοιταξα το νερο του ψυγειου ηταν κατω απο το min!!!!! συμπληρωσα και ολα οκ
xalkiadakhs 207gt - Πεμ 17 Δεκ 2009, 19:33:45
Θέμα δημοσίευσης:
οντως μπορει να θελει νερο στο ψυγειο (paraflu)..ετυχε σε εναν φιλο αυτο με 207 αλλα μετα ηθελε και εξαερωση ""νομιζω""... Wink Wink Wink Wink
kostasvti - Πεμ 17 Δεκ 2009, 20:21:10
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα εγω ενω το βλεπω κατω απο το min αρχισω και ανοιγω σιγα σιγα την ταπα και το πιο βαρυ απο τον αερα υγρο αρχισει και ανεβαινει μεχρι το max το κλεινω και λεω οκ! την επομενη παλι τα ιδια στο min! οποτε συμπληρωμα!
Giannis307 - Πεμ 17 Δεκ 2009, 21:09:48
Θέμα δημοσίευσης:
καλο ειναι να συμπηρωνεις παραφλου με κρυο μοτερ γιατι με ζεστο λογο διαστολης και πιεσης ανεβαινει η σταθμη και δημιουργουνται φυσαλιδες αερα στο κυκλωμα...
akis23 - Πεμ 17 Δεκ 2009, 21:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει γιατι πλεον στο ρελαντι αμα αναψει το βεντιλατερ δεν σβηνει ποτε, ενω παλαιοτερα μετα απο μερικα λεπτα εσβηνε.
akis23 - Πεμ 17 Δεκ 2009, 23:55:12
Θέμα δημοσίευσης:
Η σταθμη του παραφλου ειναι μια γραμμη κατω απο το max, στη μεση ακριβως του δοχειου. Το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο για 24 ωρες, συνεπως κρυο. Η σταθμη του λαδιου ειναι στο max.
akis23 - Παρ 18 Δεκ 2009, 12:20:42
Θέμα δημοσίευσης:
Προβλημα στον θερμοστατη μαλλον, εγινε παραγγελια απο Γαλλια.
akis23 - Πεμ 31 Δεκ 2009, 13:38:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μια ερωτηση προς τους ειδικους. Το πανω κολαρο του ψυγειου ειναι καυτο θα ελεγα, ενω το κατω ειναι κρυο. Η ερωτηση ειναι, θερμοστατης ή αντλια νερου ειναι το προβλημα (τα οργανα δειχνουν φυσιολογικες θερμοκρασιες). Αυτα και καλη χρονια σε ολους!!!!
kane - Πεμ 31 Δεκ 2009, 21:02:03
Θέμα δημοσίευσης:
kala δεν αλλαξες θερμοστατη???

Τον προφητη τον ρωτησες?
akis23 - Παρ 01 Ιαν 2010, 03:49:11
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
kala δεν αλλαξες θερμοστατη???

Τον προφητη τον ρωτησες?

Καλη Χρονια Σταυρακο. Ηταν κλειστος σημερα. Λεω να παω απο βδομαδα (το αγορασα το ανταλλακτικο). Αν μιλησεις μαζι του νωριτερα και θυμηθεις κανε μια ερωτηση. Τα συμπτωματα τα ξερεις.
akis23 - Σαβ 23 Ιαν 2010, 17:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλαξα θερμοστατη κι ολα ΟΚ. Αν σας συμβει να υπολογιζετε 2 με 3 ωρες εργασια για την αλλαγη.
kos_argyris - Πεμ 29 Σεπ 2011, 17:00:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μια απ'τα ίδια και σε μένα. Ξαφνικά αποφάσισε το αμάξι μου να κρατάει θερμοκρασίες παραπάνω από αυτές που κράταγε συνήθως. Νομίζω μέχρι 98oC το βλεπα παλιότερα, τώρα πιάνει και 106oC. Ο ανεμιστήρας του ψυγείου δουλεύει παραπάνω. Δουλεύει και όταν το σβήνω για κάμποσα δευτερόλεπτα, ενώ παλιότερα δε το κανε. Πάω στη lion σήμερα, όλα καλά μου λένε. ΄Έλεγχος θερμοκρασίας ok, έλεγχος κυκλοφορίας νερού ok, όλα ok. Τι να πω? Άσχετο αλλά μου βγάλαν και τη μπαταρία χαλασμένη, ενώ την είχα αλλάξει πριν 1 εβδομάδα (Απορώ πως παίρνει μπροστά μου είπαν-μετρήσαν τάση 9,5V - πήγα μετά σε αυτόν που την έβαλα, τη μετράει με το παπαρομηχάνημα του 12,7V και 'Very Good').
Πολύ γκαντεμιά τελευταία, χρονίσματα, μπαταρίες, θερμοκρασίες, πεσμένες επιδόσεις...τα νεύρα μου
kos_argyris - Πεμ 29 Σεπ 2011, 22:22:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά, τι θερμοκρασίες ψυκτικού έχετε συνήθως με νορμάλ οδήγηση? Διαβάζω σε sites για το cooper s ότι ο θερμοστάτης ανοίγει σε υψηλότερη θερμοκρασία σε νορμάλ οδήγηση για οικονομία (γύρω στους 105oC) ενώ ανοίγει σε χαμηλότερη όταν ανεβαίνει το φορτίο και οι στροφές του αυτοκινήτου.
SαλιγκαρAKIS - Παρ 30 Σεπ 2011, 11:01:34
Θέμα δημοσίευσης:
kos_argyris έγραψε:
Ρε παιδιά, τι θερμοκρασίες ψυκτικού έχετε συνήθως με νορμάλ οδήγηση? Διαβάζω σε sites για το cooper s ότι ο θερμοστάτης ανοίγει σε υψηλότερη θερμοκρασία σε νορμάλ οδήγηση για οικονομία (γύρω στους 105oC) ενώ ανοίγει σε χαμηλότερη όταν ανεβαίνει το φορτίο και οι στροφές του αυτοκινήτου.


Πώς ξέρεις με ακρίβεια τους 98, 105 και 106 βαθμούς; Rolling eyes

Έχεις άλλο όργανο θερμοκρασίας νερού ή το πάς έμμεσα σύμφωνα με τις θερμοκρασίες που γνωρίζεις ότι θα έπρεπε να ανοίγουν τα βεντιλατέρ;

Πάντως εμένα δεν πάει με τίποτα πάνω από 90 βαθμούς στο δείκτη!
Gotcha - Παρ 30 Σεπ 2011, 11:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
scangauge, torque app, lionheart και πολλα αλλα
SαλιγκαρAKIS - Παρ 30 Σεπ 2011, 13:06:38
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
scangauge, torque app, lionheart και πολλα αλλα


Very happy ok.

Άρα, ο δείκτης πέφτει αρκετά έξω;
Gotcha - Παρ 30 Σεπ 2011, 13:40:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα, οχι απαραιτητα πολυ εξω. Σηκω απο το καθησμα και δες το καντραν καθετα. Γιατι απο τη θεση του οδηγου (τερμα κατω το καθησμα, εγω υψος 1,75) το καντραν το βλεπεις λοξα με αποτελεσμα να βλεπεις λιγο off τις ενδηξεις. Δλδ σημερα που το τσεκαρα, το app ελεγε 82 βαθμους το νερο αλλα απο τη θεση του οδηγου το εβλεπα 90. Μολις σηκωθηκα λιγο και το κοιταξα καθετα, ηταν πραγματι εκει γυρω στα 85
kos_argyris - Πεμ 20 Οκτ 2011, 22:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
kos_argyris έγραψε:
Μια απ'τα ίδια και σε μένα. Ξαφνικά αποφάσισε το αμάξι μου να κρατάει θερμοκρασίες παραπάνω από αυτές που κράταγε συνήθως. Νομίζω μέχρι 98oC το βλεπα παλιότερα, τώρα πιάνει και 106oC. Ο ανεμιστήρας του ψυγείου δουλεύει παραπάνω. Δουλεύει και όταν το σβήνω για κάμποσα δευτερόλεπτα, ενώ παλιότερα δε το κανε. Πάω στη lion σήμερα, όλα καλά μου λένε. ΄Έλεγχος θερμοκρασίας ok, έλεγχος κυκλοφορίας νερού ok, όλα ok. Τι να πω? Άσχετο αλλά μου βγάλαν και τη μπαταρία χαλασμένη, ενώ την είχα αλλάξει πριν 1 εβδομάδα (Απορώ πως παίρνει μπροστά μου είπαν-μετρήσαν τάση 9,5V - πήγα μετά σε αυτόν που την έβαλα, τη μετράει με το παπαρομηχάνημα του 12,7V και 'Very Good').
Πολύ γκαντεμιά τελευταία, χρονίσματα, μπαταρίες, θερμοκρασίες, πεσμένες επιδόσεις...τα νεύρα μου


Μετά από 10 15 μέρες οι θερμοκρασίες επανήλθαν εκεί που ήταν παλιότερα. Λέτε να υπήρχε κάποιος ''εγκεφαλικός'' λόγος και να κρατούσε μεγαλύτερη θερμοκρασία? Εν τω μεταξύ έχω μπερδευτεί. Γιατί στα mini cooper s διαβάζω πως η θερμοκρασία φτάνει μέχρι 105-110 για λόγους οικονομίας? Εμένα σε νορμάλ χρήση έφτανε πάντα μέχρι 98, τις τελευταίες 10 15 μέρες έφτανε μέχρι 108, και τώρα επανήλθε στα προηγούμενα επίπεδα. Ποιο είναι το φυσιολογικό τελικά?
Alexis22 - Τετ 04 Ιαν 2012, 22:32:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μωλις γυρισα απο βολτα σε ολη τη διαρκεια το βεντιλατερ δουλευε ασταματητα αλλα και αφου το εσβησα συνεχισε να δουλευει για πολυ ωρα μεχρι που αναγκαστηκα να βγαλω τον πολο της μπαταριας, με μια προχειρη ματια ειδα νερα στα αριστερα του κινητηρα εκει που ειναι η τροχαλια που δινει κινηση στην αντλια κενου....αντλια νερου ή κατι αλλο? γιατι εμφανιστηκε εντελως ξαφνικα το προβλημα..
giannis27 - Τετ 04 Ιαν 2012, 23:21:15
Θέμα δημοσίευσης:
η βίδα εξαέρωσης είναι πάνω?το τσέκαρες?
έχασε όλα τα νερά ?
kostas207rc - Τετ 04 Ιαν 2012, 23:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
Μωλις γυρισα απο βολτα σε ολη τη διαρκεια το βεντιλατερ δουλευε ασταματητα αλλα και αφου το εσβησα συνεχισε να δουλευει για πολυ ωρα μεχρι που αναγκαστηκα να βγαλω τον πολο της μπαταριας, με μια προχειρη ματια ειδα νερα στα αριστερα του κινητηρα εκει που ειναι η τροχαλια που δινει κινηση στην αντλια κενου....αντλια νερου ή κατι αλλο? γιατι εμφανιστηκε εντελως ξαφνικα το προβλημα..

Όταν σβήνεις το αμάξι κάνει έναν θόρυβο?σαν να πέφτει το ρεύμα φαντάσου κάπως...αν ναι είναι αντλία νερού
Alexis22 - Τετ 04 Ιαν 2012, 23:39:51
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
η βίδα εξαέρωσης είναι πάνω?το τσέκαρες?
έχασε όλα τα νερά ?
Η σταθμη του νερου σιγουρα ειναι χαμηλη,οταν το ειδα ηταν πανω απο το min σιγουρα αλλα ηταν και ζεστο,για τη βιδα εξαερωσης δεν εχω ιδεα που ειναι και δεν θυμαμαι να εκανε εξαερωση ο μηχανικος οταν δεσαμε το μοτερ,απο τοτε εκανα 400χλμ και ολα εδειχναν φυσιολογικα,υπαρχει περιπτωση να προκληθηκε ζημια στην αντλια επειδη χρησιμοποιησα καποιο κοινο αντιψυκτικο κοκκινο το εβαλα και αυτη τη στιγμη ειναι καφε..
giannis27 - Πεμ 05 Ιαν 2012, 00:08:49
Θέμα δημοσίευσης:
εκεί που είδες τα νερά υπάρχει μια πλαστική βίδα (βίδα εξαέρωσης)



εκεί που είναι ο κύκλος .

λογικά έβαλες g12.
αυτό που λες ότι το ψυκτικό έγινε καφέ δεν είναι κ τόσο καλό.
άνοιξε μια την τάπα από τα υγρά κ δες αν έχει ίχνοι από λάδια ,σαν μαγιονέζα θα μοιάζουν .
καλύτερα όμως να μην το βάλεις μπροστά ρυμούλκησε το κ πάνε το στον μηχανικό να το δει για καλό κ για κακό.
Alexis22 - Πεμ 05 Ιαν 2012, 00:26:27
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
εκεί που είδες τα νερά υπάρχει μια πλαστική βίδα (βίδα εξαέρωσης)



εκεί που είναι ο κύκλος .

λογικά έβαλες g12.
αυτό που λες ότι το ψυκτικό έγινε καφέ δεν είναι κ τόσο καλό.
άνοιξε μια την τάπα από τα υγρά κ δες αν έχει ίχνοι από λάδια ,σαν μαγιονέζα θα μοιάζουν .
καλύτερα όμως να μην το βάλεις μπροστά ρυμούλκησε το κ πάνε το στον μηχανικό να το δει για καλό κ για κακό.

Tα νερα τα ειδα στο σημειο που ειναι ο ιμαντας,αυτο που λες με με τη μαγιονεζα το παρατηρησα και εγω,αλλα οπως μου ειπε ο μηχανικος ειναι επειδη το καθαρισε,ας ελπισω να μην ειναι κατι σοβαρο παλι..
giannis27 - Πεμ 05 Ιαν 2012, 00:37:42
Θέμα δημοσίευσης:
γράψε χ δικό μου λάθος.
πάνε να στο ρίξει μια ματιά αύριο το πρωί, μάλλον θα ψόφισε η αντλία .
κ καλό πλύσιμο όλο το δύκτιο μέχρι να καθαρίσει τελείως από λάδια .
μάλλον θα χρειαστεί αλλαγή κ ο θερμοστάτης.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr