Κινητήρας - 306 - Εκκετροφοροι για 306 2,0 (136ps) pan306 - Τετ 16 Δεκ 2009, 17:59:56 Θέμα δημοσίευσης: 306 - Εκκετροφοροι για 306 2,0 (136ps)
θα μου δοσουν ενα τετραπεταλουδο απο οικονομου και θελω να μαθω τι εκεντροφορους να βαλω ωστε να μπορεσω να παρω κανα αλογο χωρις να χρειαστη να αλλαξω πιστονια.... το δικο μου ειναι αφτο με τα 136 αλογα και αν φτασει γυρω στα 160 θα με χαρουμενος...
υγ αν με τισ ιδεες σας λεγατε και καμια τιμη θα το εκτιμουσα Pughell - Τετ 16 Δεκ 2009, 21:36:17 Θέμα δημοσίευσης:
Βαζεις τους μαμα απο το GTi6 και εισαι καλυμμενος. pan306 - Πεμ 17 Δεκ 2009, 01:27:17 Θέμα δημοσίευσης:
το ξερα οτι θα μου απντισεις εσυ......χαχαχα...
προφανως θα χρειαστη και προγραμα ετσι δεν ειναι?
χερεισ πιο προφιλ μπορει να μπουν για μεγιστη αποδοση χωρισ να χρειαστουν πιστονια? Pughell - Πεμ 17 Δεκ 2009, 01:49:31 Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα,το προφανες προβλημα ειναι οι αντοχες του valvetrain σου σε περιπτωση που αυτο διαφερει απο του αντιστοιχου XU10JRS.
Απο εκει και περα αν τα πιστονια ειναι ιδια,λογικα οτι μπαινει στο JRS,θα μπαινει και στο απλο JR. pan306 - Πεμ 17 Δεκ 2009, 02:01:00 Θέμα δημοσίευσης:
valvetrain τι ειναι αυτο και τι κανει?
σορυ αλλα ειμαι ασχετος απο αυτα...
απλα αυτο που ροταω ειναι αν ξερει καπιος να μου πει χακτιριστικα του πιο αγριουεκεντοφορου χωρις να κινδινευω να δω κανα τριπιο πιστονι.. Pughell - Πεμ 17 Δεκ 2009, 02:20:02 Θέμα δημοσίευσης:
Valvetrain ειναι ολο το συστημα της κεφαλης,δηλαδη ελατηρια βαλβιδων,ωστηρια,εκκεντροφοροι,κλπ,κλπ...
Αν απο ωστηρια & ελατηρια βαλβιδων,φυσικα και κομβια στροφαλου οπως επισης και βαλβιδες,ειναι ιδιο,τοτε μπορεις να βαλεις τους μαμα αφοβα με την προυποθεση οτι δεν βρισκουν οι βαλβιδες στα πιστονια. pan306 - Πεμ 17 Δεκ 2009, 08:07:31 Θέμα δημοσίευσης:
αυτο ειν<ι το θεμα το ποσ μπορω να κατλαβω αν θα βρισκουν οι βαλβιδες στα πιστονια...οσω για το valvetrain προσπαθω να χτυπισο απο ebay ενα καπακι ολοκληρο action_peugeot - Παρ 18 Δεκ 2009, 00:16:17 Θέμα δημοσίευσης:
Για να βρουν οι βαλβίδες πρέπει να βάλεις αρκετά μεγάλους εκκεντροφόρους
Για να το δοκιμάσεις πρέπει να τους βάλεις πάνω και να μετρήσεις πόσο βύθισμα έχεις στο άνω νεκρό σημείο αυτά είναι έλεγχοι που τους κάνουμε πάντα πριν κλείσουμε ένα μοτέρ αναβαθμισμένο
Αν δεν θες να ασχοληθείς υπάρχει και έτυμο μοτέρ και σασμάν από 167 hp pan306 - Παρ 18 Δεκ 2009, 18:05:20 Θέμα δημοσίευσης:
σασμαν εχω.. απλα ροταω γιατι εχω δει σε φοτο οτι τα πιστονια του μοτερ με τα 167 τα πιστονια εχοθν τσεπες,,,το μοτερ ποσο το δινεισ? pan306 - Τετ 06 Ιαν 2010, 09:37:43 Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Βαζεις τους μαμα απο το GTi6 και εισαι καλυμμενος.
Τελικα Στελιο αυτο θα κανω! Φιλος σε 1800 που ειχα μπουμπισιους και παραληλο τους αλαξε και ειναι πολυ ευχαριστημενος! Η διαφορα σε ιποδυναμη απο τους μπουμπισιους δεν ειναι μεγαλη αλλα κερδισε αρκετη ροπη και η καμπυλη της ροπης του ειναι εντελως ευθεια ενω πριν εδινε ψηλα! Pughell - Τετ 06 Ιαν 2010, 10:29:14 Θέμα δημοσίευσης:
Μωρε τα αλογα ειναι το λιγοτερο,το οτι τα ωστηρια σου δεν θα ρημαξουν σε χρονο dt και θα δουλευουν για πολυυυ καιρο ακομα ειναι το μεγαλυτερο πλεονεκτημα. pan306 - Πεμ 07 Ιαν 2010, 00:53:46 Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο σκεφτικα και εγω οτιτο μαμισιο πραμα ειναι και πιο αξιοπιστο..και στι σιγκεκριμενη περιπτοση και οικονομικο..αν αποδιχτη και αποδοτικο τοτε θα μαι μια χαρα Nik_psa - Πεμ 07 Ιαν 2010, 09:03:12 Θέμα δημοσίευσης:
O φίλος σου στο 1.8 του 167αριού έβαλε? pan306 - Πεμ 07 Ιαν 2010, 09:59:07 Θέμα δημοσίευσης:
ναι. νικο οφιλος μου ειναι αυτος που τους πηρε απο εσενα pan306 - Παρ 15 Ιαν 2010, 18:49:20 Θέμα δημοσίευσης:
τελικα τα εκεντρα ηρθανε και ειναι και σε καλη κατασταση αρα ελπιζω με στη βδομαδα να κυσω το δικο μου και να τουσ βαλω...