PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 307 - Γυρίζει η μίζα πολλές φορές πριν πάρει

ΝΗΖ - Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:05:05
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Γυρίζει η μίζα πολλές φορές πριν πάρει
Μερικές φορές, όχι πάντα, για να πάρει μπροστά πρέπει η μίζα να γυρίζει 4-5 φορές τον κινητήρα. Δεν έχει λογική πότε το κάνει: μπορεί να είναι ζεστό ή κρύο, να είναι παρκαρισμένο σε ανήφορο ή κατήφορο. Δοκίμασα όλους τους πιθανούς παράγοντες που σκέφτηκα ότι μπορεί να παίζουν ρόλο γιατί είναι σαν να μην πηγαίνει βενζίνη στη μηχανή (ρεζερβουάρ γεμάτο, πριν ρωτήσετε).

Φυσικά πήγα στο συνεργείο και φυσικά ΔΕΝ το έκανε μπροστά τους, όσες φορές και αν το δοκιμάσαμε...

Παρατήρησα ότι αν γυρίσω το διακόπτη στο on και περιμένω λίγο 1-2 δευτερόλεπτα πριν γυρίσω τη μίζα (σαν να περιμένω την αντλία να ρουφήξει καύσιμο) δεν το κάνει σχεδόν καθόλου: για την ακρίβεια το έκανε μόνο μία φορά.

Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι; Γιατί στην πεζώ μου είπαν ότι για να καταλαβουν πρέπει να το κάνει μπροστά τους. Και αν είναι η αντλία, δεν θα έπρεπε να το κάνει συνέχεια; (Διότι αυτή η ιστορία γίνεται από το σεπτέμβριο, αν ήταν στα τελευταία της δεν θα έπρεπε να έχει παραδώσει το πνεύμα;)
geo106xs - Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:49:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 - Γυρίζει η μίζα πολλές φορές πριν πάρει
ΝΗΖ έγραψε:
Παρατήρησα ότι αν γυρίσω το διακόπτη στο on και περιμένω λίγο 1-2 δευτερόλεπτα πριν γυρίσω τη μίζα (σαν να περιμένω την αντλία να ρουφήξει καύσιμο) δεν το κάνει σχεδόν καθόλου: για την ακρίβεια το έκανε μόνο μία φορά.

Το ειπες μονος σου! Wink Αν οχι ολα,τα περισσοτερα αυτοκινητα με ψεκασμο πρεπει πρωτα να "ρουφηξουν" καυσιμο και να αυξησουν την πιεση στη μπεκιερα για να παρουν μπροστα! Αλλωστε ακουγεται και η αντλια οταν βαλεις το διακοπτη στο on,μολις σταματησει,γυριζεις τη μιζα και το αυτοκινητο αναβει με ελαχιστο γυρισμα αυτης.
ΝΗΖ - Κυρ 06 Δεκ 2009, 21:32:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 - Γυρίζει η μίζα πολλές φορές πριν πάρει
geo106xs έγραψε:
ΝΗΖ έγραψε:
Παρατήρησα ότι αν γυρίσω το διακόπτη στο on και περιμένω λίγο 1-2 δευτερόλεπτα πριν γυρίσω τη μίζα (σαν να περιμένω την αντλία να ρουφήξει καύσιμο) δεν το κάνει σχεδόν καθόλου: για την ακρίβεια το έκανε μόνο μία φορά.

Το ειπες μονος σου! Wink Αν οχι ολα,τα περισσοτερα αυτοκινητα με ψεκασμο πρεπει πρωτα να "ρουφηξουν" καυσιμο και να αυξησουν την πιεση στη μπεκιερα για να παρουν μπροστα! Αλλωστε ακουγεται και η αντλια οταν βαλεις το διακοπτη στο on,μολις σταματησει,γυριζεις τη μιζα και το αυτοκινητο αναβει με ελαχιστο γυρισμα αυτης.


Συμφωνούμε λοιπόν. Το θέμα είναι όμως γιατί τόσα χρόνια έπαιρνε κατευθείαν μπροστά, χωρίς να περιμένω 1-2 δευτερόλεπτα;
geo106xs - Κυρ 06 Δεκ 2009, 21:50:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 - Γυρίζει η μίζα πολλές φορές πριν πάρει
ΝΗΖ έγραψε:
geo106xs έγραψε:
ΝΗΖ έγραψε:
Παρατήρησα ότι αν γυρίσω το διακόπτη στο on και περιμένω λίγο 1-2 δευτερόλεπτα πριν γυρίσω τη μίζα (σαν να περιμένω την αντλία να ρουφήξει καύσιμο) δεν το κάνει σχεδόν καθόλου: για την ακρίβεια το έκανε μόνο μία φορά.

Το ειπες μονος σου! Wink Αν οχι ολα,τα περισσοτερα αυτοκινητα με ψεκασμο πρεπει πρωτα να "ρουφηξουν" καυσιμο και να αυξησουν την πιεση στη μπεκιερα για να παρουν μπροστα! Αλλωστε ακουγεται και η αντλια οταν βαλεις το διακοπτη στο on,μολις σταματησει,γυριζεις τη μιζα και το αυτοκινητο αναβει με ελαχιστο γυρισμα αυτης.


Συμφωνούμε λοιπόν. Το θέμα είναι όμως γιατί τόσα χρόνια έπαιρνε κατευθείαν μπροστά, χωρίς να περιμένω 1-2 δευτερόλεπτα;

Scratch Confused Καλη ερωτηση...δε ξερω τι να πω,τυχαιο παντως δεν ειναι.Το δικο μου παντως οσες φορες και να το εχω κανει,δε παιρνει μπρος αν δεν ακουσω την αντλια να "σπρωχνει". Ισως καποιος αλλος να ξερει κατι τι παραπανω Wink Ελπιζω να βοηθησα!
ΝΗΖ - Δευ 07 Δεκ 2009, 13:07:39
Θέμα δημοσίευσης:
παρατήρησα επίσης ότι:

1. αραιά και που μηδενίζει η ώρα και η ημερομηνία
2. όταν δεν παίρνει μπροστά με την πρωτη και δοκιμάζω 2-3 φορές, ο δείκτης θερμοκρασίας (και κάποτε και ο δείκτης βενζίνης) ανεβαίνει τέρμα πάνω! Φυσικά αν σβήσω και πάρει κανονικά, δείχνει την κανονική θερμοκρασία.

Και ρωτάω: Υπάρχει περίπτωση όλα αυτά να σχετίζονται με τη μπαταρία; Φοράει την εργοστασιακή (το πήρα 4/2005) και τον τελευταίο καιρό δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά όπως παλιά. Υπάρχει περίπτωση ακόμα και η αντλία βενζίνης να επηρεάζεται από αυτό;

Θα τη δω τη μπαταρία έτσι κι αλλιώς ενόψει χειμώνα και θα ενημερώσω...Παρόλα αυτά, δώστε την άποψή σας!
mufcpavlos - Δευ 07 Δεκ 2009, 16:42:30
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο με την ημερομηνια το κανει μονο οταν βγαλεις την ασφαλεια απο την οθονη ή αν βγαλεις τη μπαταρια! αλλιως δε μπορει να μηδενισει!
για τη μιζα το εχω παρατηρησει και εγω αλλα το κανει σπανια και δε μπορω ουτε καν να το περιγραψω στην αντιπροσωπια οποτε αφου δεν υπαρχει προβλημα....το αφηνω! θα φανει στη νεκροψια καποια στιγμη! Smile
drdino - Δευ 07 Δεκ 2009, 17:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΗΖ έγραψε:
παρατήρησα επίσης ότι:

1. αραιά και που μηδενίζει η ώρα και η ημερομηνία
2. όταν δεν παίρνει μπροστά με την πρωτη και δοκιμάζω 2-3 φορές, ο δείκτης θερμοκρασίας (και κάποτε και ο δείκτης βενζίνης) ανεβαίνει τέρμα πάνω! Φυσικά αν σβήσω και πάρει κανονικά, δείχνει την κανονική θερμοκρασία.

Και ρωτάω: Υπάρχει περίπτωση όλα αυτά να σχετίζονται με τη μπαταρία; Φοράει την εργοστασιακή (το πήρα 4/2005) και τον τελευταίο καιρό δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά όπως παλιά. Υπάρχει περίπτωση ακόμα και η αντλία βενζίνης να επηρεάζεται από αυτό;

Θα τη δω τη μπαταρία έτσι κι αλλιώς ενόψει χειμώνα και θα ενημερώσω...Παρόλα αυτά, δώστε την άποψή σας!



Πολύ πιθανό να στην μηδενίζει λόγω υπότασης (λίγο αλατάκι κανείς; Laughing ) της μπαταρίας. Πολύμετρο έχεις;
ΝΗΖ - Δευ 07 Δεκ 2009, 21:39:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ούτε μπαταρία έβγαλα ούτε πλακέτα και είναι η δεύτερη φορά που μηδένισε.

Λογικά η υπόταση δεν έχει να κάνει με άδεια μπαταρία, σωστά; Τα αμπέρ δεν λιγοστεύουν όταν αδειάζει η μπαταρία; Αν είναι υπόταση τι μπορεί να ευθύνεται;

Την τετάρτη πάω στο συνεργείο για γενικό χειμωνιάτικο έλεγχο. Οπότε θα μετρηθεί η μπαταρία και θα ενημέρωσω σχετικά.
ΝΗΖ - Παρ 11 Δεκ 2009, 13:45:53
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, η μπαταρία ήταν για πέταμα. Αλλάχθηκε και όλα επανήλθαν. Μου έκανε εντύπωση όμως: σκεφτόμουν ότι αν είχα τόσο πεσμένη μπαταρία δεν θα γύριζε ούτε η μίζα...

ΥΓ: Ρε παιδιά, 50 ευρώ δύο υαλοκαθαριστήρες;;
jimsid - Παρ 11 Δεκ 2009, 14:17:19
Θέμα δημοσίευσης:
ΥΓ: Ρε παιδιά, 50 ευρώ δύο υαλοκαθαριστήρες;;[/quote]


Ω ναι! και δεν βρισκεις τις συγκεκριμενες λεπιδες στο εμποριο! Μονο τον πισω και αυτον σε michelin
sonermgb - Σαβ 12 Δεκ 2009, 23:10:30
Θέμα δημοσίευσης:
ΥΓ: Ρε παιδιά, 50 ευρώ δύο υαλοκαθαριστήρες;;
Παράθεση:






παντως εγωοταν ειχα παει σε συνεργειο της πεζο εγινε το εξης......"μου λεει ενας εκει ...ειναι οι καινουργιοι?του απαντω ... δεν ξερω πως ειναι οι παλιοι για να σου πω πως ειναι οι καινουργιοι....τους κοιταει κ μου λεει...ναι οι καινουργοι ειναι...κ μου λεει με μια ανεση 80ευρω.....σιγα ρε φιλε μην σου αφησω 80 ευρω για γυαλοκαθαριστηρες λεω .....κ φυσικα εφυγα"...κ αφου μπηκε ο χημωνας κ επρεπε να αλλαξω γιατι η κατασταση ηταν τραγικη μια μερα ημουν στο πρακτικερ κ κοιταζα κ βρηκα με 25 ευρω κ τους δυο...(οταν λεω βρηκα βεβαια εννοω οτι βρηκα αυτο σαν λαστιχο που ειναι κ κουμπωνει πανω στην κλειδωση που κανει ).......και εκει καταλαβα οτι οι μαλκαες θα μου τους αλλαζαν απτη βαση τους)ΕΛΕΟΣ

ΝΗΖ - Κυρ 13 Δεκ 2009, 14:38:40
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον δεν εννοείς μόνο το λάστιχο αλλά και το σιδερένιο πλαισιάκι που κουμπώνει στο μπράτσο του υαλοκαθαριστήρα.

Πάντως, την προηγούμενη φορά που τους είχα αλλάξει, δεν έβαλα της πεζω αλλά της βαλέο (που νόμιζα ότι ήταν καλοί) και έκαναν 18 ευρώ. Δεν έχω δει πιο θορυβώδεις και άχρηστους υαλοκαθαριστήρες. Χώρια που ήταν και 4 εκατοστά μικρότερος αυτός του οδηγού. Οπότε ξαναέβαλα αυτούς της πεζό (με τα 50) μέχρι να βρω κάτι καλύτερο (για την επόμενη αλλαγή φυσικά.)
sonermgb - Κυρ 13 Δεκ 2009, 15:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
ναι απλα ειναι διαφορετικο απτα προηγουμενα μοντελα....(π.χ 03,04 κλπ)....
εγω βρηκα ακριβως στις δικιες μου διαστασεις κ μου εχουν βγει πολυ καλοι....σιγα μην τους εσκαγα 80ευρω τους κλεφτες
jimsid - Κυρ 13 Δεκ 2009, 20:43:01
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδια στο 307 απο β εξαμηνο 2005 και μετα οι υαλοκαθαριστηρες εχουν και αλλο μπρατσο αλλα το ανταλλακτικο τους δεν εχει μεταλλο καθολου. Απο την εξω μερια ειναι PVC και απο μεσα λαστιχο και αυτοι του εμποριου δεν κανουν στα μπρατσα αυτοι του εμποριου ειναι με ανταπτορες για να αντικαθιστουν του παλιου τυπου. Που βρηκατε ανταλλακτικα που να κανουν στο 307 πλην απο τους οριτζιναλ?
ΝΗΖ - Κυρ 13 Δεκ 2009, 20:58:06
Θέμα δημοσίευσης:
jimsid έγραψε:
Βρε παιδια στο 307 απο β εξαμηνο 2005 και μετα οι υαλοκαθαριστηρες εχουν και αλλο μπρατσο αλλα το ανταλλακτικο τους δεν εχει μεταλλο καθολου. Απο την εξω μερια ειναι PVC και απο μεσα λαστιχο και αυτοι του εμποριου δεν κανουν στα μπρατσα αυτοι του εμποριου ειναι με ανταπτορες για να αντικαθιστουν του παλιου τυπου. Που βρηκατε ανταλλακτικα που να κανουν στο 307 πλην απο τους οριτζιναλ?


εγώ το πήρα απρίλιο του 2005, οπότε μάλλον έχω το παλιό (πριν το facelift)
sonermgb - Κυρ 13 Δεκ 2009, 21:34:39
Θέμα δημοσίευσης:
εχω το feline και τους αγορασα αρχες οκτωμβρη απτο πρακτικερ......οπως τα λες ειναι....κ εχει αυτο που δενει πανω στο μπρατσο...... http://www.audi.gr/etc/medialib/ngw/service.Par.0018.Image.jpg/01_Aerowischer_72dpi.jpg....αυτο ειναι...κ υπαρχει σε διαφορες διαστασεις στο πρακτικερ....τουλαχιστον εγω απο εκει τους πηρα
sonermgb - Κυρ 13 Δεκ 2009, 21:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι αυτοι...http://www.autokinisis.gr/images/product_images/super-silicone-400-px1195577835474311ebe30df.gif.....αλλα περιπου αυτοι.....http://www.autoplus.gr/images/auto/y_bann.jpg
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr