Alexandros έγραψε: |
Oυπς παμε να ξεφυγουμε απο το θεμα.
Λοιπον εμενα το προβλημα μου δεν περιγραφεται σε καμμια απο τις επιλογες του poll.............. .................... ...................... Τελος παντων αυτα για την ωρα θα επανελθω ![]() |
teoman έγραψε: |
Να αναφέρω και εγώ ότι χρειάστηκε να πάω 3 φορές στην αντιπροσωπεία (dakar-Ελληνικό),τις 2 για μικροπροβλήματα (ίσιωμα στις γρίλλιες του προφυλακτήρα,κόλληση του διακοσμητικού πλαστικού στο πορτ-μπαγκαζ,ρύθμιση του χιλιομετρητή) και μία σήμερα (ρετάρισμα κινητήρα-υπάρχει σχετικό topic).Χωρίς ραντεβού,με εξυπηρέτησαν άμεσα στις 2 πρώτες και σε 3 ώρες στην τελευταία.Το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση-δεν πλήρωσα μία,και το καλύτερο,δεν είμαι καν πελάτης τους μιας και το έχω πάρει εκτός Αττικής. Περισσότερα μετά το πρώτο service... |
DIMIP έγραψε: |
καλα βρε θηριο τους καταφερες να σου ισιωσουν τις γρυλιες κατω απο τον προφυλακτηρα (στο "χαμογελο"); Αν τα καταφερες μπραβο σου. Εγω οταν το ανεφερα μου ειπαν "στραβωσε απο τη ζεστη". και σιγα μην πληρωσω να το αλλαξω, θα παρει ποδι με ωραιοτατη σιτα. |
vassop26 έγραψε: |
και φυσικά το αδιανόητο που μου κράτησαν το αμάξι 40 ημέρες χωρίς να μου πουν ότι είχα δικαίωμα να νοικιάσω αμάξι από αυτούς !!!!
να κάνω εξώδικο????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Δεν νοικιάζεις αυτοκίνητο από αυτούς. Tι κουλά είναι αυτά. |
vassop26 έγραψε: | ||
Εννοούσα αυτό που είπες κι εσύ Peugeot Assistance , δεν μου εξήγησαν τι δικαιώματα έχω και εγώ δεν το σκέφτηκα . Ήταν υποχρεωμένοι να μου πουν πως έχω το δικαίωμα να ζητήσω αμάξι άλλο όπως και έγινε την τελευταία εβδομάδα |
Vini έγραψε: |
Λοιπόν σήμερα είχα το μεγάλο ραντεβού (επιτέλους) στην LION....Δεν θα πως και πολλά....τα περισσότερα ΤΖΙΦΟΣ....
Το μόνο που κάνανε (αν το κάνανε) ήταν μία αναβάθμιση στον εγκέφαλο. Τι να πω?? Δεν λέω τίποτα....βαρέθηκα!!!! |
svstouk έγραψε: | ||
Και η λυπητερή, αν επιτρέπεται; ![]() |
Vini έγραψε: |
Τους πέταξα στα μούτρα και μια ΚΑΡΤΑ! Τους ειπα ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΟΙ ΔΕΚΑ ΤΡΕΙΣ!!!!! Και τους προσκαλεσα ![]() Επαθαν ΚΑΡΔΙΑΚΗ.....ΚΟΙΤΑΖΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ....ΨΑΧΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ....ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ....ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ.... ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() χι!χι!χι! |
Παράθεση: |
H PEUGEOT φροντίζει για εσάς και ότι πρόβλημα έχετε μπορείτε να μας το αναφέρετε και εμείς ότι μπορούμε θα κάνουμε για να σας ικανοποιήσουμε.... |
Vini έγραψε: |
[Επειδή το χρωστώ στο φίλο Flame]
Xθες στην LION όπως καθόμουνα στους "όμορφους" καναπέδες της ρεσεψιόν στο συνεργείο...κατά τις 10.30 χτύπησε το κινητό μου.... Τηλέφωνο από Περιστέρι! Ποιος να είναι? Ναι! Ηταν από την LION! Ενω εγώ καθόμουν στις καρέκλες της! - Μα ...γιατί με πήρατε αφού είμαι απεναντί σας.... - Κύριε είμαστε από το Τμήμα Μarketing για μια επιστολή διαμαρτυρίας που μας στείλατε... - Παρακαλώ? - Μάλιστα...και αν θέλετε να συζητήσουμε το πρόβλημα σας. - Παρακαλώ? ![]() ![]() - ε? Μα πως?...μπορείτε? - Αφού σας λέω είμαι στην LION, στο service! - Tι λέτε? Σοβαρά? Εντάξει....ανεβείτε στον 2ο όροφο στο κύριο Κούσ.... - Μάλιστα...σε ένα λεπτό είμαι εκεί... Τρέχω...ανεβαίνω....τους βρίσκω και παθαίνω το σοκ! Μια σειρά από παιδιά που δουλειά έχουν να απαντούν σε γράμματα και emails....απογοητεύτηκα! Τελικά για να μην τα πολυλογώ....τζίφος! Ο τύπος μου είπε ότι δεν περνάει τίποτα από το χέρι τους....ούτε καν να πάρω αυθημερόν το 206.... Το μόνο που πούλαγε (έλεγε) ήταν το εξής: H PEUGEOT φροντίζει για εσάς και ότι πρόβλημα έχετε μπορείτε να μας το αναφέρετε και εμείς ότι μπορούμε θα κάνουμε για να σας ικανοποιήσουμε.... Τους πέταξα στα μούτρα και μια ΚΑΡΤΑ! Τους ειπα ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΟΙ ΔΕΚΑ ΤΡΕΙΣ!!!!! Και τους προσκαλεσα ![]() Επαθαν ΚΑΡΔΙΑΚΗ.....ΚΟΙΤΑΖΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ....ΨΑΧΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ....ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ....ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ.... ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() χι!χι!χι! |
vassop26 έγραψε: |
Αν στέλναμε κάποιο email στην Peugeot στη Γαλλία λέγοντας όλα αυτά που συμβαίνουν με την εξυπηρέτηση after sales τι λές να γινόταν?
Πιστεύω πως θα άρχιζαν να μας παίρνουν στα σοβαρά.. |
Vini έγραψε: |
Τους πέταξα στα μούτρα και μια ΚΑΡΤΑ! Τους ειπα ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΟΙ ΔΕΚΑ ΤΡΕΙΣ!!!!! Και τους προσκαλεσα ![]() Επαθαν ΚΑΡΔΙΑΚΗ.....ΚΟΙΤΑΖΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ....ΨΑΧΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ....ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ....ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ.... ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() χι!χι!χι! |
vassop26 έγραψε: | ||
Καλημέρα Vini , ήθελα να σε ρωτήσω επειδή και εγώ έχω περάσει τα ίδια και από τη Lion
![]() Αν στέλναμε κάποιο email στην Peugeot στη Γαλλία λέγοντας όλα αυτά που συμβαίνουν με την εξυπηρέτηση after sales τι λές να γινόταν? Πιστεύω πως θα άρχιζαν να μας παίρνουν στα σοβαρά.. |
Vini έγραψε: |
[Επειδή το χρωστώ στο φίλο Flame]
Xθες στην LION όπως καθόμουνα στους "όμορφους" καναπέδες της ρεσεψιόν στο συνεργείο...κατά τις 10.30 χτύπησε το κινητό μου.... Τηλέφωνο από Περιστέρι! Ποιος να είναι? Ναι! Ηταν από την LION! Ενω εγώ καθόμουν στις καρέκλες της! - Μα ...γιατί με πήρατε αφού είμαι απεναντί σας.... - Κύριε είμαστε από το Τμήμα Μarketing για μια επιστολή διαμαρτυρίας που μας στείλατε... - Παρακαλώ? - Μάλιστα...και αν θέλετε να συζητήσουμε το πρόβλημα σας. - Παρακαλώ? ![]() ![]() - ε? Μα πως?...μπορείτε? - Αφού σας λέω είμαι στην LION, στο service! - Tι λέτε? Σοβαρά? Εντάξει....ανεβείτε στον 2ο όροφο στο κύριο Κούσ.... - Μάλιστα...σε ένα λεπτό είμαι εκεί... Τρέχω...ανεβαίνω....τους βρίσκω και παθαίνω το σοκ! Μια σειρά από παιδιά που δουλειά έχουν να απαντούν σε γράμματα και emails....απογοητεύτηκα! Τελικά για να μην τα πολυλογώ....τζίφος! Ο τύπος μου είπε ότι δεν περνάει τίποτα από το χέρι τους....ούτε καν να πάρω αυθημερόν το 206.... Το μόνο που πούλαγε (έλεγε) ήταν το εξής: H PEUGEOT φροντίζει για εσάς και ότι πρόβλημα έχετε μπορείτε να μας το αναφέρετε και εμείς ότι μπορούμε θα κάνουμε για να σας ικανοποιήσουμε.... Τους πέταξα στα μούτρα και μια ΚΑΡΤΑ! Τους ειπα ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΟΙ ΔΕΚΑ ΤΡΕΙΣ!!!!! Και τους προσκαλεσα ![]() Επαθαν ΚΑΡΔΙΑΚΗ.....ΚΟΙΤΑΖΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ....ΨΑΧΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ....ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ....ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ.... ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() χι!χι!χι! |
peugeot206cc έγραψε: |
Γειά σας. Είμαι καινούργιος χρήστης και πολύ ευχαριστημένος που βρήκα αυτό το site.Αρχές Οκτωβρίου περιμένω το καινούργιο μου 206cc.
Με αυτά που διάβασα εδώ έχω τρομάξει ήδη. Περιμένω να δώ εάν θα έχει προβλήματα στεγανότητας, ή εάν θα βγάλει πρόβλημα λόγω multiplex. Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν ένα 106 rallye το οποίο αγοράστηκε το Φεβρουάριο του 2002 και είχε ένα χρόνο εγγύηση.Με το που το πήρα κατάλαβα ότι χρειαζόταν τουλάχιστον ευθυγράμμιση.Αυτή ήταν και η αιτία για να βρεθώ πρώτη φορά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot. Την επόμενη μέρα, από την μέρα που το παρέλαβα, πήγα και μου είπαν ότι πρώτα πρέπει να το αφήσω να κάνει 1000km και μετά να εάν έχω πρόβλημα να τους το ξαναπάω. Μετά τα 1000km και ενώ επέμενα για ευθυγράμμιση μου την έκαναν και μου είπαν ότι είχα δίκιο (χρειάζοταν). Στη συνέχεια ζήτησα αλλαγή και των ψαλιδιών γιατί και πάλι δεν το έβλεπα καλό. Αρνήθηκαν οτιδήποτε άλλο ακόμα και αλλαγή ελαστικών. Αυτά έγιναν σε συνενόηση και με την LION (τηλεφωνική επικοινωνία). Προτείνω λοιπόν για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων μας να προτείνουμε σύμφωνα με την εμπειρία μας καλά και κακά συνεργεία (εξουσιοδοτημένα και όχι). |
Miltellas έγραψε: |
Τέλη Σεπτεμβρίου. Παραγγέλνω από την Lion αντιστρεπτική εμπρός 20χιλ, αντιστρεπτική πίσω 21χιλ και δύο ράβδους στρέψης 19,5χιλ. Τους εξήγησα ότι έχω το 1.6 16V και θέλω να βάλω τις ράβδους του 2λιτρου. Αφού με διαβεβαίωσε ο υπάλληλος της Lion ότι ταιριάζουν στο 206 μου, φεύγω ανυπόμονος μέχρι την ημέρα παραλαβής.
Μετά από μία εβδομάδα πήγα και τα παρέλαβα. Στο συνεργείο (όχι εξουσιοδοτημένο) διαπίστωσα ότι η μπροστινή δεν ταιριάζει, επειδή η δική μου κάνει κούρμπα στη μέση γιατί περνά από κάτω η εξάτμιση, ενώ η του 2λιτρου είναι ευθεία. Παίρνω τηλέφωνο στη Lion για να αναφέρω το γεγονός και να ζητήσω να παραγγείλουν την σωστή. Στιχομυθία με τον υπεύθυνο του τμήματος ανταλλακτικών: Μιλτ: Ο κ. τάδε; Lion: Μάλιστα! Μιλτ: Είμαι αυτός που ήρθε πριν από μία ώρα και πήρε τις αντιστρεπτικές... Lion: Μάλιστα! Μιλτ: Μου δώσατε λάθος αντιστρεπτική. Lion: Και τί θέλετε να γίνει τώρα; ![]() Μιλτ: Να παραγγείλουμε την σωστή! Lion: Και που να βρούμε την σωστή; ![]() Μιλτ: Εσείς θα μου πείτε! Lion: Μα δεν ξέρω τί μου ζητάτε κύριε! ![]() Μιλτ: Σας παρήγγειλα εμπρός αντιστρεπτική 20χιλ και μου δώσατε του 2λιτρου που είναι 20χιλ αλλά δεν ταιριάζει. Η δική μου έχει κούρμπα στη μέση ενώ η του 2λιτρου που μου δώσατε είναι ευθεία! Lion: Μα τί είναι αυτά που ζητάτε; Πείτε μου εσείς ποιά αντιστρεπτική θέλετε! ![]() Μιλτ: Σκοπεύετε να με βοηθήσετε; Ή μήπως πρέπει να απευθυνθώ αλλού; Lion: Καλά! Πείτε μου τί θέλετε! ![]() ![]() ![]() Μιλτ: ....Έχει βγει 206 1.6 16V σε δύο εκδόσεις. Η μία λέγεται Normal και η άλλη Heavy Duty! Δείτε τί αντιστρεπτική εμπρός φοράει η έκδοση Heavy Duty! Lion: Χμμμ! ......... Φοράει 20χιλ και είναι με κούρμπα! Μιλτ: Ωραία! Αυτήν θέλω! Lion: Θα έρθει από Γαλλία και μπορεί να αργήσει... Μιλτ: Δεν πειράζει! Την παραγγέλνω! Lion: Θα είναι εδώ σε μία εβδομάδα! ![]() Μιλτ: Έγινε! Πότε να σας φέρω την λάθος αντιστρεπτική; Lion: Όταν έρθει η σωστή για παραλαβή! (Φανταστείτε τί θα γινόταν εάν δεν ήξερα τί ήθελα!) Μετά ζητάει τον μηχανικό μου και του λέει ότι όλο με τέτοιες μλκίες ασχολείται και τους έχει πρήξει με τις μετατροπές του (πελάτες του είναι και το Rallye Club). Εκτός από αυτήν την προσβλητική συμπεριφορά προς τον μηχανικό, καιρός να αποκαλυφθεί ότι τα ανταλλακτικά που πουλάει η Lion στα ανεξάρτητα συνεργεία τα δίνει σε τιμή λιανικής!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Γι αυτό και τα παρήγγειλα εγώ και όχι το συνεργείο! Έτσι σνομπάρει η Lion όχι μόνο όλα τα ανεξάρτητα συνεργεία, αλλά και όσους δεν είναι πλέον πιστοί πελάτες των συνεργείων της (όχι ότι φέρεται διαφορετικά στους πιστούς πελάτες της).... Αφιερωμένη από τον Miltella με συμπόνια, σε όλους τους απανταχού Έλληνες Πεζόφιλους και πελάτες της Lion. |
BYRON206 έγραψε: |
ΠΑΙΔΙΑ SORRY ΑΛΛΑ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ 1ο ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΝΤΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!!
ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ![]() ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Σ'ΑΥΤΟ.... |
DimiP έγραψε: |
παιδια μου΄ χει σπασει τα νευρα αυτο με τα περι διαφημησης.
Στο τελος δεν θα μιλαμε καθολου μη τυχον αναφερουμε καμια φιρμα και θεωρηθει διαφημηση΄; Δηλ. οταν μιλαω με τους φιλους μου και τους λεω πως εχω Peugeot αυτο ειναι διαφημηση; ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΠΙΑ. οπου σταθεις και οπου βρεθεις, ειδικα σε τηλεοραση/ραδιοφωνα εκει που μιλανε ξαφνικα σου πετανε κατι ασχετο για να μη θεωρηθει διαφημηση αυτο που θελουν να πουν. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. θελω να μπορω να μιλαω ελευθερα και αν κανω διαφημιση ΜΕΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ μου . Στο κατω κατω εγω θιγομαι που "διαφημηζω" χωρις οφελος χωρις να πληρωνομαι. Τι στο καλο τους νιαζει τους αλλους; ΔΕΝ ΔΥΣΦΗΜΩ ΚΑΝΕΝΑ!!!! Αλλα αμα βρω ενα μαστορα της προκοπης θα το ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΩ και θα τον συστησω σε ολους. και μπραβο του και του αξιζει. Αλλα δεν θα βαλω φιμωτρο στο στομα μου μην τυχον και πω coca cola και θιχτει η PEPSI για παραδειγμα. Αυτα και συγνωμη για τον τονο, δεν τα΄βαλα με κανενα σας αλλα με τη νοοτροπια που κυκλοφορει εδω και 1-2 χρονια και που αρχισε με τις περιφημες "γκριζες διαφημησεις" και τα Μ.Μ.Ε. Ο φιλος theflame δεν ειπε κατι κακο , απλα εμενα με "τιναξε" λιγο η συγκεκριμενη φραση. Τελος αν το post ειναι ψιλοασχετο ας το τοποθετησουν οι admins οπου θελουν. Εγω το εβαλα εδω ορμωμενος απο το "ελπιζω να μη θεωρηθει διαφημηση" του φιλου theflame. ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ για να μην παρεξηγηθω::: Δεν εχω τιποτα με τα posts των παιδιων του forum . ετσι;;;; |
DimiP έγραψε: |
παιδια μου΄ χει σπασει τα νευρα αυτο με τα περι διαφημησης.
Στο τελος δεν θα μιλαμε καθολου μη τυχον αναφερουμε καμια φιρμα και θεωρηθει διαφημηση΄; Δηλ. οταν μιλαω με τους φιλους μου και τους λεω πως εχω Peugeot αυτο ειναι διαφημηση; ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΠΙΑ. οπου σταθεις και οπου βρεθεις, ειδικα σε τηλεοραση/ραδιοφωνα εκει που μιλανε ξαφνικα σου πετανε κατι ασχετο για να μη θεωρηθει διαφημηση αυτο που θελουν να πουν. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. θελω να μπορω να μιλαω ελευθερα και αν κανω διαφημιση ΜΕΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ μου . Στο κατω κατω εγω θιγομαι που "διαφημηζω" χωρις οφελος χωρις να πληρωνομαι. Τι στο καλο τους νιαζει τους αλλους; ΔΕΝ ΔΥΣΦΗΜΩ ΚΑΝΕΝΑ!!!! Αλλα αμα βρω ενα μαστορα της προκοπης θα το ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΩ και θα τον συστησω σε ολους. και μπραβο του και του αξιζει. Αλλα δεν θα βαλω φιμωτρο στο στομα μου μην τυχον και πω coca cola και θιχτει η PEPSI για παραδειγμα. Αυτα και συγνωμη για τον τονο, δεν τα΄βαλα με κανενα σας αλλα με τη νοοτροπια που κυκλοφορει εδω και 1-2 χρονια και που αρχισε με τις περιφημες "γκριζες διαφημησεις" και τα Μ.Μ.Ε. Ο φιλος theflame δεν ειπε κατι κακο , απλα εμενα με "τιναξε" λιγο η συγκεκριμενη φραση. Τελος αν το post ειναι ψιλοασχετο ας το τοποθετησουν οι admins οπου θελουν. Εγω το εβαλα εδω ορμωμενος απο το "ελπιζω να μη θεωρηθει διαφημηση" του φιλου theflame. ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ για να μην παρεξηγηθω::: Δεν εχω τιποτα με τα posts των παιδιων του forum . ετσι;;;; |
Vini έγραψε: | ||
Καλημέρα! Jim τι έγινε βρε φίλε? Γιατί τα πήρες στην κράνα? Φίλε το έχουμε ξαναπεί ότι το board είναι ελεύθερο και μπορείς να εκφραστείς όπως θέλεις αρκεί να μην χρησιμοποιείς το όνομα του υπό ίδρυση συλλόγου. Φυσικά καλό θα είναι να μην χρησιμοποιείς υβριστικές εκφράσεις αλλά και αυτό είναι υπομενικό. Αρα μπορείς να διαφημίζεις μαγαζιά, συνεργεία, προιόντα και ότι άλλο θέλεις. Αλλωστε μόνο έτσι θα πληροφορηθούν και οι υπόλοιποι και το BOARD για καλές και κακές υπηρεσίες. Φυσικά μπορείς να κάνεις και παρεμβάσεις και κριτική σε απόψεις άλλων. Αλλωστε για αυτό τον φτιάξαμε το χώρο αυτό για να επικοινωνούμε και όχι για να σταματήσουμε την επικοινωνία μας. Και όπως καταλαβαίνεις σε περίπτωση που δεν κάναμε τα παραπάνω τότε καλύτερα να το κλείναμε το μαγαζί.... ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
Οπως το πες ακριβως, τα πηρα λιγο οχι γιατι φταιει ο οποιοσδηποτε. απλα μου χτυπησε καμπανακι , χωρις ξαναλεω να φταιει κανεις. thanks. |
Vini έγραψε: |
Τους πέταξα στα μούτρα και μια ΚΑΡΤΑ! Τους ειπα ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΟΙ ΔΕΚΑ ΤΡΕΙΣ!!!!! Και τους προσκαλεσα ![]() Επαθαν ΚΑΡΔΙΑΚΗ.....ΚΟΙΤΑΖΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ....ΨΑΧΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ....ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ....ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ.... ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() χι!χι!χι! |
chatasos έγραψε: |
"Οι υπεύθυνοι του marketing αλλά και του service δυστυχώς είναι υποχρεωμένοι να μιλάνε τις περισσότερες φορές με τυποποιημένες απαντήσεις και να μην δίνουν τις απαραίτητες εξηγήσεις. Είναι κάτι που γίνεται λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας και το γνωρίζουμε ότι αποτελεί πρόβλημα". |
teoman έγραψε: |
Αν μπορούσαμε όμως να έχουμε κάποιες απαντήσεις off the record?Αν ο τεχνικός έχει την καλή θέληση και τις γνώσεις να βοηθήσει,θα μπορούσαμε να τον πλησιάσουμε εκτός υπηρεσίας και να μάθουμε κάποια πράγματα "από μέσα". |
Miltellas έγραψε: |
Μπορείς, αλλά δεν τον λυπάσαι τον άνθρωπο; Μετά από ένα κοπιαστικό οκτάωρο να τον πιάνει ο κάθε παλαβός και να τον ρωτάει τα δικά του;
Πρέπει να αλλάξει πολιτική αντιμετώπισης φανατικών πελατών η ίδια η Lion! |
teoman έγραψε: |
Οποιος κάνει αντίλογο με τον dimip είναι χαμένος από χέρι :D :D :D
Μόνο ένα πράγμα: Σκοπός δεν είναι να πηγαίνουμε κάθε 2 μήνες για ότι πρόβλημα παρουσιαστεί στο 206.Γι'αυτό το λόγο-όπως σωστά λες- υπάρχει το συνεργείο που εμπιστεύεται ο καθένας. Σκοπός είναι να μάθουμε τί δοκιμασμένες λύσεις έχουν να προτείνουν σε κάποια βασικά πράγματα,που οι ίδιοι έχουν φτειάξει,έχουν τοποθετήσει,έχουν δει και όχι μόνο να έχουν ακούσει όπως οι περισσότεροι από εμάς (και εγώ μαζί). |
Tomcat έγραψε: |
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Η ΣΩΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ! |
Miltellas έγραψε: | ||
Φυσικά! Και να πω σε όλους τους Θεσσαλονικείς ότι οι "ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ" είναι άψογοι. Προσέχουν το αυτοκίνητό σου, την ψυχολογία σου και την τσέπη σου. Τρία σε ένα... Γι αυτό όταν φεύγεις πάντα αισθάνεσαι το αυτοκίνητό σου καλύτερο από πριν. ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Φυσικά! Και να πω σε όλους τους Θεσσαλονικείς ότι οι "ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ" είναι άψογοι. Προσέχουν το αυτοκίνητό σου, την ψυχολογία σου και την τσέπη σου. Τρία σε ένα... Γι αυτό όταν φεύγεις πάντα αισθάνεσαι το αυτοκίνητό σου καλύτερο από πριν. ![]() |
kegra έγραψε: |
.....μην με παρεξηγεις δεν ολοι βλακες και εγω ο εξυπνος απλα οτι εχω αν με ενδιαφερει θελω να το χρησιμοποιω στο maximum οποτε το ψαχνω το θεμα, αντιθετως με καποιους εργαζομενες σε εταιρειες που απλα θελουν να κανουν τη δουλεια και να πανε σπιτι τους οποτε δεν μπαινουν λιγο παραπερα απο τα βασικα για τη δουλεια που κανουν.
Φιλικα Γιαννης |