PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Λαδι για 206 GTI 2,0 και 206 RC για ψιλοζόρικη χρήση..

MEMsound - Τρι 24 Νοέ 2009, 13:14:58
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Λαδι για 206 GTI 2,0 και 206 RC για ψιλοζόρικη χρήση..
ναι το ξέρω υπάρχει το αλλο τοπικ για τα λάδια, το χω διαβάσει κάμποσες φορές... απλά ηθελα να ρωτησω κάτι διαφορετικο...

Στον EW10J4 η μαμα peugeot εισηγείται 5-40
Στον EW10J4S εισηγείται 5-30.

Στο δικό μου αρχικα εβαζα Motul 8100 5-40 με αλλαγές κάθε 10000km και πιο μετα δοκίμαζα τα Motul 300v 5-40.

Πλέον το 206 το κυκλοφορω ελάχιστα και οχι για καθημερινή χρήση... οπότε το 300ν δεν κάνει.

Επίσης και με τα 2 παραπάνω 5-40 εντός Μεγάρων μετα από 4-5 "καλους" γυρους η θερμοκρασόια λαδιου εφτανε στο θεό... και ηθελε μερικους γυρους χαλαρα να συνελθεί...

Το ψυγείο λαδιου ειναι μια θεωρητική λύση που ομως για να γίνει σωστά θέλει πάααααρα πολυ μελέτη προκειμένου να μην μειωθεί η πίεση στο κυκλωμα και κατα συνέπεια η λιπαντικη λειτουργία κλπ κλπ... Το σενάριο παίρνω ενα ψυγείο + ανταπτορα + 2 σωλήνες και ετοιμο ειναι από μπακάλικη εως επικίνδυνη, οποτε την ξεχνάμε προς το παρόν.

ισως καταφυγω (ταυτοχρονα με την αλλαγη λαδιου) στην σαφώς πιο απλή λυση της ψυκτρας στο φιλτρο λαδιου, χωρίς να περιμένω να δω χαώδη διαφορα στις θερμοκρασίες από αυτό...


Οπότε...

Με τι λάδι να παίξουμε?

Υπάρχει το Total Racing 10-50 το οποίο το σκέφτομαι αλλα θα προτιμουσα να ηταν 5-"οτι" και οχι 10-"οτι"...

Επίσης σκεφτόμουν μήπως δοκίμαζα το Total 5-30 που δινει η Peugeot για το 206 RC καθώς και για νέα τουρμπάκια 1,6 THP που παρα τα αυξημένα θερμικα φορτία δείχνει να δουλευει...

Εχω λιγο μπερδευτεί...

Για πείτε καμμια ιδέα... Confused Confused Confused
drdino - Τρι 24 Νοέ 2009, 13:48:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς να δοκιμάσεις με ένα ανθεκτικό 30αρι. Αν ο EW έχει σφιχτές ανοχές γενικά, η ταχύτερη κυκλοφορία του πιο λεπτού λαδιού θα προσφέρει πιο γρήγορη απαγωγή θερμότητας.

Από προδιαγραφές, τι ACEA θέλει;
MEMsound - Τρι 24 Νοέ 2009, 14:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
εριξα ενα βλεφαρο στο βιλβιαρακι του κατασκευαστη και τελικα κι ο Αρης λάθος θυμόταν το το Rc...

http://i26.photobucket.com/albums/c104/psclub/texnika/206BOOKSERVICEOIL1.jpg
http://i26.photobucket.com/albums/c104/psclub/texnika/206BOOKSERVICEOIL2.jpg

Επίσης:

http://www.citypeugeotbrisbane.com.au/downloads/PeugeotOilRestrictions.pdf

http://www.opieoils.co.uk/car-servicing/peugeot/406-2-0i-ew10j4/1999-03/p-49827-oil-and-filter-service-pack-peugc108d.aspx Shocked

Οπότε????

Confused
Pughell - Τρι 24 Νοέ 2009, 14:19:02
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα κανενα μα κανενα λαδι δεν αντεξε,και δεν θα αντεξει,ποτε σε συνθηκες πιστας... Confused
Αυτα τα λαδια βγηκαν για αλλη χρηση,εντελως διαφορετικη απο αυτην που ζηταει ο Μανθος(και καθε Μανθος).

Μανθο ψαξε μεσα απο το site της PS,σχετικα με το RC,να δεις μηπως αναφερει καπου ιξωδες λαδιου. Wink

Υ.Γ. Σχετικα με τα 207,καμια σχεση σαν λειτουργια μοτερ,εκεινο ριχνει την θερμοκρασια του χρησιμοποιωντας το ψυκτικο υγρο σε περιπτωση που παραζασταθει.
drdino - Τρι 24 Νοέ 2009, 14:29:01
Θέμα δημοσίευσης:
Επί του πρακτέου, πώς κατλαβαίνεις ότι ένα λάδι δεν άντεξε στην πίστα;

Επίσης, όλα τα 5-30 της τοταλ δεν είναι Fuel Economy.
volvos - Τρι 24 Νοέ 2009, 14:35:50
Θέμα δημοσίευσης:
egω παντως να πω οτι το δικο μου σερρες ακομα και μετα απο 20λεπτα σερι πιστα σε ρυθμους 1.40 και κατω...
το λαδι απλα εφτασε στη μεση..ουτε καν την περασε

λαδια 0-300ν

ψυκτρα λαδιου απο 106 Cool
θυμιζω οτι στο 206 επειδη κουμπωνει σε αλλο σημειο απο το 106 κανει απιστευτη δουλεια λειτουργωντας πραγματικα σα ψυκτρα...

οσοι μπηκαν στο αμαξι κοιταγαν λαδι με γουρλωμενα ματια...
Pughell - Τρι 24 Νοέ 2009, 14:36:09
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
...
Επίσης, όλα τα 5-30 της τοταλ δεν είναι Fuel Economy.

Ουτε η PS,ουτε η CS,ουτε η RS βαζουν τοσο λεπτα λαδια στα αγωνιστικα τους,ακομα και σε group N μορφη που ουσιαστικα ειναι μοτερ παραγωγης.

Το ιδανικο για τον Μανθο ειναι να βρει κανενα pdf απο το παλιο ενιαιο που ειχαν με τα S16.
Εκει θα δει τι προτεινε η ομολογκασιον οποτε θα βρει εναν μπουσουλα. Confused
MEMsound - Τρι 24 Νοέ 2009, 17:34:45
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ψυκτρα λαδιου απο 106 Cool
θυμιζω οτι στο 206 επειδη κουμπωνει σε αλλο σημειο απο το 106 κανει απιστευτη δουλεια λειτουργωντας πραγματικα σα ψυκτρα...


με την διαφορα οτι το φιλτρο λαδιου σε εσενα ειναι σε αλλη θεση απ το δικό μου οποτε... "ακυρο πανυγηρικο" (το κερατο μου μέσα...)




Αυτό που λες Στέλιο θα το κοιτάξω... Wink
MEMsound - Τρι 24 Νοέ 2009, 17:42:14
Θέμα δημοσίευσης:
εδω
http://www.peugeotsport-racingshop.com/Data/Fiches/W206RCAnotice2.pdf
σελιδα 31-32 δινει ειδικο ψυγείο λαδιου για το RCA...
το οποίο με τι ψυχεται? Shocked Confused

εδω
http://www.peugeotsport-racingshop.com/Data/Fiches/W206RCCnotice.pdf
σελιδα 68 δινει ανταπτορα για εξτρα ψυγειο λαδιου...

και εδω:
http://www.peugeotsport-racingshop.com/Data/Fiches/W206RCNnotice.pdf
(σελιδα 12-14) αναφερει αλλα στα Γαλλικά που δεν δεν καταλαβαίνω
κανείς για μεταφραση?!?!?!?!


τα αλλα pdf για το Volant και s1600 δεν τα κοιταξα ακομα...
Pughell - Τρι 24 Νοέ 2009, 21:14:31
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
...
θυμιζω οτι στο 206 επειδη κουμπωνει σε αλλο σημειο απο το 106 κανει απιστευτη δουλεια λειτουργωντας πραγματικα σα ψυκτρα...

Και στο 106 κανει δουλεια τελικα,εχει μεσα στομιο οποτε αναποφευκτα δημιουργει ροη. Confused
Απλα το συγκεκριμενο στομιο το εχουν μονον τα γνησια κολλαρα σε αντιθεση με τα ιμιτασιον που δεν εχουν τιποτα... Evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr