PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Υπερκυβισμός μοτέρ 1600 16ν

greenpug106 - Τρι 24 Νοέ 2009, 08:32:21
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Υπερκυβισμός μοτέρ 1600 16ν
Μήπως έχει κανένας εμπειρία με το θέμα?

Από ότι έχω δει τουλάχιστον για το 106 υπάρχουν κιτς για 1.800cc.
Το συγκεκριμένο κιτ στοιχίζει περίπου 2.000 ευρώ εξαρτήματα μόνο.
Έχω δει σε φωτογραφίες Saxo με το συγκεκριμένο κιτ με απόδοση 210+.

Προσωπικά δεν νομίζω να το κάνω.
RoadRunner122 - Τρι 24 Νοέ 2009, 08:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
Για δώσε details, δεν το έχω δει κάπου...
greenpug106 - Τρι 24 Νοέ 2009, 09:13:07
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.d-p.com.gr/index.php?cat_id=600
Giannis307 - Τρι 24 Νοέ 2009, 10:02:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι επικινδυνο μιας και λεπτεναεις πολυ τα τοιχωματα του κυλινδρου..
Pughell - Τρι 24 Νοέ 2009, 11:07:39
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Ειναι επικινδυνο μιας και λεπτεναεις πολυ τα τοιχωματα του κυλινδρου..

+10000

Αξιζει ΜΟΝΟΝ αν χρησιμοποιηθει με εργοστασιακη διασταση πιστονιων,αντε το πολυ με ενα νουμερο πανω(79mm).
Μετα το μπλοκ γινεται φλουδα με οτι μπορει να συνεοαγεται αυτο... Confused

Μην ξεχνατε οτι ο TU5 ειναι υπερκυβισμενος TU3,ε! Exclamation
RoadRunner122 - Τρι 24 Νοέ 2009, 11:39:32
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστόστ, άσε που οι μηχανικοί δεν είναι εξοικειωμένοι με τέτοιου είδους μετατροπές σε σαξόραλλα και αμφιβάλλω αν θα δουλέψει ποτέ σωστά. Υπάρχουν πιο δοκιμασμένες λύσεις (οκ, όχι για 200+ άλογα αλλά για αρκετά).
Giannis307 - Τρι 24 Νοέ 2009, 11:55:08
Θέμα δημοσίευσης:
200 + Mono τουρμπισια σε λαιτ κατασταση
Nik_psa - Τρι 24 Νοέ 2009, 12:27:00
Θέμα δημοσίευσης:
Και λεπταίνει και χάνει σε στροφάρισμα από 82 διαδρομή πάει 89.'Οπως σωστά είπε ο Στέλιος είναι ουσιαστικά 14άρι υπερκυβισμένο και άμα πάθει κάτι με 80 διάμετρο ο κύλινδρος πάει για πέταμα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr