Κινητήρας - 106 - Υπερκυβισμός μοτέρ 1600 16ν greenpug106 - Τρι 24 Νοέ 2009, 08:32:21 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Υπερκυβισμός μοτέρ 1600 16ν
Μήπως έχει κανένας εμπειρία με το θέμα?
Από ότι έχω δει τουλάχιστον για το 106 υπάρχουν κιτς για 1.800cc.
Το συγκεκριμένο κιτ στοιχίζει περίπου 2.000 ευρώ εξαρτήματα μόνο.
Έχω δει σε φωτογραφίες Saxo με το συγκεκριμένο κιτ με απόδοση 210+.
Προσωπικά δεν νομίζω να το κάνω. RoadRunner122 - Τρι 24 Νοέ 2009, 08:33:21 Θέμα δημοσίευσης:
Για δώσε details, δεν το έχω δει κάπου... greenpug106 - Τρι 24 Νοέ 2009, 09:13:07 Θέμα δημοσίευσης: http://www.d-p.com.gr/index.php?cat_id=600Giannis307 - Τρι 24 Νοέ 2009, 10:02:06 Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι επικινδυνο μιας και λεπτεναεις πολυ τα τοιχωματα του κυλινδρου.. Pughell - Τρι 24 Νοέ 2009, 11:07:39 Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Ειναι επικινδυνο μιας και λεπτεναεις πολυ τα τοιχωματα του κυλινδρου..
+10000
Αξιζει ΜΟΝΟΝ αν χρησιμοποιηθει με εργοστασιακη διασταση πιστονιων,αντε το πολυ με ενα νουμερο πανω(79mm).
Μετα το μπλοκ γινεται φλουδα με οτι μπορει να συνεοαγεται αυτο...
Μην ξεχνατε οτι ο TU5 ειναι υπερκυβισμενος TU3,ε! RoadRunner122 - Τρι 24 Νοέ 2009, 11:39:32 Θέμα δημοσίευσης:
Σωστόστ, άσε που οι μηχανικοί δεν είναι εξοικειωμένοι με τέτοιου είδους μετατροπές σε σαξόραλλα και αμφιβάλλω αν θα δουλέψει ποτέ σωστά. Υπάρχουν πιο δοκιμασμένες λύσεις (οκ, όχι για 200+ άλογα αλλά για αρκετά). Giannis307 - Τρι 24 Νοέ 2009, 11:55:08 Θέμα δημοσίευσης:
200 + Mono τουρμπισια σε λαιτ κατασταση Nik_psa - Τρι 24 Νοέ 2009, 12:27:00 Θέμα δημοσίευσης:
Και λεπταίνει και χάνει σε στροφάρισμα από 82 διαδρομή πάει 89.'Οπως σωστά είπε ο Στέλιος είναι ουσιαστικά 14άρι υπερκυβισμένο και άμα πάθει κάτι με 80 διάμετρο ο κύλινδρος πάει για πέταμα...