konstantinos έγραψε: |
μιλάω λοιπόν για την ρεζέρβα ανάγκης, που η διάστασή της μάλλον μας τρομάζει παρά μας κάνει να αισθανόμαστε ασφάλεια και ανακούφιση όταν συμβεί το μοιραίο. Χτές λοιπόν έκανα την κίνηση και έβαλα μια ρεζέρβα κανονικής διάστασης (ιδίας διάστασης με τις 4, 195/50-15) στο "κάνιστρο" που βρίσκεται στο πίσω μέρος, κάτω απο το αυτοκίνητο. Το μόνο που χρειάζετε να κάνετε για να χωρέσει είναι: να κατεβάσετε μια θέση το εμπρός μέρος του "κάνιστρου" και να ξεβιδώσετε το άγκιστρο τόσο όσο χρειάζεται για να αγκαλιάσει - πιάσει το κάνιστρο στην νέα θέση.
Αυτά τα όμορφα!!! |
chatasos έγραψε: |
Δεν υπάρχει κίνδυνος τώρα να βρει από κάτω το αμάξι ? Ή μήπως δεν έχει κατέβει αρκετά το συγκεκριμένο σημείο ? ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Σοβαρά υπάρχουν 206 με μικρή ρεζέρβα;
Νόμιζα ότι όλα τα 206 έχουν κανονική (όπως και εμένα!) |
zzzleepy έγραψε: |
Χώρεσε μια χαρά αλλά φαίνεται ελαφρώς το κάτω μέρος της όταν κοιτάς το αμάξι από πίσω (μιλάμε για πέντε-έξη πόντους). Τώρα πως λέει ο konstantinos ότι δε φαίνεται... |
glf έγραψε: |
.... εγώ στα .... ράλλυ τρέχω με την ρεζέρβα ανάγκης !!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
konstantinos έγραψε: |
Τα 1.1 και τα 1.4 τουλάχιστον μέχρι το 2001 είχαν "ποδηλάτου" πιο μετά δεν ξέρω.. |
konstantinos έγραψε: |
Δεν έκανα καμία πατέντα, απλά ότι χρειαζόνταν για να μπεί στην θέση της. Τώρα απλά δεν φαίνεται παρ' ότι έχει 195 λάστιχο πάνω σε 15άρα ζάντα. |
Alex έγραψε: |
Eμενα παντως μοντελο 99 - 1.4 ειχε κανονικη.. |
Vaggelis έγραψε: |
...Κατα την γνώμη μου, την καλύτερη λύση την δίνει η Mercedes...
Ούτε ρεζέρβες, ούτε τίποτα... Βάζεις τον αφρό στο λάστιχο και όλα ΟΚ...!!!! |
konstantinos έγραψε: | ||
Οταν έχει χιόνι? ![]() ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Kαι εμένα κανονική ρεζέρβα έχει Κωνσταντίνε, όχι ανάγκης (για την παλιά διάσταση μιλάμε πάντα...)
Πάντως το θέμα δεν είναι αν έχεις κανονική ή ανάγκης, αλλά να μην σε πιάσει λάστιχο και σου χαλάσει τη διάθεση και την εκδρομή Κατα την γνώμη μου, την καλύτερη λύση την δίνει η Mercedes... Ούτε ρεζέρβες, ούτε τίποτα... Βάζεις τον αφρό στο λάστιχο και όλα ΟΚ...!!!! |
Sidobre έγραψε: | ||
Kαι το CC τέτοιο δεν έχει ή κάνω λάθος; |
Byron206 έγραψε: |
Αλλα τι γινεται με τον αφρο μεσα στο λαστιχο;
Με τον αφρο μπορεις να αναπτυξεις τις ταχυτητες ή εχει καποιο περιορισμο; |
DaSoP έγραψε: |
Η ρεζερβα μου ειναι μινι!!! στο παπι μου καποτε ειχα πιο φαρδυ λαστιχο!!! |
DaSoP έγραψε: |
.........να την πεταξω και να παρω αφρο? ο αφρος μπαινει στο πορτ-παγκαζ μαζι με φαρμακειο-πυροσβεστηρα η εχει αλλη θεση καπου? ουτως η αλλως αργα η γρηγορα η ρεζερβα θα φυγει γιατι θα βγει η εξατμιση στην μεση... |
DaSoP έγραψε: |
ΑΜΑΝ!!!! Με δουλεψανε χοντρα δηλαδη? εχω το GTi μοντελο 2003 με ζαντολαστιχο 205/45/16 εργοστασιακο! Η ρεζερβα μου ειναι μινι!!! στο παπι μου καποτε ειχα πιο φαρδυ λαστιχο!!! λετε να παω να ριξω ενα ματς? η να την πεταξω και να παρω αφρο? ο αφρος μπαινει στο πορτ-παγκαζ μαζι με φαρμακειο-πυροσβεστηρα η εχει αλλη θεση καπου? ουτως η αλλως αργα η γρηγορα η ρεζερβα θα φυγει γιατι θα βγει η εξατμιση στην μεση... |
MEMsound έγραψε: |
Βασικά το πρόβλημά σου λύνετε απλά έχοντας 4 μαμά μπολόνια τα οποία και θα χρησιμοποιήσεις σε ώρα ανάγκης με την ρεζέρβα και ένα "σταυρό" (αντί για το μαμά μπουλονόκλειδο) ώστε να μπορείς να βιδώσεις~ξεβιδώσεις όλων των τύπων τα μπουλόνια όταν χρειαστεί. ![]() ![]() |
BadSpud! έγραψε: |
Θα με ενδιέφερε κάτι τέτοιο μιας και είμαι και εγώ ένας από αυτούς που χαίρονται την υπερστροφή
Πόσο καλή είναι μια τέτοια λύση τον 30- ευρώ θα κάνει τίποτα? Η μετά από κάποια μέτρα θα χάσει πάλι τον αέρα? |
BadSpud! έγραψε: |
Ρε παιδιά ο αφρός ούτε στο παπί δεν έκανε δουλειά όσες φορές είχα βάλει σκ**ά….
Άσε που μου έκανε την ζάντα χάλια και έτριβα μια ώρα με πετρέλαιο ![]() |
MEMsound έγραψε: |
στο παπί είχες σαμπρέλα ή ήταν σκέτο λάστιχο?
Σε ζάντα αλουμινίου ή με ακτίνες? ![]() |