PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 - Τurbo σε 307 1400 16ν

simos13 - Παρ 20 Νοέ 2009, 18:33:24
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Τurbo σε 307 1400 16ν
ειναι 1400 16ν 90hp και θελω turbiso ρωτησα και μου ειπανε με 6.000ε το παει στα 230-250hp με σφυρηλατα πιστονια. πειτε καμια γνωμη.
Fotigos - Παρ 20 Νοέ 2009, 19:14:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μην κάνεις τίποτα,
Τα 6000 χιλιαρικα βάλτα ώς προκαταβολή για ένα 207 και τα υπόλοιπα που θα δώσεις θα είναι αυτά που θα έδινες ούτος ή άλλος για όσα δεν σου έχουν πεί και θα σου βγάλει το 307...
simos13 - Παρ 20 Νοέ 2009, 19:31:55
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ειναι πολλα ακομα δλδ πανε γυρο στα 2000ε αναρτησεισ και φρενα αλλα 1000ε ζαντολαστιχα και γυρο στο 1000ε για διαφορα εχτρα ομορφιασ αλλα......
το αμαχη ειναι του 2007 και 20.000 km εχο βαλει και 4000 ηχο μεσα οποτε δεν μ παει να το πουλησω οποτε θελω λιγο γκαζι...
MEMsound - Παρ 20 Νοέ 2009, 19:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ανεξάρτητα με το αν "αξίζει" ή όχι μια τετοια μετατροπή, που ειναι προσωπικο θέμα του καθενός ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ και αναλωθουμε στο τι μπορεί να κάνει καποιος με τα λεφτα του κλπ κλπ κλπ...
...θεωρώ οτι τέτοια αύξηση ισχυος στο συγκεκριμένο μοτερ ειναι μάλλον απίθανη ή εστω ειναι μάλλον απίθανο να ειναι αξιόπιστη σε σχετικό βάθος χρόνου, και οχι απλά ενα "πυροτεχνημα" για λιγα km και μετα να αρχισουν τα παρατράγουδα.

Αυτα τα 6000ε τι περιλαμβάνουν αναλυτικά σου είπαν?
simos13 - Παρ 20 Νοέ 2009, 19:49:49
Θέμα δημοσίευσης:
μπιστονια wiseko
25αρι turbo στο 1 bar
πολλαπλη εξαγογη
εξατμιση+καταλυτησ
interkouler
σωληνωσεισ
κολαρα
μπεκ 5
προγραμμα
φλατζα γνησια και μεταλα
+ την εγρασια
Giannis307 - Παρ 20 Νοέ 2009, 20:02:39
Θέμα δημοσίευσης:
Φλατζα γνησια?Μπααααα
Ανεφερε τπτ για ροικη?Μπαααα
Ανεφερe τπτ για εισαγωγη...?Η μαμα πλαστικη στο 1 bar ginete komatia....
Mπιελες μαμα?

Τα 6000 ειναι υπερβολικα πολλα...και δν θα αξιζει το αποτελεσμα...και αν γινει μιας και το 1.4 δεν εχει τοση μεγαλη ποσοτητα καυσαεριων θα γεμιζει η 25αρα πολυ ψηλα....και εννοειται οτι δεν το συζητας για 1bar 0.7 το πολυ
Μια λυση ειναι να βρεις ενα πιο μικρο τουρμπο απο κανα saab η κανα volvo (αν θες Garett) η βαζεις μια κ03 και εχεις κατι πιο αξιολογο....
Οσο για τα 250....δεν υπαρχει το νουμερο αυτο...και αν υπαρξει θα ειναι στιγμιαια πανω στο δυναμομετρο κα στον δρομο δεν θα κανει τπτ...
Ενα καλο αποτελεσμα ειναι τα 170-180 και αν παντα γιατι στο υπογφαφω οτι πλαστικη εισαγωγη στο 1bar απλα δεεεν...

Πιστευω παντως αν εχεις ορεξη και μερακι να το ξεκινησεις...μιας κα αν βγει καλο θα ειναι μια ωραια λυση για τα λιγα κυβικα.....
simos13 - Παρ 20 Νοέ 2009, 20:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
ειπε για εισαγωγη κοντα στο 600αρι ε
Giannis307 - Παρ 20 Νοέ 2009, 20:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
οκ...
Μιας και εγω ειμαι σε παροιμοια φαση με σενα δεν θα πω τπτ αλλο μιας και εγω ειχα κουσει πολλα στην αρχη (και ακομα ακουω) που ειναι λογια που απλα σε ριχνουν....ξεκινα το...αν τα διαθετεις καντο...απλα να εισαι ετοιμος και για το αντιθετο....αλλα ετσι ειναι αυτα....
simos13 - Παρ 20 Νοέ 2009, 20:28:11
Θέμα δημοσίευσης:
πηρα εναν αλλο μηχανικο τηλεφωνικα μου ειπε 4000-5000ε βεβαια θα περασω απο το μαγαζι του για να το αναλύσουμε το θεμα
Fotigos - Παρ 20 Νοέ 2009, 20:32:14
Θέμα δημοσίευσης:
simos13 έγραψε:
πηρα εναν αλλο μηχανικο τηλεφωνικα μου ειπε 4000-5000ε βεβαια θα περασω απο το μαγαζι του για να το αναλύσουμε το θεμα

αν σε ενδιαφέρει είναι ένα συνεργείο πιο κάτω απο μένα που ασχολείτε μόνο με μετατροπές τέτοιου τύπου,βλέπω συνέχεια όποτε περνάω απ'έξω διάφορα.
για λεπτομέρειες αν θές να σου πώ που είναι να πας να πάρεις μια προσφορά κάνε μου πμ.
Giannis307 - Παρ 20 Νοέ 2009, 20:59:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ας τα απρουμε με την λογικη....
Μια 25αρα μτχ σε καλη κατασταση παιζει στα 350-400ε
Η πολλαπλη εξαγωγης χειροποιητη παει κανα 400ε
Εξατμηση κανα 500ε
5ο μπεκ με εγκεφαλακι 150-200
Ιντερκουλερ κανα 100ε
Σκαστρα 50-100ε
Βαλβιδα πιεσης κανα 50ε
Σωληνωσεις κολαρα κλπ κλπ κλπ το πολυ 300ε

2000 τα ανταλακτικα

Συν 1000-1500 τοποθετηση προγραμα με ολα τα αναλωσημα...
simos13 - Παρ 20 Νοέ 2009, 21:12:15
Θέμα δημοσίευσης:
η τιμη που μου εδωσε ειναι με καινουργια ανταλλακτικα φυσικα αν θελω να μειωσω το κοστοσ θα μπουνε μεταχειρισμενα
Giannis307 - Παρ 20 Νοέ 2009, 21:16:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μονα μεταχειρα ππου σου λεω στο πανω ποστ ειναι η τουρμπινα....
Pughell - Παρ 20 Νοέ 2009, 21:39:32
Θέμα δημοσίευσης:
Με τον αλουμινενιο κορμο,τον μαμα στροφαλο και τις ψευτικες μπιελες του ET,αμα αντεξει κανεναν χρονο στα 130-140 αλογα,να εισαι πολυ ευχαριστημενος.

Το προβλημα δεν ειναι ουτε στα πιστονια,ουτε στα υπολοιπα,στην εισαγωγη και στην αντοχη του κορμου θα τα βρεις πολυ σκουρα,τοοοσο σκουρα που να σε κανει να μετανιωσεις την ωρα και την στιγμη που εμπλεξες...

Btw η μαμα πλαστικη εισαγωγη πανω απο το μισο bar,σπαει(αυτο απο 206 turbo γνωστου,οχι λογια του αερα...).
206kwn - Σαβ 21 Νοέ 2009, 01:39:59
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Ας τα απρουμε με την λογικη....
Μια 25αρα μτχ σε καλη κατασταση παιζει στα 350-400ε
Η πολλαπλη εξαγωγης χειροποιητη παει κανα 400ε
Εξατμηση κανα 500ε
5ο μπεκ με εγκεφαλακι 150-200
Ιντερκουλερ κανα 100ε
Σκαστρα 50-100ε
Βαλβιδα πιεσης κανα 50ε
Σωληνωσεις κολαρα κλπ κλπ κλπ το πολυ 300ε

2000 τα ανταλακτικα

Συν 1000-1500 τοποθετηση προγραμα με ολα τα αναλωσημα...


Βάλε και κανά σφυρήλατο ρε μάστορη αφού θα γίνει που θα γίνει! Razz
Giannis307 - Σαβ 21 Νοέ 2009, 09:28:41
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειπε και ο στελιος ο κορμος θ αναοιξει σαν μπανανα οποτε δεν πειραζω τπτ απο εντοσθια και κραταμε το ολο project light....
Laughing Το δικο μου φουλ σφυρηλατο ειναι.. Laughing Laughing
106_xr - Παρ 25 Δεκ 2009, 19:33:45
Θέμα δημοσίευσης:
με ενα light turbo kit και μια πιεση της ταξης του 0,4-0,5 δν εχεις κανενα απολυτως προβλημα.ουτε με κορμο,ουτε με πιστονια ουτε με εισαγωγη.προσοχη γιατι το λαιτ τιυρμπο κτ που πουλανε μερικοι ειναι χωρς ιντερκουλερ και χωρις φλατζα με μαμα συμπιεση οποτε με φλατζα 4,2 χιλ και ενα μικρο ιντερκουλερ θα εισαι κομπλε και απαστος.απλα μην περιμενεις και 200 αλογα.κανα 160-170 οκ.
Giannis307 - Παρ 25 Δεκ 2009, 21:49:40
Θέμα δημοσίευσης:
106_xr έγραψε:
με ενα light turbo kit και μια πιεση της ταξης του 0,4-0,5 δν εχεις κανενα απολυτως προβλημα.ουτε με κορμο,ουτε με πιστονια ουτε με εισαγωγη.προσοχη γιατι το λαιτ τιυρμπο κτ που πουλανε μερικοι ειναι χωρς ιντερκουλερ και χωρις φλατζα με μαμα συμπιεση οποτε με φλατζα 4,2 χιλ και ενα μικρο ιντερκουλερ θα εισαι κομπλε και απαστος.απλα μην περιμενεις και 200 αλογα.κανα 160-170 οκ.


1.4 ΑΡΧΗΓΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕς ΘΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΕ 1.6
Pughell - Παρ 25 Δεκ 2009, 22:00:55
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως...
Εδω τα 1400αρια με τα 75 οριακα εφταναν τα 140 πριν σπασουν...
Τα 160+ ειναι ουτοπικο νουμερο για μαμα σωθικα οταν αναφερομαστε στην αξιοπιστια,ακομα και με την 16v κεφαλη. Sad
106_xr - Τετ 06 Ιαν 2010, 00:33:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Με τον αλουμινενιο κορμο,τον μαμα στροφαλο και τις ψευτικες μπιελες του ET,αμα αντεξει κανεναν χρονο στα 130-140 αλογα,να εισαι πολυ ευχαριστημενος.

Το προβλημα δεν ειναι ουτε στα πιστονια,ουτε στα υπολοιπα,στην εισαγωγη και στην αντοχη του κορμου θα τα βρεις πολυ σκουρα,τοοοσο σκουρα που να σε κανει να μετανιωσεις την ωρα και την στιγμη που εμπλεξες...

Btw η μαμα πλαστικη εισαγωγη πανω απο το μισο bar,σπαει(αυτο απο 206 turbo γνωστου,οχι λογια του αερα...).

εγς δν μπορω να καταλαβω ποιο προβλημα θα εχει ο κορμος αλουμινιου με το 0,5?δν νομιζω να εχει καμια σχεση ο κορμος αλουμινιου με τα χιτωνια οπου ειναι ατσαλινα οποτε μην λεμε οτι θελουμε.απο την πολυστροφια μποει αλλα να λιωσει η να σπασει κανα πιστονι στα 140 αλογα δν νομιζω,ουτε να ανοιξει ο κορμοσ σαν μπανανα.εγς εχω τουρμπισμενο ραλλυ απο τον αυγουστο με αλουμινενιο κορμο,μαμα συμπιεση και χωρισ ιντερκουλερ και δουλευω 0,4 και δν εχω κανενα απολυτως προβλημα.ουτε το παραμικρο αλλα δν το παταω και συνεχεια ε?
Pughell - Τετ 06 Ιαν 2010, 01:37:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μια βασικη διαφορα...
Το 1300αρι μοτερ δεν εχει καμια επαφη σαν αντοχη σε σχεση με τον ET3.

Μπορει και τα δυο να εχουν αλουμινενιο κορμο,αυτος του 1300 ομως ειναι διαφορετικος.
Επισης εντελως διαφορετικα ειναι μπιελες και πιστονια.
Κοινως εστω οτι ο κορμος αντεχει και δεν αρχιζει τις ταλαντωσεις απο το στροφαρισμα,το πιο πιθανο ειναι οτι απο τα μεγαλα θλιπτικα φορτια,καποια μπιελα θα τσακισει και θα γινει το ελα να δεις... Crying or Very sad
Των απλων μοτερ στα 1400αρια ειναι απλα ψευτικες. Confused
106_xr - Τετ 06 Ιαν 2010, 14:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
ομολογω οτι αυτο δν το ηξερα.νομιζα οτι δν ειχαν τοσες διαφορες μεταξυ τους σαν κορμοι και μπιελοπιστονα.συγχωρεστε με τοτε. Wink
Pughell - Τετ 06 Ιαν 2010, 17:17:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα,μην μασας,και εμεις απο σπασμενα μοτερ τα μαθαμε,δεν τα ξεραμε απο καπου αλλου... Laughing
106_xr - Τετ 06 Ιαν 2010, 19:10:38
Θέμα δημοσίευσης:
καλα ναι ετσι μαθαινουν ολοι.χχαχαχαχαχα!!
reselie - Πεμ 14 Ιαν 2010, 19:03:53
Θέμα δημοσίευσης:
http://cgi.ebay.co.uk/Electric-Supercharger-Turbo-Nitrous-All-Cars-MPG-HP_W0QQitemZ150401733794QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2304a454a2
Splat
drdino - Πεμ 14 Ιαν 2010, 20:41:50
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Για λίγο πιο στα σοβαρά, με 12βολτο ανεμιστηράκι τι αέρα να κουνήσεις.


Οπότε πάμε πάλι στο Laughing



Καταλάβετέ το, φτηνά κόλπα για άλογα, οικονομία βενζίνης, μέγεθος πέους κλπ δεν υπάρχουν. Cool ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ φύλαρχους και σουμάνους.
207gtmx - Πεμ 14 Ιαν 2010, 22:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγαινε σε μερικές αντιπροσωπείες πεζό και δες αν σου παίρουν το 307 χωρίς το ηχοσύστημα σε λογική τιμή. Κλείσε μετά ένα 207 ραλλύ και αυτό ήταν.


Επίσης μπορείς να βρεις κάποιον με μτχ 207 ραλλύ/τζιτι και να το πάρεις σε πολύ καλύτερη τιμή.

Μην πειράξεις το 307, τα ΗΤΡ1600 μοτέρ δεν έχουν καμμία σχέση με το δικό σου.


Αν το τουρμπισεις να θυμηθείς ότι μέσα σε 2 χρόνια υπάρχει περίπτωση να σου έχουν φύγει τόσα χρήματα που θα μπορούσες με αυτά να αγοράσεις καινούργιο ραλλύ (με το 307 προκαταβολή) , πόσο μάλλον ένα καλομεταχειρισμένο 207 2ετίας (με 12.5-14.5χιλιάρικα)......
Giannis307 - Παρ 15 Ιαν 2010, 16:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
207gtmx έγραψε:
Πήγαινε σε μερικές αντιπροσωπείες πεζό και δες αν σου παίρουν το 307 χωρίς το ηχοσύστημα σε λογική τιμή. Κλείσε μετά ένα 207 ραλλύ και αυτό ήταν.


Ενα 5χιλιαρο σκαρτο....εννοειται χωρις τον ηχο....


207gtmx έγραψε:
Επίσης μπορείς να βρεις κάποιον με μτχ 207 ραλλύ/τζιτι και να το πάρεις σε πολύ καλύτερη τιμή.


Με κατω των 15χιλιαδων χλωμο πλεον

207gtmx έγραψε:
Μην πειράξεις το 307, τα ΗΤΡ1600 μοτέρ δεν έχουν καμμία σχέση με το δικό σου.



Ναι δεν εχουν καμια σχεση αλλα δεν νομιζω να ειχε στο νου του οτι θα ειχε και καμια....


207gtmx έγραψε:
Αν το τουρμπισεις να θυμηθείς ότι μέσα σε 2 χρόνια υπάρχει περίπτωση να σου έχουν φύγει τόσα χρήματα που θα μπορούσες με αυτά να αγοράσεις καινούργιο ραλλύ


Αναλογα το ποσο κανιβαλλος εισαι οσα θα βγαλει....
Γενικα το μονο σιγουρο ειναι οτι φτηνες δουλειες δεν κανεις σαυτα τα θεματα...(να φανταστεις οτι για το δικο μου εχω δωσει 3+ χιλιαρικα και ακομα δεν εχει μπει επανω....)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr