simos13 έγραψε: |
πηρα εναν αλλο μηχανικο τηλεφωνικα μου ειπε 4000-5000ε βεβαια θα περασω απο το μαγαζι του για να το αναλύσουμε το θεμα |
Giannis307 έγραψε: |
Ας τα απρουμε με την λογικη....
Μια 25αρα μτχ σε καλη κατασταση παιζει στα 350-400ε Η πολλαπλη εξαγωγης χειροποιητη παει κανα 400ε Εξατμηση κανα 500ε 5ο μπεκ με εγκεφαλακι 150-200 Ιντερκουλερ κανα 100ε Σκαστρα 50-100ε Βαλβιδα πιεσης κανα 50ε Σωληνωσεις κολαρα κλπ κλπ κλπ το πολυ 300ε 2000 τα ανταλακτικα Συν 1000-1500 τοποθετηση προγραμα με ολα τα αναλωσημα... |
106_xr έγραψε: |
με ενα light turbo kit και μια πιεση της ταξης του 0,4-0,5 δν εχεις κανενα απολυτως προβλημα.ουτε με κορμο,ουτε με πιστονια ουτε με εισαγωγη.προσοχη γιατι το λαιτ τιυρμπο κτ που πουλανε μερικοι ειναι χωρς ιντερκουλερ και χωρις φλατζα με μαμα συμπιεση οποτε με φλατζα 4,2 χιλ και ενα μικρο ιντερκουλερ θα εισαι κομπλε και απαστος.απλα μην περιμενεις και 200 αλογα.κανα 160-170 οκ. |
Pughell έγραψε: |
Με τον αλουμινενιο κορμο,τον μαμα στροφαλο και τις ψευτικες μπιελες του ET,αμα αντεξει κανεναν χρονο στα 130-140 αλογα,να εισαι πολυ ευχαριστημενος.
Το προβλημα δεν ειναι ουτε στα πιστονια,ουτε στα υπολοιπα,στην εισαγωγη και στην αντοχη του κορμου θα τα βρεις πολυ σκουρα,τοοοσο σκουρα που να σε κανει να μετανιωσεις την ωρα και την στιγμη που εμπλεξες... Btw η μαμα πλαστικη εισαγωγη πανω απο το μισο bar,σπαει(αυτο απο 206 turbo γνωστου,οχι λογια του αερα...). |
207gtmx έγραψε: |
Πήγαινε σε μερικές αντιπροσωπείες πεζό και δες αν σου παίρουν το 307 χωρίς το ηχοσύστημα σε λογική τιμή. Κλείσε μετά ένα 207 ραλλύ και αυτό ήταν. |
207gtmx έγραψε: |
Επίσης μπορείς να βρεις κάποιον με μτχ 207 ραλλύ/τζιτι και να το πάρεις σε πολύ καλύτερη τιμή.
|
207gtmx έγραψε: |
Μην πειράξεις το 307, τα ΗΤΡ1600 μοτέρ δεν έχουν καμμία σχέση με το δικό σου. |
207gtmx έγραψε: |
Αν το τουρμπισεις να θυμηθείς ότι μέσα σε 2 χρόνια υπάρχει περίπτωση να σου έχουν φύγει τόσα χρήματα που θα μπορούσες με αυτά να αγοράσεις καινούργιο ραλλύ |