PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Χρονισμός εκκεντροφόρων 106 16v

Leftsaxo - Τρι 17 Νοέ 2009, 21:29:13
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Χρονισμός εκκεντροφόρων 106 16v
Άς κάνω άλλη μία προσπάθεια!
Γειά σας είμαι καινούριος στην παρέα κ θα ήθελα σας παρακαλώ τη βοήθειά σας, αν γίνεται.
Έχω πρόβλημα με το χρόνισμα των εκκεντροφόρων μου αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει για να δώσω περισσότερες πληροφορίες, σας παρακαλώ.
Είμαι από Κρήτη κ τα έχω βρεί μπαστούνια.
Pughell - Τρι 17 Νοέ 2009, 23:18:08
Θέμα δημοσίευσης:
Θα βρεις πολλα εδω μιας και ουσιαστικα μιλαμε για το ιδιο μοτερ Wink
http://psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=14061&start=0&sid=ee697a027bac8dc6551632b3809a494a
Leftsaxo - Τετ 18 Νοέ 2009, 18:44:09
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλαράκι Στέλιο (Paghell) να σ' ευχαριστήσω πολύ μιά κ είναι αρκετά κατατοπιστικό το τόπικ που με έστειλες (αν λέγεται έτσι).
Απλά ήλπιζα αν μπορούσε κάποιος που θα έχει τους ίδιους εκκεντροφόρους μ' εμένα να μου δώσει κάποια tip.
Αλλά ακόμα κι έτσι με ξεμπερδέψατε αρκετά.
Σ' ευχαριστώ πολύ κ να ξέρεται ότι στο PSClub κάνετε φοβερή δουλειά γιατί υπάρχουν πολλά άτομα που μοιράζονται το ίδιο πάθος μ' εσάς αλλά βρίσκονται σε μαύρα σκοτάδια (περιοδικά κ Βελτιωτές).
Leftsaxo.
Pughell - Τετ 18 Νοέ 2009, 20:03:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και το topic λεει τα περισσοτερα,αμα δωσεις καποιες επιπλεον πληροφοριες για το αντικειμενο το οποιο μιλαμε(μοτερ,τυπος εκκεντροφορων,κλπ,κλπ) τοτε ισως να καταληξεις και σε πιο ακριβες συμπερασμα. Smile
Leftsaxo - Τετ 18 Νοέ 2009, 21:04:00
Θέμα δημοσίευσης:
Οφείλω να ομολογίσω ότι όλ' αυτά που διάβασα στο είναι πολύ κατατοπιστικά κ με διαφώτισαν, (είχα μαύρα μεσάνυχτα).
Απλά όπως προείπα ψάχνω κάνα tip για το δική μου περίπτωση.
Να πω εδώ ότι δεν έχω κάποιο απ' τα μοντέλα της Peugeot αλλά Citroen Saxo, δεν ξέρω αν αυτό είναι πρόβλημα για το PSClub.
Αν υπάρχει πρόβλημα θα αποχωρήσω κ ζητάω κ συγνώμη, απλά δεν είχα που αλλού να απευθηνθώ κ είσασταν μιά σανίδα σωτηρίας για μένα.
Τώρα στο δια ταύτα : Έχω όπως προήπα ένα Citroen Saxo Vts 1.6 16v, είναι μοντέλο 9/ 1999, μονόφυσο αλλά ο εγκέφαλος είναι του 2006 πάλι μοόφυσος (απλά απ' το βάλε βγάλε του Chip τα έπαιξε κ τον άλλαξα).
Τώρα όσων αφορά τις μετατροπές που έχουν σχέση με την απόδωση του κινητήρα είναι οι εξής : Έχω ολόκληρη εξάτμηση με φτιαγμένο δίχαλο (τη μία σολήνα αυτή που έχει το σέλωμα), έχω κάνει ροική, έχω τη σκούπα της Simota με φίλτρο Simota, έχω ανοίξει την πεταλούδα του γκαζιού, έχω τους εκκεντροφόρους της Newman PH3, έχω συμπίεση 11,52 με μεταλική φλάτζα Peugeot Spor, Έχω σφυρήλατα μπιστόνια Wossnear αυτά με τις τσέπες.
Δεν ξέρω αν χρειάζεστε κάποια άλλη πληροφορία, ά κ το αυτοκίνητο σέρνεται.
Είχα κ κάτι περιπέτειες με ένα μπουζί που έλιωσε τώρα τελευταία με τις ηλίθιες οδηγίες του μηχανικού μου περι χρονίσματος (ελπίζω).
Πρίν είχα στρέψει το γρανάζι του εκκεντροφόρου εισαγωγής πρός τα δεξιά προς τα φανάρια κ τον εξαγωγής προς τ' αριστερά προς καθρέπτη κινητήρα.
Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να πάει πάνω από 200χλ κ σε κατηφορικό αν πήγαινε 220, ξαναγυρνούσε στα 200, μόλις έπιανε ευθεία κ πάλι.
Έχω ξενερώσει εντελώς.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Λευτέρης.[/i][/b]
Pughell - Τετ 18 Νοέ 2009, 21:06:59
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρις να ξερω,αλλα υποψιαζομαι,αλλαξε αμεσα μηχανικο! Exclamation
Και αλλα παιδια απο το club που ειχαν τον ιδιο(κατα 99% αυτος ειναι),ελυσαν τα προβληματα τους εξω απο αυτο το συνεργειο.
Leftsaxo - Τετ 18 Νοέ 2009, 21:54:10
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είμαι Αθήνα οπότε αποκλείεται να ξέρεις τον μηχανικό μου!
Είμαι Κρήτη, απλά στον μηχανικό που φαντάστικες έβαλα τους εκκεντροφόρους κ το πρόγραμμα που έχω τώρα, σε μιά εξόρμηση που είχα κάνει παλιότερα στην Αθήνα.
Πάντως για να πω την αλήθεια αυτός ο μηχανικός σε σχέση με τον δικό μου εδώ κάτω μου είχε φανεί τότε αιώνες μπροστά.
Κατ' αρχήν το χρόνισμα που είχε κάνει τότε στους newman ήταν απλά καταπληκτικό, το ρελαντί ήταν σαν εργοστασιακό κ έβγαζα κάρτα καυσαερίων.
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν ο δικός μου μηχανικός έβαλε χέρι στο χρόνισμα. Από τότε ούτε ρελαντί ξαναείδα κανονικό ούτε καυσαέρια δεν μπορέσαμε να ρυθμήσουμε, λίγο έλειψε να μην περάσω ΚΤΕΟ.
Τέλος πάντων έχετε κάποια πρόταση για χρόνισμα εσείς, είναι μήπως κάποιο παιδί απ' το club που να έχει τους ίδιους εκκεντροφόρους μ' εμένα;
Pughell - Τετ 18 Νοέ 2009, 23:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
Η δικη μου προταση ειναι να μπεις στο site της Newman,να δεις τα χρονισματα που προτεινουν αυτοι και να το ρυθμιστε ετσι(με εναν δισκο εκκεντροφορων φυσικα).
Απο εκει και περα βλεπεις με ενα συμπιεσομετρο τα psi/bar που θα σου βγαλει και αναλογα κρινεις αν χρειαζεσαι ηπιοτερο ή αγριοτερο χρονισμα.
Αφου τελειωστε και με αυτο,τσεκαρεις προγραμμα για μιγματα.

Λογικα θα βρεθει ακρη απλα ειναι παιδεμα...
greenpug106 - Πεμ 19 Νοέ 2009, 08:18:08
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε το site της Newman μπορείς να το δεις εδώ

http://www.newman-cams.com/catalogue.html

Αφού ανοίξεις τον κατάλογο μπορείς να δεις ότι για τους δικούς σου εκκεντροφόρους για το χρονισμό αναφέρουν

Εισαγωγής 22 - 62
Εξαγωγής 62 - 22

Στέλιο που μπορώ να βρω και εγώ δίσκους χρονίσματος των εκκεντροφόρων?

Εγώ τους δικούς μου (PT51) τους έχω στα μαμά σημάδια.
Πιθανόν να δοκιμάσω και εγώ τις υποδείξεις της Kent
Pughell - Πεμ 19 Νοέ 2009, 10:45:08
Θέμα δημοσίευσης:
Κωτσο συνηθως το γραφουν στο site τους ρε...
Αν δεν το γραφουν,απλα τους ρωτας ποσο βυθισμα πρεπει να εχει στο ΑΝΣ και το ρυθμιζεις αναλογα. Wink
greenpug106 - Πεμ 19 Νοέ 2009, 13:57:16
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Κωτσο συνηθως το γραφουν στο site τους ρε...
Αν δεν το γραφουν,απλα τους ρωτας ποσο βυθισμα πρεπει να εχει στο ΑΝΣ και το ρυθμιζεις αναλογα. Wink


Ναι γράφουν τα στοιχεία στο site τους.

Βρήκα μια επεξήγηση την οποία διάβασα και δεν κατάλαβα.
Τους ρώτησα αν πωλούν δίσκους χρονίσματος.
Μου απάντησαν αμέσως και αγόρασα ένα σήμερα για 3,50 στερλίνες και περιμένω να μου το στείλουν.

Για τους ΄δικούς μου αναφέρουν χρόνισμα 21-61 και 61-21

http://www.kentcams.com/

Όταν ανοίξεις τον κατάλογο τους στην τελευταία σελίδα μπορείς να δεις την επεξήγηση και τους δίσκους χρονίσμτος που πωλούν.
Pughell - Πεμ 19 Νοέ 2009, 14:21:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που εγραψες ειναι οι μοιρες που ανοιγουν οι βαλβιδες σε σχεση με τον στροφαλο ρε,ρωτα τους τι βυθισμα πρεπει να εχουν στο TDC τα εκκεντρα για να μπορεσετε να ρυθμισετε ευκολα. Wink
greenpug106 - Πεμ 19 Νοέ 2009, 14:32:19
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αυτο που εγραψες ειναι οι μοιρες που ανοιγουν οι βαλβιδες σε σχεση με τον στροφαλο ρε,ρωτα τους τι βυθισμα πρεπει να εχουν στο TDC τα εκκεντρα για να μπορεσετε να ρυθμισετε ευκολα. Wink


Application Sports ' R '
Power Band 1500-6500
Cam Lift(mm) 10.08 E 9.34
Valve Lift(mm) 10.08 E 9.34
Duration 262 Deg
Timing 21/61 61/21
Full Lift 110 Deg E 110 Deg
VC (mm) 0.00
LTDC 1.22mm E 0.91mm
Required Parts CF65

Αυτά είναι όλα τα στοιχεία που δίνουν Smile
Pughell - Πεμ 19 Νοέ 2009, 14:40:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια,οπως βλεπεις με το πιστονι στο ΑΝΣ πρεπει ο εισαγωγης να εχει βυθισμα 1,22 και ο εξαγωγης 0,91.

Ειναι σχετικα απλο. Wink
Leftsaxo - Πεμ 19 Νοέ 2009, 23:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ' αρχάς να σας ευχαριστήσω όλους σας πάρα πολύ! Δεν περίμενα ότι θα είχε τέτοια ανταπόκριση το αίτημά μου.
Στο Site της Newman είχα μπεί από πρίν κ ήξερα τα χαρακτηριστηκά, τα βυθίσματα κ όλες τις άλλες πληροφορίες που δίνει η Newman. Απλά όλ' αυτά για μένα είναι λίγο σαν κορακίστηκα, ποτέ δεν είχα μπεί τόσο βαθιά σε λεπτομέριες σε ότι αφορά κινητήρα - εκκεντροφόρους - χρόνισμα.
Οπότε όλ' αυτά που μου λέτε περί δίσκο κι έπειτα μέτρηση psi μου φαίνονται βουνό αδιάβατο.
Ξέτεται μήπως κάποιον μηχανικό εδώ κάτω στην Κρήτη (οπουδήποτε) που να έχει τη δυνατότητα να το κάνει αυτό που μου περιγράφετε;
Ο δικός μου πάντως μηχανικός μάλλον δεν έχει ιδέα από τη στιγμή που μου είχε πεί να δώσω προπορεία στον εισαγωγής (προς τα φανάρια) κ αργοπορεία στον εξαγωγής (προς τον καθρέπτη) κ το αυτοκίνητο σερνόταν.
Τώρα με τις οδηγίες που βρήκα μέσα στο topic που μου δώσατε το αυτοκίνητο κ πάλι πάει μιά χαρά απλά το δούλεμά του είναι λίγο άγριο (ρελαντί) σε σχέση με αυτό το χρόνισμα που μου είχαν κάνει στην Αθήνα, όταν τους είχα τοποθετήσει.
volvos - Πεμ 19 Νοέ 2009, 23:56:44
Θέμα δημοσίευσης:
αμα δε ξερει ο μηχανικος να χρονιζει με τακ
μισα πραματα ξερει
Leftsaxo - Παρ 20 Νοέ 2009, 00:27:01
Θέμα δημοσίευσης: Χρονισμός εκκεντροφόρων.
Μεγάλε!
Αυτό με τα Τακ στο χρόνισμα ακόμα δεν έχω καταφέρει να το καταλάβω.
Δυστυχώς όχι μόνο με τα Τακ δεν ξέρει αλλά δεν έχει κ ιδέα για δίσκο χρονίσματος, τι παίζει με τα psi κ τα SaxoRalla σπάνε αβέρτα κ πάντα από άλλες αιτίες.
greenpug106 - Παρ 20 Νοέ 2009, 07:56:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ωραια,οπως βλεπεις με το πιστονι στο ΑΝΣ πρεπει ο εισαγωγης να εχει βυθισμα 1,22 και ο εξαγωγης 0,91.

Ειναι σχετικα απλο. Wink


Αυτές τις τιμές τις βλέπεις από το δίσκο χρονίσματος?
Το αρχικό σημείο για να ξεκινήσεις τις μετρήσεις ποιο είναι?
Οι εκκεντροφόροι στα μαμά σημεία και ο δίσκος κεντραρισμένος.

Δεν έχω εμπειρία στο θέμα αυτό όπως φαίνεται Smile

Χρειάζεται κάποιο άλλο μηχάνημα εκτός από τον δίσκο χρονίσματος τον οποίο αγόρασα και περιμένω να φτάσει?
greenpug106 - Παρ 20 Νοέ 2009, 08:09:17
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα αυτές τις πληροφορίες από τη Liolios και σκέφτηκα να τις βάλω εδώ.

Παράθεση:
Χρονισμός εκκεντροφόρων

Κατα την βελτίωση ενός κινητήρα αλλάζουν τοσα πολλά χαρακτηριστικά που τα εργοστασιακά σημάδια χρονισμού μπορούν πλεόν να χρησιμοποιηθούν μόνο σαν οδηγοί για τον νεο προσεκτικό & ακριβή χρονισμό του κινητήρα.

Η ακριβέστερη εργασία χρονισμού χρειάζεται δύο εργαλεία , ένα δίσκο χρονισμού & ένα ρολόι χρονισμού.

Οι διαδικασίες χρονισμού μπορούν να πραγματοποιηθούν σε σχέση μόνο με τον πρώτο κύλινδρο , αγνοώντας όλους τους υπόλοιπους.

Αρχικά θέτουμε το πρώτοέμβολο στο Άνω Νεκρό Σημείο (Α.Ν.Σ.).Το εργοστασιακό Α.Ν.Σ. είναι σε αυτή την φάση σχετικό και όχι πραγματικά ακριβές.

Τοποθετούμε το ρολόι χρονισμού μέσα απο το άνοιγμα του μπουζί μέχρι να φτάσει στην κορυφή του πιστονιού.Στην συνέχεια κινώντας μπροστά-πίσω τον στρόφαλο παίρνουμε ενδείξεις ακριβείας απο το ρολόι.Τοποθετούμε τον δίσκο χρονισμού στο μέτωπο του στροφάλου. Ένα κομμάτι καλωδίου που τοποθετείται σε κάποιο παρακείμενο μπουλονι θα ενεργήσει ως μηδενικός δείκτης και πρέπει να ευθυγραμμιστεί με το σημάδι 0 στο ρολόι.Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε οτι ο πρώτος κύλινδρος έχει το πιστόνι στο Α.Ν.Σ. και ο δίσκος χρονισμού είναι στο μηδέν.

Απο εδώ και πέρα η διαδικασία διαφέρει ανάλογα αν ο κινητήρας έχει 1 ή 2 εκκεντροφόρους.

Κινητήρας με 2 εκκεντροφόρους

Η βασική αρχή παραμένει η ίδια με την διαφορά οτι τα έκκεντρα εισαγωγής και εξαγωγής είναι σε διαφορετικούς εκκεντροφόρους άξονες.Στην περίπτωση αυτή ο εκκεντροφόρος εισαγωγής χρονίζεται οπως στην περίπτωση του κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο.Ο εκκεντροφόρος εξαγωγής χρονίζεται πλεόν σαν ξεχωριστός εκκεντροφόρος αλλά παντα σε σχέση με την ανύψωση του εκκεντροφόρου εισαγωγής και τις μοίρες πριν το Α.Ν.Σ που αυτός παρουσιάζει την μέγιστη ανύψωση.Στην περίπτωση αυτή τα ρυθμιζόμενα γρανάζια βοηθούν παρα πολύ την διαδικασία χρονισμού.Τέλος οπως και πριν πραγματοποιούμε εναν έλεγχο με το ρολόι και τον δίσκο χρονισμού.

Έλεγχος ανοχών

Μετά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης και πριν την θέσει του κινητήρα σε λειτουργία υπάρχουν κάποια βασικά σημεία ελέγχου που πρέπει να μετρηθούν:

Ανοχές σπειρών ελατηρίων βαλβίδων.

Οταν ο εκκεντροφόρος παρουσιάζει την μέγιστη ανύψωση πρέπει το άνοιγμα μεταξύ των σπειρών των ελατηρίων των βαλβίδων να μην είναι μικρότερο απο 1.0mm

Καπελάκια βαλβίδων

Η ανοχή μεταξύ του κατώτερου σημείο του καπέλου της βαλβίδας και του ανώτερου σημείου του οδηγού της βαλβίδας δεν πρέπει να είναι μικρότερη απο 1.5mm

Ανοχές μεταξύ πιστονιου και βαλβίδας.

Η ανοχή μεταξύ του πιστονιου και της βαλβίδας δεν πρέπει να είναι μικρότερη απο 1.5mm για τις βαλβίδες εισαγωγής και 2.0mm για τις βαλβίδες εξαγωγής.Η ανοχή αυτή πρέπει να διατηρείται απο 0°-10° μετά το Α.Ν.Σ για τις βαλβίδες εισαγωγής και απο 0°-10° πριν το Α.Ν.Σ. για τις βαλβίδες εξαγωγής.


Ολόκληρο το άρθρο μπορείτε να το δείτε εδώ

http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=95
Pughell - Παρ 20 Νοέ 2009, 10:03:04
Θέμα δημοσίευσης:
Λεφο αποκλειεται να μην υπαρχει ενας μηχανικος της προκοπης σε ολη την Κρητη ρε... Sad
Τοσα αγωνιστικα εχετε,καποιος θα υπαρχει.

Αν εισαι απο περιοχη Ηρακλειου,στειλε ενα pm στον Καρτάκη,λογικα θα ξερει να σου προτεινει 2-3 αξιολογους. Wink
Leftsaxo - Παρ 20 Νοέ 2009, 11:37:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά από αρκετό ψάξιμο το έχω βρεί κι εγώ αυτό με το χρόνισμα από το Liolio, αλλά για μένα είναι άγνωστες περιοχές όλες αυτές.
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι για να χρονίσεις θα πρέπει να έχεις ένα δίσκο χρονισμού κ ένα ρολόι χρονίσματος κ να ξέρεις πως θα το κάνεις όλο αυτό που περιγράφετε απ' τον Liolio κι εγώ δυστυχώς δεν έχω ιδέα.
Leftsaxo - Παρ 20 Νοέ 2009, 11:39:55
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Λεφο αποκλειεται να μην υπαρχει ενας μηχανικος της προκοπης σε ολη την Κρητη ρε... Sad
Τοσα αγωνιστικα εχετε,καποιος θα υπαρχει.

Αν εισαι απο περιοχη Ηρακλειου,στειλε ενα pm στον Καρτάκη,λογικα θα ξερει να σου προτεινει 2-3 αξιολογους. Wink


Ποιός είναι βρέ παιδιά ο Καρτάκης;
Ευχαρίστως να του στείλω μήνυμα μήπως βρώ κάποια άκρη κ αρχίσω να ξετηλήγω το κουβάρι.
Pughell - Παρ 20 Νοέ 2009, 12:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτον εννοω Giwrgos
Ειναι και αυτος αδελφη του ελεους σαν και εμας Laughing ,απλα εχει παρει μεταθεση στην Αθηνα.

Θα σου πει που εφτιαχνε το δικο του οποτε δοκιμαζεις... Wink
Leftsaxo - Σαβ 21 Νοέ 2009, 10:42:40
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Σε αυτον εννοω Giwrgos
Ειναι και αυτος αδελφη του ελεους σαν και εμας Laughing ,απλα εχει παρει μεταθεση στην Αθηνα.

Θα σου πει που εφτιαχνε το δικο του οποτε δοκιμαζεις... Wink


"Αδελφή του ελέους έ";
Μιά χαρά μου ακούγετε θα δοκιμάσω έτσι τότε κ βλέπω.
Ευχαριστώ πολύ.
Λευτέρης.
Leftsaxo - Σαβ 21 Νοέ 2009, 10:49:33
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα κάποιον giorgos που λέει στις πληροφορίες είναι φοιτητής - κολημβητής, Αθήνα Ηράκλειο Κρήτης.
Τον ίδιο λέμε "(αδελφή του ελέους)" ή βρήκα κάποιον άλλον;
Leftsaxo - Σαβ 21 Νοέ 2009, 12:23:51
Θέμα δημοσίευσης: Χρονισμός εκκεντροφόρων.
Έχασα τη μπάλα!
Μήπως γήνεται να με βοηθήσεται να τον βρώ κιόλας. Μπήκα κι έψαχνα τον καάλογο των μελών, δεν κατάφερα να τον βρώ κι έφαγα κάτι ώρες μέχρι να τους ψάξω όλους.
Μήπως ξέρετε κ τον αύξοντα αριθμό του; Ή κάποια άλλη πληροφορία που θα με βοηθήσει να τον εντοπίσω;
Ghost Dog - Σαβ 21 Νοέ 2009, 13:35:11
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=2858
Leftsaxo - Σαβ 21 Νοέ 2009, 17:28:30
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Φυστίκη σ' ευχαριστώ πολύ! Very happy
greenpug106 - Τρι 24 Νοέ 2009, 10:27:50
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά βρήκα και εγώ ένα μηχανικό / βελτιωτή να χρονίσω τους εκκεντροφόρους μου σύμφωνα με τις οδηγίες της Kent.

3/12/2009 θα έχω μια εξέταση για την οποία μελετώ.
Μόλις τελειώσω θα τους χρονίσω και θα βάλω και το αυτοκίνητο στο Maha για τα τελικά αποτελέσματα μετά και το πρόγραμμα από το Στέλιο
Pughell - Τρι 24 Νοέ 2009, 11:03:01
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα με το προγραμμα,τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οσο φανταζεσαι Κωστα.... Confused
Κανονικα ο χρονος ψεκασμου θελει πααααρα πολυ ψαξιμο ωστε το μπεκ να στελνει καυσιμο οταν η βαλβιδα ειναι ανοιχτη.
Αν οχι,αντιλαμβανεσαι τι γινεται. Sad
Leftsaxo - Τρι 24 Νοέ 2009, 16:18:41
Θέμα δημοσίευσης: Χρονισμός εκκεντροφόρων.
Μπράβο βρε παιδιά, σας χαίρομαι έτσι που την ψάχνεται, εγώ ακόμα τπτ αλλά ευελπιστώ.
action_peugeot - Τετ 25 Νοέ 2009, 23:13:56
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν έχεις στοιχεία για τον εκκεντροφόρο είναι εύκολο να των ρυθμίσεις εφόσον έχεις τα όργανα και την καλή διάθεση να βγάλει δύναμη το μοτέρ του πελάτη
Αν πάλι δεν έχεις στοιχεία ο εκκεντροφόρος γιατί είναι φτιαχτός το παλεύεις στο δυναμόμετρο
Leftsaxo - Πεμ 26 Νοέ 2009, 23:50:43
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Όταν έχεις στοιχεία για τον εκκεντροφόρο είναι εύκολο να των ρυθμίσεις εφόσον έχεις τα όργανα και την καλή διάθεση να βγάλει δύναμη το μοτέρ του πελάτη
Αν πάλι δεν έχεις στοιχεία ο εκκεντροφόρος γιατί είναι φτιαχτός το παλεύεις στο δυναμόμετρο

Φίλε μου τα στοιχεία του εκκεντροφόρου τα έχω όλα, το πρόβλημα είναι ότι αυτά που περιγράφουν τα παιδιά του PSClub εδώ δεν τα κάνει κανείς.
Δηλαδή: Κανείς δεν θα ασχοληθεί να χρονίσει με ρολογάκι χρονισμού κ δίσκο χρονισμού ή με μοιρογνωμόνιο που μου είπαν από ένα άλλο συνεργείο στην Αθήνα.
Αυτό που έχω συναντήσει εγώ αυτές τις μέρες είναι, στην καλήτερη περίπτωση κάποια χρονίσματα εμπειρικά "για να δω κ καλά τι μου κάνει περισσότερο στο δρόμο", επειδή κ καλά το ρολογάκι χρονισμού στην πραγματικότητα δεν δουλεύει.
Αυτό που είχα δει όμως εγώ από το συνεργείο στην Αθήνα που μου τοποθέτησε τους εκκεντροφόρους ήταν : Τέλειο ρελαντί σχεδόν σαν εργοστασιακό δούλευε, Κάρτα καυσαερίων, παρόλο που οι εκκεντροφόροι είναι τελευταίο στάδιο δρόμου κ έχω καταλύτη 300άρη, κ η κατανάλωση σε λογικότατα επίπεδα.
Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν η απόδωση του μοτέρ κ γι' αυτό το λόγο του πείραξα κ το χρόνισμα που μου είχαν κάνει στην τοποθέτηση.
Εν κατακλείδι αυτό που είδα απο τα πάρα πολλά χρονίσματα που κάναμε με διάφορους μηχανικούς αλλά κ μόνος μου, είναι ότι όχι μόνο δεν πήρα σε δύναμη αλλά έχασα κ όλα τα υπόλοιπα που είχα με το χρόνισμα της τοποθέτησης των εκκεντροφόρων.
Οπότε κι εγώ αύριο κάνω την ύστατη προσπάθεια εδώ κάτω για το χρόνισμα κ αν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο βγάζω εισητήρια αυτές τις μέρες κ έρχομαι Αθήνα για να ηρεμήσω λίγο ψυχολογικά κ μήπως μπορέσω τώρα το χειμώνα που είναι κ οι θερμοκρασίες κατάληλες να χαρώ κι εγώ λίγο το Rallaκι μου.
fotis-84 - Δευ 30 Νοέ 2009, 21:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Όταν έχεις στοιχεία για τον εκκεντροφόρο είναι εύκολο να των ρυθμίσεις εφόσον έχεις τα όργανα και την καλή διάθεση να βγάλει δύναμη το μοτέρ του πελάτη


οταν σου λεει ο εκκεντροφορος (για 8v) οτι χρονιζεται τελεια, οταν εχει βυθισμα η βαλβιδα εισαγωγης 2,5mm στο ανω νεκρο σημειο,πως το χρονιζεις?
Pughell - Δευ 30 Νοέ 2009, 21:36:06
Θέμα δημοσίευσης:
Φερνεις το πιστονι στο ΑΝΣ και φροντιζεις να εχει η βαλβιδα βυθισμα 2,5mm... Lol
action_peugeot - Δευ 30 Νοέ 2009, 22:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Φερνεις το πιστονι στο ΑΝΣ και φροντιζεις να εχει η βαλβιδα βυθισμα 2,5mm... Lol
Πάρα πολύ σωστά δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε άλλο
Αν μπερδεύεσαι με των ένα τότε στους δυο τι γίνετε ?
fotis-84 - Τρι 01 Δεκ 2009, 08:55:07
Θέμα δημοσίευσης:
το βυθισμα πως το μετρας ακριβως ομως? μετρας ποσο μετακινειται το ωστηριο + το διακενο?
RoadRunner122 - Τρι 01 Δεκ 2009, 12:56:55
Θέμα δημοσίευσης:
Με την ευκαιρία ας ρωτήσω κι εγώ. Πριν κανα 2μηνο πήγα στο μηχανικό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού, δυναμό μαζί με ρουλεμάν κ τεντωτήρες.
Απλά επειδή του είπα ότι πρόκειται να μπω μέγαρα (είχε το alfisti τότε ένα td), μου τον τέντωσε λίγο παραπάνω. Απλά το αμάξι σφυρίζει απ'τον ιμάντα.

Ακούγεται και στο βίντεο (το μπλε 106): http://www.youtube.com/watch?v=tQ9NWas40oY&feature=player_embedded

Είναι ok? Θα στρώσει κάποια στιγμή ή να το πάω να μου το χαλαρώσει μην έχουμε άλλα? Είπε ότι είναι μέσα στα όρια απλά είναι στο πιο τσιτωμένο Rolling eyes
LEONIDAS 16V - Τετ 02 Δεκ 2009, 14:59:55
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Με την ευκαιρία ας ρωτήσω κι εγώ. Πριν κανα 2μηνο πήγα στο μηχανικό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού, δυναμό μαζί με ρουλεμάν κ τεντωτήρες.
Απλά επειδή του είπα ότι πρόκειται να μπω μέγαρα (είχε το alfisti τότε ένα td), μου τον τέντωσε λίγο παραπάνω. Απλά το αμάξι σφυρίζει απ'τον ιμάντα.

Ακούγεται και στο βίντεο (το μπλε 106): http://www.youtube.com/watch?v=tQ9NWas40oY&feature=player_embedded

Είναι ok? Θα στρώσει κάποια στιγμή ή να το πάω να μου το χαλαρώσει μην έχουμε άλλα? Είπε ότι είναι μέσα στα όρια απλά είναι στο πιο τσιτωμένο Rolling eyes


οταν το μοτερ ζεσταθει ο ιμαντασ τεντωνει λιγο ακομα....
και εγω μια φορα το ειχα σφιξει λιγο παραπανω και σφυριζε, μετα απο καμια εβδομαδα τον χαλαρωσα.....
κατα την γνωμη μου προσεξε το λιγο.... δεν παιζουμε με αυτα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr