Pughell έγραψε: |
Κωτσο συνηθως το γραφουν στο site τους ρε...
Αν δεν το γραφουν,απλα τους ρωτας ποσο βυθισμα πρεπει να εχει στο ΑΝΣ και το ρυθμιζεις αναλογα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αυτο που εγραψες ειναι οι μοιρες που ανοιγουν οι βαλβιδες σε σχεση με τον στροφαλο ρε,ρωτα τους τι βυθισμα πρεπει να εχουν στο TDC τα εκκεντρα για να μπορεσετε να ρυθμισετε ευκολα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ωραια,οπως βλεπεις με το πιστονι στο ΑΝΣ πρεπει ο εισαγωγης να εχει βυθισμα 1,22 και ο εξαγωγης 0,91.
Ειναι σχετικα απλο. ![]() |
Παράθεση: |
Χρονισμός εκκεντροφόρων
Κατα την βελτίωση ενός κινητήρα αλλάζουν τοσα πολλά χαρακτηριστικά που τα εργοστασιακά σημάδια χρονισμού μπορούν πλεόν να χρησιμοποιηθούν μόνο σαν οδηγοί για τον νεο προσεκτικό & ακριβή χρονισμό του κινητήρα. Η ακριβέστερη εργασία χρονισμού χρειάζεται δύο εργαλεία , ένα δίσκο χρονισμού & ένα ρολόι χρονισμού. Οι διαδικασίες χρονισμού μπορούν να πραγματοποιηθούν σε σχέση μόνο με τον πρώτο κύλινδρο , αγνοώντας όλους τους υπόλοιπους. Αρχικά θέτουμε το πρώτοέμβολο στο Άνω Νεκρό Σημείο (Α.Ν.Σ.).Το εργοστασιακό Α.Ν.Σ. είναι σε αυτή την φάση σχετικό και όχι πραγματικά ακριβές. Τοποθετούμε το ρολόι χρονισμού μέσα απο το άνοιγμα του μπουζί μέχρι να φτάσει στην κορυφή του πιστονιού.Στην συνέχεια κινώντας μπροστά-πίσω τον στρόφαλο παίρνουμε ενδείξεις ακριβείας απο το ρολόι.Τοποθετούμε τον δίσκο χρονισμού στο μέτωπο του στροφάλου. Ένα κομμάτι καλωδίου που τοποθετείται σε κάποιο παρακείμενο μπουλονι θα ενεργήσει ως μηδενικός δείκτης και πρέπει να ευθυγραμμιστεί με το σημάδι 0 στο ρολόι.Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε οτι ο πρώτος κύλινδρος έχει το πιστόνι στο Α.Ν.Σ. και ο δίσκος χρονισμού είναι στο μηδέν. Απο εδώ και πέρα η διαδικασία διαφέρει ανάλογα αν ο κινητήρας έχει 1 ή 2 εκκεντροφόρους. Κινητήρας με 2 εκκεντροφόρους Η βασική αρχή παραμένει η ίδια με την διαφορά οτι τα έκκεντρα εισαγωγής και εξαγωγής είναι σε διαφορετικούς εκκεντροφόρους άξονες.Στην περίπτωση αυτή ο εκκεντροφόρος εισαγωγής χρονίζεται οπως στην περίπτωση του κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο.Ο εκκεντροφόρος εξαγωγής χρονίζεται πλεόν σαν ξεχωριστός εκκεντροφόρος αλλά παντα σε σχέση με την ανύψωση του εκκεντροφόρου εισαγωγής και τις μοίρες πριν το Α.Ν.Σ που αυτός παρουσιάζει την μέγιστη ανύψωση.Στην περίπτωση αυτή τα ρυθμιζόμενα γρανάζια βοηθούν παρα πολύ την διαδικασία χρονισμού.Τέλος οπως και πριν πραγματοποιούμε εναν έλεγχο με το ρολόι και τον δίσκο χρονισμού. Έλεγχος ανοχών Μετά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης και πριν την θέσει του κινητήρα σε λειτουργία υπάρχουν κάποια βασικά σημεία ελέγχου που πρέπει να μετρηθούν: Ανοχές σπειρών ελατηρίων βαλβίδων. Οταν ο εκκεντροφόρος παρουσιάζει την μέγιστη ανύψωση πρέπει το άνοιγμα μεταξύ των σπειρών των ελατηρίων των βαλβίδων να μην είναι μικρότερο απο 1.0mm Καπελάκια βαλβίδων Η ανοχή μεταξύ του κατώτερου σημείο του καπέλου της βαλβίδας και του ανώτερου σημείου του οδηγού της βαλβίδας δεν πρέπει να είναι μικρότερη απο 1.5mm Ανοχές μεταξύ πιστονιου και βαλβίδας. Η ανοχή μεταξύ του πιστονιου και της βαλβίδας δεν πρέπει να είναι μικρότερη απο 1.5mm για τις βαλβίδες εισαγωγής και 2.0mm για τις βαλβίδες εξαγωγής.Η ανοχή αυτή πρέπει να διατηρείται απο 0°-10° μετά το Α.Ν.Σ για τις βαλβίδες εισαγωγής και απο 0°-10° πριν το Α.Ν.Σ. για τις βαλβίδες εξαγωγής. |
Pughell έγραψε: |
Λεφο αποκλειεται να μην υπαρχει ενας μηχανικος της προκοπης σε ολη την Κρητη ρε... ![]() Τοσα αγωνιστικα εχετε,καποιος θα υπαρχει. Αν εισαι απο περιοχη Ηρακλειου,στειλε ενα pm στον Καρτάκη,λογικα θα ξερει να σου προτεινει 2-3 αξιολογους. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Σε αυτον εννοω Giwrgos
Ειναι και αυτος αδελφη του ελεους σαν και εμας ![]() Θα σου πει που εφτιαχνε το δικο του οποτε δοκιμαζεις... ![]() |
action_peugeot έγραψε: |
Όταν έχεις στοιχεία για τον εκκεντροφόρο είναι εύκολο να των ρυθμίσεις εφόσον έχεις τα όργανα και την καλή διάθεση να βγάλει δύναμη το μοτέρ του πελάτη
Αν πάλι δεν έχεις στοιχεία ο εκκεντροφόρος γιατί είναι φτιαχτός το παλεύεις στο δυναμόμετρο |
action_peugeot έγραψε: |
Όταν έχεις στοιχεία για τον εκκεντροφόρο είναι εύκολο να των ρυθμίσεις εφόσον έχεις τα όργανα και την καλή διάθεση να βγάλει δύναμη το μοτέρ του πελάτη
|
Pughell έγραψε: |
Φερνεις το πιστονι στο ΑΝΣ και φροντιζεις να εχει η βαλβιδα βυθισμα 2,5mm... ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Με την ευκαιρία ας ρωτήσω κι εγώ. Πριν κανα 2μηνο πήγα στο μηχανικό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού, δυναμό μαζί με ρουλεμάν κ τεντωτήρες.
Απλά επειδή του είπα ότι πρόκειται να μπω μέγαρα (είχε το alfisti τότε ένα td), μου τον τέντωσε λίγο παραπάνω. Απλά το αμάξι σφυρίζει απ'τον ιμάντα. Ακούγεται και στο βίντεο (το μπλε 106): http://www.youtube.com/watch?v=tQ9NWas40oY&feature=player_embedded Είναι ok? Θα στρώσει κάποια στιγμή ή να το πάω να μου το χαλαρώσει μην έχουμε άλλα? Είπε ότι είναι μέσα στα όρια απλά είναι στο πιο τσιτωμένο ![]() |