PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Εκκίνηση κινητήρα...

Vini - Δευ 15 Ιούλ 2002, 07:56:38
Θέμα δημοσίευσης: Εκκίνηση κινητήρα...
Εχω (σχεδόν από την αρχή που πήρα το 206) ένα πρόβλημα με την εκκίνηση του κινητήρα...

Ενώ λειτουργεί η μίζα κανονικά με τη χρήση του κλειδιού....πάει να πάρει μπρος ο κινητήρας... τότε φυσιολογικά αφήνω το κλειδί για να ξεκινήσει η λειτουργία του ο κινητήρας, αυτός σβήνει...Τελικά μετά από 2-3 φορές επανάληψης τελικά παίρνει....
Φαίνεται σαν να μην ξυπνά ο κινητήρας....

Στην αρχή μου είχαν πει (από την φοβερή PEUGEOT) ότι είναι εγκεφαλικά....αλλά πλεόν δεν το πιστεύω....δεν είναι δυνατόν να έχει ηλεκτρονική ανάφλεξη και να μην παίρνει μπροστά με την μία....

Συνήθως το κάνει όταν το αφήσω πολύ ώρα εκτός λειτουργίας....και είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό γιατί φοβάμαι ότι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει μπροστά ή θα με αφήσει από μίζα...

Η όλη κατάσταση μου θυμίζει το YUGO που πάταγα και γκαζάκι για να πάρει μπροστά... Σε κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν είχα τέτοιο πρόβλημα ούτε καν στο SWIFT που ήταν και του 1997....Φυσικά στο COUPE δεν τιθεται θέμα....τέτοιων προβλημάτων....

Εχει κανείς άλλος το ίδιο σύμπτωμα....καμιά ιδέα?
Miltellas - Δευ 15 Ιούλ 2002, 13:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν είχες καρμπυρατέρ θα σου έλεγα τί να κοιτάξεις, αλλά αυτά τα καινούργια αυτοκίνητα με τα υπεραυτόματα ηλεκτρονικά συστήματα περιπλέκουν κατά πολύ τα πράγματα, τα οποία δεν τα κατέχω (ακόμη).

Να σου δώσω μία άποψη μπας και βοηθήσω. Το μίγμα ρελαντί που φτιάχνεται κατά την εκκίνηση του κινητήρα δεν είναι σωστό. Επειδή μετά από λίγο σου παίρνει μπρος, θα υποθέσω ότι είναι φτωχό (σε καύσιμο).

Πρόταση: Πήγαινε στην αντιπροσωπεία και πέτα τους την παραπάνω άποψη. Πες τους να το βάλουν και στον εγκέφαλο της Peugeot και να επιχειρήσουν να το βάλουν εμπρός. Πιθανό να τους εντοπίσει το πρόβλημα, χωρίς να ψάχνονται. Αλλιώς, οι μηχανικοί της πεζό ούτως ή άλλως υποτίθεται ότι ξέρουν από ποιο μηχανισμό ρυθμίζεται το ρελαντί.
Ρίξε τους την φωτιά εσύ εάν αυτοί δεν θέλουνε να μπούνε μέσα. Αυτοί δεν είναι οι πυροσβέστες;

Αλλά, εσύ ξέρεις να τα χειρίζεσαι αυτά... Wink

Εύχομαι να σε βοήθησα, εάν μάθεις ή θυμηθείς κάποιο επιπλέον στοιχείο πες το, μπας και κατεβάσουμε καμιά άλλη ιδέα.
pezomania - Δευ 15 Ιούλ 2002, 14:26:38
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμένα δυσκολεύετε :mad:

Δεν ξέρω τι είναι ούτε το κάνει συγκεκριμένα (δηλαδή εάν είναι κρύο ή ζεστό)! Το κάνει όποτε βαριέτε να πάει βόλτα νομίζω Laughing
christhehealer - Δευ 15 Ιούλ 2002, 14:28:35
Θέμα δημοσίευσης:
Vini το ίδιο "πρόβλημα¨το έχω και εγώ.

Λύση: ανάβω πάντα με πατημένο το συμπλέκτη. Nα συμπεράνω ότι το XS2 έχει αδύνατη μίζα; Mπορεί.

Άλλη λύση. κρατάω την μίζα πιο πολύ χρόνο. Tην αποφεύγω.

Eαν το Coupe που αναφέρεις είναι Renault, να πω από προσωπική εμπειρία σε Renault 19, η μίζα ήθελε πιο τρυφερή συμπεριφορά
Αλεξ@νδρος - Δευ 15 Ιούλ 2002, 15:20:54
Θέμα δημοσίευσης:
Μονο 2 φορες στα 2μιση χρονια αρνηθηκε να παρει με την πρωτη.(η μια ηταν τοτε που δεν ειχα πολλ/στη και ειχε πεσει η μπαταρια)
παντα παταω συμπλεκτη ταυτοχρονα
Η μιζα σου πρεπει να ειναι ελλατωματικη.Επισης πριν κανα διμηνο ειχε ερθει μια κοπελα με 106 η colorline η quicksilver (θελω να πω οτι ηταν καινουργιο)και παραπονιοταν οτι μερικες φορες η μιζα μουλαρωνε.Το βαλαν σε διαγνωστικο συνδεσαν-αποσυνδεσαν την μιζα αλλα δεν βρεθηκε τιποτα.Αυτη επερνε εμπρος κανονικα και η κοπελα εφυγε απραγη...
Vini - Δευ 15 Ιούλ 2002, 19:52:00
Θέμα δημοσίευσης:
προς miltella

Nομίζω ότι η racing είναι καλή για καλό μέιγμα βενζίνης ή κάνω λάθος? Μήπως εννοείς κάτι άλλο με τη λέξη μείγμα ?
Πάντως αύριο θα το πάω στη "Peugeot"... Wink Wink

προς christhehealer

Το να πατάς το συμπλέκτη δεν λέει κάτι....Πιστεύω ότι θα έπρεπε να παίρνει μπρος με τη μία και όχι να ζορίζεται....

Δεν είναι δυνατόν να παίρνει με την μία μπροστά το UNO45 του 92 και να μην παίρνει μπροστά αυτοκίνητο 4 μηνών....!!!!
Οσο για το COUPE εννοώ το αθάνατο και κορυφαίο HYUNDAI!!!! κλαψ!κλαψ! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


προς Αlex
Θα κοιτάξω και την μίζα αν και δεν νομίζω να είναι εκεί.... Neutral Neutral Neutral
chatasos - Δευ 15 Ιούλ 2002, 22:22:30
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς να είμαι ο πλέον ειδικός, να πω και εγώ τις υποψίες μου...

Μήπως κάποιο μπουζί δεν κάνει καλή επαφή? Κάποιο σκουπιδάκι ίσως?
DimiP - Δευ 15 Ιούλ 2002, 23:58:03
Θέμα δημοσίευσης:
vini, αν κρατησεις το κλειδι λιγο περισσοτερο πριν το αφησεις παιρνει μπροστα η παλι σβηνει?
οταν ειχα προβλημα με τον πολλαπλασιαστη μου ειχαν πει να μην βιαζομαι να "αφησω" το κλειδι αλλα να παιρνει καλα! και μετα.
τι λες ;
Tomcat - Τρι 16 Ιούλ 2002, 02:16:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αντιμετώπισα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα με την εκκίνηση.Ο κινητήρας ξεκίναγε ανέβαινε από μόνος του στις 2000 στροφές και έσβυνε.Ο μηχανικός που το κοίταξε μου είπε ότι μάλλον πρέπει να είναι σκουπιδάκια.Μήπως να άλλαζες το πρατήρο που βάζεις βενζίνη ποτέ δεν ξέρεις.Επίσης μία επίσκεψη στον αντιπρόσωπο θα ήταν καλή ιδέα για παν ενδεχόμενο.
Vini - Τρι 16 Ιούλ 2002, 08:15:21
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα....
Λοιπόν και η απάντηση της PEUGEOT μετά τον έλεγχο με τον ΣΟΥΠΕΡ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ/ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ....

-Ρε συ Νίκο...δεν έχει τίποτα....ούτε όταν είναι σβηστό ούτε όταν είναι ανοικτό στο ρελαντί....Εμείς δεν βλέπουμε κάτι....ίσα-ίσα που είναι και άριστο και έχεις και την τελευταία έκδοση λογισμικού.....με φουλ δυνατότητες!!

-Πω! Πω! Ποιος είμαι? Ο "Ρούκουνας"?!?! Είμαι και τυχερός δηλαδή?


Δηλαδή είναι στην φαντασία μου που δεν παίρνει μπροστά.... 8O 8O

Αυτά.....

Τελικά τζίφος.....
Vini - Τρι 16 Ιούλ 2002, 19:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ήθελα να πω προκαταβολικά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον christhehealer γιατί φαίνεται ότι μου έλυσε το πρόβλημα με την εκκίνηση....

Μετά από όλα αυτά που είδα στην PEUGEOT είπα να εφαρμόσω ΚΑΙ αυτό που είπε ο CHRIS! Smile Smile Smile

Σήμερα πάταγα το συμπλέκτη πριν βάλω μπρος τον κινητήρα και έπαιρνε αμέσως....ένα πράγμα φοβερό....και τρομερό !...! 8O 8O

Αύριο θα διαπιστώσω αν πραγματικά είναι γεγονός αυτό το πράγμα....με περισσότερες δοκιμές.....

Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα...... Question Question Question
christhehealer - Τρι 16 Ιούλ 2002, 21:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
vini έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα......


Έχοντας πατημένο τόν συμπλέκτη (ακόμα και αν δεν έχεις ταχύτητα) πέρα από ένα πρόσθετο μέτρο ασφαλείας, ξεκουράζεις την μίζα γιατί δεν έχει να γυρίσει και τον άξονα του κιβωτίου εκτός από τον άξονα του κινητήρα. Παλιό κόλπο από τα rally. Γι' αυτό έγραψα και για αδύνατη μίζα του XS2
theflame - Τρι 16 Ιούλ 2002, 21:34:29
Θέμα δημοσίευσης:
vini έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα......

Μήπως τα σαΐνια του συνεργείου να διαβάζανε κανένα manual πριν πάνε να διορθώσουν το αυτοκίνητο ή να υποθέσω ότι η Lion κάνει εκεί οικονομίες!!!!!!!!!
Τι να πω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Embarassed Evil :mad: Embarassed Evil :mad: Embarassed Evil :mad: Embarassed Evil :mad:
ΑΙΣΧΟΣ :fist:
DimiP - Τρι 16 Ιούλ 2002, 23:03:28
Θέμα δημοσίευσης:
παντως για να πω και την πασα αληθεια κι εμενα οταν ειχα παει να παραλαβω το 206 μου ειχαν πει να παταω συμπλεκτη οταν βαζω μπροστα αλλα ενω το ακολουθησα για κανα 2 μηνες μετα το εγκατελειψα και δεν τους πολυπιστεψα κιολλας.
Τελικα ειχαν δικιο φαινεται ασχετως αν δεν εχω (ακομη ευτυχως) καποιο προβλημα εκκινησης.
Μαλλον κατι θα ηξεραν....
Miltellas - Τετ 17 Ιούλ 2002, 02:38:23
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, βάζω πάντα εμπρός με πατημένο συμπλέκτη. Το έμαθα από τον Κ.Κ. στο "Οδηγώντας" το 1987 (Πόσα έμαθα ρε Chris από αυτόν τον άνθρωπο...)

Παρ' όλα αυτά την μίζα την άλλαξα λίγο πριν κλείσω χρόνο γιατί τζούφιαζε.
Η μανίσια ήταν της Bosch και η ανταλλακτική ήταν της Valeo. Πράγματι, η Bosch δεν ήταν δυνατή και αυτό το αντιλήφθηκα μόλις άκουσα πώς γυρνάει η Valeo, γρήγορη και αθόρυβη. Αυτή η Valeo τελικά, ότι φτιάχνει είναι "χρυσό". Και είναι και Made in France.

Vini, όταν λέω μίγμα ρελαντί, αναφέρομαι στο μίγμα που φτιάχνεται με εντολή του εγκεφάλου κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Δεν έχει σχέση με την ποιότητα βενζίνης. Ο εγκέφαλος ρυθμίζεται ανάλογα με την βενζίνη. Σου ανέφερα την εκδοχή αυτή γιατί δεν φανταζόμουνα ότι το 206 σου θα έχει την ίδια μάπα μίζα με το δικό μου.
Πάντως, από ότι βλέπω δεν αποκλείεται και το XS2 να έχει την ίδια μίζα με το XS1, δηλαδή της Bosch. Υποψιάζομαι ότι αυτή η μίζα είναι του 1.4 και δεν κάνει για τον 1.6 που έχει βαρύτερο στρόφαλο. Και επειδή η Peugeot έχει αντιληφθεί την αδυναμία έστειλε παρτίδα με Valeo. Μήπως έγινε και καμιά ανάκληση και η Lion τουμπεκί;
DimiP - Τετ 17 Ιούλ 2002, 03:19:07
Θέμα δημοσίευσης:
ναι καλα τωρα, σιγα μη κανει η Lion ανακλυση για τις μιζες....
εδω δεν κανουν για αλλα πραγματα.
αμα ξεκολησει καμια μερα η μηχανη μπορει να το σκεφτουν για ανακλυση.
Vini - Τετ 17 Ιούλ 2002, 18:48:38
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
vini έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα......


Έχοντας πατημένο τόν συμπλέκτη (ακόμα και αν δεν έχεις ταχύτητα) πέρα από ένα πρόσθετο μέτρο ασφαλείας, ξεκουράζεις την μίζα γιατί δεν έχει να γυρίσει και τον άξονα του κιβωτίου εκτός από τον άξονα του κινητήρα. Παλιό κόλπο από τα rally. Γι' αυτό έγραψα και για αδύνατη μίζα του XS2


CHRIS επιβεβαιώθηκες πανηγυρικά!...! Τελικά έχεις απόλυτο δίκιο!

Τhanks again φίλε!!!!!!!!

pduke - Τετ 17 Ιούλ 2002, 20:11:38
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπόν εδώ και ενάμιση χρόνο το δικό μου παίρνει μπρος πάντα αφού βήξει ο κινητήρας 3-4 μη πω και 5 φορές!!Στην PEUGEOT μου είπανε
-έτσι κάνει ο δίλιτρος ( και εμεινε το θέμα)

πάω κάτω να το βάλω με συμπλέκτη,αν δουλέψει θα ανάψω λαμπάδα στον chris με ομοίωμα της θεάς μίζας να συνουσιάζεται με τον θεό συμπλέκτη!!!!!!!
έρχετε απάντηση σε λίγο!!!



Sidobre - Τετ 17 Ιούλ 2002, 22:44:25
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικά κάτι συμβαίνει με τον συμπλέκτη.

Δεν μου παρουσίασε ποτέ πρόβλημα με την μίζα διότι πάντα ανάβω με πατημένο συμπλέκτη.

Aυτό όμως που με προβληματίζει αλλά δεν το έχω ρωτήσει ποτέ είναι γιατί με νεκρή χωρίς να έχεις πατημένο συμπλέκτη κάνει κάποιο θόρυβο (τακ τακ τακ) ενώ με πατημένο δεν το κάνει. Oχι μόνο στο 206 μου αλλά και στο πρώιν Saxo μου και στο Rallye του αδερφού μου, και στο 106 της γιαγιάς μου και σε όλα τα γνωστά Peugeot - Citroen. Σε άλλα δεν το έχω προσέξει ποτέ και αν το κάνει δεν είναι τόσο έντονο.
Miltellas - Πεμ 18 Ιούλ 2002, 09:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ο θόρυβος που παράγεται προέρχεται από το δίσκο πλατώ, πιθανότατα από το ρουλεμάν. Δεν είναι ανησυχητικό και συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Εάν είναι δυνατός και ακούγεται σαν χτύπημα, μπορεί να προέρχεται από το εσωτερικό του σασμάν, συχνότερα από τον πρωτεύων άξονα. Περισσότερα από μηχανικό!
Το φαινόμενο απαλύνεται σε μεγάλο βαθμό εάν αλλάξετε βαλβολίνες με κάποιες ακριβές συνθετικές.

Vini, αυτό που σου είπε ο Chris είναι προσωρινή λύση*. Δεν θα έπρεπε να σου συμβαίνει αυτό και χωρίς πατημένο συμπλέκτη. Είναι πολύ πιθανό λοιπόν να έχεις πρόωρα φαγωμένο ρουλεμάν, να εφάπτεται ο δίσκος και να εμποδίζει τον κινητήρα να γυρίσει. Πατώντας το συμπλέκτη απομακρύνεις τον δίσκο και έτσι γυρνά ελεύθερα η μίζα τον κινητήρα. Συναντήσου με τον Chris, τον Sidobre, τον Pugsang ή όποιο άλλο μέλος έχει καλό αυτί, γιατί είναι δύσκολο στον εντοπισμό το πρόβλημά σου και πρέπει κάποιος που "νιώθει" να το αφουγκραστεί. Οι μηχανικοί στις αντιπροσωπείες στερούνται "αίσθησης", έχουν μάθει πλέον να βάζουν τα αυτοκίνητα στην πρίζα. Χρειάζονται και την άποψή μας, όσο και αν σπάζονται όταν την ακούν.


* Βέβαια σαν τακτική, το πάτημα του συμπλέκτη κατά την εκκίνηση είναι πολύτιμο για την μακροζωία του δίσκου σε όλα τα αυτοκίνητα.
pduke - Πεμ 18 Ιούλ 2002, 20:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
Η θεά μίζα είναι φαρμακο......να!!!!!!

Τζίφος!!!
Ούτε συμπλέκτης ούτε τίποτα.Ρε σεις για καλό μπήκα στο forum?εναμιση χρόνο δεν ανησύχησα!!!!
Θέλω έναν με 2.0 να μου πει αν κλωτσαέι ο κινητήρας στη μίζα.
Δεν σας ξέρω και καλά ακόμα.
christhehealer - Πεμ 18 Ιούλ 2002, 21:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Η θεά μίζα είναι φαρμακο......να!!!!!!

Τζίφος!!!
Ούτε συμπλέκτης ούτε τίποτα.Ρε σεις για καλό μπήκα στο forum?εναμιση χρόνο δεν ανησύχησα!!!!
Θέλω έναν με 2.0 να μου πει αν κλωτσαέι ο κινητήρας στη μίζα.
Δεν σας ξέρω και καλά ακόμα.


Λάθος μέρος διάλεξες να ήρεμήσεις φίλε pduke

Είναι όλοι τρελλοί εδώ μέσα Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Μόνο εγώ είμαι καλά Silly
pezomania - Παρ 19 Ιούλ 2002, 07:16:44
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
pduke έγραψε:
Η θεά μίζα είναι φαρμακο......να!!!!!!

Τζίφος!!!
Ούτε συμπλέκτης ούτε τίποτα.Ρε σεις για καλό μπήκα στο forum?εναμιση χρόνο δεν ανησύχησα!!!!
Θέλω έναν με 2.0 να μου πει αν κλωτσαέι ο κινητήρας στη μίζα.
Δεν σας ξέρω και καλά ακόμα.


Λάθος μέρος διάλεξες να ήρεμήσεις φίλε pduke

Είναι όλοι τρελλοί εδώ μέσα Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Μόνο εγώ είμαι καλά Silly


Εμένα για να μην με ενοχλεί η μίζα άρχισα το ποτό Beer
chatasos - Παρ 19 Ιούλ 2002, 08:02:24
Θέμα δημοσίευσης:
1.4 και η μίζα δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα 2 χρόνια τώρα.

Οπότε πάρτε και εσείς κανά 1.4 γιατί από ότι βλέπω όσο ανεβαίνουν
τα κυβικά, τόσο δυσκολεύεται η μίζα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
christhehealer - Παρ 19 Ιούλ 2002, 11:03:00
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω την υποψία ότι:

μίζα 1.4 = μίζα 1.6 = μίζα 2.0

και ευτυχώς που δεν υπάρχει και 206 με περισσότερα κυβικά γιατί θα είχε και αυτό την μιζα του 1.4
Αλεξ@νδρος - Παρ 19 Ιούλ 2002, 22:45:35
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Έχω την υποψία ότι:

μίζα 1.4 = μίζα 1.6 = μίζα 2.0

=μιζα 1.1?
Miltellas - Σαβ 20 Ιούλ 2002, 05:03:52
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros έγραψε:
christhehealer έγραψε:
Έχω την υποψία ότι:

μίζα 1.4 = μίζα 1.6 = μίζα 2.0

=μιζα 1.1?


Να κλάψω ή να γελάσω;
Crying or Very sad Laughing Crying or Very sad Laughing Crying or Very sad Laughing

Πάντως η μίζα που έβαλα (Valeo) επαναλαμβάνω και επιμένω ότι δουλεύει ασύγκριτα καλύτερα από την μανίσια της Bosch.
Vini - Κυρ 21 Ιούλ 2002, 09:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι γεγονός ότι η μιζα είναι "αδύνατη" για κινητήρες πάνω από 1600cc τότε πως μπορεί η PEUGEOT να την αλλάξει εντός εγγύησης....

Φαινομενικά θα πρέπει να δει το πρόβλημα μέσα στο συνεργείο....δηλαδή να μην πάρει μπροστά το αυτοκίνητο δηλ. σπάνιο να γίνει αυτό γιατί το αυτοκίνητο θα έχει ζεστή τη μηχανή και θα παίρνει αμέσως...

Οπότε θα πρέπει να περιμένουμε να μας μείνει και να μην παίρνει μπρστά για να αποδείξουμε ότι η μίζα θέλει αλλαγή ? Question Question
Vini - Κυρ 21 Ιούλ 2002, 09:16:24
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Πάντως η μίζα που έβαλα (Valeo) επαναλαμβάνω και επιμένω ότι δουλεύει ασύγκριτα καλύτερα από την μανίσια της Bosch.


Μiltellas μια που έχεις αλλαξει την μίζα δεν δίνεις και μερικές πληροφορίες?

Δηλ. κάποιο κωδικό της VALEO?
Στην PEUGEOT την άλλαξες?
Τιμή?
Χρόνος αλλαγής?
Εργασίες που απαιτούνται?
Miltellas - Δευ 22 Ιούλ 2002, 02:33:35
Θέμα δημοσίευσης:
Η μίζα άλλαξε μέσα στην εγγύηση.
Κωδικό δεν ξέρω.
Απλώς είδα ότι ήταν Valeo και Made in France.

Σημείωση: Πήγαν να μου την αλλάξουν χωρίς να μου το πουν αλλά τους έπιασα στα "πράσα". Μάλλον θα έγινε κάποια ανάκληση, αλλά όταν ρώτησα μου είπαν ότι δεν έγινε, απλώς είδαν ότι είχε πρόβλημα και θα την άλλαζαν στο πλαίσιο της εγγύησης. Τόσες μ*λ*κίες έχω δει να κάνουν και να λένε και θα μου βγούνε "λάδι"! Εδώ μας θέλω τώρα!

Για την αλλαγή απαιτείται περίπου μισή ώρα αφού κρυώσει το μοτέρ. Απαιτείται να σηκωθεί στη ράμπα για να ξεβιδωθεί από κάτω και μετά κατεβαίνει η ράμπα για να βγει η μίζα από πάνω. Εάν δεν το έχει ξανακάνει ο μηχανικός μπορεί να ζοριστεί.

Η μίζα πλέον δουλεύει όπως ποτέ, αν και εγώ έχω πάγια τακτική να βάζω εμπρός με συμπλέκτη (η γυναίκα μου όμως όχι, πού θα μου πάει, θα της το συνηθίσω...).
Vini - Δευ 22 Ιούλ 2002, 18:02:18
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Η μίζα άλλαξε μέσα στην εγγύηση.
Κωδικό δεν ξέρω.
Απλώς είδα ότι ήταν Valeo και Made in France.

Σημείωση: Πήγαν να μου την αλλάξουν χωρίς να μου το πουν αλλά τους έπιασα στα "πράσα". Μάλλον θα έγινε κάποια ανάκληση, αλλά όταν ρώτησα μου είπαν ότι δεν έγινε, απλώς είδαν ότι είχε πρόβλημα και θα την άλλαζαν στο πλαίσιο της εγγύησης. Τόσες μ*λ*κίες έχω δει να κάνουν και να λένε και θα μου βγούνε "λάδι"! Εδώ μας θέλω τώρα!

Για την αλλαγή απαιτείται περίπου μισή ώρα αφού κρυώσει το μοτέρ. Απαιτείται να σηκωθεί στη ράμπα για να ξεβιδωθεί από κάτω και μετά κατεβαίνει η ράμπα για να βγει η μίζα από πάνω. Εάν δεν το έχει ξανακάνει ο μηχανικός μπορεί να ζοριστεί.

Η μίζα πλέον δουλεύει όπως ποτέ, αν και εγώ έχω πάγια τακτική να βάζω εμπρός με συμπλέκτη (η γυναίκα μου όμως όχι, πού θα μου πάει, θα της το συνηθίσω...).



Τhank U! Eίσαι κατατοπιστικότατος!!! Wink Wink Wink Wink

Μάλλον θα πρέπει να ψάχνω να δώσω "μίζες" μπας και καταφέρω την PEUGEOT να μου αλλάξει την δική μου πριν μου μείνει οριστικά....το 206....
Vini - Δευ 02 Σεπ 2002, 18:33:13
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Η μίζα άλλαξε μέσα στην εγγύηση.
Κωδικό δεν ξέρω.
Απλώς είδα ότι ήταν Valeo και Made in France.

Σημείωση: Πήγαν να μου την αλλάξουν χωρίς να μου το πουν αλλά τους έπιασα στα "πράσα". Μάλλον θα έγινε κάποια ανάκληση, αλλά όταν ρώτησα μου είπαν ότι δεν έγινε, απλώς είδαν ότι είχε πρόβλημα και θα την άλλαζαν στο πλαίσιο της εγγύησης. Τόσες μ*λ*κίες έχω δει να κάνουν και να λένε και θα μου βγούνε "λάδι"! Εδώ μας θέλω τώρα!

Για την αλλαγή απαιτείται περίπου μισή ώρα αφού κρυώσει το μοτέρ. Απαιτείται να σηκωθεί στη ράμπα για να ξεβιδωθεί από κάτω και μετά κατεβαίνει η ράμπα για να βγει η μίζα από πάνω. Εάν δεν το έχει ξανακάνει ο μηχανικός μπορεί να ζοριστεί.

Η μίζα πλέον δουλεύει όπως ποτέ, αν και εγώ έχω πάγια τακτική να βάζω εμπρός με συμπλέκτη (η γυναίκα μου όμως όχι, πού θα μου πάει, θα της το συνηθίσω...).



Τhank U! Eίσαι κατατοπιστικότατος!!! Wink Wink Wink Wink

Μάλλον θα πρέπει να ψάχνω να δώσω "μίζες" μπας και καταφέρω την PEUGEOT να μου αλλάξει την δική μου πριν μου μείνει οριστικά....το 206....


Kαι φυσικά 3η φορά στο koloσυνεργείο για την μίζα και πάλι τίποτα!

Διάλογος με ιδιοκτήτη του συνεργείου

- Η PEUGEOT στην ΘΕΣ/ΚΗ την αλλάζει και βάζει VALEO...ρε συ Κώστα!

- ΑΛΛΟ Η ΘΕΣ/ΚΗ...Εδώ είναι ΑΘΗΝΑ, Νίκο!!!! Evil Evil Evil

- Και τι κάνει η Αθήνα ρε φίλε για το πρόβλημα στην μίζα??????????

- Τίποτα!!!! Απλά κοιτάει το λογισμικό στο εγκέφαλο κάνει κάποιες ρυθμίσεις ή αλλαγή έκδοσης, το παίρνεις, φεύγεις και αν ξαναέχεις πρόβλημα το ξανασυζητάμε....

- Και εγώ τι πρέπει να κάνω για να φτιάξω το κολοεγκέφαλο και την κολομίζα ρε συ Κώστα?????? Να μου μείνει και να το φέρω με γερανό????

- Να αφήσεις άλλη μια μέρα το 206 να μπούμε αργά το απόγευμα στον ιντερνετ στην PEUGEOT να κοιτάξει "ON LINE" το εγκεφαλό σου.... Exclamation Exclamation

- Και γιατί δεν μπαίνουμε τώρα ρε συ Κώστα??

- Γιατί τώρα έχουν μπει όλες οι αντιπροσωπείες και όλες οι χώρες μέσα στην PEUGEOT και δεν θα βγάλουμε εύκολα γραμμή....και όπως βλέπεις γίνεται και χαμός στο συνεργείο...

- Κάτσε ρε συ Κώστα!! Στάκα!!! Ωπα!!! Και τι πάει να πει αυτό?? Οτι θα πρέπει να αφήσω εδώ το εργαλείο για να το φτιάξεις όποτε βρεις χρόνο???

- Όχι απλά σου λέω ότι πρέπει να μπούμε μετά τις 5....

- Ε τότε να κάτσω να μπούμε σήμερα αφού είναι και σχεδόν 4!!!

- Οχι σήμερα γιατί πρεπει να παραδώσω πολλά αυτοκίνητα...αν θέλεις άστο και το κοιτώ αύριο το απόγευμα!!!

- Και εγώ με τι θα κυκλοφορώ ρε μεγάλε? Μου πληρώνεις το ταξί? Και που ξέρω εγώ τι θα κάνεις στο εργαλείο αν στο αφήσω μέσα στο χειρουργείο???

- Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο ρε συ Νίκο...

- Καλά "φίλε" Κώστα μην ανησυχείς!!! Θα πάω αλλού κοντά στο σπίτι μου!!!
Αντεεεε Γειααααα!!!!!

- Ωπα ρε συ Νίκο! Στάσου!!! Θα βρούμε λύση... Πάρε με ένα τηλ. και έλα μια μέρα μετά τις 16.00 και θα μπούμε μαζί στο ΝΕΤ να δούμε τον εγκέφαλο και τις ρυθμίσεις...και επειδή είσαι και ψαγμένος θα σε αφήσω να μιλήσεις εσύ με την PEUGEOT στην Γαλλία...και να κάνεις εσύ κουμάντο...

- What?? Πρέπει να μάθω και Γαλλικά τώρα ρε συ Κώστα?

- Γαλλικά? Οχι καλέ...με Ελληνα τεχνικό στο Help Desk της Peugeot θα μιλήσεις...Λες και ξερουμε εμείς Γαλλικά...

- Αχα!!!

- Και κάνε και μόνος σου το upgrade αφού με αυτά ασχολείσαι και στην δουλειά σου...

- χμμμ! οκ.... αν είναι έτσι....

Μήπως θέλει κανείς να έρθει να δει την τελετή ανάγνωσης και ρύθμισης εγκεφάλου????
chatasos - Δευ 02 Σεπ 2002, 18:43:27
Θέμα δημοσίευσης:
Περιττό να σου πω ότι έχω έρθει με τα 1000!!!!!!
Ή έστω και με 184, αφού μέχρι τόσα έχω καταφέρει να φτάσω Twisted evil Twisted evil
theflame - Δευ 02 Σεπ 2002, 21:49:49
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Μήπως θέλει κανείς να έρθει να δει την τελετή ανάγνωσης και ρύθμισης εγκεφάλου????


NAI - NAI αν είναι Δευτέρα ή Τετάρτη όπωσδήποτε!!!!!
Χάνονται τέτοια!!!! Άσε που ψάχνω και συνεργείο!!!!
Miltellas - Παρ 06 Σεπ 2002, 05:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
Για ενημέρωση, η μίζα Valeo που μου έβαλαν λειτουργεί ακόμη υποδειγματικά. Καμία σχέση με την Bosch...
Vini - Παρ 06 Σεπ 2002, 08:13:36
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Για ενημέρωση, η μίζα Valeo που μου έβαλαν λειτουργεί ακόμη υποδειγματικά. Καμία σχέση με την Bosch...


σνιφ... Crying or Very sad
σνιφ.... Crying or Very sad

εσύ τώρα τι κάνεις? Ρίχνεις λάδι στην φωτιά....???
Crying or Very sad Crying or Very sad


Wink Wink Wink Wink Wink Wink
~FoCuS~ - Σαβ 07 Σεπ 2002, 01:55:54
Θέμα δημοσίευσης:
Metaferw ena diko mou post apo to focus forum
elpizw na boithaei :D:D:D




paidia ayto to problima mou to ekane kai emena stin arxi syxna alla den eftege to amaksi alla egw
to proto ksekinima tou kinitira kathe mera prepei na ginete ews eksis:
bazoume to kleidi ston diakopti to pame stin thesi duo perimenoume na sbisoun ola ta lampakia(osa sbinoun) kai meta (patate kai symplekti kalo kanei) bazoume empros.
an den perimenete na sbisoun ta lampakia tote den pernei me tin prwti kai prepei na to balete pali empros kanonika tha prepei na ksanaperimente na sbisoun ola ta lampakia pali gia na to balete empros. an den perimenete kai tin deyteri fora na sbisoun ta lampakia kai den parei oyte me tin deyteri tote to amaksi to exetai mpoukwsei kai prepei na perimenetai 3-4 lepta. ola ayta den einai aerologies to grafei to manual mesa
kata tin ekkinisi den xreiazetai KATHOLOU gazi outws h allws den akouei ola einai hlektronika elengxomena
to prwi thelei maximum zestama 1 lepto kai ta prwta 1-2 xiliometra na min to kokkinizetai to strofometro
sinithia thelei den einai tipote

kai ena akomi post

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ . ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ,ΚΡΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η FORD ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΟΔΗΓΙΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΣΤΟ P.C.M. UNIT. ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ.
ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΤΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΛΑΜΠΑΚΙΑ) ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΨΕΚΑΣΤΩΝ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΠΙΕΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΒΥΝΕΙΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ ΤΕΠΟΖΙΤΟ.
Vini - Σαβ 07 Σεπ 2002, 07:28:39
Θέμα δημοσίευσης:
~FoCuS~ έγραψε:
Metaferw ena diko mou post apo to focus forum
elpizw na boithaei :D:D:D


φίλε focus ευχαριστούμε...
αλλά αν δεν κάναμε τα παραπάνω που λένε τα παιδιά από το δικό σας forum δεν υπήρχε περίπτωση (τουλάχιστον το δικό μου) να πάρει μπροστά...

Οπως διαπίστωσες κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να πάρει μπροστά.... Crying or Very sad Crying or Very sad

ΤΗANKS!!!
Wink Wink Wink
Miltellas - Κυρ 08 Σεπ 2002, 04:49:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντα μα πάντα βάζω μπροστά τον κινητήρα με αναμονή μέχρι αλλάξει και να γράψει ο χιλιομετρητής τα συνολικά χιλιόμετρα και πάντα με πατημένο συμπλέκτη. Αυτό το κάνω σε όλα τα αυτοκίνητα: Αναμονή, Πατημένο Συμπλέκτη και μιζάρισμα.

Κι όμως η μανίσια η Bosch τά 'κλασε κανονικά...
pduke - Κυρ 08 Σεπ 2002, 19:25:59
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Πάντα μα πάντα βάζω μπροστά τον κινητήρα με αναμονή μέχρι αλλάξει και να γράψει ο χιλιομετρητής τα συνολικά χιλιόμετρα και πάντα με πατημένο συμπλέκτη. Αυτό το κάνω σε όλα τα αυτοκίνητα: Αναμονή, Πατημένο Συμπλέκτη και μιζάρισμα.

Κι όμως η μανίσια η Bosch τά 'κλασε κανονικά...


Αφού είσαι ούνος!!!Γότθος!!!Βισιγότθος και Οστρογότθος μαζί!!!
Αφού είσαι απότομος και δεν σέβεσαι το αυτοκίνητό σου!!Περνάς από τις λακούβες και κάνεις πως δεν τις βλέπεις και μετά φταίνε τα αμορτισερ!!!!
Έτσι βίασες και τη μίζα !!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΤΟ ΤΗΛ ΟΤΑΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΧΧΧΧΧ τα πα και ξελάφρωσα!!!!!
Slash - Δευ 09 Σεπ 2002, 02:22:21
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάλι κάνω το άλλο. Πατάω συμπλέκτη, γυρνάω το κλειδί στη θέση μετά τη μπαταρία-αξεσουάρ, περιμένω μέχρι να σβήσει το κίτρινο λαμπάκι στη βάση του οργάνου του δείκτη της βενζίνης, ενώ παράλληλα έχει αρχίσει και σταματήσει η αντλία της βενζίνης, και με πολύ λίγο γύρισμα στη μίζα το μοτέρ παίρνει εμπρός. Άλλοι πάλι άιντε, βγάζουν ταχύτητα, και ζέστη κρύο δεν πατάνε συμπλέκτη και γυρνάνε την μίζα κανονικά. Αν ξέρανε μόνο τι κακό κάνουνε στο μοτέρ τους...
Vini - Δευ 09 Σεπ 2002, 07:07:34
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Πάντα μα πάντα βάζω μπροστά τον κινητήρα με αναμονή μέχρι αλλάξει και να γράψει ο χιλιομετρητής τα συνολικά χιλιόμετρα και πάντα με πατημένο συμπλέκτη. Αυτό το κάνω σε όλα τα αυτοκίνητα: Αναμονή, Πατημένο Συμπλέκτη και μιζάρισμα.

Κι όμως η μανίσια η Bosch τά 'κλασε κανονικά...


Αφού είσαι ούνος!!!Γότθος!!!Βισιγότθος και Οστρογότθος μαζί!!!
Αφού είσαι απότομος και δεν σέβεσαι το αυτοκίνητό σου!!Περνάς από τις λακούβες και κάνεις πως δεν τις βλέπεις και μετά φταίνε τα αμορτισερ!!!!
Έτσι βίασες και τη μίζα !!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΤΟ ΤΗΛ ΟΤΑΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΧΧΧΧΧ τα πα και ξελάφρωσα!!!!!


ωχ! καλημέρα!
ωχ! ωχ!
ελπίζω τα σκάγια περί τηλεφώνου να μην παίρνουν και μένα γιατί είδα το τηλ. σου μετά τις 12.00 το βράδι.... σόρυ... Wink Wink Wink
pduke - Δευ 09 Σεπ 2002, 09:26:08
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
ωχ! καλημέρα!
ωχ! ωχ!
ελπίζω τα σκάγια περί τηλεφώνου να μην παίρνουν και μένα γιατί είδα το τηλ. σου μετά τις 12.00 το βράδι.... σόρυ... Wink Wink Wink


Sniper Sniper Sniper Sniper Sniper

.........ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ.............................
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Miltellas - Τετ 11 Σεπ 2002, 01:53:11
Θέμα δημοσίευσης:
Έλα Πανούλη μου, έλα αγόρι μου, ηρέμησε, πες μου τί θέλεις να σου πω, να ησυχάσεις... Εδώ είμαι, δεν σε αφήνω, να, πετάχτηκα λίγο έξω μια βόλτα κι εγω σαν άνθρωπος, να ξεσκάσω...

Laughing Razz
Vini - Δευ 23 Σεπ 2002, 18:34:46
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...

Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο... Mad

Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού.

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question
Svstouk - Δευ 23 Σεπ 2002, 19:22:42
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...

Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο... Mad

Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού.

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question


Συγγνώμη, αλλά τι πρόβλημα είχες; Σου έσβηνε στην εκκίνηση ή κάτι άλλο; Question
theflame - Δευ 23 Σεπ 2002, 20:29:46
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...

Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο... Mad

Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού.

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question


Δεν ξέρω αλλά υποθέτω ότι η παλιά χαρτογράφηση δεν θα έδινε αρκετό καύσιμο στο κινητήρα και τώρα το άλλαξαν δίνοντας γενικά μια πιο ροπάτη ρύθμιση πιθανόν στον κινητήρα. Από ψηλά τι κάνει;;;;
Ελπίζω να μην ψοφάει... Evil
Καινούργιος κινητήρας οπότε λογικό είναι και η ίδια η Peugeot ακόμα να τον ανακαλύπτει. Cool
Τυχερέ... Wink
Τίποτα για τον φτωχό πλην τίμιο 1400 άκουσες;;;;; Crying or Very sad
Slash - Δευ 23 Σεπ 2002, 23:58:31
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά ποιο ήταν το πρόβλημα Vini;
Και κάτι που έχω πει σε άλλο post. Γίνεται να πάω στην Peugeot και να μου αυξήσουν την κατανάλωση στα μπεκ; Πάντως ένα φίλο ηλεκτρολόγο που ρώτησα σήμερα μου είπε καλύτερα να πάω να μου βάλουν 5ο μπεκ, αλλά με τον εγκέφαλο τι γίνεται;
teoman - Τρι 24 Σεπ 2002, 07:39:42
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question


Τελευταία-μετά το πρόβλημα με την βαλβίδα που είχα- παρατήρησα πτώση στις χαμηλές,τόσο όσο να με κάνει να γκρινιάζω και να τρώγωμαι για το τί φταίει.Πιθανόν να έχει να κάνει με μικρότερη παροχή καυσίμου ή κάτι τέτοιο.Εμείς πώς μπορούμε να προχωρήσουμε σε αυτή την αναβάθμιση και τί κόστος θα έχει-για εκτός εγγύησης?
Vini - Τρι 24 Σεπ 2002, 08:06:59
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Vini έγραψε:

Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε?

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? Question Question Question


Τελευταία-μετά το πρόβλημα με την βαλβίδα που είχα- παρατήρησα πτώση στις χαμηλές,τόσο όσο να με κάνει να γκρινιάζω και να τρώγωμαι για το τί φταίει.Πιθανόν να έχει να κάνει με μικρότερη παροχή καυσίμου ή κάτι τέτοιο.Εμείς πώς μπορούμε να προχωρήσουμε σε αυτή την αναβάθμιση και τί κόστος θα έχει-για εκτός εγγύησης?



Το πρόβλημα μου αφορούσε καθαρά το δίδυμο κλειδί/μίζα. Πολλές φορές έπαιρνε μπροστά με την 3η,4η,5η φορά ενώ η μιζα δουλευε κανονικά. Έχω ακούσει πολλά σενάρια.
1. Το 1ο ότι έχω αδύνατη μίζα (βλ. Μiltellas)
2. Το 2ο ότι φταίει η βενζίνη
3. Το 3ο ότι φταίει το immobilizer
4. Το 4ο ότι φταίει το immobilizer με τον συναγερμό. Shocked

Τελικά τι φταίει? Καλή ερώτηση! Δεν ξέρω!

Οσο για την αναβάθμιση...εγώ είχα παρατηρήσει στις χαμηλές μια δυσκολία του αυτοκινήτου στο ξαφνικό πάτημα του γκαζιού. Δηλαδή σαν να μην ανταποκρινόταν στο ξαφνικό γκάζι. Αυτό φαίνεται ότι διορθώθηκε και υπάρχει απόκριση στο ξαφνικό γκάζι από τις χαμηλές....

Σήμερα θα το ξαναδώ και θα σας πω.... Wink
Miltellas - Τετ 25 Σεπ 2002, 02:59:29
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:

Το πρόβλημα μου αφορούσε καθαρά το δίδυμο κλειδί/μίζα. Πολλές φορές έπαιρνε μπροστά με την 3η,4η,5η φορά ενώ η μιζα δουλευε κανονικά.


Έτσι όπως το γράφεις εδώ, δεν θα μπορούσα να σου πω ποτέ ότι σου φταίει η μίζα...
chatasos - Τετ 25 Σεπ 2002, 06:41:19
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:

Οσο για την αναβάθμιση...εγώ είχα παρατηρήσει στις χαμηλές μια δυσκολία του αυτοκινήτου στο ξαφνικό πάτημα του γκαζιού. Δηλαδή σαν να μην ανταποκρινόταν στο ξαφνικό γκάζι. Αυτό φαίνεται ότι διορθώθηκε και υπάρχει απόκριση στο ξαφνικό γκάζι από τις χαμηλές....


Αυτό γιατί μου θυμίζει κάτι που έλεγε κάποιος άλλος περί ηλεκτρονικής
πεταλούδας?
tirokomos - Παρ 11 Μάρ 2005, 02:34:00
Θέμα δημοσίευσης: Δε μπορω αλλα προβληματα ΠΛΕΟΝ!!!!!
Καλησπερα παιδια ειμαι κατοχος ενος 307 1.4lt 16v.Το αυτοκινητο ειναι ενος ετους αλλα αυτο δε με εμποδισε να γινο ο πιο καλος φιλος των μηχανικων τησ λιον στι θεσσαλονικη!Το καλο μου το αμαξακι μοθ εχει βγαλει τη πιστη!!!!Πιστευω οτι δεν υπαρχει αλλοσ εδω μεσα που να εχει τραβηξει οτι εγω με αυτα τα απιστευτα αξιοπιστα μοντελα της peugeot.Αρκει να σας πω οτι εχω αλλαξει φλαντζα κεφαλης στα 15000km,μοναδα ABS και ηλεκτρονικου κατανεμητη πεδησης και οδηγουσα ενα αυτοκινητο με μονιμως πιασμενα φρενα λογο λαθους εντολης του εγκεφαλου,αλλαχτηκε βεβαιως βαση μηχανης,την τελευταια φορα που το εβαλα μεσα ηθελαν αλλαγη και οι 2 αισθητηρες L και πολλα αλλα απιθανα καθως και standar προβληματα της σειρας.Θελω απεγνωσμενα να ζητησω τη βοηθεια σας για ενα προβλημα που εχω εδω και καιρο και δε λεει να φυγει με ΤΙΠΟΤΑ και βεβαια οι μηχανικοι της LION πεταν τον αετο τους.1)Οταν το αμαξι ειναι παγωμενο δηλαδη εχει βγαλει ενα ολοκληρο βραδυ στο παρκιν με κρυο καιρο οταν παω να το βαλω μπρος δισκολευεται να παρει και πολλες φορες παει να σβησει και τελευταια στιγμη ξαναρπαζει και 2)με το που παιρνει μπρος οταν ειναι κρυο ακουγεται ενας ανατριχιαστικος θορυβος μεταλλικος για περιπου 2 δευτ και μετα τα κλασσικα σε ολουσ μας γουργουρισματα της κρυας μηχανης.Οτι εχει υποθει περι πατημενου συμπλεκτη και λιγου χρονου για το check τα εχω δοκιμασει ολα και δε γινεται τιποτα!Αν γνωριζει κατι καποιος θα εκτιμουσα πολυ την βοηθεια του!!!!!Και μια συμβουλη ΜΑΚΡΙΑ ολοι απο την LION στη Θεσσαλονικη!!!!Η μανα μου εχει περισσοτερες μηχανολογικες γνωσεις απο αυτα τα σουργελα εκει μεσα!!!!Σας ευχαριστω εκ των προτερων και sorry για το κατεβατο και το πρηξιμο αλλα καπου επρεπε να τα πω!!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr