PSClub - Hellas

Κοινωνικές Εκδηλώσεις - Σέρρες, 16 Νοέμβρη

Sinanai - Δευ 09 Νοέ 2009, 22:40:48
Θέμα δημοσίευσης: Σέρρες, 16 Νοέμβρη
Το γράφω εδώ, καθώς ξεφεύγει από καθαρά αθλητική συνάντηση και ρέπει προς εκδρομή-μίνι μίτινγκ. Το λοιπόν, Κυριακή, 15 Νοέμβρη Στάθης (abaleo) και εγώ θα ανέβουμε στα βόρεια, όπου Δευτέρα, 16 Νοέμβρη θα μπούμε πίστα. Όσοι πιστοί... Ξενοδοχείο εγώ μάλλον θα είμαι με συμφοιτητές, οπότε πρέπει να κανονίσετε. Wink
iceage - Δευ 09 Νοέ 2009, 22:43:58
Θέμα δημοσίευσης:
Να φύγετε από εδώ να πάτε εκεί!!!!
abaleo - Δευ 09 Νοέ 2009, 23:38:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σέρρες, 16 Νοέμβρη
Sinanai έγραψε:
...Ξενοδοχείο εγώ μάλλον θα είμαι με συμφοιτητές...

εχμ...

οσοι πιστοί (και ιδιαίτερα με καταγωγή από κει) να προσέλθουν!
rallye1294 - Δευ 09 Νοέ 2009, 23:46:49
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστη, στρωσε μου σε παρακαλω τη γραμμη με λαστιχο γιατι εγω θα ειμαι λιγες μερες αργοτερα (21-22). Laughing

Δυστυχως οχι με το δικο μου... Crying or Very sad
spiros_z - Τρι 10 Νοέ 2009, 00:04:17
Θέμα δημοσίευσης:
27-28-29/11 εχει track day,εσεις μονοι σας θα πατε?300 συμμετοχες θα εχει τοτε
Steve - Τρι 10 Νοέ 2009, 00:14:25
Θέμα δημοσίευσης:
Σπέρνω ράγες στο ενδιάμεσο, 20-21 Νοεμβρίου
iceage - Τρι 10 Νοέ 2009, 07:21:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σέρρες, 16 Νοέμβρη
abaleo έγραψε:
οσοι πιστοί (και ιδιαίτερα με καταγωγή από κει) να προσέλθουν!
Καθήστε και το άλλο ΣΚ να σας ξεναγήσω.
Sinanai - Τρι 10 Νοέ 2009, 09:11:48
Θέμα δημοσίευσης:
Αν μπορούσα, Γιώργο, θα πήγαινα το επόμενο ΣΚ, με το tds. Αλλά δε γίνεται, δυστυχώς.
sps - Τρι 10 Νοέ 2009, 20:06:34
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Αν μπορούσα, Γιώργο, θα πήγαινα το επόμενο ΣΚ, με το tds. Αλλά δε γίνεται, δυστυχώς.

Αντε Κωστη με το καλο το 1.42 με νορμαλ αναρτηση φρενα μεταδοση και μοτερ! Laughing
Sinanai - Τρι 10 Νοέ 2009, 20:34:21
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά, αν κάνουμε το 1.42 με το καλημέρα θα πέσει κέρασμα. Laughing
kane - Τετ 11 Νοέ 2009, 22:37:45
Θέμα δημοσίευσης: