Mimis έγραψε: |
Παίδες την παράγγειλα, δεν άντεξα άλλο, χειροποίητη Παπαδόπουλος, την άλλη εβδομάδα θα την φοράω, θα σας πώ εντυπώσεις...!!!
Σχετικά με την μπούκα τώρα παράγγειλα 90χιλιοστά στρογκυλή, γιατι μου φάνηκε πολύ μεγάλη των 100mm. Καλά έκανα η μ@λ@κι@ ![]() |
Mimis έγραψε: |
Πάντως πιστεύω ότι η στρογκυλή είναι η μόνη που ταιριάζει στο 206.. |
konstantinos έγραψε: | ||
Εδώ ταιριάζει γάντι το "Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα"... ![]() |
Roadrunner έγραψε: |
Ρε παιδια εχω ριξει τοσο ψαξιμο στο θεμα των εξατμισεων και παρολα αυτα καταφερατε να με μπερδεψετε. ![]() ![]() Η αποψη μου ειναι custom fit απο επωνυμη εταιρια. ![]() ![]() Οι χειροποιητες πιστευω πως μπορουν να ειναι το ιδιο καλες σε αποδοση, αλλα θα υστερουν συμαντικα στο φινιρισμα. Το θεμα ειναι να βρεις εξατμισα που θα ασχοληθει και δε θα σου κανει προχειροδουλεια. ![]() Εγω εχω παραγγειλει μεσω club το custom fit τελικο της Devil για το rallye μου. Και ερχεσαι φιλε Καισαρα και μου λες πως δε θα κανει θορυβο και πως με ανοιχτο το παραθυρο 'κατι' θα ακουω. ![]() ![]() Αν ειναι δυνατον. Για το καλο της ας κανει λιγο θορυβο... ![]() ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Παιδιά, όταν λέτε ότι μια χειροποίητη είναι πιο οικονομική από μια επώνυμη, για τι ποσά μιλάμε; Επίσης, απ'όσο βλέπω από τον Kouzman, το χειροποίητο καζανάκι μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του εκάστοτε αυτοκινήτου και τις απαιτήσεις του εκάστοτε οδηγού. Βέβαια, θα μου πείτε μπορείς να κάνεις μια τέτοια προσαρμογή και επιλέγοντας το κατάλληλο επώνυμο για το σκοπό σου.
Στη Θεσσαλονίκη γνωρίζουμε κανένα που να ασχολείται με χειροποίητα καζανάκια ή δεν αξίζει τον κόπο; Πέραν του φινιρίσματος έχουν άλλα προβλήματα; |
NICK THE GREEK έγραψε: |
![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Λέτε ε; Θα πάω να ρωτήσω... Βασικά μ'αρέσει να βγάζει και λίγο θόρυβο, αρκεί να μην κουράζει... Βγαίνει με οβάλ μπούκα; |
Roadrunner έγραψε: |
Εγω εχω παραγγειλει μεσω club το custom fit τελικο της Devil για το rallye μου. Και ερχεσαι φιλε Καισαρα και μου λες πως δε θα κανει θορυβο και πως με ανοιχτο το παραθυρο 'κατι' θα ακουω. ![]() ![]() Αν ειναι δυνατον. Για το καλο της ας κανει λιγο θορυβο... ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
Φιλε Μιμη,δε μας ειπες ο σημαντικοτερο,τι εσωτερικη διαμετρο θα βαλεις.
Αλλα αν κρινω απο το μοτερ σου που ειναι 1.1,ενδεχεται και να χασεις. Σορυ που σε απογοητευω,αλλα σε αυτα τα μοτερ δε βλεπεις βελτιωση ![]() |
Mimis έγραψε: |
Ρε παιδια, μου φαίνεται ότι με παρεξηγήσατε, μόνο τελικό καζανάκι θα αλλάξω....... ![]() ![]() Γι' αυτό μιλάτε ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Γιατί έχω την αίσθηση ότι οι Custom Fit διαφέρουν από τις Universal... ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ????
Μπορεί κάποιος να το τεκμηριώσει πραγματικά; Δεν νομίζω ότι οι εταιρίες βρίσκουν ένα - ένα τα αυτοκίνητα και πραγματοποιούν τόσες δοκιμές ώστε να εξελίσσουν μια εξάτμιση αποκλειστικά για ένα μοντέλο αυτοκινήτου.... |
Sidobre έγραψε: |
Γιατί έχω την αίσθηση ότι οι Custom Fit διαφέρουν από τις Universal... ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ????
Μπορεί κάποιος να το τεκμηριώσει πραγματικά; Δεν νομίζω ότι οι εταιρίες βρίσκουν ένα - ένα τα αυτοκίνητα και πραγματοποιούν τόσες δοκιμές ώστε να εξελίσσουν μια εξάτμιση αποκλειστικά για ένα μοντέλο αυτοκινήτου.... |
Sidobre έγραψε: |
Γιατί έχω την αίσθηση ότι οι Custom Fit διαφέρουν από τις Universal... ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ????
Μπορεί κάποιος να το τεκμηριώσει πραγματικά; Δεν νομίζω ότι οι εταιρίες βρίσκουν ένα - ένα τα αυτοκίνητα και πραγματοποιούν τόσες δοκιμές ώστε να εξελίσσουν μια εξάτμιση αποκλειστικά για ένα μοντέλο αυτοκινήτου.... |
Mimis έγραψε: | ||
Τάσο έχεις απόλυτο δίκιο, το ίδιο μου είπανε και εμένα όλοι οι εξατμισάδες ![]() |
pughell έγραψε: |
.... οι custom fit σε σχεση με τις universal,δεν εχουν καμια απολυτως σχεση! ............. ............. ............. Στο θεμα της διαμετρου θα σας πω το κλασσικο παραδειγμα σε 16βαλβιδο μοτερ απο 106 οπου οταν μπαινει το Magnum της Supersprint σε συνδυασμο με τον 48αρι σωληνα που καταργει το μεσαιο καζανι τοτε το αμαξι δεν παει πανω απο 205-210.Οποτε αναθεωρηστε αποψεις για το ποσο κερδιζεις ή χανεις απο μια εξατμιση... .............. .............. .............. Τα universal συστηματα εκτος απο πολυ θορυβο σχεδον ποτε δεν εχουν την σωστη διατομη για αυτο και παρα πολυ συχνα δεν υπαρχει κανενα οφελος. Επισης οσο για το τελικο καζανι που αναφερεται σαν ενα απλο τμημα που κοβει θορυβο,τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα καθως σχεδον σε ολα πια τα αυτοκινητα το μεσαιο καζανι ειναι ελευθερο και το τελικο με διαφραγματα οποτε εκει γινεται ολη η δουλεια.Επισης ο καταλυτης ειναι υπευθυνος για αρκετο "φρεναρισμα" αλλα μονο στις ψηλες καθως χαμηλα δινει πολυτιμο back-pressure. Σχετικα με την σωστη διατομη εξατμισης ισχυει οτι οσο πιο μεγαλη διατομη εχουν οι σωληνες,τοσο μεγαλυτερη και η πιεση σε αυτους με αντιστοιχη αυξηση της ισχυος... .................. .................. .................. Παντως μπορει οι επωνυμες custom fit να κοστιζουν πολυ περισσοτερα αλλα αναμφισβητητα ειναι η καλυτερη επιλογη και απο θεμα αποδοσης και θορυβου ιδιαιτερα οταν αυτες ειναι σε κιτακι μεσαιου-τελικου. |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
Στέλιο επειδή είμαι γνωστός σαν δικηγόρος του διαβόλου ... ![]() 1. Γράφεις ... οι custom fit σε σχεση με τις universal,δεν εχουν καμια απολυτως σχεση... ... ΓΙΑΤΙ ?? Τι σε κάνει να το λες αυτό ?? 2. Αναφέρεις συχνά το "θέμα διατομής UNIVERSAL" ... Μπορείς να μας εξηγήσεις για ποια διατομή μιλάς ?? 3. Γράφεις: ...σχεδον σε ολα πια τα αυτοκινητα το μεσαιο καζανι ειναι ελευθερο και το τελικο με διαφραγματα οποτε εκει γινεται ολη η δουλεια... Ποια δουλειά γίνεται εκεί ?? Ξέρεις κανένα τελικό καζάνι που κόβει θόρυβο αλλά είναι ελεύθερο ... ?? 4. Γράφεις: Σχετικα με την σωστη διατομη εξατμισης ισχυει οτι οσο πιο μεγαλη διατομη εχουν οι σωληνες... Τι σχέση έχουν οι σωλήνες με την επιλογή ενός τελικού καζανιού από την στιγμή που το θέμα είναι μόνο το τελικό καζάνι ? ? Οι σωλήνες παραμένουν εργοστασιακοί αν δεν κάνω λάθος .... 5. Για ανάλυσε γιατί οι "επωνυμες custom fit να κοστιζουν πολυ περισσοτερα αλλα αναμφισβητητα ειναι η καλυτερη επιλογη και απο θεμα αποδοσης " ? ? ? 6. Οι επώνυμες Universal ξέρεις πως κατασκευάζονται και τι μελέτη γίνεται σε αυτές και σε ποιους απευθήνονται ? ? υ.γ. φίλε Στέλιο σόρυ αν οι ερωτήσεις μου είναι "κάπως" εριστικές ... αλλά θα ήθελα να το κουβεντιάσουμε λιγάκι το θέμα ... ![]() |
pughell έγραψε: |
Καταρχην θεμα εριστικοτητας απλα δεν τιθεται καθως ολοι παραθετουμε αποψεις οποτε δεν νομιζω οτι κανεις μας εχει επιθετικες τασεις για αυτο don't worry! ![]() ![]() |
pughell έγραψε: |
1.Οι custom fit μπαινουν ακριβως στις εργοστασιακες βασεις στηριξης και εφαρμοζουν ακριβως στους εργοστασιακους σωληνες.Επισης εχουν εγκριση τυπου για το καθε αμαξι που ειναι σχεδιασμενες. |
pughell έγραψε: |
2.Η εσωτερικη διατομη μιας universal εξατμισης δεν ειναι συγκεκριμενη για καθε μοντελο.Δηλαδη η Supersprint βγαζει ενα τελικο καζανι με 50αρα εσωτερικη διαμετρο.Αυτο το καζανι μπορει να δουλεψει αρκετα καλα σε ενα μοτερ πανω απο 1600 κυβικα αλλα σε ενα μικρο των 1100 κυβικων θα ειναι εντελως αχρηστο καθως το μοτερ δεν θα παραγει ποτε αναλογη ποσοτητα καυσαεριων για να χρειαστει τοσο μεγαλη διατομη.Εκτος αυτου θα βγαζει και θορυβο και θα χασει και το φασμα λειτουργιας που εχει καθως θα δουλευει αποκλειστικα ψηλα. |
pughell έγραψε: |
3.Οι εργοστασιακες εξατμισης δεν χρησιμοποιουν πια διαφραγματα παρα μονο στα τελικα καζανια για την μειωση του θορυβου.Το/τα μεσαια καζανια ειναι σχεδον παντα ελευθερα απο διαφραγματα και το μονο το οποιο περιοριζει την αποδοση ειναι η διατομη του σωληνα και του καζανιου.
Βελτιωτικο τελικο καζανι που να κοβει θορυβο απο οσο ξερω δεν υπαρχει απλα μπορει να ειναι σχετικα κοντα στα εργοστασιακα επιπεδα. |
pughell έγραψε: |
4.Οσοι εχετε βαλει ελευθερο καζανι με πολυ μεγαλη μπουκα θα παρατηρησατε οτι στο αφημα του γκαζιου το μοτερ κανει κατι μπερδεματακια και μικρα σκασιματα...Αυτα ειναι καυσαερια που ξαναεπιστρεφουν,κοινως επιστρεφομενα...
Αυτο γινεται γιατι οταν η διατομη του τελικου καζανιου μεγαλωσει αποτομα σε σχεση με τα προηγουμενα κομματια της εξατμισης τοτε η εξατμιση για να καλυψει τα κενα που δημιουργουνται ξαναρουφαει αερα και καυσαερια απο αυτα που εχει ηδη βγαλει εξου και τα ηχητικα εφε. |
pughell έγραψε: |
5.Απλουστατα γιατι σχεδον παντα ειναι σχεδιασμενες πανω σε δυναμομετρο οποτε το κερδος ειναι σιγουρο με αντιστοιχη αυξηση ροπης χωρις να χαλαει το ευρος λειτουργιας του μοτερ και εκτος αυτου δεν βγαζουν πολυ βαβουρα σε αντιθεση με οτιδηποτε universal ή χειροποιητο.
|
pughell έγραψε: |
6.Ειναι κομματια μαζικης παραγωγης οπως οτιδηποτε αλλο του ιδιου κατασκευαστη απλα συνηθως δεν εχει ουτε καν βασεις ετοιμες για την στηριξη και εκτος αυτου δεν ειναι σχεδιασμενη πανω σε δυναμομετρο για καποιο συγκεκριμενο μοντελο για σιγουρη αποδοση οπως επισης δεν εχει εγκριση τυπου.
|
pughell έγραψε: |
Παμε ξανα... ![]() 1.Εδω δεν μπορω να σου πω κατι σιγουρα καθως δεν το εχω ψαξει τοοοσο πολυ παντως ξερω οτι αν πας να περασεις ΚΤΕΟ με ενα επωνυμο συστημα custom fit(εντος λογικης παντα) τοτε δεν εχεις προβλημα με θορυβο... Βεβαια το ιδιο μπορει να γινει και με ενα χειροποιητο αλλα θα πρεπει να ειναι πολυ αθορυβο. ![]() 2.Σε αυτο συμφωνω αν και οταν πας σε universal επωνυμο τοτε δινεις κατι παραπανω και πας στο custom fit. 3.Συμφωνω ξανα σε αυτο που λες αλλα σχετικα με την ενισχυση του θορυβου δεν μπορω να το καταλαβω...Οσο πιο στενα τα καζανια με λιγοτερη μονωση τοσο πιο πολυς θορυβος...Απο οσο ξερω αυτοι οι 2 κατασκευαστες δεν βγαζουν βεβαια και τιποτα ιδιαιτερο απο θεμα αποδοσης... ![]() 4.Αυτο εννοω και εγω.Sorry λαθος εκφραση! ![]() 5.Αυτο που λες δεν ισχυει καθως η Supersprint,Devil,OMP και Magnex(για αυτες ξερω σιγουρα!) χρησιμοποιουν αποκλειστικα δυναμομετρο για την εξελιξη ενος custom fit συστηματος.Αυτο το ξερω απο διαφορα e-mail που εχω στειλει σε καθε κατασκευαστη. Οσο αφορα αυτο που λες για το τι ζητα ο καθε αγοραστης και τι προτεινει ο καθε εξατμισας,εχεις απολυτο δικιο...Δυστυχως με την αγνοια μας συνηθως βοηθαμε τους επιτηδειους να μας εκμεταλλευονται στο επακρο... ![]() ![]() ![]() Α!!!Και κατι ακομα...Πειτε το προκαταληψη,κομπλεξ ή οπως αλλιως θελετε,απλα την Sebring και την Remus δεν τις θεωρω σοβαρες μαρκες στον χωρο του αυτοκινητου παρολο που στον χωρο των παπακιων ( ![]() ![]() ![]() |
pduke έγραψε: |
Χαίρομαι που οι κόποι μου σε άφησαν ικανοποιημένο, έχω όμως μια ένσταση (στην ένστασή σου):
Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο επώνυμο ή μη καζανάκι που να έχει καλύτερη απόδοση. |
pduke έγραψε: |
Ενα χταποδάκι για τα παιδιά στο 4 παρακαλώ..... ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Καμια κουτσουμουρα για μας παιζει θειο ![]() ![]() ![]() |
Mimis έγραψε: |
Ύστερα απο 300km με την νέα μου χειροποίητη εξάτμιση έχω να πω τα εξής.... |
TONY PAP έγραψε: |
Με αφορμή την νέα χειροποίητη που έβαλε κολητός με
saxo vts (''1ο στάδιο'') ο οποίος είχε δοκιμάσει τα παρακάτω : 1. Μαμίσιο τελικό 2. Τελικό ποπάυ (πολύ θόρυβος - μέτρια απόδοση) 3. Μαμίσιο πάλι 4. Supersprint Σωλήνας αντί μεσαίου και τελικό Καλύτερο από ποπαυ σε θόρυβο και απόδοση αλλά... 5. Οβιδα(μεσαίο) 52μμ σωλήνα και group Ν τελικό από Παπαδόπουλο βρήκε το ![]() και είναι ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() έχει κανείς βάλει σε 206 τελικό group Ν από Παπαδόπουλο να μας πεί αν είναι ευχαριστημένος ή έστω κανένας 106αρης ? |
TONY PAP έγραψε: |
Λοιπόν το saxo μαμά με το τελικό του ποπαυ μετρήθηκε στον Αρβανιτάκη
112,8hp και 14kgr ροπή. Περιμένω νεα στοιχεία οταν ξαναμετρηθεί... Με του παπαδόπουλου έχει πάρει σε ροπή σε όλο το φασμα των στροφών ενω ψηλά σκοτώνει!!! ![]() Τους κόφτες σε 2α και 3η τους έχει για πλάκα ![]() Εντύπωση μου έκανε η δύναμη που βγαίνουν τα καυσαέρια (1,5 μέτρο) ![]() Ο θόρυβος είναι ωραίος αλλά αρκετός στο ρελαντί . Σε πολύωρο ταξιδι δεν ξέρουμε ακόμα είδομεν .... |
pezomania έγραψε: |
Ρε Αντώνη, το saxo πόσα κυβικά είναι;;;; Γιατί αν είναι 1.6, τα 112,8hp είναι πολυύυ λίγα και αν είναι 1.4, τα αντίστοιχα άλογα με εξάτμιση, είναι πααααααααααααρα πολλά!!!! |
bebis206vts έγραψε: |
Εγω φοραω τελικο Ποπαυ.. Απο θορυβο καλα παει, νομιζεις οτι περναει κανενα τερας,, απο επιδοσεις ομως ειναι μουφα!! Τα καζανακια του Ποπαυ ειναι πολυ ελευθερα για να πετυχουν καλο θορυβο που θελουν ορισμενοι... Ενας φιλος που τρεχει σε αγωνες (Ν2) με saxo μου προτεινει ανεπυφυλακτα Παπαδοπουλο. Εφοσον τρεχει σε αγωνες το παιδι κατι θα ξερει απο εξατμησεις.. |
Ivang έγραψε: |
Η Festus για το 206 είναι η παρακάτω και όπως βλέπετε είναι άψογη σε φινίρισμα, μικρή σαν καζάνι γιατί αν θεωρήσουμε ότι το τελικό είναι Φ102 τότε το καζάνι δεν είναι πάνω από Φ120 που σημαίνει ότι είναι ελευθέρας άρα πρέπει να κάνει καλό ήχο!
![]() Για τον Ποπάυ όταν είχα ρωτήσει το τελικό του είναι Φ90 με αρκετά μεγαλύτερο καζάνι από αυτό της Festus με καλό φινίρισμα! Πιστεύω όμως ότι η επιλογή σου πρέπει να είναι στην εσωτερική διάμετρο του καθενός τείνοντας προς Φ48 διότι το 1.6 έχει Φ45 μαμά, αν είσαι διατεθειμένος να αλλάξεις μόνο τελικό ... |
shark_zak έγραψε: |
και ποσο κανει αυτο.... ![]() |
Παράθεση: |
θα βαλουμε ενα λιγο μεγαλυτερο, ωστοσο σιγουρα θα ειναι Gr.N...
|
Παράθεση: |
Gr.N εχει γινει της μοδας να λεμε ολες τις εξατμισεις που ειναι το τελικο στρογγυλο, οχι οβαλ και η απολειξη του θυμιζει κανη οπλου... |
shark_zak έγραψε: | ||
και ποσο κανει αυτο.... ![]() |
netblaster έγραψε: |
Παιδια εγω φοραω αυτο το τελικο μονο που η απολιξη δεν κανει αυτο το "σπασιμο"!!!Το πηρα 170e!!! Αυτο στην φωτο ειναι για ολα τα πεζο απλα οι βασεις ειναι για 206!!! Οταν πηγα στο μαγαζι ειχε διπλα διπλα το συγκεκριμενο και αυτο που εβαλα τελικα (με "ευθεια" απολιξη...) και ρωτησα αν διαφερουν!!! Ο τεχνικος μου ειπε αν εξαιρεσεις την απολιξη ειναι τα ιδια και ειχαν 20e διαφορα!!! Εκοψε τις βασεις για 206 και κολησε τις δικες μου... Κανει πολυ καλο ηχο!!! Ενα γεματο μπασακι μεχρι τις 3000-3500 και μετα αρχιζει να γινεται πιο μεταλλικος!!! Οσο για φινιρισμα ειναι απο τα καλυτερα... |
Ελατός έγραψε: |
Ρε παιδιά εγώ λέω να μήν το παιδεύετε και πολύ.Αν μιλάμε για ένα τελικό μόνο τότε δεν πρόκειτε να δείτε και τίποτα ιδιαίτερο οπότε πάρτε ένα και τελειώνει το θέμα.Ο θόρυβος έχει να κάνει με το μέγεθος στο καζάνι και με το αν έχει ή όχι θαλάμους διαστολής.
Εκεί που υπάρχει διαφορά είναι στο αν η εταιρεία που το παράγει δίνει ολόκληρο σετ για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου(μιλάω για ολόκληρο με χταπόδι σύστημα), όπου μάλλον μιλάμε για κάτι πιο μελετημένο.Αλλά και πάλι αν από όλο το σύστημα βάλεις μόνο το καζάνι τότε και πάλι τζίφος. έδωσα 130 χιλιάρικα!!! και έβαλα τελικό Devil.Καλό δε λέω, θόρυβο δεν κάνει, έδωσε λίγο χαμηλά, αλλά το καημένο περιμένει το μεσαίο του, το Decat, το Downpipe και το χταπόδι.Τότε φαντάζομαι ότι θα αξίζει τα λεφτά του. Πάντως τη μεγαλύτερη διαφορά από τελικό μόνο την είδα σε 1.6 206 με το universal της devil(σαν αυτό του poiosoner,Που είναι αυτό το παιδί άραγε???), με τρομερή διαφορά χαμηλά αλλά και ένα σκαλοπάτι στα μεσαία |
Ελατός έγραψε: |
Δεν ξέρω αν το έγραψα, αλλά οι universal και οι για 206 τέλος (τις πήρε το κλαμπ....) όπως και οι αγωνιστικές(αυτές δεν τις προλάβαμε), υπάρχουν όμως άλλες από άλλα μοντέλα(saxo, R5, punto κλπ) οι οποίες κατά τον άνθρωπο μου μέσα, μπορούν καλιστα να τοποθετηθούν σε 206 με πατέντα στην εισαγωγή(αν χρειαστεί ) και με αλλαγή στα τσιγκέλια(όπως και στις Universal).
Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες είναι ιδανικές, αλλά δεδομένου ότι υπάρχουν πια πολλές Devil στο κλαπμ και διαφορετικών τύπων, φαντάζομαι ότι δεν θα πεσουμε έξω. Εξηγούμαι και για κάτι άλλο που έπρεπε να το είχα κάνει νωρίτερα: Με τις εξατμίσεις έτρεξα παρα πολύ και πραγματικά το έκανα με χαρά, επιδεί όμως χρεώθηκε το τηλέφωνό μου αφάνταστα και εκτός των ευχαριστιών ΟΛΩΝ των παιδιών που τις παρέλαβαν και με γέμισαν χαμόγελο με τη χαρά τους, εισέπραξα και την εντύπωση ότι κάποιοι νόμίζουν ότι παίρνω μίζα!!! , γιαυτό αν προκύψει κάτι καινούργιο σε παραγγελία σας παρακαλώ πάρτε με εσείς τηλέφωνο και άς γίνει μόνο με πμ για να μην έχουν τροφή να τραφούν όσοι "πεινάνε".... Ζαχαρία μου θυμαμαι ότι έμεινες σαν ο πρώτος επιλαχόντας οπότε αν θέλεις κάτι μου λές ![]() |