Steve έγραψε: |
Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15 |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23 ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23 ![]() |
volvos έγραψε: |
σταυρο το πεταλ πως ειναι?
ισως πρεπει να χτυπησεις τη τρομπα που πουλαει ο ορεστης... |
Πάνος έγραψε: |
Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι. ![]() |
volvos έγραψε: |
δηλαδη αισθηση πεταλ διαδρομη ειναι ιδια? |
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
...αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας! |
Steve έγραψε: | ||||
![]() http://www.teamdynamicsracing.com/pro-race/Pro-race12.htm Το ότι βγαίνουν, βγαίνουν, αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας! |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Αυτό εννοώ βρε μπάμια! ![]() Aν ζητήσεις στην αντιπροσωπεία να σου φέρει με ΕΤ15, θα σου φέρει τις 23άρες με αποστάτες 8mm αντοχής τύπου "γκοφρέτα"! ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Εντυπωση μου κανει μιας και ειχες αναφερθει με τα καλυτερα λογια γι αυτη τη ζαντα ειδικα σε εξωτερικη εμφανιση.
Αν και ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
με αποστάτες 8mm αντοχής τύπου "γκοφρέτα"! ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
αφού εσύ δεν είσαι επίσημο μέλος.... γιατί έχεις έκπτωση; |
volvos έγραψε: |
IEAGE ΕΓΡΑΨΕ ''τώρα που έχει και καινούργιο παιχνίδι(λέγε με 4ποτ) ποιος τον ακούει. θα λέει ότι θα ζαρώνει τις ράγες στο φρενάρισμα'' |
RoadRunner122 έγραψε: |
Ρε Γιώργο, ποιες superturismo λέει;
Αυτές που πριονίζαμε στο γκαραζ του jean για να δούμε πόσο σκληρό κράμα έχουν;;; ![]() |
spiros_z έγραψε: |
Φιλε Steve αφου το εχεις ψαξει τοσο πολυ το θεμα μπορεις να μου πεις αν ταιριαζουν σε μενα κανονικα αυτες οι δαγκανες με δισκους 305mm απο 406 v6??Οι πληροφοριες σου ειναι απαραιτητες,ευχαριστω!!!! |
Κώδικας: |
4246.P5 ΚΙΤ ΜΠΡ.ΔΙΣΚΩΝ DIAM 302 EP 26 |
Πάνος έγραψε: |
Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι. ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Υπάρχει όμως και ο
Από 302 σε 283, έχουμε 19mm διαφορά διαμέτρου, δηλαδή 9,5 mm μεγαλύτερη διάμετρο. Ο δίσκος αυτός πιστεύω ότι θα χωράει οριακά στην δαγκάνα ή δε θα χωράει. Σε αυτή τη περίπτωση, μπορούμε να πάρουμε τον δίσκο, να τον πάμε σε μηχανουργείο και να τον φάει 1 χιλιοστό σε διάμετρο για να έχουμε μεγαλύτερο περιθώριο. |
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Μ@υν%# τα 4pot.
Με το καλο να τα χαρεις. |
pan306 έγραψε: |
βασικα απο τι εχω καταλαβει πεζει ρολο το υψος των αυτιω του μουαγιε. απο κει καθοριζετε το μεγεθος του δισκου... |
MEMsound έγραψε: |
εγω αυτό θα εκανα... ισως και λιγο περισσότερο από 1mm
σε 16" και 17" ζάντα (ωστε να υπάρχει και κάμποση απόσταση από την ζάντα για κυκλοφορία του αέρα) σε 15άρα νομίζω οτι με 283 ειμαστε οκ |
MEMsound έγραψε: |
αυτο που εχει σημασία ειναι πόση από την επιφανεια του τακακιου παταει πάνω στο δίσκο. δηλαδή πχ στον 283 δισκο (αυτο μπορει να το τσεκαρει ο στεβε)
-> πατάει ολο το τατακι πάνω δισκο επακριβώς ή περισσευει εκτός δισκου? -> και αν περισσευει ειναι από την εσω ή από την εξω μερια? ή -> περισσευει ο δισκος? |
spiros_z έγραψε: |
1ο Οι δαγκανες θα τοποθετηθουν σε 18αρα ζαντα με 20 offset, |
spiros_z έγραψε: |
2ο οι δαγκανες αυτες ειναι για δισκο 305mm πως ο 302mm ειναι οριακος και ο 305 ουτε καν χωραει???παραξενα πραγματα ![]() |
spiros_z έγραψε: |
Αρα αν φτιαξουμε αποστατες βαζουμε και δισκο 305mm η κανω λαθος? |
Steve έγραψε: | ||
Απλά είναι λίγο υπερβολή ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() Το τακάκι που περισσεύει είναι περίπου 5mm και κάτι ψιλά (1-2mm ακόμα δηλαδή), οπότε οτιδήποτε παραπάνω και να βάλεις από 283 + 7mm το πολύ (επί 2 γιατί είναι η ακτίνα) = 297mm δίσκο, είναι απλά υπερβολή. |
spiros_z έγραψε: |
Ολο μ@λ@κιες σοβαροτητα μηδεν! ![]() |
Steve έγραψε: |
Το τακάκι που περισσεύει είναι περίπου 5mm και κάτι ψιλά |
kane έγραψε: | ||
Αυτο που περισσευει,δεν παταει δηλ,τι γινεται στην περιπτωση πυο πχ τα τακακια εχουν μια μεση φθορα? Δηλ το τακακι που παταει,φθειρεται με κανονικο ρυθμο και καποια στιγμη αντι να ειναι φλατ,θα εχει το δοντι αυτων των 5μμ Χ ποσο ξερω γω. Δεν θα ειναι λογικο να σπασει? ή μήπως οχι? |
Steve έγραψε: |
Η ιδανική επιφάνεια για το τακάκι της συγκεκριμένης δαγκάνας, είναι η επιφάνεια που αφήνει ο 283 δίσκος διότι τον καλύπτει όλο παρά 1mm ![]() |
pan306 έγραψε: |
Ναι αλλα στο 406 που εχει 305 πως κανει? Η εχει και ενα περιθοριο να εφηνει νυχι στη δαγκανα? |
MEMsound έγραψε: | ||
ρε παλικάρι μου τι ακριβως ΔΕΝ καταλαβαίνεις και μπερδευεις και τους αλλους? αυτο που λες ισχυει στο 206 με το ακρο του 206. εγω μιλάω ΓΕΝΙΚΑ να δουμε τι θα "παντρέψουμε" και για τα υπόλοιπα Peugeot. |
MEMsound έγραψε: |
99% γραφεις αρλουμπες (για να μην στο πω αλλιώς) |
volvos έγραψε: |
283 diskos εχει κεντρο π.χ 203
αρα ο ωφελιμος δακτυλιος ειναι 80 ο 305 εχει κεντρο 225 αρα ο ωφελιμος δκατυλιος που παταει το τακακι ειναι ΠΑΛΙ 80 |
kane έγραψε: |
στα ξενα φορουμ, εχω βρει πως οι γκει αγγλοι βαζουν δισκους απο xantia 3.0 V6 283μμ.
ΠΟΥΘΕΝΑ οι τελειμενοι ομως δεν γραφουν παχος δισκου...Και δν το βρηκα και στο νετ. Καποιος γνωριζει επ'αυτου? |
drdino έγραψε: | ||
288x28 φοράνε οι xantia v6 |
volvos έγραψε: |
για 607 δαγκανα που λεγατε καπου |
volvos έγραψε: |
perimenoyme me agonia kane...
για 607 δαγκανα που λεγατε καπου εχει γραψει ο αργυρης για αυτη τη δαγκανα οταν εψαχνε σιντομπρ.... για ψαξτε |
kane έγραψε: |
Αν στραβωναν οι δισκοι θα φαινοταν και σε χαλαρα φρεναρισματα? |
kane έγραψε: |
Υ.Γ. σταυρε με ενα φιλο που μιλησα περι δισκων (οχι των ιδιων) μου πε οτι οι δικοι του στραβοι,το καναν στα φρενα απο 100 και πανω,ενω οχι στις χαμηλοτερες ταχυτητες... ![]() Θα δειξει. |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
kane έγραψε: |
EΠισης γνωριζει κανεις απο τι παχος δισκου μεχρι τι μπορουμε να τοποθετησουμε??? |
Steve έγραψε: |
... (υπ' όψιν είμαι με τακάκι Ferodo DS Performance ή 2500, δεν ξέρω αλλά ξέρει ο κωλάρας).. |
Steve έγραψε: |
Τα 28mm είναι οριακό πάχος για την εν λόγω δαγκάνα.
Το σφύριγμα επιτέλους σταμάτησε με τους 288x28, μπορώ να παρκάρω χωρίς να ξυπνάω 3 οικοδομικά τετράγωνα στο πόδι ![]() Οπότε, αν δεν βρείτε δισκόπλακες 288x28 που είναι από Xanthia Turbo ή Citroen C5 (προσοχή να είναι 4μπούλονες), μπορείτε να πάρετε τα 302x26 του 207RC και να τα τορνάρετε στα 290mm διάμετρο. Με τις υγείες μας ![]() |
android έγραψε: |
καλυτερη αισθηση ειδες απο το 26 παχος στο 28? |
Steve έγραψε: |
μπορείτε να πάρετε τα 302x26 του 207RC και να τα τορνάρετε στα 290mm διάμετρο. |
kane έγραψε: | ||
να μην το κανετε. Σφυριζουν κι αυτες ΤΡΕΛΑ, οπως επισης (μαλλον) ελεω τορναρισματος στραβωνουν ευκολα. |
kane έγραψε: |
ακριβως...ποιος ο λογος να αγορασει κανεις δισκους απο 207 ΡΣ και να τους τορναρει?
Ας αγορασει απο 206 ΡΣ. Δηλ απτα 283μμ στα 290μμ θα δει τη διαφορα? κλαιν. |
Steve έγραψε: |
Παίρνουμε τις δαγκάνες μόνο του 406,
Παίρνουμε και τους δίσκους 288 από xanthia turbo ή C5 Ένα σετ τακάκια |
MEMsound έγραψε: |
στον 288 παταει ολο το τακακι πάνω (κεντρικα και περιφερειακα) - εννοω κεντραρει "σωστα"
επίσης αναμεσα ο 288 στην δαγκανα κεντραρει "ακριβώς" ή βρισκεται ας πουμε λιγο περισσότερο προς τα μεσα ή προς τα εξω? |
Steve έγραψε: |
Όλο όλο, μάλιστα εξέχει και 1-1,5 χιλ από το τακάκι
και κεντράρει ακριβώς ![]() |
γιωργος xsara έγραψε: |
τα περισσοτερα μαυρα μπρεμπο μαντεμενια δεν ειναι; |
kane έγραψε: |
Παίδες, το 207 ραλλύ/τζιτί φοράει ίδιους δίσκους με το 206 RC ; ήτοι 283Χ26; |
Steve έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20954 ![]() |
kane έγραψε: | ||
Αυτοί πάνε μαζί με το λάδι μου; ![]() |
sps έγραψε: |
![]() ![]() oσονουπω ενα πενταλιτρο δωρο! |