PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106/206 - Kεφαλη 16v σε 8v κορμο (?)

reselie - Παρ 30 Οκτ 2009, 13:54:22
Θέμα δημοσίευσης: 106/206 - Kεφαλη 16v σε 8v κορμο (?)
Μπορει να ακουστει παραλογο κουλο κτλπ αλλα απλη απορια...


Μπορει να μπει κεφαλη 16v σε 8v Κορμο?
rallye1294 - Παρ 30 Οκτ 2009, 14:34:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: κεφαλη 16v σε 8v κορμο(?)
reselie έγραψε:
Μπορει να ακουστει παραλογο κουλο κτλπ αλλα απλη απορια...


Μπορει να μπει κεφαλη 16v σε 8v Κορμο?


Καθολου κουλο και καθολου παραλογο. Wink

Ειναι μια απορια που εχω κι εγω.

Ειχα ακουσει για κεφαλη απο 206 16ν σε κορμο 1400 8ν αλλα περισσοτερα δεν γνωριζω.....δυστυχως.

Κατι τετοιο ειχε κανει ο Αλεπης σε ενα ax dragsterαδικο που ετρεχε στην κατηγορια με τα 1400αρια.

Οτι γινεται, γινεται αλλα δεν ξερω εαν αξιζει ο κοπος, ο χρονος και το χρημα.

Ο Στελιος (Pughell) θα ξερει σιγουρα! Laughing

Εν αναμονη λοιπον.... Cool


Edit : η δικια μου απορια εχει να κανει με τα 8ν μοτερ που φορεθηκαν σε 106/ax/saxo. Ισως να αλλαζουν τα δεδομενα σε σχεση με τα 206. Confused
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Παρ 30 Οκτ 2009, 16:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αναλογος τι 8ν! Σε 1600 8ν μπαινει αλλα χρειαζεται να γινει μια τρυπα! Για τα 1400 δεν ξερω!
rallye1294 - Παρ 30 Οκτ 2009, 17:23:57
Θέμα δημοσίευσης:
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε:
Αναλογος τι 8ν! Σε 1600 8ν μπαινει αλλα χρειαζεται να γινει μια τρυπα! Για τα 1400 δεν ξερω!


Η κεφαλη απο ποιο μοτερ μπαινει στο 1600 8ν?
geo106xs - Παρ 30 Οκτ 2009, 17:49:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: κεφαλη 16v σε 8v κορμο(?)
reselie έγραψε:
Μπορει να ακουστει παραλογο κουλο κτλπ αλλα απλη απορια...


Μπορει να μπει κεφαλη 16v σε 8v Κορμο?

Και να μπαινει θα χασεις πολυ ροπη στα χαμηλα και το αυτοκινητο δε θα πηγαινει ρουπι,μετα θα θες και εμβολα και φλατζα κτλ. οποτε δεν αξιζει,η καλυτερη κεφαλη για τα αλουμινενια 8v ειναι νομιζω αυτη του xsi. Καπου τα γραφει ο πεζοκολαση στις βελτιωσεις για τα 8v.
Giannis307 - Παρ 30 Οκτ 2009, 19:13:02
Θέμα δημοσίευσης:
σε 1.6 8v κορμαο μπαινει η 16v κεφαλη απο 106 σαξο

alla

και ο κορμος εκτος της τρυπας που προανεφερε ο γιωργος δεν εψει και καποια μπεκα λαδιου τα οποια χρησημευουν στην ψυξη των μπιελων-πιστονιων (απο την κατω πλευρα)

οποτε αν ξεπερασει το προβλημα της τρυπας (μιας και πρεπει να ξετρυπησεις ουσιαστικα τον κορμο....) δεν προκειτε ποτα να φτασεισ ε αποδωση ουτε 16v μαμα μιας και μονο απο τα μπεκακια εισαι κατω σε ιπποδυναμη...

σε 1.4 κορμο δεν γινετε τπτ...
MEMsound - Παρ 30 Οκτ 2009, 19:57:13
Θέμα δημοσίευσης:
σε 14άρι 8ν μπαίνει κεφαλη από 16αρι 16ν μια χαρα...
με τις δεουσες πατεντες βεβαια αλλα μπαίνει και γινεται και ικανοποιητικά "στροφαριστό"...

ταβανι ισχυος με κάμποσο παίδεμα... γυρω στα 120αλογακια...
και ροπή σε ψηλές στροφές...
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Παρ 30 Οκτ 2009, 22:04:29
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
σε 1.6 8v κορμαο μπαινει η 16v κεφαλη απο 106 σαξο

alla

και ο κορμος εκτος της τρυπας που προανεφερε ο γιωργος δεν εψει και καποια μπεκα λαδιου τα οποια χρησημευουν στην ψυξη των μπιελων-πιστονιων (απο την κατω πλευρα)

οποτε αν ξεπερασει το προβλημα της τρυπας (μιας και πρεπει να ξετρυπησεις ουσιαστικα τον κορμο....) δεν προκειτε ποτα να φτασεισ ε αποδωση ουτε 16v μαμα μιας και μονο απο τα μπεκακια εισαι κατω σε ιπποδυναμη...

σε 1.4 κορμο δεν γινετε τπτ...


Γιαννη του ραλλι το 8ν εχει μπεκακια απο κατω!
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Παρ 30 Οκτ 2009, 22:05:35
Θέμα δημοσίευσης:
rallye1294 έγραψε:
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε:
Αναλογος τι 8ν! Σε 1600 8ν μπαινει αλλα χρειαζεται να γινει μια τρυπα! Για τα 1400 δεν ξερω!


Η κεφαλη απο ποιο μοτερ μπαινει στο 1600 8ν?


Και το 106 και του 206 (αλλα και με τα πιστονια του)
Pughell - Δευ 02 Νοέ 2009, 00:19:02
Θέμα δημοσίευσης:
Η κεφαλη μπαινει σε μαντεμενιο κορμο.
Σε αλουμινενιο δεν μπαινει καθως δεν ταιριαζουν οι τρυπες του ιμαντα χρονισμου και ειναι καπως ρισκο να κανεις τρυπα στο αλουμινιο.
Ενταξει,γινεται αλλα ειναι αρκετα επιφοβο οποτε καλυτερα να μην το δοκιμαζουμε...

Βασικη παραμετρος,η κεφαλη πρεπει να πλανιστει πολυ ωστε το "προσωπο" του θαλαμου καυσης να μειωθει στα 75mm που ειναι η διαμετρος κυλινδρων απο τα 1400.
Απλα θελει πολυ ψαξιμο με χρονισμα,προγραμμα και συμπιεση μιας και το συνολο διαδρομης στροφαλου/μπιελων/πιστονια αλλαζει ριζικα τα απαιτουμενα νουμερα.
reselie - Δευ 02 Νοέ 2009, 00:55:35
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω η τελευταια απαντηση απαντα ολα τα ερωτηματα... Razz
geo106xs - Δευ 02 Νοέ 2009, 01:11:34
Θέμα δημοσίευσης:
reselie έγραψε:
Νομιζω η τελευταια απαντηση απαντα ολα τα ερωτηματα... Razz

Οπου παγκχελ δεν υπαρχουν αναπαντητα ερωτηματα Laughing
pan306 - Τετ 06 Ιαν 2010, 09:55:03
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η κεφαλη μπαινει σε μαντεμενιο κορμο.
Σε αλουμινενιο δεν μπαινει καθως δεν ταιριαζουν οι τρυπες του ιμαντα χρονισμου και ειναι καπως ρισκο να κανεις τρυπα στο αλουμινιο.
Ενταξει,γινεται αλλα ειναι αρκετα επιφοβο οποτε καλυτερα να μην το δοκιμαζουμε...

Βασικη παραμετρος,η κεφαλη πρεπει να πλανιστει πολυ ωστε το "προσωπο" του θαλαμου καυσης να μειωθει στα 75mm που ειναι η διαμετρος κυλινδρων απο τα 1400.
Απλα θελει πολυ ψαξιμο με χρονισμα,προγραμμα και συμπιεση μιας και το συνολο διαδρομης στροφαλου/μπιελων/πιστονια αλλαζει ριζικα τα απαιτουμενα νουμερα.
πια μοτερ εχουν μαντεμενιο κορμο? Και οταν λεμε πολυ πλανισμα εχουμε ιδεα ποσο?
Pughell - Τετ 06 Ιαν 2010, 10:34:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μαντεμενιο κορμο εχουν ολα τα 1600αρια και απο 1400αρια εχουν τα 106 XSi/AX GTi Le Mans οπως και καποια αλλα παλιοτερης χρονολογιας,βλεπε AX GTi με 85 αλογα,καποια Peugeot 205/309/κλπ/κλπ.
Οσο πιο παλιο το μοτερ δηλαδη,τοσες περισσοτερες οι πιθανοτητες να βρεις μαντεμι.

Καπου στο 1992-1993 που παρηγαγαν τους αλουμινενιους 1400αρηδες για πρωτη φορα,διαπιστωσαν οτι για λογους κοστους,βαρους και αλλων παραγοντων τους συμφερε περισσοτερο να χρησιμοποιουν αυτον τον κορμο στις απλες εκδοσεις.

Σχετικα με το πλανισμα,δεν ξερω ακριβως ποσο μιας και δεν εχω δει ποτε μου τετοιο εγχειρημα.
Απλα αν σκεφτεις οτι η μαμα 16v κεφαλη ειναι περιπου 78mm σε διαμετρο και γεωμετρικα μειωνεται,τοτε μαλλον δεν μιλαμε για δεκατα πια αλλα για χιλιοστα. Sad
106_xr - Τετ 06 Ιαν 2010, 14:27:57
Θέμα δημοσίευσης:
ναι το εχω ακουσει κι εγω αυτο για 14αρια 16βαλβιδα.ο κυριος Αλεπης εχει ενα τετοιο ΑΧ με 202 ιππους,σφυριλατο,τετραπεταλουδο με αγραφο και πολλα αλλα πραγματα.......οτι γινεται γινεται αλλα δν ξερω αν συμφαιρει μια τετοια μετατροπη.
Pughell - Τετ 06 Ιαν 2010, 17:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,ειναι το ΑΧ του Κατρανη(αν το εχει ακομα ο ιδιος).
Οντως πολυ πριονι απλα υποψιν οτι χρησιμοποιει πιστονια 76mm σε σχεση με τα εργοστασιακα των 75mm.

Σαν κοστος παντως,σιγουρα δεν συμφερει,αξιζει πολυ περισσοτερο ενα turbo ή ενα 1600αρι. Sad
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr