reselie έγραψε: |
Μπορει να ακουστει παραλογο κουλο κτλπ αλλα απλη απορια...
Μπορει να μπει κεφαλη 16v σε 8v Κορμο? |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Αναλογος τι 8ν! Σε 1600 8ν μπαινει αλλα χρειαζεται να γινει μια τρυπα! Για τα 1400 δεν ξερω! |
reselie έγραψε: |
Μπορει να ακουστει παραλογο κουλο κτλπ αλλα απλη απορια...
Μπορει να μπει κεφαλη 16v σε 8v Κορμο? |
Giannis307 έγραψε: |
σε 1.6 8v κορμαο μπαινει η 16v κεφαλη απο 106 σαξο
alla και ο κορμος εκτος της τρυπας που προανεφερε ο γιωργος δεν εψει και καποια μπεκα λαδιου τα οποια χρησημευουν στην ψυξη των μπιελων-πιστονιων (απο την κατω πλευρα) οποτε αν ξεπερασει το προβλημα της τρυπας (μιας και πρεπει να ξετρυπησεις ουσιαστικα τον κορμο....) δεν προκειτε ποτα να φτασεισ ε αποδωση ουτε 16v μαμα μιας και μονο απο τα μπεκακια εισαι κατω σε ιπποδυναμη... σε 1.4 κορμο δεν γινετε τπτ... |
rallye1294 έγραψε: | ||
Η κεφαλη απο ποιο μοτερ μπαινει στο 1600 8ν? |
reselie έγραψε: |
Νομιζω η τελευταια απαντηση απαντα ολα τα ερωτηματα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Η κεφαλη μπαινει σε μαντεμενιο κορμο.
Σε αλουμινενιο δεν μπαινει καθως δεν ταιριαζουν οι τρυπες του ιμαντα χρονισμου και ειναι καπως ρισκο να κανεις τρυπα στο αλουμινιο. Ενταξει,γινεται αλλα ειναι αρκετα επιφοβο οποτε καλυτερα να μην το δοκιμαζουμε... Βασικη παραμετρος,η κεφαλη πρεπει να πλανιστει πολυ ωστε το "προσωπο" του θαλαμου καυσης να μειωθει στα 75mm που ειναι η διαμετρος κυλινδρων απο τα 1400. Απλα θελει πολυ ψαξιμο με χρονισμα,προγραμμα και συμπιεση μιας και το συνολο διαδρομης στροφαλου/μπιελων/πιστονια αλλαζει ριζικα τα απαιτουμενα νουμερα. |