PSClub - Hellas

Μετάδοση - 106 - Κορωνοπήνια 14/60 & 13/59

RoadRunner122 - Πεμ 29 Οκτ 2009, 15:01:24
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Κορωνοπήνια 14/60 & 13/59
Ανοίγω νέο τόπικ για να μιλήσουμε συγκεκριμένα για τα 2 αυτά κορωνοπήνια.
Εάν κρίνεται ορθότερο να αναμιχθεί με τα υπόλοιπα, τα μεταφέρω στο γενικό τόπικ

Ψάχνοντας λοιπόν για το που είχαν φορεθεί τα 14/60 και 13/59, μέσω ServiceBox βρήκα τα παρακάτω:


A) 14/60 σε 106 Phase I:

1) Mε μικρά πλανητικά (10x14 διαμέτρου 68mm, ΚΩΔ:3106 11):
i) 3103 52
ii) 3103 N7

2) Με μεγάλα πλανητικά (10x14 διαμέτρου 77mm, ΚΩΔ:3106 12):
i) 3103 76
ii) 3103 L8

B) 14/60 σε 106 Phase II:

1) Mε μικρά πλανητικά (10x14 διαμέτρου 68mm, ΚΩΔ:3106 11):
i) 3103 N7


Γ) 13/59 σε 106 Phase I (μόνο σε Phase I φορέθηκε):

1) Με μεγάλα πλανητικά (10x14 διαμέτρου 77mm, ΚΩΔ:3106 12):
i) 3103 78
ii) 3103 N6


Η απορίες μου είναι οι εξής:
α) ποιές οι διαφορές ανάμεσα σε τόσους κωδικούς για το κάθε τύπο κ/π?
β) αν ένα 14/60 με μικρά πλανητικά έχει ίδια αντοχή (γενικά αν είναι ολόιδιο) σε σχέση με ένα αντίστοιχο 14/60 με μεγάλα πλανητικά, ανεξαρτήτως διαφορικού, δηλ. μιλώντας μόνο για γρανάζωμα κορώνας και πινιόν.

Ευχαριστώ Wink
RoadRunner122 - Παρ 30 Οκτ 2009, 10:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
κανεις? Crying or Very sad
volvos - Παρ 30 Οκτ 2009, 10:35:11
Θέμα δημοσίευσης:
απο βδομαδα θα παμε βολτα με δικο μου και θα σου λυθουν ολες οι αποριες..
RoadRunner122 - Παρ 30 Οκτ 2009, 13:51:13
Θέμα δημοσίευσης:
... περί 13/59 θα μου λυθούν. Το οποίο έβγαινε ΜΟΝΟ με μεγάλα πλανητικά οπότε αν το αποφασίσω για τόσο κοντό, θα βρω σχετικά απροβλημάτιστα.

Με το 14/60 που έβγαινε σε 4 εκδόσεις, τι γίνεται Question Question Question Question Question
volvos - Παρ 30 Οκτ 2009, 13:59:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΟΚΕ?????????????
RoadRunner122 - Παρ 30 Οκτ 2009, 15:31:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοείται! Στο ράφι! Περιμένει με αγωνία να μπει στο καβούκι του!

ΑΛΛΑ: επειδή με βλέπω κατά 90% για 14/60 και παρατηρώ βάσει κωδικών ότι υπήρχαν 4 εκδόσεις 14/60, φοβάμαι μήπως κάποιες από αυτές είναι λιγότερο ανθεκτικές. Αυτό ρωτάω και στο 1ο ποστ. Aν δηλαδή οι εκδόσεις 14/60 που είχαν φορεθεί σε κουπ με μικρά πλανητικά (1.1) είναι ίδιες κατασκευαστικά με αυτές που είχαν φορεθεί σε κουπ με μεγάλα πλανητικά (xsi).

Δε θέλω σε καμία περίπτωση να κάνω λάθος, να ράψω λάθος κορώνα στο μπλοκέ και μετά να κόβω ραφές για να μπει η σωστή... με ότι άλλο συνεπάγεται αυτό (κατέβασμα σασμάν κλπ...) Rolling eyes
volvos - Παρ 30 Οκτ 2009, 15:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
MI masas an ξερει να το ραψει ανθωπινα βγαινει σχετικα ευκολα...
εμενα δικο μου το εχω ξεραψει 3 φορες
RoadRunner122 - Παρ 30 Οκτ 2009, 15:56:53
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
MI masas an ξερει να το ραψει ανθωπινα βγαινει σχετικα ευκολα...
εμενα δικο μου το εχω ξεραψει 3 φορες


Nαι, ok δε λέω ότι θα χαθεί κι ο κόσμος απλά δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία.
iceage - Παρ 30 Οκτ 2009, 17:21:43
Θέμα δημοσίευσης:
Να προσθέσω και εγώ μία απορία. Σε απόλυτο μήκος τα πινιόν με 14 δόντια(μου έχουν πει) ότι δεν είναι ίδια. Δλδ υπάρχει πινιόν κοντό και μακρύ σε μήκος. Και αυτό βρίσκει θέμα άμα πας να βάλεις μακρυά 5η. Πρέπει να βρεις 5η που να ταιριάζει στο εκάστοτε πινιόν που έχεις (γιατί έχει 5η σε πάχος στενή και φαρδιά). Εάν δεν βάλεις μακρυά 5η είναι P n' P στις εργοστασιακές σχέσεις του 16v όποιο πινιόν και να έχεις(είτε το κοντό είτε το μακρύ)?
pugsta - Σαβ 31 Οκτ 2009, 10:12:15
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Εννοείται! Στο ράφι! Περιμένει με αγωνία να μπει στο καβούκι του!

ΑΛΛΑ: επειδή με βλέπω κατά 90% για 14/60 και παρατηρώ βάσει κωδικών ότι υπήρχαν 4 εκδόσεις 14/60, φοβάμαι μήπως κάποιες από αυτές είναι λιγότερο ανθεκτικές. Αυτό ρωτάω και στο 1ο ποστ. Aν δηλαδή οι εκδόσεις 14/60 που είχαν φορεθεί σε κουπ με μικρά πλανητικά (1.1) είναι ίδιες κατασκευαστικά με αυτές που είχαν φορεθεί σε κουπ με μεγάλα πλανητικά (xsi).

Δε θέλω σε καμία περίπτωση να κάνω λάθος, να ράψω λάθος κορώνα στο μπλοκέ και μετά να κόβω ραφές για να μπει η σωστή... με ότι άλλο συνεπάγεται αυτό (κατέβασμα σασμάν κλπ...) Rolling eyes

Γιαννη η ερωτηση σου-αμφιβολια σου για τις διαφορες στα πλανητικα
ειναι επι του πρακτεου........?
Νομιζω τορσεν θα βαλεις της quaife,το οποιο εχει στην θηκη του(κουπ)
τους δορυφορους και τους πλανητες ενσωματωμενους.
Δεν αλλαζεις πλανητες και δορυφορους.Πανω εκει πρεσαρεις την κορωνα
με τις μπιλιες και αυτη παιρνει κινηση απο το πηνιο που ειναι και ο δευτερευων αξονας του κιβωτιου.
Εκτος αν ρωτας κατι αλλο και μπερδευτικα,την δικια σου θηκη(μαμα) θελεις να μετατρεψεις?
Κορωνα πηνιο πανε πακετο,και στην θηκη μεσα, πλανητες-δορυφοροι παλι πακετο. Smile
RoadRunner122 - Σαβ 31 Οκτ 2009, 13:58:09
Θέμα δημοσίευσης:
Στάθη, λογικό να μπερδεύτηκες.

Λοιπόν, τι θέλω να κάνω: έχω ένα ATB καινούριο στο κυτίο του. Πάνω σε αυτό κατά 90% θα πρεσαριστεί/ραφτεί (θα το δούμε στην πορεία αυτό) μιά 60ρα κορώνα. Η κορώνα αυτή θα προέρχεται από ένα σασμάν που προφανώς δούλευε με 14/60 με μεγάλα πλανητικά (xsi) ή με μικρά (1.1, 1.4).

Αυτό που ρωτάω είναι εάν η κορώνα και το πινιόν (60ρα και 14ρι αντίστοιχα), ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ (ανεξαρτήτως δηλαδή εάν τα πλανητικά ήταν μικρά ή μεγάλα) είναι ίδια σε όλα τα μοντέλα.

Δηλαδή, μιλώντας χωρίς να μπλέκουμε με πλανητικά: έχουμε στο χέρι ένα 14/60 από 1.1 και ένα 14/60 από xsi, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια? Έχουν διαφορές στο modul, το πάχος και γενικά στην αντοχή όσον αφορά τη ροπή που μπορούν να μεταφέρουν?

Επίσης, ρώτησε κι ο Γιώργος κάτι βασικό, οι διαφορές στα μήκη των δευτερευόντων αξόνων (πινιόν). Πάνω σε έναν δευτερεύοντα άξονα είτε του ενός είτε του άλλου τύπου μπορούν να περαστούν οι κλειστές (ραλίσιες) σχέσεις? Με τις μακρυές 5ες (43x33) τι γίνεται? Μπαίνουν παντού? Υπάρχει ένας τύπος ή κι εκεί γίνεται ο αχταρμάς?

Πριξέισον εεε??? Rolling eyes Laughing

Για απαντάτε οι γνώστες (καταλαβαίνετε ποιούς εννοώ και μην κάνετε τις χήνες) Very happy
pugsta - Σαβ 31 Οκτ 2009, 16:42:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, η κορωνα και το πηνιο ειναι ακριβως τα ιδια,εκτος του αριθμου
των δοντιων βεβαιως οπως ιδιο ειναι και το modul.
Απλως πρεπει να ηταν μαζι στο σαζμαν που τα πηρες για να εχουν
ομοιομορφη φορα-φθορα το δοντια.... Wink και να συνεργαστουν
σχετικα χωρις θορυβο.
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.
Δεν μπορω να βρω τους κωδικους των γραναζιων της 5ης, 43-33 αλλα
σιγουρα καπου τους εχω...... Question
RoadRunner122 - Σαβ 31 Οκτ 2009, 17:56:24
Θέμα δημοσίευσης:
pugsta έγραψε:
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.


Eίσαι 1000% σίγουρος γι'αυτό? Rolling eyes
iceage - Σαβ 31 Οκτ 2009, 18:29:16
Θέμα δημοσίευσης:
pugsta έγραψε:
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.

Ας γράψει για αυτό και την εμπειρία του ο Βασίλης - vasilis106.
vasilis106 - Σαβ 31 Οκτ 2009, 18:59:41
Θέμα δημοσίευσης:
pugsta έγραψε:
Ναι, η κορωνα και το πηνιο ειναι ακριβως τα ιδια,εκτος του αριθμου
των δοντιων βεβαιως οπως ιδιο ειναι και το modul.
Απλως πρεπει να ηταν μαζι στο σαζμαν που τα πηρες για να εχουν
ομοιομορφη φορα-φθορα το δοντια.... Wink και να συνεργαστουν
σχετικα χωρις θορυβο.
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.
Δεν μπορω να βρω τους κωδικους των γραναζιων της 5ης, 43-33 αλλα
σιγουρα καπου τους εχω...... Question


φιλε κανεις λαθος το μηκος του δευτερευοντος δεν ειναι ιδιο,απο 1 μεχρι 4 οι σχεσεις μπαινουν κομπλε το θεμα ειναι τι γινεται στην 5,ο δευτερευων αξονας στο 16ν ειναι λιγο ποιο μακρης με αποτελεσμα να περνει ποιο μεγαλο γραναζι απο αυτον του 1,1 κ αυτο στο λεω γιατι το ειδα με τα ματια μου οταν εβαλα το 14/60 κ καναμε λαθος κ βαλαμε σχεσεις απο το ιδιο σασμαν κ οχι του 16ν
pugsta - Σαβ 31 Οκτ 2009, 19:03:31
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχω καταλαβει τι λετε,συγνωμη κιολας.
Το μηκος δεν εχει σχεση με την διαμετρο του πρωτευων ουτε με την διαμετρο γραναζιου 5ης........
Απο οτι εχω δει και διαβασει στα σαζμαν μας αλλαζουν τα δοντια
των γραναζιων(σχεσεις-απο διαφορα μοντελα η mogul οπως συμβαινει στα bacci) και οχι η εσωτερικη τους διαμετρος οπου συνεργαζεται με την εξωτερικη διαμετρο του δευτερευων.
Εκτος αν λετε για τα πρωτα 106-1.0(σαζμαν ΜΑ4) που δεν ειχαν καν 5η,
βρηκατε αυτον τον δευτερευων,και θελατε να βαλετε γραναζι 5ης,
και αλλαξατε ολες τις σχεσεις(γραναζια)1ης 2ης 3ης 4ης απο 1.1(μηπως 1.0?)
με διαφορικο 14-60 στο 1.6 / 16v και βγηκε τι?
vasilis106 - Σαβ 31 Οκτ 2009, 19:40:32
Θέμα δημοσίευσης:
οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα
pugsta - Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:21:38
Θέμα δημοσίευσης:
vasilis106 έγραψε:
οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα

Συγνωμη και παλι φιλε μου παραδινομαι...........
Εχετε μπερδεψει αξονες(πρωτευων-δευτερευων-βοηθητικος)διαφορικα
(κορωνα-πηνιον)σχεσεις(γραναζια) και δεν ξερω τι αλλο........ Embarassed
Οταν ξεκαθαρισετε τα συζηταμε παλι.
vasilis106 - Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:27:59
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον εσυ φιλε μου θα πρεπει να τα καταλαβεις γιατι εμεις μια χαρα τα λεμε.
vasilis106 - Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
pugsta έγραψε:
vasilis106 έγραψε:
οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα

Συγνωμη και παλι φιλε μου παραδινομαι...........
Εχετε μπερδεψει αξονες(πρωτευων-δευτερευων-βοηθητικος)διαφορικα
(κορωνα-πηνιον)σχεσεις(γραναζια) και δεν ξερω τι αλλο........ Embarassed
Οταν ξεκαθαρισετε τα συζηταμε παλι.






ακομα κ ετσι να ειναι σου λεω οτι υπαρχουν για τα ΜΑ σασμαν 2 διαφορετικα γραναζια 5ης το ενα πιο παχυ απο το αλλο τα οποια τα ειδα με τα ματια μου στο σασμαν μου
Pughell - Δευ 02 Νοέ 2009, 11:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Σταθης μια χαρα σας τα λεει,απλα εσεις εχετε το μυαλο σας αλλου οταν τα λεμε ξανα και ξανα...
Οι αξονες ειναι ολοιδιοι σε μηκος,αυτα που αλλαζουν με τους κωδικους ειναι η γωνια των δοντιων και το modul.
Επισης σχετικα με την 5η,δεν αλλαζει το μηκος του αξονα αλλα ο τροπος που ασφαλιζει η 5η(με ασφαλεια ή παξιμαδι) για αυτο και με το μυαλο σας νομιζετε οτι διαφερουν σε μηκος.
vasilis106 - Δευ 02 Νοέ 2009, 18:31:55
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εχεις δει διαφορετικα γραναζια σε παχος για ΜΑ σασμαν?(5ης)
RoadRunner122 - Δευ 02 Νοέ 2009, 19:47:17
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
...αυτα που αλλαζουν με τους κωδικους ειναι η γωνια των δοντιων και το modul...


ΑΡΑ αφού αλλάζουν η γωνία των δοντιών και το μοντούλ (κορώνας και πινιόν εννοείς έτσι?) θα έχουν και διαφορετική αντοχή σε ροπές.
Pughell - Δευ 02 Νοέ 2009, 23:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
Βασιλη εχω δει αλλα δεν ειναι λογο ροπης αλλα εφαρμογης.Ειπα και πριν,ο αξονας δεν αλλαζει μηκος,το παχος του γραναζιου αλλαζει για να σφιξει απο πανω το παξιμαδι(αυτο με την ασφαλεια ειναι πιο χοντρο).

---

Γιαννη σαν δυναμεις ειναι ιδια...14/60 φορανε και αρκετα μεγαλα μοντελα οπως επισης και καποια επαγγελματικα,κοινως εχουν και εκεινα αντοχη σε αρκετη ροπη.
RoadRunner122 - Τρι 03 Νοέ 2009, 00:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
Οk, Στέλιο, μιά τελευταία ερώτηση (απευθύνομαι σ'εσένα αφού κατέχεις επάξια τον τίτλο του "γκουρού" Laughing ):

έχουμε αυτά τα 4 κορωνοπήνια (με τους 4 διαφορετικούς κωδικούς που πόσταρα στην αρχή) χωρίς πλανητικά-ξεπρεσαρισμένες κορώνες δηλαδή με τα αντίστοιχα πινιόν τους- είναι ολόιδια μεταξύ τους? Κι αν όχι ποια είναι αυτά που σηκώνουν παραπάνω ροπή?

Ευχαριστώ για τις απαντησεις Wink
Pughell - Τρι 03 Νοέ 2009, 07:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Οk, Στέλιο, μιά τελευταία ερώτηση (απευθύνομαι σ'εσένα αφού κατέχεις επάξια τον τίτλο του "γκουρού" Laughing ):

Ε,κοψτε το δουλεμα ρε μλκες,θα με παρουν με τις ντοματες καμια ωρα και δεν θα φταιω κιολας. Laughing

RoadRunner122 έγραψε:
έχουμε αυτά τα 4 κορωνοπήνια (με τους 4 διαφορετικούς κωδικούς που πόσταρα στην αρχή) χωρίς πλανητικά-ξεπρεσαρισμένες κορώνες δηλαδή με τα αντίστοιχα πινιόν τους- είναι ολόιδια μεταξύ τους? Κι αν όχι ποια είναι αυτά που σηκώνουν παραπάνω ροπή?

Ευχαριστώ για τις απαντησεις Wink

Οσο η κορωνα εχει ζευγαρι το πινιον της,δεν υπαρχει προβλημα.
Αν γινει κανενα "παντρεμα",εκει αρχιζουν τα ζορια...
Γενικα τα 14/60 ειναι πολυ ανθεκτικα και οι βελτιωσεις που εγιναν κατα καιρους στο γραναζωμα τους αποσκοπουσαν κυριως στον θορυβο και οχι καπου αλλου.
Κανενα γρηγορο μοντελο δεν χρησιμοποιει 14/60(πλην του 106 XSi) αλλα μπαινει σε πολλα μεσαια οικογενειακα μοντελα που εχουν σαν εμφαση την ροπη.
Ακομα και Xsara SW με 1200 κιλα στα 1400 κυβικα,παλι 14/60 φορουσε οποτε μην σας φαινεται παραλογο το οτι αντεχει.

Βασικη παραμετρος να μην εχει "ψωριασει" το Κ/Π. Exclamation
MEMsound - Τρι 03 Νοέ 2009, 11:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
και πως ξεχωρίζεις αν ενα μεταχειρισμένο "σετ" κ/π ειναι "σωστά" παντρεμένο?
εχουν πχ κάποιο κωδικό πάνω τους ή κάτι αλλο που να τα ξεχωρίζεις?
Pughell - Τρι 03 Νοέ 2009, 13:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα ειναι βγαλμενο και αποσυναρμολογημενο Μανθο,πολυ ζορικα τα πραγματα(πρεπει να ξερεις καλα για να καταλαβεις). Sad Sad Sad
MEMsound - Τρι 03 Νοέ 2009, 14:52:33
Θέμα δημοσίευσης:
φαντάζομαι οτι εκει ειναι και ο προβληματισμός του roadrunner122 μιας και μάλλον βρησκει "σκέτα" (αποσυναρμολογημένα) κ / π ... (και οχι "ετοιμα" πάνω σε σασμαν) οπότε αντε βρες ακρη...

σωστα?
RoadRunner122 - Τρι 03 Νοέ 2009, 14:57:03
Θέμα δημοσίευσης:
Λάθος Laughing

Σουαχίλι μιλάω ρε γμτ Question

Απλά προβληματίζομαι αν θα βρω σασμάν ντε και καλά από xsi Ή αν μου κάνει και ένα κ/π από σασμάν 1.1

Δε με προβληματίζει αν ταιριάζει, αλλά αν αντέχει του 1.1 σε σχέση με αυτό του xsi
Pughell - Τρι 03 Νοέ 2009, 15:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αντεχει ρε βλαμμενε,δεν υπαρχει προβλημα.
Το 70% των 14/60 που εχουν μπει σε 106/Saxo ειναι απο 1100. Wink
RoadRunner122 - Τρι 03 Νοέ 2009, 16:00:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αντεχει ρε βλαμμενε,δεν υπαρχει προβλημα.
Το 70% των 14/60 που εχουν μπει σε 106/Saxo ειναι απο 1100. Wink


Οκ. Αυτό ήθελα ν'ακουσω Exclamation ΤΕΛΟΣ Very happy
katadromeas01 - Τετ 04 Νοέ 2009, 15:43:53
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Κωρονοπήνιο 13/59, + και -
Μάγκες καλησπέρα! Εδώ και δύο εβδομάδες έχω βγάλει το ραλλάκι μου από το συνεργείο που του έβαλα κοντό βήμα. Προτήμησα 13/59 με μακριά 5η. Δεν τρέχω σε αγώνες ή αναβάσεις και τέτοια. Το αμάξι εχει γίνει μηχανάκι!!! Φοράω και 14αρια και αφήνω κάτω και 4η! Μοτερικά είναι μαμά. Μια σκούπα μόνο και μια εξάτμηση GrN από δίχαλο χωρις καταλύτη... Απλά ανοιγω το τόπικ αυτό γιατί ακούω αρκετούς να λενε πως χάνω τώρα που έβαλα κοντό βήμα...Τι εννοούν??? 1η,2α,3η εχω ανοίξει με κεντροφοράτο και είμαι μπροστά,4ες 5ες με ράβει και το βρισκω και λογικό! Πια είναι η γνώμη σας? Τι θα πρεπει να προσέξω όταν θα βάλω πρόγραμμα-εκκεντροφόρους και θα αλλάξω ζαντολάστιχα?? Σας ευχαριστώ προκαταβολικα! Cool
geo106xs - Τετ 04 Νοέ 2009, 16:02:15
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωμη μου,αν βαλεις εκκεντρα να βαλεις και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο για να περνας τη δυναμη στο δρομο γιατι αν λες οτι αφηνεις κατω και 4η βρασε ορυζα! Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες.Παντως το να σπιναρεις 4η δεν αμφιβαλω αλλα μου φαινεται λιγο υπερβολικο...αν σκεφτεις οτι το golf vr6 ενος φιλου σε καροτσα γενια 2 σπιναρε μεχρι 3η και ειναι 194+ αλογα...τεσπα.
katadromeas01 - Τετ 04 Νοέ 2009, 16:14:07
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Γνωμη μου,αν βαλεις εκκεντρα να βαλεις και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο για να περνας τη δυναμη στο δρομο γιατι αν λες οτι αφηνεις κατω και 4η βρασε ορυζα! Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες.Παντως το να σπιναρεις 4η δεν αμφιβαλω αλλα μου φαινεται λιγο υπερβολικο...αν σκεφτεις οτι το golf vr6 ενος φιλου σε καροτσα γενια 2 σπιναρε μεχρι 3η και ειναι 194+ αλογα...τεσπα.


Κοιτα τα λαστιχα δεν ειναι και σε τοσο καλη κατασταση,ισως γι αυτο ...δεν εχω λογο να πουλησω φουμαρα! Ενα ζαντολαστιχο 195/45/15 ειναι στα στανταρ! Εχω ανοιξει και με skoda octavia rs το 1.8 με τα 193ps και μετραγε καροτσες kai δεν το πιστευε! Χαρη στο κοντο σασμαν φυσικα!
rallye1294 - Τετ 04 Νοέ 2009, 16:50:59
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες.


Το εξηγεις λιγο περισσοτερο? Scratch

Συνηθως, βαζουμε 15αρες με σκοπο να παμε σε μεγαλυτερου πλατους ελαστικα ετσι ωστε να αυξησουμε την επιφανεια τριβης αρα και την προσφυση (που ειναι το ζητουμενο στις στροφες).

Εσυ γιατι το θεωρεις αρνητικο (αν καταλαβα καλα....)?
geo106xs - Τετ 04 Νοέ 2009, 19:24:33
Θέμα δημοσίευσης:
rallye1294 έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες.


Το εξηγεις λιγο περισσοτερο? Scratch

Συνηθως, βαζουμε 15αρες με σκοπο να παμε σε μεγαλυτερου πλατους ελαστικα ετσι ωστε να αυξησουμε την επιφανεια τριβης αρα και την προσφυση (που ειναι το ζητουμενο στις στροφες).

Εσυ γιατι το θεωρεις αρνητικο (αν καταλαβα καλα....)?


Αρχικα,Θεοφιλε δεν ειπα οτι πουλας φουμαρα σε καμια περιπτωση απλα σου ειπα πως μου φαινεται too much κατι που εξηγειται οπως ειπες απο τα ελαστικα σου κατι που παρελειψα να αναφερω,δηλαδη τον παραγοντα ελαστικο Wink

Οσο για τα 15αρια φιλε rallye1294 δε το θεωρω αρνητικο απ'την αποψη της προσφυσης αλλωστε ποιος ειμαι εγω που θα μπορουσα να πω οτι τα 14αρια ειναι πιο καλα στο θεμα κρατηματος,απλα αρνητικο στα 15αρια και βαλε ειναι οτι χρησιμοποιεις ελαστικο χαμηλοτερου προφιλ κατι που καθιστα το αυτοκινητο πιο "νευρικο" και αποτομο σε σχεση με το να χρησιμοποιεις 55αρι προφιλ σε 14αρα...αυτο αφορα καθαρα εμενα αφου μ'αρεσει το αυτοκινητο να μοιαζει οτι σε προειδοποιει οταν πας να περασεις το "οριο". Βεβαια μπορει και να αλλαξω γνωμη αν βαλω 15αρια Laughing
teo106 16v 2001 - Πεμ 05 Νοέ 2009, 00:09:32
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα. και με 15αρες με πενηνταρι προφιλ (τωρα εβαλα 45 γιατι εβρισκε εμπρος στα τερμα τιμονια)δεν ειχα δει καποια τρομερα αισθητη διαφορα σε μειωση επιδοσεων σε σχεση με τις μαμα 14αρες ραλλοζαντες που ειχα πρωτα αλλα σε κρατηματα μπορω να πω οτι ξεκολουσε αρκετα πιο δυσκολα ο κ***ς στις στροφες και το μπαζω με τα οσα
RoadRunner122 - Πεμ 05 Νοέ 2009, 12:51:22
Θέμα δημοσίευσης:
Για να λυθούν κάποιες απορίες:



Στο παραπάνω διάγραμμα βλέπουμε:

16/63 με ελαστικά 195/45/15
13/59 με ελαστικά 195/50/15 και 5η 43x33


Παρατηρήστε ότι και στις 2 περιπτώσεις, η 5η σχεδόν ταυτίζεται (ίδιες rpm, ίδια km/h)
kane - Πεμ 05 Νοέ 2009, 16:09:54
Θέμα δημοσίευσης:
τελειο,ανετο,οικονομικό...

Ειδικα για τους βουνισιους ή πιστακηδες που υποχρεωτικα φορανε 50ρι προφιλ.

Ωρα για 13/59 λοιπον.
iceage - Πεμ 05 Νοέ 2009, 18:24:50
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
Ωρα για 13/59 λοιπον.
Και ξέρεις εεε.Το άλλο το πήρα χωρίς να το καταλάβεις.
RoadRunner122 - Πεμ 05 Νοέ 2009, 18:39:55
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
kane έγραψε:
Ωρα για 13/59 λοιπον.
Και ξέρεις εεε.Το άλλο το πήρα χωρίς να το καταλάβεις.


Ποιό άλλο μωρή νυφίτσα???
kane - Πεμ 05 Νοέ 2009, 22:19:35
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
kane έγραψε:
Ωρα για 13/59 λοιπον.
Και ξέρεις εεε.Το άλλο το πήρα χωρίς να το καταλάβεις.


ποιο αλλο ???


Confused Confused Confused
iceage - Παρ 06 Νοέ 2009, 07:41:20
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
iceage έγραψε:
kane έγραψε:
Ωρα για 13/59 λοιπον.
Και ξέρεις εεε.Το άλλο το πήρα χωρίς να το καταλάβεις.


ποιο αλλο ???


Confused Confused Confused
Αυτό που φοράς.
RoadRunner122 - Παρ 06 Νοέ 2009, 10:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
Kane... ΓΔΥΣΟΥ! Laughing
katadromeas01 - Τετ 18 Νοέ 2009, 14:58:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μαγκες εχω να κανω μια δηλωση...

Πριν κανενα μηνα εμεινα απο δισκο-πλατο (ΠΕΡΙΕΡΓΟ!!) και πηγα το αμαξι στον μηχανικο μου για επισκευη...

αφου κατεβασαμε σασμαν ειδαμε οτι το δικο-πλατο ειχε γινει σερπατινα και ειπαμε να το αλλαξουμε εντελως..μου πεταξε ομως την ιδεα μηπως,αφου κατεβασαμε που κατεβασαμε σασμαν,βαζαμε ενα κοντο κ/π....

αφου το εψαξα λιγο το θεμα κατεληξα σε 13/59 με την 5η την μαμα μου!

ετσι και εγινε λοιπον,και αφου περιμενα καμια δυο μερες να στροσουν οι βαλβολινες αχηζα να ανοιγω με οτι καθοταν διπλα μου! Φιλοι μου......το αμαξι εχει γινει μηχανακι!!!! δεν το πιστεβα! εχει αγριεψει πολυ και την ροπη την νιωθεις σε καθε πατημα του γκαζιου!εχω ανοιξει με τα εξης και ειμαι μπροστα

mini couper s 160ps (λογικα...)
skoda octavia rs 1.8 200ps
peugeot 207gt 200ps

χωρια οτι τα μαμα +προγραμμα 106 206 207 saxo-vts τα παταω κατα πολυ!
το 106 μου εχει σκουπα και διχαλο-ξεροσωληνο-GpN

πολυ με ρωτανε ρε φιλε ποσα αλογα ειναι και οταν τους λεω "μαμα" δεν με πιστεβει ΚΑΝΕΝΑΣ!!!

και τελικη...? 216klm κοφτη!

τα συμπερασματα δικα σας...
RoadRunner122 - Τετ 18 Νοέ 2009, 15:22:50
Θέμα δημοσίευσης:
Πώς να σε πιστέψει ο οποιοσδήποτε όταν λες ανακρίβειες και πράγματα που δεν ισχύουν???
katadromeas01 - Τετ 18 Νοέ 2009, 15:25:35
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Πώς να σε πιστέψει ο οποιοσδήποτε όταν λες ανακρίβειες και πράγματα που δεν ισχύουν???


Shocked ...τι ηταν ανακριβεια και τι δεν ισχυει??
RoadRunner122 - Τετ 18 Νοέ 2009, 15:54:36
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι τουλάχιστον αφελές το να πιστέψει κάποιος αυτά που λες. Αν ήταν έτσι, θα βάζαμε όλοι ένα 13/59 και δεν θα ασχολούμασταν με βελτιώσεις μοτέρ. Δηλαδή αν πατάς με ένα 13/59 octavia RS και 207GT, τότε με ένα 13/64, τα φεραρικά τα χεις για πρωινό.

Sorry, αλλά δεν θα πω άλλα. Έχουν χιλιοειπωθεί και σε αυτό το φόρουμ και αλλού...

Αν έχει άλλος όρεξη να σου εξηγήσει γιατί και πώς, ας το κάνει...
katadromeas01 - Τετ 18 Νοέ 2009, 16:03:27
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου τι να σου πω....λες να λεω μ@λ@κιες ετσι για να περασει η ωρα και να γυρισουν να μου πουν ολοι "μπραβο εχεις τελειο αμαξι"?

ας βγει καποιος εδω που εχει βαλει 13/59 σε 106 ραλλυε 16ν να σου πει αν λεω αληθεια η ψεματα.ισα ισα εσεις που "ασχολειστε" περισσοτερο επρεπε να το ξερατε.

αν ειστε τοσο αρνιτικοι στο να το πιστεψετε δεν παιζει να κατσω να φαω τον χρονο μου για να σας πεισω.
Pughell - Τετ 18 Νοέ 2009, 20:58:10
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως σε αυτο που σου λεει ο Γιαννης,εχει δικιο...
Μην φανταστεις οτι απεκτησες ξαφνικα κανενα πριονι,απλα ησουν τυχερος μεχρι στιγμης. Wink

Το 13/59 ειναι καλο για κοντρα,πολυ κοντο για τα υπολοιπα ομως,και αμα δεν εχεις καινουργια λαστιχα,τοτε αστο...Μενεις στο ιδιο σημειο.
Κατα τα αλλα,οντως ανεβαζει σαν χαζο.

Παράθεση:
αφου το εψαξα λιγο το θεμα κατεληξα σε 13/59 με την 5η την μαμα μου!

...ε,ναι...Κορωνοπηνιο εβαλες,οχι ολοκληρο σασμαν οποτε αναποφευκτα θα αφηνες την δικια σου 5η.
Ακομα και ολοκληρο σασμαν απο 1300αρι Rallye να εβαζες,η 5η ειναι ιδια. Rolling eyes Laughing Laughing Laughing
katadromeas01 - Τετ 18 Νοέ 2009, 21:23:46
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Το 13/59 ειναι καλο για κοντρα,πολυ κοντο για τα υπολοιπα ομως,και αμα δεν εχεις καινουργια λαστιχα,τοτε αστο...Μενεις στο ιδιο σημειο.
Κατα τα αλλα,οντως ανεβαζει σαν χαζο.


φιλε στελιο δεν εχω λογο να κοροιδευω και ανα λεω φιδια ποσο μαλλον σε ενα περιβαλλον που ολοι ειναι "σχετικοι" με το θεμα.απο λαστιχα φοραω τα R888 της toyo τα οποια ζεστα κολανε σαν τσιχλα και δεν χανουν σπινιαροντας.

εγω δεν ειπα οτι ανοιξαμε σε εθνικη σε ρολαριστες 4ες η 5ες που η ροπη και τα αλογα ακομα δεν μου το επιτρεπουν να ξεκουμπονω απο τετοια αμαξια που ανεφερα πιο πανω.
μιλαμε για ευθεις ομως της βαρκιζας,του ribas και της βουλιαγμενης.

οσο για την 5η μου,το αμαξι μεχρι τα 160 170 αναιβαζει πιο γρηγορα απο πριν και απο 170 ως 215 κοφτη χρειαζεται καποια ωρα παραπανω

υγ: αν καμια πεμπτη βραδυ σας φερει ο δρομος σας προς βαρκιζα μερια μπορειτε να το εξετασετε και οι ιδιοι απο κοντα.
Pughell - Τετ 18 Νοέ 2009, 21:30:20
Θέμα δημοσίευσης:
Με 888 λογικο να ξεκιναει ετσι... Wink
Απλα δεν το διευκρινησες οποτε φαινοταν λιγο περιεργο.

Γενικα παντως μην πιστεψεις οτι εχεις τιποτα το ιδιαιτερο...
Αυτο που "ξυπναει" την καροτσα ειναι το πολυ κοντο βημα του διαφορικου και τα 888 που δινουν απλετη προσφυση.
Κατα τα αλλα,αμα σε πετυχει ενα αλλο SaxoRallο εν κινησει,οπου η προσφυση δεν εχει πολυ σημασια,και πατε κανενα ανοιγμα μεχρι πχ 200,θα φας πολυ ξυλο μιας και το μοτερ σου εχει δεν εχει 135 αλογα. Confused

Για αυτο σου ειπα και πριν...ετυχε. Wink

Σχετικα με την 5η,λογικο ειναι να ανεβαζει πιο αργα,αλλαζουν τα φορτια.
Στις 7500 παντως βγαζει καπου 200 πραγματικα και αυτο που βλεπεις εσυ ειναι η αποκλιση του κοντερ.
Αν παλι δεν πηγαινει καν 7500,τοτε μαλλον σου εβαλαν μακρια 5η χωρις να στο πουνε... Confused
Steve - Τετ 18 Νοέ 2009, 21:38:44
Θέμα δημοσίευσης:
katadromeas01 έγραψε:
εγω δεν ειπα οτι ανοιξαμε σε εθνικη σε ρολαριστες 4ες η 5ες που η ροπη και τα αλογα ακομα δεν μου το επιτρεπουν να ξεκουμπονω απο τετοια αμαξια που ανεφερα πιο πανω.
μιλαμε για ευθεις ομως της βαρκιζας,του ribas και της βουλιαγμενης.
Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl
katadromeas01 - Τετ 18 Νοέ 2009, 21:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Σχετικα με την 5η,λογικο ειναι να ανεβαζει πιο αργα,αλλαζουν τα φορτια.
Στις 7500 παντως βγαζει καπου 200 πραγματικα και αυτο που βλεπεις εσυ ειναι η αποκλιση του κοντερ.
Αν παλι δεν πηγαινει καν 7500,τοτε μαλλον σου εβαλαν μακρια 5η χωρις να στο πουνε... Confused


μπαα δεν παιζει κατι τετοιο η 5η ειναι η κανονικη η μαμα μου Wink .

απλα αυτο που βλεπω πλεον εγω ειναι πως το αμαξι απεκτησε αρκετη ροπη στις χαμηλες
Wink .
orestis - Τετ 18 Νοέ 2009, 22:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
θεοφιλε....
αν εχεις χρονο διαβασε εδώ για να δεις γιατι καποιοι δεν πιστευουν αυτα που λες Smile
katadromeas01 - Πεμ 19 Νοέ 2009, 11:06:39
Θέμα δημοσίευσης:
orestis έγραψε:
θεοφιλε....
αν εχεις χρονο διαβασε εδώ για να δεις γιατι καποιοι δεν πιστευουν αυτα που λες Smile


ναι το διαβασα ωραια,τελικο συμπερασμα δεν μας ειπε ξεκαθαρο...
Pughell - Πεμ 19 Νοέ 2009, 12:07:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι το μαμα διαφορικο και το 13/59 ειναι σχεδον ιδια σε χρονους,δεν σου λεει κατι; Confused
orestis - Πεμ 19 Νοέ 2009, 12:08:52
Θέμα δημοσίευσης:
οτι το 13/59 ειναι σαφως πιο αργο!
katadromeas01 - Πεμ 19 Νοέ 2009, 12:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
και δηλαδη αυτο που κανει μονο την διαφορα ειναι το 14/60?

και γω γιατι αισθανομαι οτι εχω περισσοτερη δυναμη?
RoadRunner122 - Πεμ 19 Νοέ 2009, 12:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
Και στο 0-100, δεδομένου ότι με κόφτη στις μαμά rpm κάνεις 2 αλλαγές.
orestis - Πεμ 19 Νοέ 2009, 12:26:35
Θέμα δημοσίευσης:
αισθανεσαι αλλα δεν εχεις Cool
katadromeas01 - Πεμ 19 Νοέ 2009, 12:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
εχω απογοητευτει...

δηλαδη η κατασταση διορθονεται μονο αν το γυρισω σε 14/60?

σαν μελλοντικα σχεδια εχω το φορτομα του μοτερ με περισσοτερα αλογα (καπακια,ροικες,βολαν,εκκεντρα,προγραμμα),αν τα δεσω με το 13/59 δεν μπορω να βγαλω αποτελεσμα δυνατο και σε ρεμπριζ αλλα και σε τελικες?
Pughell - Πεμ 19 Νοέ 2009, 12:32:48
Θέμα δημοσίευσης:
orestis έγραψε:
οτι το 13/59 ειναι σαφως πιο αργο!

Μην λες μλκιες και εσυ,στην ευθεια ειναι πρακτικα ιδια,στο βουνο ειναι που το μαμα τρωει τον αμαζευτο...

Οπως ειπα και πριν,τα κοντα Κ/Π εχουν αποτελεσμα υπο προυποθεσεις. Wink
RoadRunner122 - Πεμ 19 Νοέ 2009, 12:39:17
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο, στην ευθεία μέχρι ΠΟΣΑ km/h δε διευκρίνησες. Γιατί αν πάνε μέχρι 180 δε νομίζω να πηγαίνουν τα ίδια Confused
Pughell - Πεμ 19 Νοέ 2009, 12:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ειπα και νωριτερα,τα κοντα Κ/Π χανουν αισθητα απο μειωμενη προσφυση και απο αλλαγες ταχυτητων.
Σε ολα τα υπολοιπα υπερτερουν.

Απλα πρεπει να ειμασε σε θεση να κατανοουμε το που δουλευει το καθε πραγμα,πχ δεν μπορεις να βαλεις εκκεντροφορους και να ζητας καλυτερη δυναμη χαμηλα... Wink
andreas16v - Πεμ 19 Νοέ 2009, 23:04:47
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παλι λεω οτι πιο σωστο (ταλαιπωρια-τσεπη) ειναι να κανουμε οτι ειναι να κανουμε στο μοτερ που εχουμε,να σιγουρευτουμε σε ποιο φασμα στροφψν δουλευει,να ειμαστε σιγουροι για την συμπεριφορα του αν "κεισουμε ή ανοιξουμε" τα γραναζια των εκκεντροφορων και σε συναρτηση για τι τυπο αυτοκινητου προοριζομαστε να επιλεξουμε κορωνοπηνιο....
Pughell - Πεμ 19 Νοέ 2009, 23:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το πιο ορθο απο ολα μιας και αναλογα με το που αποδιδει το μοτερ μας,επιλεγουμε και το αναλογο Κ/Π. Wink
LIONKING - Πεμ 03 Ιούν 2010, 14:02:43
Θέμα δημοσίευσης:
με 13-59(σε 16v) τι δουλευει καλητερα εθνικη? μαμα 5η η πιο μακρια?το αμαξι δε παει ταξιδια αντε καμια θηβα και εδω γυρω η τιποτα αττικη οδος
Pughell - Πεμ 03 Ιούν 2010, 15:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωμη μου,μια μαμα 5η οχι μονον για καταναλωση,αλλα και για πιο ξεκουραστο μοτερ με χαμηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου. Wink
LIONKING - Πεμ 03 Ιούν 2010, 15:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ρε στελαν με μαμα 5η λεω να ξεκινησω,εννοεις με πιο μακρυα (απο αλλο σασμαν) θα το κουραζει το μοτερ η εγω δε καταλαβα?
RoadRunner122 - Πεμ 03 Ιούν 2010, 17:11:08
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Γνωμη μου,μια μαμα 5η οχι μονον για καταναλωση,αλλα και για πιο ξεκουραστο μοτερ με χαμηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου. Wink


Μάλλον έμπλεξες τα μπούτια σου Laughing κι εννοείς μακρυά 5η (43x33).

(btw υπάρχει καμιά στα πέριξ?)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr