volvos έγραψε: |
MI masas an ξερει να το ραψει ανθωπινα βγαινει σχετικα ευκολα...
εμενα δικο μου το εχω ξεραψει 3 φορες |
RoadRunner122 έγραψε: |
Εννοείται! Στο ράφι! Περιμένει με αγωνία να μπει στο καβούκι του!
ΑΛΛΑ: επειδή με βλέπω κατά 90% για 14/60 και παρατηρώ βάσει κωδικών ότι υπήρχαν 4 εκδόσεις 14/60, φοβάμαι μήπως κάποιες από αυτές είναι λιγότερο ανθεκτικές. Αυτό ρωτάω και στο 1ο ποστ. Aν δηλαδή οι εκδόσεις 14/60 που είχαν φορεθεί σε κουπ με μικρά πλανητικά (1.1) είναι ίδιες κατασκευαστικά με αυτές που είχαν φορεθεί σε κουπ με μεγάλα πλανητικά (xsi). Δε θέλω σε καμία περίπτωση να κάνω λάθος, να ράψω λάθος κορώνα στο μπλοκέ και μετά να κόβω ραφές για να μπει η σωστή... με ότι άλλο συνεπάγεται αυτό (κατέβασμα σασμάν κλπ...) ![]() |
pugsta έγραψε: |
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ. |
pugsta έγραψε: |
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ. |
pugsta έγραψε: |
Ναι, η κορωνα και το πηνιο ειναι ακριβως τα ιδια,εκτος του αριθμου
των δοντιων βεβαιως οπως ιδιο ειναι και το modul. Απλως πρεπει να ηταν μαζι στο σαζμαν που τα πηρες για να εχουν ομοιομορφη φορα-φθορα το δοντια.... ![]() σχετικα χωρις θορυβο. Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ. Δεν μπορω να βρω τους κωδικους των γραναζιων της 5ης, 43-33 αλλα σιγουρα καπου τους εχω...... ![]() |
vasilis106 έγραψε: |
οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα |
pugsta έγραψε: | ||
Συγνωμη και παλι φιλε μου παραδινομαι........... Εχετε μπερδεψει αξονες(πρωτευων-δευτερευων-βοηθητικος)διαφορικα (κορωνα-πηνιον)σχεσεις(γραναζια) και δεν ξερω τι αλλο........ ![]() Οταν ξεκαθαρισετε τα συζηταμε παλι. |
Pughell έγραψε: |
...αυτα που αλλαζουν με τους κωδικους ειναι η γωνια των δοντιων και το modul... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Οk, Στέλιο, μιά τελευταία ερώτηση (απευθύνομαι σ'εσένα αφού κατέχεις επάξια τον τίτλο του "γκουρού" ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
έχουμε αυτά τα 4 κορωνοπήνια (με τους 4 διαφορετικούς κωδικούς που πόσταρα στην αρχή) χωρίς πλανητικά-ξεπρεσαρισμένες κορώνες δηλαδή με τα αντίστοιχα πινιόν τους- είναι ολόιδια μεταξύ τους? Κι αν όχι ποια είναι αυτά που σηκώνουν παραπάνω ροπή?
Ευχαριστώ για τις απαντησεις ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αντεχει ρε βλαμμενε,δεν υπαρχει προβλημα.
Το 70% των 14/60 που εχουν μπει σε 106/Saxo ειναι απο 1100. ![]() |
geo106xs έγραψε: |
Γνωμη μου,αν βαλεις εκκεντρα να βαλεις και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο για να περνας τη δυναμη στο δρομο γιατι αν λες οτι αφηνεις κατω και 4η βρασε ορυζα! Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες.Παντως το να σπιναρεις 4η δεν αμφιβαλω αλλα μου φαινεται λιγο υπερβολικο...αν σκεφτεις οτι το golf vr6 ενος φιλου σε καροτσα γενια 2 σπιναρε μεχρι 3η και ειναι 194+ αλογα...τεσπα. |
geo106xs έγραψε: |
Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες. |
rallye1294 έγραψε: | ||
Το εξηγεις λιγο περισσοτερο? ![]() Συνηθως, βαζουμε 15αρες με σκοπο να παμε σε μεγαλυτερου πλατους ελαστικα ετσι ωστε να αυξησουμε την επιφανεια τριβης αρα και την προσφυση (που ειναι το ζητουμενο στις στροφες). Εσυ γιατι το θεωρεις αρνητικο (αν καταλαβα καλα....)? |
kane έγραψε: |
Ωρα για 13/59 λοιπον. |
iceage έγραψε: | ||
|
iceage έγραψε: | ||
|
kane έγραψε: | ||||
ποιο αλλο ??? ![]() ![]() ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Πώς να σε πιστέψει ο οποιοσδήποτε όταν λες ανακρίβειες και πράγματα που δεν ισχύουν??? |
Παράθεση: |
αφου το εψαξα λιγο το θεμα κατεληξα σε 13/59 με την 5η την μαμα μου! |
Pughell έγραψε: |
Το 13/59 ειναι καλο για κοντρα,πολυ κοντο για τα υπολοιπα ομως,και αμα δεν εχεις καινουργια λαστιχα,τοτε αστο...Μενεις στο ιδιο σημειο. Κατα τα αλλα,οντως ανεβαζει σαν χαζο. |
katadromeas01 έγραψε: |
εγω δεν ειπα οτι ανοιξαμε σε εθνικη σε ρολαριστες 4ες η 5ες που η ροπη και τα αλογα ακομα δεν μου το επιτρεπουν να ξεκουμπονω απο τετοια αμαξια που ανεφερα πιο πανω.
μιλαμε για ευθεις ομως της βαρκιζας,του ribas και της βουλιαγμενης. |
Pughell έγραψε: |
Σχετικα με την 5η,λογικο ειναι να ανεβαζει πιο αργα,αλλαζουν τα φορτια.
Στις 7500 παντως βγαζει καπου 200 πραγματικα και αυτο που βλεπεις εσυ ειναι η αποκλιση του κοντερ. Αν παλι δεν πηγαινει καν 7500,τοτε μαλλον σου εβαλαν μακρια 5η χωρις να στο πουνε... ![]() |
orestis έγραψε: |
θεοφιλε....
αν εχεις χρονο διαβασε εδώ για να δεις γιατι καποιοι δεν πιστευουν αυτα που λες ![]() |
orestis έγραψε: |
οτι το 13/59 ειναι σαφως πιο αργο! |
Pughell έγραψε: |
Γνωμη μου,μια μαμα 5η οχι μονον για καταναλωση,αλλα και για πιο ξεκουραστο μοτερ με χαμηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου. ![]() |