SnakeMJK έγραψε: |
120 ευρώ για δισκοπλατό είναι μία πολύ λογική τιμή...
τώρα για τα λαμπάκια δεν ξέρω... μία φορά που είχα επισκεφθεί το συγκεκριμένο συνεργείο για τοποθέτηση αμορτισέρ + κούρδισμα πίσω άξονα είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος, τόσο απ την τιμή όσο κ απ την δουλειά που έγινε. |
gabi_haros έγραψε: |
Ρε παιδιά? Δεν υπάρχει ένα συνεργείο εδώ στην Αθήνα που θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε ως κλαμπ και να έχουμε τιμές κλάμπ?
Δεν θα μπορούσαμε να βγάλουμε έναν τιμοκατάλογο με λογικές τιμές και να το πάμε σε κάποιο συνεργείο να δούμε αν το δέχεται? Και αυτός θα μας έχει πιστούς πελάτες αλλά και εμείς θα βγούμε κερδισμένοι τους χαλεπούς καιρούς αυτούς... Έχω άδικο? Δεν γίνεται? |
MEMsound έγραψε: | ||
Οχι δεν γινεται για κανενα λόγο και με κανεναν τρόπο και ο λόγος είναι οτι η εργασία ΔΕΝ ειναι κάτι χειροποιαστό. το αν θα σου σφιξει κάποιος την Χ βίδα σωστα ή οχι δεν ειναι κάτι μετρήσιμο εκτός και αν θες να προμιθευτουμε και ενα δυναμόκλειδο και να τσεκάρουμε μία-μία τις βιδες με βάσεις το σχετικό μανιουαλ της Peugeot... Κατα καιρους γοια όλους τους γνωστους μας μηχανικους εχουμε μεταξύ των "καλών λόγων" και παραπονα και κακά λόγια, είτε γιατι ειναι σταβός ο πελάτης, ειτε γιατι εκανε μαλ***α ο μάστορας, είτε γιατι απλά ετυχε κλπ κλπ Για τα παραπάνω το PSClub δεν θα προτίνει ποτε "επίσημα" να γίνει μια δουλεια σε οποιοδηποτε συγκεκριμένο συνεργείο. Ακόμα και οι etuners που βάζουν πρόγραμμα το οποίο δεν ειναι κάτι "χειροπιαστό" εχουν μπει "κατ' εξαίρεση" και επειδη εχουμε τετσαρει πολλαπλώς τη δουλεια τους πάνω από 2 χρόνια και επειδη ταυτόχρονα δεν εχουμε ακουσει ή δει (σοβαρα) παραπονα και προβλήματα. |
gabi_haros έγραψε: |
Καλημέρά έχω ένα 206 cc 1600 16v και θέλω να μοιραστώ τις ανησυχίες μου μαζί σας...
Σήμερα άλλαξα δίσκο πλατό ρουλεμάν με ανταλακτικά και βαλβολίνες από Γκαγκαστάθη και την αλλαγή στον κ. Δελαπόρτα στη Νίκαια... Τα εξουσιοδοτημένα για αυτήν την εργασία ζητάνε 350 ευρώ και εγώ σύνολο πλήρωσα 266 ευρώ (146 ανταλακτικά και βαλβολίνες και 120 ευρώ εργατικά). Οκ γλίτωσα ένα ποσό χρημάτων και το συνεργείο εκτός οτι το εμπιστεύομαι πλήρως (είναι επαγγελματίες) είναι και εξυπηρετικότατοι... Αλλά... Σε συνεργείο στην Πάτρα θα πλήρωνα 80 αντί 120 και έχει και συνέχεια... Πλήρωσα 14 ευρώ!!!!! για την αλλαγή δύο λαμπακίων!!! Ένα στο display και ένα στο Clima! Έχω τσαντιστεί, δεν είναι ότι μου λείπουν τόσο τα 14 ευρώ (ή τα 40 που θα γλίτωνα αν το πήγαινα στην Πάτρα) αλλά με πνίγει το παράπονο... Δηλαδή για εργασία 5 λεπτών 14 ευρώ? Και για εργασία του δίσκο πλατό που θα διάρκησε το πολύ ένα 40λεπτο άντε μία ώρα (βαριά) 120 ευρώ? Θέλω τακάκια, αποφάσισα να τα αλλάξω μόνος μου λοιπόν αφού έτσι και αλλιώς θα τα παραγγείλω και αυτά από Γκαγκαστάθη... ![]() ![]() ![]() |
action_peugeot έγραψε: | ||
Για τα λαμπάκια που δεν σου άρεσε η τιμή καταρχήν έπρεπε να μου το πεις στο συνεργείο αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα μάθε βέβαια ότι αλλάχτηκαν τα τρία λαμπάκια της κεντρικής οθόνης και άλλα τρία για τον πίνακα του κλιματισμού. Αν σου άλλαζα μόνο τα καμένα ίσως μετά από λίγο να καιγόταν κάποιο άλλο οπότε πάλι τα ίδια |
reselie έγραψε: |
Παντως τα 120ε για την ολη δουλεια ειναι ποσο μαλλον ικανοποιητικα σε σχεση με αλλα συνεργεια ... και ειδικα οταν εχεις το κεφαλι σου ησυχο... |
vamvakoolas έγραψε: |
μαλλον τοσα του ελλειπαν για να κλεισει καμια τρυπα οποτε σου λεει...βαλε συνεμπλοκ
(Προσωπικα παντα, μα παντα παμε ειτε βολτα ειτε ανοιγουν μηχανη με μηχανικους για να δουν αν λεω εγω ή αυτοι @@ες ) |
vamvakoolas έγραψε: |
εχω δει πολλα...παραδειγμα: για μια ασφαλεια (δε δουλευε το καλοριφερ) χρεωσαν κανονικα μιση ωρα και ανταλλακτικο αν θυμαμαι κανενα 50αρι ![]() Ο πελατης το αφησε εκει και ειπε οτι εχει προβλημα, μετα απο 3-4 ωρες το ειδε ενα παιδι (κυριολεκτικα) που εφαγε περιπου 2 λεπτα ![]() |
pugs1rallye έγραψε: |
Εγω παλι δεν ειμαι οικανοποιημενος με τους εν λογω
κυριους. Πηγα το αμαξι για ελεγχο χωρις βεβαιως να πω την ιδιοτητα μου (μηχανολογος μηχ/κος) με ειδε με το κουστουμι και μαλλον πιστεψε οτι θα μου παρει το κεφαλι... Ενω με εξυπηρετησε ΑΜΕΣΑ οταν το αμαξι ανεβηκε στη ραμπα αρχισαν τα οργανα.... Θελει σινεμπλοκ μου λεει χωρις καν να το εξετασει απλα με μια ματια. Κουναει το τιμονι δεξια αριστερα και αφου εχει προηγηθει και βολτα και μου λεει παμε για ps σινεμπλοκ... Για την ιστορια το αμαξι ηθελε αμορτισερ που αλλαχθηκαν σε κοντινο τους συνεργειο και κρεμαριερα που ημουν σιγουρος οτι τα εχει παιξει. Και χθες το μεσημερι με πηρε τηλ για να μου πει οτι δεν υπαρχουν σινεμπλοκ για το αμαξι απο τη ps. Kαι βεβαια εγω τον ρωτησα πως διαπιστωσε οτι θελει σινεμπλοκ εκει αρχισαν τα κινεζικα και χωρις να ακουσω ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ εκλεισε το τηλ/νο κακην κακως... Λυπαμαι γιατι ειχα ακουσει πολυ καλα λογια για το συνεργειο βεβαια παντα υπαρχει το ενδεχομενο λαθους εκτιμησης και εκει το αποδιδω. Ισως μια πιο προσεκτικη ματια η επισταμενος ελεγχος θα ηταν καταλυτης ως τη πιο ορθολογικη απαντηση του προβληματος μου. Κριμα γιατι βρισκονται κοντα στην εργασια μου και θα ημουν συχνος πελατης. |
action_peugeot έγραψε: | ||
Το τηλέφωνο δεν στο έκλεισα κακήν κακώς όπως λες και ούτε κινέζικα μιλώ Αν πάλι ήμαστε όπως μας περιέγραψες το συνεργείο θα το είχαμε κλείσει πολλά χρόνια Αν πρόσεξες ο πατέρας μας είναι συνταξιούχος από αυτήν τη δουλειά εγώ βέβαια δουλεύω κοντά του είκοσι πέντε χρόνια ενώ ο αδελφός μου δέκα οχτώ ρώτα λυπών το αφεντικό σου να σου πει ποιοι είμαστε γιατί ο κ ΒΟΡΡΕΑΚΟΣ μας ξέρει Τώρα και εμείς σπουδάσαμε και βρήκαμε και μια πείρα για το αυτοκίνητο δεν φυτρώσαμε μηχανολόγοι μηχανικοί |
tnt_tuner έγραψε: |
δεν απαντας ομως ουτε εδω αυτο π σε ρωτησε ο ανθρωπος!
πως διαπιστωσε οτι θελει σινεμπλοκ??? οτι ολοι εχουν παρει πτυχια δεν συμενει τπτ κ οπως ειπα κ πριν ολοι απο τα ιδια σχολια βγηκανε...... το θεμα ειναι ειναι οτι πρεπει να εχουμε σαν πελατες το δινατον περισσοτερες γνωσεις για να προστατευωμαστε απο παραπληροφορηση και εξαπατιση αντιστοιχη αντιμετωπιση εχω βρει απο πολυ καλους μηχανικους και απο συνεργια π ημουν και πολυ καλος πελατης.... αλλα δεν το εκτιμω καθολου αυτο...... και πραγματικα μεχρι τοτε δεν μ ειχαν κανει τπτ αλλο και ηταν πραγματικα τελιοι αλλα μια μερα (δεν ξερω πως τους γυρισε)( νομησαν οτι ημουν αλλος πελατης) και αρχισαν να ακονιζουν τα ξυραφια και μου βγαλαν ενα κοστολογιο 700+ χωρις λογο και το χειροτερο απολα δεν ειχαν δει τους μπροστηνους δισκους που ετρεμαν απο τα 50χλμ/ωρα ελεως.... εεε τα πηρα και πηγα και εκανα παραπονα κατευθιαν στο αφεντικο..... τι να την κανω την συγνωμη του...? αυτο ειναι το πιο χοντρο που μου εχει τυχει και ειχε γινει στον κυριακοπουλο στην βουλιαγμενεης. |
AlienHack έγραψε: |
Γενικα με τα συνεργεια ειναι πολυ θολό το τοπείο..
οπως ανεφερε καποιος ποιο πριν, μπορει να πηγαινεις σε ενα συνεργειο 6 χρονια να σου κανει παντα σωστη δουλειά και μια μερα να πέσει εντελος εξω. Συμβαίνει ... Αλλα απο την άλλη έχω βαρεθεί να πηγαινω σε συνεργεία μεκαποιο πρόβλημα στο αμαξι, να το βλεπουν για 2 δευτερόλεπτα ή χωρις να το δουν καν να αρχιζουν να μου λενε τι μπορει να φταίει και να μου αραδιάζουν τιμές... ΜΑΘΕΤΕ να κανετε επαγγελαμτικες διαγνώσεις. να σας πληρώσω καλιστα 50Ε την ώρα εργασια ΑΛΛΑ να περιλαμβάνει και χρόνο διαγνωσης! οχι μαντεψα τι εχει, το αλλαζω και το προβλημα παραμένει! Τι παραδείγματα να αναφέρω? κοψήματα το αμαξι στο ασχετο, χωρις διαγνωση μαντεψαν οτι ηθελα αλαγη μαπ σενσορ ή και λ, κοστος 250+ , τελικα ο μαπ ήθελε απλος καθάρισμα, τον καθαρισα μονος χωρις να πληρωσω Ε.. ειχα θόρυβο απο μπροστα, με βαλαν και αγορασα κρεμαγιέρα 300+ ευρώ και εξτρα αλλα 150-200 περαστικά.. τελευταια στιγμή απο φίλο βρηκα πως ηταν το ψαλιδι (χαλασμενο σινεμπλοκ), κοστοσ μεκαινουριο ψαλιδι 110Ε!! και αλλα πολλα πολλα!!! μετα απο αυτα τα σκηνικα πως να εμπιστευεσαι μηχανικους? και πως να πηγαινεις με καλη διαθεση εκει? ΕΙναι σαν να εχεις πονο στο στηθος απο απλες καουρες που περνανε με ενα μαλοξ χαπακι, και πας στον γιατρο και σε βαζει για ενχειρηση ανοιχτης καρδιας με κοστος 2000Ε!! τετοια αντιστοιχια ειναι η λαθος διαγνώσεις τωβ μηχανικων.. |
kane έγραψε: |
Παυλε αυτο που λες ειναι μεγα λαθος.
Αν το αυτ/το το συντηρεις ΟΠΩΣ προβλεπεται,το ζεσταινεις το κρυωνεις, ΟΣΟ και αν το κακομετεχειριζεσαι σωστα,δεν παθαινει τπτ... Εγω ανοιξα σαζμαν για επισκευή στις 200.000 ακριβως,αλλοι κι αλλοι μεχρις τις 200.000 (αν δε το χουν κανει τροπετο) σπανε 5 σαζμαν. Το οτι υπαρχουν τελειωμενοι βλακες,και καταστρεφουν τα αυτ/τα δε παει να πει οτι τα αμαξια δεν "κανουν". Οσο για τα συνεργεια,εγω ξερω παντως συνεργειο που τις μλκς του τις εχει πληρωσει...και δε μιλαμε για ψιχουλα. Ως και μοτερ εχει αλλαχθει χωρις να πληρωσει πελατης τπτ. |
AlienHack έγραψε: |
ναι αλλα αν το εχεις παρει δευτερο χερι... ![]() |
kane έγραψε: | ||
kai μενα δευτερο χερι ηταν... Και δουλεψε σε κοντρες,καρφωτες,κατεβασιες του θανατου,σε βουνα κτλ κτλ κτλ... |
AlienHack έγραψε: |
σε μενα ετσι ακριβος εγινε, το πηρα απο ατομο που ημουν φιλος απο την πρωτη μερα που αγορασε το αμαξι, που να φανταστω ομως οτι η γκαβλα που ειχε στο να πηγαινει στα χιονια σημαινε οτι απο κατω τοι αμαξι (λογο αλατια κτλ ) ηταν παντου διαλημενο (ολα τα σινεμπλοκ εξατμηση, αξονες κτλ) |
sotos 106xs έγραψε: |
Τελικά δεν είναι να έχεις εμπιστοσύνη πουθενά,τι να πώ... |
206kwn έγραψε: |
Δεν τίθεται θέμα εμπιστοσύνης προς το άτομο που είχε 1ος το αμάξι!!!! Λογικά ούτε αυτός δεν θα ήξερε την κατάσταση του αυτοκινίτου από κάτω τουλάχιστον....! Και εκτός αυτού ένα μεταχειρισμένο είναι ένα μεταχειρισμένο.... Δεν μπορείς να ελέγξεις τί θα σου βγάλει..... Σε πολλές περιπτώσεις μπορεί και να μη σου βγάλει τίποτα.... Σε άλλες μπορεί και να σου βγάλει.... Και φυσικά καλό είναι να τα ελέγχουμε πριν τα πάρουμε αλλά σε έναν τέτοιο-συνηθισμένο-γρήγορο έλεγχο που κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μπορείς να ελέγξεις σασί+μηχανή+φανοποιία+...+...+......... |